Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

PMP Satu Mare ;)

 

Se numeste Laura Bota! Este Presedintele Partidului Miscarea Populara Satu Mare! Pentru ea Traian Basescu este liderul care poate fi urmat si care o reprezinta iar modelul ei feminin in politica este Hillary Clinton deoarece „cu toate că a fost lovită din toate părţile în anumite momente, a ştiut întotdeauna să se ridice cu graţie, eleganţă cu o inteligenţă sclipitoare şi să meargă mai departe!”.

Intrebarea nu este daca a aparut o noua Elena Udrea in PMP, ci cate Elene Udrea sunt in PMP! 🙂 Totusi exista si deosebiri:  Elena Udrea se compara cu Margaret Thatcher: „Pe la 24 de ani era o domnişoară blondă care făcea o notă discordantă. Umbla în culori pastelate, în tocuri, cu poşetă”, spunea ea nu demult despre fostul premier britanic.

Ar fi interesant daca intre cele doua, Elena Udrea si Laura Bota , exista o concurenta pe partea de modelling… Ma gandesc la ce sfaturi dezastruoase i-a dat Presedintele Basescu Elenei: sa se descalte de pantofii cu toc foarte inalt si sa mai lase „posetele alea”… Si uite ce se intampla: apare bunaciunea de Laura la concurenta!! 🙂 Daca as fi Elena Udrea, evident, pictorialul Laurei l-as privi drept o provocare si m-as stradui sa fac unul si mai bun! Deci as dori sa vad ce replica ii da Elena Laurei!

Si cand te gandesti ca toate aceste femei frumoase au un singur numitor: Traian Basescu!! 😀

De citit si „Riposta PDL la „exotica” Laura Bota…„.

Interesanta este si povestea sotului ei, Adrian Bota… – aici si aici.

februarie 9, 2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

40 comentarii »

  1. […] Johannis nu doreste sa renunte la functia de vicepremier. Ca sa se evite perioada de instabilitate cred s-ar putea face o rotatie intre cele 3 […]

    Pingback de Cred ca se poate evita modificarea structurii guvernului | Hai ca se poate! | februarie 9, 2014 | Răspunde

  2. Daca ” Miscarea ….Populara ” reuseste sa adune cat mai multe pocnitori dintr-astea in randurile sale si pe deasupra sa le mai si puna presedinte pe la organizatiile respective…merg la pariu ca vor castiga detasat alegerile !!! La cati insi avem in tara asta care gandesc mai mult cu ceea ce au de regula in pantaloni decat in caciula…chiar n-ar fi de mirare . Insa tipa n-are s-o ” bata ” in veac , pe Elena Udrea …cel putin la capitolul lascivitate sau imagine lasciva iar ca argument suprem aduc poza postata la ” Incognito ” pe blog …fireste atunci cand al avea .Cauta-o si matale ca stiu ca te pricepi si pune-le in contrapartida una cu cealalta .” Elena Udrea se compara ci Margareth Thatcher ” insa ma-ntreb oare pentru ce nu s-a comparat cu Messalinna nu d e alta dar Margareth Thacher nici macar in visele ei cele mai frumoase n-ar fi indraznit sa se pozeze asa cum a facut-o Udrea ?Cat despre ” modelul ” ei Hillary Clinton pe care-l are madamme Laura Bota …ar cam fi cazul sa mai puna si ea mana pe cate-o carte sau ziar , ” sa mai deschida dracului niste almanahe ” , vorba lui Vanghelie …nu de alta dar se poate trezii trasa prin tribunale de avocatii doamnei cu pricina pentru …” defaimare grava de imagine ” !

    Comentariu de Marian | februarie 9, 2014 | Răspunde

    • In poza aceea Elena Udrea era la plaja… E stiuta poza.

      Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 9, 2014 | Răspunde

      • Este , dar eu…n-o am { poza fireste deoarece , ad astra per aspera } si de asta chiar crapa fierea-n mine d e necaz 😎 !!!!!!!!!!!! Nici ” strabunica tuturor tarfelor de pe lume ” ,vorba lui Raimond Chandller ,n-ar fi aratat asa ca aia in poza respectiva . Mai frate , chiar urmaream pe „Realitatea ” un spech al lui Stolojan si …este a nu stiu cata oara cand imi fac cruce ca de Satan frate !!! Acum „plangea ” de mila pensionarior dar cand era prim ministru…atunci ce ma-sa a facut pentru pensii si pensionari sau…pentru tara asta nenorocita ? Asta ca tot mi-adusei aminte despre ceea c e spuneai matale despre a ” face ceea ce trebuie pentru ca toti sa traim mai bine ” . Iar ca Stolojan …sant cu zecile printre mancatorii d e ” Lokum ” numiti politicieni ! Cu pocnitori dintr-astea , in genul madammei Laura Bota , in nici un caz nu vom putea vreodata sa , „traim toti mai bine ” poate , doar cativa .

        Comentariu de Marian | februarie 9, 2014

      • @Marian
        Aici tind sa nu fiu de acord cu tine intr-o privinta… A trai bine inseamna si ce ne arata pictorialul Laurei! 🙂 Nu de alta dar tara asta s-a umplut de moralisti de cand Obama a impus (sau a vrut sa impuna) pe mapamond doctrina statului de drept pentru a avea „institutii puternice”! Ca unii moralisti sunt si lupi (lupul moralist 😉 ) asta e o alta problema…

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 9, 2014

    • @Marian
      Sa nu-mi spui ca nu-ti place „pocnitoarea”! 😆 😆

      Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 9, 2014 | Răspunde

      • Cum dracu sa spun o asemenea prostie 😦 ??? Insa…ad astra per aspera onorabile , daca nema putiritza …ce mai chichirez beleaua , vorba lui Anton Pann 🙂 😎 !

        Comentariu de Marian | februarie 9, 2014

      • Mai frate …intr-o singura privinta daca esti d e acord cu mine si …parca sant mai multumit pe ziua d e azi . Astept sa-mi dispara multumirea incepand de Luni cand voi incepe sa astept fie pensia , fie facturile 😎 !!!!!

        Comentariu de Marian | februarie 9, 2014

      • @Mairan
        Te cred…

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 9, 2014

  3. Oare sa aiba oarece legatura cu acest articol publicat pe 02 Iulie 2013?

    „Curtea de Apel Oradea l-a condamnat astazi pe politistul Adrian Bota la trei ani de inchisoare, dispunand totodata confiscarea cabinetului medical al sotiei sale, Laura Bota.

    „Condamna pe inculpat la o pedeapsa de 3 ani inchisoare cu aplicarea art.86/1 Cod penal. Dispune confiscarea cabinetului medical si instituie masura sechestrului asigurator. Cu cheltuieli judiciare”, se arata in hotararea 94/2013 din 26.06.2013.
    Articolul respectiv precizeaza conditiile de aplicare a suspendarii executarii pedepsei sub supraveghere. Instanta poate dispune suspendarea executarii pedepsei aplicate persoanei fizice sub supraveghere, daca sunt intrunite urmatoarele conditii:a) pedeapsa aplicata este inchisoarea de cel mult 4 ani;b) infractorul nu a mai fost condamnat anterior la pedeapsa inchisorii mai mare de un an, afara de cazurile cand condamnarea intra in vreunul dintre cazurile prevazute in art. 38;c) se apreciaza, tinand seama de persoana condamnatului, de comportamentul sau dupa comiterea faptei, ca pronuntarea condamnarii constituie un avertisment pentru acesta si, chiar fara executarea pedepsei, condamnatul nu va mai savarsi infractiuni.
    Amintim ca procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie (DNA) – Serviciul Teritorial Oradea au dispus trimiterea in judecata a comisarului Adrian Nicolae Bota, ofiter in cadrul Inspectoratului de Politie al Judetului (IPJ) Satu Mare – Serviciul de Investigare a Fraudelor, pe 22 februarie 2012, s-a aratat intr-un comunicat al Directiei Nationale Anticoruptie.
    In cursul anului 2007, Adrian Nicolae Bota, in calitate de ofiter de politie judiciara la I.P.J. Satu Mare- Serviciul de Investigare a Fraudelor, i-ar fi solicitat fostului presedinte al Consiliului Judetean Satu Mare, Stefan Szabo, sa faca demersurile necesare pentru vanzarea a doua cabinete medicale stomatologice. De fapt ofiterul urmarea ca, prin acte subsecvente, sotia sa sa devina proprietarul celor doua cabinete de pe str. Alexandru Ioan Cuza.
    In schimbul favorului politistul urma sa propuna solutii de netrimitere in judecata in doua dosare penale in care era cercetat fostul presedinte, dosare aflate in instrumentarea ofiterului de politie.
    La instrumentarea acestui dosar procurorii anticoruptie au colaborat cu ofiteri din cadrul Directiei Generale Anticoruptie a Ministerului Administratiei si Internelor. ”
    Pana la urma ce sa inteleg, ca politicienii nostril sunt toti HOTI SI CURVE??
    Nu vreau sa fiu mai catolic decat Papa (ala de la Vatican) si nici ipocrit. Ma uit la „un exemoplar” ca acesta, chiar imi starneste imaginatia, dar nu-mi place sa „mananc la graamda cu altii, din aceiasi farfurie”, 🙂 🙂 Ori o femeie ce tine neaparat sa-si arate nurii si „dotarile” pe toate caile si la cat mai multi, are niscaiva „apasari”.In cazul ei, cred ca apsarile sunt acele kg in plus, pe care nu vrea sa le accepte si cauta sa ler ascunda sub cat mnai putine haine. In politica insa, cu cat ai putine haine si aratimai mult din „dedesubturile” tale ca om, cu atat pierzi mai mult din credibilitate.
    Din punctual asta de vedere, dcaca rar fi sa aleg intre aceasta „duduie” si Elena Udrea, o prefer pe Elena. Macar Udrea se imbraca si arata ca o femeie stilata.
    Dar cum „la poporul roman place manelele” nu-I de mirare ca sa atraga destui votanti cu cat da jos mai multe haine.
    Ce, doar italienii sa se mandreasca cu o curva in Parlament? De ce n-am avea si noi Ciocciolinele noastre. 🙂

    Comentariu de Rica Venturiano | februarie 11, 2014 | Răspunde

    • @Rica
      Am impresia totusi ca esti prea dur: aici e vorba de modelling!

      Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 11, 2014 | Răspunde

    • @ Rica Venturiano Sal’tare si respect onorabile …oriund e te-ai afla ! ” Elena Udrea se imbraca si arata ca o femeie stilata ” ? 🙂 🙂 🙂 Cel putin Cocciolinna are o anume …ascendentza , ai uitat ca Mussolinni era supranumit „Il Duce ” ? Asta ce ma-sa ascendenta are , ” carnatii ” …de Plescoi 😉 ?Da, ai inteles ca d e obicei foarte bine si ai sintetizat foarte corect : POLITICIENII NOSTRII SANT HOTI SI CURVE ….majoritatea dintre ei …cu rare exceptii !

      Comentariu de Marian | februarie 11, 2014 | Răspunde

      • Mariane, monsher, am spus doar ca „se imbraca si arata ca o femeie stilata” nu si ca este, ca asta nu am de unde sa stiu. N-am stat in preajma ei s-o cunosc in amanunt, 😀 E posibil sa aiba un consilier de imagine cu stil si destept.

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 12, 2014

    • Mon cher Chat, si Colombina lui Virinel tot „modelling” facea, nu-i asa? Ai idee cat de cat ce implica PE BUNE? Am si eu un prieten cu fata super frumoasa si desteapta, care in timpul facultatii de Cibernetica a cochetat cu modellingul o vreme, pana cand a „inteles” ce implica. E prea complicat ptr cineva cu repere morale mai stricte. Pentru unii o anumita orientare sexuala este ceva normal, iar ptr altii nu. Deci si „normalitatea” asta e discutabila. Asa ca unii il numesc modelling, altii …. altfel. 🙂

      Comentariu de Rica Venturiano | februarie 12, 2014 | Răspunde

      • @Rica
        Ca urmator al principiilor morale ale lui Traian Basescu, te inteleg, fireste! Citeste te rog acest articol din Gandul:
        Ultima de la Băsescu: ”Fetiţele cu funduleţul gol”
        Se arata ca:

        ” Preşedintele Traian Băsescu a afirmat, luni, la postul Look Tv, că obişnuieşte să meargă, vara, la Zilele comunelor şi a criticat faptul că unii primari aduc la astfel de evenimente „fetiţele alea cu funduleţul gol”, „specimene” şi „nonvalori”, pe bani mulţi, în loc de formaţii folclorice.

        Băsescu a arătat că astfel de evenimente sunt pentru el o ocazie să intre în contact direct cu oamenii şi a menţionat că apreciază foarte mult acele Zile ale comunei sau târguri în care sunt promovate folclorul şi obiceiurile locale.

        „Ce te faci, însă, că văd că a dat cosmopolitismul peste noi, şi exact ce vedem la televizor, fetiţele alea cu funduleţul gol, le vedem şi la Zilele comunei, că primarul se făleşte să ducă specimenele alea acolo, nonvalorile acelea. Şi pe bani mulţi. În loc să aducă formaţii locale, folclorice”, a comentat preşedintele.

        „Trebuie să le aducă pe fetiţele care apar la ştiu eu ce emisiuni de la televiziuni”, a mai spus Traian Băsescu.

        Şeful statului a mai afirmat că, dacă ar fi fost cetăţean al unei astfel de comune, în care „îi aduce fetiţele de la nu ştiu ce emisiune de la televizor”, nu ar participa la Ziua Comunei, arătând că vrea să vadă portul popular şi chiar să se îmbrace în portul popular.”

        Numai ca sa iei, te rog, aminte: Basescu chiar vrea sa se imbrace in port popular!! Precum odinioara Corneliu Zelea Codreanu…? De citit si aici.

        Asa ca nu e de neinteles punctul tau de vedere! 🙂

        Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 13, 2014

      • @Rica
        Cum crezi tu ca Basescu ar putea fi de acord cu Madonna, Rihanna, Shakira… Ca doar sunt fetite cu „funduletul gol”, „nonvalori”, canta pe „bani multi”!!

        Lui ii place cel putin ca la Cantarea Romaniei!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 13, 2014

      • Pai motane, ce vrei sa spui, ca Madonna, Rihanna, Shakira, sunt non-valori doar ptr ca arata bine si cat mai mult? Scuza-ma, dar astea enumerate de tine CHIAR AU VOCE SI CHIAR CANTA!
        In rest, chiar ca n-am inteles chestia cu „Ca urmator al principiilor morale ale lui Traian Basescu, te inteleg, fireste!”. Sa inteleg ca avand niste principii morale in care curvasaria, pedofilia, deviatiile sexuale, sunt ANOMALII, sunt de treapa lui baselu? Sau sunt „ANORMAL”??
        Muzica ascult de toate genurile, functie de moment, stare, situatie. N-am sa ascult Bach la un chef, desi imi place muzica clasica. N-am sa ascult muzica lautareasca la o cina de afaceri, DESI IMI PLACE, si nu ascult nici muzica populara sau manele in masina, la maxim, desi din cand in cand, functie de eveniment si situatie, ascult si d’astea.
        Iar de modelling am zis ce am zis, dat fiind ca am tot citit, si am aflat direct de la surse, despre viata fetelor din „bizniz-ul” asta, mai ales de la noi. Ma uit la pictoriale cu femei frumoase, dar sincer nju cred ca as accepta ca sotia, sau fica mea, sa pozeze goale, sau aproape goale, in diverse reviste, pentru ca „asta este arta”, nu altceva. M-am uitat si la filme porno, dar asta nu inseamna ca le consider „opera de arta”.
        Daca reperele mele morale stricte, cum ar fi: sa nu inseli, sa nu furi, sa nu curvasaresti, sa nu-ti bati nevasta sau copii, sa nu ravnesti la bunul altuia, sunt anomalii, imi cer scuze. Nu stiam ca normal este sa fi deviat sexual, sa sari din pat in pat, sau sa iti iei nevasta sau fiica de mana si sa le duci la produs. 😀

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 13, 2014

      • @Rica
        Aici nu era vorba nici despre „Virinel”, nici despre „o anumita orientare sexuala” (ca sa te citez), nici despre „curvasaria, pedofilia, deviatiile sexuale” (tot citat din tine), ci despre modelling. Nu era vorba nici macar de „filme porno”. Era vorba despre Laura Bota, Elena Udrea care practica modelling-ul. Si atunci cum pot interpreta comentariul tau? Idiot nu cred ca esti si atunci unica interpretare este ca ai facut un comentariu cu rea credinta. Ori esti atent la ce spun, ori mai bine te-ai abtine de la a spune ineptii. Adica daca cuiva ii place cum a pozat si cum arata Elena Udrea sau Laura Bota e deviat sexual, anormal etc? Eu cred ca tu deviezi de la subiectul discutiei sau esti obsedat de lucrurile de care ai pomenit.

        Pe de alta parte nu ai fost atent la ce spune Basescu (citez din articolul din Gandul):

        ” Preşedintele Traian Băsescu a afirmat, luni, la postul Look Tv, că obişnuieşte să meargă, vara, la Zilele comunelor şi a criticat faptul că unii primari aduc la astfel de evenimente “fetiţele alea cu funduleţul gol”, “specimene” şi “nonvalori”, pe bani mulţi, în loc de formaţii folclorice.”

        Apropo de „funduletul gol” (exprimarea Presedintelui) eu ti-am dat exemplul Shakirei si Rihannei din videoclip. Din ce spui ar rezulta ca daca ar veni impreuna, in „funduletul gol”, ca-n videoclip, invitate de un primar dintr-o comuna de-a noastra, si ar canta, Presedintele nostru „drag” ar fi incantat! Ca doar nu e vorba de nonvalori, chiar daca ar canta in costum popular, din ala cu fusta mini, sa li se vada „funduletul”, nu? 😀

        Presedintele nu s-a referit la „curvasarie, pedofilie, deviatii sexuale etc”, ca sa te citez din nou, ci la „fetitele alea in funduletul gol”, ceea ce nu e acelasi lucru. Ceea ce nu inteleg eu e altceva: cum se impaca, spre exemplu aceste poze de pictorial, asa inteleg, ale Elenei Udrea cu ideologia prezidentiala care doreste costum popular si fota la femei? 😀 Cum poate Elena Udrea sa stea in prezenta unui om caruia nu-i place o femeie sexy, ca doar i-a zis sa mai lase „posetele alea” si sa se descalte de pantofii cu toc cui. Ca eu daca eram in locul ei il luam cu „Ia asculta ma, incuiatule!” si-i dadeam papucii una, doua!! 😀

        Sau… e o alta explicatie…? Presedintelui ii plac „fetitelea alea in funduletul gol”, dar dintr-un exces de puritanism nu vrea sa recunoasca! 😉

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 13, 2014

      • @Rica
        „In ceea ce priveste virtutea ta, e ipocrizie curata.” (prelucrare dupa Camil Petrescu). Ti se potrivesc de minune aceste cuvinte ale marelui nostru scriitor!

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 14, 2014

      • MULTUMESC MOTANE PTR „APRECIERI”

        Ipocrit chiar nu m-ai facut pana acum. Avem timp sa ajungi si la alte catalogari, multumesc!
        Ia lectii de la „Incognito”, de pe blogul lui theo, ptr ca e pricepe mai bine la „alintari”.
        Eramai „barbateste” sa-mi direct, „tai-o de pe blogul meu, ca nu-mi plac comentariile tale” si se rezolva.

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 14, 2014

      • @Rica
        Dar intentia mea nu e sa te dau afara de pe blogul meu, chiar daca nu sunt de acord cu unele din comentariile tale.

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 14, 2014

      • Atunci poate te explicit cu „iupocrizia’, ca zau daca pricep. Si am afirmat-o mereu, nu cer sa fie lumea de accord cu ce spun eu. Tocmai ca asta e rpolul acestor discutii, zic eu, sa vedem unde gresim fiecare in modul de abordare, si poate ne schimbam sau nu viziunea asupra unei problem, poate vedem mai bine, sau observam ca am scapat ceva din vedere.
        Discutiile in contradictoriu, fara a trece de limita bunului simt nu pot decat sa fie benefice.
        Mereu am afirmat si in fata celor cu care am lucrat si lucrez, ca „DIN 10 IDEI TAMPITE, SE POTE NASTE O SOLUTIE DESTEAPTA”

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 15, 2014

      • Marele regizor francez Francois Truffaut dadea un exemplu de ipocrizie a zilelor noastre…Era pe vremea aceea (nu stiu daca e mai si azi asa ceva…) hartie igienica sul pe care erau desenati bani. Deci, cu alte cuvinte, omul putea sa-si arate dispretul fata de bani stergandu-se la fund cu „ei”. Astfel omul arata, chipurile, cat e de pur din punct de vedere spiritual. 😆 Mi-a adus aminte de chestia asta raspunsul tau.
        Dar tin minte si cand Elvis isi incepuse fulminanta cariera, era un puritanism ceva de speriat in Sud. Si a fost filmat doar bustul, el si toata formatia, ca sa nu se vada cum isi misca picioarele (el dansa exceptional rock and roll!).

        Pai, tot raspunsul tau e ipocrit: doar ce e strain e valoros, mai ales daca e american (uite-te la ce ai zis), indiferent daca e vorba de „fetite in funduletul gol” (cf. Basescu), si am pus videoclipul cu Shakira si Rihanna care tocmai asta arata si pe care tu il aprobi. Apoi spui „dar sincer nju cred ca as accepta ca sotia, sau fica mea, sa pozeze goale, sau aproape goale, in diverse reviste, pentru ca “asta este arta”, nu altceva.”. Apoi te lauzi zicand: „Daca reperele mele morale stricte, cum ar fi: sa nu inseli, sa nu furi, sa nu curvasaresti, sa nu-ti bati nevasta sau copii, sa nu ravnesti la bunul altuia, sunt anomalii, imi cer scuze”. Reperele tale morale nu pot fi decat „stricte”. Tocmai ca sa arati cat de moral esti tu, sa pari asa in ochii altora: „ce-o sa zica vecinul de la trei daca o va vedea pe fiica-ta in Playboy? ce-o sa zica despre tine, nu despre ea!!”. Zici ca reperul tau moral este sa nu-ti bati copiii, imi dau seama ce ar pati fata ta daca ar face asa ceva!! Dar, in general vorbind, asa e romanul: pune pret pe ce spun altii despre el, nu pe cum ar fi el. De aceea la noi, si nu numai la noi, se manifesta un mimetism fara valoare…

        Uite un alt exemplu de ipocrizie a zilelor noastre: politicienii cand merg la biserica, cand merg sa sarute sfinte moaste. Nu ca ar fi rau ca merg la biserica, nu ca ar fi rau faptul ca saruta sfinte moaste. Da, asa numai vazandu-i nu poti sa spui ca sunt necredinciosi. In schimb ei fac asta pentru ca asa da bine la popor… Cam la fel e si cu tine: daca te aude cineva vorbind despre „reperele morale stricte” pe care le ai, ar crede ca vorbeste cu un sfant in viata!

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 15, 2014

      • Mda, se poate spune si asa, dar daca ai fi citi ATENT am zis:
        Ma uit la “un exemoplar” ca acesta, chiar imi starneste imaginatia, dar nu-mi place sa “mananc la graamda cu altii, din aceiasi farfurie”
        Am zis de asemeni ca M-AM UITAT SI LA FILME PORNO.
        Sincer? Nu-mi pasa de ce zic vecinii, pentru ca oricum le stau in gat. Se poate sa fiu incuiat, dupa perceptele unora, dar cu toate ca ma uit la filme porno, nu cred ca m-as insura cu o actrita de acolo. O femeie poate sa fie sexy si fara sa se dezbrace de tot. Privesc la ce e frumos, ca e femei sau arta, dar fara sa fiu insistent.
        Si chiar nu-mi bat copiii si nevasta, nu ca m-ar durea de vecini, ci pentru ca nu consider normal. Nu mai exista intelegere, la revedere, de ce sa determin pe cineva sa stea cu forta langa mine? Copiii nu mi-I I-am batut ptr ca ne-am inteles din prima, cu vorba, si cand a fost cazul cu „restrictii”.
        De Rihanna si restul am spus chiar ca „alea au voce”, nu ca-s ok ptr ca-s din import. Si din cate stiu, CU VOCEA S-AU LANSAT, nu cu pielea. La noi, se pune prea mult accent pe „piele” si mai putin pe voce.
        Dar e dreptul tau sa crezi ce vrei dupa „reperele tale morale”, normal. Ce ar trebui sa fac? Sa devin homesexual, ptr ca e la moda si altfel se poate interpreta ca-s homofob? Sa ma insor cu o curva, sa demosntrez ca sunt modern si in pas cu vremea?
        TU ai accepta ca fica ta sa devina prostituata ca asa ii place ei? Ai accepta sa se culce nevasta tu cu altii, ca sa arati ca nu esti ipocrit. Ptr ca sigur si tu te uiti la un corp frumos prin reviste, la niste nuri straini.
        Mda, e si asta un pct de vedere.
        Iar daca e sa fim seriosi si cinstiti, cele mai multe exemple „de afara” le-ai dat tu, sa demosntrezi ca acolo altii stiu si sa gandeasca si sa faca treaba, si ca avem de invatat.

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 15, 2014

      • @Rica
        Aaaaaaaa, dezamagitor rau de tot… Dezamagitor rau de tot raspunsul tau, mai Rica. Pai, asta va invata pe voi acolo, la Miscarea care-si spune Populara? Auzi „populara”… ma face sa rad!! Pai, nu asa mai Rica, nu asa! Ci asa:

        Vampirul
        de Charles Baudelaire

        Tu, ce-ai pătruns ca un cuţit
        În inima-mi plângând, tu, care,
        C-un cârd de draci ai năvălit
        Nebună şi strălucitoare,

        În cugetu-mi de tine-nvins
        Să-ţi faci culcuşul şi locaşul,
        – Nemernico, de care-s prins
        Precum de lanţuri e ocnaşul,

        Cum cartoforul e de joc,
        Cum de-o garafă e chefliul,
        Şi cum de viermi e ros sicriul,
        – Te blestem, blestemat noroc!

        Rugat-am spada ce retează
        Să fiu din gheare liberat,
        Şi-otrava care-nveninează
        Să mântuie cu-al meu păcat,

        Dar vai, şi spada şi otrava
        M-au luat în râs şi mi-au strigat:
        “Tu nu eşti demn ca din mârşava
        Robie să mai fi scăpat,

        Neghiobule! – de ţi-am răpune
        Vampirul şi te-am libera,
        Tu stârvul i-ai reînvia
        Cu sărutările-ţi nebune!””

        Podoabele
        de Charles Baudelaire

        Iubita era goală, şi după-a mea dorinţă
        Asupra ei păstrase sonorele podoabe,
        Purtându-le cu-un aer semeţ, de biruinţă,
        Ce-l au, în zile bune, a’ maurilor roabe.

        Risipa de metaluri şi pietre, ce se-mbină
        Şi-n scânteieri de raze tresar în joc şi cântă,
        Îngemănarea-aceasta de sunet şi lumină
        Privirea mi-o vrăjeşte şi inima mi-o-ncântă.

        Culcată între perne, ea se lasă-ndrăgită
        Şi surâdea, plăcându-i cum se-nalţă s-o scalde
        Iubirea mea tăcută, ca marea liniştită
        Când vrea să prindă ţărmul în braţele ei calde.

        Mă urmărea cu ochii tigroaicei îmblânzite,
        Şi încercând alene atrăgătoare poze,
        Dădea candoare pură lascivelor ispite
        Şi-un farmec nou acestor trupeşti metamorfoze.

        Şi umerii, şi braţul, şi pulpele rotunde,
        Mi se-mbiau privirii cu luciul lor de piele;
        În mlădierea lină a lebedei pe unde,
        Şi pântecul, şi sânii – ciorchinii viei mele –

        M-ademeneau mai dulce ca îngerii pierzării,
        Smulgându-mi bietul suflet din liniştea adâncă,
        Unde-l lăsasem singur, pe-o culme a uitării,
        Să doarmă în cristalul palatului din stâncă.

        Mi se părea că-n voie, un meşter desenase
        Pe trunchiul Antiopiei un bust ca de băiat,
        Şi mijlocul, pe şolduri, uşor i-l subţiase…
        Ce splendid era fardul pe chipul ei bronzat!

        – Apoi cu-ncetul lampa se stinse, şi-n odaie
        Zăream numai căminul cum flacara-şi răsfrânge,
        Iar focul, trimiţându-şi suspinul în văpaie,
        Tot trupul ei de ambră i-l îmbăia în sânge.”

        Asa, mai Rica! 😀 Ti-am dat doar doua exemple…

        Si va mai ziceti si Miscarea „Populara”… 😆

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 15, 2014

      • Sa inteleg motane, ca si ptr tine, ca si pentru alti „oameni de bine”, eu sunt basisit sau pedelist, sau ce vreti voi, numai ce afirm eu ca sunt,. nu sunt. Mda, dreptul vostru si cine sunt eu sa va contrazic. De demonstrate, cred ca n-are rost sa ma complic, din moment ce mai sunt si ipocrit dupa cum ziceai nu de mult.
        Deci in opinia ta, daca-ti plac formele unei femei, le admire in vre0-u pictoprial sau in vre-u fil mai sdeocheat, daca niste filme mai XXX iti mai arart niste chestii ‘incredibile”, unele poate pe placul tau, alte insa nu, si afiurmi ca nu ti-ai lasa sotia sau fica sa joace in asa „opera” esti ipocrit. Hm, imi place cum gandesti.
        Motane, ca sa lamurim definitiv, si priomit ca nu te mai bat la cap cu „ipocrizia mea”. Zici „Zici ca reperul tau moral este sa nu-ti bati copiii, imi dau seama ce ar pati fata ta daca ar face asa ceva”. pai motane, daca fica mea ar fi ajuns sa faca asa ceva, inseamna ca asa as fi educat-o, ceea ce, LOGIC, ar insemna ca NU M-AE DERANJA, deci de ce as ajunge la „imi dau seama ce ar pati”. Faptul ca nu face asa ceva, inseamna ca am educat-o sa NU FACA, deci am educat-o dupa „reperele mele morale stricite”. N-am zis ca ma duc la biserica si tocesc pragurile, sau moastele cuiva. A fi moral, nu ineamna sa fii habotnic. Cand am spus ca SA NU FUR, SA NU CURVARASARESC, n-am spus-o de dragul cuvintelor, chiar N-AM FURAT UN CAPAT DE ATAT IN VIATA MEA, si in 30 de casnicie NU MI-AM INSELAT NICIODATA NEVASTA.
        Iar ptr replica ta, „Pai, asta va invata pe voi acolo, la Miscarea care-si spune Populara? Auzi “populara”… ma face sa rad!! Pai, nu asa mai Rica, nu asa!” chiar nu cred ca mai merita sa discutam pe tema asta, sau chiar pe alta tema. Ce sens are? Eu in fata ta sunt deja „condamnat”, asa ca nu vad rostul pledoariei mele. Exact ca-n comunismul pre-Decembrist motane, cine nu gandeste conform „liniei de partid” este automat „dusmanul poporului”. Multumesc de lamurire. Cred ca mi-ai raspuns la toate intrebarile legate de „cine esti”.
        „S-auzim numai de bine”, cum spunea „cineva, candva” la un anume post de radio.

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 17, 2014

      • @Rica
        Scuza-ma, nu stiam ca stau de vorba cu un sfant in viata! 🙂

        „Exact ca-n comunismul pre-Decembrist motane, cine nu gandeste conform “liniei de partid” este automat “dusmanul poporului”. Multumesc de lamurire. Cred ca mi-ai raspuns la toate intrebarile legate de “cine esti”.”

        Gresesti profund! Sa stii ca putin ma intereseaza cum gandesti tu. Adica n-am niciun interes sa te fac eu sa gandesti altfel sau sa-ti impun eu parerile mele. Insa asta nu inseamna ca trebuie sa fiu de acord cu tine! Ai vazut ca eu nu te-am gonit de pe blogul meu, nu ti-am cenzurat comentariile. Insa eu nu te oblig sa vii aici daca nu-ti place. Asa ca, scuza-ma, dar vorbesti tampenii: „Eu in fata ta sunt deja “condamnat”, asa ca nu vad rostul pledoariei mele.”. Nu ma intereseaza, ti-am spus…

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

      • @Rica
        Si inca ceva: te rog sa nu-mi pui mie in gura ceea ce n-am zis:

        „Deci in opinia ta, daca-ti plac formele unei femei, le admire in vre0-u pictoprial sau in vre-u fil mai sdeocheat, daca niste filme mai XXX iti mai arart niste chestii ‘incredibile”, unele poate pe placul tau, alte insa nu, si afiurmi ca nu ti-ai lasa sotia sau fica sa joace in asa “opera” esti ipocrit. Hm, imi place cum gandesti.”

        Eu nu am zis asa ceva! Dar mie un om care imi spune ca nu e pacatos, ca el nu a facut niciodata niciun pacat, ca are reguli morale „stricte” pe care le respecta mereu ori e un sfant in viata (ceea ce ar putea sa fie posibil), ori e un om care nu poate sa-mi inspire incredere.
        Ori un om care ia comentariile mele pe care le-am facut la alte postari, pe alte bloguri, scotandu-le din context si punandu-le doar la postarea asta, care pomeneste de lucruri de care nici nu era vorba in aceasta postare, in fine un om care doreste sa-mi arate, sa-mi demonstreze cat de corect e el, cat de sfant e el, cum respecta el Cele 10 Porunci, fara sa-i ceara cineva treaba asta, mie un astfel de om nu-mi inspira incredere. Si din cauza asta il numesc ipocrit. La asta m-am referit cand am zis ca „In ceea ce priveste virtutea ta, e ipocrizie curata.”. De fapt, m-am referit la „virtutea ta”, pentru ca vad ca te lauzi din plin cu virtutiile pe care zici ca le ai. Dupa parerea mea, un om care are intra-adevar virtuti nu se lauda cu ele, asa cum faci tu.

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

      • @Rica
        Pe scena politica romaneasca putem gasi exemple de oameni care-si zic ca sunt ceva, dar sunt, de fapt, altceva. Uite, spre exemplu Cristian Preda: el isi zice ca e liberal, a afirmat-o de multe ori. In schimb el este la PMP!

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

      • @Rica
        Niciunul din Sfintii Parinti nu s-a considerat neprihanit, ci s-au considerat pacatosi, chiar mari pacatosi! Daca ai sa iei rugaciunile crestin-ortodoxe ai sa observi ca nu se neaga faptul ca omul ar fi pacatos. Or, vii tu si-mi spui ca tu, de fapt, n-ai niciun pacat, ca asta e ideea centrala. Ca respecti Cele 10 Porunci, cu strictete inca! Adica faci parada aici de neprihanirea ta! Atunci si eu iti spun un singur lucru: MINTI! Esti UN MINCINOS, asta esti! Si prin asta mi-ai raspuns la intrebarea fundamentala legata de tine!

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

      • @Rica
        Inca odata: nu este ca in comunismul pre-Decembrist! Aici esti pe blogul meu. Nu-ti place, poti sa pleci si uiti ca exista acest blog. Un om cinstit asa ar face, cred eu!
        Nu este necesar sa-mi raspunzi cu un comentariu: pur si simplu poti sa pleci daca nu-ti place, nu-ti convine, fara sa lasi vreun comentariu la mine pe blog! Eu nu te retin cu forta sau iti dictez sa faci ceva (numai o minte bolnava poate intelege si concepe asa ceva!), asta ca sa lamurim chestiunea cu comunismul pre-Decembrist.
        Deci te rog frumos: ai plecat definitiv de pe blogul meu si m-ai scutit sa-ti citesc un comentariu care si asa este, pentru mine, egal cu zero! Asta ca sa lamurim faptul ca nu esti pentru mine nici „dusmanul poporului” si nici „condamnat”.

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

      • Si ca un ultim comentariu, legat de ipocrizie.
        Ma acuzai pe mine ca sunt ipocrit: „Pai, tot raspunsul tau e ipocrit: doar ce e strain e valoros, mai ales daca e american „, insa chiar tu afirmi ca:
        „Nu ne comportam ca niste oameni liberi! Imaginati-va cum ar fi reactionat un american la glumele ce s-au facut pe seama noastra, ca suntem o natiune cu mana intinsa… Unul din acela de doi metri, cu 46 la pantof, ca Lee Marvin sau Gregory Peck 🙂 daca s-ar fi spus asa despre americani… I-ar fi pocnit respectivului un pumn de l-ar fi trimis… in rai! 😆 Asta inseamna sa te comporti ca un om liber! Noi pupam in continuare papucul sultanului!”
        Adica un AMERICAN, n-ar fi suportat ce suportam NOI ROMANII. Si sa nu mai aduc in discutie toata acea pleiada de „mari ganditori” americani (din care imi vine in minte acum doar Friedman) care din toate punctele de vedere sunt mai logici si „mai perfect” in gandire decat un biet roman.
        Nu stiu ce sa fie de vina in modul in care abordezi lucrurile. Poate faptul ca nu traiesti in Romania? Poate lipsa de experienta? E doar o parere si o intrebare retorica.

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 17, 2014

      • Friedman stii ca a luat Premiul Nobel pentru Economie?
        Dar eu nu am afirmat niciodata ca la noi ar fi numai nonvalori si tot ce e american e bun. Ceea ce spun eu este ca trebuie sa luam ceea ce e bun de la americani, sa invatam de la ei lucrurile utile, care ne-ar putea folosi si noua. Si sa invatam nu numai de la americani, dar si de la altii. Pe cand tu, pornind de la afirmatia Presedintelui Basescu, ai spus ca Shakira, Rihanna sunt valori. Eu nu neg. Insa asta nu inseamna ca noi nu am avea, la randul nostru, valori.

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

      • :), scuze, „dar eu nu ma pot abtine”, cum ar spune reclama la Oreo.
        Motane, ma acuzi pe mine de ipcrizie, dar uite ce afirmi chiar tu:
        „barbatul povestea ca nu si-a imaginat nici in visurile sale cele mai frumoase o persoana mai senzuala, mai lasciva decat acea tanara cu care a petrecut o noapte de neuitat!! 🙂 Era cu atat mai incredibil (spun “mai” si nu cred ca exagerez!) cu cat toata aceasta senzualitate si caldura pareau imposibile la acea frumusete rece (sa pun ghilimelele de rigoare sau nu?), asa cum o stiau toti!!

        Pe romaneste spus: ea era, de fapt, cea mai mare curva!!”
        Deci TU consideri ca o femeie senzuala, lasciva, fierbinte in pat, NU POATE FI DECAT O CURVA!! 🙂 🙂 🙂 🙂
        Nu conteaza ca: „Evident, nimeni, nici un barbat, din anturajul nobilei tinere, nici nu indraznea sa-i treaca prin minte ca s-ar fi putut culca cu ea”. Deci orice femeie, care nu se lalsa curtata de toti, care nu flirteaza cu alti barbate, dar se culca CU NUL SINGUR si se dovedeste ca este foarte „senzuala si lasciva” in pat, deci face dragoste cu trupul si cu toata inima, E CURVA, iar o femeie care isi arata nurrii si senzualitatea TUTUROR, in ipostateze cat mai sexy si expunandu-si cat mai multa ‘piele” este o ingenua.
        Scuza-ma motane, dar e randul meu sa „fiu dezamagit” si sa spun ca intre noi doi, TU esti un ipocrit „mai mare” 😀
        Si ne e cazul sa te superi, ca nu te voi mai „incomoda”. Am incheiat tot ce aveam de spus.

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 17, 2014

      • @Rica
        Nu inteleg de ce scoti din context un comentariu pe care l-am facut la o alta postare si-l tot aduci la aceasta postare. Acolo, la acea postare, era vorba despre altceva. De ce nu comentezi la postarea respectiva?
        Eu consider ceea ce ai facut ori prostie – adica nu intelegi ce am vrut sa spun acolo, ori rea vointa.

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

      • Am inteles motane, pe blogul tau faci ce vrei, esti liber sa jgnesti pe cine vrei si sa afirmi ce vrei despre oricine, insa sa nu cumva sa indrazneasca cineva sa-ti dea replica. De cenzurat, nu vad ce aveai de cenzurat, ca n-am injurat, n-am folosit cuvinte obscene, doar in cazul in care prin cenzura tu intelegi sa respingi tot ce nu-i pe placul tau.
        Sa inteleg deci ca tu poti fi ALTUL pe alt blog, ca poti sa afirmi acolo ce aici negi, dar nu esti iupocrit, NU?
        N-am spus ca SUNT SFANT si nici ca respect cu strictete TOATE cele 10 porunci. Nu tin post, nu tocesc pragurile bisericii, si am spus:
        „Ma uit la pictoriale cu femei frumoase, dar sincer nu cred ca as accepta ca sotia, sau fica mea, sa pozeze goale, sau aproape goale, in diverse reviste, pentru ca “asta este arta”, nu altceva. M-am uitat si la filme porno, dar asta nu inseamna ca le consider “opera de arta”.
        Daca reperele mele morale stricte, cum ar fi: sa nu inseli, sa nu furi, sa nu curvasaresti, sa nu-ti bati nevasta sau copii, sa nu ravnesti la bunul altuia, sunt anomalii, imi cer scuze. Nu stiam ca normal este sa fi deviat sexual, sa sari din pat in pat, sau sa iti iei nevasta sau fiica de mana si sa le duci la produs.”
        Daca ai fi citit atent, ai fi observant ca de fapt aceste „principii morale stricte”, chiar daca sunt si in Biblie, tin de educatie, de morala, de bun-simt. Nu-mi insel nevasta din respect si ptr ca (poate suna desuet) o iubesc si ma iubeste. N-am furat ptr ca asa am fost educat, sa NU IAU CE NU-I AL MEU. Nu mi-am batut copiii ptr ca nici eu n-am fost batut si am fost educat ca bataia nu este un bun pedagog. N-am inselat pe nimeni, sa profit eu de ceva.”
        Daca ptr tine asta este IPOCRIZIE, asta este, e dreptul tau. Eu prin tioate replicile mele n-am facut decat sa-ti demonstrez ca de fapt ma acuzi pe mine gratuit si de fapt CHIAR TU TE FACI VINOVAT DE ASTA.
        N-am negat valoarea unui Friedman, sau a oricarui alt nume adus de tine in discutie, ci am afirmat in contextual unui post de-al tau, ca referiri la „cei strain” au fost mai multe din partea ta decat a mea, Eu am spus doar ca:
        „Pai motane, ce vrei sa spui, ca Madonna, Rihanna, Shakira, sunt non-valori doar ptr ca arata bine si cat mai mult? Scuza-ma, dar astea enumerate de tine CHIAR AU VOCE SI CHIAR CANTA!” Spre deosebire de unele „artiste de la noi” care n-au nimic in comun cu ele decat faptul ca au ce arata imbracate sumar.
        Am facut referire la „comunismul pre-Decembrist”, pentru ca doar atunci in acele sedinte de partid, cand se discuta CEVA, numai cei de la tribuna aveau voie sa aduca acuze, iar cei din sala trebuiau doar sa-i aprobe sau sa acuze in aceeasi directi. EXCAT cum faci tu pe blogul tau. Cat posterii acuza in aceeasi directive, totul este ok, insa cum indraznesc sa te „atentioneze” ca ai gresiti, cum iti sare tandara si „nu-ti convine, pleaca”. pai cel caruia nu-I convine ceva esti tu motane. Tie nu-ti convine sa-ti arate cineva greselile tale. Si culema, eu n-am incercat sa-ti spun ca ai gresit in legatura cu altceva decat cu modul in care ma judeci si ma acuzi. Cu alte cuvinte, am incecat sa ma apar de acuzatiile tale. Iar tu ai fost cel care a exagerat si a sarit ca ars, nu eu. Deci tu ai voie sa jignesti, insa eu n-am voie sa ma apar. De aceea am si facut acea analogie cu comunismul.
        Si ca sa demosntrez inca odata ca ipocrizia nu ma caracterizeaza, am sa te intreb „DE CE NU AI RECUNSOCUT CA NU ESTI IN ROMANIA”?? Eu am spus de fiecare data de unde postez. iar tu ai putut sa verifici.
        In rest, cum vrei tu. Am sa dispar de pe blogul tau. Inca un „reper moral” care nu ma lasa sa fac „dragoste cu sila”.
        Sincer, nu cred ca te-am jignit cu vre-un ppost, si nici nu te-am luat in ras vreo-data. Malitios cred ca am fost, si am sa fiu mereu, dar de JIGNIT nu cred ca te-am jignit. Tu insa ti-ai permis asta pentru ca „pe blogul tau faci ce vrei”, asta este. Vina mea ca am „indraznit” sa cred altceva. In prostia mea, am crezut ca cine isi face blog, il face ca sa schimbe opinii si idei, nu DOAR sa-si expuna el ideile proprii fara sa fie contrazis. Au dretate prietenii mei cand imi spoun „stai prea mult pe afara si tu crezi ca normalitatea este alta, dar uuiti ca aici este Romania”. Incep sa cred ca si multi romani care stau pe afara, nu reusesc sa scape de ‘aceasta normalitate romaneasca”.
        Promit sa nu te mai deranjez.

        Comentariu de Rica Venturiano | februarie 18, 2014

      • Ca eu ma fac vinovat de ipocrizie…? Poate… Eu nu am zis ca sunt perfect, ca nu as putea gresi… Nici nu vreau sa fiu zeu, n-am avut niciodata idoli… Spre exemplu, cultul personalitatii lui Ceausescu nu l-am inteles niciodata. N-am inteles, de pilda, de ce nu trebuia sa-l jignesc niciodata… Acuma, ce sa zic? Probabil ca am si eu doza mea de ipocrizie, nu neg… Insa cea mai tare faza din comentariul tau e asta:

        „Si ca sa demosntrez inca odata ca ipocrizia nu ma caracterizeaza, am sa te intreb “DE CE NU AI RECUNSOCUT CA NU ESTI IN ROMANIA”?? Eu am spus de fiecare data de unde postez. iar tu ai putut sa verifici.”

        Aici chiar m-ai lasat masca!! 😆 Zau, foarte tare! 🙂 Mai, acuma nu vreau sa fiu neaparat malitios, dar aici e precum cu CV-ul lui Niels Schencker. Mi-e teama ca daca iti spun ca sunt din Romania si postez din Romania, trebuie sa ma crezi… 🙂 . Insa imi dau seama ca asta e ca si cum ti-as spune ca am fost consilierul de imagine al Presedintelui Reagan, fara sa poata cineva verifica lucrul asta – ma crezi, sau nu ma crezi? 🙂
        Oh, Rica, nici nu-ti dai seama cat ratacesti… Afirmatia asta nu trebuie s-o iei ca pe o jignire. By the way, vad ca esti foarte sensibil…

        In legatura cu plecatul de pe blog. Eu am zis ca daca nu doresti sa ramai pe blog, esti liber sa pleci, eu nu te retin, nu te retine nimeni. Inteleg ca nu poti fi pe placul tuturor. Insa eu nu te dau afara.

        Rugamintea mea ar fi sa comentezi si la alte postari, daca vrei, pentru ca aici batem apa in piua.

        Comentariu de Motanul Incaltat | februarie 18, 2014

    • Motanele, da un ochi prin spam te rog, sa vezi daca nu am ceva p’acoloshs, 🙂
      I-am raspuns lui Marian in legatura cu „stilul” lui Udrea, 😉

      Comentariu de Rica Venturiano | februarie 12, 2014 | Răspunde

  4. […] dracoasa de a ajunge mare in Stat, cand puteai sa te multumesti si cu altceva: afaceri, bani, moda, modelling si exemplele ar putea continua? Insa ideea ca Elena Udrea sa candideze la prezidentiale din partea […]

    Pingback de Udrea candidat la presedintie din partea PMP…? « Motanul Incaltat | februarie 18, 2014 | Răspunde

  5. Ce ziceti? Care arata mai tare, ea sau Udrea? Era o chestie interesanta: una blonda (Udrea), ea bruneta… Era o idee de pictorial, ele impreuna.

    Laura e tare, arata traznet tipa! Ce sa mai… Trebuie sa recunoastem! 🙂

    Comentariu de Motanul Incaltat | martie 22, 2018 | Răspunde


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.