Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

In interesul superior al copilului!!

Sorina, dupa tot scandalul, a ajuns cu bine in SUA la noii sai parinti adoptivi. Inteleg ca e foarte bine, invata sa cante la pian! 🙂 A fost abandonata de parintii ei naturali aici in Romania si a ajuns in Statele Unite, la noua sa familie, de romani plecati de ceva vreme in America.

Alexandra avea parinti naturali, locuia in Romania, invata aici. N-a fost nici abandonata, iar parintii ei naturali cu care statea o iubeau. Cu toate acestea, a avut parte de o moarte tragica din partea unui maniac sexual. Lucrurile acestea s-au intamplat in Romania. Nu spun ca in SUA nu se intampla si acolo lucruri rele, unele poate chiar mai rele decat cele de aici.

Citind acest articol Mediafax mi-a venit in minte o remarca a lui Octavian Paler: „Noi de ce nu avem o mare poveste de dragoste?”.

Avocatul lui Gheorghe Dincă: El a crezut că Luiza şi Alexandra sunt prostituate

„Apărătorul lui Gheorghe Dincă, Claudiu Lascoschi, a declarat că bărbatul a susţinut, la audieri, că a crezut că Luiza şi Alexandra sunt prostituate şi a recunoscut că a întreţinut relaţii sexuale cu fetele.

„Şi-a menţinut declaraţiile, a dat indicii pentru a se lămuri cazul. (…) Nici Luiza, nici Alexandra nu erau prostituate. El a crezut că sunt prostituate. Asta a fost în mintea lui. (…) A recunoscut că a întreţinut relaţii sexuale (cu fetele, n.r). Susţine că sunt doar două victime” a declarat apărătorul lui Gheorghe Dincă, Claudiu Lascoschi, la Digi24.

Gheorghe Dincă, bărbatul care a recunoscut două crime, a fost adus, sâmbătă, la locuinţa sa din Caracal, unde participă, alături de procurorii DIICOT, la cercetările din Casa Groazei.

Între timp, familia Alexandrei a aflat că ADN-ul fetei coincide cu cel din oasele şi cenuşa recoltate.”

Ceea ce citim in acest articol nu e intamplator. Aici e vorba despre consecinta cea mai abjecta a unei conceptii (dezvoltata probabil mult mai mult in mediul rural, needucat) cum ca femeia e o pacatoasa iremediabila, o curva si ca toate-s curve in definitiv si la urma urmei. Iar de aici dispretul sexist al barbatului fata de femeie, mergand pana la ucidere, trecand, desigur, prin viol: „si daca a ucis doua curve, ce?”. Adica, vrea sa spuna, o fata serioasa nici n-ar trebui sa iasa din casa. Cam asa… Ca le-a violat? „Pai asta si vroiau, f…- le muma-n cur de curve!! Sigur ca da…”.

Pe de alta parte, iata un alt caz petrecut in Romania:

Părinţii unei fete din Argeş, racolată pentru prostituţie: De 7 ori a dispărut, nu s-a făcut nimic

„Părinţii unei fete de 15 ani, din Câmpulung, judeţul Argeş, care a dispărut de şapte ori în ultimul an, racolată pentru prostituţie şi drogată, au venit, sâmbătă, la Caracal, pentru a face cunoscut cazul fiicei lor, acuzând că Poliţia nu a căutat-o. Copila este în prezent internată într-un centru.

Mama fetei de 15 ani din Câmpulung, judeţul Argeş, a mers, sâmbătă, în Caracal, în faţa casei lui Gheorghe Dincă, pentru a face cunoscut cazul dispariţiei fetei ei, Daria, care, în ultimul an a fost plecată de şapte ori de acasă, racolată de un grup de persoane. Femeia reclamă că fata a fost pusă să se prostitueze şi primea droguri, dar nu a fost căutată de oamenii legii.

„Pe 30 mai a plecat de acasă. Pe 31 am spus de dispariţie. Timp de 12 zile nu am primit niciun rezultat. Mergeam dimineaţă, seară, noapte pentru a o găsi, pentru că, de la Poliţie, când am declarat dispariţia, mi s-a spus că ei nu au personal care să meargă pe teren după ea. Adică fata mea era catalogată ca… la 15 ani. (…) Apoi am primit o informaţie, unde s-a şi dovedit că a fost şi cu cine a fost, dar bineînţeles că se clasează şi e caz de dispariţie închis total. Copilul meu e dus la prostituţie şi drogat. Am fost forţaţi de împrejurări , ca să îmi ştiu copilul în siguranţă, am sunat Direcţia pentru Protecţia Copilului Piteşti şi au venit şi au luat-o, pentru că nu o mai ştiu în siguranţă acasă”, a spus Marioara, mama Dariei.

Potrivit femeii, problemele au apărut în perioada martie – aprilie 2018, iar de atunci copila a dispărut de şapte ori de acasă şi de fiecare dată ar fi fost cu aceleaşi persoane. Marioara crede că nu este vorba doar de copila ei în această situaţie.

„Un copil racolat, drogat, cu creierul spălat, la 15 ani. În Câmpulung asta se întâmplă. Nu suntem singurii părinţii dar probabil celorlalţi părinţi le e ruşine să spună. Avem trei plângeri la DIICOT. Problemele au apărut în 2018, sfârşitul lui martie, începutul lui aprilie. Nu am primit niciun răspuns. Atunci am şi aflat că se droghează, a spus şi cine îi dă drogurile, a fost prinsă de nenumărate ori cu aceşti indivizi. A fost racolată de la şcoală. A ajuns cumva dependentă, cerându-i organismul şi pentru asta face orice”, a mai spus mama fetei, care este internată, în prezent, într-un centru de urgenţă.

Femeia afirmă că a venit la Caracal pentru a reclama că în astfel de situaţii, chiar dacă este vorba de copii, nu se ia nicio măsură şi face apel la autorităţi pentru interveni să îi salveze.

„Poate eu nu mai pot să îmi salvez copilul de dependenţa aceasta, dar poate mai sunt alţi părinţi care mai pot face ceva dacă s-ar face ceva, pentru că cercetează superficial. Vreau să fie pedepsiţi cei care au racolat-o pe fiica mea, se ştiu toate numele şi să plătească toţi cei vinovaţi. Poliţiştii o cataloghează ca femeie uşoară, nu stau să se gândească. E copil”, spune mama copilei din Câmpulung.

Părinţii Dariei spun că au anunţat de fiecare dată dispariţia fetei, dar că Poliţia, cel puţin în 31 mai, nici măcar nu a pus-o pe fată pe site, la categoria copiilor dispăruţi.”

„Adică fata mea era catalogată ca… la 15 ani”. Drept curva, s-o spunem deschis!! „Da-le-n p…a ma-sii de curve. Sunt curve de la 15 ani!!”. Este vorba despre aceeasi conceptie inradacinata in mediul taranesc si nu numai ca, de fapt, toate femeile sunt curve si, deci, demne de dispretuit. Ca si cum virtutea ar fi un atribut excluisv masculin. Intr-o astfel de conceptie, cum e aceasta, femeia nu poate fi virtuoasa. Nici chiar la 15 ani – „Le e gandul numai la prostii!!”. Femeia e vazuta cu un dispret uluitor chiar si la aceasta varsta, demna doar de a fi violata si aruncata acolo intr-un colt, eventual si batuta mar ca sa stea cuminte in banca ei.

Intr-o astfel de conceptie, puternic inradacinata la noi si nu doar la noi pentru ca aici e vorba de o anumita cultura extinsa pe un areal mai larg, o persoana de sex masculin, sa zicem de 15 ani, are dreptul „sa mearga la curve” pentru ca e barbat! O asemenea persoana nu e condamnata moral pentru lipsa de virtute pentru ca e vorba de o persoana de sex masculin, e barbat, cum aratam mai sus, lucru care i-ar conferi niste drepturi in plus fata de femeie!! Si un ascendent moral, daca se poate spune asa.

Desigur, din articolul de mai sus putem vedea si ce reactii „prompte” – cu ghilimelele de rigoare, fireste – au autoritatile, care par sa nu existe in astfel de cazuri:

„„Un copil racolat, drogat, cu creierul spălat, la 15 ani. În Câmpulung asta se întâmplă. Nu suntem singurii părinţii dar probabil celorlalţi părinţi le e ruşine să spună. Avem trei plângeri la DIICOT. Problemele au apărut în 2018, sfârşitul lui martie, începutul lui aprilie. Nu am primit niciun răspuns. Atunci am şi aflat că se droghează, a spus şi cine îi dă drogurile, a fost prinsă de nenumărate ori cu aceşti indivizi. A fost racolată de la şcoală. A ajuns cumva dependentă, cerându-i organismul şi pentru asta face orice”, a mai spus mama fetei, care este internată, în prezent, într-un centru de urgenţă.” (subl. mea)

De ajungi sa te intrebi daca mai poti sa te bazezi pe autoritati. Si ce ai putea sa faci in fata unor asemenea bande criminale?

„Părinţii Dariei spun că au anunţat de fiecare dată dispariţia fetei, dar că Poliţia, cel puţin în 31 mai, nici măcar nu a pus-o pe fată pe site, la categoria copiilor dispăruţi.”

Si sa ne gandim ca e vorba de o minora…

In interesul superior al copilului…

Cum e?

N-a fost oare in interesul superior al copilului ca Sorina sa plece in SUA, la noua sa familie adoptiva?

A fost oare in interesul superior al copilului ca Alexandra sa ramana in Romania, la familia ei naturala si care o iubea foarte mult, dar sa ajunga sa fie omorata de un nemernic?

Este in interesul superior la copilului sa ramana in Romania, dar sa i se intample ceea ce i s-a intamplat Dariei, fata din Campulung, jud. Arges? Parintii ei sunt atat de ingrijorati!! Autoritatile nu fac nimic.

Oare cum e?

Cand s-a comentat la talk-show-uriile televiziunilor de stiri cazul Sorinei, la unele s-a mers pana acolo incat sa se puna in discutie adoptiile internationale. Pe de alta parte, am vazut ca unii lansau teza ca parintii adoptivi din SUA ai Sorinei ar face parte dintr-o retea organizata de trafic de persoane. Oamenii acestia, despre sotii Sacarin e vorba, au spus ca au fost sau ca se simt si amenintati. De furia populara a unora.

Uluitor e faptul ca la scurt timp – extrem de scurt – am aflat despre drama Alexandrei: o fata de 15 ani omorata de un criminal bolnav mintal si de faptul ca autoritatile romane sunt incapabile sa actioneze sau, pur si simplu, din motive extrem de greu de inteles, nu actioneaza, nu aplica legea.

Dupa marele scandal mediatizat intens de catre televiziunille de stiri, legat de cazul Sorinei, aratandu-se telespectatorilor imensa durere a familiei la care Sorina statea in Baia de Arama, ca fata va fi luata si dusa la familia Sacarin, in SUA, si suspiciunile ca, odata ajunsa in SUA, viata ii este in pericol, pentru ca ar putea fi omorata pentru banca de organe, constatam acum nu doar ca nu asa stau lucrurile, dar vedem cat se poate de clar ce se intampla sub nasul nostru, nu la New York, iar autoritatilor nu le pute deloc…

Foarte rar sa vezi intr-un timp atat de scurt o asemenea dihotomie: cazul Sorinei si, pe de alta parte, cazul Alexandrei.

Si doua destine: pentru una a fost New York-ul, Statele Unite, pentru alta a fost sa ramana aici si sa moara la Caracal, ucisa de un maniac sexual periculos.

Este ca si cum ai vedea o ramura care, la un moment dat, se desparte in doua, una luand-o intr-o parte, alta in cealalta parte si indepartandu-se tot mai mult una de cealalta.

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

Reclame

august 3, 2019 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

40 comentarii »

  1. In debutul postarii ai vorbit despre … Sorina . Mi-am spus parerea atunci la postarea ” SImbolistica totalitarismului ” si , te anunt cu respect ca , nu mi-am schimbat-o iar azi , se vede si fara binoclu ca am avut dreptate ! ” Inteleg ca e foarte bine, invata sa cante la pian! 🙂 A fost abandonata de parintii ei naturali aici in Romania si a ajuns in Statele Unite, la noua sa familie, de romani plecati de ceva vreme in America.” In Romania ar fi ajuns in cel mai bun caz sa faca autostopul pana la scoala , DACA SI NUMAI DACA si-ar fi permis acei asistenti maternali s-o tina la scoala macar pana in clasa a treia . ” Aici e vorba despre consecinta cea mai abjecta a unei conceptii (dezvoltata probabil mult mai mult in mediul rural, needucat) cum ca femeia e o pacatoasa iremediabila, o curva si ca toate-s curve in definitiv si la urma urmei. ” BOR Motane , BISERICA ORTODOXA ROMANA Motane , este cea care le-a picurat in creiere de-alungul anilor aceasta ticalosie iar daca oamenii chiar au crezut c-asa-i normal pai ce vrei sa se puna rau cu…BOR ? Cine dracu-i mai ingroapa ??? Ai uitat ca popii-s mai puternici azi , decat a fost vreodata inclusiv Nici o Lae Ceausescu ??? Daca vor ei , iti pot interzice inclusiv inhumarea in cimitirul comunal ca de prohodit , de slujbe ale mortilor , de alea te mai poti lipsii , le poti da dracului dar de groapa… cine dracu-i nebun incat sa stea cu „conserva ” pe masa mai mult de trei zile ??? Ai uitat ca femeilor le este interzisa intrarea in altar in alta zi decat atunci cand este sfintita biserica si pana acum , inca n-am vazut vreo feminista care sa se lege cu lanturi de portile Patriarhiei pentru abolirea acestei inechitati si nici vreun Remus Cernea care , de la tribuna Parlamentului sa-l stranga de oua pe chestia asta pe Daniel … preafericitul . Finalul postarii marita toate laudele Motane caci , este elaborat precum isi elabora Machiavelli teoriile . Intrebare : 1] de ce crezi ca , NIMENI din presa cel putzin n-a mai urmarit ce se-ntampla cu Sorina { chestia aia d e pe FB… sa fim seriosi , asta nu-nseamna ca , esti atent sau macar interesat tu ca jurnalist } , 2] de ce crezi ca { deocamdata dar eu zic ca… definitiv in urma acestei si-a altora probabil postari , de pe FB } ca procuroarea respectiva a intrat parca intr-un con de umbra ? Si inca o intrebare : nu ai senzatia ca , desii apar tot mai multe si mai noi dezvaluiri despre alte fete , despre alti copii disparuti de-acasa mai de curand sau dimpotriva , parca se linistesc apele chiar daca … spun unii ca s-a produs un cutremur in institutiile statului ce trebuie sa vegheze la linistea noastra ? Un cutremur , chiar daca are replici …la un moment dat se opreste si ala . Ce zici , poti raspunde fara suspiciunea de-a crede ca -ti pun intrebari ca unui procuror de caz ? O duminica cat mai buna in continuare onorabile !

    Comentariu de Marian | august 4, 2019 | Răspunde

    • In primul rand multumesc pentru urare! La fel si tie! 🙂

      ” Aici e vorba despre consecinta cea mai abjecta a unei conceptii (dezvoltata probabil mult mai mult in mediul rural, needucat) cum ca femeia e o pacatoasa iremediabila, o curva si ca toate-s curve in definitiv si la urma urmei. ” BOR Motane , BISERICA ORTODOXA ROMANA Motane , este cea care le-a picurat in creiere de-alungul anilor aceasta ticalosie iar daca oamenii chiar au crezut c-asa-i normal pai ce vrei sa se puna rau cu…BOR ?

      Eram aproape sigur ca ai sa zici ceva de genul asta. Insa, fara suparare, toata teoria asta a ta e GRESITA fundamental!!! Niciodata Crestinismul si cu atat mai mult Ortodoxia nu afirma ca „femeia e o pacatoasa iremediabila, o curva si ca toate-s curve in definitiv si la urma urmei”. Niciodata!!! Ce vrei exemplu mai bun, mai semnficativ decat Maica Domnului pe care Ortodoxia o vede mai presus decat Puterile Ceresti, decat ingerii, decat serafimii si heruvimii, „a doua dupa Dumnezeire” (Sf. Efrem Sirul). Cum poate cineva sa emita o asemenea teorie cand in crestinism avem femei sfinte si pot sa-ti dau exemple pe care cred ca le cunosti: Sf. Paraschiva de la Iasi, Sf. Filofteia de la Curtea de Arges, Sf. Mucenita Tatiana de la Craiova? Acum nu pot sa-ti insir tot sinaxarul… Mai mult, noi credem in ajutorul lor. Credem, spre exemplu, ca Sf. Mare Mucenita Ecaterina, cu harul si rugaciunile ei, ne va ajuta in timp de razboi sa purtam victorii. Sa ne ajute cine? O femeie? O fetita de 18 ani, ca atat a avut cand si-a dat viata pentru Hristos? Da, o femeie!!! Credem in ajutorul Sf. Marii Mucenite Marina!!

      Deci in niciun caz o astfel de parere nu poate fi crestina si cu atat mai mult ortodoxa. Iar daca vorbim despre pacat, Sf. Ap. Pavel spune clar: „Toti oamenii, fara osebire, sunt pacatosi”. Nu spune ca femeia e mai pacatoasa decat barbatul. Nici ca barbatul e mai pacatos decat femeia. Mai mult, spunem, spre exemplu, ca „barbatul necredincios se indreapta prin femeia credincioasa”!!!

      Ceea ce spui tu e o alta idee gresita care incepe sa prinda, fara niciun temei, radacini la unii oameni. Fara suparare, dar asta e.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019 | Răspunde

      • ” Eram aproape sigur ca ai sa zici ceva de genul asta. ” 😀 😀 😀 ERAM 100% c-ai sa te zburlesti instantaneu ! Chiar imi pare rau ca n-am lansat un pariu : la ora asta era scapat de grija zilei de maine !!! Ce-i Crestinismul Motane ? Oare nu cumva este o ” broderie ” de LEGI si CONCEPTE pe care le-au facut altii , pe ” scheletul ” invataturilor lui Iisus si asi adauga eu : PE TRUPUL SAU MORT , NEDESCOPERIT NICI PANA ASTAZI ? Pe buna dreptate NEDESCOPERIT caci , ERA SI ESTE DUMNEZEU ! ” Ce vrei exemplu mai bun, mai semnficativ decat Maica Domnului pe care Ortodoxia o vede mai presus decat Puterile Ceresti, decat ingerii, decat serafimii si heruvimii, „a doua dupa Dumnezeire” (Sf. Efrem Sirul). ” Nici macar Iisus { fiul ei facut prin Duh } nici macar ala , n-a lasat vreodata sa se inteleaga faptul ca ea , Maria mama sa { PRIN DUHUL SI CU VOIA DUHULUI } , ai va urma la „conducerea ” Bisericii sale . Iti pot enumera nu cateva ci… cateva zeci de NUME ale unor femei , ce-au fost prin HARURILE lor sfinte in ochii oamenilor si { chiar nu ma-ndoiesc de asta } in ochii lui Dumnezeu … ma rog , al acelui Dumnezeu in care eu personal chiar cred , desii al critic mai ceva decat V.I. Lenin . Toti apostolii fara deosebire , toti exegetii biblici spun si chiar cred asta in inima lor ca femeia , Eva in spetza , poarta vina alungarii OMULUI { Adam } din Rai iar cei ce-au urmat apostolilor … au facut acelasi lucru : au incriminat femeia pentru acel ” PACAT ” colectiv … chiar daca acolo era vorba doar despre trei dintre care UNUL era CEL MAI IMPORTANT : SHARPELE ! Au numit-o curva deoarece a abordat comportamentul sharpelui incercand sa induca prezumtia faptului ca dorintza { nu uita : dorintza era considerata un pacat in Rai } ei a fost influentata de nevoia ca si altora sa le fie bine . De ce uiti frate ca , diferit de faptul de a-mi fi petrecut doi ani din viata , pe bancile unui institut teologic { chiar daca era vorba despre cel al adventistilor } mai sunt pe deasupra , in afara faptului de-a fi un animal inzestrat cu ratiune si un liber cugetator … fara a fi neaaparat un nihilist ?!? Iti doresc din sufletul meu de liber cugetator 😉 sa ai o saptamana cat mai placuta si asta , incepand chiar de azi !

        Comentariu de Marian | august 5, 2019

      • Multumesc asemenea! 🙂

        Da, dar acel pacat nu a aratat, totusi, o sfintenie din partea barbatului, pentru ca sa poata fi incriminata doar femeia. Daca femeia, din slabiciune, a pacatuit, barbatul, mai puternic fiind, ar fi trebuit s-o opreasca de la pacat prin autoritatea sa. Or, barbatul nu a facut asta. De aceea nu poate fi incriminata doar femeia. Iar Dumnezeu a pedepsit cu moartea atat pe barbat cat si pe femeie, cum a si spus mai inainte, pentru acest pacat. Evident, la pedepsit si pe sarpe.

        De aceea crestinismul nu incrimineaza femeia, in sensul ca nu arata si nu spune ca doar femeia a pacatuit, absolvindu-l de orice vina pe barbat. Iar cand vorbim de mantuirea omului, prin om intelegem atat barbatul cat si femeia.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

    • Putina lume, probabil, cunoaste ca nici afirmatia aceasta, cum ca femeilor le este interzisa intrarea in altar, nu e intru totul adevarata. Spre exemplu, imi amintesc acum, citind mai demult Viata Sf. Andrei cel nebun pentru Hristos, cum ca Maica Domnului a iesit din altar. Si atunci cum e interzisa intrarea femeilor in altar…? Chestiunea aceasta tine mai mult de rit si trebuie sa-i cunosti semnificatia. Si apoi daca un barbat are voie sa intre in altar asta nu inseamna ca e mai putin pacatos decat o femeie, care poate fi chiar o sfanta, dar sa nu aiba voie sa intre in altar, dupa randuiala. Pentru ca nu simpla intrare in altar te si dezbraca de pacat sau de pacate.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019 | Răspunde

      • Faptul ca spui ” nu e INTRU TOTUL adevarata ” este arhisuficient iar ceea ce-a vazut Sf. Andrei cel nebun pentru Hristos … nu cred ca aia ce iesea din altar facea asta in vreo biserica , hai sa spunem O BISERICA CRESTINA ci , mai degraba iesea { DECI FUSESE INAUNTRU } din altarul ACELEI BISERICI despre care vorbea Iisus si pe care apostolii { nici macar aia 😕 } n-au inteles-o niciodata chiar daca unii au cautat-o si chiar au reusit s-o gaseasca , s-o descopere vreodata . ” Am fost cu voi atata timp si… nu M-ati cunoscut ” a spus Domnul iar pentru mine , asta e suficient . Sa nu uit : ” Pentru ca nu simpla intrare in altar te si dezbraca de pacat sau de pacate.” Aici ai dreptate , tot asa cum , NU BOTEZUL te transforma automat dintr-un pacatos , intr-un crestin veritabil .

        Comentariu de Marian | august 5, 2019

      • Era vorba de Maica Domnului.

        Era o biserica crestina, evident. Daca nu ma insel, cu scuzele de rigoare daca, era vorba de catedrala Sf. Sofia din Constantinopol.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

      • Ai dreptate , putzina lume cunoaste faptul ca , si la BOR femeile pot intra in altar : FIE CALUGARITE , FIE FEMEI BATRANE CE FAC CURATENIE ACOLO MOTANE , ALELALTE NU CACI… SUNT FEMEI DECI : FIE CURVE , FIE SUPUSE PREZUMTIEI DE PREACURVIE , ceea ce-i tot aia ! Nu uita daca vei ajunge patriarh , ca eu am fost primul ce ti-a dorit sa ai o saptamana de la exceptional in sus si asta , incepand chiar de azi 😉 .

        Comentariu de Marian | august 5, 2019

      • 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

      • Daca o iei asa, si un barbat nu cred ca are voie sa intre in altar cand vrea.

        Dar nu asta e motivatia pentru care femeile nu au voie in altar.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

      • ” In ceea ce o priveste pe procuroarea Maria Piturca, inteleg ca e o ancheta disciplinara in curs: ” Daca era vorba ca dumneata , eu sau oricare altul dintre acei „douazeci de milioane de cetateni romani aflati pe teritoriul Romaniei „- conform Raportului alora de la AEP – sa fi incalcat cu-atata nonsalantza LEGEA , la ora asta executam deja cei cinci ani …din aia douazeci la care am fi fost condamnati ! Spune-i asta si lui Prelipceanu …

        Comentariu de Marian | august 5, 2019

      • Mi se pare ca esti prea pesimist.

        Inteleg ca e o ancheta disciplinara in curs. Si inca ceva: se bucura de prezumtia de nevinovatie. De aceea ar trebui sa asteptam sa vedem, nu s-o judecam noi inainte de a fi judecata ea de concluziile anchetei pentru ca s-ar putea sa gresim noi.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

    • Este evident ca pe politicieni ii intereseaza impactul politic. Ca ei sunt cu ochii pe sondaje, mi se pare cat se poate de clar. Insa in legatura cu ceea ce ai spus – ca daca mi se pare ca lucrurile se vor linisti – nu mi se pare!

      De ce?

      Carentele, deficientele, lucrurile negative acumulate in timp destul de indelungat, nelandu-se la timp masuri pentru indreptarea lucrurilor, au facut ca acestea sa explodeze, ca sa zic asa, in spatiul public. Politicienilor le-a explodat, pana la urma, acest scandal in fata. Nu cred ca e vorba despre o teorie a conspiratiei. Ci pur si simplu a izbucnit un scandal foarte mare pentru ca lucrurile negative, cum spuneam, s-au acumulat. Incetul cu incetul, dar s-au acumulat. Pana au ajuns in starea critica de explozie, ceea ce s-a si intamplat zilele acestea. De aceea chestiunea aceasta cu „linistirea apelor” e dificila. E dificil de realizat asa ceva acum, cand scandalul e atat de mare si a atins apogeul!! Fara indoiala, opinia publica e interesata de ce se intampla. Greu de tot de musamalizat, de pus batista pe tambal, cum se spune.

      Bineinteles, totusi nu putem vorbi numai despre asta… Dar efectele raman… Oricum, scandalul este inca mare.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019 | Răspunde

  2. Solutia motaneasca ” sa fie toate plasate spre infiere in SUA!!!!

    Sua unde .. ia de cautai voi „school shooting” . 22 in anu asta .
    SI mai vedeti :
    https://archives.fbi.gov/archives/news/stories/2008/october/innocencelost_102708

    https://news.sky.com/story/exclusive-americas-child-prostitution-epidemic-10231958

    http://gvnet.com/childprostitution/USA.htm

    si mai gasiti …..

    Adica toti au aceasta „mica problema”

    Comentariu de Ghita Bizonu' | august 4, 2019 | Răspunde

    • Nu cred ca am dat eu o astfel de „solutie”.

      Citeste si comentariile pe care le-am facut despre El Paso shooting…

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019 | Răspunde

      • Nu? Tu ai habr ce ai scris ? Si doua destine: pentru una a fost New York-ul, Statele Unite, pentru alta a fost sa ramana aici si sa moara la Caracal, ucisa de un maniac sexual periculos.</i? ? Adfica haiu sa le trimtem infiate in SUA sa nu fie asasinate ! Inclus cele care au parinti iubitori !Pao cu exceptia alora a caor parionti isi permot sa le plateasca Porsche si badiuguarzi!

        Comentariu de Ghita Bizonu' | august 4, 2019

      • Asa, si? Nu e asa?

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019

      • Citeste cu atentie ce am scris in postare: „Nu spun ca in SUA nu se intampla si acolo lucruri rele, unele poate chiar mai rele decat cele de aici.”.

        Si pe urma a venit ce am vazut la CNN…. El Paso shooting… Nu stiu daca ai urmarit la CNN… Eu am stat pana spre dimineata…

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019

      • Si gandeste-te ca acolo Constitutia le permite cetatenilor sa poarte arme. Din cate inteleg, Texasul e un stat unde portul de arma e mult mai liber decat in alte state.

        Nici unul din cei care erau acolo, la acel Walmart, sa nu aiba o arma sa-l anihileze pe atacator? Pana la urma, stau si ma gandesc, are dreptate si Trump. Daca ar fi avut unul o arma, un pistol de exemplu, ar fi putut sa-l impuste imediat pe acel criminal si poate ar fi salvat vieti: n-ar mai fi omorat si ranit ala atatia oameni! Ar fi putut astfel opri masacrul!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019

      • Ghita, nu-mi pune mie ceva ce n-am afirmat: „Adfica haiu sa le trimtem infiate in SUA sa nu fie asasinate ! Inclus cele care au parinti iubitori !Pao cu exceptia alora a caor parionti isi permot sa le plateasca Porsche si badiuguarzi!”
        Astea sunt cuvintele tale, nu ale mele. Eu n-am zis asta. Si nici macar nu se poate trage o asemenea concluzie, ceea ce zici tu.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019

      • Referitor la ce spuneam in postare: „Si doua destine: pentru una a fost New York-ul, Statele Unite, pentru alta a fost sa ramana aici si sa moara la Caracal, ucisa de un maniac sexual periculos.”
        Asta e realitatea. Nu s-a intamplat asa? In schimb concluzia pe care ai tras-o tu, si mi-ai pus-o mie, nu e corecta. Te-ai grabit, probabil. Iti recomand sa nu te mai grabesti si sa gandesti mai mult si sa citesti cu atentie ce am scris.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019

      • Te-as ruga sa recitesti cu atentie postarea si acolo, dupa subtitlul: In interesul superior al copilului…, e o intrebare: „Oare cum e?”. Te-as ruga, daca vrei sa raspunzi la aceasta intrebare! Nu sa-mi pui mie cuvinte pe care nu le-am scris sau sa tragi tu concluzii ca si cum ar fi ale mele.

        Dar daca ai sa cauti sa raspunzi la acea intrebare – „oare cum e?” – gandeste-te – facand abstractie de epidemia asta de atacuri armate din SUA, fenomen extrem de periculos – ca, cel putin din ce am auzit de la televiziunile de stiri, astfel de infieri, copii care au fost infiati de parinti americani, au fost o poveste de succes. Totusi, gandeste-te ce inseamna sa traiesti intr-o tara dezvoltata, cum e SUA, intr-o familie normala, care te iubeste si ce posibilitati iti poate oferi traiul intr-o tara dezvoltata, fata de o tara, cu regret o spun, cum e a noastra care nu prea e atat de dezvoltata si in care posibilitatile sunt mult mai putine. Gandeste-te ca sunt milioane de romani care au emigrat si traiesc in Vest, in Europa sau SUA.

        Apoi ai putea sa pui in balanta si lucrurile negative care se intampla in SUA. Ca eu n-am spus ca nu se intampla si asa ceva, chiar mai rele decat la noi, dupa cum spuneam si in postare. Si iata avem, din pacate, si exemplul asta cu ceea ce s-a intamplat in El Paso. Dar, din pacate, avem si ceea ce s-a intamplat in Romania…

        Cum e?

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019

      • Ei ei catelus potcovit .. ei .. 5 raspunsuri nervicoase la un post .. Cam doare catelus?! 5 – cate cartuse intra intr-un S&W Chiefs Special ……

        Ha! Pai mai puisor mic inca neintracat ca cum sa oti explice nenea .. cestia cu arma este ceva mai complicata decat se vede in filme. Una din cestii este ca in gnl prevaleaza instinctu de supravietuire asa ca cand se trage bagi capu’ la cutie. Asa reactuineaza omu „normal” adica care nu e atins de mebunia bersekerilor sau este antrenat.l Inca ceva – ce risti sa crezi tu – adica scoti pistolu si bum! Ca asa ai vazsuri in filme este in gnl rezultatul unor antrenamente speciale. Adica scoala de tir rapid (COSTAA! si nu stiu cati civili sunt acceptati!) Plus .. plus altele – ca in gnl un pistol se foloseste in raza de 25 metri …. Cestiua ce va fameca pe voi „dreptu sa porti arme” provoaqca mai multe probleme decat rezolva …. (poti sda ma crezi .. eu find nitel cam dasmblache dupa arme. Da nu port nici cutit .. ca nu e bine!!!)
        Adica in clar ai niste probleme de informare si gandire ….

        Si de aici de ‘comunicare’ . Adfcic a in stilul directiorului de liceu care intrea poeste elevi „boilort! sunteti niste boi!!! continuati sa faceti galagie cand intra in clasa unu mmai mare decat voi ?!” Si unu a intrebat „e cu sau fara caoprne dom director?” (scena rreala , camprin 35-36 povestita de unchiu meu ofiteru. Locu faptei – Liceul Aron Pumnul, Cernauti)
        Asa si tu ….. nu gandesti al „valorile implicte” adica ce se poa concluziona. Pai mai nepisoiule ca cand facu paralele – Soriqan al export , Alexandra ucisa implicfit zici ca daca Alexandra era si ea infiata si dusa in SUA … Ba cap ai .. minte ce iti mai trebe?! Ca carer este concluzia care se impune dince scrii Totusi, gandeste-te ce inseamna sa traiesti intr-o tara dezvoltata, cum e SUA, intr-o familie normala, care te iubeste si ce posibilitati iti poate oferi traiul intr-o tara dezvoltata, Da draga stiu. In ce kma priveste asta ar fri insemnat ,poate o „excursie” in Vietnam cu cazare la Danang , si daca nu crapam ( 49,830 albi din total morti SUA 58,318) mda stiu . Sanse destule de Eldorado si vreo 20 de kile de hardware de diferite calibre …. Stiu …

        Asa ca iti sugerez sa iti schimbi nickul. Cu unu mai potrivit – catelsu cu paru cret!
        Nu de lata da pisicile e mai inteligente (d’aqoa o [posoca face ce vrea ea ! Si una cu adevart inteligenta te dreseaza pe tine !!!)

        Comentariu de Ghita Bizonu' | august 5, 2019

      • Iti sugerez sa inveti sa scrii mai intai. Nu de alta, dar sunt atatea greseli de ortografie incat e greu sa urmareasca si sa inteleaga cineva ce vrei sa spui.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

      • Ceea ce m-a deranjat pe mine la ceea ce ai spus tu in comentariile precedente este ca-mi pui mie in gura ceea ce eu n-am afirmat. Eu inteleg ca exista oameni cu un caracter stricat care au un astfel de obicei. N-as vrea sa te numar printre ei.

        Pe de alta parte, nu ma „farmeca” dreptul de a purta arme. Eu am spus ca asa scrie in Constitutia SUA, deci acolo asta e un drept constitutional al cetatenilor. In rest, am retinut parerea ta. Problema e daca e vorba de antrenament sau de reactie. Noi trebuie, daca analizam aceasta problema, sa vedem lucrurile in spiritul Constititiei SUA, nu dupa cum ne „farmeca” sau nu ne „farmeca” aceasta chestiune.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

      • Nu, nu sunt deloc „nevricoase”, am vrut doar sa clarific lucrurile pentru ca am avut senzatia ca nu iti sunt prea clare. Si atunci inteleg sa aduc, pe cat pot, niste clarificari pentru cititorii mei.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

  3. El Paso shooting

    Eram pe televiziunile noastre de stiri. Se comenta crima de la Caracal, cazul Alexandrei. La un moment dat am vrut sa comut pe alte posturi, sa vad ce se mai intampla si prin alte parti. Imi zic: hai sa dau pe CNN sa vad ce mai e. Zis si facut! Si cand ce sa vezi… Era un Breaking News mare de tot. Atac armat la un Walmart din El Paso, Texas.

    In conferinta de presa era Primarul orasului, Guvernatorul Statului… Dar ce s-a intamplat? Din cate am inteles, crima a avut loc la ora 10 dimineata. In acel centru comercial, care era foarte popular in toata zona – am inteles ca veneau si mexicani de peste granita, El Paso fiind un oras la granita cu Mexic – erau multi clienti, multe masini in parcarea Walmart-ului. L aun moment dat a venit unul si a inceput sa TRAGA cu o pusca!! 20 de oameni au fost omorati si 26 raniti!! Politia, daca am intreles eu bine, a venit in vreo 6 minute, sper sa nu gresesc. In orice caz, nu au putut impiedica masacrul…

    Cel care a comis aceasta crima, un tanar de 21 de ani din Allen, Texas – trebuie precizat ca Allen e o localitate diametral opusa fata de El Paso, distanta dintre cele doua localitati fiind considerabila; deci criminalul a venit de la celalalt capat al Texasului!! – a postat pe internet un fel de manifest, din cate am inteles cu titlul: „Probabil voi muri astazi”. Continutul cuprindea idei pline de ura la adresa imigrantilor si mexicanilor. Probabil, sau mai mult ca sigur, asa se si explica faptul ca el a venit in El Paso, unde inteleg ca e si o comunitate mexicana importanta. Toti analistii invitati au fost umiti de faptul ca el s-a predat Politiei. Acum risca pedeapsa cu moartea, valabila in statul Texas.

    Sigur, Guvernatorul, Primarul impreuna cu reprezentanti ai statului Texas si toate autoritatile au condamnat acest atentat sangeros. A fost condamnat inculisv de catre Presedintele Donald Trump. Primarul spunea ca nimeni din El paso nu s-ar fi gandit sa faca asa ceva. De asemenea, am inteles ca El Paso era unul din cele mai sigure orase din SUA.

    De asemenea, cei de la CNN au aratat imagini de la locuinta criminalului din Allen, Tx. Politia era in fata casei. Se vedea masina Politiei. E vorba de un cartier cu case tip, cu aceeasi arhitectura, inconjurate de un spatiu verde, gazon bine intretinut. Era o casa mare, frumoasa, indica o stare materiala buna a proprietarului.

    Dumnezeu sa-i odihneasca in pace pe cei care au murit si sa-i ajute pe cei aflati in suferinta!

    Deja in Statele Unite incepe sa se vorbeasca despre terorism domestic si crime facute din ura
    https://edition.cnn.com/2019/08/04/us/el-paso-shooting-sunday/index.html

    Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019 | Răspunde

    • S-a mai comentat faptul ca astfel de discursuri ale urii sunt postate pe internet si ca e foarte greu sa faci legatura intre astfel de postari si o posibila crima drept consecinta a acestora.

      N-as da vina pe internet. Hitler n-a avut la dispozitie internetul.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019 | Răspunde

      • Hitler nu dar , Putin DA !

        Comentariu de Marian | august 5, 2019

      • Cu Putin e alta chestiune.

        Vroiam sa arat ca internetul nu mi se pare esential in propagarea unor anumite idei, cum ar fi cele extremiste.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

    • Puteti vedea pe link-ul de mai sus si cum arata suspectul… Pare infiorator? Nu mi se pare…

      Interesant si semnificativ mi se pare faptul ca, in zilele noastre, asistam la o epidemie, daca pot sa ma exprim astfel, de astfel de atacuri armate in Statele Unite. Din cate inteleg, din ce relateaza CNN, acest atac din El Paso a survenit 13 ore mai tarziu fata de un alt atac armat intamplat in Dayton Ohio, in care cel putin 9 persoane au murit si alte cel putin 26 au fost ranite, intr-un popular club de noapte. Politia nu a dat publicitatii date despre suspect. Politia din Dayton a spus ca suspectul este mort.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2019 | Răspunde

    • Niciodata n-am inteles modul d e gandire al acestor indivizi cu astfel d e porniri : se duc sa ucida cu ideea ca ” Probabil voi muri astazi”. insa , niciunul NICI MACAR UNUL SINGUR , nu se gandeste sa-si zboare creierii INAINTE de-a ucide alti oameni . Mergi la pariu ca ma-sa aluia , parintii alora { a dezaxatilor ce-au omorat alti oameni } , vecinii … colegii de scoala , colegii de servici vor spune cu totii ce suflet nobil avea ala ? Iar preotul din comunitatea lor va spune precis ca ” ERA UN BUN CRESTIN „… MORTIII MA-SII !!!

      Comentariu de Marian | august 5, 2019 | Răspunde

      • Ai punctat, intr-adevar o mare problema!!

        Cauzele unor astfel de fenomene nu sunt clare. Poate sa fie vorba si de retele criminale subterane. Insa, apropo de ce zicea Ghita Bizonu’, daca cineva ar fi avut o arma la el si l-ar fi anihilat pe criminal, baietii astia cu intentii criminale s-ar gandi de doua ori. Nu neaparat sa-l omoare, dar sa-l lase grav ranit… Ghita zicea ca e vorba de antrenament…. Antrenament sau reactie din partea cetatenilor? Asta as intreba eu…

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

      • In SUA exista intr-adevar problema vanzarilor de arme. Gandeste-te ca poate sa incapa o arma pe mana unui nebun…. Pe de alta parte, o idee ar fi interzicerea vanzarii armelor catre minori. E un lucru periculos ca o persoana fara discernamant sa poarte o arma. Sau un copil care ar putea s-o ia drept jucarie si sa impuste pe cineva in joaca.

        Insa noi, pentru ca sa putem explica acest fenomen, aceasta epidemie de crime, ar trebui sa avem tot tabloul, toate informatiile in fata. Mi se pare ca nu le prea avem…
        La nivel politic incep pozitionarile pe aceasta tema. Spre exemplu, in privinta cauzelor. Democratii au pareri diferite fata de republicani si invers. Dar e de analizat mai in profunzime cum s-a ajuns in aceasta situatie intrucat astfel de lucruri nu s-au mai intamplat inainte, desi, daca inteleg bine, armele de asalt nu erau interzise.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2019

  4. Motane , fara suparare dar , simplul fapt de-a detine o arma sau de-a o purta LEGAL asupra ta , nu te transforma automat intr-un Watt Earp si cu atat mai butin intr-un James Bond . ” Insa, apropo de ce zicea Ghita Bizonu’, daca cineva ar fi avut o arma la el si l-ar fi anihilat pe criminal, baietii astia cu intentii criminale s-ar gandi de doua ori. Nu neaparat sa-l omoare, dar sa-l lase grav ranit… Ghita zicea ca e vorba de antrenament…. Antrenament sau reactie din partea cetatenilor? ” Dupa parerea mea , nici dumneata si nici macar Ghita Bizonu’ n-aveti dreptate deoarece , este una sa actionezi sub imperiul fricii { in cazul aluia care scoate naganul pentru a se proteja si-a anihila daca poate atacatorul } , si cu totul alta , sa fi plin de adrenalina avand doar gandul : ” PROBABIL VOI MURII AZI DAR… VOI LUA CU MINE CATI INSI VOI PUTEA , PENTRU CA ALTADATA , SA NU SE MAI AFLE IN LOCUL UNDE AM HOTARAT EU CA-MI VOI FACE MENDRELE . ” Astea-s ” binefacerile ” democratiei si nu numai . Si-o intrebare : cum crezi dumneata ca vreodata cineva , va avea curajul sa interzica vanzarea de arme catre populatie atata vreme cat acest fapt , acest DREPT al lor , este prevazut in Lege a Fundamentala a SUA ? In secunda doi izbucneste razboiul civil acolo !!!

    Comentariu de Marian | august 8, 2019 | Răspunde

    • Inteleg punctul tau de vedere si ai dreptate in anumite privinte. Insa daca ne luam dupa ce scrie in Constitutia SUA, dreptul cetatenilor de a purta arme, ma gandesc la faptul ca ar trebui sa intervina si responsabilitatea cetatenilor in aceasta privinta. Dar eu cand am spus „reactie” a cetatenilor m-am gandit la urmatorul lucru: una e sa ai o reactie de frica, doar de frica, si sa nu faci nimic si altceva e sa ai o reactie, chiar daca initial de frica, lucrul normal, firesc, dar pe urma sa ai totusi o atitudine curajoasa si sa incerci sa faci ceva. Pentru ca altminteri e doar o reactie de frica: acela a tras, s-a creat panica, au rezultat morti, oamenii asteapta sa vina politia. Si cam atat. Nu vreau sa fiu inteles gresit: eu n-am spus ca politia nu trebuie sa intervina prompt in astfel de situatii. Trebuie, desigur. Dar e de ajuns? Pe cand daca cetatenii au o reactie mai curajoasa si il anihileaza pe atacator, atunci poate ca astfel de oameni, cu astfel de intentii criminale, s-ar gandi de doua ori. Exemplul personal conteaza. Mi se pare ca uneori conteaza mult. Asa vine doar politia. Si-l impusca pe acela. Dar acela a avut in fata un exemplu de atitudine curajoasa din partea cetatenilor?

      Asa astfel de oameni, cum a fost atacatroul din Dayton sau cel din El Paso si altii ca ei, au in fata doar exemplul fricii, panicii cetatenilor. Nu au in fata un exemplu de curaj din partea cetatenilor. Si poate ca mizeaza pe un astfel de lucru.

      https://www.digi24.ro/stiri/externe/sua/panica-in-times-square-dupa-ce-motorul-unei-motociclete-a-dat-rateu-a-fost-haos-erau-pantofi-peste-tot-1170304

      Chiar si in acest exemplu vezi doar panica, frica. Oamenii au fugit inspaimantati pentru ca au crezut ca se trage. N-a fost cazul aici. Dar reactia e doar de frica si de panica. Ce exemplu de curaj vezi tu aici?

      Sigur, ai sa-mi spui ca e usor sa vorbesti si te inteleg daca imi vei replica asa. Dar in momentul in care Constitutia da dreptul tuturor cetatenilor sa poarte arme nu crezi ca ar trebui sa vezi si din partea cetatenilor o atitudine pe masura si chiar un exemplu prin care iti invingi frica si actionezi, nu doar sa o iei la fuga?

      Pe de alta parte, spuneam ca ar trebui sa intervina si responsabilitatea cetatenilor. E un lucru foarte periculos sa vinzi arme unor oameni iresponsabili. Mai ales arme de razboi, de exemplu mitraliere. Si gandeste-te ca un om iresponsabil poate dispune liber de astfel de arme, de capacitate ridicata, si sa faca o nenorocire. Pentru ca exista si astfel de oameni…

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 8, 2019 | Răspunde

      • Ai dreptate Motane si , chiar n-am de gand sa te contrazic mai ales ca PESTE TOT IN LUMEA CIVILIZATA { chiar si-n Romania 😉 } , EXISTA OAMENI CE SE PRESUPUNE CA-S SUFICIENT DE BINE PLATITI , SUFICIENT DE BINE DOTATI SI SUFICIENT DE BINE INFORMATI PENTRU A ANIHILA ORICE TENTATIVA DE ATENTAT LA SIGURANTZA CETATENILOR PASNICI . Fireste ca nu poti flanca fiecare cetatzean d e catre un policeman inarmat insa… daca nici FBI sau ce mai au aia p’acolo nu-s in stare s a prevada si eventual s a previna atunci CINE MOTANE , Carmen Dan , Viorica Dancila , Klaus Werner Johannis cumva ??? ” Pe de alta parte, spuneam ca ar trebui sa intervina si responsabilitatea cetatenilor. E un lucru foarte periculos sa vinzi arme unor oameni iresponsabili. Mai ales arme de razboi, de exemplu mitraliere.” Spunea presa anilor 19… toamna : Dean Martin i-a facut cadou fiului sau la aniversarea celor douazeci de ani … UN TANK ! John Wayne i-a facut cadou fiului sau Patrick , la aniversarea a optsprezece ani o mitraliera MG 40 , sau asta ca-i ceva mai recenta de prin 199…si tot asa prin ” toamna ” : Jeames Caan i-a oferit fiului sau Scott Cann un avion Spitfire din WWII echipat total . Cel mai de doamne ajuta dar pe care l-am primit in viata mea au fost o pereche de blue-jeansi Levi’s si un ceas desteptator , sa nu intarzii dimineatza la servici , astia in schimb primesc arsenale . N-am sa-ti mai povestesc despre familia ficei mele care , desii baptisti cu totii adica CRESTINI , au in posesie cam doua arme de caciula si-s vreo zece insi , fa si singur socoteala . Sa-ti mai amintesc de acei ” adventisti ” de la Wacco -Texas ? Astea-s traditiile lor , acestea-s obiceiurile lor { prevazute in mod expres si-n Constitutie } sa se spele pe cap cu ele ! Iti reamintesti duelul dumitale din urma cu vreo doi sau trei ani cu , Cristina … tot pe tema armelor ? Iti reamintesti cat de inflexibila era { desii la origine era… europeanca… romanca } vis a vis de aceasta problema a … amendamentului al doilea ? Pai si-atunci ? Nu uita acea ” maxima ” folosita de catre multi posesori de arme : NU ARMELE UCID OAMENII CI… OAMENII FAC ASTA .

        Comentariu de Marian | august 8, 2019

      • Acuma te rog sa-mi dai voie sa am anumite rezerve fata de exemplele pe care le-ai dat tu, cele cu John Wayne, James Caan etc. 🙂

        Dar am sa-ti spun eu un caz real pe care l-am citit intr-o carte si care s-a intamplat pe la inceputul anilor ’70 la Los Angeles (daca retin bine). O fata de 14 ani a primit cadou (cred ca de ziua de nastere) de la tatal ei o arma, un pistol. Si stii ce a facut? Vizavi de casa lor era o scoala. A luat pistolul si a inceput sa traga in scoala. Panica, iti dai seama, a venit politia si a gasit-o. Uite ce se poate intampla daca incape o arma pe mana unui copil…

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 9, 2019


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: