Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Ceva ce nu mi-e clar…

V-as ruga sa cititi integral si in original aceasta postare a D-nei Alina Gorghiu:

5 luni de guvernare

Se arata, printre altele, ca:

„Chiar ma gandeam daca as intreba pe cineva, la nimereala, pe strada, daca stie vreo masura a Cabinetului Ponta, ar sti sa-mi raspunda? Si-ar aminti de indemnizatia pentru cresterea copilului, de TVA la incasarea facturii, de cresterea plafonului la 65.000 euro pentru plata TVA pentru PFA si microintreprinderi, dar de scutirea de plata CAS pentru cei care angajeaza tineri si varstnici, de scutirile pentru cei care desfasoara activitati de cercetare sau deblocarea unor posturi din sanatate si redeschiderea unor spitale inchise?…
Nu stiu. Ce credeti?”

Alina Gorghiu este deputat PNL, partid care e, impreuna cu PSD, in alianta numita USL. Am facut aceasta precizare pentru ca eu stau si ma intreb: cine trebuia sa faca cunoscute tuturor, publicului larg, realizarile acestui Guvern USL condus de Victor Ponta? Nu cumva chiar USL…? Trebuia, oare, sa faca cunoscute oamenilor aceste realizari ale Guvernului Ponta altcineva decat USL, spre exemplu PDL? Da? Din aceasta cauza intrebarea pe care o pune D-na Gorghiu mi se pare cam nepotrivita, sa nu zic altfel. In loc sa arate sau sa reia, sa faca un rezumat al bunelor realizari ale acestui Guvern, se intreaba cine a auzit de ele, de aceste bune realizari. Sincer: nu mi se pare normal ca un membru al USL sa abordeze in acest fel chestiunea. Normal era sa arate realizarile acestei guvernari, nu sa se intrebe cine a auzit de ele! Lucrurile trebuie prezentate oamenilor, iar sarcina dumneaei, ca membru USL, era tocmai sa prezinte aceste aspecte, fapte oamenilor si sa le arate, sa le explice de ce aceste lucruri pot fi numite realizari ale Guvernului Ponta. Da, stiu… seamana a critica tovaraseasca tot ceea ce am spus… Ok! Dar daca doriti sa vedeti cum se lucreaza profesionist in chestiuni de propaganda, va rog sa vizitati blogul Andreei Paul. Comparati, va rog!

octombrie 8, 2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.