Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Sunt justificate astfel de critici?

Citesc ce scrie maestrul Ion Cristoiu pe blogul sau… Una din problemele pe care dansul le priveste in mod critic este legata de „secretosenia” ce ar domni la Palatul Cotroceni. Si mai concret chestiunea este urmatoarea: de ce Dl. Iohannis foloseste preponderent Facebook pentru a da mesaje, in loc sa tina conferinte de presa? Este cazul si acestui editorial unde e vorba despre D-na. Iohannis. Dl. Cristoiu spune:

„De la instalare, Klaus Iohannis folosește Facebook-ul ca principal, dacă nu chiar singur, instrument de comunicare cu opinia publică din România. Desigur, după opinia mea, Facebook-ul nu poate înlocui comunicarea clasică. În democrațiile consolidate, Facebook-ul și Twitter-ul sînt folosite de politicieni pentru a exprima poziții ce nu pot fi considerate oficiale. Pozițiile oficiale, dar mai ales deciziile, sînt aduse la cunoștința opiniei publice prin comunicate oficiale, însoțite, deseori, de Declarații de presă, menite să le explice.”

In primul rand, cred eu, ar trebui sa vedem daca mesajele D-lui. Iohannis de pe Facebook pot fi considerate „pozitii oficiale”… Poate ca nu sunt pozitii oficiale. Poate ca Dl. Iohannis nu doreste sa discute doar la modul oficial cu oamenii, ci asa, de la om la om. Pe de alta parte, criticabila este urmatoarea afirmatie a D-lui. Cristoiu: „tabloul Natură moartă cu politician, tablou care e, în realitate, Klaus Iohannis„… Totusi, nu se face asa ceva… S-a mai criticat faptul ca Presedintele a dat interviuri in presa straina si niciunul in presa romaneasca. Lucrul asta m-a pus pe ganduri pentru ca, ma intreb, a solicitat cineva din presa noastra, vreo publicatie sau vreo televiziune de stiri, un om de presa, un interviu D-lui. Presedinte? Si daca a solicitat, a fost oare refuzat? Pentru ca eu asa cred ca se procedeaza: se trimite de catre respectiva publicatie sau televiziune o invitatie Presedintelui de a participa la un interviu, in care se arata care vor fi principalele teme de discutie, dupa care, de comun acord, se stabileste data si ora la care va avea loc interviul respectiv. Totusi, Presedintele nu poate da buzna la o televiziune de stiri sau in redactia unui ziar si sa zica: „vreau sa dau un interviu!”. Ar fi, desigur, ridicol. Rolul presei este de a informa cetatenii, de aceea presa este indreptatita sa solicite un interviu Presedintelui tarii. Este un lucru normal in orice tara democratica. Printr-un interviu s-ar realiza si „comunicarea clasica”, tipic de presa, de care vorbeste Dl. Cristoiu.

Este ciudat sa vorbesti despre cineva in termenii : „tabloul Natură moartă cu politician” cand tu, de fapt, nici nu-l cunosti pe omul respectiv. Pe de alta parte, Klaus Iohannis este doar de cateva zile Presedinte… In cateva zile nu poti sa spui prea mare lucru… Eu chiar nu inteleg: ce ar trebui sa faca Iohannis sa nu mai fie „tabloul Natură moartă cu politician”? Sa joace hora, sa joace tontoroiul?

Ceea ce mi se pare mie ciudat este ca nimeni (daca gresesc, va rog sa ma corectati) din presa noastra nu i-a solicitat pana acum un interviu. Sunt tot felul de probleme, spre exemplu cele legate de politica externa, legate de chestiunile privind Apararea, ce dialog va purta cu toate cultele din Romania etc. Sunt o sumedenie de probleme ce pot sa incapa intr-un interviu. Si atunci…? Un profesionist in presa trebuie sa fie capabil sa ia un interviu si unui „tablou Natură moartă cu politician”. Ion Cristoiu isi lasa frau liber fanteziei sale debordante: Iohannis ba e „tabloul Natură moartă cu politician”, ba e „politician de tip Gioconda” 😆 . Auziti ce spune:

„În primul rînd, pentru că așa cum am mai scris, la cel de-al doilea tur de scrutin nu putem vorbi de victoria lui Klaus Iohannis, ci de înfrîngerea lui Victor Ponta.
Putem vorbi despre victoria cuiva doar cînd respectivul face ceva pentru a învinge.
Nu e cazul lui Klaus Iohannis.
El n-a făcut nimic pentru a învinge.
A surîs doar.”

Cum adica „n-a facut nimic pentru a invinge”? Daca a suras inseamna ca nu a facut nimic? 🙂 Adica trebuia sa transpire si sa piarda, sau cum? Pe de alta parte, iata ce spune Ion Cristoiu (Avem un Traian Basescu. Ce facem cu el?):

„E greu de crezut că după perioada de tăcere, Traian Băsescu va purcede la lăudarea lui Klaus Iohannis. Nu numai pentru că Traian Băsescu are o experiență bogată ca președinte, experiență care nu-i va permite să nu-l mustre pe novicele de la Cotroceni, dar și pentru că Klaus Iohannis va duce o politică de tip Ion Iliescu, devenind în postdecembrism al doilea Președinte pentru liniștea noastră. Din mai multe motive, între care se numără spaima de Suspendare de către majoritatea PSD-istă, nevoia de a trece drept un președinte diferit de Traian Băsescu, Klaus Iohannis va impinge coabitarea cu Victor Ponta pînă la o armonie de tip USL.

O astfel de politică va nemulțumi electoratul anti-Ponta, educat de Traian Băsescu să aștepte din partea președintelui o Opoziție agresivă față de Guvernul Ponta, față de Parlamentul Ponta.

PDL și PNL nu-și pot permite să-l critice pe Klaus Iohannis.
Politician cu un deosebit simț al stărilor de spirit, Traian Băsescu își va asuma postura de Purtător de cuvînt al electoratului de Dreapta în relație cu cuplul Klaus Iohannis – Victor Ponta.
Forțele care au atîrnat în cuiul de la Cotroceni Tabloul Natură moartă cu politician știu că așa se va întîmpla.
De aceea, ele se întreabă: Ce facem cu Traian Băsescu?

Parerea mea este ca daca cineva isi inchipuie ca Traian Basescu va face ceea ce spune Ion Cristoiu in randurile de mai sus se insala foarte tare. Cum adica sa-si asume „postura de Purtător de cuvînt al electoratului de Dreapta în relație cu cuplul Klaus Iohannis – Victor Ponta.”? Scuzati-ma, dar e ridicol. Traian Basescu se afla la sfarsitul carierei sale politice. Trebuie sa recunoastem ca si-a incheiat cariera stralucit, cu doua mandate consecutive de Presedinte. A fost suspendat de doua ori, dar nicio suspendare nu a reusit sa-l demita, pana la urma, din functie. Traian Basescu a ajuns pe cele mai inalte culmi in politica de aceea el nu poate risca acum sa devina ridicol. Sa devina prim-ministru 😆 . Sau sa-l mustre pe Iohannis 🙂 . Ar fi o nepotrivire ridicola, uriasa atat nepotrivirea cat si ridicolul de care s-ar umple fostul Presedinte. Traian Basescu cred ca stie foarte bine ca dupa asa o cariera politica, in care a detinut functia cea mai importanta in stat doua mandate consecutive, cea de Presedinte al Romaniei, totusi nu te poti cobori la wishful thinking-urile unuia sau altuia.

Nu de alta, dar Iohannis va mai castiga inca odata.

Cu inca un suras.

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

ianuarie 5, 2015 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

16 comentarii »

  1. … si nici intrebarile/criticile puse/exprimate de un jurnalist de moda veche nu omoara pe nimeni.
    Starea d-lui Cristoiu nu este complet gratuita, ea se datoreaza unei atitudini nefiresti din partea Presedintiei. Pe mine m-a intrigat discutia tet-a-tet cu premierul. Probabil toate sunt la fel, dar se regizeaza un comunicat, ceva. In acest gest eu ma consider dezinformat.
    Pentru ca tot fu vorba, ce o fi vrut sa spuna purtatorul de cuvant utilizand termenul de „baronizare”?
    Se urmareste cumva banalizarea acestuia?!

    Comentariu de Radu | ianuarie 5, 2015 | Răspunde

  2. Domnul Ion Cristoiu …cam are dreptate si-n plus de asta , neamtul nu i-a oferit nici macar un post de consilier p’acolo pe la Cotroceni . De la o vreme este de bon ton sa postezi pe facebook….toate aiurelile ce-ti dau prin cap . Insusi Domnu Presedinte Klaus { Craciun } Iohannis a castigat alegerile …datorita acestui facebook { dl Ponta …le-a pierdut in necazul lui Ion Iliescu si-al meu 😦 } pe care acum multa lume al injura ….cam la fel cum faci dumneata azi cu alde Cristoiu ! Esti matale atat de sigur ca iohannis va mai castiga inca o data ? ” Pe ce te bazezi ” vorba lui Moromete ? La intrebarea dl-ui Cristoiu ” ce facem cu Traian Basescu ?” asi raspunde eu , cu umilinta si dragostea crestineasca ce sti ca ma caracterizeaza : LA PUSCARIE , BASESCU LA PUSCARIE PENTRU 1000 DE ANI …EL SI TOATE NEAMURILE SALE PANA LA A SEAPTEA SPITZA , DE LA FASHA LA BARBA ALBA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vezi cat de bun crestin sunt , nici macar nu-i doresc moartea ci….indreptarea ticalosului , asa cum bine spune Isus in Evanghelii ?!! 😉 Poate ca ai si matale dreptate ca n-o fi prea bine ca teutonul sa se ” coboare ” in mijlocul prostimii inca de pe acum la cateva saptamani dupa investire insa { te-asi intreba } ….la viitorul Octomberfest 2015 , va participa ? Ai vreo informatie { tot d e pe facebook fireste } in acest sens 😉 ? Vad c-ai inceput anul …in fortza . Bravo , felicitari , tine-o tot asa ! Foarte important : nu lasa sa se vada ca-l indragesti prea mult pe teuton , multa lume te-ar putea injura avand in vedere cloaca in care s e balaceste herr Klaus Werner Iohannis , cloaca pe care s e incapataneaza si el si altii , s-o considere Cannel 5 ! Voi da si pe la ” Basarica ” pe blog . Acum ca s-a terminta mai mult sau mai putin treaba cu Basescu { eu nu cred ca s-a terminat pana nu voi vedea Hotararea Judecatoreasca finala } sant curios daca-l va lua in tarbaca pe neamt , eventual de cand ! O seara cat mai buna-ti doresc in continuare mon cher chat botte !!!

    Comentariu de Marian | ianuarie 5, 2015 | Răspunde

    • @Marian
      Dar tie nu ti se pare ca Ion Cristoiu il lauda pe Basescu? Eu am impresia asta, sa fiu sincer…

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 7, 2015 | Răspunde

  3. La multi ani motane, incs odata 😊
    E plina tara de „atot-stiutori”. Daca te joci cu telecomanda ai sa gasesti sute de indivizi care se pricep la toate cate „nimic”.
    Eu unul, sper ceva mai „cu experienta” anul asta, zic sa ii dam ragaz omului Johannis sa realizeze ca e presedinte si sa vada cu ce se mananca functia asta, ca nu prea a avut exemple interne ptr asta. Hai sa vedem peste 6 luni cum s-a „acomodat” si abia apoi sa incepem sa judecam.

    Comentariu de Rica Venturiano | ianuarie 5, 2015 | Răspunde

    • @Rica Venturiano LA MULTI ANI CU MULTA , MULTA SANATATE MON CHER PENTRU DUMNEATA SI FAMILIA DUMITALE !!! Intreb si eu { ca ala care a vazut prima data o….girafa 😉 } : NU TE-AI SATURAT DE EXPERIENTELE PE CARE LE FAC UNII PE PIELEA NOASTRA ??????? Inca nu te-ai saturat de astia , toti neavenitii astia care s e califica la locul d e munca ??????? Intotdeauna asta a fost laitmotivul ” sa-i dam ragaz omului”…cum dracu-l chema pe omul respectiv : Iliescu , Constantinescu , Basescu !!! Foarte bine , sa-i dam ragaz ” teutonului ” ….omul ” lucrului bine facut ” 😦 ! Da , sa-i dam ragaz ca deocamdata ….inca-i vacanta si inca-i iarna afara iar ” protestele ” romanesti s-au organizat foarte rar iarna . E frig afara de d’aia !!! Fireste alea din 2012 au fost o exceptie ….laudabila dar doar atat .

      Comentariu de Marian | ianuarie 6, 2015 | Răspunde

      • @Marian
        Explica-mi si mie un lucru, te rog. De ce ai iesi tu afara, pe iarna asta, deci acum, ca sa protestezi (fii foarte atent, te rog!!) impotriva lui Iohannis? Ca eu nu prea inteleg…

        Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 7, 2015

      • N-asi mai iesii iarna sau vara pentru a protesta nici daca Vladimir Putin cu Serghei Lavrov si cu toata gasca de la Kremlin si-ar muta domiciliile pe strada pe care locuiesc eu si… cu atat mai putin impotriva teutonului !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Repet , ceea ce-a fost in 2012 a fost o chestie care s-a intamplat insa , ” o data vede nasul aia a finei ” ! Atunci mi-am nenorocit rinichii pentru cine ? Pentru o gasca d e impostori , pentru o hoarda de ecscroci politici ! A doua oara….nu ma mai vede nimeni la nici un fel d e proteste in favoarea sau defavoarea nimanui …cel putin nu in secolul asta AMIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Comentariu de Marian | ianuarie 8, 2015

    • Mariane, mersi de urari „bercenare” 🙂 si la fel si tie si familiei.
      Intr-un fel ai dreptate, dar sa nu uitam ca asa cum zici si tu, „asta-i neamt”, si din cate stiu eu, plus din cata experienta am acumulat in ultimii 25 de ani, natia asta joaca corect. Este o vorba veche la romani care spune ca „tiganul cand ajunge imparat, prima pe care o .. e ma’sa”. Daca ai putintica rabdare sa manuiesti NET-ul ai sa vezi si ce natii au avut la originii unii dintre cei enumerati de tine. Sa nu uitam pe vremea cui si-au luat nasul la purtare actualii RRomi 😀
      Eu m-am referit ca in clipa de fata subiuectele pe care le abordeaza „asa-zisa” media din Romania sunt de 2 bani. Cred ca sunt multe subiecte mult mai importante si mai arzatoare ptr mersul tarii asteia, decat „feisbucul” lui Iohannis. Hai sa ne legam de chestii importante, nu sa „discutam vorbe, sau sa vorbim discutii” cand adevaratele subiecte sunt trecute cu vederea.

      Comentariu de Rica Venturiano | ianuarie 8, 2015 | Răspunde

  4. Nu e vorba ca „l-as indragi pe teuton”, cum spune Marian… Il inteleg si pe Radu care considera ca e dezinformat. Totusi… dintre toate cele trei comentarii, cel al lui Rica pare a fi cel mai echilibrat: omul nu si-a inghitit bine sarmaua, cum se spune, si vad ca e luat de catre unii intr-o tarbaca!! Stati sa vedem… E numai de putin, de foarte putin timp Presedinte, prea mare lucru nu poti sa spui… Totusi, o televiziune de stiri l-ar putea invita intr-o „Editie Speciala”, o publicatie i-ar putea solicita un interviu. Evident, ar putea fi intrebat si de intalnirea cu Victor Ponta, desigur. De ce nu? Ar fi, intr-adevar, multe teme de discutat. Una din ele ar putea fi, de exemplu, aderarea Romaniei la Spatiul Schengen, dar sunt si altele care tin de actualul context international politic si economic, de pilda scaderea pretului petrolului. Evident, sunt si chestiuni de politica interna, spre exemplu problema eventualelor alegeri anticipate si multe altele.
    Insa e de crticat, totusi, atitudinea presei noastre care ori n-are nicio atitudine (cel putin in chestiunea de fata) ori il critica acerb pe Presedinte. Acuma, sigur, un interviu chiar in perioada Sarbatorilor nu prea merge. Inteleg asta. Dar un om de presa ar trebui sa faca un efort pentru a obtine un interviu in exclusivitate. De fapt de asta se si ocupa presa, nu? E ceva ciudat, pentru ca nu mi se pare fair si nici firesc sa incepi sa critici puternic pe cineva fara sa stai mai intai de vorba cu el. Eu cred ca e limpede: Dl. Cristoiu, ca vechi si arhicunoscut om de presa, cu experienta, ar putea, cred, obtine un interviu in exclusivitate cu Presedintele Iohannis, interviu pe care sa-l puna pe blog. Atunci, desigur, am avea mai multe comentarii de facut. Nu mi se pare corect sa-l critici pentru ca, de exemplu, prefera comunicarea pe Facebook, fara ca inainte sa-l intrebi: D-le. Iohannis, de ce preferati acest tip de comunicare? E o intrebare absolut normala, zic eu. E absolut democratic si normal, in orice tara democratica se procedeaza asa. Iar daca omul vrea sa fie modern, ce-i rau in asta?

    Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 6, 2015 | Răspunde

    • Motane, nu pot sa spun ca sunt cel mai infocat aparator al lui Iohannis (pana cand n-o sa-mi dea motive sa nu-l respect ca om de stat, n-am sa-l numesc altfel decat Iohannis) dar mi se pare pur „dambovitean” (ca sa nu spun altfel) sa incepi sa critici un om aflat intr-o functie doar ca sa ai si tu ceva de zis, ceva care sa incite cat de putin curiozitatea si de ce nu, aceasta inclinare a noastra catre BARFA. Eu inca sper si cred ca suntem capabili ca natie sa judecam omul dupa fapte, nu dupa culoarea ochilor sau pe ce parte tine bretonul. Avem destule fitzuici care ne arata ce culoare au chilotii lui X sau Y, sau cat de mare e nasul unuia sau altuia. Desi eu am comentat faptul ca n-am inteles (initial) ascensiunea lui Iohannis in PNL, rapida si foarte brusca, am inteles ca pana la urma a fost de bun augur ptr PNL. Acum astept sa vad ca macar dupa 25 de ani o sa avem un presedinte care sa nu fie subiect de tabloide, unul care sa nu-si duca afinitatile sau animozitatile personale in biroul prezidential. Vreau si sper sa devenim NORMALI, sa avem o lege pusa la locul ei, sa avem o Constitutie RESPECTATA, si nu rasucita sau modelata dupa interesele unuia sau altuia.
      Cred ca ar o fi o dovada de bun-simt din partea nostra, a cetatenilor acestei tari, sa ii acordam acea minima decenta si (de ce nu) incredere ca va face macar 1/2 din ce ne-a promis si ca va pune bazele pentru cealalta. 🙂
      Cred ca avem destule de disecat si de comentat vis-a-vis de ceilalti politicieni, care au deja 2ANI pe functii si care au avut destil timp sa ne arate ca merita increderea noastra dar au esuat lamentabil.
      Parerea mea este ca ponta (este cel mai „de sus” exemplu, dar nu singurul) a dat dovada de mult mai multa incapacitate si incompetenta politica incat sa merite blamul societatii civile, incat sa ii dam putin ragaz lui Iohannis, nu crezi?

      Comentariu de Rica Venturiano | ianuarie 6, 2015 | Răspunde

      • Da… Si ar mai fi ceva, care, dupa parerea mea, nu prea e bagat in seama de analisti. Mai conteaza si ce echipa are cineva care conduce ceva. Cu cine cauta sa realizeze obiectivele pe care si le-a propus. La noi, in general vorbind, se discuta doar despre respectiva persoana si atat. Pentru ca, spre exemplu, nu poti totusi sa faci economie de piata cu oameni care nu inteleg economia de piata. Sa reformezi economia, cu cine? Cu oameni care nu vor s-o reformeze? De aceea e necesar si tactul cu care actionezi dar si echipa pe care o ai, cu care actionezi.

        Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 7, 2015

      • Da, aici ai perfecta dreptate, cu cine? Pana acum, de 25 de ani am avut parte doar de „fost” sau progeniturile lor prin toate functiile de decizie sau legislative. Acum e pentru prima oara dupa 90, cand in fruntea statului avem un ins care nu a avut „norocul” unui trai „nomenclaturist” pana in 90.
        Vad ca unii sunt oripilati de ideea de „americanism” a lui Iohannis, dar nu sunt deranjati catusi de putin de orientarea pro-rusa a altora. Parafrazadu-l pe Marian as spune ca sunt satul de certitudinea oferita de fosti nomenclaturisti pro-sovietici, asa ca nu ma mai sperie o „experienta” pro-vest.

        Comentariu de Rica Venturiano | ianuarie 8, 2015

  5. Motane, dl Cristoiu afirma ca „“De la instalare, Klaus Iohannis folosește Facebook-ul ca principal, dacă nu chiar singur, instrument de comunicare cu opinia publică din România. „. De cand „feisbucu” este instrument de comunicare cu OPINIA PUBLICA? De cand a avea facebook este ceva rau, sau bun? E ca si cum ai acuza pe cinerva ca foloseste e-mail-ul in loc sa foloseasca posta.
    Nu pricep de unde atata inversunare impotriva unui om despre care nu prea stim matrapazlacuri, un om care nu stiu sa fie implicat in cine stie ce can-can-canuri. Pana la alegeri se batea moneda pe faptul ca nu-i bun de presedinte un om care nu stie valoatrea familiei pentru ca nu are copii. Pai daca Iohannis nu-i bun familist ca n-are copii, ce putem spune de un altul care si-a lasat prima nevasta si copilul ptr a se casatori cu alta? Ce putem spune despre acelasi valori la un alt om politic ce este la X-a casatorie?
    Vezi tu motane, fiecare judeca dupa cum ii dicteaza interesele sau dupa cum are el afinitati sau nu. Desigur, dreptul fiecaruia sa aiba ce inclinatii si afinitati doreste, nu asta comentez sau condamn, ci doar pe aceia care latra la un felinar pentru ca stie ca altfel nu-si primeste osul. Un om de presa, un ziarist, traieste din ceea ce vinde. ori cand produci ceva nevandabil, dai faliment. de aceea cei mai bogati oamewni din media sunt aceia care scriu pe placul majoritatii platitoare.
    Vezi tu, mai devreme citeam ca un blog este comparat cu Louvre-ul, din pct de vedere al vizitatorilor. Pai daca nu exista un „jos baselu” care sa fie pe placul multora dintre vizitatori, mai exista acea comparatie? Cum a disparut baselu din peisaj si latratul la felinarul respectiv nu mai da satisfactie, cum a scazut traficul la minim.
    E posibil ca spatiul virtual sa devina in curand principalul mediu de comunicare in toate domeniile. Nu vad ce este atat de „strigator la cer” ca un personaj din lumea poilitica recurge la acest mod ptr a comunica NEOFICIAL cu oricine are timp sau chef sa-l citeasca?
    E ca si cum te-am acuza pe tine ca in loc sa iesi in strada, cocotat pe o cutie de lemn de une sa strigi ce te nemultumeste sau ce te intriga, alegi s-o faci pe blog. De ce nu se leaga de ponta, ca si el are „feisbuc” si-l foloseste la greu, sau nascase, ori altii ca ei?
    Dar orice material cu Iohannis, „ditamai presedintele, neamt, teuton, ne-ortodox, fara copii” aduce cititori si deci un castiga, de orice natura ar fi.

    Comentariu de Rica Venturiano | ianuarie 6, 2015 | Răspunde

    • Asta vroiam sa i-o spun si lui Marian (il rog sa citeasca si acest comentariu, sa nu creada ca neglijez, neraspunzand, comentariile lui). E clar ca e o carcaterizare in antiteza: cea facuta lui Iohannis – „tabloul Natură moartă cu politician, tablou care e, în realitate, Klaus Iohannis” – fata de Traian Basescu care ar fi fost omul plin de viata. Si in ultimul editorial e tot o caracterizare in antiteza, dupa cum usor se poate observa, tot intre Traian Basescu si Klaus Iohannis, in care cauta sa arate virtutiile lui Basescu in comparatie cu antenismul lui Iohannis. Ceea ce ma face sa-l plasez pe maestrul Cristoiu, politic vorbind, undeva in zona PMP, apropiata fostului Presedinte. Poate gresesc… Dar ce a zis Iohannis, citat de Cristoiu:

      „Consider important de subliniat faptul ca Justitia este una din cele trei puteri ale statului, nu o supraputere.”

      mie, personal, mi se pare de bun simt. El nu a spus ca Justitia sa nu-si faca datoria ci a aratat ca nu e superputere si ca nici nu trebuie, intr-o tara democratica, sa devina asa. Iar „rolul istoric pe care îl are Justiția în lupta împotriva corupției” este rolul pe care il are Justitia in orice tara democratica normala, nu intr-o democratie originala.

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 7, 2015 | Răspunde

    • Da motane, asda cum spuneam, fiecare comenteaza dupa ce afinitati sau inclinatii are. Asta nu inseamna ca o anumita persoana, cu merite intr-un domeniu trebuie sa fie neaparat obiectiv. TOTI suntem subiectivi intr-un fel sau altul. Importanta este sa FILTRAM INFORMATIA, asa cum spunea si Marian cu ceva vreme in urma, si sa pastram doar ceea ce reprezinta cu adevarat INFORMATIE, nu si comentariile mai mult sau mai putin partizane pe marginea ei. ori in opinia mea, faptul ca Iohannis foloseste facebook-ul, nu-i deloc ceva iesit din comun sau impotriva vreunei legi ori reguli, oricat s-ar trimbita „protocolul” necesar. Acum ce ar trebui sa faca acest om? Sa se bage intr-o bula de sticla si sa dea doar comunicate oficiale? Atata timp cat are o conduita ,morala fara pata (pana in prezent) nu vad ce am avea de protestat. ca a castigat el si nu ponta? Hai sa fim seriosi.
      da, Cristoiu este cunoscut ca sustinator al lui baselu, chiar daca nu s-a declarat oficial, asa ca ….., ba mai foloseste si „feisbucul” la greu, deci???

      Comentariu de Rica Venturiano | ianuarie 8, 2015 | Răspunde

  6. Cu tot respectul insa eu personal sant de acord in principiu cu chestie aia ” sa-i dam timp ” . N-am nimic cu omu’ , iar daca-i zic ” teuton” chiar imi pare ca-l ridic in slavi mai mult decat ar merita . Asa le zic eu ….nemtilor , indiferent ca-s austrieci , nemti , sasi sau …. suedezi . Problema este ca …m-am saturat de tipii astia care-si fac „cursuri d e calificare la locul d e munca ” pe nervii si viatza noastra , asta-i tot ! Chiar n-ar fi deloc rea aceasta ” calificare ” insa….” maestrii ” , aia de la care astia invata meserie …sant tot { inca tot ei } vechii ” comunisti ” { va las pe amandoi sa ghiciti pentru ce am pus ghilimele la acest termen } care-si lasa amprenta politica si ideologica asupra a tot ce tine d e spatiul romanesc ….si azi dupa douazeci si cinci d e ani de la momentul decembrie ‘ 89 de parca am fi in ….China , sa dea Dracu’ !!! ” Maestrul ” Cristoiu , sincer s a fiu chiar nu stiu cum sa-l caracterizez , poate ca daca-si face si eu precum Liiceanu un ” Apel catre lichele ” domnia sa ar fi printre primii chemati dar…cam atat . Tot nu-mi vine a crede ca domnia sa fiind un ” comunist declarat ” { singur cu guritza sa a afirmat asta } , ar putea fi un apropiat al PMP si al lui Traian Basescu . PMP-ul chiar nu mi s e pare a fi { nici macar prin asa zisa ” doctrina ” } un partid de dreapta sau d e stanga iar d e centru …nici nu poate fi vorba , avand in vedere cine-l compune .

    Comentariu de Marian | ianuarie 8, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns către Rica Venturiano Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.