Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Despre incompetenta penala a ministerului de Interne si a Jandarmeriei

Nu m-am uitat la ceas, dar cred ca erau orele sapte, poate sapte jumate seara cand am ajuns la mitingul din Piata Victoriei. Veneam din oras, nici nu mancasem. Mi-am zis sa dau o raita sa vad ce se intampla, mai ales ca citisem pe Mediafax de altercatii intre manifestanti si jandarmi si de faptul ca acestia din urma folosisera spray-uri piper, pentru ca sa ii indeparteze pe manifestanti si sa-i tempereze.

V-am spus ce am citit si ce am inteles pana sa ajung in Piata Victoriei. Dar odata ajuns acolo, am putut vedea un calm general si o manifestatie – de protest, ce-i drept – cat se poate de pasnica. Eu unul, desi eram pe la vreo 20 de metri de cordonul de jandarmi – si ma cam plimbasem, sa zic asa, prin Piata – n-am vazut manifestanti violenti. Si nu erau violenti nici cu jandarmii.

Era o mare multime de oameni, in astfel de situatii altercatiile cu jandarmii sunt ceva obisnuit. Insa eu cred ca trebuie sa facem o deosebire neta intre altercatii si violente. Erau altercatii din astea verbale, niste imbranceli sau a aruncat unul cu un pet gol spre cordonul de jandarmi. In rest eu n-am vazut violente.

Am simtit si eu efectul spray-urilor piper, am cautat sa ma indepartez de zona cu pricina. Repet: nu am vazut niciun fel de violente, si chiar de ar fi fost altercatii, folosirea unor astfel de spray-uri de catre jandarmi cu greu poate sa fie justificata, caci nu s-a intamplat nimic.

Ma dureau picioarele si am iesit din miting, spre Statuia Aviatorilor, in parculetul acela de langa Piata Victoriei, sa stau putin pe o banca. Se auzea un vacarm mare dinspre Piata. Am gasit o banca sa ma odihnesc si am stat in parculet vreo un sfert de ora. Era cam intre orele opt jumate, noua fara un sfert, seara. Dupa care iar am revenit in Piata Victoriei dinspre Muzeul National de Geologie. Am vazut acolo jandarmi calari!! Trebuie spus ca pe toate arterele ce duceau spre Piata veneau oameni la miting.

Intru din nou in miting. Va spun din nou: NU am vazut violente. Erau oameni ce au venit si cu copii acolo. Vedeam, de exemplu ca venisera unii cu fetita, cred ca avea in jur de 12, poate chiar 13 ani. Cu copii mici, mici de tot nu-mi amintesc sa fi vazut. Poate ca da, insa era si multa lume.

Trebuie sa intelegeti un lucru: in afara de protestul propriu-zis nu se intampla nimic. Nimic rau. Mare mi-a fost mirarea cand am constatat ca Jandarmeria face uz de grenade lacrimogene. Se auzea cate o bufnitura ca ma gandeam ce inseamna asta, apoi vedeai un fum alb si o multime nu mica de oameni care plecau din zona respectiva acoperindu-si fetele.

Lucruri de genul asta se mai intampla la un asemenea miting, desi nu prea vedeam motivul pentru care Jandarmeria a apelat la un astfel de mod de a actiona.

Mi-era si foame, ma dureau picioarele, asa ca am iesit din miting spre Bl. Titulescu, unde inca vedeai o multime mare de oameni – absolut pasnici – si unde am vazut ca erau parcate masinile de salvare de la SMURD.

Cand am ajuns acasa mi-am pus sa mananc si eu ceva… Apoi am vazut la televizor ce s-a intamplat… Ma asteptam, dar cu toate ca ma asteptam si cu toata oboseala ce-o simteam, am privit stupefiat la modul deosebit de brutal in care au intervenit jandarmii. Am vazut tunurile de apa, folosirea bastoanelor din dotare, o interventie de o rara violenta impotriva unei populatii pasnice, care protesta pasnic si in limitele decentei. Apoi nu te gandesti ca prin randurile celor care protesteaza – ca inteleg ca erau peste 100.000 de oameni, NU VEZI ca acolo, in  miting, in randurile celor ce erau la protest, sunt si copii?

Jandarmeria, care e pusa sa respecte legea, a comis o faradelege strigatoare la cer, dovedind o incompetenta de natura penala!!

Cer autosesizarea din oficiu a Procuraturii romane si intocmirea de dosare penale tuturor sefilor din Jandarmerie si ministerul de Interne!!!

Jandarmeria – la ordin, desigur – a comis in fata atator oameni – ganditi-va si la cati se uitau la televizor si cati ne urmareau din afara tarii, nu vorbesc doar de romani, ca se uita si straini – O CRIMA impotriva unor oameni pasnici. Modul disproportionat in care au actionat este un act criminal. De unde rezulta ca ordinul pe care l-au primit a fost criminal. Dar trebuie sa distingem trei aspecte: ori a fost doar criminal, ori a fost doar prostesc – de unde s-ar vedea ca in ministerele noastre a ajuns sa se lafaie incompetenta, sau a fost si criminal si protesc in acelasi timp!!

Oricum, sefii acestor institutii, cel putin ei, trebuie sa dea socoteala.

Cu totul de acord cu interventia Presedintelui Iohannis, care cred ca avea informatii din Piata despre cum au stat lucrurile. De aici stau si ma gandesc la faotul ca ceea ce am observat eu a fost corect. Iata ce a afrmat Presedintele:

„Într-o democrație autentică este dreptul fiecărui om să protesteze, dar violența nu este acceptabilă, indiferent de opțiunile politice. Condamn ferm intervenția brutală a Jandarmeriei, puternic disproporționată în raport cu manifestările majorității oamenilor din Piața Victoriei. Încercarea de a înfrânge voința oamenilor printr-o reacție violentă a forțelor de ordine este o soluție condamnabilă. Ministrul de Interne trebuie să dea urgent explicații pentru modul în care a gestionat evenimentele din această seară!”

Greu de inteles aceasta reactie a Jandarmeriei – m-am dumirit de la televizor ca 425 de oameni au nevoie de ingrijire spitaliceasca (sper ca am retinut exact), care nu face altceva decat sa provoace si s-ar putea sa avem chiar azi, dar si zilele urmatoare, mult mai multi oameni in strada. Dar e si mai greu de inteles pentru faptul ca acolo, la miting, nu se intamplase nimic, nu avusese loc vreo violenta pana la interventia Jandarmilor. Iar aceasta interventie a Jandarmarilor NU se justifica. Nu mai vorbesc de faptul ca n-au tinut cont ca erau acolo oameni cu copii – ceea ce pune in relief CARCATERUL CRIMINAL AL INSTITUTIEI ROMANE NUMITA JANDARMERIE!!! Aici e BLAMABIL Statul Roman pentru ceea ce s-a intamplat, de aceea e salutara reactia prompta a Presedintelui.

De asemenea mai trebuie sa observ ceva. Inainte de mitingul acesta al diasporenilor, au circulat in media informatii despre, ma rog, indivizi ce s-au exprimat pe retele de socializare, pe FaceBook, pentru provocarea de violente in Piata Victoriei. Inteleg ca a intervenit si DIICOT, ca cineva ar fi fost pus sub urmarire sau ceva de genul acesta. Foarte bine! Sigur, nu era de dorit sa avem astfel de provocatori, instigatori la un asemenea miting. De acord!

Dar pe mine m-a frapat ca n-am vazut asa ceva si am stat ceva vreme acolo… Ceea ce am vazut e cum au provocat jandarmii violente si chiar au atatat la violenta facand uz de gaze lacrimogene. Eu cred ca ar trebui lamurit si acest aspect. Ca prea au dorit unii sa compromita acest miting facand atata caz de indivizi, sa le zicem asa, sau doar conturi false de FaceBook care se exprimau in sensul atatarii la violenta, lucru care pana la urma nu s-a vazut… De ce? Ca sa aiba jandarmii motiv sa intervina atat de brutal cum au facut-o in seara zilei de 10 august? Nu cumva acesti oameni erau pusi de catre PSD-ALDE? Sau alte forte interesate?

In orice caz, e trist ce s-a intamplat!!

Si e si mai trist ca institutiile Statului, in speta Jandarmeria, ministerul de Interne dau dovada de cea mai crasa incompetenta in asemenea momente.

Bine ca n-au avut pe teava cartuse de razboi. Ca sa-i omoare si pe cei cu copii, veniti la miting!!

Reclame

august 11, 2018 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

41 comentarii »

  1. Sa ma bata Dumnezeu de nu-ti asteptam postarea mai ceva decat astept pensia !!! Pentru cineva neavizat , postarea dumitale este mai linistita decat apa unui lac , este aparent la fel de pasnica precum un crotal care canta la castanietele daruite de natura . O rugaminte asi avea la matale onorabile Motan , lasa frate ipocrizia ca…nu se prinde ! Adica , mai romaneste spus : suntem doar noi doi si chiar n-are rost sa nu spui fix ce gandesti si sa-ncerci sa dai cu prafuri . Johannis ai cere { asa-i normal zic eu } explicatii lui Carmen Dan { sti bine ca n-o pot suferii } dar el , el nu trebuie sa dea explicatii in fata nimanui ??? ” Nu mai vorbesc de faptul ca n-au tinut cont ca erau acolo oameni cu copii – ceea ce pune in relief CARCATERUL CRIMINAL AL INSTITUTIEI ROMANE NUMITA JANDARMERIE!!! Aici e BLAMABIL Statul Roman pentru ceea ce s-a intamplat, de aceea e salutara reactia prompta a Presedintelui.” 1] la astfel de mitinguri este BLAMABIL faptul ca parintii INCONSTIENTI isi aduc copii cu ei . 2] dar cand salveaza vieti omenesti la inundatii { vezi mai zilele trecute } sau atunci cand este zapada de 3 m. si de asemenea intervin pentru protectia si ajutorarea cetatzenilor aflati in nevoie …atunci sant buni jandarmii care fac parte dintr-o institutie cu caracter CRIMINAL ? Spui matale { preluind stirile de presa } ca au fost peste 400 de…raniti . Ar fi fost asa daca , jandarmeria ar fi deschis focul impotriva alora , altminteri…..Intrebare prietene Motan Incaltat si Filozof pe deasupra : daca in Franta , Germania , UK , Portugalia , Spania , BeNeLux , Italia { si mai da-le dracului ca n-am sa stau acum sa enumar toate tarile UE } niste manifestanti ar forta intrarea in cladirea Guvernului oricareia dintre tarile acelea pe care le-am enumerat si pe care nu le poti acuza de lipsa de democratie , Jandameria alora ce-ar face oare ? Ar sta proptita in maturi si-ar inghitii ceea ce fac aia doar pentru ca-i…democratic sa ataci o cladire guvernamentala ??? Am vazut manifestatii mamut si-n Franta si-n Grecia si chiar in Germania , fara sa mai amintesc de cea de ” zilele trecute ” din Catalonia . Chiar ai avut senzatia ca p’acolo Jandarmeria a stat sa le tina de sase alora de manifestau ? Chiar ai avut senzatia ca acolo , jandarmii le serveau inghetzata alora mai infierbantati de incendierea masinilor si-a pomilor sau a mobilierului stradal ? Chiar ai vazut matale cum le serveau alora ce spargeau vitrine si vandalizau tot ce le iesea in cale , cate-o o sticla de Coca Cola si-u hamburger ??? Fi serios ca , multi dintre cei pe care-i retineau , nu mai ajungeau intregi in beciurile politiei !Pai la noi , astia au dovedit mila fatza de manifestanti iar daca te obosesti sa urmaresti imagini si relatari { eventual poate-ai fost acolo } din iarna lui 2012 acum , azi in 2018 , jandarmii s-au comportant aproape ca la carte . Dar asta este doar parerea mea de privitor la TV . O chestie d e final : televiziunea unde presteaza „amicul ” dumitale Rares Bogdan ar trebui inchisa instantaneu iar respectivul ins aruncat dupa gratii pentru minim 150 de ani . Repet este parerea mea chiar daca nu conteaza prea mult .Respect Motane !

    Comentariu de Marian | august 11, 2018 | Răspunde

    • Nu-mi explica tu, care probabil nici n-ai fost acolo, mie, care am fost acolo si am vazut ce era acolo.

      In primul rand trebuie stut ca nimeni nu a fortat intrarea in sediul Guvernului. Nici la televizor nu s-a vazut asa ceva. Eu n-am vazut lucrul asta. Dispozitivul de jandarmi era acolo. Eu n-am criticat faptul ca era la datorie. Dar sa forteze cineva intrarea in Guvern eu n-am vazut. Si nici ulterior nu s-a pomenit asa ceva.

      Te-ai gasit sa faci o manipulare punand alaturi ceea ce s-a intamplat prin alte tari. Eu nu discut despre ceea ce s-a intamplat aiurea. Pot fi alte cauze, alte ratiuni, nici macar nu seamana, de pilda, ce s-a intamplat in Catalonia cu acest miting al diasporenilor. Eu discutam despre ceea ce s-a intamplat la Bucuresti. Iar, pe de alta parte, felul in care a actionat Jandarmeria este prorpiu unor state ce au niste dictaturi corupte, nu statului de drept.

      „1] la astfel de mitinguri este BLAMABIL faptul ca parintii INCONSTIENTI isi aduc copii cu ei .” – iti respect punctul de vedere, dar nu sunt de acord cu el.
      Spiritul civic se formeaza de mic. De ce sa nu-ti aduci si copilul la miting? Pentru ca era vorba de un miting pasnic. Ca sa nu-l impuste si pe el trupele guvernamentale? Oamenii acestia au venit sa-si manifeste un drept civic garantat in toate statele democrate: cel de a protesta pasnic. Ceea ce s-a si intamplat. Protestul asta a fost unul pasnic. E atat de greu de inteles? Sa nu vina cu copii la miting – de ce? Pentru ca asa vrea Liviu Dragnea sau Carmencita?

      ” 2] dar cand salveaza vieti omenesti la inundatii { vezi mai zilele trecute } sau atunci cand este zapada de 3 m. si de asemenea intervin pentru protectia si ajutorarea cetatzenilor aflati in nevoie …atunci sant buni jandarmii care fac parte dintr-o institutie cu caracter CRIMINAL ?” – dar tu ce parere ai: daca cineva salveaza pe unul si pe urma omoara, la ordin, pe altul e mai putin criminal decat unul care doar a omorat pe cineva fara sa salveze pe altcineva? Evident ca are un CARACTER CRIMINAL daca face faradelegi. Faptul ca au salvat pe unii de la inundatii, sa zicem, justifica maltratarea altora, doar pentru motivul ca acestia nu sunt pe placul Penalului Sef?

      Daca vine unul si te salveaza pe tine, dar iti omoara copilul, ala e sau nu criminal, desteptule?

      Tot aud din partea PSD de explicatiile pe care trebuie sa le dea Iohannis. Ei se tot chinuie sa arate ca Iohannis, ca si Basescu, a incalcat Constitutia, dar nu le merge. E o propaganda anti-Iohannis de cea mai joasa speta si mincinoasa pe deasupra. Adica Iohannis nu-i lasa sa guverneze in liniste. Asta poate prinde la unii neavizati, la cei tineri, poate. Eu o tot aud de pe vremea lui Iliescu. Daca ar fi avut ei, PSD, si presedintia, de vina pentru toate relele era tot Opozitia. Acuma cu atat mai mult se leaga de faptul ca Opozitia are, totusi, Presedintia, desi nu are majoritatea in Parlament.

      Eu iti spun si ultimile date ce le-am vazut la Digi TV – 452 de raniti, 70 de oameni internati in spital, 35 de jandarmi raniti. Asta e bilantul ordinului CRIMINAL dat, prin care Jandarmeria a actionat pentru executarea acestuia. Cand, de fapt, NU TREBUIA SA SE INTAMPLE NIMIC. Si nu s-ar fi intamplat nimic deosebit daca Jandarmeria actiona profesionist si cu buna-credinta.

      Eu te intreb: cine e ipocrit? Cel care spune ce a vazut si ce gandeste sau cel care tot intoarce cuvintele si sensul aceluia?
      Or, eu spun ceea ce am vazut si ce gandesc. Tu poti sa nu fii de acord cu mine, dar nu ma face pe mine ipocrit.

      Da, sustin ce a spus Iohannis! Evident ca da! La ora actuala, in politica romaneasca, sunt doua linii principale, definitorii: una cu Liviu Dragnea, alta cu Iohannis. O alta alternativa viabila, credibila nu exista. Cele mai mari partide din Romania nu ofera o alta linie drept alternativa. PSD-ALDE – Liviu Dragnea; PNL si USR – Klaus Iohannis. E adevarat ca nu stim inca cine va candida la Presedintie din partea PSD-ALDE, nici daca vor merge impreuna. Dar, deocamdata, la ei, vioara intai e Liviu Dragnea, Tariceanu il urmeaza.

      „Pai la noi , astia au dovedit mila fatza de manifestanti iar daca te obosesti sa urmaresti imagini si relatari { eventual poate-ai fost acolo } din iarna lui 2012 acum , azi in 2018 , jandarmii s-au comportant aproape ca la carte . Dar asta este doar parerea mea de privitor la TV . O chestie d e final : televiziunea unde presteaza „amicul ” dumitale Rares Bogdan ar trebui inchisa instantaneu iar respectivul ins aruncat dupa gratii pentru minim 150 de ani .” – am inteles: esti de partea PSD-ALDE. Pot sa-ti respect optiunea.

      Insa nu pot sa am respect fata de siluirea dreptatii intr-un hal fara de hal: explica-mi si mie de ce Realitatea TV ar trebui inchisa si de ce Rares Bogdan ar trebui „aruncat dupa gratii pentru minim 150 de ani”, pentru ca nu au facut niciun fel de infractiune. Adica tu nu condamni salbaticia Jandarmilor, felul abominabil in care au actionat acum: acum e bine, cand au actionat la mitingul antiBasescu era rau. Dar eu te intreb: e drept cum judeci tu? Ca mie nu mi se pare!! Pentru asta NU POT SA AM RESPECT!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 11, 2018 | Răspunde

  2. ” Nu-mi explica tu, care probabil nici n-ai fost acolo, mie, care am fost acolo si am vazut ce era acolo.” Nu-ti explic insa , ai dreptate : NICI N-AM FOST ACOLO !!! ” In primul rand trebuie stut ca nimeni nu a fortat intrarea in sediul Guvernului. Nici la televizor nu s-a vazut asa ceva. Eu n-am vazut lucrul asta. Dispozitivul de jandarmi era acolo. Eu n-am criticat faptul ca era la datorie. Dar sa forteze cineva intrarea in Guvern eu n-am vazut. Si nici ulterior nu s-a pomenit asa ceva.” Ei bine eu …asta am vazut si-n plus chiar si stirista de la Realitatea a spus la fel : „- Un grup se desprinde din multime si incearca sa patrunda in cladirea Guvernului . „Si aia de la Realitatea si alte stiriste ale altot televiziuni au spus la fel cu foarte mici diferentze : SE INCEARCA PATRUNDEREA IN CLADIRE A GUVERNULUI . ” Spiritul civic se formeaza de mic. De ce sa nu-ti aduci si copilul la miting? Pentru ca era vorba de un miting pasnic. Ca sa nu-l impuste si pe el trupele guvernamentale? Oamenii acestia au venit sa-si manifeste un drept civic garantat in toate statele democrate: cel de a protesta pasnic. Ceea ce s-a si intamplat. Protestul asta a fost unul pasnic. E atat de greu de inteles? Sa nu vina cu copii la miting – de ce? Pentru ca asa vrea Liviu Dragnea sau Carmencita?” Deci , conform logicii dumitale , noi adultii , stiind ca ar fi posibil ca situatia sa se imputa iar jandarmii sa REACTIONEZE SCROFULOS , aducem copii acolo pentru a se invata de mici cu gazele iritant lacrimogene , cu loviturile de ciomag sau cu jeturile tunurilor cu apa pentru ca , nu-i asa ….le formam astfel „spiritul civic ” . M-ai auzit pe mine spunand ca n-a fost un protest pasnic cumva ? Insa , dumneata sti mai bine decat mine ca , la orice miscare de protest , meeting de protest unde ORGANIZATORII { caci n-a fost ceva spontan trebuie s-o recunosti } s-au dezis , si-au pus palma in dos si s-au carat cand au vazut ce raspundere imensa au , mai ales la un astfel d e meeting exista si provocatori , exista si infiltrati…exista cam d e toate pentru toti . Adica , nu poti fi de-acord nici d’al dracului ca la acest meeting au existat …infiltrati nu-i asa ? Sa te acuz de naivitate n-o pot face deoarece , stiu ca nu suferi de-asa ceva . De orice poti fi acuzat Motane doar de naivitate NU . Zi si mie ma desteptule , la ce miscare d e protest din Franta sau Grecia bunaoara ai vazut dumneata femei avand copii copii mici dupa poala lor ??? Motane , dumneata sti foarte bine ca eu , nu-i sufar pe acesti caini de paza ai Puterii , indiferent ca-i de dreapta , stanga sau d e centru insa acum te hazardezi acuzandu-l pe mustacios c-ar fi in spatele actiunilor CRIMINALE ale jandarmilor . Oare nu crezi c-are destule bube nemernicul asta incat sa-i mai trebuiasca si astea sugerate d e dumneata ???Daca ar exista Justitie , Liviu Dragnea { fireste nu doar el } ar trebuii sa ispaseasca deja minim un an din cei 300 la care merita s a fie condamnat insa….sa fie condamnat pentru ceea ce ai este reprosat nu pentru aiureli . Chiar crezi pe bune ca , nenorocita aia d e Carmen Dan este cea care-a ordonat Jandarmeriei sa actioneze asa cum a actionat ? ce dracu frate , te faci d e rasul curcilor caci un astfel d e ordin nu-l da decat PREFECTUL iar aia , jandarmii actioneaza strict dupa niste ordine PRESTABILITE primite doar din parte a superiorilor ierarhici …si-o sti foarte bine dar , te dai niznai . ” Daca vine unul si te salveaza pe tine, dar iti omoara copilul, ala e sau nu criminal, desteptule?” DEPINDE DE SITUATIE SI DEPINDE DE CIRCUMSTANTE…..DESTEPTULE !!!! Motane , dumneata ma injuri gratis pe mine considerand c-asi fi { asa cum sugerai mai nu stiu cand } postac , admirator ai acestor socialisti d e mucava si chiar n-am cum ma apara caci , sa ma apuc acum sa-ti explic cam ce am patimit eu din partea comunistilor si-a comunismului , de unde-si trag radacinile si seva javrele astea…mi-e pur si simplu greatza de asa ceva , fara suparare . ” Eu iti spun si ultimile date ce le-am vazut la Digi TV – 452 de raniti, 70 de oameni internati in spital, 35 de jandarmi raniti. ” . Pai bine omu’ lu’ Dumnezeu dar cand te ia SMURD-ul pe targa si te duce la dracu in praznic sa-ti acorde ingrijiri medicale , cum crezi ca se spune …ca te-ai intoxicat cu…fum ??? Auzi , dar ala , ala care-n 2012 a fost tarat d e jandarmi pe strada { in dreptul spitalului Coltea } si , desii asta avea piciorul rupt { gamba inferioara s e mai tinea in piele , in cateva ligalmente si…stofa pantalonilor } din cauza unei rachete folosita tot d e catre jandarmi pentru dispensarea multimii , omul a incasat si niste lovituri d e bocanc din partea unuia dintre jandarmi , ala poate fi numit victima a scrofulozitatii Jandarmeriei sau…NU deoarece , ala protesta impotriva lui Basescu-Boc si aflandu-se manifestatia d e protest sub sigla USL adica…cam ceea ce insemneaza azi PSD-ALDE ???? ” Eu te intreb: cine e ipocrit? Cel care spune ce a vazut si ce gandeste sau cel care tot intoarce cuvintele si sensul aceluia?
    Or, eu spun ceea ce am vazut si ce gandesc. Tu poti sa nu fii de acord cu mine, dar nu ma face pe mine ipocrit. ” Ma onorezi pur si simplu , considerandu-ma mai machiavelic decat sunt de fapt ! 😉 ” La ora actuala, in politica romaneasca, sunt doua linii principale, definitorii: una cu Liviu Dragnea, alta cu Iohannis. O alta alternativa viabila, credibila nu exista. Cele mai mari partide din Romania nu ofera o alta linie drept alternativa. PSD-ALDE – Liviu Dragnea; PNL si USR – Klaus Iohannis.” Pai si-atunci sa asteptam pe cineva de extrema dreapta { eventual un urmasi spiritual al lui Zelea Codreanu } care sa faca ca-n Romania sa curga sange , sa fie foc si jale nu-i asa ? Chiar nu-ti pare ca acest scenariu a mai fost regizat si inainte d e WWII si la Kiev mai ” zilele trecute ” ? ” am inteles: esti de partea PSD-ALDE. Pot sa-ti respect optiunea.” Motane , suntem mult prea buni amici virtuali pentru a te injura asa cum meriti deci…ai scapat , azi cel putin caci a doua oara , te trec Dunarea 😡 😡 😡 ! Televiziunea lui Rares Bogdan a afisat pe burtiere ceea ce nici macar aia de la Romania TV n-au facut { desii tipii sant specialisti in asa ceva si este suficient sa le urmaresti programele d e KKT fie si-o singura zi pentru a te convinge } si anume au titrat : ” DIASPORA INTAMPINATA CU GAZE LACRIMOGENE SI BASTOANE DE CAUCIUC ” sau ” DIASPORA LASA SANGE PE CALDARAMUL BUCURESTIULUI ” si altele d e acelasi gen pe care chiar nu mi le mai amintesc deci , iti cer umil iertare ca nu le-am copiat pentru a fi matematic exact in ceea ce afirm . Rares Bogdan a manipulat grosolan { nu c -ar fi prima data cand face asa ceva } inducand celor ce n-au dorit s a participe la MACEL ideea ca TREBUIE SA VINA TOTI ACOLO SA MOARA DAR…. SA RAMANA KWJ la Cotroceni in liniste si pace 😉 precum boul la staul . Si apropo de bou , parca te-am mai intrebat dar , o fac si-acum : chiar nu-ti pare ciudat ca aceste actiuni se intampla fix atunci cand nu-i nimeni ” p’acasa ” ??? Referitor la ceea ce pui cu-atata larghetze la dispozitie ” http://www.mediafax.ro/politic/prima-reactie-a-lui-liviu-dragnea-iohannis-sponsorul-politic-al-violentei-si-al-manifestarilor-extremiste-17407879” mie personal nu-mi place nici sa manac KKT si nici sa mirosul lasat de KKT-ul altora iar Liviu Dragnea….stii foarte bine care-i parerea mea despre el asa incat nu ma mai repet dar…. 100 de ani d e temnita grea { temnita d e ani ’50 cu turtoi si arpacas o data pe zi , plus bataie de trei ori…in aceeasi zi si…CONFISCAREA TOTALA SI IMEDIATA A AVERII PANA LA AL SHEAPTELEA NEAM } pentru a apuca , urmatorul centenar dac-o mai exista asa ceva !!!!!!!!!!!!

    Comentariu de Marian | august 11, 2018 | Răspunde

    • Eu nu te injur si nu cred ca te-am injurat.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

      • In momentul in care-mi aduci acuzatii pe care nu le poti proba desii , de atatia ani de cand te bantui , cred c-ar cam fi cazul sa-mi cunoasti deja opiniile politice daca nu si altele , chiar nu-ti pare ca seamana c-o injuratura acuzele dumitale ?! Mie….DA !!!!!

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Dar eu nu ti-am adus niciun fel de acuzatii. Ti se pare.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Eu sunt de acord sau nu. Daca nu sunt de acord, asta nu inseamna ca-ti aduc acuzatii sau ca te acuz de ceva.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Eu promovez cultura dialogului (civilizat, desigur) nu a acuzatiilor, caracteristice tribunalelor poporului, comuniste.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • De fapt, sa stii ca daca ai sustine PSD nu m-ar mira… De ce sa ma mire? N-au votat, oare, romanii masiv la alegerile recente PSD? Cred ca inteleg si de ce au facut-o…

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Da cin’ ti-a zis omule c-asi fi …roman ???

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Nu vad ce ai urmari prin ascunderea cetateniei romane… Sau a nationalitatii.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

    • Daca ai fi fost acolo ai fi constatat cu usurinta ca nu a fost vorba nici de „Kiev”, nici nu s-a incercat patrunderea in sediul Guvernului. Ca or fi fost niste hot heads, e posibil, nu zic nu. Dar nu a existat vreo actiune agresiva semnificativa din partea manifestantilor. Eu am fost si pe 11 seara in Piata. Sunt bine mersi. Explica-mi si mie ce actiune agresiva e aceea ca manifestantii (de oboseala, ca sa stai atatea ore…) s-au asezat pe caldaram?

      Mai mult decat atat. Fata de mitingul PSD, unde manifestantii au umplut Piata de peturi, hartii si alte obiecte de acest fel, la mitingurile acestea din categoria, sa-i zic asa, #Rezist nu am vazut asa ceva: Piata era curata.
      Tu stii cum e acolo? Ca nu cred, ca altfel n-ai vorbi asa. Oamenii vin acolo, stau in Piata, socializeaza, nu putini vin in plimbare, sunt multi tineri. Comportarea lor nu e agresiva, violenta ci, dimpotriva, decenta. De asta si spun ca reactia Jandarmeriei a fost nejustificata si reprobabila.

      „. ” Daca vine unul si te salveaza pe tine, dar iti omoara copilul, ala e sau nu criminal, desteptule?” DEPINDE DE SITUATIE SI DEPINDE DE CIRCUMSTANTE…..DESTEPTULE !!!!” – in situatia asta, cel care face asa poate fi catalogat, fara prea multa teama de a gresi, drept criminal.
      Mai, Marian, unde ai vazut tu pe 10 scene de violenta stradala pana la PROSTIA pe care au facut-o fortele de jandarmi care au intervenit totalmente neprofesionist si cu o brutalitate cu totul nejustificata? Asa ceva nu a existat. Daca nu interveneau in acest fel jandarmii nu ai fi vazut scene de violenta.

      Uite-te la mine, sunt intreg: am fost acolo si pe 10, si pe 11. Pe 10, am povestit pe blog, in postare cum a fost. Pe 11 n-am putut vedea in Piata ceva rau, violenta (fizica, verbala) din partea manifestantilor. Au venit si pe 11 cu copiii. Am vazut acolo copilasi de 11-13 ani. Spune-mi si mie, daca nu se intampla nimic rau, de ce sa nu vii acolo cu copilul? De frica jandarmilor? Dar ei nu au niciun motiv sa actioneze cum au facut-o pe data de 10, seara. Daca mergi cu copilul acolo, sa stii ca nu-l ataca nimeni dintre manifestanti. Nu s-a intamplat si nu se intampla asa ceva. Altminteri, nu mergi nici pe strada cu copilul, ca daca te ataca cineva – e absurd, fireste!

      Eu inteleg, desigur, temerile tale cand spui ca nu e bine sa mergi cu copilul acolo. Dar vreau sa-ti spun ceva, e foarte interesant: in afara de protestul propriu-zis, unde se striga lozinci, oamenii fac uz de trompete din platic, tobe, e galagie mare, nu vezi din partea lor violenta sau agresivitate. Acolo nu te ia nimeni la bataie, dintre manifestanti. Citind ce spuneai, ma gandeam la mineriade. Atunci cine a provocat violentele? Fortele de ordine s-au retras cand incepusera tulburarile si au venit minierii care au inceput sa bata cetateni nevinovati, sa te legitimeze pe strada, sa atace sediile partidelor de Opozitie. Eu nici atunci, in 1990, la acel miting maraton din Piata Universitatii, n-am vazut manifestanti violenti, agresivi. Nici indemnuri, din partea lor, la violenta sau agresivitate verbala. Ci protestul propriu-zis, nimic mai mult. Si apoi sa-ti amintesti cine a multumit minierilor… Pentru „implicarea cetateneasca” (citat din memorie)…

      Aceste proteste din ciclul #Rezist, precum si cele din anii ’90, impotriva FSN, FDSN, PDSR, regimului Iliescu, sunt proteste caracterizate prin urbanism, adica o comportare caracterizata prin urbanitate. Suburban, mai bine spus dement, e ce au facut atunci minierii si ce a facut acum Jandarmeria!!

      Ai fost, nu-i asa, in Piata Universitatii in 1990. Este? Eu nu cred ca te-a luat vreun manifestant la bataie. Eu am fost si atunci acolo, in Piata, si am ramas intreg. Dar gandeste-te ce au facut minierii si Statul Roman, nu manifestantii. Ca manifestantii nu s-ar fi legat niciodata de tine, de sotia ta sau, Doamne fereste, de vreunul din copiii tai. Gandeste-te la cat de halucinant, daca ma pot exprima astfel, a actionat atunci, dar si acum, Statul Roman impotriva propriilor sai cetateni!! Cetateni care isi manifestau dreptul democratic si legitim de a protesta impotriva Guvernului.

      Iar pe de alta parte, un alt lucru interesant. Eram in Piata Victoriei si deodata, privind multimea mare de oameni, mi-a trecut prin fata ochilor imaginile din anii ’90… Parca era atunci, parca printr-o vraja eram intors in timp… Cum se face ca dupa 28 de ani ne intoarcem la acelasi lucru?

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

      • Motane , exceptand Realitatea TV si DIGI24 , toate celelate televiziuni – INCLUSIV televiziunea publica – , TOATE au acceptat si ieri si azi ca , in primele ore ale meetingului , a fost o tentativa de-a patrunde fortzand cordonul jandarmilor , in incinta cladirii Guvernului , numai dumneata fratzioare nu vrei neam , al dracului Motan , sa vezi ceea ce toti oamenii au vazut . Te pot intelege deoarece stiu ca , daca esti in mijlocul unei multimi este foarte greu , este imposibil sa ai o privire a ceea ce se intampla cu intreg ansambul acelei multimi . ” Ai fost, nu-i asa, in Piata Universitatii in 1990. Este? Eu nu cred ca te-a luat vreun manifestant la bataie. Eu am fost si atunci acolo, in Piata, si am ramas intreg. ” Esti sigur cand faci o astfel de afirmatie , chestia cu luatul la bataie d e catre manifestanti ??? Nu ma pricep cum s e procedeaza insa , dumneata care esti ceva mai istetz la creierii capului , nu ma-ndoiesc ca vei sti cum s a procedezi pentru a verifica ceea ce-ti spun eu acum . Daca vei cauta pe unde sti dumneata , vei gasii niste imagini video cu mai multi insi adunati in jurul unui tip iar o femeie { O FEMEIE MOTANE } ai solicita acestuia la modul imperativ ca ala sa prezinte LEGITIMATIA DE SERVICI . Ei bine , vazand chestia aia pe viu cum se spune , de la doar cativa metri distantza , pur si simplu M-A LUAT CACAREA DE FRICA !!! De ce ? SImplu , acea femeie era la vremea respectiva { in afara faptului ca era fosta gardianca la un penitenciar de femei si sotie de subofiter de militie } , controlor acces intrare la TUG adica , acolo unde dadeam si eu cu sapa si unde , nu-mi sufla nimeni in ciorba deoarece , majoritatea inghitisera galustile pe care le servisem cum ca…n-asi fi acolo de capul meu , c-asi fi acolo plantat . Pai daca amaratul ala mai era nitzel si-si lua bataie , eu cam ce soarta crezi ca asi fi avut mai ales ca aia credea ca-mi stie dosarul ??? Chiar crezi c-ar fi stat careva sa se gandeasca daca era sau nu adevarat ? ” Eu inteleg, desigur, temerile tale cand spui ca nu e bine sa mergi cu copilul acolo.” Regret dar , NU INTELEGI NIMIC , fara suparare !” Iar pe de alta parte, un alt lucru interesant. Eram in Piata Victoriei si deodata, privind multimea mare de oameni, mi-a trecut prin fata ochilor imaginile din anii ’90… Parca era atunci, parca printr-o vraja eram intors in timp… Cum se face ca dupa 28 de ani ne intoarcem la acelasi lucru?” Ce dracu frate , esti om serios , cum poti sa incerci sa ma aburesti de la obraz ??? Atunci era…atunci iar AZI…situatia este mult , foarte mult diferita inclusiv …minerii si protestatarii s-au cam schimbat intre timp . Azi avem un Guvern LEGITIM , LEGITIM ALES , LEGITIMAT DE CATRE PARLAMENT SI PRESEDINTELE ROMANIEI . Ca acest Guvern in frunte cu PM-ul trebuie s a plece {insa nu sa demisioneze ci , s a fie demis …matrasit trimes la dracu in praznic cum iti place dumitale mai mult } asta-i altceava . Te citez { desii nu cu prea mare acuratetze : ” avem la indemana mijloace democratice iar cel mai important este VOTUL , pentru a arata conducatorilor ca nu-s pe drumul corect ” . Fireste acest citat l-am pescuit dintr-un comentariu pe care , in 2012 al faceai la Teodora Marinescu pe blog { doar dumneata te prinsesesi ca tipa este postaca PSD numai eu…am fost un dobitoc 😉 } si te refereai strict la acele evenimente ce aveau loc in Piata Universitatii , evenimente care aveau sa legitimeze USL-ul care…ulterior , s-a sters la cur cu ceea ce protestatarii le oferisera dupa gazele si cotonogeala luata de la Jandarmeria Romana . Si bine ca-mi adusei aminte la timp ! In 13-15 n-am fost in Piata in urma sfatului pe care un amic { plecat ulterior in Germania } care avea oarece ” surse ” mi l-a dat . In schimb pe 14 am fost la Big -Berceni sa casc ochii daca ” merge ” sau nu , sa ma duc in Piata Universitatii . Un tip a fost interpelat d e mineri iar cand neavsta aluia a sarit cu gura , minerii i-au luat pe amandoi la bataie ulterior ducandu-i in shuturi pana la duba Politiei parcata chiar in locul ce separa cele doua sensuri de circulatie . Politia..i-a luat p-aia doi si NIMENI n-a indraznit sa protesteze . Iti mai pare o similitudine intre cele doua evenimente ? O intrebare Motane fratele meu : cu ce deranja Muzeul Antipa de s-au repezit nu doar sa-i zmulga gardul dar , au si patruns in incinta acestuia , sau nici de figura asta n-ai auzit si n-ai vazut ??? Si inca o chestie : NIMENI n-are mai mare oftica decat am eu pe aceste unelte ale statului insa…NICIODATA n-asi gandi macar sa-i agresez si nu de frica ci doar pentru ca reprezinta statul iar statul ma reprezinta pe mine . Sper sa nu-ti para patriotarda chestia asta . Respect Motane !

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Dar nu manifestantii. Imi povestesti de acea femeie… Dar asta nu inseamna ca manifestantii, cei care manifestau impotriva FSN-ului lui Iliescu. Eu am vazut pe 13 iunie 1990 (sper sa nu ma insel asupra datei, dar era 13 iunie, nu venisera inca minierii) un om snopit in bataie de catre – deci cum sa zic? – civili (nu pot sa spun daca erau de la Servicii sau nu, dar nu cred…) pentru ca indraznise sa strige lozinci impotriva regimului Iliescu. Dar cei care au manifestat in Piata Universitatii nu au facut asa ceva.

        Si acum pare a fi cam acelasi lucru. N-au mai venit minierii, asta e adevarat…

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Pai de unde dracu’ sa mai iei mineri ca…daca ar mai fi fost , s-ar fi gasit si amatori ?!

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Pai, parca cineva de la PSD zicea ca vor scoate un milion, vor umple Piata si vor face macel. Asta am citit-o tot pe la o televiziune de stiri. Pe burtiera, acolo.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Cumva la Antena 3 ai citit burtiera respectiva 😉 ? Mai zilele trecute cand iti spuneau eu c-ai imposibil sa aduci un milion de oameni…ma luai in ras . Dumneata onorate Motan realizezi ce-nsemneaza asta chiar si pentru PSD ? De unde si mai ales cum , sa aduca atata amar de oameni carora …le trebuie una alta chiar daca acel meeting va tine doar zece minute ??? Mai da-i dracului , s a faca bine si sa ste a la ei acasa si , atunci cand vor fi chemati s a voteze , sa se informeze in prealabil { exista in Romania sate acre au closetele la 10 metrii in curte si fantana langa ele insa….au net deci…sa-i ceara informatii coanei Wiki…pedia despre fiecare candidat in parte . Mie chiar imi pare simplu si-n plus asta-i perna mea de capatai si asta-i crezul meu caci altfel , n-as avea ore sexuale taman in ziua alegerilor .

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

    • In mod normal, Liviu Dragnea care e condamnat penal cu suspendare si condamnat penal in prima instanta ar fi trebuit sa demisioneze. Eu nu spun ca e vinovat, lucrul asta il stabileste Justitia. Dar e anormal ca in scaunul de presedinte al Camerei Deputatilor, si in cel de presedinte al celui mai mare partid din Romania si principalul partid de guvernamant sa fie un om cu condamnare penala. Sa-si rezolve problemele in Justitie si, daca nu e vinovat, poate sa revina in politica.

      Avem in fruntea Executivului un premier ce ne face de rusine tara. Cuvantul „analfabeta” nu e deloc tare pentru a o caracteriza pe respectiva doamna. Exprima realitatea. Papusarul, cel din spatele ei, care conduce de facto Guvernul, e Liviu Dragnea. Ei lupta cu „statul paralel” sfidand Justitia romana si normele elementare de etica politica. In felul acesta ei decredibilizeaza Statul. Ei nu inteleg ca politica tarii nu e o afacere privata. Aici nu e vorba de o firma privata al carui patron are niste probleme judiciare. Daca lucrurile ar sta asa, ar fi treaba lui in exclusivitate. Aici e vorba de Statul Roman si de politica Statului Roman, pe care cei care sunt acum la guvernare o decredibilizeaza si decredibilizeaza si Statul.

      Gandeste-te ca Dragnea, care avea la activ o condamnare penala cu suspendare, a avut tupeul sa doreasca functia de premier. Gandeste-te cum poate arata Romania, in felul acesta, in exterior si in ochii cetatenilor sai. Si cata credibilitate mai poate avea tara noastra intr-o asemenea situatie. Mai ales cu un premier care merge intr-o tara si incurca, in fata reprezentantilor acelei tari, capitala tarii cu capitala altei tari. Gandeste-te ca si un copil de scoala primara, de clasa a 7-a, care, sa zicem, nu stie care e capitala Muntenegrului, pune mana pe tableta, intra pe internet, scrie acolo „Muntenegru” si afla care e capitala acestei tari. Pe madam Dancila n-a dus-o capul sa faca asa ceva.

      Iar ceea ce e poate si mai grav este faptul ca acest partid, PSD, cel mai mare partid din Romania, accepta prin pasivitate situatia aceasta, fara sa ia vreo atitudine, desi recunosc faptul ca au existat cazuri izolate, oameni care au dezaprobat starea actuala.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

      • Bine ma si de cate ori m-ai auzit pe mine luand apararea javrelor astea ??? In plus de asta…madamme Dancila nici n-a avut bunul simt { nu mai zic altceva } sa se intoarca urgent in tara si sa-ncerce sa gestioneze situatia . Parerea mea : s a ramana acolo unde e si sa vina inapoi cand o-i chema-o eu !!!!!!!!!!!!!!!!Iar KWJ…. nu mai vorbesc caci nu vreau sa-ti stric duminica .

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

    • Rares Bogdan trebuie inteles ca fiind un jurnalist plin de verva si verb. Pe de alta parte, el practica tipul de jurnalism implicat politic. La Rares Bogdan nu avem un jurnalism detasat politic (bine, vorbim de jurnalismul politic, ca sa fie clar), cum sugera, de exemplu maestrul Cristoiu si de aici si criticile domniei sale la adresa lui Rares. Eu nu spun ca trebuie sa fii de acord cu tot ce spune Rares Bogdan. Dar de aici si pana la „televiziunea unde presteaza „amicul ” dumitale Rares Bogdan ar trebui inchisa instantaneu iar respectivul ins aruncat dupa gratii pentru minim 150 de ani” e cale foarte lunga. Nu inteleg de ce te exprimi atat de brutal la adresa lui si la adresa postului Realitatea TV.

      ” Pai si-atunci sa asteptam pe cineva de extrema dreapta { eventual un urmasi spiritual al lui Zelea Codreanu } care sa faca ca-n Romania sa curga sange , sa fie foc si jale nu-i asa ? Chiar nu-ti pare ca acest scenariu a mai fost regizat si inainte d e WWII si la Kiev mai ” zilele trecute ” ?” – dar cine a spus asa ceva?
      Ce scenariu? Nu e vorba de un astfel de scenariu. Eu ma refeream la dihotomia politica romaneasca dintr-un prezent continuu de 28 de ani. Politica romaneasca e un fenomen ce functioneaza dihotomic, adica ce spuneam:

      „La ora actuala, in politica romaneasca, sunt doua linii principale, definitorii: una cu Liviu Dragnea, alta cu Iohannis. O alta alternativa viabila, credibila nu exista. Cele mai mari partide din Romania nu ofera o alta linie drept alternativa. PSD-ALDE – Liviu Dragnea; PNL si USR – Klaus Iohannis. E adevarat ca nu stim inca cine va candida la Presedintie din partea PSD-ALDE, nici daca vor merge impreuna. Dar, deocamdata, la ei, vioara intai e Liviu Dragnea, Tariceanu il urmeaza.”

      Liviu Dragnea si Klaus Iohannis epuizeaza intreaga sfera a notiunii de politica romaneasca, la ora actuala, care e impartita in felul acesta. Nu spun ca n-ar fi si alti lideri, dar nu se reliefeaza. Nici in PNL, spre exemplu, nu se reliefeaza un mare lider al partidului, iar pentru prezidentiale vor merge tot cu Klaus Iohannis. Insa dihotmia asta pare sa se fi metamorfozat in cea dintre iliberalism si liberalism, fenomen remarcat inclusiv pe plan european. Nu apare „cineva” de extrema-dreapta, in schimb apar orientari politice, guvernari iliberale, unii spun ca pe niste linii de camp politic cu centrul la Kremlin. Sau cu o paloare ce aminteste de Erdogan. Fenomenul acesta politic a aparut de cand a inceput sa se vorbeasca la Bruxelles de „Europa in doua viteze” si s-a accentuat de cand Donald Trump s-a exprimat, conservator, fireste, impotriva Uniunii Europene. Un scenariu pus in practica a fost Brexitul. Mi se pare ca, daca tot vorbim in termeni de scenarii, s-a renuntat la extrema-dreapta sau la extreme in general vorbind, punandu-se accentul pe iliberalism. Germania nu poate accepta o varianta politica de extrema, dat fiind trecutul nazist. Italia sau Spania, la fel. Cresterea unui curent politic de extrema pornind din centrul unei mari puteri europene pare a fi un scenariu exclus ab initio. Mai degraba ideea pare a fi aceea de a experimenta guvernari de ordin conservator, iliberal. Avem o secventa, in acest sens, in Turcia, tara care nu e membra UE, dar e membra NATO. Insa vezi ca s-a ajuns la tensiuni cu SUA si Turcia poate experimenta o recesiune economica, datorata politicilor de „crestere”, nationaliste, duse de Erdogan.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

      • Pai asta lasai sa se inteleaga caposule si anume ca Rares Bogdan trebuie ascultat mai ceva decat l-ai asculta pe Mesia !!!!Iar eu { si azi regret enorm c-am omis sa scriu pe ceva ceea ce era afisat pe burtierele Realitatea in ziua de 10 August } daca am spus ce parere am , pai am exprimat strict parerea pe care mi-am facut-o ATUNCI . Daca nici aia nu era manipulare si instigare la orice…inseamna ca nu mai stiu eu ce-i aia manipulare si…parca n-asi crede asta nu de alta dar invat chestiile asta de mult prea multa vreme si asta , incepand din copilarie fratzicule .Se basica din nimic Rares Bogdan si Denise Rifai . Asta din urma cel putin facea DERO de ziceai ca transmite de la interventia SUA in Iran insa NICI MACAR UN MINUT N-AU ARATAT CUM ERAU COTONOGITI JANDARMII AIA DOI PLUS CA NICI VANDALIZARILE D E PE TITULESCU , NICI PE ALEA NU LE-AU ARATAT . Motane , daca nu esti angajat al Realitatea { in situatia asta chiar asi intelege } incearca sa fi cat de cat echidistant .

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Pai, cand am afirmat eu ca trebuie sa fii de acord cu tot ce spune Rares Bogdan. Chiar nu-mi amintesc…

        Repet, daca jandarmii nu actionau in felul in care au actionat nu se intampla ceva.
        Denise Rifai trebuia sa accentueze un lucru (daca nu am inteles eu bine, imi cer scuze anticipat D-nei. Rifai): nu doar platitorii de taxe si impozite nu ar fi trebuit sa fie supusi brutalitatii jandarmilor, ci nimeni nu ar fi trebuit sa fie supus la asa ceva. Ea avea dreptate: Politia, Jandarmeria, Prefectura, sunt platiti din banii nostri, nu sa ne nenoroceasca!!

        Cum erau cotonogiti jandarmii? Asta e o gluma. Dar ma intreb pentru ce: pentru ca sa acopere incompetenta celor care au dat ordinele? Cum erau cotonogiti jandarmii? Trebuia sa vina minierii? Sa puna ordine? Sa dea dovada de „implicare cetateneasca”?

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

    • Uite-te si tu la politica lui Erdogan:
      http://evz.ro/erdogan-dolari-allah-presedintele.html

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

    • Daca ar fi sa ne luam dupa ce spunea Dl. Stelian Tanase, cum ca Dragnea pare a duce o politica – pe curentul iliberal – ce sa se asemene sau sa ne apropie de Turcia lui Erdogan, date fiind si legaturile noastre de secole cu Turcia, atunci nu se poate sa nu te intrebi: ne impinge spre o criza economica?

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

      • Ba Motane , ai inebunit de pui botu’ la ceea ce spune Stelian Tanase ???Ai uitat ca tot acelasi personaj spunea cu doar cateva luni mai inainte ca Dragnea incearca o apropiere de Rusia ???????

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Marian, am impresia ca ori eu nu m-a exprimat bine, ori tu n-ai inteles ce am vrut sa spun. Tu asta ai inteles: ca am „pus botu'”? Nici n-am spus asta, ca trebuie sa pui botu’. Discutam ideea domniei sale.

        Si n-are dreptate?

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Daca incearca o apropiere de Rusia, o face pentru ca sa-si protejeze interesele sale personale. Si nu doar el, pe ale lui. Dar si altii, pe ale lor. Si sa scape de Justitie.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

    • Erdogan, ca sa-si mentina intacta Puterea, pare a pune accent nu doar pe nationalism, dar si pe o dezbinare de ordin religios… Cauta sa dezbine populatia?!

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

    • Ei, spune si tu: cum poate sa fie Turcia lui Erdogan sau Rusia lui Putin un model pentru Romania? Cine considera asa da dovada de o elementara lipsa de bun simt. E o constatare, nu o acuzatie.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

      • Simplu : ala si-a spus parerea dar , daca te uiti la protestele din Franta bunaoara , Jandarmeria alora nu ” vine la treaba ” inarmata doar cu bastonul , catusele si Glok-ul ci si cu arme automate pe care nu ezita sa le foloseasca si…parca nu imi aduc aminte sa se fi plans careva . In Germania sau UK in primele randuri se afla caini lupi care te fac sa te gandesti si de trei ori inainte de-a nu-i asculta pe politistii din fatza ta . Domnul Cristian Preda nu este prea departe de acel consilier caci , la cultura domniei sale ar cam trebui sa stie ca nu-i elegant { nici macar legal } sa categorisesti astfel oamenii care au mai putina cultura in creierul capului decat ai tu insati .

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Eu cred ca Dl. Preda, cel putin in acest caz, s-a exprimat foarte elegant!! Daca eram in locul dansului sesizam Procuratura sau DIICOT.

        Tu numai asta ai de spus la astfel de afirmatii ale unui consilier al premierului, platit si din banii tai?

        Pe tine Nu te acuz. Pe el insa il acuz de instigare la omor calificat, iar Procuratura ar trebui sa se autosesizeze si in acest caz!!

        In Franta a fost un scandal national in Afacerea Benalla, si s-a soldat si cu sanctiuni pe masura, daca nu ma insel. A iesit Presedintele care si-a recunoscut in fata poporului francez responsabilitatea!!

        Imi pare rau, dar din ce scrii – nu e o acuzatie – tu confunzi statele democrate cu dictaturile cele mai abjecte. Scuza-ma ca ti-o spun.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Ba sa-mi spui si nici macar nu-i nevoie sa-ti prezinti scuze…cel putin nu in acest caz caci in fiecare clipa , fiecare dintre noi avem cate ceva de invatat . SIngura chichitza pe care-o vad aici este chestia aia cu…statele democratice si alea totalitare . Nu-i mare diferentza intre ele dar n-o vedem noi pana n-avem parte d e cate-o intamplare precum aceea din 10 August . ” Instigare la omor calificat ” parca in Germania anilor ’90 a fost un ministru care { fireste c-a demisionat dupa } sugera scoaterea tancurilor pe strazi in urma unor proteste similare , sau aproximativ similare , cu cele din Bucuresti -Romania , 10 August 2018 .

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • Bai, nene, poti sa fii si rus, desi nu cred… Cel putin dupa cititorii blogului… n-as crede 🙂 . Bai, poti sa fii si de alta nationalitate, turc, poftim. Ca eu ce sa mai zic de consilierul asta – scuza-ma, ca-mi venea chiar sa-l injur si sa-i zic niste lucruri aici – ma, fratele meu, care incita la OMOR!! Bai, baiatule, asta incita la omor si e ROMAN!! Tu nu-ti dai seama??

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018

      • Doamne fereste Motane , cum dracu sa fiu rus …pusche pe limba-ti !!!!!!

        Comentariu de Marian | august 12, 2018

      • 😆

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 13, 2018

  3. Si bine ca-mi adusei aminte la vreme . Te contrazic caci protest pasnic nu-i decat cel pe care-l organizeaza oameni pasnici cum ar fi , homosexualii si lesbienele altminteri , TOTI CEILALTI INCEARCA SA-SI ETALEZE …BARBATIA !!!!

    Comentariu de Marian | august 11, 2018 | Răspunde

    • Ei, atunci da-mi voie sa te contrazic si eu! 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 12, 2018 | Răspunde

      • Ba , al dracului mai esti ma Motane !!!!!!!!! 😎 😀 😀 😡

        Comentariu de Marian | august 12, 2018


Lasă un răspuns la Motanul Incaltat Anulează răspunsul

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: