Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

De ce o parte din Servicii il sustin pe Liviu Dragnea?

Pur si sinplu mi-a venit acest titlu in minte pentru ca e logic si are sens sa te intrebi asta. Nu e neaparat o aluzie sau o incercare scormonitoare de a sugera un lucru despre care nu e bine sa se vorbeasca si, drept consecinta, e trecut sub tacere.

Insa desi probabil ca multi se gandesc la asta, trebuie sa subliniem un lucru: in ciuda advertismentelor Opozitiei, in ciuda faptului ca Dragnea si-a schimbat doua guverne, ajungand acum la o aceeasi formula, doar cu un premier extrem de slab – pentru ca nu trebuie sa faci eforturi prea mari ca sa constati ca Viorica Dancila e o proasta si n-are ce cauta la Palatul Victoria (v. aici si aici) – totusi PSD nu a scazut mult in sondaje, dupa unele chiar deloc, ba chiar dimpotriva, si, de asemenea, nu se vede vreo reactie din interiorul acestui mare partid, cu putin peste 800.000 de membri, dupa cum ne asigura Codrin Stefanescu.

De aici ar rezulta ca, in societate, am avea o stare de acceptare a acestei situatii, cu un premier ce gafeaza intruna, dand impresia ca parca nici n-ar intelege ca e prim-ministrul Romaniei si cu o situatie economica ce se deterioreaza, putand ajunge in pragul recesiunii.

Daca Opozitia protesteaza, lucru nornal, totusi nu avem inca temeiul necesar sa consideram ca ar avea un suficient ecou in societate, de asa maniera incat sa ne asteptam la o reactie serioasa, suficient de puternica pentru a-l pune pe ganduri pe Dragnea si sa-l faca sa schimbe ceva in bine. O astfel de presiune asupra Coalitiei de guvernare si asupra Guvernului pare a nu exista…

E doar o aparenta sau linistea dinaintea furtunii?

Mi se pare, totusi, destul de ciudata aceasta acceptare a situatiei in interiorul PSD-ALDE. Pentru ca si ALDE vad ca accepta ce se intampla. Eu inteleg ca la mijloc sunt interesele inclusiv personale ale unora, dar ar trebui sa fie mai atenti la consecinte…

Liviu Dragnea si PSD nu primesc nu doar vreun semnal serios, dar niciun semnal de dezaprobare din partea societatii, cu exceptia TFL-istilor si a unor jurnalisti. E prea putin. Ar trebui sa le fie explicate mai bine oamenilor consecintele acestei guvernari. Atat in planul politicii externe, dar si in plan economic. Opozitia ar trebui sa vina la televiziunile de stiri tot cu cifre si sa explice astfel ce consecinte au in plan economic actualele politici guvernamentale. PSD vine cu cifre. Mereu imbietoare, mereu pe placul populatiei. E trist ca nu se intreaba mai multi daca e in regula sau nu. Ei, aici ar trebui sa vedem mult mai activ rolul Opozitiei.

Pentru ca oamenii trebuie sa stie ca aceste consecinte s-ar putea intampla intr-un viitor nu prea indepartat, brusc. Iar acestea vor fi, toate, negative.

Lipsa unei reactii din partea populatiei nu prea e in regula. Insemana ca populatia intampina dificultati in a-si formula o atitudine. O explicatie la indemana ar fi ca nu e informata asa cum ar trebui.

De asemenea, Dragnea inca se bucura de sprijinul unei parti a Comunitatii de Informatii din Romania. In caz contrar, am putea vedea o anumita deteriorare a pozitiei sale politice. Lucrul asta nu-l vedem, ci mai degraba un lider cu puteri absolute in PSD, puteri care se extind si asupra actului de guvernare. La ora actuala Romania e guvernata de doi condamnati penal – Dragnea si Valcov – si pare ca pe nimeni nu intereseaza lucrul asta, iar PSD-ul, cea mai mare parte a societatii accepta lucrurile acestea cu o seninatate demna de o cauza mai buna.

Eu as crede ca paradigma aceasta a unei metafizice asteptari prelungite ar cam trebui sa se schimbe, intrucat nu se intrevad consecinte benefice pentru tara daca lucrurile continua de o asemenea maniera.

Lipsa de reactie a societatii pare a fi cea a unei societati anesteziate de cresteri salariale nesustenabile si de lupta impotriva asa-zisului „stat paralel”, in numele unei dreptati iluzorii.  Eu cred ca ar trebui sa ne cam trezim dintr-o asemenea amorteala.

Un sondaj interesant – aici si aici.

Reclame

iulie 29, 2018 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

55 comentarii »

  1. https://romanialibera.ro/politica/tariceanu-negocierile-cu-blaga-si-ponta-fake-news-coalitia-psd-alde-e-solida-743850?utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=rss_ultimaora

    Eu chiar am luat si iau de buna afirmatia D-lui. Tariceanu ca aceasta Coalitie PSD-ALDE este cat se poate, nu-i asa, de solida. Interesant, Dl. Tariceanu vorbeste despre „fake news”. Chiar daca s-au facut speculatii pe tema asta, nu avem motive sa consideram ca s-ar fi fisurat ceva in Coalitie. Dl. tariceanu spune (v. articolul demai sus din Romania Libera):

    „Este adevărat că asemenea oricărei coaliţii există diferende cu privire la paşii tactici ce trebuie urmaţi, în diferite situaţii; dar din punctul de vedere al obiectivelor strategice există un acord puternic între ALDE şi PSD”, explică Tăriceanu, în mesajul postat pe Facebook.

    În final, el le mai transmite „tuturor celor care îşi doresc să vadă stopată lupta contra statului paralel” că nu le va merge cu „tactica fake news”.”

    Eu chiar ma miram de faptul ca Dl. Tariceanu accepta, fara sa cracneasca, politicile duse de Dl. Dragnea, inclusiv pe Viorica Dancila in postul de premier. N-am auzit ca Dl. Tariceanu sa aiba macar o remarca la gafele deloc simpatice – D-le. Codrin Stefanescu, D-na. Dancila nu e deloc simpatica!! – ale doamnei premier. Niciun cuvintel din partea unui fost prim-ministru fata de prestatia actualului, ca si cum aceasta prestatie a D-nei. Dancila i s-ar parea buna, benefica pentru tara. Adeziunea totala a D-lui. Tariceanu la politicile PSD, mergand pana acolo incat nu mai are nici macar o atitudine proprie, mi se pare un lucru destul de clar. Cel putin pana acum lucrurile asa au stat.

    Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 29, 2018 | Răspunde

  2. „De ce o parte din Servicii il sustin pe Liviu Dragnea?” SIMPLU : PENTRU A-SI MENTINE INFLUENTA ASUPRA CACACIOSULUI !!!!! Un hamster pe care-l ti in cusca sub geana ta , face infintit mai mult decat un sobolan liber care te poate musca oricand , umplandu-te de bube in cel mai bun caz ! Pe mine altceva ma seaca la ficati si anume { nu ” opozitia ” care este … aia care e } faptul ca un vulpoi batarn cum este Tariceanu sta inca in siajul acestui….PSD desii , la ora asta , pot sa-i puna atatea betze in roate incat sa-l aduca in pragul desfiintarii . O sti ALDE -Tariceanu ceva caci altfel , chiar nu vad rostul . Stateam si cascam gura la astia de la TV care au o tema centrala : tipul ala , roman rezident in Regatul Suediei care si-a afisat la placutele d e inmatriculare ale vehicului MUIEPSD si care-a facut pur si simplu sa produca o explozie in media roamneasca . O intrebare , dumitale personal si poate si alora din presa : daca pe placutele aluia scria MUIEUDMR ….oare ar mai fi in libertate la ora asta tipul respectiv caci , nu ma-ndoiesc ca UDMR-ul ar fi sesizat inclusiv ONU si NATO ca tot sant membrii ai acestor organizatii ? Iar Ambasada Regatului Suediei in Romania ar mai fi dat raspunsuri la misto caci , si aici chiar n-am indoieli , in secunda doi Republica Ungaria si Victor Orban personal i-ar fi trimes la dracu in tarza lor ?! Sti ca am oftica pe suedezi astfel incat…. respect Motane si iar : BINE AI REVENIT DE PE UNDE AI FOST PLECAT !!! Apropo : PE UNDE 😉 😀 ?

    Comentariu de Marian | iulie 30, 2018 | Răspunde

    • E o gluma… Cica n-ar fi scris MUIEUDMR, ci Ude Mereu! 😆 😆

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 30, 2018 | Răspunde

    • Am meditat asupra evenimentelor, de asta nu am scris mai des.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 30, 2018 | Răspunde

      • Tu si cu Johannis ce mai meditati !!!!!!!!!!! 😀 😀 😀 Vezi poate-ti iese si dumitale vreo casa macar in urma acestor….meditatii !!!! 😀 😀 😀 😀 😀 😀

        Comentariu de Marian | iulie 31, 2018

      • Multumesc oentru ca ma ridici la inaltimea functiei prezidentiale! 🙂

        Lasand gluma la o parte, cred ca multora (PSD-ALDE, mai ales) nu le convine faptul ca Iohannis se mentine in varful preferintelor electoratului.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 31, 2018

    • Intr-adevar, Tariceanu da dovada de o remarcabila fidelitate fata de PSD. El, liberal fiind… Fost presedinte al PNL. Uite-te cum parca ALDE si PSD sunt un singur trup. Daca intepi PSD-ul cu o gamalie de ac,, nu doar ca simte, dar il doare si pe Tariceanu… Greu de spus cand si mai ales daca va aparea vreo despartire. Asta ca sa vezi cum e politica romaneasca si cine a condus atata vreme PNL-ul…

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 30, 2018 | Răspunde

      • In urma cu vreo cinci sau shapte ani dumneata insati spuneai { pe blogul altcuiva } despre faptul ca o aliantza liberal -social democrata { te refereai la acea coalitie sau uniune ce ma-sa era , numita USL } este TOXICA si va avea repercursiuni negative asupra guvernarii si-asupra increderii votantilor tineri in aceste partide politice . Ma rog , eu te citez din memorie deci sa n-ai pretentie la o precizie a cuvintelor . Aia , tineri si avand un antreg popor de partea lor n-au rezistat atunci , iar boul asta de Tariceanu se asteapta acum , sa mai aiva cineva incredere in asa numita lui fidelitate fatza de PSD ! E ca-n casatoriile lui : INTERES ! ” Asta ca sa vezi cum e politica romaneasca si cine a condus atata vreme PNL-ul…” Lasa ca-l conduce azi Vasile Blaga , si-o sa fie…si mai bine !!!

        Comentariu de Marian | iulie 31, 2018

      • Nu cred ca il conduce Vasile Blaga. Exista o conducere stabilita statutar.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 1, 2018

    • Avem o problema cu sustinerea asta din partea Serviciilor (a unor parti din acestea) pentru Dragnea. Pentru ca ce responsabilitate isi asuma? Uite-te ce premier a pus acolo la Palatul Victoria. Ne face de ras pe plan international. In felul asta ne discreditam singuri. Apoi, apropo de economic, daca ne baga asta cu oistea-n gard, adica intr-o criza economica? Cine va raspunde pentru asa ceva? Pentru ca o criza, pe care ne-o facem cu mana noastra, poate genera pagube incredibil de mari. Iar PSDragnea nu da dovada de prudenta. Asta e marea problema, zic eu… Vazand-o pe Viorica Dancila, mie unuia, cel putin, nu poate sa-mi inspire incredere PSD-ul lui Dragnea nici din punctul de vedere al politicilor lor economice. Cu atat mai mult cu cat,, de fiecare data, vin pe la televizor oamenii astia si prezinta intotdeauna triumfalist lucrurile. La ei nu exista niciun risc, pensiile, salariile vor creste intr-o veselie. Cred ca l-ai vazut acuma recent pe Dragnea la Romania TV. La el sunt NUMAI mariri spectaculoase de pensii. La el nu exista riscuri. Ei, mie, cel putin, asa ceva nu poate sa-mi dea incredere…

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 30, 2018 | Răspunde

      • Motane , apropo de madamme Dancila . Aia , chiar exista o astfel de creeatura este chiar reala sau si asta o fi , vreo manipulare ruseasca caci …chiar nu-mi cred urechilor si ochilor cand o vad pe tuta asta care reprezinta totusi….Statul Roman ?!

        Comentariu de Marian | iulie 31, 2018

      • Nu prea vad cum ar fi manipulare ruseasca.

        Sa presupunem ca asa ar sta lucrurile. De ce nu se iau masuri? De catre autoriratile legale, ibdrituite ale statului. Vorbesc de masurile legale ce trebuie luate in astfel de cazuri. Prea e totul o „manipulare ruseasca”.
        Rezulta, deci, ca e TUTA!!

        Despre ce ” manipulare ruseasca ” sa fie vorba? Mie mi se pare ca, la ora actuala noi, romanii,, cel putin aceste generatii de azi, avem o mare carenta de caracter: pentru oruce lucru negativ, rau care ni se intampla dam vina pe cineva sau ceva din afara, refuzand sa ne vedem barna din ochiul nostru!!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 1, 2018

  3. Omule …PNL , deja nu mai este PNL caci , dupa cum sti , Vasile Blaga a debarcat in Modrogan cu arme si bagaje si-n plus , a convocat si-o sedinta extraordinara cu…”activul de partid ” fara ca Ludovic sa fie invitat si-atunci , despre ce PNL se mai poate vorbi ? Ma gandeam ca , totusi , chiar acei liberali autentici ramasi in cloaca aia dupa ce-au fost condusi atat d e intzelept de catre madamme Gorghiu , Turcan si-apoi de catre Ludovic , astia s-ar putea sa migreze catre ALDE iar asta i-ar intari pozitia lui Tariceanu fapt care l-ar putea face sa ceara mai mult iar asta…. Da , ai dreptate Motane { si nu-i prima oara } : de fiecare data, vin pe la televizor oamenii astia si prezinta intotdeauna triumfalist lucrurile. La ei nu exista niciun risc, pensiile, salariile vor creste intr-o veselie. Cred ca l-ai vazut acuma recent pe Dragnea la Romania TV. La el sunt NUMAI mariri spectaculoase de pensii. La el nu exista riscuri.” Ai mare dreptate …din pacate !

    Comentariu de Marian | iulie 31, 2018 | Răspunde

    • N-ai inteles! Nu au cum liberalii autentici sa treaca la ALDE pentru ca, daca ar face-o, n-ar mai fi liberali autentici. Adica sa treaca la Tariceanu si sa austina PSD? Ce liberali ar mai fi atunci?

      Sigur, ai putea sa spui ca fostii pedisti provin dintr-un partid de stanga. Ce liberali sunt atunci? Dar si fostii liberali au fost in stranse aliante cu PSD. De aceea nu poti sa pui asa problema… Ci mai degraba ca actualul PNL, care a absorbit PDL-ul, e un proiect nou: cel al unui partid de centru-dreapta si care are o politica de centru-dreapta. Altminteri ai avea din nou USL-ul. Or, lucrul asta ar insemna o scadere a democratiei. Ca asta a fost USL. Din pacate noi nu mai avem un partid crestin-democrat in politica nare. Era PNTCD. Interesant e ca nu se gandeste cineva sa reanimeze un proiect crestin-democrat. Insa PNTCD, dupa cum ii arata si numele, se adresa electoratului rural. Acum, in zilele noastre, acest electorat e preluat de PSD. Ar vota acum un astfel de electorat cu un partid crestin-democrat? Imi amintesc de ce spunea Neagu Djuvara, dupa ce a revenit in tara, dupa Revolutie. Ca s-a dus la tara si, spre deosebire de taranii interbelici, cei de acum aveau o tinuta maoiata, erau imbracati asemanator lui Mao. Asa ca electoratul din rural, care mai e si mai putin pregatit e al PSD-ului. Lucrul e relevat si de sondajele serioase. In schimb avem acest proiect de centru-dreapta: PNL. Care nu trebuie confundat cu Tariceanu si al sau ALDE.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 31, 2018 | Răspunde

      • Lasa mai ca …se poarta si la case mai mari !

        Comentariu de Marian | iulie 31, 2018

      • Nu te contrazic. De fapt, ai dreptate.

        Dar cui i-ar folosi un astfel de lucru?

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 1, 2018

      • Cui i-ar folosi si ce consecinte ar avea? Este evident ca ar folosi numai PSD-ului.

        Iti dai seama, n-au cum sa treaca la ALDE. Consecinta ar fi un nou USL, care ai vazut ca s-a dovedit a fi nefunctional si s-a rupt pana la urma.
        E mai bine si normal asa: ai un proiect politic nou, de centru-dreapta, actualul PNL, care nu e condus nici de Blaga, nici de fosti pedisti. Cu reaparitia recenta a lui Blaga e alta poveste, n-are rost s-o dezvolt aici, dar mi se pare ca e legata de vizita lui Hans Klemm la Cluj, acuma recent, cand s-a intalnit acolo cu Boc.. Dar asta are mai putina importanta legata de subiectul de fata. PNL are o conducere legala, conform statutului sau. Blaga nu e presedintele PNL. Sper ca nu trebuie sa-ti spun eu cine e presedintele PNL…
        Dar avem acest proiiect pe partea Dreapta a esicherului politic. E un lucru bun pentru ca oamenii, populatia au o alternativa. Cu un USL ce alternativa ai avea? N-ai avea in mod real o alternativa. Pe cand acum o ai!

        Iar pe de alta parte nu cred ca e posibil, pentru ca n-as crede ca cineva din PNL ar dori sa se asocieze cu Dragnea, Viorica Dancila et comp.
        Spre ex., daca PSD continua mai multa vreme in formula actuala, un viitor guvern de uniune nationala, daca ar fi cazul si ar fi vorba de asa ceva, n-ar fi posibil. Pentru ca PSD-ul lui Dragnea nu este frecventabil. Am vrut sa arat prin acest exemplu ca, la ora actuala, cu greu ai putea vedea o asociere intre PNL, USR, pe de o parte si PSD, de cealalta parte. Ai vazut ca nici PMP, in ciuda unor parlamentari de acolo care au plecat spre PSD, nu se asociaza cu PSD in formula asta.
        Daca vom avea o alta formula politica la PSD… Nu stiu… Vedem atunci! Dar pana atunci, nu!

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 1, 2018

    • Multumesc pentru ca imi dai dreptate!

      Dar uite-te si la ce oameni pune acest Dragnea in functii de decizie, de conducere. Numai oameni slabi. Oameni cu o pregatire de la mediu in jos.
      Ziceai ceva de UDMR… Nu vorbesc doar de faptul ca intre Viktor Orban si Dragnea e oi mare diferenta de cultura, calibru politic, capacitate de a avea viziuni politice, toate in favoarea lui Orban.

      Dar tu iti dai seama ce diferenta ENORMA e intre Viktor Orban si Viorica Dancila? Cum sa-i dea Dancila replica lui Orban sau ce replica sa-i dea cand ea nu stie nici pe ce lume se afla!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 31, 2018 | Răspunde

    • Dragnea si PSD ne cam promit Paradisul. Dar sa-ti dau un alt exemplu: Firea, pe care bucurestenii au votat-o ca orimar al Bucurestiului, cu o majoritate de netagaduit. Tie ti se pare ca ea a facut ceva, s-a remarcat cu ceva de cand e primar? Ca mie nu mi se pare. Ceea ce constat e ca avem multe semafoare pentru pietoni stricate. Pe de alta parte, inca avem constructii neterminate de pe vremea lui Ceausescu. Chestiunea traficului sufocant nu vad sa se fi rezolvat. Ceva, ceva legat de Centura Bucurestiului, nici vorba, desi am inteles ca nu depinde de Primarie, dar tot ei au min. Transporturilor.

      Deci ce credit sa le mai acorzi astora? Chestia cu maririle de pensii si salarii e o uriasa mita la nivel national, ca sa-si asigure sustinerea populara si victoria in alegeri. Insa NU AVEM nicio siguranta ca.mita asta enorma e si sustenabila chiar pe termen scurt. Sigur, pentru ca Dragnea si altii sa fie mai curati, mai uscati ai nevoie de sustinerea maselor largi. Or, asta se cumpara. Pe ei nu-i inteteseaza la ce pret, nici ca dobanzile la care se imprumuta sunt din ce in ce mai mari. Nici macar consecintele acestor lucruri nu-i interesraza. Ci cum sa fie ei mai curati, mai uscati.

      Cum poti, atunci, sa ai incredere in ei?

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 31, 2018 | Răspunde

      • Bai Motane…NU-TI PERMIT !!!!!!!!!! Pana la doamna Firea !!!!!!!!!!!!! Pai si ce vroiai sa voteze bucurestenii cu o majoritate de netagaduit , sa voteze pe cineva care n-a avut copii vreodata deci , nefiind familist in nici un caz nu putea fi nici roman adevarat , sau un busoi oarecare despre care NIMENI { nici macar aia ai lui } , nu-s in stare sa-ti explice cum dracu a ajuns asta atat de bogat la varsta lui …. dracu sa-l ia ?????? Motane fratele meu…nu-s de acord cu dumneata caci nici macar nu poate fi vorba despre mita si cu atat mai putin URIASA MITA LA NIVEL NATIONAL caci 1] au primit ceva , cat de cat consistent la pensie , doar aia care chiar conteaza astfel incat masele largi au luat-o si de data asta in mana si 2] indiferent cat d e prost poate fi cineva { si-n Romania exista suficienti d’astia } , stie precis ca nu poti lua la nesfarsit fara sa dai de fundul sacului asa incat , ma cam indoiesc de viitorul de aur al PSD pe scena politichiei dambovitene . ” Dragnea si PSD ne cam promit Paradisul. ” Paradisul exista insa ” Paradisul ” promis de Dragnea & comp este doar o himera in conditiile in care legile economice si-ale economei sant legi matematic precise si-s sunt reale , dar mai ales implacabile ! Mi-adusesi iar aminte spunand ” Paradisul lui Dragnea ” de filmul ala in care presta Giann Maria Vollonte : Clasa muncitoare merge in Paradis . Bun , foarte bun filmul !!! Asa-i si-n viata : la un moment dat se rupe atza si-ai supt-o !!!!

        Comentariu de Marian | iulie 31, 2018

      • Sa nu-mi spui ca te-ai indragostit de Gabriela!! 🙂 Vranceanu-Firea, desigur. 😆 😆 😆

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 1, 2018

  4. Ai uitat sa adaugi si PANDELE 😉 sau ai uitat ca-i familista ???

    Comentariu de Marian | august 4, 2018 | Răspunde

    • Te-ai indragostit si de Pandele? 😆 😆 😆

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2018 | Răspunde

    • Pe undeva te pot intelege… Gabriela Vranceanu Firea, Carmen Dan, as adauga aici si alte nume, de ex. Corina Cretu sau Ana Birchall, sunt femei frumoase! Poate sa nu-ti placa de PSD, care intr-adevar arata deplorabil, dar asta nu inseamna sa nu-ti placa de ea, care arata foarte bine! Insa PSD e cu mult sub asteptari…
      Dar vezi, nu doar PSD… Uite-te si tu cum s-a discutat zile in sir despre tipul cu placuta de la masina pe care scria „Muie PSD” – pe care Politia Romana, comandata politic, l-a facut erou national. Acum, mai nou, a aparut- hopa!! – si Malin Bot pozat langa unii care tineau drapelul tarii pe care era scris acelasi mesaj…

      E asa o tiganeala!!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2018 | Răspunde

      • ” Pe undeva te pot intelege… Gabriela Vranceanu Firea, Carmen Dan, as adauga aici si alte nume, de ex. Corina Cretu sau Ana Birchall, sunt femei frumoase! Poate sa nu-ti placa de PSD, care intr-adevar arata deplorabil, dar asta nu inseamna sa nu-ti placa de ea, care arata foarte bine! Insa PSD e cu mult sub asteptari…” Da’ ce ma , de cate ori ti-am dat senzatia c-asi vota sau c-asi pune botu’ la vrajeala uneia doar pentru ca , arata bine si-i si incliftata ca la , si de la Paris ??? Chiar crezi c-asi mai fi sau…c-asi fi fost vreodata , unul dintre fraierii pe care vreo Gabriela , Elena , Ana , Carmen sau…. 😀 😀 😀 EBA , sa-i toarca pe limba 😉 ? Pe undeva insa , ai dreptate Motane fratele meu caci , exemplul cel mai bun este USR unde , majoritatea alora de-i sustin au ajuns asa , doar pentru ca USR { fostul USB } avea in componentza-i si „sustinatoare ” ale lui Nicusor Dan care , aratau intr-un mare fel . Ti-o amintesti pe…Cosette ??? La mine , nu mai este cazul caci , nu mai am suficient par pe cap pentru a mai ceda in fatza vreuneia ce se da drept Dalila . Eu , am un obicei : ascult ceea ce incearca tutele astea politicianiste sa transmita si , daca nu instantaneu , macar dupa aia , incep sa ma gandesc daca povestile lor sunt ceva palpabil sau doar himere . Pana in prezent…s-au dovedit a fi doar himere caci , tutele politicianiste { babati si femei deopotriva }, au uitat ca inclusiv eu am o minte in creierii din cap , minte cu care mai si gandesc UNEORI 😎 caci – asa cred eu – d-aia mi-a fost data mintea aia , multa sau ….mai putzin multa .Lasa-l frate p-ala cu placutzele caci , in acest caz { parerea mea } , daca-l luau p’ ala in betze inca de la Nadlag sau pe und e mortii ma-sii a intrat ala in tara … multe dintre cele petrecute ulterior puteau fi evitate . NECUNOASTREA SI TEAMA DE APLICARE A LEGII…SLUGARNICIA UNORA CARE NUMAI ACOLO UNDE SANT N-AR TREBUI SA FIE , acesta-i explicatia in acest caz . Iar Malin Bot…despre morti numai d e bine ! Vezi deci ca-s d e acord cu finalul dumitale de om dezamagit : E asa o tiganeala!!

        Comentariu de Marian | august 5, 2018

      • Citeste, te rog, despre Cosette Chichirau:

        https://m.jurnalul.antena3.ro/special-jurnalul/interviuri/cosette-chichirau-multi-sunt-socati-ca-m-am-intors-din-sua-oamenii-ma-privesc-si-isi-dau-seama-ca-sunt-altfel-728890.html

        Uite-te la ce studii are, a si profesat in SUA. Cosette e noua in politica romaneasca, sa retinem acest aspect.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 5, 2018

    • Privesc l-a ce se intampla cu stupefactia celui care e martor la un fenomen social si politic inedit: tiganirea politicii romanesti!!

      Nu m-am putut abtine sa nu fac o comparatie cu Viktor Orban si al sau Fidesz. Acolo de pe la inceputul anilior 2000 s-a gasit o formula prin care dreapta sa se impuna pe scena politica, concretizata in Fidesz, actialul partid de guvernamant din Ungaria. Pe care, vezi bine, oamenii, majoritar, il voteaza! Acolo se poate totusi vorbi de o dreapta maghiara. Extrema dreapta e reprezentata de Jobbik. Ma gandeam in ce masura se poate vorbi la noi de o dreapta romaneasca, sau e mai degraba vorba, in societate, de o confuzie ideologica destul de grava.

      Astfel de manifestari precum fenomenul „Muie PSD”, de a ajuns sa fie si pe steag, nu sunt de dreapta sau centru-dreapta.

      Sunt de stanga!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2018 | Răspunde

      • Ce-ai ma ai inebunit ??? 😡 Cum dracu sa fie de stanga , adica aia a-si dau muie …lor insisi ??? Ai crezi mult prea destepti Motane daca-i suspectezi de ceea ce , inaintasii lor in materie d e stanga faceau prin anii ’20 ! Adica , mai romaneste spus HOTZUL STRIGA….HOTIII fi serios ca nu-s asa isteti si-n plus de a sta , nici macar nu-i considera prea destepti nici macar pe cei carora li se adreseaza !!!

        Comentariu de Marian | august 5, 2018

      • Cum sa fie de dreapta cu genul asta de mesaj si limbajul asta suburban?

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 5, 2018

      • Da , bine desteptu’ lumii insa , te intreb eu : de cand limbajul suburban este doar apanajul…stangii ? Ca doar ” stanga ” , nu mai este { si n-a fost vreodata } formata din aia de traiesc in bariera Vergului sau in mahalaua Veseliei !?! Ce , Nicolae Iorga , atunci cand i-a bagat in p…a ma-sii pe aia de luptau in Spania impotriva trupelor lui Franco , crezi c-a facut-o folosind pronume de politetze sau de excelentza ? Chiar crezi c-a spus : „- Dl.or cominternisti , ia mai voiajati dumneavoastra inspre vaginele mult stimatelor si respectatelor dumneavoastra mame si , daca este posibil…incepand chiar de acum ” Chiar crezi ca , fix asa s-a exprimat ?????????

        Comentariu de Marian | august 6, 2018

      • Dar ce? Nicolae Iorga era de stanga? De unde pana unde lucrul asta?

        Iorga nu era de Stanga, cred ca e destul de clar.

        Nu cred ca am zis ca ar fi doar apanajul Stangii. Dar este!!

        Eu nu cred ca ai sa auzi in partea dreapta a esicherului politic – poate doar cu exceptiile din Romania – un limbaj suburban, exprimat public. Bun, ca ar exista, poate, si exceptii, nu doar la noi. Dar acelea, pentru partea Dreapta a esicherului politic, sunt si trebuie sa ramama exceptii.
        Pe cand Stanga, se stie, e cam necizelata, necioplita, acolo ai sa poti vedea astfel de oameni, cu un astfel de limbaj si chiar cu un comportament violemt fata de semenii sai. Uite-te, de ex. la Mirel Palada. Dar sunt si altii care pe urma mai sunt pusi si in functii de decizie, inclusiv pe la intreprinderile astea de stat cu pierderi, unde fac o nenorocire pe acolo. In schimb, pe partea Stanga, intelectualii sunt exceptia. Deoarece pentru un intelectual e greu printre atatea neamuri proaste!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 6, 2018

      • As vrea sa vad pe partea Stanga promovati oameni valorosi, bine pregatiti, cu o comportare civilizata, intelectuali si care sa faca fata cu succes functiilor pe care le detin.
        Nu prea vedem asa ceva! E de ajuns sa te uiti la Cabinetul Dancila.

        N-as crede ca Iorga s-a exprimat precum spui. Cel putin nu public. In privat s-ar putea. Eu n-am auzit – dar poate stii tu mai bine decar mine – ca Iorga sa fi avut un discurs suburban in mod public. Ceea ce nu prea cred pentru ca ar fi fost in grav dezacord cu educatia si vasta sa cultura. Pe cand baietasul ala care a platit o suma frumusica de bani – asa am inteles – pentru acele placute de inmatriculare in mod sigur nu era Iorga.

        Dar poate ca asta se si doreste: sa-l pui pe Iorga la egalitate cu baietasul ala. Lucru care ar exprima faptul ca toti romanii sunt, vorba Alinei Mungiu-Pippidi, mahalale, neamuri proaste. Nu m-ar mira sa se ajunga sa se injure astia birjareste si-n Parlament, sa ne facem de-o priveliste cat se poate de dezgustatoare in fata Europei si chiar a intregii lumi. Sa stii ca e posibil lucrul asta, din pacate.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 6, 2018

      • ” Eu nu cred ca ai sa auzi in partea dreapta a esicherului politic – poate doar cu exceptiile din Romania – un limbaj suburban, exprimat public. Bun, ca ar exista, poate, si exceptii, nu doar la noi. Dar acelea, pentru partea Dreapta a esicherului politic, sunt si trebuie sa ramama exceptii.
        Pe cand Stanga, se stie, e cam necizelata, necioplita, acolo ai sa poti vedea astfel de oameni, cu un astfel de limbaj si chiar cu un comportament violemt fata de semenii sai.” Adica ala de era Ministru de Externe { fost primar al London } ala n-a exista dupa parerea dumitale ? Sau cumva replicile date de Macron acelui contracandidat { care n-a purtat NICIODATA salopeta si nici n-a muncit cu mainile pentru asi procura painea } din partea stanga a eshicerului politc frantzuzesc ti-au parut desprinse din manualele de bune maniere si diplomatie din biblioteca Sorbonei ? Fi serios frate !

        Comentariu de Marian | august 6, 2018

      • Poate ca – cine stie? – explicatia e data de corolarul tau: „toti sunt o apa si-un pamant”.

        Ar fi, intr-adevar, de gandit, de meditat pe tema asta…

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2018

      • Dar despre mitingul asta al diasporei tu ce parere ai? Asta, care se anunta acum, pe 10 august. E de stanga sau de dreapta dupa parerea ta.

        Ca tu sustii ca manifestrea aceea, cu ” Muie PSD”, ar fi de dreapta pentru ca e indreptata spre un partid de stanga, membru si al Internationalei Socialiate. Ai facut, deci abstractie de forna si stilul exprimarii, punand inainte scopul, telul, obiectivul mesajului si judecand mesajul prin prisma a ceea ce el tinteste.

        Dar mitingul ce se anunta pe 10 august?
        Inteleg ca unii ar fi dispusi sa provoace tulburari serioase. Ma gandesc la cat de semnificativ dpdv politic e lucrul asta… Daca pot sa- l incadrez intr-o formula gen stanga, dreapta, extrema… E clar ca ar fi vorba de o radicalizare – care e insa explicatia? Statul nostru ii radicalizeaza pentru ca ii sustine pe uniii in detrimentul altora, pe unii da, pe altii nu, pentru unii muma, pentru altii ciuma. Sau poate ca sunt pusi din exterior…. Sau poate ca unii au interesul sa compromita acest miting…

        Maestrul Cristoiiu sugereaza ca ar fi vorba de Klaus Iohannis, ca ar vrea sa-si instaleze „Guvernul Meu 2” la Palatul Victoria… SRI, SIE implicate. Vor fi, ma gandesc, multi din Servicii si Politie sub acoperire printre manifestanti. E posibil sa se puna la cale provocari. De catre forte interesate, desigur.

        Totusi, cum caracterizam politic un asemenea miting? Al Diasporei! Lasand la o parte facutiunile extremiste. Dar daca le includem?
        Drept unul de stamga sau de dreapta? Cuvantul „mahala”/folosit de Alina Mungiu-Pippidi sugereaza zona Stangii, ca sa fie clar. D-na. Pippidi insufla, deci, ideea unui miting de Stanga… Ma gandeam daca ar fi asemanari cu marile mitinguri ale PNTCD din anii ’90. Ana Blandiana, Corneliu Coposu, nu? Aveam atunci o Opozitie de dreapta axata in jurul unor elite intelectuale. Acum… Gandeste-te la manifestarile de stanga, extrema-stanga poate mai bine zis, de atunci, spre exemplu la ce au putut face minierii… La ” IMGB face ordine!”, la „Noi muncim, nu gandim!” – vezi asta e Stanga, zona Stangii in orice caz. Exprimarea necizelata, violenta chiar!

        Dar mitingul asta de pe 10 august?

        🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2018

    • Apropo de PSD, D-na. Vranceanu Firea si Bucuresti, citeste, te rog, asta:
      http://www.cristoiublog.ro/gindul-de-marti-31-iulie-2018/

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2018 | Răspunde

      • Pai si dumneata ai fi scris la fel ca si Cristoiu daca ai fi fost in locul lui . Crezi oare ca bucurestenilor le place ce-au lasat in urma lor TOATE partidele si TOTI primarii in functie la PGMB , incepand cu anii ’90 incoace ? Nu le place insa…ai uitat ca in afara de-a nu-i mai vota atunci cand iti vor cere s-o faci , alta modalitate de-ai lua de guler si-ai scupa in ochi chiar n-ai ??? Ia intereseaza-te matale ca te stiu destept la mintea din cap si vezi daca , din ’90 incoace , s-a gasit cineva , LOCUITOR AL ORASULUI BUCURESTI , UNUL SINGUR MACAR , care sa acuze la Procuratura vreun primar sau PRIMARIA , de promisiune mincinoasa facuta in campanie { caci d e promis , promit cu totii } iar procurorul { UNUL SINGUR MACAR !!! } sa inainteze in Tribunal plangerea aluia pentru ca apoi …” Justitia sa-si spuna cuvantul ” ??? Zi-mi si mie dac-ai gasit aceasta rara avis ca-s curios din fire asa cum ma sti .

        Comentariu de Marian | august 5, 2018

      • Sa inteleg ca tu ii acuzi pe fostii primari, dar si pe actualul, de fapte penale?

        Probabil ca sunt tot felul de cauze pentru care lucrurile stau asa. Insa aceste cauze nu reclama neaparat interventia Procuraturii. Din pacate, ne-am obisnuit ca Procuratura, instititiile de forta in general, ar reprezenta un panaceu.

        Si ne-am obisnuit prost!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 5, 2018

      • Si inainte s a uit : mi-au placut si ceea ce spun oamenii despre ala cu MUIEPSD adica , majoritatea lor caci , asta e : trebuie sa mai si manace si gura unora cate-o portzie de KKT insa in mare , cam toti al iau la flegmat pe teribilistul ala care…a obtinut ceea ce-a vrut el sau…altii adica CIRC TOTAL . Sunt al dracului de curios si , abia astept sa vina 10 August si nu doar pentru ca atunci imi va venii pensia ci , pentru a vedea si eu cum arata 1.000.000 de romani din diaspora ce , se zice ca vor venii sa protesteze impotriva PSD . Abia-i astept !!!

        Comentariu de Marian | august 5, 2018

      • El a obtinut ce a vrut si PSD-ul a fost atat de TAMPIT ca i-a pus gratis pe tava ce a vrut acela!

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 5, 2018

      • „Sa inteleg ca tu ii acuzi pe fostii primari, dar si pe actualul, de fapte penale?” Daca escrocheria , promisiunile neonorate , minciunile crase din campaniile electorale { s-a dovedit ca asta erau de fapt } sunt penale , atunci fireste ca , ai intuit foarte bine ceea ce-am dorit eu in nestiinta si nemultumirea mea sa exprim mon cher Chat Botte .

        Comentariu de Marian | august 6, 2018

      • As, mon cher! Lipsa de viziune!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 6, 2018

    • In alta ordine de idei, iata un alt articol interesant:
      https://www.capital.ro/cfr-marfa-strivita-intre-doua-grupuri-de-interese-puternice.html

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 4, 2018 | Răspunde

      • Se putea vorbii despre ” CFR -Marfa strivita intre doua grupuri d e interese ” , daca si numai daca Statul Roman , politicienii ce conduc si-au condus { doar nu crezi si dumneata ca tot raul cu care se confrunta romanii si Romania se datoreaza in totalitate doar lui Liviu Dragnea ? } Ministerul Transporturilor , in numele Statului Roman , ar fi facut ceva…ceva cat de marunt pentru a dovedii ca ai intereseaza ceea ce fac in afara faptului de-asi incasa salariile alea babane ? Vei sa-ti enumar eu numele alora ce-au fost ministrii la Transporturi ??? S-ar putea sa nu-ti cada bine la stomac !

        Comentariu de Marian | august 5, 2018

      • Am scris si eu pe blog despre CFR Marfa. Inca de mai demult s-a evitat solutia privatizarii …

        Tot pe motivul ca ar fi obiectiv strategic al Statului Roman.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 5, 2018

  5. Bai Motane ai luat-o pe aratura ???? ” Obiectiv strategic al Statului Roman.” Singura strategie a Statului Roman si-a celor ce formeaza acesta entitate , singurul „obiectiv strategic ” este : BANII , CAT MAI MULTI BANI PENTRU EI SI NEAM DE NEAMUL LOR PANA LA A ZECEA GENERATIE . Cum dracu’ de n-ai inteles asta pana acum fratele meu ???

    Comentariu de Marian | august 6, 2018 | Răspunde

    • Ei, aici tind sa-ti dau si eu dreptate!!

      Din pacate, cam ai dreptate, trebuie sa recunosc. Zic „din pacate” pentru ca lucrurile n-ar trebui sa stea asa.

      Spuneam ceva de lipsa de viziune… Dar nenorocirea e ca, la noi, atat Stanga cat si Dreapta au dat dovada de aceeasi lipsa de viziune. In aceleasi probleme esentiale. Iar infrastructura, transporturile sunt doar doua dintr-o multitudine complexa de probleme.

      Comentariu de Motanul Incaltat | august 6, 2018 | Răspunde

      • Baaaa , ti neaparat sa ma scoti din sarite !!? Care ” stanga ” si care ” dreapta ” ? Nu vezi ca-s toti o apa si-un pamant ? Iar aici trebuie s-o recunosti ca nu-i doar parerea mea ci , este s uficient sa intrebi oamenii pe starda iar raspunsul va fi fix acelasi . ” Ei, aici tind sa-ti dau si eu dreptate!!

        Din pacate, cam ai dreptate, trebuie sa recunosc. Zic „din pacate” pentru ca lucrurile n-ar trebui sa stea asa. ” Macar cu-atata sa ma aleg si eu la inceput de saptamana : cu o recunoastere a corectitudinii cuvintelor ce le spun ! Respect Motane , asta insemna pentru mine ca si cand postasul , mi-ar aduce pensia de trei ori intr-o luna !!!

        Comentariu de Marian | august 6, 2018

      • Ma simt magulit !! 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2018

      • La Antena 3 se criticau de zor exprinarile violente ale unora, legat de mitingul de pe 10, iar pe de alta parte Gadea lansa un atac la Ioana Ene-Dogioiu, pe tema sistemului neomarxist de protectie a copilului din Norvegia, care produce pe banda rulanta abuzuri inimaginabile!!

        In ast timp, Rares Bogdan se intretinea propagandiatic cu Oreste. Fara nici un alt invitat!!

        Dar nici la Realitatea si nici la Antena3 nu s-a incercat o caracterizare politica a mitingului. La A3 nu am vazut nici macar o caracterizare dpdv politic a sistemului de protectie a copilului din Norvegia, ca tot s-a discutat si s-a criticat pe buna dreptate, cu vehementa, acest sistem. E vorba despre un sistem neomarxist!!

        La Jocurile de Putere m-as fi asteptat ca Rares Bogdan sa fi avut mai multi invitati. Specialisti in stiinte politice, pentru a face o cat mai completa caracterizare a mitingului. S-a trecut sub tacere faptul ca sunt preconizate violente. Oreste a intors-o imediat, ca „noi” suntem cu gluma, ironia, ca „asa luptam”. La bagat si pe Caragiale in toata ciorba asta cu comunismul si postcomunismul. Pe madam Pippidi au criticat-o, cum o critica, de regula, toti cei care sustin mitingul Diasporei, pentru ca a zis cuvantul, adjectivat desigur, ” mahala”, referitor la o mare si semnificativa parte a diasporei care l-a votat pe Klaus Iohannis. Au criticat-o de parca ar fi fost ordin pe unitate, vorba aceea! Insa nu au prea analizat politic situatia, n-au scos in evidenta riscurile, si nici nu au facut o caracterizare politica a mitingului, punand doar accentul pe faptul ca ar fi un miting anti-PSD, spus acest lucru in mai multe feluri, sugerand astfel o caracterizare completa intr-o asemenea maniera, intr-o asemenea cheie de interpretare. Foarte ingusta, desigur.

        Vezi, din cauza asta lumea nu prea e lamurita. Dar poate se doreste lucrul asta. Ca sa ai o cat mai mare marja de manipulare.

        Comentariu de Motanul Incaltat | august 7, 2018

  6. […] este ca Dragnea are informatii din interiorul Serviciilor, de la oamenii sai de incredere. Exista o parte din Servicii care il sustin pe Liviu Dragnea. E o […]

    Pingback de Despre starea actuala a Statului… « Motanul Incaltat | august 19, 2018 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: