Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

La cat de rau s-au comportat cu romanii…

…dorind sa justifice Brexitul aducand ca argument o masiva emigratie romaneasca si bulgara – mai mult decat populatia celor doua tari la un loc – numai vorbesc de manipularea mincinoasa din presa engleza cum ca aici, in Romania, este un rai al vanzarilor de arme catre organizatii teroriste, eu nici n-as fi transmis la postul public de televiziune nunta dintre printul Harry si Meghan Markle. Daca am inteles bine, n-a fost invitat cineva din Casa Regala romana… (v. aici)

Televiziunile private, treaba lor ce-ar fi transmis sau nu. Dar nu televiziunea publica, TVR, care l-a mai adus acolo si pe ambasadorul britanic la Bucuresti.

Comportarea perversa a Marii Britanii fata de Romania ar trebui, ar fi trebuit sa fie cumva sanctionata. Pe cand noi tot facem, ca prostii, temenele in fata lor.

S-a casatorit printul Harry! Si care e problema? De ce trebuie sa fim toti pe spate sau sa ne bucuram atat de nenatural? Mai ales cand nu s-a vazut o atitudine prietenoasa a Marii Britanii fata de romani si fata de Romania. Este adevarat, putem nuanta si indulci, ca sa zic asa, situatia cu printul Charles care vine p-aici si pare a fi un prieten al Romaniei… Dar lucrul asta nici nu s-a vazut in Anglia. Ceea ce s-a vazut a fost propaganda mizerabila impotriva romanilor!! Si inca dusa sistematic in Insula!!

Lucrurile acestea sunt iertabile, dar mai greu de uitat. Iar o replica din partea noastra trebuia sa apara inca de atunci. Norocul ca am reactionat la minciuna cu vanzarea armelor catre teroristi.

Din aceste cauze TVR n-ar fi trebuit sa transmita aceasta nunta.

P.S.

Pe mine, cel putin, m-a deranjat si faptul ca Viorica Dancila avea capul acoperit cand s-a intalnit cu Papa, la Vatican. Ca asa e protocolul acolo. Viorica Dancila nu e o fata bisericeasca catolica. E un om de stat. A fost vorba de o vizita a unor autoritati romane acolo. Si, din acest punct de vedere, nicio femeie din delegatia oficiala romana nu avea nicio obligatie sa respecte regulile bisericesti ale Vaticanului. Numai vorbesc de faptul ca Romania e o tara ortodoxa si n-as crede ca Viorica Dancila e catolica sau, daca ca da, ca ar fi o catolica ferventa! 🙂

Ducem o politica in genunchi ceva de speriat!!!

mai 19, 2018 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

24 comentarii »

  1. Da’ de Churchill de ce nu amintesti ? Oare nu el a fost negustorul care-a negociat cu Stalin viitorul si soarta unor oameni ce n-aveau alta vina decat aceea ca , au grabit sfarsitul razboiului cu minim sase luni , iar drept „rasplata ” , betzivanul buldog i-a lasat in grija satrapului ala georgian pana….sti si matale pana cand ?! Am fost in Malta . Ieri m-am reintors in tara si n-am fost nici vacanta si nici in vizita la fie-mea care oricum plecase cu doar doua saptamani in urma stai linistit si , ma poti crede pe cuvant ca-i la cald impresia : diferit de faptul ca , nici macar televiziunile private n-au prezentat decat franturi din nunta secolului , poate si-a mileniului la cat de scumpa a fost , dar nici populatia malteza nu si-a iesit din minti de bucurie ca , doi insi – un barbat si o femeie – isi pun pirostriile . De ce ? N-am avut curiozitatea sa-ntreb dar…aia n-au inaltat nici macar drapelul UK cu aceasta ocazie desii , au fost sub guvernamat britanic destula vreme si majoritatea vorbesc si engleza . TVR publica…este platita si din banii nostrii deci , isi poate permite sa-si bata joc si de bani si de noi asa cum pofteste mai ales ca au ei pacate infinit mai mari decat acesta , asupra caruia te-ai pronuntzat si dumneata . In plus de a sta , daca tot au transmis ei …inmormantarea lui Kennedy si-a lui … Fane Spoitoru , cum de-ai uitat ca : unde merge mia , merge si suta !?! Ce spuneai matale ? „Pe mine, cel putin, m-a deranjat si faptul ca Viorica Dancila avea capul acoperit cand s-a intalnit cu Papa, la Vatican. Ca asa e protocolul acolo. Viorica Dancila nu e o fata bisericeasca catolica. E un om de stat. A fost vorba de o vizita a unor autoritati romane acolo. Si, din acest punct de vedere, nicio femeie din delegatia oficiala romana nu avea nicio obligatie sa respecte regulile bisericesti ale Vaticanului. Numai vorbesc de faptul ca Romania e o tara ortodoxa si n-as crede ca Viorica Dancila e catolica sau, daca ca da, ca ar fi o catolica ferventa! ” Pai ce pretentii ai de la ea , nu vezi ca-i aeriana in cam tot ce face si…ma-ntreb : oare printre PSD-isti chiar nu exista si oameni mai luminati la creierul din cap , care sa-si dea seama ca tipa-i din alt film ? Nu ca Grindeanu sau Tudose ar fi fost mai de doamne ajuta dar…. Daca-ti amintesti te-am mai intrebat despre vizita asteia la Vatican : CE-A CAUTAT FRATE ACOLO ?????????? CUM A REUSIT INAPOIATA ASTA MENTAL SA REZISTE ATATA VREME CA EUROPARLAMENTAR , FARA SA-SI DEA NIMENI SEAMA CA-N CAPUL EI ESTE VID TOTAL ????? CE MAI CAUTA ANALFABETA ASTA IN FRUNTEA GUVERNULUI ASTA DE TOT RAHATUL ????????????????? De tot rahatul , de tot rahatul , dar nici asa frate !! Am vazut ca Ludovic Orban { alta javra , alt mancator de KKT , nu se KAKA toata populatia Romaniei cat KKT poate asta manca si nici cata duhoare poate suporta nenorocitul asta de linge …” blide ” 😉 } i-a facut asteia plangere penala pentru…inalta tradare dar…ticalosului ala de Dragnea , oare pentru care motiv nu i-a facut acelasi lucru si mustaciosului iar la asta , la Dragnea era chiar adevarat , era motivat , era chiar pe bune caci , datorita lui si intereselor unuia ca el , sta asta inca in fruntea guvernului !?! Oftica me a mare este ca , Iohannis castiga puncte datorita tutei asteia iar PNL-ul condus de japitza se Orban , de-asemenea ! Cel putin la PNL , toata lumea stie ca-n spatele lui Orban sta…Raluca Turcan . Respect mon cher , ne mai citim !

    Comentariu de Marian | mai 25, 2018 | Răspunde

    • Este foarte multa partinire politica in ce se spune (la noi) despre PSD si chiar despre Viorica Dancila. La oamenii politici inregimentati in cealalta tabara politica, trebuie sa recunoastem ca pe undeva este de inteles. De fapt chiar este de inteles pentru ca se poarta o batalie politica, nu?

      Dar presa noastra in marea si importanta ei parte e divizata politic si atunci parerile emise sunt, desigur, partinitoare. Ca sa risc o generalizare (pe care as dori-o nedreapta) as spune ca avem o presa partinitoare din punct de vedere politic si mult mai putin obiectiva. Fara indoiala, la fel se reflecta in presa si lupta anticoruptie. Iata un articol care ilustreaza ceea ce spuneam mai sus:
      http://www.ziare.com/vasilica-viorica-dancila/liviu-dragnea/dancila-o-bomba-cu-ceas-cosmarul-lui-liviu-dragnea-1514963

      Ceea ce uita sa spuna este ca poporul asta, „familiile din Romania”, cum ar spune Liviu Dragnea, n-au dus-o deloc bine cu cei ce vorbeau extrem de corect. Ca de exemplu cu Basescu, cu Boc s.a. Iar pe de alta parte PSD a scazut foarte putin in sondaje, avand singur, in ultimul sondaj, 39%, fata de PNL care a scazut usor la 25%. ALDE (Tariceanu) in crestere usoara, daca am inteles bine, si sa stii ca pe undeva nu ma mira!! Si pe cei care sustin PNL-ul si pe Iohannis ar trebui sa-i ingrijoreze de ce nu creste PNL-ul, nu sa-si faca un titlu de glorie din faptul ca PSD a scazut putin – lucru normal, intrucat au guvernarea si intervine erodarea la guvernare. Dar s-au erodat foarte putin, cel putin in opinia mea. Pe de alta parte USR nu poate sa convinga, si se observa asta cu ochiul liber.
      https://www.realitatea.net/sondaj-curs-psd-si-pnl-in-scadere-castiga-teren-ponta-si-ciolos_2148468.html

      Mai interesant mi se pare punctul de vedere al lui CTP:
      https://www.stiripesurse.ro/ctp-ie-ire-spectaculoasa-dupa-ce-dancila-a-anun-at-ca-reduce-democra-ia-ma-uit-la-ea-ca-la-un-obiect-de-studiu_1267095.html

      desi nici el n-are intru totul dreptate!

      Nu ma mira nici asta:
      https://www.stiripesurse.ro/sondaj-curs-iohannis-conduce-deta-at-in-cursa-preziden-iala-dragnea-i-tariceanu-la-egalitate_1266265.html

      si ti-am mai zis de ce: KWJ nu face greseli, in orice caz nu greseli care sa iasa ca buboiul in frunte, chiar daca unii, unii analisti, spre exemplu maestrul Cristoiu, nu-l plac.

      CTP, spuneam, n-are intru totul dreptate fiind prea, ca sa zic asa, simplificator. In acest sens uite un alt sondaj care ne spune mai multe despre cum vad romanii lucrurile:
      https://www.stiripesurse.ro/sondaj-curs–increderea-in-dna–la-cote-de-avarie–presedintele-si-guvernul-se-prabusesc_1266555.html

      Deci problema e mult mai complexa decat o vede CTP si ar trebui sa spunem ca si alte popoare, nu doar al nostru, reactioneaza la chestiuni cat se poate de materiale, ca de exemplu guvernari care nu-l satisfac sau care nu reusesc sa-i asigure o bunastare materiala, sau care il mint (lucru ce atinge si problema morala). Pe de alta parte, legat de chestiunile intelecutale sau morale, la care, dupa parerea lui CTP, dac am inteles bine, poporul nostru n-ar fi sensibil, sa nu uitam ca poporul asta a si sanctionat la vot chiar si pe PSD!! Sa nu uitam, spre exemplu, cum a pierdut Adrian Nastase alegerile. Sau cum le-a castigat Emil Constantinescu! Si astfel de lucruri s-au datorat inclusiv faptului ca poporul nostru a fost sensibil la chestiunile intelectuale si morale care au trebuit sa se puna in societate in acele momente. Insa CTP poate ca se gandea ca am fi un popor extrem de materialist… N-as crede ca lucrurile ar sta chiar asa…

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 26, 2018 | Răspunde

  2. Omule , prietene ….mon cher chat botte , pai daca un zarzavagiu cu patru clase { marota dumitale si-a lui CTP } , un pensionar nenorocit ce-si duce traiul la mama dracului in mahalalele sectorului 4 , daca eu m-am prins ca astia-s fie tampiti sadea , fie rau intentionati , TOTI acesti politicieni de KKT…pai cum dracu sa nu dea si CTP din el toata scarba ce-i sta in gat , la adresa politicienilor…actualele „elite ” ale Romaniei ??? Ion Cristoiu…analizeaza caci…are si timp si material suficient pentru un viitor compendiu asupra ticalosiei . KWJ nu face greseli vizibile dar face da-l dracului , face suficient pentru inca patru ani . Ai amintit despre felul cum a castigat Emil Constantinescu alegerile…Inclusiv eu l-am votat pe tzap { A FOST SI ULTIMA DATA CAND AM VOTAT LA PREZIDENTIALE } pentru acea chestie cu care l-a pus in sah-mat pe javra de Iliescu : „- Domnule Iliescu , credeti in Dumnezeu ? ” Niste oameni care n-aveau nici in clin si nici in maneca cu Dumnezeu , cu CREDINTA IN DUMNEZEU…l-au votat , au votat un om care…de-asemenea n-avea nimic nici cu Dumnezeu si nici cu credinta in EL caci , Emil Constantinescu …era totusi un om de stiinta chiar daca era doar geolog . Omule , ti-am spus c-am venit din Malta de curand . Am plecat pe 18 si-am revenit alaltaieri . Asi mai fi stat in Malta ca-i frumos acolo dar , dupa ce cel ce m-a invitat in mod special acolo , mi-a dat niste rezultate ale unor teste , ale unor analize medicale pe care le-a efectuat pe subsemnatul anul trecut in ajun de Craciun …mi-a stat in gat placerea . Ce-ti pot spune…acolo TOTI , medici , asistente…infirmiere plus aia de fac voluntariatat prin spitale , bai frate empatizeaza cu tine si…daca ar putea sa fie ei in locul tau , nu cred ca le-ar pare rau , asta spre deosebire de medicii si asistentele medicale plus infirmierele din Romania care…cer bani de la stat , cer bani de la pacienti sau apartinatori si in rest , Dumnezeu cu mila ! Si acesti oameni din Romania declara ca au incredere in…Biserica adica , Biserica { intr-un stat DECLARAT LAIC INCLUSIV PRIN CONSTITUTIE } situandu-se imediat dupa Pompieri atunci , este chiar noaptea mintii !Pai in urma cu doar cateva zile…un animal a violat , mutilat si ucis o fetitza de doar cativa ani , in urma cu doar cateva zile , au intrat unii peste un amarat batran si bolnav tzintuit la pat si l-au batut pana a crapat fierea-n el iar dupa ce i-au luat banii…l-au lasat sa agonizeze pana s-a indurat moarte a de l-a luat iar aceste cazuri nu-s din pacate singulare iar intr-o asemena tara populatia declara ca are incredere in Biserica intr-un numar de-a dreptul halucinant !?? Mai zilele trecute au aratat astia cum se ciomageau unii in plina strada iar astia declara ca , oamenii au incredere in…Biserica ??? cati inalti prelati si preoti de rand n-au fost anchetati fie pentru frauda sau pedofilie sau homosexualitate ca sa nu mai amintesc de inselatorie iar astia declara ca…au incredere in Biserica ???In Guvern…sunt de acord ca , dupa aproape doi ani de balbe in materie de guvernare plus alte chestii si mai si , increderea se diminueaza dar sa spui ca Presedintele are cota de incredere de aproape 40%…asta inseamna ca , fie ai crezi pe toti imbecili fie…MANIPULEZI ! Tariceanu 22% aiuritul asta care , mai ieri a laltaieri din inalta-i functie de PM al Romaniei declara ca ” economia Romaniei duduie „, atunci cand totul in jur { economii solide } se prabusea iar in urma cu cateva zile se ratzoia la astia de la UE ca a ajuns el la concluzia ca astia nu-s Dumnezeu pe pamant… mai frate , cum dracu l-o mai rabda Dumnezeu pe decrepitul asta pe Pamant ??? In Malta …romanii de-acolo au posibilitatea sa urmareasca inclusiv canale de media romanesti si , mi-a pus unul intrebarea : „- Bine , bine dar vad ca faceti acolo nunti mult mai fastuoase decat insasi astia de la Buckingam Palace si-atunci…cum de va plangeti ca sunteti saraci ? ” Fireste , cel ce ma-ntreba era austriac { medicul oncolog ce m-a invitat acolo } deci…n-avea habar de ce-i in Romania . Asta auzise , nu de KWJ ci de…Laura Codrutza Kovesi pe care-o compara c-o Jeane dÁrc a Justitiei . Ce draci sa-i explic aluia despre procese cu dedicatie , despre dosare si procese…tinute la doseala pana cand devine un caz pentru RASBOIUL sau despre ” unitatea de elita ” a DNA ori despre Negulescu sau Portocala?!! Ala stie ce citeste in ” sondaje ” . L-am vazut pe KWJ pe sticla , intreband ritos PSD-ul si Guvernul daca au , daca mai au bani pentru pensii si salarii . Mai frate dar , te-ntreb eu , in conditiile in care cu toti stim ca Romania se IMPRUMUTA LUNAR SI CHIAR SAPTAMANAL LA INSTITUTII BANCARE CHIAR SI PE PIETZE EXTERNE , tocmai pentru a putea platii aceste pensii si salarii , cum va mai putea beneficie de inprumuturi cu dobanda mica sau preferentiala dupa ce cretinul asta iese pe post cu-o asemenea gogomanie ??? Dumneata ai mai da vreun imprumut in asemena conditii , pe bune acum ? Iar asta , neamtul …se zice ca ” se bucura ” de-o cota de 40% incredere si asta pentru ca tot spuneai matale ca ” KWJ nu face greseli, in orice caz nu greseli care sa iasa ca buboiul in frunte, chiar daca unii, unii analisti, spre exemplu maestrul Cristoiu, nu-l plac.” Motane , iarta-mi lungimea excesiva , poate si obositor de citit a comentariului dar…dumneata daca-i fi in locul meu , la fel ai face frate : TE-AI DEZLANTUII , ti-o garantez !!! O sambata cat mai placuta , o duminica asijderea plus o zi de Rusalii dupa dorinta dumitale deoarece…poate se va cobora si asupra dumitale Sf. Duh si ma vei intelege mai bine . Respect !

    Comentariu de Marian | mai 26, 2018 | Răspunde

    • Multumesc, asemenea si tie! Si multa sanatate!

      Nicio problema cu lungimea comentariului. Foarte bine ca ai comentat.

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 26, 2018 | Răspunde

    • Ca sa-ti spun parerea mea, Iohannis s-a grabit cand a iesit si a intrebat: „Mai aveti bani de salarii si pensii?”, dar genul asta de atituduni da bine la imagine: oamenii vad un Pres. responsabil, serios, care munceste, nu-i arde de joaca atunci cand tara ttece prin momente grele. Se renarca un binecunoscut paternalism in intrebarea si atitudinea Pres. Adica Guvernul, ma-ntelegi: au fluturi in cap, iar daca n-ar fi Pres. ca sa-i mai struneasca…

      Cam asta a vrut sa spuna Pres. Dar dupa a iesit min. Teodorovici si a lamurit lucrurile. Guvernul se incadreaza in tinta de deficit bugetar de 3% din PIB, deci tine carma, ca sa zic asa. Daca nu ma insel acum Teodorovici a spus ca datoria a mai si scazut. De asemenea , daca tine carma nu e un pericol datoria, in orice caz nu un pericol, risc atat de mare cum l-ar dori unii. Iar chestiunea cu deficitul structural imi pare a fi, dar poate gresesc, una ideologica. Iar daca ma intreb cand a crescut la noi (si nu numai) datoria publica, mai mult decat dublu, raspunsul nu e cumva ca in timpul cand Dreapta era la Putere…?

      Si eu cred ca Iohannis a gresit pe fond cu acea declaratie, care ar fi fost mai fericita daca ar fi fost formulata altfel. In orice caz, nu e corect sa induci idei false, spre exemplu ca nu ar mai fi bani de salarii si pensii sau ca nu stiu ce catastrofe s-ar produce in vitor, „oricate tumbe ar face min. Teodorovici”, asta ca sa citez o mucoasa in viata! Pentru ca in felul asta Opozitia se compromite.

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 26, 2018 | Răspunde

    • A fost o mutare foarte buna faptul ca min. Teodorovici a aratat cum a fost depasita tinta pentru deficitul structural in multe state membre UE si cum a fost depasita spectaculos pe vremea Guv. Ciolos , cand s-au dat si doua rectificari bugetare pozitive, cand de fapt trebuia altfel. Numai vorbesc pe vremea Aliantei DA, pentru ca oamenii au votat atunci dreapta, cand au angajat 500.000 de functionari publici in perioada 2004-2009, numarul lor sporond de la 900.000 cat a lasat Guv. Nastase la 1.400.000!! Si atunci cum sa nu se mareasca cheltuielile structurale? Anomalia consta in faptul ca asta a facut-o Dreapta, nu Stanga!! De asemenea, nu mai vorbesc de privatizari ratate, tot pe vremea Dreptei. Te-as ruga sa verifici cand au crescut enorm datoriile publice ale Spaniei si Greciei. Cand la Putere era Stanga, sau cand era Dreapta? Cred ca vei avea o surpriza, pentru ca au crescut pe vremea Dreptei…

      Si atunci despre ce vorbim? Vin sa-i critice pe astia pentru ca au depasit tinta de deficit structural, sau in privinta datoriei publice?

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 26, 2018 | Răspunde

    • Mai, Marian, hai sa-ti spun ceva.

      Daca Lavinia si Darius au facut o nunta unde s-au dat niste daruri de era rentabil sa divortezi a doua zi si sa te casatoresti din nou 🙂 , nu inseamna ca toti romanii isi pot permite asa ceva.
      Sa-ti dau un alt exemplu. Daca la data de 20 aprilie 2018 erau in Rusia 102 miliardari iar impreuna luati aveau o avere de 403 miliarde de dolari, nu inseamna ca toti rusii se bucura de asa averi, de o asemenea bunastare.

      Ca o paranteza, daca pot sa spun asa, iti recomand sa citesti ce ai scris in comentariile de la aceasta postare:
      Au trait linistiti pana la adanci batranete…
      apropo de ce ziceai legat de increderea in Biserica.

      Parerea mea este ca iarasi se fac niste generalizari pe care e destul de greu sa le intelegi, cum ca toti romanii ar fi asa, toti ar face ceea ce pomeneai tu… Eu nu spun ca nu exista si lucruri negative in Romania, dar de aici si pana la a generaliza in felul acesta e cale lunga. Eu nu spun ca toti americanii sunt criminali pentru ca, iata, s-a mai intamplat un atentat la o scoala din Texas, soldat cu 10 morti, daca nu ma insel. Nici nu spun ca toti francezii sunt criminali pentru ca niste cetateni francezi s-au dedat la omoruri. Chiar nu inteleg care sa fie, oare, temeiul acestor generalizari ce trec de la unii si ajung atat de usor la toti… Ce sa mai zicem atunci de cazul acesta recent al unei tinere romance ucisa cu 50 de lovituri de cutit in Belgia…:
      Româncă, premiată la un concurs de creaţie literară, ucisă cu 50 de lovituri de cuţit în Belgia/ MAE a confirmat moartea tinerei

      Si apoi in acest sondaj, totusi, nu-i poti combina pe cei care au declarat ca au incredere in Pompieri cu cei care au incredere in Biserica. Vreau sa spun ca sunt doua lucruri diferite: una e sa ai incredere in Pompieri si alta sa ai incredere in Biserica. Si chiar altceva sa ai incredere in Pompieri si in Biserica. Aici nu vorbim de un singur om, ci de multimi de oameni.

      Altceva este de remarcat, mi se pare mie, legat de starea duhovniceasca a poporului nostru. Sondajul spune ca increderea in Biserica este de 68%. Mie mi se pare putin daca stau sa ma gandesc la sondajele din trecut – si chiar nu-mi par foarte departe acele vremuri, dupa Revolutie, ca sa fim bine intelesi – cand increderea in Biserica era de peste 80%!!! Ca sa nu spun ca a fost si peste 90%!! De unde ar rezulta ca starea duhovniceasca a poporului nostru s-a inrautatit..

      O observatie similara asupra procentului si la capitolul „incredere in Armata”. Doar 67%, iar intr-un trecut ce nu mi se pare prea indepartat era tot cam asa, ca increderea in Biserica, peste 80%, peste 90%, cu Afacerea Motorola cu tot!!

      Chiar ma mira pe undeva procentele mult mai reduse fata de trecut la increderea in Biserica si Armata.

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 27, 2018 | Răspunde

      • Iti multumesc preaplecat pentru ocazia data de-a revedea cele spuse in urma cu un an ! Dar…poate-oi fi eu tampit iremediabil si…pur si simplu nu-mi intra chestia asta in creierul mintii din cap deci incearca rogu-te si lamureste-mi acest mister : cum sa ai incredere in ceva ce propovaduieste pacea , credinta in umbre care nu mai sunt iar tu , respondentul sondorului , sa fi de fapt un nenorocit care , cu doar trei ore in urma ti-ai hacuit nevasta si tot neamul ei folosindu-te de toporul pentru taiat lemne ??? Ce mama dracului astepti in schimbul acestei ” increderi ” …o iertare a pacatului dupa ce vei crapa si tragi nadejdea ca , iti va pune cineva o vorba buna pe undeva pentru ca sa se indure dracul sa nu te mai tina in smoala ??? Iar in Armata…pai cat de cretin sa fie cineva incat sa-si inchipuie ca , acesti 70.000- 100.000 de insi ai vor putea tine pe loc fie pe rusi fie pe ucrainieni acele minim 72 de ore pana cand se vor indura ” aliatii ” sa se hotarasca daca ne ajuta sau nu ??? Te roaga fratele dumitale : nu-mi povesti despre ceea ce scrie in acordurile OTAN ! Repet : poate-s eu mai greu de cap dar…cel putin in privinta Bisericii { a Bisericii ca institutie nu a bisericii lui Pomohaci } nu-mi intra chestia asta in cap : un popor ce are actiuni de-a dreptul animalice cateodata are incredere in Biserica adica in Dumnezeu caci …..sti si singur ce-asi mai fi spus ! Ai vazut ce spuneam atunci : credinta fie o ai in ADN { evident o figura de stil 😛 } , o inveti si-o accepti sau…n-o ai DELOC ! Eu n-am facut studii , sondaje si nici vreun fin observator al maselor si-al apucaturilor lor nu-s dar , SE VEDE SI FARA BINOCLU CEEA CE-I DE VAZUT !!!!!!!!!!! Repet : este manipulare de cea mai joasa spetza , ” caci de-ar lipsi in inimi speranta de rasplata „…. Chestia cu Lavinia si Darius…aia-i piramidala si trebuie neaaparat sa te felicit pentru exemplul dat : FELICITARI MOTANEEEEEE !!!!!

        Comentariu de Marian | mai 28, 2018

      • Tu faci confuzia intre un om sau niste oameni si un popor intreg. Eu de asta iti spun ca astfel de generalizari sunt din start indoielnice.

        Televiziunile de stiri au nevoie de astfel de subiecte ptr. ca sa faca un rating cat mai mate. Si atunci curg numai astfel de sibiecte, prezenrandu-se numai nenorociri.

        In leg. cu Armata, e o ipoteza ce spui tu… Insa sa stii un lucru: s-ar putea sa fie tot un efect al prezentarii preponderent negative in media ronaneasca. Armata a fost prezentata ca avand numai lipsuri, puncte slabe, deficiente. Interesant e ca nu se prezinta in termeni pozitivi Armata tinand cont ca Romania e membra NATO. Ceea ce se prezinta in media noastra despre Armata parca e facut sa submineze increderea oamenilor in aceasta institutie. Nu inteleg de ce… Asta e impresia mea.

        Comentariu de Motanul Incaltat | mai 28, 2018

      • Stiri evz : Cruzime fără limite! Un brăilean i-a smuls potcoavele iepei sale și a lăsat-o să moară pe câmp . Intrebare Motane : asta , are aceeasi incredere in biserica pe care-o au si ailalti 80% ?

        Comentariu de Marian | mai 28, 2018

      • Eu n-am de unde sa stiu… Nu e exclus… A avea incredere in Biserica nu exclude faptul ca omul respectiv n-ar fi un pacatos. Ci chiar cei pacatosi ar trebui sa aiba incredere in Biserica ptr. ca sa se indrepte.

        Insa astfel de fapte pot avea o alta explicatie…. Lipsa de educatie, spre exemplu…

        Comentariu de Motanul Incaltat | mai 28, 2018

      • Legat de aceasta stire eu ma intreb si cat e de dezvoltat sistemul medical veterinar in Romania. Ce costuri implica.

        In Romania intalnim deloc intamplator un paradox mare: noi vrem sa fie ca-n statele dezvoltate, vrem sa facem ca acolo, doar ca suntem „rupti in cur”, ca sa imprumut o idee de la maestrul Cristoiu.

        Nu stiu cat e de dezvoltat sistemul medical veterinar in jud. Braila, daca li se face oamenilor o educatie in acest sens… Din ce spune aceasta stire e foarte probabil ca NU…. Si atunci…?

        In general in Romania, la ora actuala, avem o slaba institutionalizare ref. la mai multe probleme, o legislatie deficitara…

        Deci cazul prezentat de Evz poate fi privit si studiat din multe puncte de vedere. Inainte caii bolnavi erau impuscati. Omul asta n-a avut o pusca sa-si scuteasca animalul de suferinta. Ai vazut si prin filme… Nu spun ca e bine, lucrurile evolueaza. Dar daca nu exista dezvoltat un sistem medical veterinar in zona, functional si accesibil ca pret si dezvolrate modalitati diverse de informare a oamenilor, parca incepe sa nu ma mai mire. Ar fi trebuit cu atat mai mult cu cat Braila e un judet, nu-i asa, agricol.

        Comentariu de Motanul Incaltat | mai 28, 2018

  3. Despre Teodorovici { Orlando…chiar Orlando l-au botezat parintii ??? } , profesorul universitar Mircea Cosea spunea prin 2016 ca-i ” un foarte bun economist si-un finantist cu viziune ” insa , de ceva vreme incoace , tot ce tine de PSD imi trezeste neincredere totala … in ciuda laudelor cuiva sau chiar a unor rezultate . KWJ , chiar nu pot sa-mi dau seama daca este prost sadea { sau cu rea intentie sfatuit } sau pur si simplu , vrea sa demonstreze oricui ca , acum dupa ce-a atins cea mai ravnita functie politica intr-o tzara i se falfaie de cam orice . Vorba aluia cu sandale mai mari decat labele piciorelor : ” Dupa mine …potopul ! ” Dreapta , Stanga…in Romania vad c-au ajuns doar , precum niste tipi care , iesind din carciuma unde au baut impreuna toata noaptea , incep sa-si care la gioale pentru a nu-i banuii nevestele c-au avut cine stie ce relatii de amicitzie neprincipiale in noaptea in care-au baut laolalta cu ailalti . Sant antagonice este adevarat insa , inainte de-a se critica si acuza dur unii pe altii , oare nu-i corect ca intai sa demonstreze ca ei sunt de fapt cei buni prin …macar prin realizari caci de ideii…sant broaste destule ?! Din ceea ce am inteles , KWJ este cel ce-a supervizat Bugetul pentru 2018 { dupa ce l-a tergiversat nepermis de mult } prin insasi semnatura sa deci , pentru a te cita ” Si atunci despre ce vorbim?” Functionari publici { poate ti-amintesti c-am mai avut oarece „contre ” pe tema asta } sant si Pompierii si Politistii si femeile de serviciu de prin ministere si…de multe ori chiar este nevoie de ei insa treaba ta , ca ministru , este fix aceea de-a veghea ca nici acestia enumerati succint mai sus , sa nu scada sub o anume limita dar nici salariile platite lor sa nu depaseasca o anume suma . Ieri am fost in vizita la un tip de care am leaga peste cincizeci de ani de prietenie . Un tip deosebit care pe deasupra… este si fost profesor de Mate-Fizica 😉 desii n-are decat o casa in proprietate si doar 1560 lei pensie dupa aproape 40 de ani de invatamant 😎 . Dupa salamalecurile de rigoare am prins un moment prielnic si i-am aruncat aluia pastila referitoare la cresterea anuntata a pensiilor cu vreo 10-15% de la 1 Iulie . Bai frate , astuia decat sa-si spui despre cresteri de pensii si salarii…mai bine-l injuri de ma-sa !!! Mi-a raspuns plin de venin , plin de-o scarba si oftica demna de-o cauza mai buna , o chestie pe care doar educatiunea deosebita precum si buna mea crestere 😉 ma impiedica s-o repet mott a mott . In orice caz { ca ma seaca la ficati daca nu ti-o spun } suna cam asa : „- Bine ma boule { boul fiind evident …subsemnatul 😕 } , la ce dracu-ti foloseste suta aia de lei pe care-o vei castiga ” in plus ” , daca vei platii pentru tot si pentru toate cu 50% mai mult iar asta … inca inainte de-ati ” mari „astia pensia ??? ” Ideea principala este ca , toti oamenii , toti locuitorii unei tari { chiar si aia din Franta sau Germania , nu mai vorbesc despre Spania sau Grecia } se asteapta de la Stanga sa faca promisiuni stiind precis cat de greu pot fi onorate insa , se asteapta si ca , din ” bucatile ” pe care si le adjudeca castigatorii potului…castigatorii votului popular , sa le pice si lor …. macar firimituri . De asta-i voteaza cam peste tot . Dreapta , a fost intotdeauna stransa la mana si , nici macar n-a promis vreodata ceea ce stia precis ca nu poate realiza si-atunci , te-ntreb Motane : ce fel de Stanga-i asta ce bantuie prin Europa ??? Ma uitam la emisiunea lui Hoanda ieri seara si…mi-a ramas in minte un titlu de pe burtiera : ” Cum sa luptam impotriva restaurarii bolsevismului in Romania ” sau ceva de genul asta . A innebunit Hoanda , taman cand credeam ca , comunismul { adica…STANGA } este doar istorie neagra iar viitorul de aur al omenirii sta de fapt in…DREAPTA { adica liberalii adevarati si liberalismul evident } , in politicile de dreapta vine sa atzatze canii de dupa gard ???

    Comentariu de Marian | mai 27, 2018 | Răspunde

    • Cu astfel de titluri puse acolo ca sa faca rating – „restaurarea bolsevismului in Romania” – chiar nu sunt de acord. Noi nu putem avea o viata democratica normala daca incepem sa vedem deformat lucrurile, iar pe de alta aparte cui prodest ? Cui folosesc astfel de tuse. E adevarat, PSD nu inspira incredere, dar asta e una. Iar a spune ca se „restaureaza bolsevismul” e cu totul altceva si nu prea vad temeiuri ca sa faci astfel de afirmatii.

      Stanga, spre deosebire de dreapta, opereaza cu deficite structurale mari, si cu inflatie mai maricica, desi au fost cazuri cand, spre exemplu in timpul guvernarii laburiste de la inceputul anilor ’70 in Anglia, inflatia a ajuns de vreo 25%… Reformele structurale pe care le vizeaza dreapta sunt de reducere a rolului statului in economie, deci intr-un fel statul se contracta – rezulta, spre exemplu, disponibilizari masive din sectorul de stat – si asemenea schimbari structurale conduc si la deficite structurale mici. Or, scuza-ma, dar din ce a aratat Teodorovici am inteles ca deficitul structural a explodat pe vremea preferatului prezidential, Dl. Ciolos, cand acesta conducea in 2016 guvernul… Si Guvernul condus de dumnealui a dat doua rectificari pozitive – am scris si eu despre asta – de se lua Florin Citu cu mainile de cap!! Te-as ruga sa (re)citesti daca vrei:
      Oamenii nu sunt lamuriti cum stau lucrurile. Sa ne aducem aminte ce a facut Guvernul Ciolos ca sa intelegem mai bine cum merg lucrurile pe la noi…

      Cat de partinitor a fost prezentat Ciolos, spre exemplu la Jocurile de Putere ale lui Rares Bogdan, cred ca ai vazut si tu… Spun asta ca ai adus vorba de Tavi Hoandra. Deci Ciolos a fost prezentat ca un fel de salvator, creatie a tatucului Iohannis. Dar nu i s-au aratat punctele slabe. Asta apropo de caracterul partinitor al presei noastre, cel putin al unei parti insemnate, lucru care il evidentiam si intr-un comentariu precedent. Acum, desigur, s-a marit ceva deficitul structural o cauza importanta fiind reducerea taxelor si cresterea cheltuielilor, inclusiv cele salariale, daca ma gandesc la cresterea salariilor in sectorul de stat, si asa destul de mare, chiar prea, in Romania. Dar, cel putin deocamdata, nu sunt probleme si min. Teodorovici a spus foarte bine ca nu sunt probleme cu datoria publica aratand asta. Deficitul total se incadreaza in limita de max. 3% din PIB si in felul asta, daca respecta aceasta limita, Guvernul tine carma.

      Ce stanga avem in Europa…? Dar uite-te cum Comisia Europeana (care mi se pare ca e de dreapta mai mult decat de stanga) a criticat Romania, parca uitand sa-i critice si pe altii care fac acelasi lucru sau depasesc chiar mai mult, ca a depasit limita de deficit structural. Comisia a impus o limita foart stransa pentru deifictul structural de 0,5% din PIB:
      European Fiscal Compact

      Medium-Term budgetary Objective (MTO)

      Or, la 0,5% din PIB deficit structural, Stanga nu poate sa functioneze cum trebuie. Adica ai avea, de fapt, o guvernare tot de Dreapta in aceste conditii. Or, lucrul asta conduce la o perturbare a democratiei pentru ca impui sa se respecte, de fapt, o singura ideologie peste tot in Europa ca si cum toti cetatenii europeni ar trebui sa fie de acord cu aceasta. Or, eu inteleg ca democratie presupune pluralism, presupune existenta macar a doua partide, bipartism.

      Am gasit un articol interesant in legatura cu procedura de deficit excesiv si tarile vizate:
      Excessive deficit procedures – overview

      Insa in ceea ce priveste datoria publica, sunt diferente foarte mari intre statele UE – uite aici. De aici se vede ca situatia economica e foarte eterogena in Europa. Romania avea in 2017 o datorie de 35% din PIB. Nu cred ca se compara cu Franta, care are o datorie de 97% din PIB. Sau Belgia: 103,1% din PIB.
      Despre procedura de deficitul excesiv ce vizeaza Romania si Ungaria:
      Significant Deviation Procedure. Iar aici ce ne spune Comisia Europeana si aici. De fapt, daca ai observat, Comisia nu face altceva decat sa ne spuna ca a constatat, in cazul Romaniei, depasirea deficitului structural si ca Romania nu a raspuns cu masuri – notificand Romania prin doua scrisori (cele de mai sus) asupra acestui lucru. Un deficit structural mare face ca tara sa fie mai sensibila la socuri, dar trebuie spus un lucru: Romania e printre tarile cu cele mai mici datorii din UE in 2017, chiar si cu deficitul structural mult mai mare de 0,5%. Ti-am zis cat are Romania datoria publica, 35%. Polonia stii cat are? Are 50,6%!! Ungaria are 73,6% din PIB datoria publica iar Croatia are o datorie publica de 78% din PIB. Spune-mi: se compara cu Romania? Eu cred ca nu. Iar in Romania n-are cum sa creasca enorm datoria, n-are cum sa explodeze datoria publica daca Guvernul tine carma, adica se inscrie in limita de deficit total de maxim 3%, ceea ce inteleg ca si face. Romania e cu mult sub limita de 60% din PIB, impusa de UE statelor membre. Dar uite-te numai cate state depasesc 60% din PIB datorie publica!! Sunt vreo 15 state care depasesc aceasta limita. Si daca ai sa te uiti pe statistica ai sa vezi ca din cauza lor pentru tot UE datoria publica e de 81,6% din PIB, iar la nivelul – foarte important!! – Zonei Euro este de 86,7% din PIB. Or, lucrul asta afecteaza toate statele care au adoptat moneda unica, inclusiv cele care isi tin in frau datoria, spre exemplu Germania (compar-o cu Italia, de exemplu). Insa Romania e cu mult sub un asemenea nivel al datoriei publice. Ai vazut cat are si reiau inca odata: nu vad cum ar putea sa creasca datoria noastra publica in conditiile in care Guvernul respecta tinta de deficit bugetar de max. 3%, adica pentru deficitul total.

      Scuza-ma daca am fost prea tehnic, dar stau si eu si ma intreb cui foloseste intretinerea unei stari de panica, ca guvernul nu va putea plati pensii, salarii, ca va exploda datoria, cand, de fapt, Guvernul se incadreaza in limita de 3% din PIB ca deficit si datoria publica a Romaniei ramane redusa cu mult chiar si decat cea a unor foste state comuniste.

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 27, 2018 | Răspunde

    • Este foarte bine ca Opozitia, PNL, atrage atentia asupra unor potentiale riscuri. Asa e si normal sa faca intr-o democratie. Insa ar trebui s-o faca obiectiv, cu acuratete. Pentru ca Liviu Dragnea, ca ne place sau nu ne place, are dreptate: austeritatea a tinut destul de mult in Romania. Deci trebuie sa mai si cheltuiesti, nu poti s-o tii intr-una intr-o austeritate. Or, am vazut ca PNL si USR s-au legat de asa ceva, de cheltuieli. Insa trebuie spus ca Guvernul tine limita de 3% la deficitul bugetar si datoria e cu mult sub 60% din PIB, la un nivel chiar bun, cred ca a si scazut, vorba lui Teodorovici.

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 27, 2018 | Răspunde

      • Frate , asi fi fost de comun acord cu dumneata „Pentru ca Liviu Dragnea, ca ne place sau nu ne place, are dreptate: austeritatea a tinut destul de mult in Romania.” daca ar fi fost vorba despre ORICINE ALTCINEVA in afara mustaciosului !!!Lasa-l c-a venit in PSD din PD , lasa-l si ca la un anume moment a cochetat si cu ideea de-a se inscrie la liberali { prin ’94 } dupa cum spunea inclusiv Dinu Patriciu si-a repetat asta dl. Viorel Catarama mai zilele trecute dar , sa tii sub calcai o tara intreaga , chiar daca-i vorba despre un popor de netoti , chiar daca-i vorba de niste tipi avand in mostenirea lor genetica spiritul de sclav ,, doar pentr-ati proteja niste interese personale …Ba Motane , zi-mi fratioare ca-s eu mai tampit : daca main e poimaine vine o chestie dintr-aia de 9 sau chiar 10 pe Richter , dar la nivel planetar , ce mortii ma-sii face cu toata averea aia pentru care se amaraste azi , cui o lasa ??? In rest …cam are dreptate iar principalul vinovat pentru continuarea a la long a acestei austeritati este insasi poporul roman care , in loc sa-i ia cu bolovani pe aceea ce le-au vandut pe nimic si la toptan acele puscarii in care lucrau opt sau zece ore zilnic in schimbul unui salariu DE NIMIC , acesta POPORUL le-a ridicat postamente si s-a inchinat alora ca unor dumnezei desii , era foarte simplu sa fi pus si el , poporul , mana pe carte la vremea cand o putea face .

        Comentariu de Marian | mai 28, 2018

      • Hai sa fim seriosi, mai, Marian. Spui prostioare! 🙂

        Lucrurile sunt clare. Se stie ce dezastru a fost in 1989, se stie in ce dezastru a dus comunismul tara. Sunt date economice, parametri macroeconomici de atunci care arata aceste lucruri.

        Sa stii ca tot in media, pe la tv. de stiri se fac emisiuni care incearca sa mareasca nostalgia. Noi tot ne intoarcem la ce a fost acum 28 de ani in loc sa privim inainte. Dosarul Revolutiei sau al Mineriadei se tot judeca de atunci si tot nimic…

        Este o mare prostie sa te intrebi daca a existat sau s-a facut atunci o recenzie sa se vada care erau intreprinderile ceausiste rentabile si care nu.

        Lucrurile acestea sunt intrertinute deliberat de catre televiziunile de stiri, care mie imi par toate de extrema stanga. De asta si poporul asta gandeste asa cum gandeste…

        Comentariu de Motanul Incaltat | mai 28, 2018

  4. Omule , nu m-ai inteles sau mai precis , eu sunt acela ce n-a stiut sa se faca inteles fapt pentru care-ti prezint scuzele-mi cele mai umile !!! Nu de ” parametri macroeconomici ” ai Romaniei d e pana in ’89 doream sa vorbesc ci despre modalitatile in care capacitatile de productie romanesti { astazi sant destui analisti economici , in special straini care , declara fara ascunzisuri ca in Romania a avut loc un jaf mascat sub lozinca privatizarii cu orice chip si cu orice pretz iar asta sub egida tocmai a acelora care propovaduiau …sti si matale ce } au fost puse pe butuci de catre cei ce s-au instalat la carma acelei barci gaurite ce se numea Romania ! Asta am dorit sa exprim in mare deci , inca o data scuze umile pentru ca n-am fost in stare sa ma fac inteles . „Lucrurile acestea sunt intrertinute deliberat de catre televiziunile de stiri, care mie imi par toate de extrema stanga. De asta si poporul asta gandeste asa cum gandeste…” Poate ca ai dreptate fratzioare caci , prea se lauda tipii de la Realitatea cu reithingul lor insa…Realitatea TV precum si Cosmin Guse sau…Rares Bogdan ori Oreste Theodeorescu…aia-s de extrema stanga ??? Pai astia se jura pe Dumnezeu ca ei sant cei mai mari adversari ai comunismului ! Este tot o gluma de-a dumitale ? ” se stie in ce dezastru a dus comunismul tara. ” STIU asta chiar mai bine decat dumneata prietene – no offence – asa incat…Intrebare : de cate ori m-ai auzit pe mine laudand ” marile realizari comuniste ” ???? Pai vezi ????? Eu am pus o intrebare foarte simpla intr-una dintre replicile mele , intrebare la care nu-mi aduc aminte sa-mi fi raspuns { pai daca n-ai cunostiinta nici unui nume macar …de unde dracu sa sti saracu’ de mata ? } si ma refeream la faptul ca , mie cel putin imi pare de-a dreptul imposibil ca , intr-un partid de dimensiunile acestui PSD sa fie toti niste oligofreni niste tipi cu apucaturi de yesmani , cu suflete si apucaturi de slugi si…nici macar un singur individ cu capul pe umeri si minte in el care , sa-i aduca pe zevzecii astia cu picioarele pe pamant odata pentru totdeauna . Da , are dreptate Liviu Dragnea in afirmatia facuta ca ” romanii au trait prea multi ani in austeritate si-i vremea sa se bucure si ei de ceea ce se numeste bunastare „dar eu , in prostia din capul meu , inca n-am auzit ca exista vreun loc pe pamant unde bunastarea sa curga la robinet iar tu , cel ce te-ai angajat sa faci ca acest robinet sa functioneze la capacitatea-i maxima , sa nu faci altceva decat sa petreci cu coardele in fel de fel de excursii exotice asteptand ca cei pe care-i aburesti zilnic sa te roage , in genunchi daca s e poate , sa accepti functia suprema in stat , acea de DUMNEZEU !!!! Cristian Diaconescu din punctul meu de vedere , este unul dintre numele mari – fost PSD-iste – ce era INFINIT mai potrivit decat Melescanu la Externe dar astia-s precum Chronos da-i dracului de jnapani !

    Comentariu de Marian | mai 28, 2018 | Răspunde

    • Da, Marian, te-am inteles… Eu altceva nu inteleg.

      Eu am vrut sa spun ca noi tot vorbim de ce a fost acum 28 de ani… Vorbim de economia romaneasca de acum 30 de ani. Scuza-ma, dar au trecut 30 de ani… Mergem, ca racul, inapoi? Tot ne intoarcem inapoi? Explica-mi si mie la ce foloseste? Sa gasim neaparat vinovati? La asta foloseste? Asta facem noi dupa 30 de ani?? Poate vom gasi vinovat si poporul roman pentru ca a facut Revolutia, nu? Hai sa fim seriosi!

      In legatura cu Dosarele Revolutiei si Mineriadei, eu am si spus aici pe blog: sunt absolut de acord sa aflam odata si odata adevarul! Spun din nou, ca sa fie clar si limpede. Dar nu se poate, nu-i admisibil sa ne tot intoarcem mereu la ce a fost acum 30 de ani. Fara sa privim inainte!! Noi suntem acum in UE si NATO. Noi nu reusim sa absorbim fondurile europene, ne chinuim sa facem 50 km. de drum si ne intoarcem la ce a fost acum 28 de ani… E anacronic!!

      Realitatea TV… uite-te cum se infiereaza acolo. Ca era sa zic: „cu manie proletara”…

      ” mie cel putin imi pare de-a dreptul imposibil ca , intr-un partid de dimensiunile acestui PSD sa fie toti niste oligofreni niste tipi cu apucaturi de yesmani , cu suflete si apucaturi de slugi si…nici macar un singur individ cu capul pe umeri si minte in el care , sa-i aduca pe zevzecii astia cu picioarele pe pamant odata pentru totdeauna” – asta e lucru clar. Si eu am impresia ca exista acolo astfel de oameni, de care spui si tu. Insa intreaba-te de ce PNL a reusit performanta sa scada la 25%, chiar daca PSD a scazut si el, dar are 39%. Si acum se fac tot felul de aranjamente, trec unii dintr-o parte in alta, ca s-o dea jos pe Dancila… Tu ce zici de asta? Pentru ca daca e sa vorbim politic, sa facem o analiza asa cum trebuie, ar trebui explicat fenomenul asta. Eu am observat cum unii incearca sa invinovateasca pe cei care au votat cu PSD. Ce facem? Punem democratia intre paranteze?

      ” in prostia din capul meu , inca n-am auzit ca exista vreun loc pe pamant unde bunastarea sa curga la robinet iar tu , cel ce te-ai angajat sa faci ca acest robinet sa functioneze la capacitatea-i maxima , sa nu faci altceva decat sa petreci cu coardele in fel de fel de excursii exotice asteptand ca cei pe care-i aburesti zilnic sa te roage , in genunchi daca s e poate , sa accepti functia suprema in stat , acea de DUMNEZEU !!!” – de acord, si eu am protestat pe blog impotriva slugarniciei! Dar trebuie sa privesti problema si sub alte unghiuri. Trebuie sa-ti pui intrebarea de ce s-a ajuns aici. Si daca ai sa-ti pui intrebarea asta ai sa vezi ca raspunsul nu trebuie cautat doar la PSD. Daca tu supui poporul asta la o austeritate prelungita, nu te mira ca oamenii vor cauta solutii. Si nu te mira de consecinte precum „cei pe care-i aburesti zilnic sa te roage , in genunchi daca s e poate , sa accepti functia suprema in stat , acea de DUMNEZEU !!!”. Eu iarasi ma intreb si te intreb: ce facem aici? Inchidem si deschidem robinetul bunastarii? Unii inchid robinetul, altii il deschd? Daca asa functioneaza treburile in Romania…

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 29, 2018 | Răspunde

      • Bine ma pretene , nu esti matalutza ala care-l ridica in slavi pe Rares Bogdan ? Ce nu pricep eu cu nici un chip este : cum mama dracului se-ntampla ca , la maxim doi ani de cand au loc alegeri , alesii se dumiresc in sfarsit ca , partidul pe listele caruia au fost votati , nu mai corespunde cu vederile lor politice , se dumiresc ca…doctrina pe care-au acceptat-o ca pe Sf. Scriptura , nu se mai potriveste cu ” idealurile ” , cu visurile lor referitoare la politica si…MIGREAZA catre alte partide pe care cu doar cateva luni mai inainte le spurcau din rarunchi . Pai , din punctul meu de vedere , taman in asta sta cheia „misterului ” , in faptul ca , nu reusim , nu suntem lasati sa ne desprindem de trecut . Daca , sa zicem inainte de Duminica Orbului , s-ar fi spus foarte clar ca , a fost o rasoleala chestia cu Revolutia , c-a fost o dovada a incompetentzei unora { unora care sa fi fost bagati deja in fiare pana la ora asta } atunci , puteai merge inainte dar a sa , cu-n bolsevic stalinist in fruntea tarii urmat de ” tovarasii ” sai de idei…am trait de-atunci in minciuna iar minciuna -se spune – are picioare scurte deci , cum dracu sa avansezi . Sunt mai mult decat de acord cu dumneata caci ” o tara , un popor care nu avanseaza , care’s va’s zica…sta pe loc ” dupa cum spunea nemuritorul Nae Catavencu . Nu sa gasesti NEAAPARAT vinovati cum sugerezi dumneata , dar VINOVATII TREBUIESC GASITI SI PEDEPSITI …EXEMPLAR . Cum au facut nemtii frate dupa WWII , si aia din Est si aia din West : pe care l-au gabuit…l-au ars ! Trebuie sa recunosti ca , DDR era cu mult peste RSR inainte de ’90 iar asta , s-a intamplat si pentru ca si-au asumat unii – doar unii – derapajele istorice avute . ” Eu am observat cum unii incearca sa invinovateasca pe cei care au votat cu PSD. Ce facem? Punem democratia intre paranteze?” Dupa mintea mea asta creatza , taman asta insemneaza cu adevarat democratia si anume , sa accepti faptul ca , altul poate avea pareri care sa nu coincida cu-ale tale , sa accepti dreptul aluia sa nu fie de acord cu tine , dar in special sa ai argumente solide nu doar in al combate pe ala ce n-are acelesi idei , parereri cu-ale tale ci si-n a-ti sustine parerile-ti proprii . Ma rog , asta-i parerea mea , a zarzavagiului cu patru clase…bla, bla , bla deci , chiar nu am pretentia c-asi avea si dreptate . ” Daca tu supui poporul asta la o austeritate prelungita, nu te mira ca oamenii vor cauta solutii. ” Solutii pentru omorat gandacii , Furadan cumva sau solutii pentru a supravetuii la fel ca-n regimul comunist ? Fii serios omule , azi este infint mai usoara viata avand oportunitatea ce-ti era refuzata pana in ’89 , aceea de-a putea sa-ti bagi…picioarele , in ea de tara si sa pleci la dracu-n praznic pentru a-ti cauta un trai decent cel putin daca nu si-o viatza mai usoara .N-ai vazut statisticele INS cu numarul de romanasi plecati in afara sa munceasca , sa traiasca acolo , sa-si plateasca taxele si impozitele acolo stiind ca , asta le aduce si lor aproape cam tot aceleasi drepturi ca si altora ce-s acolo de mii de ani ? Si-am mai observat o chestie , cei ce au apucat sa traiasca un minim de cinci , sase ani ” afara ” nu se mai simt atrasi sa revina la ” patria mama ” ci prefera sa dea crezare si urmare acelui dicton latin : PATRIA UBI BENE . Ca majoritatea-s tineri…asta-i alta chestie , multumim partidului . Apropo , ce parere ai despre anuntul facut de astia de la Antena 3 cum ca , Ecaterina Andronescu ar pute a fii candidatul stangii la prezidentiale ? Mai frate , cat de tampit sa fie cineva incat , sa accepte o asemene a caramida legata de picioarele sale stiind precis ca din sluga care este deja se va transforma intr-o fantosha manevrata de…altcineva . Nici nu m-asi fi asteptat din partea lui Katy Andronescu la altceva la cat de batuta-n cap este . Ia aminte Motane caci asta este rector la Politehnica deci…taman ce spuneai matale despre slugi si slugarnicie !

        Comentariu de Marian | mai 30, 2018

      • Cand l-am ridicat eu in slavi pe Rares Bogdan? Nici vorba de asa ceva! Pot sa fiu sau sa nu fiu de acord cu el in anumite chestiuni!

        Comentariu de Motanul Incaltat | mai 30, 2018

  5. Bine ca-mi adusei aminte la vreme : te rog eu sa nu consideri ca ma da patriotismul si ” iubirea d e mosie ” { d e la Eminescu citire } afara din casa , ba chiar ….dimpotriva !

    Comentariu de Marian | mai 28, 2018 | Răspunde

    • Poate ca romanii ar trebui sa fie mai patrioti, nu crezi? Nu patrihoti, ci patrioti!

      Comentariu de Motanul Incaltat | mai 29, 2018 | Răspunde

      • Da’ ce-a facut tara asta pentru romani , pentru ca acestia sa fie si patrioti ma rog ? Ba , sa fie PATRIHOTI cu totii daca se poate , sa vanda tara asta blestemata pana la ultimul fir de nisip iar populatia { deoarece asta suntem : O POPULATIE , NISTE LOCUITORI } , sa fie absorbita de FRANTA de , POPORUL FRANCEZ bunaoara , ca tot am fost invatati dupa 1990 ca suntem….francofoni ! Atentie : am spus de catre francezi desii eu vorbesc mai bine rusa decat pricep franceza ! N-am sa spun ca suntem un neam de sherpi si crocodili – precum spunea contele Karl Moor in ” Hotii ” lui Schiller – dar , aceasta nenorocita de ” Miorita ” – balada frate fireste 😉 } ne-a intrat in ADN si avem , majoritatea , aceasta tendinta de-a accepta sa stam in genunchi in fatza a cam oricui deoarece , avem in ADN inclusiv acel nenorocit proverb romanesc scornicit de ” intzelepciunea populara ” care ne invata despre capul plecat…..si sti si singur care-i urmarea . Nu-s un inadaptat , nu-s un vesnic revolutionar si nici macar un adept al anarhismului dar , mi-este sila de intreaga istorie romaneasca…cel putin de cea pe care-am trait-o incepand anul 1950 incoace . Lasa ca , nici cu cea de dinainte de Ferdinand nu-mi era rusine… Minti luminate , lideri politici si militari , pe dracu ! Dac-ar fi fost asa , si astia din zilele noastre ar fi fost pe-o potriva cu inaintasii lor ti-o garantez . Nu stiu pe unde am auzit ca liderii sant exemple pentru popoarele lor . Exemplu sa iau de la cine : de la Ion Iliescu , de la Adrian Nastase , Traian Basescu , Emil Constantinescu , sau cucuveaua asta de Sibiu si-ti pot da exemple pana poimaine avand totusi multumirea c-a iesit neamtul si nu Ponta . Patrioti , patriotism , acestea-s doar vorbe goale atunci cand n-ai de la cine lua lumina , iar astia cativa enumerati mai inainte , cred ca-s suficient de edificatori pentru a-mi putea sustine argumentat parerea . Imi reamintesc iarasi cuvintele lui Indira Ghandi : ” Nu te intreba ce poti face tu pentru tara ci , intreaba-te ce TREBUIE sa faca TARA { statul } pentru tine ” . N-ai decat sa spui iarasi ca-s prostii , prostioare ceea ce-am spus insa , sa sti ca asta cred si n-am de gand sa-mi reneg parerile sau sa-mi retrag cuvintele . Sunt prea multi , mult prea multi ani de cand am inceput sa-mi formez aceste pareri iar acesti ultimi ani – aproape treizeci – precum si tot ceea ce s -a petrecut in Romania in acest rastimp , m-au convins ca am dreptate . Respect prietene !

        Comentariu de Marian | mai 30, 2018


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: