Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Despre razboiul pesedisto-pesedist

Nu-l mai au pe Iliescu si Nastase, nu-si mai gasesc locul: au intrat, vezi bine, in criza! Iliescu e prea batran si cu Dosarele Revolutiei si Mineriadei de pe cap, de nici nu mai iese din casa de bolnav ce e, iar Nastase a iesit din PSD, a iesit si din politica, nu mai practica „sportul asta”.

Cu un Program „minune” contradictoriu in continutul sau, evolutia PSD, desi au castigat detasat alegerile, nu poate fi, desigur, decat tot contradictorie. Si-au dat jos propriul Guvern, „cu manuta lor”, cum se spune. Ma refer la Guvernul Grindeanu. Ca dupa aia Grindeanu s-a ales cu o functisoara la stat, platita gras, din banii nostri, e alta treaba. Acum urmeaza ca si Guvernul Tudose sa treaca prin „furcile caudine” ale CExN. Daca partidul ii va cere demsia, Tudose va demisiona, dupa cum a si declarat. Chestia cu tipul din Politie suspectat de agresiunea unor minori a fost un atac ce-l viza, in cele din urma, pe musiu Dragnea. A fost atacat la Carmen Dan!! Premierul i-a cerut demsia pe motiv ca l-ar fi mintit. E clar ca, pe aceasta tabla de sah a politicii romanesti, Carmen Dan nu poate fi luata pentru ca e aparata puternic, iar declaratia cu demisia l-a pus, mai pe urma, in incurcatura chiar pe premier.

Interesant este sa observam ca atat Grindeanu cat si acum Tudose au intrat, in ultima instanta, in contradictie cu Liviu Dragnea. „Autonomia” despre care vorbea Buzatu, tartorele PSD din Vaslui, s-a aplicat manusa atat lui Grindeanu cat si lui Tudose. E foarte posibil ca cei doi premieri pesedisti sa fi facut si jocurile Cotroceniului… Insa lucrurile ar trebui privite, cred eu, si dintr-un alt punct de vedere.

E clar ca programul PSD e plin de contradictii si, pus in practica, nu poate multumi pe toata lumea. Cred ca e limpede lucrul asta. Pe de alta parte ramane, desigur, in continuare problema controversata a Legilor Justitiei, iar miza politica in acest caz e uriasa. Ma gandeam ca in asemenea conditii, cea mai buna continuare pentru Liviu Dragnea e starea de instabilitate, de haos. Caci de ce ar dori, in asemenea conditii, Liviu Dragnea ca lucrurile sa fie stabile si cat se poate de clare? I-ar fi favorabila o asemenea varianta?

Pe de alta parte, o alta contradictie e insusi felul in care se desfasoara – doar vorbim despre „democratia originala”, nu-i asa? – actul de guvernare. Liviu Dragnea, seful PSD, a dorit sa fie premier. Din cauza problemelor penale nu s-a putut lucrul asta. In aceste conditii el a atras atentia inca de pe vremea Guvernului Grindeanu ca este premier de facto. Ca, de facto, el conduce Guvernul. Cu alte cuvinte, premierul de iure e doar o simpla papusica cu care se joaca cum vrea The Boss. Si dupa ce se plictiseste de ea, poate s-o arunce. Si sa-si gaseasca alta!

Fara indoiala, cel care e in functia de premier, de iure, nu poate guverna in felul acesta. Iar responsabilitatile cad pe umerii lui, nu ai lui Liviu Dragnea. Nu degeaba spunea Grindeanu ca nu vroia sa intre la puscarie. Pentru ca intra el la puscarie si Liviu Dragnea s-ar fi spalat pe maini, ca Pilat din Pont!! N-a vrut? Jos Guvernul PSD chiar de catre PSD!! E clar ca nici Tudose nu poate guverna in felul acesta… Deci…

Lui Dragnea ii convine. De asemenea el stie bine ca populatiei putin ii pasa de scandalul intern din partid. Chiar daca acesta e mare cat Casa Poporului!! Dragnea stie foarte bine ca populatia e interesata, indiferent cum, sa aiba cati mai multi bani in buzunare, dupa cum a si declarat recent. Ca e vorba de un punct de vedere superficial, asta e clar. In schimb, Opozitia inca nu s-a trezit din hibernare. Reactia ei este extrem de slaba. PSD inca se mentine pe primul loc in preferintele electoratului din Romania, la diferente uriase fata de orice alt partid de opozitie, nu doar fata de PNL. Puteti vedea aici rezultatele unor sondaje de opinie, efectuate de mai multe case de sondare a opiniei publice. O singura data, in septembrie anul trecut, PNL a ajuns usor de tot peste 30% iar PSD a coborat usor sub 40%. Dupa aceasta sincopa lucrurile s-au redresat in favoarea PSD: ultimul sondaj (24 Nov-7 Dec 2017) da PSD cu 46%, PNL cu doar 23% iar USR cu 5%. Se vede ca USR e un esec. E in jurul a 5 % si nimic mai mult. PNL, in schimb, e dezamagitor! Nu putem constata pe tot parcursul anului trecut un trend crescator pentru acest partid. Situatia dureaza din 2016 si PNL pare a se fi stabilizat la 23-26%. Daca fac o medie a rezultatelor celor 8 sondaje, la PSD imi da un procent de 45,2% (evident, am rotunjit) si la PNL imi da 25,6%, iar pentru USR 7,7%. ALDE are o medie de 7,9%. Deci cred ca se vede clar cum e peisajul politic. Interesant este ca nimeni din Opozitie pare a nu se gandi la situatia proasta in care se gaseste aceasta. Si Iohannis pare cuprins de abulie… In felul acesta e limpede ca buna ziua ca niste alegeri anticipate vor consfinti victoria PSD-ALDE, deci ar fi o varianta si mai catastrofala pentru Opozitie, daca se poate spune asa.

De asemenea, cred ca trebuie evidentiat un lucru: in ciuda unei cresteri economice de invidiat – datorita consumului, stiu – nu prea vedem realizari si nici mari performante in activitatea ministerelor noastre. Ma alatur lui Ion Cristoiu si de aceea va recomand sa cititi acest editorial de pe blogul sau personal. E vorba despre o performanta uluitoare – observati: chiar nu am pus ghilimelele de rigoare!! – si anume cum in patru ani s-au construit doar 12,5 km de autostrada si aia prost facuti!!! E foarte interesant cum le-a reusit astora un asa lucru!! 🙂 Ion Cristoiu o numeste: „știrea zilei, știrea anului, știrea deceniului, și, într-un fel știrea României reale” si explica si de ce crede ca ar fi asa. Constat si eu cu stupoare, alaturi de maestrul Cristoiu, ca astfel de lucruri par a nu da de gandit la nimeni din politicienii nostri sau oamenii de decizie…  E, intr-adevar, greu de inteles aceasta nepasare. Stau si ma intreb daca pesedistii au luat aminte la felul in care se incheie editorialul maestrului Cristoiu:

„De ce n-a tresărit Mihai Tudose la știrea că lotul 3 din autostrada Sebeș-Alba a fost din nou amînat, după patru ani de amînări incredibile?
Pentru că asta face parte din dezastrul Guvernării PSD.
Ori Mihai Tudose a fost pus premier cu misiunea precisă de asigura acest dezastru.”

Insa mie imi vine sa cred ca si daca pleaca Tudose, tot dezastru va fi. Vine altul, sta si ala cateva luni, pleaca. Apoi vine altul… Pare ca PSD a intrat intr-o alta epoca. Cea in care experimenetaza instabilitatea politica. E de observat si de notat cat de stabila a fost guvernarea pesedista pe vremea lui Ponta – e adevarat, Ponta era concomitent sef de partid si premier – fata de ce avem acum. De observat ca pe vremea lui Ponta, cu aceeasi economie nationala, aveam excedent bugetar. Acum e o mare problema veniturile bugetare si daca vor ajunge banii acestia. Deja se vorbeste de restructurari si disponibilizari in masa, cum de altfel anticipam. Este un contrast izbitor, nu se poate sa nu-l remarci. PSD nu-l mai are nici pe Ponta, elevul lui Adrian Nastase in ale politicii. Ramane  de vazut evolutia acestui partid.

Fara indoiala, situatia aceasta noua in care e PSD naste lupte intestine pentru Putere in partid. Liviu Dragnea e contestat de europarlamentarul Catalin Ivan. Care spune despre colegii sai ca „europarlamentarii PSD nu-l iubesc pe Dragnea”. Ivan are statut incert in partid: nu stim daca mai e membru PSD sau a fost dat afara. Ca nu a adus osanale conducatorului iubit.

In vederea urmatorului CExN se fac turnee prin tara. Fara indoiala, convingerea filialelor judetene e un lucru important. De asemenea, Dragnea doreste sa-si consolideze pozitia in teritoriu. Faptul ca l-au atacat pe Dragnea la Doina Pana, care a inteles imediat, fara sa mai comenteze, ca trebuie sa-si dea demisia si la Carmen Dan i-au pus, desigur, o problema serioasa lui Dragnea… Aceste doua atacuri au fost opera celor care-l vor pe Dragnea iesit din politica romaneasca. Sunt interese atat cotroceniste cat si pesediste, dar si securiste, intrucat structurile de forta ale statului sunt, la randul lor, divizate politic. Unii sustin PSD si unii il sustin pe Dragnea. Sa nu se creada ca Dragnea nu are sustinere la nivel de servicii secrete. Dragnea pare a avea, totusi, prima sansa. Sta, deocamdata, ceva mai bine. Mie mi se pare ca pozitia lui in partid nu s-a erodat atat de mult incat sa poata fi inlaturat cu usurinta, cum ar dori unii. Ramane de vazut cum vor percepe sefii de filiale din teritoriu jocul asta al lui Dragnea, de schimbare a premierilor, a guvernelor si daca vor achiesa in continuare la asa ceva. Important este ca, deocamdata, partidul nu sufera electoral. Sta excelent in sondaje, cum aratam mai sus. Nu prea ai ce sa-i reprosezi lui Dragnea, care conduce partidul, din acest punct de vedere. Partidul performeaza electoral. A facut-o si o face in continuare. Ca ne place sau nu, e o realitate. Asa cum tot realitate e ca Opozitia doarme in continuare.

Evolutia aceasta, continuarea ei si pe parcursul lui 2018, nu ne face prea increzatori in sansele candidatului Opozitiei de a castiga viitoarele alegeri prezidentiale. N-am vazut o discutie lucida pe acest subiect la televiziunile de stiri. Televiziunile de casa ale PSD fara indoiala ca-i canta in struna, desi am vazut la Romania TV ca au pus un cantec ce sugera nedumerirea daca intre Dragnea si Tudose nu cumva e un disimulat amor. „Realitatea” Opozitiei pare a ignora realitatea din Opozitie, Rares Bogdan asigurandu-ne ca am votat prost. Dar cum ar fi fost bine, Rarese? Pentru ca PNL-ul rezultat din fuziunea dintre Vechiul PNL (minus Aripa Tariceanu, desigur) si Fostul PDL e o dezamagire. Politica se face pe voturi. La alegerile trecute s-a vazut dezastrul. Sondajele, ca vrem, ca ne place sau ca nu vrem, sau nu ne place, indica tot un dezastru in adevaratul sens al cuvantului. PNL nu a putut creste din 2016 pana acum asa incat sa ajunga la un nivel stabil de peste 30%. Vorbesc de PNL, pentru ca de la partidute, ca sa reiau vorba de odinioara a lui Vasile Blaga, precum USR (un alt mare esec!!) sau PMP ce pretentii sa mai ai?

Trebuie remarcat un lucru foarte interesant si de luat aminte pentru stiinta politica: razboiul intern, pesedisto-pesedit, nu-i afecteaza PSD-ului, cel putin deocamdata, performantele electorale. PSD nu este expus unor atacuri externe, ci unor lupte intestine. Nici n-am vazut atacuri serioase lansate de Opozitie la adresa PSD-ului. Nici cand Alina Gorghiu conducea partidul, nici in vremurile din urma. Opozitia, asa cum se prezinta ea acuma, pare a fi intr-o zona crepusculara. Nu prea se aude nimic de acolo, nu prea stim ce se intampla…

Deocamdata cel putin, PSD nu are probleme serioase.

Reclame

ianuarie 14, 2018 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

17 comentarii »

  1. Ei bine , uite ca ieri 15 Ianuarie { de ziua poetului national care-si doarme somnul bien merci la Bellu si-l doare fix in popou de noi , ” urmasii Romei ” } , CExN al PSD – mai bine-i ziceau CPEx – a hotarat retragerea sprijinului politic acordat lui Tudose iar acesta a anuntat ca demisioneaza ! Legat de asta , am o multime de intrebari insa, ma rezum doar la una : demisioneaza doar Tudose , este DEMIS DOAR Tudose , ceilalti membri ai ” Guvernului ” Romaniei , sant intr-atat de performanti incat vor merge pe mana lor in continuare javrele astea pesediste ? Si-o alta intrebare , de bun simt zic eu , daca sasalaul va refuza { asa cum a promis dealtfel desii…nu-l cred in veacul vecilor capabil de un astfel de gest } , sa oficializeze noul PM propus de PSD vom avea in primavara alegeri anticipate sau , mai pe romaneste spus , vor apuca jigodiile astea sa-si achizitioneze faina pentru cozonacii de Pasti ? Te-ntreb deoarece , te-am laudat si alora din Falastoaca { aia de Giurgiu fireste } cat de tare esti in materie de Constitutie si m-ar interesa parerea dumitale avizata si …profesionista 😉 . Inainte sa uit { varsta ce dracu sa fac 😡 } ” Trebuie remarcat un lucru foarte interesant si de luat aminte pentru stiinta politica: razboiul intern, pesedisto-pesedit, nu-i afecteaza PSD-ului, cel putin deocamdata, performantele electorale. ” Aici te contrazic caci , daca in maxim doua saptamani ar avea loc alegeri , PSD n-ar mai pupa scorul electoral din 2015 nici daca l-ar impusca pe Liviu Dragnea in piata publica ! Ar obtine ceva mai mut decat ” opozitia ” dar …cam atat astfel incat , daca tipii citesc postarea dumitale si-o cred , inseamna ca se-mbata cu apa chioara !

    Comentariu de Marian | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

    • Ceea ce stim sigur este ca pleaca, „se da jos din trabant”, Tudose si ramane eterna si fasinanta Carmen Dan!!

      Al doilea lucru pe care am putea sa-l banuim este ca lui Daddy ii plac blondele.

      E destul de clar, zic eu, ca in Guvern vor ramane doar cei care apara interesele personale ale lui Dragnea. Si a camarilei sale penale!!

      Presedintele Iohannis NU trebuie sa accepte nominalizarea PSD – Viorica Dancila.

      La anticipate e mai greu sa se ajunga – v. ce spune Constitutia. Insa nu e exclus. Dar daca vor fi alegeri anticipate si va castiga tot PSD si tot cu 46%, ce-am avut si ce-am pierdut? Partea foarte proasta este ca noi avem o Opozitie foarte slaba! Pe de alta parte, unul ca Ciolos, spre exemplu, nu va fi niciodata votat de catre marea majoritate a romanilor, deoarece are doar nehotarare, slabiciune si n-are deloc ceea ce se numeste carisma. In zona Opozitiei, pe langa faptul ca-i faramitata, mi se pare ca lucrurile stau foarte prost. Eu nu cred ca, asa cum se prezinta la ora actuala, Opozitia toata poate sa depaseasca 30%. Pentru mine e o mare dezamagire…

      Ma gandesc la anii ‘ 90… Cand facea PNTCD mitinguri, deci un partid, nu niste ONG-uri neasumate politic, asa cum se petrec lucrurile acum. Eram la 10-15m de Corneliu Coposu si Ana Blandiana… Sa vezi ce atmosfera era atunci si era extrem de clar cine isi asuma politic mitingul. PNTCD, desigur. Ca de participat putea sa participe toata lumea. Evident, nu asta era problema. Dar Coposu, Ion Diaconescu, desi erau oameni in varsta, se bateau cu ei. Actionau energic, inclusiv in Parlament!! Vedeai clar ca EXISTA o Opozitie la FSN-ul lui Iliescu. Or, acum nu vezi lucrul asta. Si gandeste-te ca atunci era o problema cruciala: introducerea democratiei in Romania comunizata, aparitia si a unei/unor alte forte politice importante decat Partidul Comunist restructurat, ca FSN-ul lui Iliescu asta a fost. Pe vrenea aceea, desi in minoritate severa fata de FSN, Opozitia de atunci era cu mult mai puternica, mai tare decat p… blegi de astazi, scuza-mi, te rog, expresia colocviala. Dar cam asta e… Si de aceea, in caz de anticipate, PSD are, din pacate, prima sansa.

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

      • „Ma gandesc la anii ‘ 90… ” Amintiri , amintiri pentru a aminti de titlul unei melodii de muzica usoara de prin anii ’70 . In ’90 TOTI { cu cateva ” exceptii ” 😉 } eram niste Che si , chiar credeam ” c-a fost ” . Azi , NIMENI nu mai crede gogoasa asta sau … poate-o cred totusi copii de scoala primara , carora le este bagata cu japca chestia asta pe gat . Ai dreptate , cand facea PNT mitinguri si chiar si liberalii se cunostea caci aia , desii majoritatea proveneau si-acolo din PCR, erau cu adevarat partide de opozitie nu …ca cacaciosii astia de azi ! ” Eram la 10-15m de Corneliu Coposu si Ana Blandiana… Sa vezi ce atmosfera era atunci si era extrem de clar cine isi asuma politic mitingul. PNTCD, desigur. Ca de participat putea sa participe toata lumea. Evident, nu asta era problema. Dar Coposu, Ion Diaconescu, desi erau oameni in varsta, se bateau cu ei. Actionau energic, inclusiv in Parlament!!” Eu am fost langa Corneliu Coposu atunci cand s-a ocupat Palatul Victoria si crede-ma , nu consider c-am fost alaturi de Isus …chiar daca si Coposu a suferit cam ca si EL . Ion Diaconescu…da-l in mortii ma-sii ca , i-am cerut prin ’97 cand eram somer sa-mi faca si mie o gaura , un loc , ceva pe la ” intretinere ” la Parlament { in vïrtutea faptului ca …fusesem la un anume moment ” tovarasi de munca ” la Ascensorul Bucuresti } si , s-a facut ca ploua ! Spui dumneata : ” desi in minoritate severa fata de FSN, Opozitia de atunci era cu mult mai puternica, mai tare decat p… blegi de astazi, scuza-mi, te rog, expresia colocviala.” Pai , pe atunci PSD era condus de catre comunistul de omenie { exista oare asa ceva ? } numit Ion Iliescu care avea tot interesul sa dea macar o spoiala de democratie in fatza strainatatii iar azi este condus de Liviu Dragnea si este compus din masochisti : SCALV CAUT STAPAN , ASTEPT PROVINCIA ! ” Deoarece ” provincia ” si-a cam facut …”necesitatile ” arhisuficient , nu-i mai intereseaza situatia politica din Romania iar dovada cea mai concreta o reprezinta Ungaria si Polonia care se cam pishe pe aia din UE si nu ai da nimeni afara pe use in shuturi asa cum ar merita . Frate , daca spun ” se pishe ” , asta-i ceea ce se numeste ” limbaj colocvial ” 😀 😀 😀 ? Uite c-am mai invatat ceva , ceea ce demonstreaza din plin faptul ca , oamenii invata zilnic cate ceva , numai romanii uita instantaneu tot ce-au invatat din patzitele lor .

        Comentariu de Marian | ianuarie 16, 2018

      • „Ai dreptate , cand facea PNT mitinguri si chiar si liberalii se cunostea caci aia , desii majoritatea proveneau si-acolo din PCR, erau cu adevarat partide de opozitie nu …ca cacaciosii astia de azi ! ”

        Ai inteles exact ce-am vrut sa spun. Ce se intampla acum e ceva ce mi se pare anormal. In primul rand ca pasivitatea asta a PNL nu e in logica unei competitii politice. E o indiferenta nefireasca. Cum poti sa castigi in felul asta? Nu prea se poate. E un soi de abandon nefiresc. Nici macar nu se poate spune ca ar fi o confruntare politica.
        Din pacate, cam asa se prezinta tabloul politic al Opozitiei… Si trebuie sa temarc faptul ca singurul a carui voce s-a auzit tare, criticand ce face PSD-ul lui Dragnea, a fost Traian Basescu.

        Fortele de Opozitie ar trebui sa fie mult mai active si sa incerce sa gaseasca o strategie prin care, cel putin, sa se mai echilibreze scena politica. PNL ar trebui sa vada sa-si recastige electoratul si sa atraga electorat de partea sa. Cum vrei altfel sa castigi niste alegeri?

        Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 16, 2018

    • De ce PSD, care are majoritatea in Parlament, sa fie de acord cu anticipatele? Pentru ce ar renunta la o astfel de majoritate confortabila?

      Anticipatele sunt un lucru aproape imposibil de realizat si din acest motiv.

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

    • Mai ales ca anticipatele nu sunt in interesul PSD-ALDE.

      Sau ar fi in interesul lor? De ce? Tu ce parere ai?

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

  2. Dupa umila mea parere , anticipatele ar fi in interesul PSD deoarece , considera ca astfel si-ar scoate acel cui numit ALDE si care le sta in coaste . Nu ca i-ar deranja prea mult dar intotdeauna un pescar adevarat { iar Liviu Dragnea dupa cate am aflat , este un pescar impatimit mai ales c-a facut multa vreme baie in Vedea } arunca momeala si pentru stiuci si pentru bibani si pentru caracuda la un loc caci stie ca nu se poate sa nu traga ceva ceva . Buna-i si plevusca ca faci din ea o ciorba…. Fireste asa cred eu si din pacate , nu-s nici baba Vanga si nici macar Alin Teodorescu .

    Comentariu de Marian | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

    • E foarte posibil, sogur ca da…. Daca vor fi alegeri anticipate si PSD castiga din nou la un scor care sa-i faca sa scape de ALDE, deci sa aiba o majoritate care sa le asigure
      guvernarea, asta ar fi un scenariu cat se poate de nefast…. Nu cred ca vor obtine o asemenea majoritate si vor trebui da se alieze din nou cu ALDE. Problema e ce va face Opozitia noastra: PNL, USR, PMP si toti cei care se opun PSD… Vor putea macar, prin scorul obtinut, sa echilibreze situatia de pe esicherul politic? Ca acum asistam la efectele unui dezechilibru politic major, rezultat in urma recentelor alegeri legislative. Eu de asta spun ca Opozitia TREBUIE sa caute sa fie mult mai activa, mai ales ca a pierdut si in mediul urban electorat, daca ne gandim atat la recentele alegeri locale, cat si la cele legislative. Acest electorat ar trebui, desigur, recuperat. Insa uite-te la PNL, cel mai mare partid din Opozitie. Nu prea il vad activ, cum ar fi trebuit sa fie in situatia aceasta. Atitudinea lui e nepotrivita cu situatia asta de acum.

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

  3. Motane da’ matale , chiar nu vezi si fara binoclu ca astia , Dragnea si ciracii lui , forteaza anticipatele … pe bune acu’ ?!? Asta insemneaza ca , in mintea acestui Machiavelli de Teleorman s-a infipt deja cuiul puterii absolute si se viseaza , nu PM ci PRESEDINTE , indiferent care-ar fi pretul , mai ales ca acel pret nu-l va plati el ci…altii . Acu’ fie vorba intre noi dar , te trimet la Ion Marin Sadoveanu sa-i recitesti ” Sfarsit de veac in Bucuresti ” si-a sa vezi spusele lui Urmatecu „- Coane Jorj , decat ministru…mai bine cu ministrii ” asa si cu Dragnea , ce-i trebuieste lui sa fie PM daca , oricum el face guvernul , tot el desemneaza PM-ul si tot el ai impune aluia agenda de lucru ?! Pentru ca taman ce-mi adusei aminte de-o postare de-a dumitale ceva mai veche intitulata ” Robespiere a fost un criminal dar nu o lichea ” si , vazand cum se caca justitia romaneasca pe ea { de fapt Parchetul…DNA-ul } , nereusind sa-l agatze cu nimic pe Dragnea si sa-l bage la bulau pentru macar vreo 50 de ani , zic si eu precum Gabriel Liiceanu : ” Romania este patria lui Danton caci aici ai gasesti si pe Robespiere si pe Danton adica , si criminali si lichele ” . Nici macar nu se-apropie de acel ” Pe Pamant avem de toate /… Si noroi si stele ” al lu’ Paunescu caci , este vorba doar despre NOROI .

    Comentariu de Marian | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

    • 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 16, 2018 | Răspunde

      • Omule…pai taman asta-i shpilu’ !!! Cum dracu’ de nu-ti cazu fisa INSTANTANEU , in fix momentul in care ai gandit : PMP si chestia aia ” Si trebuie sa remarc faptul ca singurul a carui voce s-a auzit tare, criticand ce face PSD-ul lui Dragnea, a fost Traian Basescu. ” Traian Basescu adica…OMUL SISTEMULUI PARALEL ce-i asa mare branza 😉 ???

        Comentariu de Marian | ianuarie 17, 2018

      • De ce n-am auzit o voce si de la PNL? Nu cumva se bazeaza in exclusivitate pe Sistem?

        Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 17, 2018

  4. Sa nu-mi zici iar ca-i o prostie ca , te-njur de…Carmen Johannis 😡 !

    Comentariu de Marian | ianuarie 17, 2018 | Răspunde

    • Nu, nu-i o prostie. Eu am spus ceea ce cu usurinta se poate constata: Traian Basescu a fost singurul care a luat o atitudine. Fara sa se bazeze in exclusivitate pe Sistem, ca-i rezolva Sistemul treaba. La liberali n-am vazut asa ceva.

      Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 17, 2018 | Răspunde

      • Prietene , liberalii…nu mai exista ! 80% dintre liberali , PNL in sine insemneaza fostul PDL si-n plus , cu-n presedinte precum Ludovic Orban , la ce mama dracului sa te astepti de la ei ? Vrei s-o iau pe urma lui Silviu Manastire si sa-ti deschid dosarul lui de politician ?

        Comentariu de Marian | ianuarie 18, 2018

      • A, nu…. Nu. Cred ca exagerezi cu procentul asta…

        Sincer, liberalii m-au dezamagit… Adica vii la consultari la Cotroceni si ceri anticipate, dar nu vii cu o propunere de premier?! Sau, daca mie mi-a scapat, care e aia?

        Comentariu de Motanul Incaltat | ianuarie 18, 2018


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: