Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Dispozitie romantica…

Cu tot rationalismul meu cartezian, ma surprind cateodata ca sunt un romantic incurabil 🙂

Consider urmatorul cantec drept una dintre cele mai mari creatii interpretative ale marii artiste Connie Francis. Cand l-am ascultat pentru prima data am fost atat de impresionat incat am simtit ca ma transpune intr-o alta epoca. Poate ca aceea era adevarata America… Ascultandu-l parca eram alt… motan! 🙂  Nici n-am crezut ca pot fi asa!

Sa ascultam si aceasta bijuterie muzicala. Un cantec care va placea, cred, intotdeauna! O interpretare de exceptie: Brenda Lee. Forever! De remarcat eleganta deosebita a acestui cantec, stilul inconfundabil.

Un cantec superb. Mi-a placut intotdeauna. Foarte romantic!

Cred ca acest cantec – Aiutami piangere, in interpretarea de exceptie a lui Connie Francis – e o raritate, l-am gasit cu greu pe Youtube, pana acum nu l-am intanit acolo.

🙂

Iunie 3, 2017 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 comentarii »

  1. Ba desteptule , romanticu’ lu’ peste , nu ” Tennessee Walz ” este BIJUTERIE MUZICALA ci….ceea ce era dedesupt …la deschiderea fisierului !!!! Am avut parte d e cea mai placuta surpriza a acestui an cand …am ascultat in loc de valsul respectiv , ” La campanella ” al lui Paganini in interpretarea lui Rodney Friend la vioara , acompaniat de catre Michael Isador la pian : CRIMAAAAAAA !!!! Pentru asa ceva BRAVO MOTANE ! Eu am avut un Box cu zece CD-uri unde era inclusiv Paganini dar…le-am dat cacadou din nefericire ca asa’s eu filotim din fire 😡 😡 😡 caci unde nu-i cap….vai d e mortii ei d e viata 😡 😡 ramai golan si sarac lipit ! Iar ” Aiutami a piangere ” nu-i chiar atat d e rara cum crezi dumneata . Chestia e ca hotii astia nu dau melodia pur si simplu ci o insereaza intr-u gama mai larga numita d e regula ” muzica roamntica a anilor ’50, ’60 , ’70 , ’80 ” si-ti baga cateva zeci sau sute d e melodii asa , incat iti trebuie placere , pasiune si mai ales rabdare ca sa gasesti strict ceea ce cauti . La Brenda Lee , la aia cu ” I’m sorry ” dupa melodia respectiva…dau aia niste melodii cu Elvis Presley { EVIDENT ….. AL AM !!!!! 😡 } si apoi vol.2 de la ” Golden’s oldi’s ” ce are muzica d e muzica inregistrata . Chestia e ca , muzica alora poate fi infinit mai buna decat romantismele Brendei Lee . Muzica romantica….pai puteai foarte bine s-o pui pe Petula Clark si daca nu-ti placea…..daca nici aia nu era romantica….le batea la popou si pe Connie Francis si pe Brenda Lee in pasi de Tennessee Walz XD XD XD la orice ora din zi sau noapte !!!!

    Comentariu de Marian | Iunie 3, 2017 | Răspunde

    • Hai, mai, Marian… Esti nedrept, zau asa… 😦 Melodiile pe care le-am pus sunt foarte frumoase! 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 11, 2017 | Răspunde

  2. Eu n-am spus ca n-ar fi frumoase ! 😡 Era normal ca , dupa ce in urma cu doar cativa ani se incheiase un macel mondial iar in Coreea , era in plina desfasurare alt macel , lumea sa fie ahtiata dupa romantism , dupa muzica linistitoare continand si sentimente si nu indemnuri la lupta !!! Eu n-am facut altceva , decat sa evidentiez , adevarata bijuterie muzicala pe care am descoperit-o in postarile matale , bijuterie muzicala pe care te-ndemn cu prietenie s-o asculti si dumneata caci , n-are sa-ti para rau onorabile .

    Comentariu de Marian | Iunie 12, 2017 | Răspunde

    • Paganini? Cunosc, desigur! 🙂 Multumesc! 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 12, 2017 | Răspunde

    • Vroiam sa te intreb: dupa tine nu poti fi romantic sau, ca sa te citez, „ahtiat dupa romantism”, decat dupa ce se „incheie un macel mondial” sau e „in plina desfasurare un alt macel”? Poate n-am inteles eu bine… dar cam asta ar rezulta: ca trebuie sa treci printr-o nenorocire ca sa fii „ahtiat dupa romantism”… Adica asta ar justifica, dupa tine, romantismul.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 14, 2017 | Răspunde


Lasă un răspuns

