Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

In PNL miroase a pedelism de la o posta!!

Inteleg ca PNL (compus din vechiul PNL fara Aripa Tariceanu, actualul ALDE, si fostul PDL) vine cu o propunere legislativa si anume ca lenesii sa nu mai primeasca venitul minim garantat. La Jocurile de Putere ale lui Rares Bogdan era un domn parlamentar din partea PNL (imi pare rau, dar nu i-am retinut numele) care a prezentat acest proiect de lege, combatut in emisiune de jurnalistul Costi Rogozanu care a avut dreptate in mai multe privinte.

Ce nu mi-a placut mie? Mai multe lucruri. In primul rand felul in care a pornit aceasta initiativa legislativa. Ca a vorbit dumnealui cu un fermier din Alba si acela i-a spus ca multi dintre consatenii lui sprijina carciuma in loc sa vina sa se angajeze la el la ferma. Si l-a rugat pe domul parlamentar sa propuna un astfel de proiect de lege: cei lenesi sa nu mai primeasca venitul minim garantat. Domnul parlamentar a spus ca, dupa domnia sa, ar exclude de tot venitul minim garantat, insa au fost reactii in partid ca el sa ramana pentru cei care au cu adevarat nevoie.

Si daca e lenes si are si cu adevarat nevoie ce te faci?

Adevarul este ca inca de pe vremea PDL si a guvernarii Basescu/Boc partidul asta a venit cu astfel de idei criticand asa-numitele „ajutoare sociale”, pe care doar PSD le-ar face cadou unui electorat asa-numit „captiv”. Ca s-a vazut clar dezastrul unei asemenea strategii, nu mai vorbesc. Chestiunea e ca ei au mers pe o pista falsa, ca sa zic asa, de la bun inceput.

250.000 de oameni beneficiaza de acest venit minim garantat care e de doar – asa am inteles – 140-150 de lei. Domnilor, e ridicol!! Lasand la o parte caracterul fascist al initiativei legislative – fiind vizati lenesii – e pur si simplu ridicol.

Eu nu prea inteleg de ce e condamnabil ca Romania sa cheltuiasca pe ajutoare sociale, programe sociale, in conditiile in care tari ca Franta si Germania, membre UE ca si Romania, cheltuiesc cam 35% din PIB pe asa ceva, nu mai vorbesc SUA, pe vremea lui Obama, care cheltuia mai mult de jumatate din buget. E o chestiune pe care as dori s-o lansez in discutie pentru ca e ciudat ca unii sa sustina ca Romania nu trebuie sa cheltuiasca pe programe sociale, cand Vestul asta face. Adica unii au voie sa faca, Romania nu – cam asta ar rezulta. La noi, pe vremea lui Ponta, cheltuielile astea erau de doar 17% din PIB, pe acolo.

Pe de alta parte, si aici vroiam sa ajung dupa paranteza deschisa in paragraful precedent, eu nu cred ca venitul minim garantat pune in pericol finantele Romaniei. Suma e ridicol de mica. De asemenea ar trebui sa ne intrebam: ce facem, deschidem ample anchete sociale sa vedem cine e lenes si cine nu? Vor fi trimisi oameni sa intrebe prin vecini? Va da o mana de ajutor si SRI?

Cateodata ma intreb daca noi mai suntem normali sau am innebunit de-a binelea cu totii!

O alta chestiune care ar trebui pusa: bun, o parte, acei lenesi, ma rog, nu ar primi acest venit. Asta ar insemna ca vor merge sa lucreze la acea ferma privata (asa am inteles)? Nu cumva vor merge sa lucreze la stat, unde salariile sunt mult mai bune si nu stiu cata munca? Gabriela Vranceanu-Firea chiar a spus ca va deschide 19 firme de stat, care se vor afla in subordinea Primariei, asta ca sa dau un exemplu. Dar am inteles ca se fac si se vor face angajari populiste la stat. Si atunci, daca omul respectiv e dintr-o zona unde chiar nu gaseste de lucru, unde sa se angajeze, la stat?

Vrei sa reduci cheltuielile cu venitul minim garantat, sa nu-l mai primeasca cei asa-zisi „lenesi”, eventual sa nu mai existe deloc, in schimb Romania (adica noi toti) tine in continuare in brate intreprinderi de stat nerentabile – nu mai vorbesc cum D-na. Andreea Paul, fosta pedelista, plange pe umarul Oltchim, intreprindere de stat nerentabila, cu pierderi uriase, si se opune privatizarii acesteia! Dar, in schimb, da „leul pe euro”!! 😉  In schimb se mareste numarul angajatilor care lucreaza in sectorul de stat!

De asemenea e foarte greu de inteles: vrei sa reduci cheltuielile cu venitul minim garantat ca sa nu incurajezi lenea – ca inteleg ca legea asta ar avea mult mai mult un scop moralizator, nu economic, asa ca oricum nu rezolva mare lucru, dar ca idee de principiu vorbesc -, dar in schimb Statul doreste sa le dea in mana romanilor din diaspora care se intorc in tara 50.000 de euro!!!! Iata o stire in acest sens – aici. Stau si ma intreb: suntem o tara de nebuni? Mi-a placut un comentariu la acest articol: „Ca sa nu mai facem deranju cu plecatu din tara , pot primii banii CA SA NU MAI PLEC ???” 😆 😆

Asa ca izul de pedelism, combinat cu parfumul fin al fostei Securitati, este inca prezent la PNL, care s-a combinat cu PDL. De aici si izul acesta de fascinant fascism.

Anunțuri

Mai 30, 2017 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

9 comentarii »

  1. Mai lasa ma fascimu in pace!
    Nu de lata dar qui nomina ora!
    Asa ca sa nu mai chemi

    Comentariu de Ghita Bizonu' | Mai 30, 2017 | Răspunde

  2. Nu , nu suntem o tara d e nebuni , chiar nu suntem o tara de nebuni , un popor d e nebuni si nici macar de prosti ! Insa la nivel de Europa , cred ca suntem singurii care , au cedat si Regele si Regina si … au continuat sa joace partida de sah a istoriei cu….nebunii . Nu-s regalist , Doamne fereste dar , dupa umila mea parere daca { macar atunci } la a doua venire a Majestatii Sale in tara , de Pastele din ’92 , daca acei minim un milion de insi { nu ma-ndoiesc de faptul ca , in tara erau cel putin inca pe-atatia sau chiar mai multi } ce-au stat protzap si-au raspus intr-un glas urarii de ” Cristos a Inviat ” adresata de catre Majestatea Sa , ar fi inceput inca de-a doua zi o serie d e manifestatii pentru ca Romania sa treaca d e la Republica la Monarhie …poate ca , altul ar fi fost parcursul ei istoric si , chiar cred ca ar fi fost in bine si spre bine . Am fost acolo si….Parca rasuna vocea lui Dumnezeu atunci cand acei oameni au raspuns ” Adevarat a Inviat Majestate „! ” Vox populi , vox Dei ” cum se zice in acel dicton latinesc insa , s-au gasit destui care sa transforme VOX in ….VAX ! Mai omule , este foarte simplu { iar eu …chiar sunt de acord cu ala cu ideea } sa le tai dintr-o trasatura de condei si printr-o HG asa numitele ” ajutoare sociale ” insa dupa aceea , trebuie sa fi sigur ca vei avea suficiente locuri in cimitire si suficiente costiuge caci din doua una : fie va creste exponential infractionalitatea , fie ….vom scapa definitiv de acei 250.000 de ” lenesi ” . Ar exista si-o parte buna , daca s-ar gasi un ” intreprinzator ” care sa deschida macar o fabrica de sapun sau , chiar statul , in nemarginita s a intelepciune sa faca asta , formand o intreprindere cu capital majoritar d e stat . Adica LOCURI DE MUNCA , PLATITORI DE TAXE SI IMPOZITE etc ADICA , CEEA CE FACE CA ACEST STAT ROMAN S A FUNCTIONEZE . Eu ai inteleg pe multi dintre aceea ce ” reazama carciumile in loc sa munceasca fie si pentru acel venit minim garantat ” . Unii dintre aia au fost pe-afara si , au vazut ca acolo , plata pe care-o primeau , desii minimul acceptat pe-acolo , era suficienta pentru a putea traii civilizat…chiar si-acolo asa incat , pentru ce dracu sa se duca la munca AICI , unde le trebuiesc bani pt. transport , pt. mancare si altele cand ….pentru aceeasi suta de lei pe care statul in nemarginita-i ” generozitate ” o….garanteaza prin insasi Constitutia sa , pot sa stea linistiti sa ” reazeme carciuma ” ? In urma cu vreo sapte sau opt ani , aia de la ANOFM mi-au dat o repartitie la o firma ce avea ca obiect principal de activitate , ceva cu mentenatza avioanelor de pe Baneasa . Firma era in cadrul ROMATSA { astia cu greva de ieri } iar patron , s e zvonea ca era insasi Radu Berceanu . M-am dus la interviu iar acolo , mi-au spus transant din prima ca : ” nu ma pot plati pentru munca mea decat peste vreo trei sau patru luni , pe moment firma fiind si in stadiu incipient si ….in oarece jena financiara ” . Fireste ca am spus pas , refuzand acel promis viitor salariu , i-am bagat in ma-sa si…m-am reintors la ANOFM pentru a continua somajul . Crezi bine , nu crezi….iarasi bine ! Aia , functionarii ANOFM , aia m-au luat in betze pentru refuzul locului d e munca respectiv si-n plus , mi-au pus in vedere ca , la urmatorul refuz voi pierde indemnizatia d e somaj . Ce zici matalutza , am facut bine sau rau ca am refuzat un iluzoriu salariu pe care l-asi fi capatat dupa trei patru luni , preferand ajutorul d e somaj { din care , abia daca puteam tranversa strada } si ” sprijinirea peretilor carciumii ” ? Pe mine chiar ma oftica chestiile astea , declaratiile astora , ” proiectele ” lor legislative si asta deoarece stiu PRECIS ca STATUL ROMAN , de cel putin douazeci de ani n-a facut nimic pentru a asigura cetatenilor sai , macar minimul pentru traiul de zi cu zi caci , 150 de lei deja este doar o gluma sinistra . Daca-ti aduci aminte cam mereu revin cu acea intrebare { retorica evident } obstinanta : UNDE VEZI MATALE INDUSTRIA ROMANEASCA CACI EU…CHIAR N-O VAD PE NICAIERI !?! Industria care sa le dea oamenilor sansa de-a traii decent in tara lor si de-a nu mai pleca la dracu-n praznic in cautarea unei vieti mai bune . Guvernarea Boc { dna. Andreea Paul era ceva prin a cel guvern sau in orice caz CEVA mare prin PDL } a scornicit o chestie pentru a ” starpi ” munca la gri : inclusiv femeile ce intretineu curatenia la asociatiile de locatari ….pentru alea trei sau patru ore cat dadeau cu matura sau mopul , sa aiva carte d e munca si sa plateasca impozit pentru acei bani . Aud ca , mai nou , un deputat sau senator { parca tot acel ” PNL-ist ” } a conceput un proiect de lege ca , tote genurile d e munca part time deci inclusiv alea cu doar doua ore d e munca , sa fie impozitate . O fi bine , o fi rau…. In urma cu nu stiu cati ani , guvernele Frantei sau Germaniei plateau bilet de avion si o suma de nu stiu cate sute d e Euro romanilor care doreau sa se intoarca la ai acasa d e buna voie . Romanii s-au mai intors , RROMII insa , au luat prima cursa inapoi ! Da , buna ideea : CAT IMI DAI CA SA NU MAI PLEC ? Din nefericire , oricat le-ai da , oamenii s -au saturat sa mai astepte ceva de la acest stat , d e la politicienii sai si…ar pleca invartindu-se in secunda doi , ORIUNDE IN LUME DOAR SA NU MAI AUDA DE ROMANIA . Imi spune a mai zilele trecute unul dintre baietii mei din UK ca , daca s e vor imputii lucrurile si va fi obligat sa-si ia talpasitza , va pleca ORIUNDE in lume , doar in Romania nu s-ar mai intoarce decat…cel mult in concediu ! Intrebare …. retorica : oare cat ar trebui sa-i dea PNL-istii astuia ca sa-l convinga sa ramana ?

    Comentariu de Marian | Mai 31, 2017 | Răspunde

    • As dori sa-mi explici si mie de ce crezi ca daca ar reveni monarhia ar fi mai bine. Ideea asta a fost vehiculata si in ultima vreme, dar nimeni nu a dat o explicatie clara la chestiunea ridicata de tine. Nu mai vorbesc de faptul ca in timpul monarhiei am avut o dictatura: Dictatura Carlista. Am avut si fascism… Ti-as recomanda sa citesti ce scrie Lucian Boia despre monarhie, aratand ca majoritatea populatiei, atunci, era analfabeta. Nu mai vorbesc de faptul ca erau judete „campioane” la boli precum tuberculoza. 1907, 1933 – cred ca sunt stiute de toata lumea.
      De asemenea se vorbeste ca „republica ar fi fost adusa de Stalin”, ceea ce e inexact. Stalin a adus aici comunismul. In ce masura e comunismul compatibil cu republica – asta ar fi o tema de discutie, daca s-ar discuta serios pe la talk-showurile de la televiziunile de stiri. E adevarat ca tara se chema Republica, dar dupa cuvantul republica mai urma ceva. De ce e atat de blamabila republica cand in SUA avem un partid ce se numeste Republican? Altminteri si Siria se numeste republica, dar putem vorbi cu adevarat de o republica in Siria? Cel putin Gaddafi nu a folosit termenul republica ci Jamahirie care inseamna „stat de mase” :). Gandeste-te ce fel de „republica” aveam noi, cu un singur partid – partidul unic: PCR – iar la alegeri era clar ca iesea castigator tot PCR cu 99.98% :). Ceausescu era mereu reales. Asta inseamna republica?
      https://en.wikipedia.org/wiki/Republic
      Asa si RDG era „Republica Democrata Germana”, dar se putea vorbi in aceasta „republica” de o democratie reprezentativa?
      https://en.wikipedia.org/wiki/Representative_democracy
      Eu as inclina sa cred ca nu. E o mare eroare sa consideri republica de acum congruenta cu republica, acea „republica”, de pe vremea comunismului. Mai ales ca avem si o alta Constitutie decat cea de atunci.

      Legat de ce ai spus in continuare, eu am scris mai demult despre Pizza Hut:
      https://motanulfilozof.wordpress.com/2016/10/30/dilema/
      Si puneam, spre studiu, urmatoarea problema:

      Ce conditii politice, sociale, monetare si fiscale sunt necesare pentru ca, in Romania, doi studenti cu initiativa sa dezvolte o asemenea afacere? Sau niste oameni cu initiativa, nu trebuie sa fie neaparat studenti. Insa e foarte interesant ca a fost vorba de doi studenti care au initiat aceasta afacere, ce s-a dovedit mai apoi de un succes formidabil in toata lumea, pana si in China!!!”

      Spuneam:

      „Problema care se pune, luam spre exemplu un judet pesedist, sa zicem Gorj: doi tineri din Gorj, pusi pe treaba, pot dezvolta o asemenea afacere?

      Un model pe Romania trebuie facut si solicit Academiei de Stiinte Economice (ASE) sa faca un studiu legat de Pizza Hut si daca un astfel de tip de afacere se poate dezvolta cu succes in Romania si extinde chiar si peste granitele tarii noastre! Cum se poate dezvolta in Romania un brand romanesc de succes, care sa aduca foarte multi bani?”

      Or, in Romania, intr-o comuna saraca sau intr-o zona defavorizata e foarte posibil sa intalnesti oameni care au smartphone, dar, in schimb, nu au conditii ca sa dezvolte o afacere de succes, pe care s-o mai si extinda. Eu de asta spun, lucrurile trebuie studiate, in primul rand studiate serios. Or, la noi totul e tratat pomperistic. Asta ma nemultumeste. „Sunt niste lenesi!”, „Hai sa facem punem scolile pe actiuni si sa le privatizam!”. Dar n-am vazut o discutie serioasa legata de invatamantul privat. Sa vedem cum se poate dezvolta si la noi o asemenea forma de invatamant. Ce putem invata din experienta altora? Pompieristic au fost tratate si privatizarile si de asta am avut un bilant „stralucit”: 80% din privatizari ratate, dupa Nicolae Vacaroiu. La fel si cu privatizarea spitalelor: „hai sa privatizam toate spitalele!”. Pompieristic, fara studiu, fara vreun plan. Mai degraba copiem, poate mai bine spus plagiem ce fac altii. Nu studiem ce fac altii.

      Uite, eu ma intrebam ceva chiar azi legat de invatamantul privat. PNL e al foilea partid din Romania (judecand dupa alegeri). Un partid important. Sunt, fara indoiala, oameni cu bani acolo. De ce nu cauta sa trimita specialisti in SUA sa vada cum e acolo cu invatamantul privat, cu cel public. Cei care finanteaza invatamantul privat ce motivatie au? Au un interes material, poate chiar imediat? Au o motivatie ideologica? Provenita dintr-o anume educatie? De exemplu: un mare magnat finanteaza colegii, licee pentru ca el, din familie, a primit o educatie potrivit careia trebuie sa-si aduca o contributie pozitiva la viata comunitatii in care traieste. Doar America e principalul nostru partener, ar trebui sa stim lucrurile acestea. Si ar trebui sa le dezbatem.

      Si cu „starpitul muncii la gri” si cu ” Aud ca , mai nou , un deputat sau senator { parca tot acel ” PNL-ist ” } a conceput un proiect de lege ca , tote genurile d e munca part time deci inclusiv alea cu doar doua ore d e munca , sa fie impozitate” – mi-e teama ca toate astea sunt toate niste lucruri pompieristice – atat exprimari emfatice cat si tratari superficiale ale chestiunilor. Scuza-ma, sa faca asa lucrurile, sau mai bine zis sa spuna asa, stie si un copil de clasa a VII-a. In asemenea conditii se dezvolta un populism desantat care nu doar ca nu rezolva vreo problema, dar o mai si agraveaza.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 2, 2017 | Răspunde

      • N-ai fost atent la ce-am spus . Eu am spus : DACA ATUNCI in anii ’90 romanii ar fi dorit monarhie poate ca altul ar fi fost destinul nostru…adica inclusiv al meu si-l matale .

        Comentariu de Marian | Iunie 3, 2017

      • Am inteles: „DACA ATUNCI in anii ’90…”. Dar eu te-am rugat sa-mi explici si mie de ce crezi ca daca ar fi revenit monarhia ar fi fost mai bine, chiar daca lucrul asta s-ar fi petrecut atunci, daca romanii ar fi dorit atunci, in anii ’90, monarhia. Nu stiu daca multi, dar pe vremea aceea erau intr-adevar oameni care credeau asa. Mai sunt si acuma. Insa niciunul – cel putin din cate am auzit eu – nu a dat o explicatie convingatoare. Dintre acestia unii aveau nostalgii interbelice, altii mai mult decat probabil nu. Insa dorul, aleanul dupa Interbelic nu e suficient pentru ca sa-l consideram o justificare pentru revenirea monarhiei si nici un indiciu ca lucrurile ar fi mers mai bine daca ar fi revenit regele.

        Monarhia, luata ca atare, este incompatibila cu democratia, inclusiv cu cea reprezentativa, cu alegerile libere, cu libertatea. Sub forma de monarhie constitutionala, capata o ambiguitate. Adica ai si un rege si un guvern care rezulta din alegeri. Dar, dupa celebra formula, „regele domneste, nu guverneaza”. Adica?
        Pe de alta parte, insasi formula: „Prin mila lui Dumnezeu si prin vointa poporului” e ambigua: ori e prin mila lui Dumnezeu, ori e prin vointa poporului. Vechii nostri domnitori, in felul in care se intitulau, foloseau formula: „Prin mila lui Dumnezeu”. A adauga si vointa poporului alaturi de vointa divina are un efect echivoc, iar formula aceasta este probabil menita sa impace capra cu varza: alegerile libere si democratice cu statutul monarhului. Pe de alta parte, spre deosebire de un Presedinte care este ales si care, intr-o republica, poate fi tras la raspundere, daca este cazul (poate fi suspendat, poate fi pus sub acuzare), un rege care „domneste” este scutit de a fi tras vreodata la raspundere. Si, oricum, chiar si intr-un regim de monarhie constitutionala, nu e „prin vointa poporului”, ci regele e deasupra vointei poporului. Altminteri ce fel de rege ar mai fi acela?
        Din punct de vedere economic, Romania era o tara saraca si atunci, pe vremea monarhiei. Si nu doar saraca, dar era si inapoiata pe alocuri. Eu nu neg marile realizari ale monarhiei, dar a le vedea in excusivitate doar pe acestea nu mi se pare fair. Totusi, sa nu uitam ca sub monarhie nu am avut doar Romania Mare, ci si pierderi, amputari teritoriale. Am avut inclusiv coruptie si mari miscari sociale de nemultumire. Insa unii au tendinta de a idealiza, excesiv as zice eu, monarhia.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 3, 2017

  3. Perfect de acord cu dumneata :” monarhia este incopatibila cu democratia ” De a semenea sunt de acord cu dumneata ca, sub forma monarhiei constitutionale capata o ambiguitate . Supralicitez si spun : in afara de aia d e mostenesc Coroana in Marea Britanie sau Norvegia …cred ca si-n Olanda , multi reprezentatnti ai caselor Regale au fosr prinsi cu cioara vopsita …incalcand legile adica si chiar nu doresc sa-ti reamintesc scandalurile din ultimii ani pe tema a ceasta . Cel mai proaspat in minte-mi este , cel al Casei regale a Romaniei sau cel putin in care au fost implicati membrii acesteia . Spui matale ca ” din punct d e vedere economic Romania era o tara saraca si atunci si nu doar saraca ci si inapoiata ” . Permite-mi sa-ti reamintesc faptul ca , antebelum Leul Romanesc era din AUR adica….avcea greutate , bate a la popou inclusiv dolarul ca s a nu mai vorbesc despre marca germana . Pe francezi cel putin chiar ai bateam d e la distanta , iar asta o sti mai bine decat mine .Inapoiata …chiar nu era Romania caci , daca asa doreau oamenii , s a traiasca ca la inceputurile lumii…ce dracu s a le faci ? Bucurestiul , ala cere era sau Iasul , Clujul { fireste , pe atunci nu s e numea Napoca } ,Sulina , Resita si pot tasta pana poimaine nume d e orase a devarate , unde civilizatia era la ea acasa . Pai…de ce nu-ti reamintesti ca-n Bucuresti , Timisoara si Arad existau tramvaie electrice si sute d e automobile pe vremea cand la Maastricht aia umblau in cel mai bun caz calare ?! SI ho {!!! } , nu te ambala ca stiu la fel d e bine faptul ca , sub monarhie am suferit si amputari teritoriale si-am avut si coruptie la nivelul cel mai inalt si din acest motiv miscari sociale de nemultumire ! Deci , departe d e mine gandul sa idealizez aceasta forma d e conducere . EU ma refeream strict la modul in care lumea ar fi privit Romania , ma refeream la faptul ca zecile d e partide pollitice si sutele d e politicieni….n-ar mai fi jucat ruleta ruseasca cu viitorul acestor oameni ce vietuiau aici . Poate ca…pana si ceea ce ramasese din fosta Securitate a Statului transformata in SRI si alte servicii…poate ca , n-ar mai fi ajuns sa formeze un stat paralel . Poate ca , fostii secretari de partid , fostii generali sau a ctualii si alte javre ce-au luat prizoniera aceasta feuda numita Romania , poate ca n-ar mai fi ajuns sa insemne clasa mijlocie sau superbogata a Romaniei . La asta ma gandeam atunci cand vorbeam despre anul ’92 de Paste . Ma gandeam ca , poate Suedia n-ar mai fi revendicat taman a tunci acea datorie istorica….poate ca si javrele alea d e rusi s-ar fi milit si ne-ar fi inapoiat macar o parte din fostul Tezaur plus faptul ca , in Europa dupa cum bine sti , cel putin un sfert dintre tari au monarhi in fruntea lor si…poate ca Olanda cel putin nu s-ar mai fi opus intrarii Regatului Romaniei in acel atat d e ravnit spatiu . Poate c a si-n NATO si-n UE am fi fost admisi ceva mai repede si fara acele conditii majoritatea injositoare….poate ! Ma gandeam ca , asa cum era considerat Mihai I in acei ani ….unul dintre singurii sefi d e stat supravietuitor al WWII , chiar un fel d e erou de razboi , respectul celorlalte tari ar fi facut ca Regatul Romaniei si supusii Majestatii Sale Mihai I al Romaniei s a fie respectati si nu tratata cu dispret ca o a cincea roata a carutii , ca o natiune de hoti , inapoiati , lenesi si nespalati . Deci in nici un caz ” dor de aleanul INTERBELIC ” mai ales ca, n-am trait pe-atunci si nici mare incredere sau dragoste referitor la povestile acolor timpuri chiar n-am . Mintea omeneasca retine doar ce i-a parut frumos si sterge din memorie ce considera a fi ceva urat . Deci Motane…la asta faceam referire deci , fie-mi iertat daca n-am reusit sa te fac s a intelegi din prima caci nu-s baba Vanga si nici matale Mafalda !

    Comentariu de Marian | Iunie 3, 2017 | Răspunde

    • Romania se afla in plan international pe o pozitie mult mai tare decat iti poti imagina! 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 11, 2017 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: