Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Da, domnule Dodon, aveti dreptate: suntem cu totii niste tradatori!!

Numai dumneata, domnule Dodon, nu esti un tradator! Noi suntem tradatori pentru ca tinem la patria noastra, care se numeste Romania! Dumneata, domnule Dodon, tii la patria dumitale, care se numeste Kremlinul!! Cum ai putea s-o tradezi? Cum ai putea sa iesi din ordinele tovarasului Putin? Cum ai putea sa nu iei pozitie de drepti in fata acestuia si sa indepartezi Rep. Moldova de lumea civilizata? Evident, in ceea ce te priveste pe dumneata, care doresti federalizarea Rep. Moldova, astfel de lucruri sunt infamii, iar „valorile, cu ghilimelele de rigoare, fireste, ale Kremlinului, „valori” de la care nici nu te gandesti sa abjuri! Cum sa fii dumneata un tradator? Nici vorba de asa ceva!!

Intr-adevar, aveti dreptate, domnule Dodon: noi suntem tradatorii, noi cei care dorim unirea Rep. Moldova cu patria mama, cu Romania!!

Si mai trebuie sa stii ceva, domnule Dodon: suntem alaturi de tradatoarea, de dusmanca poporului (ei, ai vazut, exprimarea asta ti-a scapat! 😀 ) pe numele ei Maia Sandu!! Si ti-o spunem in mod deschis: complotam impreuna pentru ca Rep. Moldova sa iasa de sub sfera de influenta a Rusiei!! Asta ca sa vezi ca suntem tradatori pe fata: nu ne ascundem dupa deget, asa cum faci dumneata!!

A, si inca ceva domnule Dodon. Spre stiinta dumitale iti spunem un lucru: suntem mai mult de 500.000 de tradatori!! N-ai apreciat exact numarul!! Nici dumneata, dupa cat se vede, nu esti un om perfect!! 😀

Maia, tradatoareo 🙂 , sa stii ca suntem alaturi de tine!!

Anunțuri

Noiembrie 11, 2016 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

11 comentarii »

  1. De-ai sti cati dintr-astia precum Dodon sunt in Moldova d e peste Prut…. Si cu astia mori dumneata d e grija de-a ne unii…de-a ne reuni ??? 😡

    Comentariu de Marian | Noiembrie 12, 2016 | Răspunde

    • Dar nu toti care sunt „precum Dodon” sunt unealta Kremlinului! Si nu cred ca sunt multi „precum Dodon”, ci mai degraba oameni manipulati de propaganda rusa din Rep. Moldova, din pacate foarte puternica acolo. Ei sunt „precum Dodon” din aceasta cauza. Insa ar trebui sa se trezeasca si sa se uite in jur si sa vada unde e Rep. Moldova ca dezvoltare si ca firescul, normalitatea inseamna unirea cu Romania. Pentru ca daca ar privi cu luciditate, ar lua si hotararea corecta: calea europeana.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Noiembrie 12, 2016 | Răspunde

  2. Tu-l mai tii minte pe…Vasile Lupu 😄 😄 😄 😄 ? Fireste ca-i o gluma , doream sa-ti reamntesti d e Vasile Lupu deputatul din partea PNT intre 1992-2000 avocat si actualul sef la PNTCD in locul lui Aurelian Pavelescu…” ala mic cu capul mare ” ? Vasile Lupu ala de-a scos in Parlament acea Lege a retrocedarilor de paduri . Ei bine , pe vremea cand imi faceam si eu o datorie d e onoare din a cere pomana de-a ma baga in seama macar , unuia de era mare boss la PNT , pe numele sau Ion Diaconescu , Lupu asta le povestea celor din jur , cat de bine o ducea tatal sau pe vremea cand era copil si ce copilarie fericita a avut ala ….la mosia bunicilor si parintilor sai mosie cu padure , iaz si fanetze , situata , pe undeva prin Judetzul Balti din Republica Moldova . Omule , pe ala il inteleg ca-i cuprins de dorintza reunirii celor doua tari ROMANE insa pe dumneata , zau ca nu te inteleg . Ala are saracu pamant acolo si la un caz de retrocedare cam cum au fost atatea pe la noi ….Dar dumneata , dumneata ce castig ai din toata aceasta afacere ? Toti sunt niste Dodoni fratioare si crede-ma ca stiu ce spun ! Aia care nu sunt….Dodoni , aia-s acei mai tineri si cu minte a ceva mai deschisa ce tanjesc dupa ” valorile west-ului ” fara sa incerce macar s a caste ochii sa vada :” valorile ” cu care ne-am pricopsit noi . Celalti , sunt fie moldoveni rusificati fie rusi sau ucrainieni fie…tatari iar astia ,sunt mai multi decat aia cu mintea deschisa iar bomboana d e pe coliva , o constituie faptul ca majoritatea sunt cu inima ….. in arhivele KGB . Este posibil sa castige Maia Sandu { avand si voturile lui Basescu Traian si Maria sigur va castiga 😄 😄 😄 😄 } caci Rusia nu este interesata de Moldova decat ca tampon intre NATO si trupele sale . Ajutoare pentru alde Dodon…de unde dracu sa mai dea , ca-i si-asa pe cap cu necazurile ei , ale alora din Crimeea { dracu i-a pus sa-si bage nasul acolo 😡 ? } si-acum sa le mai dea si putorilor alea moldovenesti ce n-au in sangele lor , in ADN-ul lor decat TRADAREA ??? Daca nici rusii nu stiu asta…atunci cine , noi romanii ??? Ajutoare…vad ca ne incapatanam sa le trimetem noi : bani , grane { ca au avut aia o seceta mai mare decat a fost la noi } , energie electrica IEFTINA , mai ieftina decat o platim noi romanii ce-i suportam pe astia de ne conduc . Insa…daca ne permitem , d e ce ne-am face-o ? Si chiar crezi matale ca daca va ajunge Maia Sandu Presedintele Republicii Moldova iar tara aia o va carmii spre west….chiar crezi ca prima sa grije va fi unirea cu Romania mama ? Fi serios omule ca-i una s a fi Rege si alta e sa fi doar un amarat de slujbas …regal ! Nu , normalitate nu ” inseamna unirea cu Romania ” , normalitate inseamna ca , daca le cerem unora s a respecte tratatele de dupa WWII …inclusiv noi si aia d e peste Prut trebuie sa facem asta . Ca n-o fac rusii , pai ce noi suntem rusi ? Chiar crezi ca vor da buzna americanii sau trupele NATO sa-ti apere dumitale si mie tara in cazul ca se supara rusii si…le vine vreo idee ? Fi serios omule , insasi acel articol 5 sau 4 …insasi ala prevede ca trebuie sa ne aparam singuri….multa vreme , cateva zeci d e ore care insa , pot insemna anihilare a noastra ca tara . Scutul d e la Deveselu…pai asa cum aia in WWII au ocolit Linia Marginot…crezi ca rusilor le aste greu sa ocoleasca Deveselu prin Caracal , Visina sau Redea si sa-i lase pe militarii americani { ca doar de astia vor fi interesate SUA } in pacea lor la pescuit in Teslui ? Moldova d e peste Prut reprezinta o zona tampon , foarte bine sa ramana a sa pana oi zice eu !!! Cu cat mai multe obstacole intre noi si Putin…cu-atat mai bine desii…daca intre noi si Moscova ar fi un minim de 300.000 de kilometrii distanta…abia atunci m-asi simtii mai linistit , mai protejat ….cam cum s e simt americanii protejati d e catre domnii ” generali ” Atlantic si Pacific adica , aia care i-au protejat si-n WWI si-n WWII ! Ce sa mai zic decat : sa dea Dumnezeu { si Dumnezeul ala de la Kremlin ca…tot a fost acolo manastire } s a castige Maia Sandu si…vei vede si dumneata atunci , care-i adevarul ! Vorba lui Carla’s Dream : ” – Maia , Dodon , Voronin , Snegur , Drug , Lesha …toti sunt copii aceleiasi mame : MAMA RUSIA ! „

    Comentariu de Marian | Noiembrie 12, 2016 | Răspunde

    • Stai sa vedem rezultatul. Maia Sandu are sanse reale ca sa castige, as zice eu. Din pacate, acolo functioneaza propaganda rusa si Kremlinul are, intr-adevar, pioni importanti pe esicherul politic de la Chisinau.

      ” Omule , pe ala il inteleg ca-i cuprins de dorintza reunirii celor doua tari ROMANE insa pe dumneata , zau ca nu te inteleg . Ala are saracu pamant acolo si la un caz de retrocedare cam cum au fost atatea pe la noi ….Dar dumneata , dumneata ce castig ai din toata aceasta afacere ?” – nu e vorba de un castig personal sau de vreo afacere rentabila pe care as avea-o acolo. Problema nu se poate pune in astfel de termeni. Sau, daca doresti, acela si e si pamantul meu, pentru ca e tara mea. Chiar daca Basarabia a fost despartita de Romania atata vreme, tot Romania e si acolo. Ca sa fac o comparatie: RDG a fost despartita de RFG dupa Razboi, dar tot Germania e – ca doua Germanii nu exista ci una singura. Asa si aici. La fel si poporul: chiar daca in Rep. Moldova traiesc si alte nationalitati, poporul roman e unul singur, limba romana e una singura. Chiar si greselile gramaticale pe care le face un roman, nu le poate face un rus sau un ucrainean etc. Vorba lui Cioran: de cate ori n-am injurat Romania, dar e tara mea, m-am nascut roman!!! Nu e vorba de interesul pentru vreo afacere sau de dobandirea mosioarei ce era in proprietatea familiei. Dupa cum vorbesti tu, n-ar fi trebuit sa se faca nici Unirea Principatelor si nici Marea Unire de la 1918. Moldova de peste Prut reprezinta doar Romania!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | Noiembrie 13, 2016 | Răspunde

      • Ai inebunit subit prietene ??? Matale compari unirea , reunirea Germaniei , reunirea celor doua Germanii intr-un singur stat numit GERMANIA cu….reunificarea Romaniei cu…Moldova 😡 😡 😡 ??? Plus figura aia cu ” chiar daca in Rep. Moldova traiesc si alte nationalitati , poporul roman este unul singur , limba romana este una singura ” 😡 😡 😡 !!! Pai , acolo peste Prut nu traiesc DOAR moldoveni { parca ti-am mai spus asta si vad ca ti-a intrat pe-o ureche si ti-a iesit pe cealalta } ci si rusi , si ucrainieni , si gagauzi si….ceva modoveni RUSIFICATI DEJA !!!! Cum dracu spui dumneata ca ” poporul roman e unul singur ” vorbind despre ce-i acolo ??? Ai fost vreodata pe-acolo , nu doar o zi sau o saptamana { o saptamana ar fi suficienta pentru ati da seama cam cum se-npart ” apele ” pe-acolo } ci…cateva luni sau macar…cateva saptamani ? Eu am fost acolo si inainte de ’89 in interes d e serviciu si…chiar si dupa ’90 …fireste cu…bussinessul 😉 si ce-am vazut acolo , voi spune si alora de-s morti deja . Poporul roman…a poporul roman este asta de aici , cu Capitala la Bucuresti , iar asta este cu adevarat singur – si la propriu si la figurat -asta reprezinta Romania si chiar romanismul . Si eu am facut si fac inca ca Emil Cioran , insa eu am facut si fac asta , de aici si nu d e la Paris sau d e pe aiurea d e prin lume . Ma lasi cu…Unirea Principatelor 😡 ma lasi cu…Marea Unire de la 1918 ??? Vezi c-ai uitat de Unirea sub Mihai Viteazu 😕 ! ” Moldova d e peste Prut reprezinta doar Romania ” …lasa-ma frate cu populismele astea ale lui Vadim & comp . Romania este …. doar Romania frate draga !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ce dracu mai omule , ti-ai pus in cap sa-mi provoci neaaparat vreun atac la cordul inimii 😡 😡 😕 ?????? Si…parca ti-am si atras atentia sa ai grije la ce postezi …macar pana in 11 decembrie !!!

        Comentariu de Marian | Noiembrie 14, 2016

      • Populatia majoritara e romaneasca in Rep. Moldova. Daca nu ma insel si in Transnistria cei mai multi sunt romani.

        Nu toti sunt rusificati, precum spui. In Rep. Moldova se vorbeste limba romana.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Noiembrie 15, 2016

    • Si hai sa-ti arat de ce avea dreptate Cioran!! Citeste, te rog, asta:
      https://florincitu.wordpress.com/2016/11/12/estimarea-ratei-de-inflatie-modelul-bnr-vs-modulus-ei-vs-realitate/
      Asta apropo de intrebarea lui Tavi Hoandra: „vreau sa stiu cine mi-a nenorocit viata”… Fii atent numai ce fac baietii astia de la BNR. Ei fixeaza o tinta de inflatie. E foarte bine pana aici. Dupa aceea fac estimari de asa maniera incat sa atinga – aceste estimari – tinta, nu sa aiba legatura cu realitatea!!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | Noiembrie 13, 2016 | Răspunde

    • Uite un alt lucru interesant, cel putin asa mi se pare:
      http://www.romanialibera.ro/actualitate/international/bulgaria–o-alta-natiune-care-alege-intre-ue-si-rusia–cetatenii-voteaza-duminica-in-al-doilea-tur-al-scrutinului-prezidential–care-decide-si-soarta-executivului-432871

      Este uluitor cum oamenii acestia au votat cu sustinatorul Moscovei. Eu am inteles: saracie, coruptie endemica, exodul populatiei, criza demografica – pot sa inteleg faptul ca toate acestea determina o anumita motivatie la vot. Dar apropierea Bulgariei de Moscova va reusi sa rezolve, oare, astfel de probleme? Vorbim de coruptie, care e foarte mare in Bulgaria. Spune-mi si mie cum va rezolva aceasta problema apropierea de Moscova. In Romania, buna sau rea, aceasta lupta anticoruptie a fost impulsionata de Occident si SUA. Nu neg ca s-ar fi putut mai bine, nu neg ca s-ar fi putut mai inspirat, ca sa ma exprim precum Malraux, dar e ceva. Ceva, totusi, e. Daca Romania s-ar fi apropiat de Rusia, n-ar mai fi fost deloc!! Uite-te in Rep. Moldova ce se intampla. Iar bulgarii au votat cu cineva care sa-i apropie de Rusia… Nu se va intampla nimic altceva decat ca Rusia isi va ajusta un interes geopolitic. Nu ca oamenii vor trai mai bine!

      Pe de alta parte, ma intreb de ce in Bulgaria nu a luat NIMENI taurul coruptiei de coarne ca sa-l tranteasca la pamant!

      Comentariu de Motanul Incaltat | Noiembrie 13, 2016 | Răspunde

      • Chiar ma mira faptul ca , n-ai abordat subiectul alegerilor din Bulgaria ” tara vecina si pretena ” , desii acestea au avut loc in aceeasi perioada cu cele din Rep. Moldova ! Pe bulgari , desii tara membra a UE ca si romania , ai inteleg , ei au fost toata viata legati de slavismul rusesc lasand la o parte …gazele 😕 . Nu uita ca si expertii germani desemnati de FMI sa ….consilieze , sa …administreze financiar Bulgaria , pana si aia s-au declarat depasiti d e situatia de-acolo si , si-au luat drumul . De evidentiat gestul cu adevarat politic si d e onoare al premierului bulgar , ce si-a depus instantaneu demisia …asta spre deosebire de astia de pe malurile Dambovitei . Sa-ti mai spun …. un gand al meu . Ceea ce s-a intamplat cu alegerile din rep. Moldova , seaman la indigoo cu alegerile din 2014 de la noi . Deosebirea este ca , de Romania cineva ” d e peste apa ” { apa fiind Atalnticul } era interesat , in vreme ce de Rep. Moldova putzin ai pasa la ora asta caci…chiar nu-i o prioritate pentru Uncle Sam . Da , probabil ca ne vom reunii teritoriul nostru Romanesc FURAT sub privirile ingaduitoare ale celor TREI MARI INVINGATORI DIN WWII insa , nu acum ci poate peste vreo suta d e ani si…doar daca Ursul Rusesc va fi pe moarte sau in cel mai bun caz… macar adormit . Crede-ma ca…desii nu-s baba Vanga , stiu ce spun si sunt convins de asta . Pai nu-ti spusei ca am amici si la Moscova si la Chisinau 😄 😄 😄 😄 fireste…in imprejurimi dar , eu stiu cum gandesc oamenii de-acolo nu de pe FB sau Wikipedia ci…de la sursa ca sa zic asa . Sa nu uita Moldova este terenul de joaca al oligarhilor rusi , ucrainieni , moldoveni si care-or mai fi caci diada Putin are grije de oamenii sai . Iti doresc onorate prieten sa ai parte de-o saptamana cat mai profitabila si cat mai linistita , respect !

        Comentariu de Marian | Noiembrie 14, 2016

      • „Da , probabil ca ne vom reunii teritoriul nostru Romanesc FURAT sub privirile ingaduitoare ale celor TREI MARI INVINGATORI DIN WWII insa , nu acum ci poate peste vreo suta d e ani si…doar daca Ursul Rusesc va fi pe moarte sau in cel mai bun caz… macar adormit .” – esti destul de pesimist. Pare justificat ce spui, dar nu prea e.

        Da, oligarhii sunt o problema care trebuie tratata cu discernamant si intelepciune. Problema nu a fost tratata cum trebuie de catre PPE, UE si nici de catre pro europenii de la PAS… Si spun asta pentru ca acesti oligarhi reprezinta – indiferent daca ne place sau nu – un inceput de capitalism autohton acolo.

        In Bulgaria e prea multa coruptie si din aceasta cauza tara aceasta a ajuns asa de saraca. In Rep. Moldova sunt si alte cauze, dat fiind faptul ca a facut parte din fosta URSS.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Noiembrie 15, 2016


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: