Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Nimeni nu a inteles gluma D-lui. Ponta! :)

Mediafax

Iohannis RESPINGE propunerea lui Ponta pentru Transporturi: „Mihai Fifor nu are expertiza şi experienţa managerială necesare”/ REACŢIA lui Ponta: „Iohannis e competent sau ce?”

Se arata ca:

Preşedintele a transmis premierului, printr-o scrisoare, decizia de a respinge propunerea de numire a lui Mihai-Viorel Fifor în funcţia de ministru al Transporturilor, întrucât persoana nominalizată nu are expertiza şi experienţa managerială necesare, informează Administraţia Prezidenţială.

Şeful statului i-a transmis lui Victor Ponta o scrisoare prin care îl informează cu privire la decizia de a respinge propunerea pentru ministerul Transporturilor, întrucât „persoana nominalizată nu are expertiza şi experienţa managerială necesare gestionării domeniului complex al transporturilor”.

Preşedintele a solicitat prim-ministrului desemnarea unei alte persoane care să întrunească condiţiile necesare pentru a fi numită în funcţia de membru al Guvernului.

De asemenea, Iohannis a semnat miercuri decretul prin care se ia act de demisia lui Ioan Rus, ministru al Transporturilor, şi se constată încetarea funcţiei de membru al Guvernului, se arată într-un comunicat de presă al Administraţiei Prezidenţiale.

Potrivit unei decizii a Curţii Constituţionale, preşedintele poate respinge o singură dată, motivat, propunerea de numire a unui ministru.

Ponta: Iohannis e competent sau ce?

Premierul Ponta a declarat, miercuri, că respingerea propunerii pentru Transporturi de către Iohannis este o chestiune de „ambiţie”, adăugând că preşedintele nu are competenţa necesară să evaluze nominalizarea şi nu poate refuza a doua propunere pe care PSD o va face.

„M-am obişnuit cu chestia asta de la Traian Băsescu. Iohannis e profesor de istorie (n.r. Iohannis e profesor de fizică), e competent sau ce? Mă îndoiesc ca Iohannis este specialist in Transporturi”, a comentat Ponta.

El a amintit că, potrivit unei decizii a Curţii Constituţionale, orice altă propunere va face preşedintele va trebui să o accepte. „Portofoliul este a PSD. Mâine la CEx se va stabili cine va fi”, a mai spus Ponta.

„Mă gândeam pe cine a avut PNL la Transporturi…Ludovic Orban. Hai să fim serioşi. Cred că este de o mie de ori mai cinstit Fifor”, a mai declarat Ponta.”

Este enervanta reactia lui Ponta, dar si usor amuzanta. Ideea glumei e urmatoarea: Iohannis e incompetent in astfel de probleme, deci Ponta poate sa insele pe toata lumea!! 😆

Aici nu e vorba numai de cat e de cinstit X, ci si cat e de competent si daca are expertiza necesara in domeniul respectiv. Asa ca sa fim seriosi, intr-adevar, D-le. Ponta!

„El a amintit că, potrivit unei decizii a Curţii Constituţionale, orice altă propunere va face preşedintele va trebui să o accepte. „Portofoliul este a PSD. Mâine la CEx se va stabili cine va fi”, a mai spus Ponta.” – asta nu e o garantiei nici a cinstei si nici a competentei profesionale. Electoratul PSD ar trebui sa-si aminteasca de aceste lucruri si sa deschida ochii si sa vada de ce nu merg bine lucrurile in tara asta! Cu un astfel de PSD, nereformat, nici nu pot merge bine lucrurile!

„Mă îndoiesc ca Iohannis este specialist in Transporturi” – si eu ma indoiesc ca Dl. Ponta e specialist in Transporturi.

Asta pare a fi principala problema a Romaniei!

Pe de alta parte, despre „realizarile” majore de la Transporturi sub mareata guvernare a Aliantei PSD-UNPR-PC, care de fapt e PSD, puteti citi aici. Doua articole interesante: aici si aici.

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

Anunțuri

Iulie 15, 2015 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

28 comentarii »

  1. DEUTSCHE WELLE: ”DNA NU ATINGE NICI CU O FLOARE EXPONENTII PUTERII OCULTE”

    laura+codruta+kovesi_249932Postul german Deutsche Welle radiografiază, într-un comentariu, extrem de aspru mișcările de pe frontul Justiției române, despre care afirmă că, prin DNA, nu deranjează adevărații rechini ai puterii nici cu o floare, în timp ce șeful de facto al SRI, Florian Coldea, e vinovat de corupție și implică și serviciul în afaceri subterane.

    ”Valul de arestări din ultimele luni, în special din lumea politicienilor, ofensiva DNA împotriva corupților pare a da dreptate declarațiilor pline de optimism ale lui Klaus Iohannis la început de mandat, cum că nu mai avem nevoie de MCV și că cel mai tîrziu la finalul mandatului său lupta împotriva corupției se va fi încheiat. Nimic mai fals” afirmă D.W.

    ”DNA nu a atins nici cu o floare exponenți ai puterii oculte. Ați auzit ceva de rău despre Virgil Măgureanu, fost șef al SRI iar acum un prosper om de afaceri? Dar despre Costin Georgescu, și el șef peste SRI? Dar despre George Maior, pînă de curînd directorul SRI? Teoretic, ultimii doi trăiesc din pensie, sau dintr-un salariu modest (1.000 de euro?) de înalt funcționar. Crede cineva asta? Nu cumva cei enumerați – sînt doar cîțiva pe care i-am numit -, plus o întreagă pleiadă de ofițeri și agenți acoperiți din fosta DIE, acum pensionari, plus agenții acoperiți din politică, justiție, presă, culte religioase, dețin informații vandabile de multe milioane de euro? Eu cred că da.
    Pe adevărații exponenți ai puterii oculte nu-i știe aproape nimeni, ei nu se afișează, nu și-au construit vile de neam-prost, nu conduc mașini de sute de cai putere, nu apar la televizor.
    I-au cunoscut președinții, șefii de guverne? Iliescu da, i-a cunoscut, nu pe toți, dar pe ei s-a sprijinit în preluarea și consolidarea puterii, și nu doar pe zîmbetul său larg împărțit exact pe cap de locuitor fesenist.
    Constantinescu dimpreună cu Convenția Democrată a fost doar o păpușă manevrată de sfori de puterea ocultă. Cu ultimele puteri, Emil Constantinescu a declarat la sfîrșitul mandatului că a fost învins de sistem. Altfel spus, de puterea subterană, necontrolabilă politic și neatinsă de justiție.
    Traian Băsescu a avut inteligența politică să-și apropie serviciile de informații, el însuși fiind mai aproape de sistem, altfel spus cunoscîndu-l relativ bine din interior. Tocmai datorită acestui fapt a reușit să dea un imbold luptei împotriva corupției, mai exact împotriva politicienilor corupți. Nici el nu s-a atins de sistem, de puterea subterană.
    Toți s-au întrebat și s-au livrat numeroase răspunsuri ce s-a întîmplat cu Traian Băsescu în ultimul an de mandat, în mod special în ultimele luni. Cei mai mulți au crezut că au găsit răspunsul în farmecele Elenei Udrea asupra președintelui. Cred că e un răspuns fals. Și mai cred că Elena Udrea nu a bătut cîmpii în totalitate atunci cînd l-a acuzat pe adjunctul pe atunci al directorului SRI, generalul Coldea, de corupție și afaceri subterane în care a implicat și serviciul de informații.
    Explicația “necunoscutului” Băsescu stă mai degrabă în faptul că fostul președinte nu a mai putut face față sistemului, unui sistem care nu-l mai vroia. Schimbarea la față a fostului președinte nu se datorează Elenei Udrea, așa cum cred masele și susținătorii săi inflexibili, ci faptului că sistemul l-a expulzat. Președintele jucător Traian Băsescu a fost de fapt și el, în final, învins de sistem.
    Pe sistemul Mafiei, mai întîi a fost avertizat, apoi “rugat” de impresarii puterii oculte să renunțe la rolul de președinte jucător, poate devenit incomod pentru siguranța sistemului, și să-și vadă de treabă la Cotroceni, ca președinte onorific.
    Pe acest pat germinativ a ajuns Klaus Iohannis președinte. A fost o surpriză de proporții uriașe, dacă vrem să fim onești cu noi înșine.
    Răspunsul, adevăratul răspuns la întrebarea cum a ajuns Iohannis președinte, nu-l avem nici acum. Dacă sîntem onești cu noi și cu ceilalți, trebuie să recunoaștem asta” mai spun analiștii postului. (B.I.)

    Comentariu de Radu Humor | Iulie 15, 2015 | Răspunde

    • Inpolitics
      Deutsche Welle: ”DNA nu atinge nici cu o floare exponentii puterii oculte”

      Deutsche Welle
      Sistemul ticălos şi puterea ocultă

      Asta e un articol care doreste sa justifice mentinerea MCV-ului. Insa asta nu inseamna ca face si cinste Deutsche Welle. De ce? Cand faci afirmatii de genul:

      „DNA nu a atins nici cu o floare exponenți ai puterii oculte. Ați auzit ceva de rău despre Virgil Măgureanu, fost șef al SRI iar acum un prosper om de afaceri? Dar despre Florin Georgescu, și el șef peste SRI? Dar despre George Maior, pînă de curînd directorul SRI? Teoretic, ultimii doi trăiesc din pensie, sau dintr-un salariu modest (1.000 de euro?) de înalt funcționar. Crede cineva asta? Nu cumva cei enumerați – sînt doar cîțiva pe care i-am numit -, plus o întreagă pleiadă de ofițeri și agenți acoperiți din fosta DIE, acum pensionari, plus agenții acoperiți din politică, justiție, presă, culte religioase, dețin informații vandabile de multe milioane de euro? Eu cred că da.”

      sau

      „Toți s-au întrebat și s-au livrat numeroase răspunsuri ce s-a întîmplat cu Traian Băsescu în ultimul an de mandat, în mod special în ultimele luni. Cei mai mulți au crezut că au găsit răspunsul în farmecele Elenei Udrea asupra președintelui. Cred că e un răspuns fals. Și mai cred că Elena Udrea nu a bătut cîmpii în totalitate atunci cînd l-a acuzat pe adjunctul pe atunci al directorului SRI, generalul Coldea, de corupție și afaceri subterane în care a implicat și serviciul de informații.”

      eu cred ca ar fi deontologic sa aduci si probe. In rest, e libertate de exprimare, autorul articolului spune ce crede el. Dar daca ar fi un ziarist adevarat ar aduce probe care sa sustina ceea ce scrie, ce crede. Va citez din articolul aparut in Deutsche Welle:

      „Dar despre Florin Georgescu, și el șef peste SRI? „

      Autorul articolului nici nu stie ca-l cheama Costin, nu Florin… In fine, sper sa corecteze…
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Costin_Georgescu

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 15, 2015 | Răspunde

      • Pe al cincilea rând apare clar : Costin Georgescu….

        Comentariu de Radu Humor | Iulie 15, 2015

      • Cititi articolul aparut in Deutsche Welle… Au remarcat si comentatorii greseala respectiva.

        Insa vreau sa va spun ceva. Sunt de acord sa scrii ceea ce crezi. Dar daca e vorba de jurnalism, ganditi-va la cei doi jurnalisti de la Washington Post, in scandalul Watergate: domnii Bob Woodward si Carl Bernstein… Acestia au adus probe la care ditamai Presedintele USA, Dl. Nixon, nu a avut ce sa mai faca si ce sa mai zica, decat sa-si dea demisia!! Asta inseamna o ancheta jurnalistica si de aici se vede nu ca yankeii ne-ar fi superiori, ci faptul ca jurnalismul, chiar pe plan mondial, trece, actualmente, printr-o perioada de scadere.

        Autorul articolului din DW spune ce crede si doreste sa arate astfel ca MCV-ul trebuie mentinut… Comparati cu cei doi jurnalisti de la Washington Post…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 15, 2015

  2. http://gandeste.org/general/mandria-de-a-fi-sluga-3/55964/comment-page-1#comment-130989
    Ileana Vulpescu: “Nu știu de ce naționalismul este taxat atât de rău de parcă ar fi sifilis sau blenoragie când în definitiv nu este decât atașamentul față de țara ta și de poporul tău.”
    http://gandeste.org/general/ileana-vulpescu-despre-politica-statutul-nostru-in-ue-si-viitor-regimuri-vin-pleaca-tara-ramane/56010

    Comentariu de Radu Humor | Iulie 15, 2015 | Răspunde

    • @Radu Humor
      Ei, asa da! 🙂 Foarte bune articole! 🙂

      Da, apropo de ce arata Dl. Buzura. As repeta ce am spus in acest comentariu . Vedeti, la noi nu prea s-au facut reforme. Auzeam pe cineva, la televizor, spunand despre privatizari car ar fi un mit. Bineinteles, este ciudat sa vorbesti asa cand Constitutia arata, la art. 135, al.1, ca: „Economia Romaniei este economie de piata, bazata pe libera initiativa si concurenta”. Ele nu sunt un mit, ci mai degraba o necesitate economica prin care economia sa fie eficientizata. La noi s-au ratat in proportie de 80% (Nicolae Vacaroiu). In sistemul judiciar cam la fel au stat lucrurile. Am vazut nume noi, am vazut institutii noi, precum DNA, dar nu prea am vazut reforme. Cititi cu atentie ce spune Dl. Buzura in aceste doua paragrafe:

      „Cei ce cunosc ori au trăit perioada de după război, a instalării şi a practicilor comunismului primitiv, vor spune ca şi mine, că am ajuns să retrăim cam tot ce ne-a fost dat să detestăm atunci, dar cu o şi mai mare greaţă. Bolnavilor de gargară pe marginea legilor, ar fi momentul să le amintim de Articolul 3 din Constituţia Republicii Socialiste România din 1986, în care se stipulează, pentru a elimina orice dubiu, că: „În Republica Socialistă România forţa politică conducătoare este Partidul Comunist Român.“

      Dacă prin absurd s-ar acorda teoria cu practica şi s-ar înlocui, să zicem, procuratura cu Partidul Comunist, nu s-ar mira nimeni, cum nu s-a mirat nimeni când partide întregi au trecut peste noapte de la stânga la dreapta fără ca vreun membru, fie şi din greşeală, să se opună sau chiar să observe schimbarea. Şi, cum lesne se înţelege, toate se fac în numele interersului naţional, al imaginii României sau chiar al prestigiului României în Europa şi în lume, sintagme care, atât cât va dăinui biologic actuala clasă politică, ar trebui interzise, adică ferite de ridicolul în care au fost coborâte de casta prostimii cu ştaif. Oare mai avem o ţară a noastră? Nu cumva suntem chiriaşii unui mall în faţa căruia se joacă demult o piesă tâmpită prin care ni se administrează subliminal altă istorie, alte valori şi credinţe încât am ajuns să nu mai ştim cine suntem.” (sursa: aici)

      De unde perceptia asta, exprimata de Dl. Buzura…? Eu cred ca rezulta foarte clar faptul ca nu prea s-au facut reforme in domeniul acesta judiciar. Pe de alta parte, atata vreme cat statul se implica in economie, e imposibil sa nu existe coruptie. Asa e peste tot.

      In legatura cu ce spune D-na. Vulpescu. Legat de invatamant, lucrul acesta trebuie privit in contextul in care nu s-au facut, s-au ratat reformele de care vorbeam mai sus. Comunismul a condus economia spre o stare de neperformanta acuta iar dupa ce a cazut, reforme ori nu s-au facut, ori au fost ratate. Cum vreti sa arate invatamantul? In invatmant s-au facut niste reforme timide, legate de invatamantul privat si ar trebui sa continue, dar cu seriozitate. Dansa ridica problema conducatorilor sau a conducerii. Si… cum sunt conducatorii contemporani sau actuali, conducerea…? Sunt in regula…?
      Cand vorbim despre o colonie sau, cum spune D-na. Vulpescu: „Nu știu, îmi pare rău, dar am impresia ca o văd ca pe o colonie” (sursa – aici), eu cred ca ar trebui sa ne reamintim ce inseamna termenul colonie:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Colony
      http://dexonline.ro/definitie/colonie

      Spre exemplu, in DEX se spune: „2. Teritoriu ocupat și administrat de o națiune străină și care este dependent de aceasta pe plan politic, economic, cultural etc” – eu nu cred ca este cazul Romaniei. Investitiile straine sunt foarte mici la noi, ca sa putem vorbi despre dependenta – si chiar de ar fi mari si am fi si o piata de desfacere, totusi nimeni nu spune, de exemplu, ca SUA e o colonie a Chinei, nu? -, teritoriul national evident ca nu e ocupat de nicio natiune straina si nici administrat de o natiune straina. Romania isi indeplineste obligatiile in Tratatele la care este parte. Pe de alta parte, daca ne uitam la acest aspect al definitiei: „3. Grup compact de persoane (de aceeași origine) așezat într-o țară sau într-o regiune a unei țări și care provine din imigrare sau din strămutare.” , eu cred ca noi suntem aceia care colonizam… Pentru ca putem vorbi de colonii de romani in Spania, Italia… E adevarat, in cadrul UE. Sunt de acord cu ce afirma:

      „Ideea asta care vrea să ni se inculce că nu există unii mai prăpădiți, mai decăzuți decât romanii este greșită. Asta o spun oameni care nu știu nici istoria altor popoare, nici a lor. Cine se laudă astăzi cel mai tare, țări bogate uită cum au devenit bogate. Uită ca au devenit bogate având colonii, jefuind niște continente – America de Sud a fost pur și simplu prădata de Spania. Sunt ca și bogătașii noștri, dar nimeni nu-i întreabă cum au devenit bogați.”

      Dar cine face asta? Am citit comentariul Dvs. de la Mandria de a fi sluga a D-lui. Buzura. Dvs. aveti o fixatie cu evreii. Nu e chiar asa! Lucrurile nu stau asa! Intelectualitatea de centru-dreapta, printre care si D-nii. Tismaneanu, Patapievici, au militat pentru condamnarea comunismului, s-au legat de clasa politica, nu de poporul roman, desi la Patapievici gasim si astfel de accente, dar ideea centrala nu e neaparat asta: sa se lege de poporul roman. Ideea era, daca va amintiti, de reforma morala a clasei politice. Or, nici condamnarea comunismului si nici reforma clasei politice nu a placut multora… Pe de alta parte, nu cred ca toti evreii au aceleasi opinii si viziuni politice… Unde scrie ca toti evreii trebuie sa fie de Stanga sau ca toti trebuie sa fie de Dreapta? De asemenea, ar trebui sa ne gandim ca sunt tari mici care o duc foarte bine. Uitati-va la Europa: are cateva tari mari, dar si foarte multe tari mici. Or, nu in toate aceste tari mici lumea o duce prost, dimpotriva! Si nici nu cred ca e perceptia asta ca reprezinta o colonie a celor mari, cum incepe sa prinda la noi…

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 16, 2015 | Răspunde

      • Degeaba te iei d e Radu Humor , de fixatia lui fatza d e evrei , daca vei cerceta mai a tent , vei descoperii ca , initiatorii ororilor intamplate in Romania de dupa ’47 au fost in majoritate evrei . Cel putin la nivel de ” instructori d e partid ” si la nivelele superioare ale PCR…PMR si iar PCR majoritatri erau evreii adica , inclusiv tatal dl-ui Tismaneanu . Ce , ai uitat-o atat d e repede pe tovarasa Pauker ? N-ai apucat sa citesti pe benerele adus la demonstartiile ” oamenilor muncii d e la orase si sate ” : Anna , Luka si cu Gej , baga spaima in burgheji ” ? Asa era scris , eu…reproduc din memorie !

        Comentariu de Marian | Iulie 16, 2015

      • Marian, destul de gresit ceea ce spui. Mai degraba ” initiatorii ororilor intamplate in Romania de dupa ’47 ” au fost comunistii din Rusia. Stalin nu era evreu. Este adevarat ca au fost si multi evrei, dar nu numai evrei.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 18, 2015

    • Chestia asta, ca am fi o colonie sau ca am ajunge asa, stau si ma gandesc daca nu cumva este expresia unei slabe intelegeri a liberalismului la noi in tara. Ceea ce nu ar fi de mirare intr-o tara unde social-democratia reprezinta, inca, o optiune majoritara… Bine, daca stam sa ne gandim la generatia de care apartine D-na. Vulpescu atunci poate am gasi o explicatie pentru o asemenea viziune. In alte tari, cele occidentale sau SUA, intalnesti firme straine, care aduc un aport insemnat de capital si care contribuie la crearea de locuri de munca, la cresterea PIB-ului, intalnesti chiar imigranti foarte multi. Or, la noi nu prea intalnesti asa ceva, in schimb se vorbeste ca suntem sau ca vom ajunge o colonie…

      Eu cred ca noi cadem dintr-o extrema in alta: dintr-un cosmopolitism ultramodern, intr-un nationalism desuet si viceversa…

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 16, 2015 | Răspunde

      • Nu cred ca-i vorba de-o slaba intelegere a liberalismului ci mai degraba o respingere totala sau aproape totala sa . e asemena , nu cred ca , am apucat sa traim in acel „cosmopolitism ultramodern ” pentru a putea sa cadem intr-un nationalism desuet . Romania n-a cunoscut niciodata cu adevarat ce inseamna nationalismul…fie el si desuet . nationalistii lui Zelea sau Sima …copiau fascismul lui Musollinni si Hitler iar „nationalistii :” lui Vadim bunaoara …copiau spusele ” tribunului ” ca pe sfintele evanghelii , d e parca VC.Tudor n-a fost in viata lui un elogiator al comunismului , al ” geniului ” tovarasului ….Scornicescu si mai ales a…tovarasei sale de viata , sotie , mama devotata , tovarasa d e lupta …savant , academician si doctor si inginer pe deasupra !!! De asemena n-am a vut niciodata dupa ’90 o forta d e stanga care s a aplice masuri d e stanga o data ajunsi la guvernare . Bunaoara guvernul Ponta…din Mai 2012 d e cand a fost ales si a primit sprijinul parlamentar …ce masura d e stanga a luat ca s e dau mari socialisti ? Astalalt…Basescu si sluga s a Boc { precum si celelalte slugi si….slujnicutze 😉 } s-au dat mari sustinatori ai centrului dreapta si…ce masuri d e dreapta au luat ? Aaaaaa…ca pe timpul lor au disparut pur si simplu cateva mii d e IMM-uri…o fi o masura d e dreapta poate si eu inca n-am aflat , asta-i altceva . Aaaa ca pe timpul lui Ponta s-au marit pensii , salarii { nu chiar la toti otova } …s-au micsorat TVA-urile pe la una alta sau c a au crescut alocatiile pentru copii insa : CU CE PRET ? Stie cineva , cine va platii la un moment dat ? Pai este simplu : aia care s-au bucurat d e aceste masuri de ” stanga ” azi , fara sa stie ca maine banii vor trebuii returnati intr-un fel sau a ltul . Adica…taman dupa scenariu grecesc : dau azi c-o mana iar cei ce vor urma , vor platii cu amandoua mainile si vor plati TOT ! Nu trebuie s a apartii generatiei dn-ei Vulpescu pentru a intelege faptul ca….repetam cu obstinatie errori din trecut si mai mult ca le si actualizam uitand ce am patimit in trecut datorita acestor errori . Are dreptate Radu Humor si nu-i vorba nici despre nationalism desuet nici macar de antisemitism : pur si simplu omu’ si-aduce aminte de ” necazurile ” , d e suferintele produse noua romanilor d e evrei dupa ’45 , ca doar nu noi romanii am inventat comunismul ci , ei evreii , iar Biblia { o carte in care stiu ca esti doctor 😉 ! } , arata foarte clar asta …cel putin in spusele lui Hristos si-n Revelatia lui Ioan . S-au razbunat si pe noi nu doar pe germani si s-au razbunat cu varf si indesat . Nu crezi ca AJUNGE ?!! Culmea este ca , nici in Rusia , Ucraina , Ungaria , Franta , Italia sau Spania n-am auzit ca vreodata , cineva sa-si fi facut mea culpa pentru holocaustul poporului evreu ci…doar in Germania si Romania { evident Romania ” postrevolutionara ” } s-au gasit unii suficient de ” decenti „pentru a solicita scuze unei natiuni . Este o culme pana si faptul ca Germania a platit , Romania a platit daune doar ailalti d e mai inainte n-au platit deloc iar astia…tot pe noi ne arata cu degetul , mrs. Victoria Nuland aratandu-ne degetul . Sa zicem oare merci ca ne arata doar aratatorul si nu …. mijlociul ???

        Comentariu de Marian | Iulie 16, 2015

      • Marian, zici asa:

        „Are dreptate Radu Humor si nu-i vorba nici despre nationalism desuet nici macar de antisemitism : pur si simplu omu’ si-aduce aminte de ” necazurile ” , d e suferintele produse noua romanilor d e evrei dupa ’45 , ca doar nu noi romanii am inventat comunismul ci , ei evreii , iar Biblia { o carte in care stiu ca esti doctor 😉 ! } , arata foarte clar asta …cel putin in spusele lui Hristos si-n Revelatia lui Ioan . „

        Nici tu n-ai dreptate si nici Radu Humor. Nu evreii au inventat comunismul. In Biblie nu se vorbeste nimic despre comunism, care a fost si ateu pe deasupra. De asemenea, unde se vorbeste in Biblie, spre exemplu, despre kibbutz-uri? Ideile comuniste, originare, dateaza cu mult inaintea lui Marx. La inceputul Epocii Moderne, l-as aminti pe François-Noël Babeuf. E o discutie care se poate face si anume daca originile moderne ale comunismului s-ar gasi in scrierile materialistilor francezi din sec. XVIII. Iti recomand sa citesti lucrarea Omul masina scrisa de Julien Offray de La Mettrie. Observa ca Marx a facut referire la ei – v. aici, dar mult mai tarziu, unde el arata la inceput ca:

        „The French Enlightenment of the eighteenth century, and especially of French materialism, was not only a struggle against the existing political institutions and against the existing religion and theology, but equally an open and outspoken campaign against all metaphysics, especially that of Descartes, Malebranche, Spinoza, and Leibnitz. „

        adica, incerc sa traduc:

        „Iluminismul francez de sec. XVIII, in special materialismul francez, nu a fost numai o lupta impotriva institutilor politice existente si impotriva religiei si teologiei existente in acea vreme, dar in mod egal si deschis o campanie impotriva intregii metafizici, in special celei a lui Descartes, Malebranche, Spinoza si Leibnitz.”

        De asemenea, e de notat ca pentru Babeuf – v. articolul din Wikipedia – termenul de democratie nu era similar cu ceea ce consideram noi astazi, acceptiunea actuala a termenului. El alatura democratia cu abolirea proprietatii private si, in mod egal, cu ceea ce rezulta din proprietatea privata. Bineinteles, el lua apararea celor saraci.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 18, 2015

      • Mai repede este gresit ceea ce spui dumneata onorate prieten ! Acei ” comunisti din Rusia ” erau cumva norvegieni …suedezi ??? Erau evrei rusi ce atata discutie ??? Ce facem …ne facem ca nu stim ??? Eu nu ma gandeam la Itzic , Strul , Leibovichi si cum s-or mai fi numind ei pe plaiurile mioritice ci la numele pe care le aveau cei sositi fie inaintea fie dupa , tancurile T34 . Sa nu-mi spui ca Anna Pauker sosise cu primul avion din Elvetia ca , nu te cred !!!

        Comentariu de Marian | Iulie 18, 2015

      • N-ai dreptate sa reduci regimul comunist doar la evrei!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 18, 2015

  3. Pe Virgil Magureanu nu l-am mai vazut cam demult pe sticlele TV-urilor insa dl. Costin Georgescu…cred ca si-a facut mutatia de pe buletin in ograda alora d e la Antena 3 sau Realitatea TV . Traian Basescu { daca nu v-asi cunoaste cat de cat si pe dumneata si pe Radu Humor a-si fi crezut ca-i aduceti osanele ” geniului ” sau politic asa cum vad ca mai nou au inceput unele televiziuni s-o faca } vad ca intradevar nu se-atinge NIMENI nici c-o floare de el deci au dreptate tipii d e la Deutsche Welle . Nu-mi pare nimic suparator in faptul ca numele lui Costin Georgescu fost la SRI a fost confundat cu ….. Georgescu dar Florin …de la BNR , nu d e la alte „servicii ” . Cat d e tampit s a fie cineva incat sa-si inchipuie ca Florin Georgescu { fost membru al unui guvern postrevolutionar } a lucrat atatia ani in BNR doar ca…specialist financiar civil ???? Unde , in Romania ??? Sau alde Isarescu…. sa fim seriosi ! Dupa peste patru decenii d e comunism absolut primitivist la ce ne puteam a stepta , la ingeri ??? Augustin Buzura are dreptate iar dna Vulpescu si mai si . Ti-am mai spus parca ca , am cunoscut un tip ce fusese numit imediat dupa ’48 director general la fabrica de bere Rahova iar asta din postura de ….bouar , d e tip care mana boii ce trageau carutzele cu orz ce intrau pe poarta fabricii catre silozuri . Prin anii ’70 am auzit , spusa de un medic batran , un fel d e intamplare despre Georghe Gheorghiu-Dej petrecuta prin…’50 ! Tipul fiind bolnav cu stomacul { bautura si…femeile bat-ale vina 😉 s-a dus la Moscova { unde altundeva 😉 }pentru un diagnostic si tratament iar medicii de-acolo i-au spus ca in Romania exista medici foarte buni care s e pot ocupa cu succes de nevoile sale si…l-au intrebat despre aia . Evident pe moment tov. Dej …n-a prea stiut despre ce-i vorba insa …o data ajuns in tara s-a interesat d e ei si , a constatat cu stupoare ca respectivii medici , despre care cei sovietici aveau doar cuvinte d e lauda , erau la puscarie…la Gherla , la Canal , la Poarta Alba . Romulus Vulpescu insasi…a fost nevoit sa invete meseria d e …strungar , dupa ce lucrase cu carca ani d e zile pe „santierele patriei ” . Eu insumi { mai curand familia mea deoarece , eu personal eram mult prea ” tanar } pe atunci } am avut un vecin prof.dr. Karatzali care , i-a salvat pentru o perioada de timp viata bunicii mele ce suferea d e cancer , i-a lungit zilele cat a putut bietul om . In ’62 dupa un filaj la vedere ….a disparut si el si sotia sa iar apartamentul lor , a fost repartizat tovarasului Popescu , sef d e paza la IP. Fca . de Timbre deoarece era…un tovaras devotat . Ti-am spus parca si faptul ca ” persoane abilitate ” spre deosebire d e subsemnatul mi-au atras atentia ce s e va intampla { dar sti cum : PUNCTUAL !!!! !!! } dupa acea nebuloasa numita ” revolutie ” si mai ales dupa alegerile din 21 Mai ’90 . Pentru ce n-am vrut sa-i ascult p’aia si sa-mi iau picioarele la spinare…doar Dracu poate sti 😦 !!! Vorbeau aia d e la acea publicatie germana despre ” unii ” c e nu-s atinci d e NIMENI nici macar c-o floare ….pai am vazut ca nici fostii tortionari ce s-au ocupat cu „reeducarea prin munca si pentru munca in folosul societatii ” a elitelor romanesti { a adevaratelor elite !!! } n-au fost deranjati pana mai a cum vreo doi ani si atunci…cativa : Visinescu si…Ficior adica DOAR doi indivizi { oare doar ataitia sa fi fost ??? } care depasescu cu mult o anumita etate si carora…chiar nu mai are nimeni ce sa le mai ia ca ani de viata …oricum mai au foarte putini iar mortii si durerea pricinuita n-o vor putea returna NICIODATA . Ma uit si-l mai vad cateodata pe javra aia de Ion Iliescu si…chiar ma minunez cu cat aplomb vorbeste inca aceasta hiena bolsevica si…chiar ma-ntreb : oare cand isi va aduce aminte Satan de el sa-l ia si , sa-l duca in Iad ???? Oare cate cadavre o avea asta prin debara ? Cred c-a fost nevoit sa-si faca una foarte larga pentru a putea depozita toate scheletele { inclusiv pe alea din 13-15 Iunie ’90 } in ordine ca …la cat d e birocrat este , la ce te poti astepta !? Culmea e ca aia d e la Deutsche Welle …nu i-au pomenit numele !

    Comentariu de Marian | Iulie 16, 2015 | Răspunde

    • Esti mai tare decat Solomon ! Auzi tu ce chestie , ce verdict : ” nici tu n-ai dreptate si nici Radu Humor ” ! Si d e ce ma rog ? Cum dracu s a nu scrie in Biblie despre comunism ? Vrei cumva s a sugerezi ca inspiratorul , cel care a stat in spatele fiecarui individ care a scris si el cateva randuri in Biblie era ….nestiutor , nu vedea mai departe d e lungul nasului ??? Pai , ai uitat cine era gagiul ??? Aaaa ca ” e scris adanc „…asta-i altceva insa per total cam la asta s e refera textele respective . Insusi Isus vorbea multimilor la un anume moment intr-un mod pe care dumneata insusi ai fi in stare sa-l categorisesti drept discurs comunistoid . Sau i-ai uitat discursurile ? Ai uitta ca tipul a fost initiatorul ratziei d e mancare ? Fireste El s-a luat dupa tat-su dar…grosso modo …ai uitat c-a hranit cateva mii d e indivizi avand drept alimente , cinci paini si….trei pesti ??? Ce crezi cumva c a impartea cate un peste si-o paine per capita 😉 ? Pai…nu i-ar fi ajuns marfa nici macar cinci minute , cu toata posibilitatea Lui de a multiplica alimentele respective ! Despre kibbutzurile evreiesti , mi-a povestit un bun amic emigrat cu familia in Israel prin anii ’60 pe cand Mincu Iosif { ca asa se numea tipul } avea doar 11 ani . A revenit in Romania prin 72 si…m-a vizitat pe mine si evident familia mea care…fara sa-mi laud prea mult parintii , au avut un rol foarte important in grabirea formalitatilor pentru emigrarea respectivei familii evreiesti . Fireste si ” organele ” statului roman au avut rolul lor caci , numai un prost poate crede ca acele chestii s e faceau pe moca . Mi-a povesti arhisuficient despre viata in kibbutzuri , atat d e mult incat…mi-au zburat instantaneu din cap , ideile de o eventuala …” vizita ” in Israel ! Insa, fara acele kibbutzuri statul Israel la dimensiunea economica si politica de astazi…chiar n-ar fi putut exista . Termenul de „democratie ” inseamna si a insemnat intotdeauna acelasi lucru , chiar daca Babeuf n-a fost d e acord cu asta : PUTEREA AUTOCRATICA A CUIVA ASUPRA ALTCUIVA , CHIAR DACA ACELA S E NUMEA POPOR DE FAPT , IN SPECIAL ASUPRA POPORULUI A FOST FOLOSITA ACEA ….KRATIE ! Nici aia din vechime nu erau atat d e fraieri incat s a nu realizeze faptul ca , prostimea odata eliberata din chingi….nu le va fi moale alora ce administrau niste chestii , alora ce guvernau acea masa d e oameni pe care eu o numesc prostime . Este foarte adevarar faptul ca , nu le-am citit lucrarile lui Descartes , Malembranche , Spinoza sau Leibnitz insa…l-am citit pe Marx . FIreste nu ca mi-ar fi placut in mod special acest gen d e ” literatura ” insa…parca ursul joaca d e voie ??? Din ce-am citit …mi-a mai ramas cate-o bruma d e amintiri prin cap insa…si aceasta a disparut in momentul in care m-am confruntat pe viu cu…ideile pe care le aveau comunistii romani vis a vis de ….poporenii din tara lor . Oare Scornicescu nu era un fel d e Isus atunci cand rationaliza PE TIMP D E PACE { !!! } si impartea mancarea , alimentele { si nu doar alimentele } , pentru a putea face export masiv si pentru ca acestea sa ajunga cat de cat si pe mesele romanilor chiar daca intr-o cantitate …insuficienta ??? Avea dreptate scorpia aia de ADI Elena Ceausescu : ” In Romania , nimeni n-am murit vreodata de foame ” ! Ma-ntreb , oare ce s-ar fi intamplat daca s=-ar fi murit an gross de foame ? Oare ne-am fi comportat precum aia din North-Koreea ? Ar fi chitzaiat careva ? In Romania Socialista si mai ales DEMOCRATICA …prin insasi Constitutia sa ? Nu era si pe timpul aluia …DEMOCRATIE in Romania ??? Fi serios frate era , insa…nu mai exista DEMOS -ul ci doar….KRATZIA !!! Cam peste tot in lume , observ ca s e incearca mai insidios sau mai brutal , inlaturarea demos-ului si consolidarea kratiei . Oare nici aici nu esti d e acord cu mine ???

      Comentariu de Marian | Iulie 18, 2015 | Răspunde

      • Pentru argumentarea ultimei fraze iti recomand cu aceeasi caldura cu care i-ai recomandat dumneata lui Rica …acelasi articol din „Adevarul ” sub semnatura dl-i . Cristian Preda 😉 . Pentru altfel d e argumente …respectiv asupra teoriilor mele pe margine a Bibliei si-a faptelor Domnului Isus Hristos…las la buna dumitale intelegere 😉 !

        Comentariu de Marian | Iulie 18, 2015

      • Marian, cu parere de rau, dar din ce spui rezulta ca n-ai inteles nimic nici din Biblie, nici din comunism si nici din democratie!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 18, 2015

      • Biblia nu se intelege onorabile , Biblia se traieste , Biblia poate sau nu s a faca parte din viata si educatia unui individ insa , d e aici si pana la a o intelege….Pai de-alungul anilor oare cati exegeti ai Bibliei s-au contrazis intre ei dovedind prin aceasta ac nici macar ei n-au inteles-o ? Crezi ca cineva in aceasta viata pamanteana va descoperii vreodata secretele Bibliei intelegand-o ? FI SERIOS !!!

        Comentariu de Marian | Iulie 18, 2015

      • Gresesti! Trebuie sa si intelegi! Iar tu, din pacate, intelegi gresit…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 18, 2015

  4. Ponta nu este capabil sa glumeasca. E prea arogant si prea infumurat. Crede ca nimic nu-l poate atinge si refuza sa accepte realitatea. Se pare ca „teutonul” l-a invins pana la urma. Singura gluma buna a pesedeilor ar fi sa-l aleaga pe Dragnea sef. Pai la un partid de penali, cine ar putea fi sef, daca nu un penal? 😊
    Si ne mai miram ca suntem luati la rost pentru coruptia institutionalizata de toti partenerii, atat UE cat si NATO.

    Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 16, 2015 | Răspunde

    • Iti recomand sa citesti:
      Adevarul

      Ce nu s-a văzut din pricina Greciei

      de Cristian Preda

      Se arata ca:

      „Câtă vreme toată lumea a fost cu ochii pe negocierile care au salvat Grecia de la colaps, ceilalţi europeni au continuat să facă politică. Iată câteva dintre lucrurile petrecute, în unele dintre statele-membre, în acele zile în care Grexit a atras toate privirile:

      … la Londra, unde se vorbeşte mult despre o altă „exit”, guvernul lui David Cameron a cerut ca deputaţii scoţieni să nu mai voteze legile din Camera Comunelor care privesc exclusiv Anglia, de vreme ce englezii nu se pronunţă asupra chestiunilor domestice din Scoţia, tratate exclusiv de membrii Parlamentului de la Edinburgh;

      … în vecinătatea imediată, irlandezii au revocat aproape şase mii de legi considerate vetuste, inclusiv una, adoptată în 1533, care le interzicea cetăţenilor să critice căsătoria lui Henric al VIII-lea cu Anne Boleyn şi o alta, din 1817, care rezerva consumul de cartofi şi de fulgi de ovăz claselor inferioare;

      Portugalia a abrogat şi ea o lege, şi anume pe cea care îngăduia acordarea aşa-numitelor „vize de aur” oricărui străin din afara UE interesat să cumpere o casă cu minimum 500 de mii de euro sau să deschidă, în această ţară, o firmă cu minimum zece angajaţi;

      … în schimb, belgienii au acordat vize pentru 244 de creştini care trăiau la Alep şi le-au promis sprijin pentru a obţine azil;

      … în aceeaşi zi, circa cinci sute de refugiaţi afgani şi somalezi ajunşi în tabăra austriacă de la Traiskirchen au organizat un protest, pentru a cere ca nu cumva să fie trimişi în Bulgaria sau Ungaria, în baza sistemului de cote alocate fiecărei ţări din UE;

      ungurii, confruntaţi, totuşi, şi ei cu un val de refugiaţi, au început lucrările la un gard de patru metri înălţime, de-a lungul graniţei lor cu sârbii, în ciuda criticilor severe formulate de Comisia Europeană;

      … o Comisie căreia bulgarii i-au cerut 80 de milioane de euro, pentru a-i despăgubi pe producătorii de lapte afectaţi de embargoul la adresa Rusiei lui Putin;

      … despre liderul de la Kremlin a vorbit şi noul preşedinte leton, în primul său discurs oficial, pentru a spune că e imposibil să coopereze cu o ţară care a violat dreptul internaţional;

      … cu totul diferită pare să fie atmosfera discuţiilor dintre preşedintele Ciprului, Nicos Anastasiades, şi liderul ciprioţilor turci, Mustafa Akinci, angajaţi într-o negociere văzută de ambele părţi sub semnul „acum ori niciodată!”;

      …. croaţii şi slovenii au aflat şi ei, săptămâna trecută, că decizia referitoare la vechea lor dispută în privinţa frontierei va fi pronunţată în decembrie;

      … va dura probabil mai mult conflictul din sânul Frontului Naţional, dintre Marine Le Pen şi tatăl său, ajuns la venerabila vârstă de 87 de ani;

      … ceva mai tânăr decât naţionalistul francez, Silvio Berlusconi, fostul premier italian, a aflat zilele trecute că a fost condamnat pentru că, în urmă cu un deceniu, l-a mituit pe senatorul de Gregorio, cu gândul de a dărâma guvernul condus de Romano Prodi;

      … un scandal de corupţie e în plină desfăşurare şi în Malta: fostul comisar european John Dalli e acuzat de presă că ar fi făcut mai multe călătorii suspecte în Bahamas, motiv pentru care s-ar afla sub ancheta OLAF, dar şi a FBI;

      … scandal a fost şi la Varşovia, după publicarea unor noi înregistrări dintr-un adevărat „serial” început în vara lui 2014: de data asta, a fost vorba despre o conversaţie dintre fostul preşedinte Kwasniewski şi unul dintre cei care i-au fost consilieri, în care era vorba despre dovezi cum că mai mulţi generali polonezi sunt corupţi;

      …. alţi doi ex-preşedinţi au ţinut prima pagină şi-n România: T. Băsescu a vorbit despre un fost consilier, care ar fi traficat informaţii, iar I. Iliescu a criticat plecarea premierului Ponta din fruntea PSD şi înlocuirea sa cu Rovana Plumb;

      … o femeie a venit şi la şefia unei formaţiuni nemţeşti: e vorba despre Frauke Petry, comparată de mai mulţi comentatori cu Sarah Palin şi care conduce Alternative fur Deutschland, un partid iniţial sceptic faţă de euro, dar liberal, şi care a devenit de curând naţionalist.

      Euro şi naţionalism? Parcă şi-n Grecia era vorba despre asta. Cercul se închide…

      Recomand citirea integrala si in original a intregului articol.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 17, 2015 | Răspunde

    • @Rica Venturiano Onorabile , Ponta este capabil sa glumeasca si uneori face glume bunicele . Problema e ca , acele glume s e pot face la o agapa cu prietenii { eu nu-i sant prieten , eu si familia mea nu-i santem prieteni lui Ponta } sau cu ….familia lui proprie si personala . 😦 . Sa nu uite ca s-a dat d e casul mortii pentru ca Johannis sa ajunga la Bucuresti in politica mare . Mai bine-l lasau acolo la Sibiu : pana la ora asta merg la pariu pe ce vrei matale onorabile ca era anchetat , eventual retinut ….poate si arestat daca suma era prea mica 😉 pentru ceva ….gasea saracu DNA pentru ce ! Adica vrei matale { sau mai curand Victor Ponta } sa-mi spuneti ca nominalizarea lui Fifor sau … Ludovic Orban la Transporturi aia-i gluma ??? Daca-l propunea pe Traian Basescu { tata-l Transporturilor } , AIA ERA O GLUMA BUNA dar asa…a iesit o fasaiala ! Pai ori ca-l propunea pe Fifor ori pe Andrei Plesu…nu era tot aia ? Da , Traian Basescu ministru al transporturilor…aia da , era o chestie !!! Sa-l fi vazut atunci pe teuton …ce ar mai fi avut d e comentat ? Oare ar fi avut tupeul sa-l refuze ? Chiar ma-ndoiesc de asta .

      Comentariu de Marian | Iulie 17, 2015 | Răspunde

      • Viata lui personala chiar nu ma intereseaza. Atunci cand se urca in masina de serviciu si merge la ”servici” cu girofaruri el este PM si de aceea trebuie sa se comporte ca atare. Fuctia avuta nu este ca sa se certe el tot timpul cu presedintii. In 3 ani de zile n-a dat dovada decat de incompetenta si infantilism. Un pusti rasfatat si arogant, care se umfla in muschi avand in spate o functie si o imunitate. Fara astea este un zero barat.
        Ca PM nu trebuie sa faca glume, ci sa faca ce crede partidul din care face parte ca este mai bine ptr tara pe care o conduce, dupa cum dicteaza politica partidului, nu dupa bunul plac al unuia sau altuia,sau chiar dupa al unui anume grup.
        La ora actuala insusi pesedeul este o gluma. Un partid de hoti penali, ce are in frunte niste penali. Ce dovada mai buna vrei, cand nu cu mult timp in urma acest Goe al politicii romanesti se batea cu caramida in piept ca orice membru condamnat de Justitie isi va da demisia din partid si din toate functiile detinute politic. Vorbe goale si atat. Sau se aplica doar la unii. In timp ce criticii lui tonta sunt exclusi, condamnatii penal candideaza la sefia partidului. Cum sa caracterizezi un partid condus de penali? Cum sa ne mai judece partenerii externi cand tara este condusa de condamnati penali?
        Asa ca tonta nu stie sa glumeasca, el stie doar sa-si bata joc si sa jigneasca o tara, un popor, ATAT!!

        Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 19, 2015

      • PSD are si oameni onesti, valorosi, cred eu, care, desigur, ar trebui dusi mai in fata si chiar, de ce nu?, propulsati la conducere. Scriam despre asta aici. Insa mai e o chestiune, care vizeaza Opozitia: acest discurs – cat sunt de penali cei din PSD – dateaza din perioada lui Traian Basescu. Partea proasta este ca a venit o guvernare mult mai slaba, cea cu Boc in frunte. Si ineficienta in comparatie cu guvernarea Nastase. Pe Tariceanu nu-l mai pun ca tot a guvernat el cu sustinerea PSD. Pe de alta parte, si PDL s-a dovedit a fi un partid corupt, poate la fel de corupt si penal ca si PSD. Partea proasta este ca ineficienta continua si acum, desi avem crestere economica – lucru bun, dar insuficient. Insa, da, asa zic si eu…: o schimbare de look la PSD n-ar strica, nu?

        Nu stiu daca Ponta e chiar atat de infantil precum pare… S-ar putea sa fie mai smecher decat pare!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 20, 2015

      • Perfect aevarat Motane. Si nu doar in pesede exista oameni valorosi. Eu spun ca in toate partidele exista oameni care ar face treaba a daca ar fi lasati s-o faca. Partea proasta este ca s-a inpamantenit sistemul asta fanariot de a face poltica. „Te ung, daca imi dai”. Si cum trebuie sa dai dai mai mult decat poti face cinstit,te pui pe japca.
        Goe ar vea sa fie „jecher”, dar fara „spate” e doar u pacalici. Are doar tupeu si aroganta de beizadea, de tipul alra din masini scumpe care intra pe cotrasens,depasesc in intersectii, si te injurasiguri fiind ca „rezolva tata”. Sa ma ierti dar „itelighentzie” d’asta de ferentari ma cam lasa rece. Soferul meu, fara sa aiba doctorate e mai destept si mai „smecher”ca el. Cu toate ca are familie mare si n se lafaie, gandeste mai „economic” si mai politic decat acest goe.
        Tu nu vezi ca e trei ani s-a ocupat doar de contre, si campanii electorale. Acum iar e in campanie electorala. Dar treaba cand mai face cineva in tara asta.? De 25 de ani o tinem numai asa, contre, sapaturi, campanii electorale, si de platit plateste boboru, „vulgul”, ca deh,si asa nu are altceva mai bun de facut. Pleaca in bejenie, sau plateste birul ptr fanariotii astia enorociti.
        DOA

        Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 20, 2015

      • 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 20, 2015

      • Dar de ce nu sunt lasati sa faca treaba? De ce? Tu cum iti explici?

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 20, 2015

      • Am spus de ce. Pentru ca la noi se face politica in stil fanariot. Eu te „ung” intr-o functie, iar tu „cotizezi”. Si cum „leafa” nu ajunge se aplica metoda „colectarii de biruri”. Ce-i de explicat aici? Si asta destul de clar de vazut.

        Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 21, 2015


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: