Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

As putea s-o contrazic pe D-na. Nuland…

… cel putin dintr-un punct de vedere!

Gandul

Victoria Nuland, despre „cancerul” corupţiei din Balcani şi Europa de Est: „Deschide vulnerabilităţi pe care statele petrolifere şi extremiştii le exploatează”

Se arata ca:

Asistentul secretarului de stat al SUA, Victoria Nuland, a declarat că fenomenul corupţiei din Balcani şi din Europa Centrală şi de Est rămâne o problemă care slăbeşte democraţiile, creşte şomajul şi tulburările civile, deschizând vulnerabilităţi pe care autocraţii, statele petrolifere şi extremiştii le exploatează. Ea a mai spus că SUA colaborează cu România pentru a-i pregăti pe procurori să investigheze şi să trimită în judecată cazurile de corupţie.

Asistentul secretarului de stat al SUA, Victoria Nuland, şefa Biroului pentru Eurasia şi Europa din cadrul Departamentului de Stat, a declarat că SUA colaborează cu România în combaterea corupţiei, fenomen care rămâne o problemă în regiunea Balcanilor şi Europei Centrale şi de Est.

„În România, avem un parteneriat prin care pregătim procurorii să identifice, să investigheze şi să trimită în judecată cazurile de corupţie”, a declarat Victoria Nuland în timpul unei vizite la Dubrovnik, Croaţia, vineri 10 iulie.

„Corupţia‬ rămâne un impediment major în calea progresului din această regiune. Este cancerul care slăbeşte democraţiile, creşte şomajul şi tulburările civile. Mai mult decât atât, deschide vulnerabilităţi pe care autocraţii, statele petrolifere şi extremiştii violenţi le exploatează. Toţi cei care caută să provoace probleme aici găsesc o poartă deschisă atunci când banii murdari pot cumpăra politicieni corupţi şi subminează guvernarea democratică şi statul de drept”, a declarat Victoria Nuland.

Ea a mai spus că pentru a limita „acţiunea forţelor anti-democratice”, SUA au un parteneriat cu Europa Centrală şi de Est prin „Emerging Donor Challenge Fund”.”

Eu nu spun ca n-ar exista coruptie, de exemplu in Romania. Nici nu spun ca nu trebuie luptat impotriva coruptiei. Dar aceasta coruptie a fost masurata doar la nivel de perceptie: cum percep cetatenii fenomenul coruptiei din tara lor. Doar din acest punct de vedere pot sa spun cat de mare sau cat de mica ar fi coruptia – raportata la punctul de vedere al altor cetateni din alta tara. In rest, nu prea stim mare lucru despre acest fenomen, nu stim nici cat e de periculos in realitate, nici cat e de mare in realitate, nu stim nici daca, spre exemplu, coruptia in Germania ar fi mai periculoasa (sau nu) decat cea din Romania.

Dar nu despre asta e vorba. D-na. Nuland spune „Mai mult decât atât, deschide vulnerabilităţi pe care autocraţii, statele petrolifere şi extremiştii violenţi le exploatează.” (subl. mea).  Totusi, eu nu am vazut nici in Romania si nici in Estul Europei (poate cu exceptia Rusiei), atentate teroriste cu o frecventa atat de mare si atat de periculoase si distrugatoare precum in Vestul Europei (de exemplu in Franta) sau in SUA. D-na. Nuland continua: „Toţi cei care caută să provoace probleme aici găsesc o poartă deschisă atunci când banii murdari pot cumpăra politicieni corupţi şi subminează guvernarea democratică şi statul de drept” – totusi, eu vad ca in alte parti problemele sunt provocate mult mai usor decat aici. Daca ma gandesc la afacerile EADS, Microsoft, epicentrul lor nu este, din cate am inteles, in Spatiul Estic, nu provin de aici. Nu am vazut pana acum luate masuri si duse la indeplinire in tarile unde isi au epicentrul aceste afaceri numite de coruptie (daca, intr-adevar, despre coruptie ar fi vorba). Asa ca fraza rostita de D-na. Nuland e universal valabila, nu vad de ce trebuie sa se limiteze doar la o anumita zona geografica.

Faptul ca „SUA colaborează cu România în combaterea corupţiei” – cum afirma D-na. Nuland – nu e un lucru rau. Insa stau si ma intreb de ce face D-na. Nuland astfel de aprecieri, precum cele la care m-am referit mai sus… Ca sa justifice o astfel de colaborare, precum cea cu Romania? Doreste o colaborare similara si cu alte state…?

Recomand citirea integrala si in original a intregului articol.

Anunțuri

Iulie 13, 2015 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

20 comentarii »

  1. Moyane, in parte sunt de acord cu tine. In parte, pentru ca in rest inclin sa fiu de acord cu dansa. Cu tine sunt de acord, pentru ca din punctul nostru de vedere, al romanilor, ce zice domnia sa este tendentios. Cu dansa tind sa fiu de acord ptr ca asta este perceptia „din afara” despre noi, despre estici si balcanici pe deasupra. Perceptia asta este general valabila, te rog sa ma crezi. Nu doar la nivel inalt, ci si la nivel mediu, de afaceri. Si cum sa-i condamni, cum sa-i combati, cand cei in masura sa faca lobby ptr tara asta doar cheltuie banii si …. ATAT. 😆 Degeaba incerc si eu si altii ca mine sa demonstram contrariul, cand pe canalele (asa-zise) oficiale informatiile sunt „pe dos”.
    Poate ca nu avem atentate, dar asta nu inseamna ca suntem feriti. „Momental” nu prezentam „interes”, dar nu-i timpul pierdut.

    Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 13, 2015 | Răspunde

    • Da, asta spuneam si eu, ca se masoara perceptii. Da, dar…

      Asa, nimeni nu-i ferit… E ferit cineva…?

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 14, 2015 | Răspunde

  2. Exceptional comentariul dumitale la articolul alora d e la „Gandul ” , EXCEPTIONAL SI MAI ALES D E BUN SIMT !

    Comentariu de Marian | Iulie 13, 2015 | Răspunde

  3. Madama poate lua în gură orice, inclusiv corupţie. Mai ales din România, care am observat că-i place la nebunie !
    Nu, nu România, ci slugile pe care le-a cumpărat şi le dirijează de zor !
    Din păcate doar într-o singură direcţie :
    Cei care nu acceptă pe gât bocancul lui Kerry, sau toacele Victoriei (yancheylor asupra românilor ) ! Prin asta pot păcăli naivii, sau se pot păcăli singuri ( nu-i exclus ca datele primite să oglindească o realitate falsă, sau să ascundă parşiv furturile unora din gaşca de la noi, sau din cea de la ei ).
    Atâta timp cât peste EADS şi Microsoft se aşterne o tăcere criminală, cât timp unul ca Băsescu nu-şi poate găsi nu celula, ci palatul, în care să-şi petreacă restul vieţii păzit nu de gardieni, ci de SPP, Berceanu, Videanu, Igaş, Falcă, Boc, Olteanu sau Isărescu, adevăratul păpuşar ce s-a săturat şi el de condus România, se plimbă nestingheriţi printre noi, Victoritza asta, Nulănd din pdv a credibilităţii, nu poate produce decât zâmbete ironice, sau înjurături neaoşe !
    Siktir !

    Comentariu de Radu Humor | Iulie 13, 2015 | Răspunde

    • Radu Humor, dupa Dvs. n-ar avea deloc dreptate, gresesc?. De ce credeti asta?

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 14, 2015 | Răspunde

    • „Cei care nu acceptă pe gât bocancul lui Kerry, sau toacele Victoriei (yancheylor asupra românilor ) ! Cei care nu acceptă pe gât bocancul lui Kerry, sau toacele Victoriei (yancheylor asupra românilor ) ! ” – eu tot n-am inteles: are sau n-are dreptate? Mie imi face impresia ca ati vrut sa spuneti ca Victoria Nuland n-are dreptate. De ce? De ce considerati ca n-are dreptate?

      De ce unul ca Basescu trebuie sa-si gaseasca celula? Poate e nevinovat. De ce credeti ca e vinovat?

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 14, 2015 | Răspunde

    • Ca sa fiu si mai clar: de ce nu sunteti de acord cu ceea ce a spus D-na. Nuland:

      „Toţi cei care caută să provoace probleme aici găsesc o poartă deschisă atunci când banii murdari pot cumpăra politicieni corupţi şi subminează guvernarea democratică şi statul de drept” ?

      Dvs. vorbiti de „Cei care nu acceptă pe gât bocancul lui Kerry, sau toacele Victoriei (yancheylor asupra românilor ) ! „. Ce a spus D-na. Nuland mai sus inseamna „bocancul yankeilor asupra romanilor”??? Evident ca nu inseamna asta. Problema nu e „bocancul yankeilor” ci daca are sau nu are dreptate… Ea ne pune pe noi, romanii, in garda, datorita faptului ca ne semnaleaza niste lucruri negative, care s-ar intampla pe aici…

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 14, 2015 | Răspunde

    • Vad ca in „enumararile” domnului Humor lipsesc numele sonore din pesede. Sa inteleg de la domnia sa ca „ceilalti” sunt niste sfinti???? 😆

      Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 14, 2015 | Răspunde

    • Apropos de injuraturi. Aia folosita nu prea este ”neasosa”. Are iz „fanariot”, nu credeti? Nu cred ca informatiile sunt false. Ca sa fie false ar insemna sa credem si sa admitem ca nu avem coruptie in tara asta. Ca observatiile dansei sunt unidirectionale, este altceva. Un exemplu de subiectivism sunteti si dvs, dle Humor. Comentariile dvs au ca principala tinta doar membrii „celorlalte” partide, de parca pesedeii sunt curati ca lacrima si nici nu le miroase gura a „usturoi”.
      Asta e problema noastra generala, nu vrem sa admitem realitatea si mereu cautam vina in alta parte, numai unde trebuie nu.
      „Greaua mostenire” ne bantuie de 25 de ani. De tot atatia ani suntem condusi prost DE TOATE fortele (asa zise) politice din Romania. Unii mai prost, altii SI MAI prost, dar toti si-au vazut de interese si s-au folosit de „inocenta politica” (sa nu-i spun altfel) a marei mase de alegatori.

      Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 14, 2015 | Răspunde

      • Si ar mai fi ceva! Sistemul judiciar de la noi. Daca avem un sistem judiciar care permite hartuiri politice – cum arata fostul premier, Adrian Nastase, in Codul Zambaccian -, inclusiv un mare numar de servicii secrete, cu multi angajati, dupa modelul LubyankaFSB, desigur, care fac posibile astfel de lucruri, atunci sa nu ne miram ca lucrurile merg prost si nu ne pot satisface pretentiile de progres si modernizare sub nicio forma si nici aspiratiile spre libertate. S-ar putea ca problemele sa fie in ceea ce priveste sistemul judiciar si faptul ca el permite niste actiuni ce n-au legatura cu Justitia, ci cu lupta politica sau, mai cuprinzator spus, cu politica. Reforme in aceasta privinta nu am prea vazut. Am vazut nume noi, de exemplu: Daniel Morar, Laura Codruta Kovesi. Am vazut aparitia unei institutii precum DNA, asupra careia unii isi indreapta oprobiul, altii o ridica in slavi. Dar reforme nu prea am vazut…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 15, 2015

      • Păi, de ceilalţi are cine se ocupa !
        Chiar şi „Deutche Welle”
        Oricum, nu sunt simpatizant PSD…

        Comentariu de Radu Humor | Iulie 15, 2015

      • Cine anume?
        Cine se poate ocupa de misculatiile familiei ponta, fara sa fie „dosar politic”?
        Avem un Dragnea condamnat, care e bine mersi tot acolo, tot in viata politica. Si care prin functia avuta in partid INCA poate influenta mersul unui parlament sau a unei camere a deputatilor, prin ceilalti membrii pesede care fac ce dicteaza „centrul”.

        Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 16, 2015

  4. Noi…când o facem?

    Poporul grec s-a trezit, noi românii, descendenții ,,celor mai viteji și drepți dintre traci” când o facem?

    A luat ani de zile, pentru ca grecii să ceară în grup, un raspuns la întrebarea: Unde sunt banii care spuneți că i-ați împrumutat Greciei? Ei au realizat, din lipsa unui răspuns, faptul că Troika a mușamalizat totul și a favorizat infractorii politici interni, corporațiile și oligarhii greci, pentru ca în final, banii să ajungă în cea mai mare parte, de unde au venit.
    TOTALUL SUMEI CARE A AJUNS LA POPULATIA GREACA, DIN INTREAGA SUMA IMPRUMUTATA, ESTE DE 11%. Sunt convins că odată cu adâncirea calculelor și o expertiză profundă, procentul va fi cu mult mai mic, dar îl vom lua pe acesta în analiză, pentru că oricum, reprezintă un dezastru real și o cauză majoră a colapsului prin care trece Grecia.

    Restul de bani au mers direct la creditori, printr-un circuit generat, întreținut și valorificat de ei (în România acest gen de ,,inginerie financiară” este cunoscută sub denumirea de ,,suveică” și toți o folosesc, de la politicieni la corporații și interlopi, n.b.), lăsând poporul grec în sărăcie și luptă existențială. Aceasta este piatra de pornire a unei analize economice reale, în primul rând pentru ca ea să nu mai aibă loc și a doua oară, pentru a se calcula datoria reală pe care grecii ar trebui să o plătească. Această analiză, este un mod de a explica de ce, în timp ce PIIGS (Portugalia, Italia, Irlanda, Grecia si Spania), au ajuns în acest dezastru financiar iar populația este în stradă împotriva unei austerități mascate, în beneficiul aceluiași grup care a creat și forțat aplicarea în economia elenă a unor mecanisme financiare draconice.

    Creșterea permanentă a raportului Datorie/PIB, s-a întregistrat într-o dinamică inexplicabilă pentru o perioadă îndelungată, devenind din ce în ce mai mare pe un fond din ce în ce mai ridicat de sărăcie. De ce atât de puțini bani au mers către populație și cum ar fi trebuit ei să ajungă la populație? Câți dintre acești bani au ajuns la afacerile mici și medii și câți au ajuns în lumea politică? Care ar fi trebuit să fie mecanismul recomandat, pentru ca acești bani să ajungă la populație? Stiau cei din UE și din vestul “dezvoltat”, care ar fi calea economică corectă și mecanismele funcționale, când au acceptat să dea împrumut Guvernului grec?

    Să o luăm pe rând, pentru că este extrem de grav ceea ce se întâmplă în Grecia și cu siguranță situația va degenera zonal, așa cum am prevăzut cu câteva zile în urmă, iar în opinia mea și după cum arată informațiile puse cap la cap din “sistem”, Grecia, Europa și întreg globul vor demonstra “intransigența” față de circul regizat de Rothschild & Co. Războaie civile și armată pe străzi vom vedea curând.
    Banii nu au mers la populație, pentru că ea nu înseamnă nimic, populația era oricum datoare, ascultătoare și la îndemâna circuitului financiar al instituțiilor criminale mondiale, FMI, BM, BCE și pleiada de bănci afiliate sistemului țesut de ei. Interesul acestora a fost, este și va fi, să subordoneze pentru totdeauna guvernele, să pună oameni fără scrupule la conducerea acestora și să creeze o “uniune” de guverne, așa zis suverane, care să se supună unei forțe financiare din umbră, dar se pare că s-a mers prea repede și prea departe. Afacerile mici și medii nu au nici o importanță pentru acești șacali, pentru că oferindu-le lor bani, din cei tipăriți și împrumutați, acestea puteau face concurență marilor corporații și puteau ieși în stradă pentru a cere dreptul la competiție corectă, ceea ce nu era în interesul acestor magnați. Aceștia au distrus clasa de mijloc pentru a nu se mai putea crea o clasă economică progresistă și în felul ăsta să existe numai muncitori săraci și cei care să îi poată exploata, iar acești muncitori săraci să fie fericiți că au un loc de muncă (cel mai adesea prost plătit), uitând de viața socială și arătându-li-se pe fereastră un număr enorm de potențiali lucrători ce stau la coadă pentru a ocupa un loc de muncă, care să le ofere “fericirea” de a munci 12-14 ore, distrugându-se economic, social și cu sănătatea, după care sunt schimbați ca și numere, fiind lăsați în stradă, la îndemâna contribuabililor care încă mai muncesc, practic degeaba.
    Nu au avut în vedere țările dezvoltate un mecanism economic constructiv la nivelul uniunilor economice create, așa cum este și UE? Atunci să spună acest lucru și să explice popoarelor că sunt incapabili, și să lase oamenii cinstiți să-și construiască economia și țara așa cum vor, nu cum vor acești infractori veroși cu gulere albe. Niciodată nu ni se spune de suma împrumutată de către sistemul bancar, micilor și mediilor afaceri, din bani proveniți de la UE sau BCE, FMI, BM și alții, atât pe canalul băncii centrale cât și canalele paralele, pentru a vedea în realitate un raport devastator între ceea ce au împrumutat guvernului grec, de exemplu și cât au împrumutat aceste bănci unor entități incipiente de afaceri.
    De ce trebuie ca instituții financiare ancorate la interese private în totalitate, să împrumute statul grec și alte guverne, dacă discutăm de capitalism, de dezvoltarea sectorului privat, de investiții, de dinamică economică, de scăderea șomajului, de ridicarea nivelului de viață al celor ce muncesc…. toate rămânând doar minciuni capitaliste care au infectat pentru o perioadă popoare întregi și asta o vedem și în România, unde “sentimentul economic masochist”, îi face pe cei mai săraci să creadă încă în acest sistem, ei nemaiavând nimic în farfurie. Fraudele s-au ținut lanț în acest sistem construit pentru un grup, frauda a fost legalizată la un nivel politic și economic și s-a declanșat o nebunie în centrul careia se află guvernul capitalist, pus de acești bandiți financiari internaționali pentru a manevra taxele acumulate în interesul acestei așa-zise elite. Presa arondată capitalistă, anunță că guvernele au “pierdut” banii din taxe, în fraude în cârdășie cu marile corporații, iar Italia are cele mai multe procese în acest sens și cele mai mari sume implicate, decât oricare altă țară europeană, chiar incluzând Grecia…
    Ca un exemplu in acest sens, publicatia italiana The Local, arăta că în prezent sunt pe rol 61 de investigații majore, numai ce se știe, de fraudă enormă, implicând fondurile UE, care nu poate fi ceva necunoscut pentru liderii financiari ai acestei uniuni a morții subite. Acest număr de infracțiuni majore, depășesc cu mult pe cele din România și Bulgaria, împreună…
    http://www.thelocal.it/20150605/five-insane-ways-europes-money-was-blown-in-italy
    Din păcate, acești măgari care au înrobit Grecia și alte țări periferice, vor sta după perdea și vor privi mulțimile luptând în stradă, omorându-se cu poliția și jandarmeria care sunt plătiți din banii contribuabilului și sunt oameni ai aceluiași popor, cu credința că se va face dreptate, dar realitatea este alta. Orice răspuns este împotriva FMI, pentru orice om cu cunoștințe economice medii. Foștii politicieni greci nu trebuie să fie scoși din ecuație, ba chiar anchetați pe acest subiect.
    Incepe dansul morții pentru sistemul capitalist occidental iar Grecia dă startul…
    Aici au adus “eminențele cenușii” din finanțele capitaliste, zone întregi ale globului și din acest motiv asistăm la o înarmare fără precedent a zonei sud-est europene și centrale, de către americani. Oare se așteaptă ei la ceva legat de mișcări violente care vor avea loc? Eu cred că știu că li se apropie ceasul….
    articol de Adrian Coșereanu/http://www.alternativaromaniei.com/
    Atenție greci ! ; Pe site-ul http://www.drwilliammount.blogspot.ro/2015/07/obama-missed-tomato.html există informații că Victoria Nuland, secretarul de stat american, poreclită deja Ingerul Morții , cea care a pus în scenă revoluția sângeroasă din Ucraina, este în Grecia cu 300 agenti CIA sub acoperire pentru a pregăti asasinarea liderilor greci și a porni o revoluție sângeroasă la fel ca în Ucraina. Ea ar dispune de 500 mil. dolari pentru aceste operațiuni, bani cash ce sunt în deja în Grecia (ambasada americană – 200), Macedonia( 150 ) și ambasada din Albania ( 150 ). La nevoie are la dispoziție până la 3 miliarde. Mă gândesc că aceste operațiuni se vor pune în mișcare dacă liderii greci nu ajung la nicio înțelegere cu ,,cămătarii” internaționali și vor hotărî să se orienteze spre Rusia-China.
    Cazul României
    Cazul României este aproape similar cu al Greciei. In 1990 România nu mai avea datorii externe, ba chiar câteva miliarde de dolari în cont precum și o industrie, așa veche cum o blamează unii în prezent – cu toate că erau sectoare și fabrici profitabile – și o agricultură irigată. Acea perioadă a fost o oportunitate enormă pentru noi ca națiune să atingem un nivel înalt de trai, DACA țara ar fi fost condusă de români devotați, responsabili și profesioniști. Dar țara a încăput pe mâna unor ideologi aroganți și depășiți de problemele economice, la început, pentru ca apoi să încapă pe mâna unor trădători fără scrupule aflați în slujba corporațiilor și guvernelor străine.
    In prezent România este o enclavă din care corporațiile lumii fură cu lăcomie toate bogățiile ce ne-au mai rămas: aur, argint, cupru, uraniu, wolfram și metale rare, petrol, gaz natural, lemn, cărbune, etc. dar mai ales banii din munca poporului. Iar asta se face cu acordul și sub supravegherea guvernelor capitaliste ce s-au succedat, sub sloganul ,,Investitorii crează locuri de muncă”. Locuri de muncă foarte prost plătite unde românii au ajuns sclavii patronilor, le este frică să sesizeze abuzurile de orice fel exercitate asupra lor, unde sunt supravegheați cu camere video, fără pauze de masă muncind 12-14 ore pe zi, zi de zi, unde legislația este încălcată flagrant iar instituțiilor statului nu le pasă. De investitori nu ai voie să te atingi, nici măcar să le ceri să-și plătească taxele și alea mici, pentru că majoritatea firmelor mari funcționează pe profit ZERO sau în pierdere, pentru că profitul gros îl deturnează prin diferite tertipuri în off-shoruri exotice, iar statul român, această entitate care are rolul să ne protejeze pe noi cetățenii acestei țări, se face că nu vede.

    In 25 de ani politicienii și ,,afaceriștii” români s-au îmbogățit cât două, trei generații de nemți sau francezi, în timp ce 90% din populație este la limita supraviețuirii, trăind de la lună la lună pentru a plăti facturi la utilități tot mai scumpe, datorită privatizărilor și programelor dictaturii de la Bruxelles. Sistemul de sănătate, subfinanțat – cu toate că impozitul pe salarii și pensii este enorm de mare – este de cea mai proastă calitate, ceea ce a făcut ca cei mai buni medici să plece din țară pentru a avea o viață decentă și a le fi recunoscută valoarea muncii lor. Invățământul este învechit, plictisitor și corupt. Poți avea diplome pe bani, așa cum și-au luat toți analfabeții din politică, inclusiv doctorate. Programele sunt adaptate după normele Bruxelles-ului pentru a le spăla creierele copiilor că acest sistem socio-economic este cel mai bun, pentru a nu-și mai bate capul mai târziu să conceapă cumva altul…. Pământul este vândut bucată cu bucată, pădurile la fel sau sunt rase de la sol. Sistemul actual neocapitalist a ajuns precum dogma bisericii : Nu mai ai voie să-l critici ! Mass-media toată este antinațională, propagă ideologia democrației occidentale cu vehemență, fiind finanțată de marile corporații media occidentale, unde adevărul este doar unul și cine-i împotrivă este etichetat extremist, comunist, bolșevic, fascist, terorist, etc.
    De banii împrumutați de guvernanți nu ne-a întrebat nimeni dar în schimb TREBUIE să-i plătim. Ne-a spus cineva ce s-a făcut cu acești bani? Nu, pentru că ei s-au sifonat ca și în cazul Greciei. Ultimele tranșe de acum vreun an, doi în urmă au ajuns direct la BNR, la Isărescu care a cumpărat certificate de trezorerie americane și care după prăbușirea dolarului vor fi hârtii de șters la c…Astfel, banii dați poporului român s-au întors la ei iar noi am rămas datori. Nemaipunând faptul că acești așa-ziși bani, fizic nu există, ei sunt cifre în calculator.

    V-ați întrebat vreodată de unde au atâția bani acești creditori mondiali? FMI, Banca Mondială, etc. Cum de la ei nu se termină niciodată iar la toate țările occidentale se termină? Ei crează banii din aer, fără nicio acoperire și împrumutând țări, ei le îndatorează, astfel poporul respectiv creind valoare pentru Ei, în același timp spoliind țările respective de resurse. Acum înțelegeți de ce aceste împrumuturi nu mai trebuiesc returnate?
    Serviciile așa-zis secrete sunt defapt filiale ale CIA și MOSSAD. Această țară nu mai are secrete naționale. Tot ce am avut secret din toate domeniile ne-a fost luat și duse la Washington sau Tel Aviv. Aceste servicii sunt folosite pentru a spiona populația ca nu cumva să existe vreun pericol de răzmeriță naționalistă și oportunitățile oamenilor de afaceri români, pentru a le distribui corporațiilor străine; pe politicienii naționaliști sau pe cei care nu trebuie să se îmbogățească prea mult și care nu mai ascultă de ,,partenerii noștri strategici”. Armata care era ,,brațul înarmat al poporului” acum este o unitate de bodyguarzi ce păzește transporturile de droguri din Afganistan ale armatei americane sau reginei Marii Britanii (amanunte aici : http://burebista2012.blogspot.ro/2014/08/heroina-afgana-si-cia.html ), cei care luptă împotriva terorismului creat și finanțat de NATO, în special de CIA și Mossad, iar în caz de conflict pe teritoriul țării ar apăra proprietățile corporațiilor străine: Chevron, Exxon, OMV, Enel (italiană), Distrigaz, Apanova (franceză), pădurile, lacurile, terenurile agricole, clădirile care aparțin evreilor și ungurilor, etc. Iar poporul trebuie să se sacrifice pentru acest sistem cu ,,adevărat democratic” și să fim mândri că facem parte din UE și NATO….
    Cine nu crede toate astea să mă convingă că nu-i așa !

    Aceasta-i situația noastră dragi români. Dacă nu ne trezim și uniți să schimbăm toate astea, așa cum s-au ridicat grecii, peste 5 ani România nu va mai exista pe hartă, resursele nu vor mai exista, iar mulți dintre noi plecați în lumea largă. Cei ce vor mai rămâne vor fi sclavi pe viață împreună cu copiii lor, pe un teritoriu împărțit de puterile din jur.

    Atunci strămoșii noștri ne vor blestema din mormânt, pentru că sacrificiile lor au fost degeaba !
    Treziți-vă până nu este prea târziu !

    Comentariu de Radu Humor | Iulie 15, 2015 | Răspunde

    • Radu Humor, ceea ce scrieti sau ce ati citat Dvs (ca nu se intelege) contine foarte multe inexactitati. De exemplu:

      „Cazul României este aproape similar cu al Greciei. In 1990 România nu mai avea datorii externe, ba chiar câteva miliarde de dolari în cont precum și o industrie, așa veche cum o blamează unii în prezent – cu toate că erau sectoare și fabrici profitabile – și o agricultură irigată.”

      Cazul Romaniei nu este similar cu cel al Greciei si nu se aseamana deloc cu Grecia, in nicio privinta! „In 1990 România nu mai avea datorii externe, ba chiar câteva miliarde de dolari în cont ” – exprimarea e gresita!! In 1990 Romania era o tara care-si platise datoriile, nu ca „nu mai avea datorii externe”. Trebuie spus ca si le-a platit cu toate sacrificiile de rigoare!! O alta inexactitate: „precum și o industrie, așa veche cum o blamează unii în prezent – cu toate că erau sectoare și fabrici profitabile – și o agricultură irigată.”. De fapt tot sistemul comunist s-a dovedit ineficient si incapabil sa faca fata unei piete concutentiale performante, competitive.

      In cazul Greciei blamati numai pe creditori. Dar sa stiti ca orice analiza economica serioasa spune ca, intr-un astfel de caz, resposabilitatile ii revin si creditatului. Partea cea mai tampita, si nu cred ca exagerez daca spun asa, este ca articolul asta blameaza sistemul capitalist pentru ceea ce a facut statul… Inseamna ca cel care l-a scris nu intelege capitalismul, sau il intelege, probabil, ca-n Rusia: capitalism de stat…

      Parca ziceati ceva de „bocancul yankeilor”. Numai ca problemele le avem in continuare cu rusii, care, din cate inteleg, creeaza pagube majore statului roman:
      http://www.mediafax.ro/social/sechestru-pe-conturile-lukoil-intr-un-dosar-cu-prejudiciu-de-doua-miliarde-de-euro-14564436

      http://www.mediafax.ro/externe/lukoil-respinge-acuzatiile-de-spalare-de-bani-si-evaziune-fiscala-anunta-ca-va-contesta-masurile-judiciare-si-cere-o-ancheta-impartiala-14569968

      Observati ca eu am pus aici un link si cu punctul de vedere al companiei Lukoil…

      Materialul pe care l-ati pus Dvs. aici nici nu stim cine l-a scris, dar prezinta lucrurile in mod denaturat, fals, cu iz de lozinca propagandistica si punere de etichete – „Victoria Nuland, secretarul de stat american, poreclită deja Ingerul Morții” – care nu-i fac deloc cinste autorului!!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 15, 2015 | Răspunde

      • Doar atât aţi reţinut ?

        Comentariu de Radu Humor | Iulie 15, 2015

      • Daca ati putea sa-mi spuneti exact la ce va referiti… Sau ce credeti ca ar fi trebuit neaparat retinut…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iulie 15, 2015

      • 😆😆😆
        Aveti dreptate. Mai era ceva de retinut. Si anume faptul ca la cum puneti dvs problema, ati ramas ancorat bine de tot in „economia performanta” de dinainte de 90. Si nu doar in acea economie, ci si in sistem.
        Dle Humor, daca sistemul capitalist va „pute”, care sistem ar fi cel bun? Cumva cel marxist?

        Comentariu de Rica Venturiano | Iulie 16, 2015


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: