Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Felicitari din toata inima!

Perechea Horia Tecau/Jean-Julien Rojer a reusit o mare performanta: castigarea finalei de dublu la Wimbledon!! Au reusit sa obtina o victorie in trei seturi – 7(7)-6(5); 6-4; 6-4 – in fata perechii Jamie Murray/John Peers! De vazut: aici, aici.

Deci iata ca se poate! O asteptam si pe Simona Halep cu performante asemanatoare! Sper sa-si revina cat mai repede, sa reintre in forma buna cu care ne-a obisnuit si sa tinteasca cat mai sus! Mi-a placut, de asemenea, evolutia Monicai Niculescu! Parerea mea este ca are un potential foarte mare, ca poate mult mai mult. Ii doresc mult succes in continuare!

Este extraordinar ca tenisul romanesc incepe sa urce pe culmi valorice nebanuite in urma cu cativa ani. Iata ca avem o noua generatie valoroasa, care poate mult mai mult si care trebuie sa-si valorifice potentialul la maximum. Eu sunt convins ca, spre exemplu, Simona Halep poate sa castige un turneu de Mare Slem, si chiar nu numai unul! Scaderea de forma actuala nu inseamna mare lucru. Nu trebuie sa fie necajita. Marii campioni trec si prin astfel de situatii (exemple cred ca sunt destule!) pentru ca, in ciuda aparentelor, e foarte greu acolo pe teren. Efortul depus e foarte mare! As dori sa vad ca si la masculin, la simplu, incep sa apara mari jucatori.

Este formidabil: suntem in elita tenisului mondial! E mare lucru! Incredibil!! Nu stiu ce sa mai zic, sunt emotionat…!! 🙂

Reclame

iulie 11, 2015 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

33 comentarii »

  1. Felicitări perechiii câştigătoare !
    Dacă am fi greci poate că ne-am bucura ca-n ultimul clip, pe care vă invit insistent să-l vedeţi. Merită !

    Nu i-am iubit şi respectat niciodată atât de mult pe greci, ca acum !



    Sper ca la fel ca-n ultimul clip, gestul de demnitate a Greciei să-i facă şi pe ceilalţi captivi într-un sistem sufocat de birocraţie, discriminare, autoritarism şi corupţie, pompos denumit Uniune Europeană, să intre în joc ( mai bine zis, să iasă din el !), lăsându-i în plata Domnului pe cei ce dacă n-au o Ţară a lor, vor să-şi tragă una de jumătate de miliard de cetăţeni, din care marea majoritate slugi sau vechili pe moşii naţionale dobândite prin jaf, minciună şi înşelăciune şi stăpânite de nişte escroci a căror ocupaţie de bază este cămătăria !
    Sper ca după greci să se deştepte spaniolii, italienii, portughezii şi de ce nu şi noi românii !
    Că s-o fi auzit până la urmă îndemnul Imnului Naţional :
    Deşteaptă-te române, din somnul cel de moarte,
    în care te-adânciră, barbarii de tirani….

    Comentariu de Radu Humor | iulie 11, 2015 | Răspunde

    • @Radu Humor
      Imi pare rau, dar se pare ca nu ati inteles: Grecia nu are motive sa paraseasca Uniunea Europeana si nici nu cred ca vrea asta. Are motive? Cred ca Dvs., scuzati-ma, dar nu va dati seama ce vorbiti! Ei stiu ca daca ies din UE n-are cum sa le fie mai bine, daca asta ar fi problema. Eu nu cred ca poporul grec ar accepta iesirea Greciei din UE.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 11, 2015 | Răspunde

    • Daca Grecia, acum, e o tara civilizata si are un nivel bun de dezvoltare, in ciuda situatiei actuale de criza, aceste lucruri se datoreaza Uniunii Europene si legaturilor pe care Grecia le-a avut cu Vestul si cu SUA.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 11, 2015 | Răspunde

      • Hai, să fim serioşi !
        Te cred băiat deştept !
        Cum poţi să susţii asemenea bazaconii ?!

        Comentariu de Radu Humor | iulie 11, 2015

      • @Radu Humor
        Baiat destept? Dvs. nu ati citit ce sunt eu? MOTAN!! 😆

        Cum bazaconii? Ati vazut, cred, filmul Zorba Grecul cu marele actor Anthony Quinn, nu? Asa arata Grecia! Dvs. vi se pare ca arata a tara civilizata? Chiar va rog sa revedeti filmul! Tot filmul!

        Pe de alta parte, sa vedem cine a determinat nivelul de dezvoltare actual al Greciei. Ei l-au determinat? Datoria imensa pe care o au cui o datoreaza oare? Este de natura evidentei ca acest nivel bun de dezvoltare pe care il are Grecia a fost determinat de Vest si de SUA. Care au reusit sa scoata Grecia dintr-o stare de subdezvoltare, nu numai economica, dar si cu un indice de dezvoltare umana scazut, razboi civil si dictatura. Sunt fapte, se pot constata cu usurinta aceste lucruri.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015

    • @Radu Humor
      Dvs. nu intelegeti Uniunea Europeana si nici spiritul european. Probabil ca veniti dintr-o alta arie culturala, inrudita cu Vladimir Putin.

      Va recomand sa cititi ce spune Malraux:

      „Cateva clipe de singuratate si de plictis sunt suficiente pentru a ne face sa regasim, in noi insine, amintirea stearsa a armelor sclipitoare: gloria suprema a dramelor istoriei si ale artei este aceea de-a se juca zi de zi in adancul nenumaratelor constiinte obscure. Pentru ca aici se afla sufletul occidental: miscarea in vis… Aceste jocuri, a caror absurditate ar parea cumplita daca n-ar fi generala, lasa in noi urme aproape tot atat de puternice ca amintirile. Spiritul da ideea de natiune; dar ceea ce constituie forta ei sentimentala este comunitatea viselor. Frati cu noi sunt cei a caror copilarie s-a desfasurat urmand ritmul epopeilor si legendelor ce-o dominau pe-a noastra. Am simtit cu totii racoarea si negura diminetii la Austerlitz si emotia acelei indelungi seri dureroase cand, pentru prima oara, s-au adus pîini din radacini de feriga in Versailles-ul apasat de tacere.” André Malraux – Ispita Occidentului

      Cam asa e… Cam asa e si cu Uniunea Europeana – este vorba despre comunitatea viselor, poate ca ar fi cel mai corect spus asa… Numai ca intr-o aceasta comunitate a viselor nu poate intra Rusia actuala sau, daca doriti, un regim actual precum cel al lui Vladimir Putin. Rusia actuala nu face parte din aceasta comunitate a viselor, dar partea cea mai proasta este ca se si indeparteaza de ea.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015 | Răspunde

  2. Motane….Grecia este exact ca si-n urma cu….100 de ani ,de ce-l aburesti pe om ???? Ce mare dezvoltare are Grecia frate de n-o vede nimeni doar dumneata si astia de la UE ??? Doar nu vrei sa-mi spui ca n-ai fost nici macar o data in Grecia…macar s a bei un UZO si sa asculti sirtaki la terasa la ” Kir Sarandopulos ” chiar in port la Pireu . Rica Venturiani o stie precis deoarece , nu exista marinar care sa stea la ancora , fie si cateva zile si s a nu-i treaca aluia pragul . In afara acelei autostrazi ce merge din granita bulgara pana la Atena…are drumuri mai proaste decat drumurile romanesti 🙂 , ceva pescuit { d e regula fac cabotaj dar au si nave ce pescuiesc in alte ape decat ale Mediteranei } , are ceva agricultura { masline , ceva citrice si…. 😉 coacaze 🙂 🙂 🙂 } si-n rest…” economie turistica ” de sezon . Satele grecesti…pai am vazut sate tiganesti…infinit mai priocopsite decat alea din Ellada . Te inseli Motane…” poporul grec ” nu doar c-ar accepta dar ar fi in stare sa si porneasca un razboi daca ar fi necesar pentru a iesii din aceasta uniune insa…cine dracu sta sa intrebe prostimea …. 😉 😦 demos-ul ??? Ca nu le-ar fi bine , asta o stiu si ei dar…macar ar avea senzatia ca redevin ce-au fost candva , atunci cand astia din UE le satisfaceau cam orice hachitza . Fara discutie : NU VOR IESII DIN UE CI DIMPOTRIVA , VOR FACE PE DRACU-N PATRU CA SA RAMANA SI PE MAI DEPARTE SI-N UE SI-N ZONA EURO NU VEZI CA TSIPRAS A INDULCIT TONUL !? Asta insa , este doar parerea mea si nu esti obligat sa te-mpiedici in ea .

    Comentariu de Marian | iulie 11, 2015 | Răspunde

    • @Marian
      Cum sa nu aiba Grecia un nivel bun de dezvoltare? Nu trebuie sa faci o comparatie neaparat cu Somalia, dar compara cu Ucraina, Rep. Moldova sau Belarus… Cum sa fie ca acum 100 de ani? Tu te lauzi ca cunosti Grecia si nici macar atat nu stii? 😉 Grecia de azi e diferita in bine si fata de Grecia de acum 50-60 de ani, dar fata de cea de acum 100 de ani… Civilizatia a patruns in Grecia datorita Vestului si influentei pe care Vestul si SUA au avut-o asupra acestei tari dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015 | Răspunde

      • N-am spus NICIODATA si de asemenea n-am afirmat NICIODATA ca , ” cunosc Grecia ” ! Cum sa fac asa ceva atata vreme cat am fost doar d e patru ori pe acolo si atunci…am fost ” cu treaba ” 😉 ??? Daca n-ai stat in Grecia un minim d e doi ani si daca n-ai vazut-o pe toata …degeaba lauda iar eu…chiar nu m-am laudat : am aratat niste adevaruri nespuse si mai ales necunoscute d e multi . Ca nu poti compara Bucurestiul cu Atena , asta-i altceva . Nu uita insa ca nici in Atena si nici in alte orase n-a existat o Anca Petrescu si mai ales un Nicolae Ceausescu….cu atat mai putin un Traian Basescu sau Adriean Videanu care s a fie primari generali acolo , chiar daca au avut si aia hotii lor . Sa-ti spun un lucru prietene : daca in Grecia ar fi fost fie si un nivel d e dezvoltare economica….mediu , adica sa existe acolo ” fabrici si uzine ” cam peste tot si-o agricultura dintr-aia babana plus autostrazi ca-n Germania , s a fi sigur ca majoritatea turistilor s-ar fi lipsit fara probleme si d e sirtaki si d e UZO si de Acropolle si d e carnatii aia imputiti din carne d e oaie . De asta atrage Grecia { ca si Romania d e altfel } turistii , deoarece …este ca-n urma cu 100 de ani . Fireste , diferit d e Romania , aia au invatat cum sa-si vanda marfa iar asta …. ar cam trebuii sa ne dea de gandit .

        Comentariu de Marian | iulie 12, 2015

      • Da, interesant comentariu! Depinde cum privim dezvoltarea si ce intelegem prin aceasta. Dezvoltarea nu inseamna neaparat „sa existe acolo „fabrici si uzine” cam peste tot si-o agricultura dintr-aia babana plus autostrazi ca-n Germania”. Insa au si ei industrie, spre exemplu cea maritima, turismul, telecomunicatile, transportul. E adevarat ca Wikipedia arata: „Its economy mainly comprises the service sector (85.0%) and industry (12.0%), while agriculture makes up 3.0% of the national economic output”. Dar deosebirile dintre Grecia de azi si cea a anului 1967, cand a plecat vecinul tau acolo, inainte de Regimul Coloneilor, sunt foarte mari, cred eu…

        De consultat:
        Grecia
        Indicele de Dezvoltare Umana

        Observa ca , actualmente, Indicele Dezvoltarii Umane e unul foarte ridicat. Grecia era inainte de criza si este si acum la nivelul Europei de Vest din punctul asta de vedere!! HDI e mai mare decat al Romaniei.

        Or, in trecut, inainte de 1974, Grecia era o tara rurala. Era macinata de razboi civil, lupte politice interne si apoi o dictatara militara.
        Si eu cred ca Planul Marshall a avut influente benefice. Dar, dupa parerea mea, dezvoltarea si modernizarea Greciei a luat avant dupa 1974, adica dupa ce s-a incheiat Regimul Coloneilor. Mai ales dupa ce Grecia a intrat de la 1 ianuarie 1981 in Uniunea Europeana. In 1980 reintrase in NATO. Iata ce arata Wikipedia despre Grecia, in legatura cu efectul intrarii in UE a acestei tari:

        „Greece became the tenth member of the European Communities (subsequently subsumed by the European Union) on 1 January 1981, ushering in a period of sustained growth. Widespread investments in industrial enterprises and heavy infrastructure, as well as funds from the European Union and growing revenues from tourism, shipping and a fast-growing service sector raised the country’s standard of living to unprecedented levels.”

        De unde rezulta efectul benefic, inclusiv din punct de vedere economic, al aderarii tarii la UE si puternica dezvoltare care a urmat dupa 1 ianuarie 1981.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 13, 2015

      • Tu nu cunosti Grecia, dar zici ca e ca-n urma cu 100 de ani… 🙂 Eu chiar cred ca te inseli… Nu stii cum era in urma cu 100 de ani. Grecia are un turism modern, performant care reprezinta 16% din PIB. In 2009 Grecia a primit 19,5 milioane de turisti, in 2014 a fost recordul: 23 de milioane de turisti!!!
        Hai sa comparam cu Romania! In conditiile in care Romania, cred eu, are mult mai mult ce arata fata de Grecia, noi suntem atat de prosti incat turismul, aici, reprezinta doar 4-5% din PIB. Aici e vorba de prostie si incompetenta, inclusiv manageriala. Dar hai sa vedem si cati turisti vin in Romania, nu? Targurile internationale atrag vreo 2-3 milioane de turisti… Ca turisti straini, in 2010 au fost pana in 2 milioane de turisti… FOARTE SLAB!!!!. Este extrem de slab fata de Grecia, o tara mai mica decat Romania si ca suprafata si ca populatie. De unde se vede in mod clar ca aceasta industrie – Turismul – e mult mai bine dezvoltata si pusa la punct in Grecia decat in Romania.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 13, 2015

    • „Te inseli Motane…” poporul grec ” nu doar c-ar accepta dar ar fi in stare sa si porneasca un razboi daca ar fi necesar pentru a iesii din aceasta uniune insa…cine dracu sta sa intrebe prostimea …. 😉 😦 demos-ul ???” – eu totusi sper ca poporul greu sa nu fie atat de prost… Eu cred ca, in mod sigur, ei isi cunosc interesele si-si dau seama ca in afara Uniunii Europene (a nu se confunda, totusi, Uniunea Europeana cu Zona Euro) le va fi mult mai rau. Mie asa imi place sa cred…

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015 | Răspunde

  3. Sa nu uit : batranul Sarandopulos { a murit inca d e prin ’87 } locuia la et. 1 in blocul in care a locuit si subsemnatul . A emigrat in Ellada prin ’67 inpreuna cu ma-sa , nevasta-sa si cei doi copii …terminasera amandoi nu stiu c e facultate p’ aci prin Bucuresti . Stai linistit , nu ma-nsel : am fost de vreo cinci ori pe la taverna lor { numita pompos ….restaurant marinaresc 😉 } si…m-am edificat .

    Comentariu de Marian | iulie 11, 2015 | Răspunde

    • Multi greci au facut facultatea in Romania, multi au venit in Romania din cauza Regimului Coloneilor.

      Totusi, ai putea fi mai precis: cine e acest Sarandopulos? Restaurant marinaresc… Da, se poate! Inteleg ca are un restaurant marinaresc in Pireu… Corect?

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015 | Răspunde

      • Acest fost vecin , n-a plecat din Grecia din cauza niciunui regim , pur si simplu a venit in Romania dornic sa „lupte pentru cauza comunismul romanesc ” ! De plecat …au plecat satui de-atata lupta cred 😉 🙂 🙂 🙂 si au plecat…chiar inainte d e instaurarea acelui regim al coloneilor . Cu Spiros { baiatul sau , am tinut legatura multi ani dupa plecarea lor si….dupa ’90 fireste i-am vizitat . Restaurant…este mult spus , chiar pompos insa , asa-l prezinta ei si…asa scrie pe firma . Multumit d e precizari 😉 ?

        Comentariu de Marian | iulie 12, 2015

      • Nu cred ca a ales bine momentul cand a plecat de aici… 🙂 Ma insel…? 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 13, 2015

    • Marian, exemple de persoane oarecare, fie ele si proprietare ale unor restaurante renumite pe plan local, nu au prea mare relevanta. Chiar deloc, as zice!

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015 | Răspunde

      • Prietene , eu ti-am dat exemplul la care m-am priceput , cum m-am priceput si mai ales exemplul pe care-l cunosteam mai mult sau mai putin . Fireste , ai dreptate : un exemplu atat d e irelevant precum …o picatura in Mediterana insa…p’asta-l stiu . Ce , eu sant ca Rica Venturiano { Sal’tare si respect onorabile musiu …oriunde te-ai afla !!! } pe care meseria l-a dus pe toate marile lumii si-n toate porturile aferente !?!

        Comentariu de Marian | iulie 12, 2015

  4. Intrebare : ce castigi dumneata daca unii sunt in ” elita tenisului mondial ” ??? Cer castiga statul si poporul roman din asta ??? Ati facut ceva pentru astia , i-ati sponsorizat cu BANI { ca de asta au nevoie !!! } , i-ati ajutat cu ceva , le-ati oferit CONDITII pentru a reusii in cariera lor pentru care ei singuri au muncit din greu ??? Sa nu-mi arunci pastila cu ” datorita lor Romania va fi recunoscuta pe plan mondial „ca…deja-i banala chestia ! Vrei cumva s a le faci statui , asa cum le sugera la modul imperativ unor reporteri mitocanul ala de Hagi ??? Fi serios frate 😦 !

    Comentariu de Marian | iulie 11, 2015 | Răspunde

    • Dar de ce sa nu ma bucur ca au castigat finala? De ce trebuie sa castig ceva din asta? Ma bucur pentru ei si pentru faptul ca, da, asta inseamna si o recunoastere pozitiva a tarii noastre!

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015 | Răspunde

      • Eu , sincer s a fiu…nu ma bucur ! Nu ma mai bucur …inca d e pe timpul lui Ceasca cand au castigat aia de la Steaua la Sevillia . Crezi c a mi-a adus Ducadam vreun video si mie , crezi cumva ca Emeric Jenei a impartit vreun singur gologan cu mine ? Nu frate , din asta traiau { din batutul mingiei } si…cum inclusiv eu am batut suficient timp mingia pe teren { fireste fara sa am succesul lor } stiam precis ca ceea ce fac , nu fac pentru ” tarisoara lor …pentru Romania ” ci…pentru buzunarele lor . Astazi…este la fel : zeci de mii sau sute d e mii , poate milioane d e oameni , urmaresc cu sufletul la gura niste milionari care fie joaca footbal fie…tenis . M-am uitat in istoricul blogului dumitale { bun obicei am capatat 😉 } si tocmai citeam ceva despre…salarizarea unui baschetbalist din NBA vs. ….un strungar , un muncitor oarecare sau chiar un medic ori profesor . Era o chestie d e pe la dna. Cristina . Verifica daca nu ma crezi 😦 ! Asta-i treaba omule .

        Comentariu de Marian | iulie 12, 2015

      • Marian, nu e chiar asa cum spui. Nici nu trebuie sa-mi dea mie ceva. Nu vad pentru ce mi-ar da ceva. Pentru ca, de exemplu, eu n-am contribuit cu nimic la victoria Stelei, decat ca suporter, dar fara sa fiu obligat de ceva sau de cineva. Poti sa-mi spui si mie de ce Emeric Jenei trebuia sa imparta un gologan cu tine? Dupa parerea ta, mergand pe logica exprimata de tine, nici muzica n-ar mai trebui sa ascultam intrucat vedetele sunt foarte bine platite, mult mai bine platite decat un muncitor, un strungar. Normal ca fac pentru buzunarele lor, dar asta nu inseamna sa nu le apreciezi talentul, jocul, efortul. Si este, sa stii, important, foarte important pentru tara noastra, succesul lor in competitiile internationale. Chiar daca ei castiga banii si, repet, nu trebuie sa-mi dea mie sau tie ceva, pentru ca nu vad de ce. Asa cum si daca am avea acum un artist care s-ar impune pe plan international, ar fi mare lucru pentru tara noastra. Sa-l luam, de pilda, pe Constantin Brancusi – el a facut cinste, prin arta sa, prin succesul sau, prin intreaga sa personalitate artistica, Romaniei, fiind parte integranta din cultura tarii noastre prin opera sa. Trebuia sa imparta succesul cu tine??? 😆

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 13, 2015

  5. http://www.gandul.info/interviurile-gandul/andrei-cornea-la-interviurile-gandul-pe-langa-moschee-se-face-si-o-academie-astfel-de-scoli-islamice-au-fost-si-sunt-pepiniere-de-teroristi-avem-nevoie-de-asa-ceva-14566626#post_coments
    Păi, în România sunt deja sute de sinagogi, care după cum bine se ştie sunt adevărate pepiniere de cămătari, un fel de terorişti financiari, care produc românilor pagube mult mai mari decât ceilalţi !
    Ce-ar trebui ? Să le demolăm ?!

    Comentariu de Radu Humor | iulie 11, 2015 | Răspunde

    • D-le. Humor, eu nu va aprob propaganda antisemita la mine pe blog! Numai ca din ceea ce spuneti Dvs. eu trag concluzia ca ar trebui sa mergeti la un oculist si sa va edificati mai intai. Iudaismul in Romania are doar 3500 de aderenti (in 2011) – v. aici. Deci propaganda asta antisemita in Romania arata in primul rand o semnificativa prostie, din partea celui care o face, care, desigur, doar ruseasca poate fi! 🙂
      Pe de alta parte, in Romania nu sunt probleme cu nici unul din cultele religioase legal recunoscute pe teritoriul Romaniei. Problemele le fac politicienii, mai ales cand sunt necopti si cred ca Rusia sau Turcia, unde intalnim revolute regimuri cu iz totalitar, le va acoperi faptele pentru care sunt in vizorul anchetelor DNA. Un astfel de exemplu este premierul necopt al Romaniei, Victor Ponta, un produs marca PSD, desigur, proiectat sa fie copilot, nu pilot. 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 12, 2015 | Răspunde

  6. Satai , stai , stai onorate prieten ca, te-arunci in niste chestii ce chiar nu-si au locul in discutie . Crezi ca atunci , la Sevillia , tipii d e la Steaua n-au vazut acele benere si n-au auzit ceea ce strigau { in afara urarilor cunoscute …pentru infrangerea spaniolilor } spectatorii romani ? Adica tipii care erau in majoritatea lor transfugi ? Chiar crezi ca aia nu stiau cu c e s econfrunta majoritate a …suporterilor lor din Romania sau …chiar crezi ca alora nu le stingea nimeni lumina si nu le dadea apa { chiar si dintr-aia rece } cu portia ? Aveau ei acele facilitati pentru procurarea unor alimente interzise oamenilor obisnuiti….” suporterilor ” din tribune dar in rest ? A , da si posibilitatea de-a vedea si alte tari spre deosebire de oamenii aceea obisnuiti si deci …posibilitatea de-a evada precum unii sportivi al caror nume nu mai stau acum s a ti le reamintesc . Exemplul dat d e dumneata cu Brancusi , nu este relevent deoarece ca si Eugen Ionesco sau Mircea Eliade sau…Eugen Cioran… Coanda , au plecat spre alte zari atunci cand zarurile nu erau aruncate si , in plus d e asta , ei n-au primit nici un fel d e sustinere din partea statului roman…indiferent cum s-a numit acel stat . Asta spre deosebire d e acei sportivi . Acestia pe care-i omagiezi dumneata , de care te simti atat d e mandru c-au adus Romania in lumea buna a tenisului …cam la fel onorabile . Ce nu stiam inca – si-ti multumesc pentru informatie 8) – era faptul ca , Jean Julien -Rojer perechea lui Horia Tecau …ar fi roman !!!!!! Daca ar fi asa …inseamna ca Ion Iliescu a avut dreptate atunci cand spunea ca dl. Gore { 😉 !!!!! } ….are „origini romanesti ” 🙂 🙂 🙂 !!!! Dar daca tipul nu-i roman…c e te faci ??????? Iti urez sa ai parte de- o saptamana cat mai profitabila stimate Motan !!!

    Comentariu de Marian | iulie 13, 2015 | Răspunde

    • Marian, scuza-ma te rog, dar pari sa ai o problema… Ma faci sa te citez:

      ” Crezi c a mi-a adus Ducadam vreun video si mie , crezi cumva ca Emeric Jenei a impartit vreun singur gologan cu mine ? Nu frate , din asta traiau { din batutul mingiei } si…cum inclusiv eu am batut suficient timp mingia pe teren { fireste fara sa am succesul lor } stiam precis ca ceea ce fac , nu fac pentru ” tarisoara lor …pentru Romania ” ci…pentru buzunarele lor .”

      Eu te-am intrebat un lucru simplu: de ce trebuia sa imparta Emeric Jenei „vreun singur gologan” cu tine? Daca ai fi contribuit la victoria echipei, as fi inteles. Altminteri chiar nu inteleg…

      „Chiar crezi ca aia nu stiau cu c e s econfrunta majoritate a …suporterilor lor din Romania sau …chiar crezi ca alora nu le stingea nimeni lumina si nu le dadea apa { chiar si dintr-aia rece } cu portia ? Aveau ei acele facilitati pentru procurarea unor alimente interzise oamenilor obisnuiti….” suporterilor ” din tribune dar in rest ?”

      Nu prea inteleg ce vrei sa spui… Si daca stiau, ce? Era din vina lor? Au inventat ei sistemul comunist?? Daca se traieste prost in Vaslui sau Botosani, e vina ta?

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 13, 2015 | Răspunde

      • Nu , nu l-au inventat ei dar….au trait foarte bine d e pe urma acelui sistem iar asta nici macar dumneata n-o poti nega , fara suparare !!! Iar la ” victoria echipei „am contribuit intreg poporul roman fara exceptie …chiar daca noi nu stiam asta si….probabil ca n-am fi fost d e acord 101% . Da , daca se traieste prost in Vaslui sau Botosani …este si vina mea deoarece , am fost mai orb decat orbii , in acea „Duminica a orbului ” desii….fusesem avertizat d e catre unii ” mai abilitati ” de ceea ce va urma .

        Comentariu de Marian | iulie 13, 2015

      • Nu sunt de acord cu tine. Au trait foarte bine de pe urma acelui sistem? Oare? Romanul uita destul de repede cand nu se mai gasea mancare pe piata, cand se oprea curentul, cand iarna nu aveai caldura in case, cand ti se incalcau drepturile si libertatile… Eu nu consider ca am trait foarte bine de pe urma acelui sistem.
        Marian, scuza-ma, te rog, ca ti-o spun, dar ultimul paragraf al comentariului exprima o prostie:

        „Da , daca se traieste prost in Vaslui sau Botosani …este si vina mea deoarece , am fost mai orb decat orbii , in acea „Duminica a orbului ” desii….fusesem avertizat d e catre unii ” mai abilitati ” de ceea ce va urma .”

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 14, 2015

      • Marian, adica tu te simti vinovat pentru ca aia din Vaslui si Botosani voteaza cum voteaza? 😆 Asta te incarca pe tine de un simtamant apasator de vina, nu? Ca ei voteaza asa si nu altfel! 😆 Tu cu „Duminica orbului”, dar ei? 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 14, 2015

      • @Marian

        Sa-ti arat cat esti tu de „vinovat”…

        Recomand a fi citit articolul Andreei Paul:

        ÎNTREBAREA CHEIE: Ce s-a întâmplat cu cele 15 miliarde euro cu care Ponta a crescut datoria guvernamentală în timpul mandatului său?

        Se arata ca:

        „ÎNTREBAREA CHEIE: Ce s-a întâmplat cu cele 15 miliarde euro cu care Ponta a crescut datoria guvernamentală în timpul mandatului său? Acesta reprezintă plusul de datorii de 790 de euro pe locuitor, angajate de actuala guvernare PSD. E mult, mult, mult peste plusul minor obținut de pensionari și bugetari la salarii în aceeași perioadă.

        Ați obținut vreunul această creștere a veniturilor de 790 de euro în buzunar? NU.

        Aceștia sunt bani pe care toți românii îi vor plăti în anii care vin din taxele lor pentru rambursarea datoriilor angajate de către guvernul Ponta. Concret, datoria guvernamentală în anul 2014 a crescut la 59 mld euro, față de anul 2011 cu 44 mld euro, conform datelor oficiale publicate de Eurostat. În același timp investițiile publice sunt blocate și grav tăiate.

        ‘Reparațiile’ sociale cu care se laudă PSD înseamnă un plus de datorie de 790 de euro pentru fiecare român, fără să includ aici cele 40 de taxe noi și impozite majorate de către același guvern PSD, vărsați an de an de către români la vistieria Guvernului.”

        Recomand citirea integrala si in original a intregului articol.

        P.S.
        Daca trebuie sa scot ghilimelele de la vinovat, sa-mi spui ca se rezolva! 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 15, 2015

  7. ” Sentiment apasator de vina ” atunci cand este vorba despre…moldoveni ? Fi serios omule ! Singurul sentiment pe care-l am inca , este cel de parere d e rau ca n-am decolat urgent spre alte zari asa cum imi propusesem candva…inainte cu mult de ’89 sau…macar dupa acel blestemat 13015 Iunie ’90 . Repet : fusesem avertizat d e care persoane 😉 ” abilitate ” despre ceea ce avea sa urmeze . In plus de asta…la acel „sentiment apasator d e vina ” , atunci cand este vorba despre moldoveni { indiferenrt daca-i vorba despre ” ai nostri ” sau….ailalti } nu poate fi vorba despre vina ci despre…VIN 😉 deci , cum dracu sa uit faptul ca : IN VINO VERITAS 😉 🙂 🙂 !?! Acolo s-a dovedit ADEVARUL privind asa numitul patriotism al politicienilor romani , privind asa numita „expertiza ” a ….”specialistilor economici ” romani de dupa ’90 , probabil ca a fost vorba despre aia 15.000 . Or mai fi oare ???

    Comentariu de Marian | iulie 14, 2015 | Răspunde

  8. De ce ma rog nu esti d e acord cu mine atunci cand afirm ca ” au trait foarte bine in acel sistem ” ? Ma refeream fireste doar la acele ” varfuri ” ale sportului romanesc si nu la marea masa d e suporteri si-n plus , am si precizat faptul ca , inclusiv aia aveau parte { in afara unor facilitati } d e aceleasi conditii pe care ” restul lumii ” le suportau…cu stoicism , sperand macar la dreptatea lui Dumnezeu sau la …interventia lui Mihail Serghevici Gorbaciov in ultima instanta . Bine ca nu i-a telefonat nimeni la acel arhicunoscut nr. de telefon 😉 ca…nici azi nu eram scapati de el si oamenii Moscovei , imbracati in uniforma Armatei Rosii ….”eliberatoare ” desii , chiar nu-s clare anumite 😉 ” intamplari ” din Decembrie ’89 !

    Comentariu de Marian | iulie 14, 2015 | Răspunde

    • Eu de unde sa stiu? Se poate sustine asa ceva, ca au trait foarte bine?

      Pe de alta parte e cel putin necinstit sa aspiri la foloase necuvenite, afirmand ca tu ai contribuit la victoria unei echipe, cand, de fapt si de drept, n-ai contribuit cu nimic, decat ca suporter poate, dar fara sa ai niciun fel de obligatie, asa cum nici echipa sportiva respectiva nu avea nicio obligatie legala fata de tine. Tu aveai salariul de la locul tau de munca – asta, da.

      De asemenea e de neinteles si prostesc sa-ti asumi o vina pe care nu o ai si responsabilitati pe care nu le ai si nu le-ai avut vreodata, si te citez in acest sens: ” Da , daca se traieste prost in Vaslui sau Botosani …este si vina mea deoarece , am fost mai orb decat orbii , in acea „Duminica a orbului ” desii….fusesem avertizat d e catre unii ” mai abilitati ” de ceea ce va urma .”. Adica, in mod premeditat sau prostesc treci sub tacere sau ascunzi vina celor cu adevarat vinovati! Sau incerci sa ascunzi adevarul.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 15, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: