Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

De ce e rau asa ceva…?

Mediafax

Parlamentarii şi-au MĂRIT pensiile. Proiectul pensiilor speciale, votat de peste 300 de parlamentari

Se arata ca:

Legislativul a aprobat, marţi, cu 303 voturi „pentru”, 124 voturi „împotrivă” şi două abţineri, proiectul privind pensiile speciale pentru parlamentari.

PNL a propus vot nominal, dar această propunere a fost respinsă, procedându-se la vot deschis prin ridicare de mână.

Reprezentanţii PNL au susţinut respingerea acestui proiect, în timp ce aleşii PSD, UDMR, ai minorităţilor şi PC au susţinut aprobarea sa.

Propunerea legislativă pentru modificarea şi completarea Legii nr.96/2006 privind Statutul deputaţilor şi senatorilor prevede pensiile speciale ale parlamentarilor şi a fost semnată de 255 de deputaţi şi senatori, ulterior parlamenatarii PNL retrăgându-şi semnăturile.

Proiectul prevede că parlamentarii beneficiază de pensii speciale, care ar putea ajunge la peste 4.000 de lei pentru un ales cu trei mandate.

Proiectul pensiilor speciale pentru parlamentari adoptat marţi de Parlament prevede că deputaţii şi senatorii vor avea dreptul după exercitarea mandatului, la cerere, la împlinirea vârstei standard, la o indemnizaţie lunară pentru activitatea de parlamentar, aceasta urmând să fie în funţie de numărul de mandate.

Potrivit proiectului, de această indemnizaţie vor beneficia doar cei care nu mai au calitatea de parlamentar, iar cei care au avut condamnări penale sunt excluşi de la această indemnizaţie.

Calculul acestei pensii se va face prin înmulţirea 0,55% din indemnizaţia brută lunară de parlamentar cu numărul mandatelor, iar pensia se va actualiza ori de câte ori se va majora sau indexa indemnizaţia parlamentarilor şi se va cumula cu orice tip de pensie din sistemul public de pensii, potrivit proiectului de lege.

Cuantumul indemnizaţiei se acordă în limita a 3 mandate şi reprezintă produsul obţinut prin înmulţirea numărului lunilor de mandat cu 0,55% din indemnizaţia brută lunară aflată în plată.

Cuantumul îl reprezintă produsul obţinut prin înmulţirea numărului lunilor de mandat cu 0,55% din indemnizaţia brută lunară realizată în luna anterioară solicitării de pensionare. Pentru mandate incomplete indemnizaţia se calculează proporţional cu perioada de mandat efectiv exercitată, dar nu mai puţin de 6 luni de activitate parlamentară. Indemnizaţia se actualizează ori de câte ori se majorează sau se indexează indemnizaţia brută lunară a unui deputat sau senator aflat în exercitarea mandatului, cu aceeaşi dată. Indemnizaţia de parlamentar se cumulează cu orice tip de pensie stabilită în sistemul public de pensii sau în alt sistem de pensii neintegrat sistemului public, precum şi cu orice alte venituri realizate. Indemnizaţia este supusă impozitului pe venit şi contribuţiei de asigurări sociale de sănătate, se suportă din bugetul de stat.

Potrivit calculelor, pentru un mandat de parlamentar, pensia este de aproximativ la 1.500 lei, pentru trei mandate este la peste 4.000 lei.”

Ziare.com

Parlamentarii si-au votat pensii speciale – vor primi in plus pana la 4.600 lei

Se arata, printre altele, ca:

Deputatii si senatorii si-au votat cu o majoritate zdrobitoare pensii speciale, marti, in plenul Parlamentului.

Pentru pensiile speciale au votat 303 parlamentari, in timp ce doar 124 au votat impotriva. Alesii PSD, UDMR, ai minoritatilor si PC au sustinut aprobarea proiectului de lege, in timp ce reprezentantii PNL au votat contra.

De asemenea, la vot nu au participat deputatii PSD Victor Ponta si Valeriu Zgoneapremier, respectiv presedinte al Camerei Deputatilor -, dar nici senatorul PLR Calin Popescu Tariceanu – presedinte al Senatului.

Senatorii si deputatii ar urma sa primeasca, in urma votului de marti, pana la 4.600 de lei lunar in plus, la pensie, in functie de numarul de mandate detinute.

Pensii speciale pentru functionarii din Parlament – primul aviz favorabil (Video)

Concret, un parlamentar cu un mandat ar urma sa primeasca o astfel de indemnizatie de aproape 1.550 de lei, cel cu doua mandate va primi 3.100 de lei, iar cei cu minimum trei mandate ar castiga, in plus, aproximativ 4.600 de lei.

Deputat PSD: Sa ne luam Parlamentul inapoi, dragi tovarasi!

Deputatul PSD Anghel Stanciu a spus, in plenul Parlamentului, ca sustine proiectul de lege privind pensiile speciale pentru parlamentari.

„16 decembrie 2014 (16 noiembrie – n.red.) a fost ziua in care colegii au sustinut ca ne-am luat tara inapoi, astazi 16 iunie 2015 credem ca este momentul sa ne luam Parlamentul inapoi. Este momentul ca astazi, dragi tovarasi, 16 iunie, sa meditati asupra votului.

(…) Nu campaniile de presa fac un Parlament puternic si dumneavostra, astazi, tu decizi, nu liderii care au locul asigurat pe lista. Luati Parlamentul in mainile dumeavoastra. Daca pe 16 decembrie cetatenii si-au luat tara inapoi, acum este randul sa va luati Parlamentul inapoi, pentru un parlament curat, puternic, perfectionist”, a spus Anghel Stanciu, citat de Mediafax.

Acesta a oferit si o explicatie pentru care sustine ca parlamentarii aveau nevoie de pensii mai mari: „De ce cei care fac legile, parlamentarii, suntem pe locul 14 in grila de salarizare, sunt discriminati fata de alte categorii? Cum sa fii pe locul 14 in grila de tratament? Cum este egalitatea?”.

Potrivit Alinei Gorghiu, copresedinte PNL, proiectul de lege privind marirea pensiilor parlamentarilor „nu era oportun in acest moment”.

„Un proiect de lege care, in opinia PNL, nu era oportun in acest moment. Sunt atat de multe lucruri de rezolvat in Romania in acest moment. Vorbim despre niste pensii de mizerie pentru cateva milioane de romani, astfel ca pensiile parlamentarilor nu erau un subiect.

Suntem de acord sa marim pensia pentru detinuti politici, pentru alte categorii de persoane, nu cred ca parlamentarii sunt o prioritate. Cred ca trebuie sa respectam principiul contributivitatii, inclusiv pentru parlamentari”, a declarat Alina Gorghiu, dupa vot.

De asemenea, aceasta a subliniat ca PNL a votat impotriva. Anterior, PNL propusese sa se scoata de pe ordinea de zi pensiile speciale pentru parlamentari, insa si aceasta initiativa a fost respinsa cu majoritate zdrobitoare.

„Solicit scoaterea de pe ordinea de zi a propunerii legislative de modificare a Statutului parlamentarului, retrimiterea la comisie pentru cel putin doua saptamani”, a spus Ludovic Orban, deputat PNL.

La randul sau, europarlamentarul Monica Macovei sustine ca „senatorii si deputatii si-au marit pensiile fara sa merite”.

„Clasa politica actuala este unita atunci cand isi apara propriile interese. Parlamentarii din jurul lui Ponta au votat sa aiba pensii speciale si mai mari, doar pentru ca au fost o perioada in Parlament.

Zelul cresterii pensiilor parlamentarilor era demn de o cauza mai nobila. Cum ar fi fost ca aceasta uniune de voturi sa fi existat la ridicarea imunitatii lui Sova sau la ridicarea imunitatii lui Ponta? Si, ca de obicei, cand se ataca institutii, se nenoroceste Codul penal sau se creeaza privilegii in Parlament, Ponta nu este in tara”, a scris pe Facebook Monica Macovei.

Senatorul PC Cristiana Anghel i-a criticat pe cei care se opun pensiilor speciale, aratand ca acestia au „afaceri”.

„Ce afaceri aveti, domnilor? Chiar veti trai din pensia asta amarata pe care o votati azi? Ne gandim ca acest Parlament are o cota scazuta de credibilitate, da. Dar e din cauza presei, care niciodata nu a prezentat sursele de finantare. Aceasta pensie este o recompensa a meritelor parlamentarilor”, mai precizeaza fosta invatatoare.

Proiectul de lege privind pensiile speciale a fost avizat pozitiv de Comisia pentru Statut, introducandu-se un amendament potrivit caruia alesii condamnati definitiv nu mai au dreptul la pensia votata marti.

Pe 9 mai, prim-ministrul Victor Ponta a anuntat ca Guvernul da aviz negativ proiectului de lege privind pensiile speciale ale parlamentarilor, ca urmare a prevederilor din acordul cu FMI.

Atunci, premierul a fost intrebat care va fi punctul de vedere al Executivului in acest sens. „Negativ, bineinteles. Conform acordului nostru cu FMI”, a raspuns Victor Ponta.

Guvernul va da aviz negativ la pensiile parlamentarilor, anunta Victor Ponta. Si da vina pe FMI

Ponta intrebat de pensiile parlamentarilor: Nu sunt deputat, sunt presedintele PSD, prim-ministru

Pe 20 aprilie, Victor Ponta, deputat PSD, a fost intrebat ce parere are despre proiectul de lege privind pensiile speciale ale parlamentarilor. „Nu sunt deputat, sunt presedintele PSD, prim-ministru”, a raspuns Ponta, membru al Camerei Deputatilor de 11 ani.”

Sa sesizam cum se mai vorbeste inca in Parlamentul Romaniei, cu „dragi tovarasi”…

Nu se poate sa nu-ti sara in ochi faptul ca oricand alesii nostri pot sa-si voteze cum vor nu numai pensiile, dar si salariile lor. Ei pot si maine sa mai dea o lege prin care pensiile lor sa mai creasca inca! Cred ca ar trebui sa ne concentram pe cuvintele „oricand” si „alesii nostri”. Din acest punct de vedere nici n-ar trebui sa ne mire ceea ce s-a intamplat. Bineinteles, acestea vor urma sa fie platite de la bugetul de stat. Chestiunea aceasta mi se pare profund in neregula tocmai pentru ca vorbim de cei pe care i-a ales poporul. Ei au ajuns in Parlament pentru ca poporul i-a ales. Este din start evident ca, asa cum decurg lucrurile, poporul nu are niciun cuvant de spus in legatura cu felul in care si-au votat alesii lor pensiile. Dupa cum usor se poate observa, pana acum n-am spus nimic despre ce pensii sunt in popor. Asta e o alta chestiune, voi vorbi si despre asta, dar nu cred ca trebuie sa amestecam lucrurile. Pentru ca ceea ce s-a intamplat tinde sa fie, in primul rand, ceva antidemocratic. Conform Constitutiei noastre, poporul nu-si exercita direct puterea, ci indirect, prin alesii sai. Insa chiar si asa, democratia este o forma de organizare si de conducere a societatii care proclama suveranitatea poporului. Cu alte cuvinte, intr-o democratie poporul nu poate fi dat la o parte, neluat in seama sau ignorat. Or, ceea ce au facut alesii poporului nostru, prin votarea acestor pensii speciale, tocmai asta arata: ca poporul nici nu e bagat in seama. De ce 4.000 de lei, dar de ce nu 10.000 de lei? Trebuie sa spunem ca, in chestiunea pe care o discutam, n-are nicio importanta daca unii isi platesc darile catre stat iar altii nu isi platesc respectivele dari. Ci de atitudinea alesilor nostri! Care tind sa se considere o clasa privilegiata in raport cu ceilalti cetateni. Tocmai asta e lucrul foarte rau care se intampla, din pacate. Alesul nu-l mai reprezinta pe cetateanul care l-a votat, ci se pune, cu de la sine putere, deasupra lui. O atitudine care l-ar face invidios si pe Ludovic al XIV-lea! A nu-ti plati taxele si impozitele catre stat poate avea o sumedenie de cauze, de la caz la caz. Insa cel care isi plateste sau cel care nu-si plateste taxele si impozitele nu e alesul cuiva! Si in niciun caz nu reprezinta pe cineva din popor si nu are nicio indrituire in acest sens, iar daca nu si le plateste e supus sanctiunilor legale. Conform Constitutiei noastre, „Parlamentul este organul reprezentativ suprem al poporului roman si unica autoritate legiuitoare a tarii” (art. 61, al. 1), dar asta nu inseamna ca e deasupra poporului roman! Uitati-va, va rog, ce sustine un parlamentar:

„Deputatul PSD Anghel Stanciu a spus, in plenul Parlamentului, ca sustine proiectul de lege privind pensiile speciale pentru parlamentari.

„16 decembrie 2014 (16 noiembrie – n.red.) a fost ziua in care colegii au sustinut ca ne-am luat tara inapoi, astazi 16 iunie 2015 credem ca este momentul sa ne luam Parlamentul inapoi. Este momentul ca astazi, dragi tovarasi, 16 iunie, sa meditati asupra votului.

(…) Nu campaniile de presa fac un Parlament puternic si dumneavostra, astazi, tu decizi, nu liderii care au locul asigurat pe lista. Luati Parlamentul in mainile dumeavoastra. Daca pe 16 decembrie cetatenii si-au luat tara inapoi, acum este randul sa va luati Parlamentul inapoi, pentru un parlament curat, puternic, perfectionist”, a spus Anghel Stanciu, citat de Mediafax.” (subl. mea)

Si-au luat Parlamentul inapoi!!! 😆 E ridicol daca n-ar fi tragic!!

„Senatorul PC Cristiana Anghel i-a criticat pe cei care se opun pensiilor speciale, aratand ca acestia au „afaceri”.

„Ce afaceri aveti, domnilor? Chiar veti trai din pensia asta amarata pe care o votati azi? Ne gandim ca acest Parlament are o cota scazuta de credibilitate, da. Dar e din cauza presei, care niciodata nu a prezentat sursele de finantare. Aceasta pensie este o recompensa a meritelor parlamentarilor”, mai precizeaza fosta invatatoare.”

D-na. Anghel, dar cum ramane cu marea majoritate a cetatenilor acestei tari care chiar traiesc din pensii cu adevarat amarate si care v-au votat pe dumneavoastra, parlamentari cu merite, dupa cum ati binevoit sa va exprimati? Marea majoritate a cetatenilor acestei tari, care au pensii mizerabile, n-au merite, in viziunea D-nei Anghel, ca asa rezulta. Iar parlamentarii, in viziunea D-nei. Stanciu, o social-democrata, sunt discriminati fata de alte categorii socio-profesionale. Intr-adevar, si eu stau si ma intreb: cum e cu egalitatea? Marea majoritate a cetatatenilor, care au muncit cinstit, n-au merite, parlamentarii se incununeaza numai de merite!! Iar aceste viziuni vin din partea unei aliante ce se vrea de Stanga, n-asa? 😆

Inca nu e timpul pierdut! Presedintele trebuie sa nu promulge aceasta lege!! Dar democratic ar fi ca Alianta PSD-UNPR-PC sa ia atitudine, la nivelul fiecarui partid, sa se revoce aceasta lege!

Chestiunea aceasta are radacini mult mai vechi si reprezinta o problema nerezolvata de multa vreme: cea a imbogatirii prin politica. Nu te mai poti imbogati pe cai ilegale acum, atunci, de ce nu, prin caile cele mai legale cu putinta: salarii grase in functisoare de conducere la stat, prin politica s.a.m.d.? Aici se vede un viciu economic de fond care exista, cum am spus, de multa vreme, in societatea noastra. Politica nu trebuie sa fie o sursa sau un instrument de imbogatire personala. Citeam mai demult ca Robert McNamara, dupa ce a ajuns primul presedinte al Companiei Ford, din afara familiei Ford, i-a fost oferit, de catre Presedintele Kennedy postul de Secretar de Stat la Aparare. La inceput el a refuzat sa se implice in politica, lucru pe care pot sa-l inteleg: va dati seama ce inseamna sa fii presedintele Ford!! Dupa care, la insistentele familiei sale, a acceptat invitatia Presedintelui Kennedy! Din pacate, starea de lucruri din Romania arata precaritatea economica a tarii, mai exact faptul ca nu avem un sector privat puternic. In alte parti, desi exista coruptie printre politicieni, nu e nevoie de imbogatire prin politica: poti sa castigi mult mai bine in sectorul privat, decat la stat sau in politica. Nu mai vorbesc la americani, unde statul e mult mai redus decat la noi! Problema principala este de ce nu am reusit sa dezvoltam un puternic sector privat in Romania in acesti 25 de ani scursi de la Revolutie. Este adevarat, nu se poate spune ca nu avem deloc realizari. Totusi, ele sunt, din pacate, prea slabe… Insa mie imi face impresia ca nu ne-am ocupat prea bine de acest aspect esential, mai curand l-am ignorat. Bineinteles, se poate argumeta ca 25 de ani reprezinta, totusi, o perioada prea scurta de timp. Asa este, dar realizarile sunt totusi prea slabe decat cum ar fi trebuit sa fie.

Anunțuri

Iunie 17, 2015 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

37 comentarii »

  1. ONOARE ” MUNCII ” !!!!!!!!!

    Comentariu de Marian | Iunie 17, 2015 | Răspunde

  2. Uite ceva şi mai rău :
    Fără să vreau am fost nevoit să fac astăzi o oarecare comparaţie între un om politic francez şi un om de stat român, aflat la un nivel de decizie juridică, dar mai ales politică foarte înaltă .
    Şeful curţii constituţionale a României, un personaj hidos, care în apariţia lui în public de astăzi, ieşind de la DNA ( într-un stat de drept, n-ar mai fi ieşit decât pentru a fi transferat la „locul potrivit” 😉 ) ţinând demonstrativ în mână un pix, parcă pentru a ne reaminti din nou, că în vârful lui, a pixului său, stau cele mai înalte decizii politice atent ferite de validitate juridică sau morală !
    Stânga-n buzunar, dreapta cu pixul arătat sfidător celor care mai speră în Justiţie, ochii împrăştiaţi spre cele zări, iar gura plină de un rânjet sfidător şi dispreţuitor la adresa puţinilor oameni nemulţumiţi aflaţi întâmplător pe acolo ( de ce nu planificat, organizat ?! ).
    Iată tabloul grotesc al unui crâmpei de viaţă politică românească, cu un handicapat ( cu acte în regulă ! ) pe care nici o firmă privată nu l-ar fi angajat ca să-i reprezinte interesele, fostul jurist comunist de Bază Judeţeană de aprovizionare, ajuns în fruntea a ceea ce ar trebui să fie câinele de pază a societăţii româneşti – şeful Curţii Constituţionale, nu a vreunei curţi sau ogrăzi oarecare, din care apar diferite javre ce se reped la pantalonii trecătorilor ! 🙄
    P.S.
    Se pare că la fel ca-n ’44, când comuniştii au promovat cu bună ştiinţă nişte neisprăviţi în cele mai multe funcţii de conducere, dar mai ales de execuţie din partid şi din stat ( atunci, elitele româneşti erau distruse sistematic, iar cei ce scăpau refuzau să sprijine invadatorii ! ) se pare că din nou Istoria se repetă !
    Scârbiţi de tot ce se întâmplă, adevăratele valori nu se mai implică în politică, deci în trebile statului, în timp ce nulităţile profesionale apar ca ciupercile după ploaia de gloanţe din decembrie, cocoţaţi, sau cocoţându-se în fruntea bucatelor, majoritatea slugi şi cozi de topor perfecte pentru cei din afară, majoritatea de aceeaşi teapă cu ei !
    Că vorba aia :
    Cine se-aseamănă, se-adună !

    Comentariu de Radu Humor | Iunie 17, 2015 | Răspunde

    • @Radu Humor
      Nu stiu daca e parerea Dvs. sau e un citat, pentru ca am observat ca Dvs. nu puneti link-ul sau nu citati sursa. Dar, in orice caz, pe ce va bazati sau pe ce se bazeaza afirmatiile din comentariul Dvs.? Ce anume critica: cum tine pixul, cum sta cu „stanga-n buzunar”? In rest va las sa cititi si sa va documentati mai bine:
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Augustin_Zegrean

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 18, 2015 | Răspunde

    • Radu Humor, va recomand sa cititi acest editorial al lui Ion Cristoiu:

      Prin campania de discreditare a lui Traian Băsescu, Procurorul general, Tiberiu Nițu, nu-l slugărește pe Victor Ponta, ci pe Klaus Iohannis!

      Se arata ca:

      „Miercuri, 20 mai 2015, îmi intitulam textul de pe cristoiublog.ro:
      E adevărat că Tiberiu Nițu a primit comanda să-l înfunde pe Traian Băsescu, pentru că șefa DNA, Codruța Kovesi, nu-și putea permite asta?

      Întrebarea din titlul izvora dintr-un gest incredibil:
      La cererea Parchetului General, un Dosar al lui Traian Băsescu, închis cu NUP în 12 decembrie 2005, e redeschis la începutul lui mai 2015. Reaminteam în text că bizareria acțiunii izvora din faptul că după 10 ani, fără să se fi întîmplat nimic între timp care să justifice redeschiderea, Parchetul General redeschide un Dosar închis prin Rezoluție și nu datorită imunității lui Traian Băsescu tot de Parchetul General.

      Comentariul din 20 mai se încheia astfel:
      „Traian Băsescu s-a pomenit deja cu un număr însemnat de dosare penale. Unele sunt deschise, pentru că nu mai are imunitate. Dar altele, cele mai multe, sunt deschise, pentru că nu mai e președinte. Toate dosarele sunt deschise de Parchetul General. E adevărat că Tiberiu Nițu a primit comanda să-l înfunde pe Traian Băsescu, pentru că șefa DNA, Codruța Kovesi, nu-și putea permite asta, pentru că ar fi riscat să treacă drept una care-și devorează Tatăl politic?”

      Miercuri, 17 iunie 2015, am aflat cu stupoare că Parchetul General, condus de același Tiberiu Nițu, lesne de acuzat pentru fals în declarații publice, deoarece s-a pricopsit cu un certificat de revoluționar și terenul aferent certificatului fără să fi fost, în Revoluția din decembrie 1989, altceva decît un militar în termen, fără măcar să fi făcut o faptă de vitejie, a început urmărirea penală pentru fals în acte în cazul judecătorilor de la CCR care au invalidat Referendumul din 29 iulie 2014.

      În vara lui 2014, am fost ca lider de opinie pe baricada luptei pentru denunțarea Loviturii de stat. Nu de dragul lui Traian Băsescu, ci de dragul unui principiu:
      Un președinte, un premier, un demnitar nu pot fi dați jos din funcție prin tot felul de mînării.

      Suspendarea lui Traian Băsescu fusese rezultatul acțiunii unui Grup Infracțional Organizat, condus de Victor Pont și de Crin Antonescu. Despre forțarea Constituției, dar mai ales despre darea unor legi și hotărîri peste noapte pentru a legaliza fărădelegea, am scris la vremea respectivă zilnic în Evz și am vorbit seară de seară la B1Tv.
      Susțin cu aceeași îndîrjire și acum c-a fost vorba de o tentativă de lovitură de stat.

      Una dintre componentele acestei Tentative, dezavuate de Aliații occidentali, a reprezentat-o campania de după Referendum de răsturnare a rezultatului final – potrivit BEC Referendumul nu întrunise cvorumul – prin invocarea unei diferențe între listele permanente pe care se votase la Referendum și o așa zisă realitate numerică a cetățenilor cu drept de vot. În Evenimentul zilei de joi seara, voi demonstra caracterul aberant al campaniei, declanșate de Ion Iliescu, scos de la naftalină și viagrazat de conducerea USL pentru a da credibilitate campaniei. Pe scurt, campania era aberantă, deoarece BEC trimisese CCR pe 30 iulie 2014 rezultatele finale oficiale ale Referendumului, rezultate care spuneau clar că prin raportare la listele permanente, cele pe care s-a votat în 29 iulie 2014, liste (Atenție!) stabilite de Guvern și acceptate ca fiind corecte, procentajul participării fusese mai mic decît 50 la sută. Un punct central al acestei campanii duse de USL l-a constituit crearea unei enorme presiuni asupra CCR pentru a obține validarea Referendumului. Pe lîngă presiunea creată de atacurile violente de pe televiziunile USL – Antena 3, România Tv, Realitatea Tv – puciștii au folosit amenințările fățișe la adresa acelor membri CCR care refuzau să le facă jocul.

      Astfel pe 9 august 2014, Victor Ponta cere Parchetului General ca trebuie sa verifice activitatea judecatorilor de la Curtea Constitutionala, insinuand ca erata transmisa spre publicare in Monitorul oficial ar fi un fals.

      CCR a decis în chip corect că procentajul se stabilește pe baza listelor electorale care au fost în secțiile de vot în ziua Referendumului și nu pe baza bazaconiei numite de Victor Ponta mini-recensămînt, deoarece nu se schimbă relugulile jocului după ce jocul s-a încheiat.

      Au trecut de atunci 3 ani.
      La începutul lui mai 2015, Parchetul General condus de Tiberiu Nițu a răspuns comenzii lui Victor Ponta din 9 august 2015.
      A deschis un Dosar penal judecătorilor CCR care n-au făcut jocurile puciștilor.

      Ce se urmărește prin asta?
      Rescrierea penală a Istoriei.
      După campania de prezentare a lui Traian Băsescu drept un mafiot dublat de un dictator, trebuia să vină și campania de spulberare a celor 10 ani de mandat.

      Din punct de vedere legal, Regizorii diversiunii știu că nu se poate face nimic.
      Nici nu-i interesează asta.
      Pe ei, pe Regizori, îi interesează ca Traian Băsescu să se contureze ca un președinte atît de rău, atît de ticălos, încît Rața mecanică de la Cotroceni să treacă drept zeița Atena prin comparație.

      Ca și în cazul redeschiderii Dosarelor cetățeanului Traian Băsescu, nu Victor Ponta stă în spatele campaniei.
      În spatele campaniei de compromitere a lui Traian Băsescu ca președinte ilegitim din 2012 stau Structurile, ai căror ștabi vor să arate noului Stăpîn că-i sunt devotați pe deplin.

      Tiberiu Nițu n-are nici un interes să slugărescă pe Victor Ponta.
      În 2016, Tiberiu Nițu va voi un nou mandat de procuror general. Pînă în primăvara lui 2016, Victor Pont poate fi o amintire politică.
      Klaus Iohannis va fi însă președinte.
      Și fără aprobarea lui Klaus Iohannis, Tiberiu Nițu nu-și reînnoiește în veci mandatul.

      Mă înșel în privința celui care stă în spatele Afacerii numite Dosarul Referendumului?
      În vara lui 2012, Lovitura de stat era denunțată nu numai de mine, dar și de Dan Tapalagă, Dan Turturică, Ioana Ene Dogioiu, Sorina Matei, Andreea Pora.
      Acum, cînd se încearcă prin această anchetă absurdă reabilitarea Loviturii de stat din 2012, ați citit ceva, cumva de vreo poziție luată de cei de mai sus?”

      Recomand citirea integrala si in original a intregului articol.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 18, 2015 | Răspunde

      • Este adevarat ca mai citesc cateodata { de cele mai multe ori cand pui dumneata cate un link } din scrierile dl.ui Cristoiu insa…nici ca litera d e Evanghelie nu-s dispus sa servesc vorbele domniei sale chiar nu-s dispus ! Daca pe-aci pe la Romanica nu si-a bagat nasul ” careva „bag si eu mana in foc precum Scevola ! Oare nimenui nu ai par suspecte aceste ” descoperiri „, aceste resuscitari de dosare facute de cine ? De ” un procuror oarecare ” in Romania unde de sute de ani …. eventual de la Vasile Milea incoace nici ” un oarecare ” nu indrazneste sa faca nimic pana nu are UN ORDIN SCRIS ??? Da, este posibil ca in vara lui 2012 sa fi fost vorba de-o lovitura de stat { eu nu mai cred cam d e multa vreme in ” spontaneitatea ” unor manifestatii de protest , cel putin nu in Romania } dar , ieri alaltaieri nu tot de-asa ceva a fost vorba ? Insa ” ieri alaltaieri ” cand era in discutie doar premierul PSD-ist Victor Ponta , nici Sorina Matei si nici Andreea Pora { sa nu-l mai reamintesc pe dl. Turcescu } n-au avut cam nimic a spune pe tema aceasta a loviturii d e stat sau…poate ma-nsel eu foarte tare deoarece nu le citesc facebook-ul . Si Dan tapalaga si Dan Turturica…n-au fost la un anume moment in slujba tustului Intact Media ? Intreb , nu dau cu parul ! Frumos amintea Radu Humor despre comunistii care , dupa ce-au ajuns la putere { am un singur amendament : nu in ’44 ci dupa deoarece in ’44 aveau nevoie ca oamenii sai perceapa altfel decat erau d e fapt , era o necesitate politica iar Lucretiu Patrascanu plantat la Justitie este cred , cel mai concret exemplu } au pus in fruntea statului , in posturile d e condurere din partid si stat niste neaveniti , niste incompetenti . De ce oare ? Chiar n-aveau in randurile lor niste tipi suficient d e bine pregatiti pentru a putea ocupa acele functii ? Raspunsul este in ” cugetarea ” emisa de Stalin prin 1939 : ” dintr-un individ despre care sti totul poti face tot ceea doresti ” . Augustin Zegrean , Aspasia Cojocaru , Tiberiu Nitu si…care dracu o mai fi , merg la pariu ca se stia TOTUL despre ei ! Culmea este ca , Stalin preluase respectiva cugetare dupa scrierile unui francez numit Armand DuPlessis de Richelieu . Am aflat si eu „consultand ” Goagal 😉 , da ce credeai ?

        Comentariu de Marian | Iunie 18, 2015

      • @Marian

        🙂 Ce comentariu!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015

      • Ce nu-l pot suporta pe acest oportunist de serviciu atunci când vorbeşte ( vorba vine, că de fapt se screme sâsâit ! ), dar atunci mai pot schimba canalul, dar a-l citi pare un blestem, datorită viziunii de ansamblu a textului care se întinde mai mult decât ai putea lua pe două beţe, dar mai ales nu spune nimic. Sau dacă spune sunt un fel de comentarii pe o temă dată şi cu un final dinainte dictat !
        Deci nu, mulţumesc !

        Comentariu de Radu Humor | Iunie 18, 2015

  3. De fapt , titlul ales d e dumneata postarii este ” De ce e rau asa ceva …” celalalt titlu , ” Parlamentarii si-au marit pensiile „…etc apartine tipilor d e la Mediafax !Nici eu si nici Radu Humor n-am raspun intrebarii { nu neaaparat retorice banuesc } pusa d e dumneata . O fac acum , mentinand totusi ” onioarea ” care trebuie acordata ” muncii ” acestor domni si doamne , alesi ai natiunii . E bine deoarece ” munca , travaliul ” 😉 { asta-i de la Catavencu citire } trebuiesc rasplatite chiar d e catre cei ce i-au insarcinat { eu , dac -ar fi fost dupa mine …asi fi ” insarcinat-o ” pe Alina Gorghiu 😉 } cu aceasta greutate de-a produce ceva bun { prin legile elaborate de ei } pentru aceasta tara si mai ales pentru locuitorii ei . Este rau , deoarece ” locuitorii ” acestei tari deja au suficiente motive de-a s e plange de eficienta muncii parlamentarilor si…este foarte probabil ca in viitor ” cineva ” sa s e gandeasca ca…poate n-ar fi rau daca Parlamentul ar fi dizolvat iar in locu-i sa fie pusa …un fel d e n-ar mai fi…ceva in genul Marii Adunari Nationale de pana in ’89 , iar acel ” cineva ” s-ar putea bucura d e sprijinul prostimii , de adeziunea alegatorilor , de totalul sprijin al vulgului { vorba lui Madalin Voicu 😉 } care s e simte batjocorit de multele greseli , d e multele legi facute dupa ureche pe care le-au elaborat parlamentarii…indiferent de data la care au fost alesi fie senatori fie deputati . Acum , astazi , parlamentarii romani sunt perceputi in memoria colectiva drept o adunatura de ecscroci , de arivisti , de putori ce , daca n-ar fi fost senatori sau deputati , n-ar fi fost nimic si…nu cred ca este foarte departe de adevar chestia asta . Al ascultam pe Bogdan Duvaz si…nu stiam daca sa-mi fac cruce sa ma apere de Satan sau sa rad pur si simplu ca …ala care-a vazut girafa prima oara ! Spunea tipul ca , el era arhitect si ca , daca n-ar fi fost ales parlamentar si chiar ministru…probabil ca ar fi fost unul d e succes avand in vedere ca talentu-i in meserie era recunoscut . Ce n-am inteles din declaratia domniei sale , a fost : cine dracu l-a obligat sa accepte si sa mentina aceasta functie de parlamentar ? Mai era unul de pe la PSD care { avocat d e profesie } care sustinea ca ei merita ceva in plus fatza d e restul lumii deoarece ei ….probabil c-au patru …oua 😦 , fireste asta-mi apartine dar in mare … cam asta lasa ala sa se inteleaga . Cand am ascultat si declaratia acelei foste profesoare , fosta ” grevista ” a foamei numita Cristina Anghel de pe la PC…m-a cuprins o scarba iremediabila , pentru al parafraza pe Toparceanu fatza de acesti oameni si cred ca , n-asi pregeta nici o clipa sa-mi dau asentimentul sub forma votului pozitiv , daca vreodata „cineva ” isi va dorii eliminarea acestei cloace numita pompos Parlament indiferent d e consecinte !!!!!!! Vorbeai dumneata de Robert McNamara …pai dumneata compari p-ala cu astia ??? La americani – si nu doar la ei dar in special la ei – a detine o functie publica a fost si este o ONOARE , este o chestie care -ti creaza obligatii pe care le indeplinesti cu MANDRIE deoarece numele tau va fi intotdeauna ONORAT , RESPECTAT de catre ceilalti traitori pe meleagurile USA si…stai linistit ca nici aia n-au nici retributii si nici pensii exorbitante ! Nu ca pe acolo n-ar exista si exceptii , insa la noi…parca a tunat si a adunat aceste…exceptii !!!! Parca Emile Zola avea o carte numita „Cloaca „…cred ca se potriveste Parlamentului Romaniei in totalitate aceasta denumire onorate Motan 😦 .

    Comentariu de Marian | Iunie 18, 2015 | Răspunde

    • @Marian
      Este bun comentariul tau! De fapt tu descrii o nenorocire:

      „Este rau , deoarece ” locuitorii ” acestei tari deja au suficiente motive de-a s e plange de eficienta muncii parlamentarilor si…este foarte probabil ca in viitor ” cineva ” sa s e gandeasca ca…poate n-ar fi rau daca Parlamentul ar fi dizolvat iar in locu-i sa fie pusa …un fel d e n-ar mai fi…ceva in genul Marii Adunari Nationale de pana in ’89 , iar acel ” cineva ” s-ar putea bucura d e sprijinul prostimii , de adeziunea alegatorilor , de totalul sprijin al vulgului { vorba lui Madalin Voicu 😉 } care s e simte batjocorit de multele greseli , d e multele legi facute dupa ureche pe care le-au elaborat parlamentarii…indiferent de data la care au fost alesi fie senatori fie deputati .”

      Deci oamenii nu ar fi multumiti de eficienta muncii parlamentarilor, dar ar fi multumiti de „eficienta” Marii Adunari Nationale, aceea de pana-n ’89. Asta rezulta din comentariul tau, asta e ideea principala care se desprinde.

      Dar cum sa fie multumiti de eficienta Marii Adunari Nationale de dinainte de ’89, cand impotriva acelui sistem oamenii s-au revoltat, au iesit in strada si au infruntat tancurile, au murit ca sa inlature acel regim?

      Ar fi o adevarata nenorocire si degringolada asa ceva!!

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015 | Răspunde

      • Spuneai mai nu stiu can d ceva despre ” simt olfactiv ” pe care l-asi detine . Chiar n-am avut curiozitatea de-a retine in ce context si nici minima decenta de-a da un sarch pentru a cauta respectiva postare dar…mi-ar fi placut , al dracului d e mult mi-ar fi placut ca si acum sa fi avut si dumneata rabdarea necesara de-a intelege corect ceea ce am dorit sa exprim referitor la postarea dumitale , excelenta de altfel . Pentru a te lamuri reiau cele spuse . ” Locuitorii acestei tari au deja suficiente motive de-a s e plange d e eficientza muncii parlamentarilor …poate n-ar fi rau daca Parlamentul ar fi dizolvat iar in locul lui ar fi pusa …ceva in genul Marii Adunari nationale d e pana in ’89 ” . Te anunt cu respect ca , membrii MAN de pana in ’89 { erau si tipi alesi cam permanent in acel for } nu erau retribuiti in nici un fel pentru ” munca ” lor …fireste exceptand sandwich-urile si Pepsi sau decontarea platii transportului catre Bucuresti si fireste , daca sesiunea dura ceva mai mult decat considerau aia ” d e sus ” gratuitatea cazarii …si nu erau nici macar aia cazati la vreo UM 01234 . Despre deplasari in strainatate , respectiv spre West…sau spre orice alt punct cardinal din afara „lagarului , ” nici macar in vis sau in gluma nu putea fi vorba decat cel mult pentru cativa insi alesi pe sprinceana care , d e regula erau toba de carte in sensul ca in afara doctrinei si-a laudelor la adresa binefacerilor sistemului comunist….Cum zic , erau si tipi alesi pentru mai multe legislaturi ale MAN deci , spune-mi daca ai aflat dumneata ca , vreunul dintre astia { UNUL SINGUR MACAR !!! } ar fi beneficiat atunci sau beneficiaza inca azi , de-o pensie sau un spor d e pensie pentru privatiunile indurate atunci…” in slujba poporului ” ?!? Hai incearca caci…n-au murit chiat toti aia ! La asta ma refeream strict , in gandurile pe care le-am tastat privitoare la postarea dumitale . Nu ca ” eficienta ” alora ar fi fost ceva de-a dreptul iesita din comun , dimpotriva dar…cel putin aia , nu primeau nimic pentru asta { in afara celor enumerate , probabil si ceva carne peste rand atunci cand „se dadea ” } si cu atat mai putin pensii speciale ! Chiar nu-nteleg cum ai reusit dumneata sa-ntelegi altceva din cele scrise d e mine . Da-mi voie , cu respectul d e rigoare , sa te corectez : ” oamenii ” nu s-au revoltat si-au infruntat tancurile { am fost inclusiv eu pe-acolo insa , sincer n-am avut d e infruntat …tancuri } si n-au murit ca sa inlature Marea Adunare Nationala ci niste criminali care …daca mai dura putin si nu avea loc „chestia ” azi am fi fost un fel de North-Koreea . Ca acei criminali erau identificati cu numele Ceausescu …asta-i altceva , asta tine doar de nivelul de indoctrinare la care ajunsesem fiecare in acele timpuri , nivel d e indoctrinare si d e ura iar pentru ca aceasta ura trebuia s a poarte un nume …a fost numita Ceausescu aici parafarazand o scriere argheziana referitoare la Eminescu . Eu , sincer sa fiu , n-am crezut NICIODATA ca nenorocitul ala putea face ceva , ce dorea el sa faca , asa de unul singur : a avut ” spate ” ! ” Spatele ” nu s e numea in nici un caz MAN ci…tot asa numitele „elite ” intelectuale care i-au suflat in…panze facandu-l sa se considere Dumnezeu . Ia mai da-l dracului si p-asta si p-aia !!!!!! 😦 Te pot sfatuii onorate prieten ca , daca esti cu mainile goale si te confrunti cu vreo zece tancuri indiferent cat de multi sunteti singurul lucru bun pe care-l ai d e facut este , s-o iei dracului la fuga , cat mai ai timp si viata in tine ! Aminteste-ti de Piata Tiang An Men { sau cum dracu s-o scrie } unde regimul chinez n-a pregetat s a desfasoare tancurile si…nu cred ca mai este necesar s a continui in a-ti explica ceea ce sti deja . N-am inteles { vezi , eu recunosc sincer cand nu inteleg corect ceva } pentru ce , ” ar fi o adevarata nenorocire si degringolada ” , la ce anume faceai referire la …ideea unei reinfiintari a MAN { era doar …o idee ! } sau la iesirea tancurilor pe ulitze ? FI bun si detaliaza cu argumente , asa cum m-am obisnuit la dumneata !

        Comentariu de Marian | Iunie 19, 2015

      • Dar, Marian, Marea Adunare Nationala, cea de dinainte de ’89, din ce sistem facea parte?

        Citeste, te rog, raspunsul acesta pe care i l-am dat lui Rica!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015

  4. Lăsaţi-mă să vorbesc !

    Dupa mai bine de 17 ani in magistratura simt ca am dreptul sa deschid gura. Simt ca am dreptul sa spun ca nu imi convine ceva in sistemul pe care sunt chemata zilnic sa il servesc, simt ca am dreptul sa fiu revoltata cand altii din acelasi sistem au mai multe drepturi decat mine sau alti colegi si mai putina, mult mai putina, obligatie de rezerva.

    Simt ca am dreptul sa cer unui Consiliu Superior al Magistraturii sa imi pastreze macar dreptul la libera exprimare, constienta fiind de limitele dreptului de exprimare acordate unui magistrat (sa nu spun recunoscute, pentru ca aceste limite au devenit atat de vulnerabile incat am ajuns sa ne intrebam de zeci de ori inainte sa deschidem gura, chiar daca ne revolta si ne subestimeaza inteligenta atatea lucruri).

    Simt ca acest drept este si al meu si al altor sute de magistrati din sistem, nu doar al unora care sunt numiti de drept in Consiliul Superior al Magistraturii sau al unora care, desi revocati de sute de colegi din tara, isi permit inca sa vorbeasca in numele nostru, de la inaltimea unei demnitati pe care noi nu le-am mai acordat-o. Ei nu mai sunt acolo reprezentantii nostri, ci ai Curtii Constitutionale a Romaniei, a carei decizie o respect de jure, insa nicio lege din lume nu ma obliga sa o accept si de facto.

    http://www.luju.ro/opinii/editorial/lasati-ma-sa-vorbesc

    Comentariu de Radu Humor | Iunie 18, 2015 | Răspunde

    • Vad ca e lasata sa vorbeasca!

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015 | Răspunde

      • Motane…o fi ” lasata ” sa vorbeasca dar …ce va patimii dupa…

        Comentariu de Marian | Iunie 19, 2015

      • Libertatea de exprimare este stipulata prin Constitutie!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015

      • ” Libertatea d e exprimare este stipulata prin Constitutie ” ! 😦 Ma lasi ? Oare Avramuta ala { ala d e tot agita un steag pe la diferitele mitinguri } a beneficiat de dreptul sau la libera exprimare stipulat in Cnstitutie sau ala care i-a luat apararea mai zilele trecute ? Cel putin cu asta din urma …au cam pus-o aia din Politie , de asta sunt mai sigur decat d e faptul ca-mi va fi remisa pensia luni ! „Cine mananca 😉 Sfanta Constitutiune , sa mearga la cremenal ” vorba lui jupan DUmitrache deci politistii respectivi ar trebuii mergand pe firul logicii ce rezida din cele scris e de dumneata respectivele ” organe ” ar trebuii sa s e duca fain , frumos , elegant la …cremenal 😉 ! Sau scrie cumva la Consttutie ca , ai dreptul sa te exprimi insa dupa…platesti ??? Deci vorba doamnei senator Jipa { aia de-l miruia d e zor pe Sova } : ” Ia mai lasati-ma in pace cu Constitutia ” !!!!! Am mai spus-o si-o repet { bine ca nu s e iau astia dupa mine , dupa parerile mele ca , cine stie ce mai iesea 🙂 } in Romania este imperios necesara o noua Constitutie si in special un nou for parlamentar , format din oameni corecti , nu cinstiti caci , nu vei reusii niciodata s a gasesti asa pe pamantul asta romanesc dar…macar corecti . Mai concret , niste oameni care sa considere { ca si in USA } faptul de-a lucra pentru cetatenii tarii lor , pentru tara lor o ONOARE , O CINSTE PENTRU CARE SA FIE IN STARE SA-SI DEA SI VIATA !!! Nu stiu pe unde am auzit ca definitia latina a cuvantului ” ministru ” este SERV , SLUGA . Inchipuieti cum ar fi , daca politaiul d e la poarta vreunui minister , s-ar adresa respectivului ministru cu : Am onoarea sa va salut …domnule SERVITOR AL POPORULUI 🙂 🙂 🙂 !

        Comentariu de Marian | Iunie 19, 2015

      • Mai, Marian, mai baieti, dar eu vad ca vorbeste liber! Cine nu o lasa sa vorbeasca? Bun, astea sunt parerile dumneaei, care e problema? Si nu numai ca vorbeste, dar le mai si scrie! Foarte bine! Cine nu o lasa?

        Hai sa nu devenim paranoici!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015

    • @Radu Humor Intrebare : pentru ce abia acum dupa….saptesprezece ani ???Pentru ce doar unul singur ??? UN MAGISTRAT spune ca ” respect decizia CCR de jure , insa nici o lege din lume nu ma obliga sa o accept si d e facto ” . Asta-i MAGISTRAT { si procurorii atat d e blamati azi , in Romania sunt asimilati magistratilor } si beneficiaza d e oarece privilegii dar eu, dar dumneata , dar Motanul { amabila noastra gazda } sau Rica Venturiano sau…alti poporeni care n-au nici un singur privilegiu in afara aceluia de-a vietui aia ce dracu s a mai zica caci daca au nefericirea sa se indoiasca , sa puna la indoiala o Hotarare a CCR sau a oricarei „curti ” de judecata din Romania fie „de jure fie d e facto ” …Dracu’ ne ia pe toti !!! Oare mai este necesar sa-ti reamintesc cate cazuri d e condamnari au avut loc in Romania fara ca cei condamnati sa aiva vreo vina ? Doar de chestia cu Tundrea imi aduc acum aminte dar…cati or mai fi oare ? Crezi dumneata ca amaratul ala n-a contestat si de jure si de facto sentinta { mai a les ca …se stia NEVINOVAT bietul om } si pe la CSM sau CCR si , doar el saracu o sti pe unde a facut sesizari insa…

      Comentariu de Marian | Iunie 19, 2015 | Răspunde

    • Iar sunt prost si am nevoie de lamuriri 🙂 🙂
      Cum adica, „accept de jure dar nu de facto” o lege? Hai sa intreb altfel, de jure, furtul este condamnat. Deci accepot „de juyre” legea, dar „de facto” je m’en fiche si bag mana la caraiman, nu? cam cum este cu onor parlamentarii si guvernantii nostri, MARI DEMNITARI, nu? De jure, ei respecta l;egile, nu le contesta, insa de facto se „pisha cu bolta” pe ele, nu??

      Comentariu de Rica Venturiano | Iunie 19, 2015 | Răspunde

      • Adica ea vrea sa spuna ca accepta latura juridica a deciziei Curtii Constitutionale, o accepta ca lege, dar, de facto – ea vrea sa spuna: de fapt – nu e de acord cu ea.

        Doamna respectiva nu face altceva decat sa sublinieze ca are dreptul la libera exprimare conform art. 30 din Constitutia Romaniei! Foarte bine! Dar acest „Lasati-ma sa vorbesc!” seamana foarte bine cu acel „Nu ma intrerupeti!”. 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015

    • Sa intekeg ca domnia sa nu se revolta pentru o proasta aplicare a legii, ci doar pentru ca nu intra si dumneaei la pensiile alea marite.
      Cum vine vorba de gologani, cum se revolta „sistemul”, ca nu-i corect. Nu faptul ca acordarea acelor drepturi o deranjeaza pe domnia sa, ci faptul ca nu-i bagata la ospat.
      Halal sa-i fie!
      Asta da onoare patat, ce sa zic. „Tradare sa fie, dar s-o stim si noi”!!

      Comentariu de Rica Venturiano | Iunie 19, 2015 | Răspunde

      • Doamna respectiva vrea sa spuna urmatorul lucrul: Consiliul Superior al Magistraturii dicteaza in sistem si daca cineva din sistem isi spune liber parerea, de exemplu despre decizia Curtii Constitutionale, sau despre o alta lege sau hotarare judecatoreasca etc, poate fi supus actiunilor disciplinare. In schimb numai CSM si membri sai au dreptul sa spuna o parere, sa aiba o opinie despre aceleasi lucruri. Eu inteleg ca dansa nu e de acord cu decizia CCR si doreste sa spuna lucrul asta in mod liber. E foarte bine! Ca orice alt cetatean al Romaniei, dansa are acest drept constitutional. Nicaieri in lume n-ai sa gasesti ca toti oamenii sa fie de acord cu un anumit lucru: unii sunt de acord, altii nu. Unanimitati gasesti mai greu, alea erau, de regula, la comunisti, dar nici acolo. Adica era in procent de 99.8% ca sa se mimeze democratia. Pe de alta parte, eu cred ca si in CSM sunt oameni care au opiniile lor politice ce pot sa difere de la o persoana la alta. Deci din punctul asta de vedere trebuie sa fim de acord cu doamna respectiva.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015

    • Deci, domnia spune ca:
      „simt ca am dreptul sa fiu revoltata cand altii din acelasi sistem au mai multe drepturi decat mine sau alti colegi si mai putina, mult mai putina, obligatie de rezerva.”
      Nu spune ca depturile „unor colegi” sunt neligitime, sau fara acoperire, spune ca si dansa „vrea acele drepturi, la fel, deoarece serveste acelasi sistem”.
      Vel putin, eu cu mintea mea proasta, de inginer, asta pricep.
      De ce nu s-a revoltat doamna magistrat atunci cand pentru un furtul unei gaini, O GAINA DOAR, doua batrane au facut ani buni de puscarie, si pentru o depalidare de milioane de euro, altii au facut doar 6 luni de puscarie.
      De ce nu s-a revoltat doamna magistrat „de facto” pentru cand onor alesii nemaului au adoptat „de jure” o lege care sa-i imbuibe si mai mult, ca recompensa ca au dormit unul , doua sau mai multe mandate in parlament??
      Si cum poti tu, un jurist „care de 17 ani” a lucrat in sistem, sa spui ca „de facto” nu tu recunosti o lege? CUM E POSIBIL ASA CEVA? Revin cu intrebarea in acest caz, DACA O LEGE NU NE CONVINE, NOUA CA PERSOANA, N-O RESPECTAM DE FACTO?????

      Comentariu de Rica Venturiano | Iunie 19, 2015 | Răspunde

      • Mai, Rica, dar cine nu o lasa sa vorbeasca? Ca eu constat ca vorbeste liber, fara sa fie impiedicata sa vorbeasca.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015

      • Motane, corecteaza-ma daca grsesc, 🙂
        Domnia-sa, spune, repet: „simt ca am dreptul sa fiu revoltata cand altii din acelasi sistem au mai multe drepturi decat mine sau alti colegi si mai putina, mult mai putina, obligatie de rezerva.”. Sincer, nu cred ca se refera la „dreptul la opinie”, sau la „dreptul la libera exprimare”, cand vine si spune in acelasi context, ca „altii au mai putina obligatie”. Cel putin eu, inteleg ca pe aceatsa doamna magistrat o deranjeza faptul ca altii au mai multe drepturi vis-a-vis de obligatii”.
        Curios si faptul ca pana sa apara aceste pensii (dreptuiri) NESIMTITE ale acestor NESIMTITI ALESI care nici macar obligatiile de baza nu si le indeplinesc.
        Da, de vorbit vorbeste. Si noi vorbim, si??? Cu ce am rezolvat problema Motane? Bun, opinia publica interna dar si internationala este socata, este repudiata, scarbita de atitudinea acestui parlament de hoti, banditi, corupti si analfabeti (marea majoritate) comunisti (apropos de „stimati tovarasi”) Ei si????? Ei si-au facut treaba si sigur ai sa gasesti destui care sa le dea dreptate, ba sa mai si latre prin gard ca „nu-i treaba strainilor ce facem noi in tara”.
        Daca sunt de acord? NU, nu sunt de acorrd ca acesti LENESI, MINCINOSI, HOTI, DEMAGOGI sa ne mai conduca. Ce daca Motane, daca majoritatea ii vrea, ba ii mai si apara si ii sustine. Nu asta-i principiul democratiei, sa ne supunem vointei majoritatii? daca majoritatea vrea sa fie condusa de o gashca de hoti si de imbecili, asta e, de astia o sa fim condusi. Minoritatea n-area decat sa accepte, sau sa-si ia lumea in cap, cum de altfel au si facut multi, foarte multi.
        Am spus-o, si o repet, nu m-a determinat ceasca si regimul comunist sa-mi iau boccelutza la spinare si sa „ma ratacesc” prin porturile lumii, sa nu mai vin la vapor, si n-aveam obligatii. Acum sincer sunt determinat sa-mi iau pe langa boccelutza si familia la subrat si sa ma duc unde vad cu ochii. Ce poti face impotriva unei majoritati care se complace in situatia asta? Ce pot sa fac eu, si inca acei cativa oameni cu minte, impotriva unora ca dl Humor, de exemplu, pe care n-ai cum sa-l convingi ca politicienii nostri nu dau doi bani pe cei care i-au ales, indiferent din ce partid fac parte. Spune-mi tu, ce este „socialist” in conducerea pesedista de acum?? Ce a fost liberal in conducerea liberala?
        Sincer, sunt atat de scarbit de ce se intampla cum pe plan politic, incat nu m-ar mira, ba chiar m-as bucura sa fim exclusi din UE. Nu meritam Motane nici libertate si nici democratie. Judeca-ma, pune-ma la colt, blameaza-ma, chiar nu-mi mai pasa. Tara asta din pacate are conducatorii pe care-i merita, pentru ca asa decide majoritatea. Cand asta este imaginea majoritatii ce poti face? Ca marinar am invatat sa nu inot impotriva curentului, ci sa caut sa ies din el. Asta o sa fac. O a caut sa ies din curentul asta potrivnic. Am obosit sa urlu la luna si sa latru la pereti in tara asta.
        Probail sunt eu defect.

        Comentariu de Rica Venturiano | Iunie 20, 2015

      • Nu dramatiza, ca nu e cazul!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 20, 2015

      • Motane, nu dramatizez, ci doar am o stare de lehamite in ultima vreme, cand vad ca indiferent de cate dovezi de incompetenta da acest guvern, indiferent de cate dovezi de lipsa de respect ptr lege ne da, de cata impertinenta afiseaza acest ponta, marea majoritate este in stare sa-ti sara la beregata ca sa-i ia apararea si sa-i gasesca justificari. Si ce-i mai grav este ca tot cei care trag ponoasele, adica pensionarii, marea parte a bugetarilor, vin cu argumentele inoculate de acesti politruci si le iau apararea, dand vina mereu si mereu pe „ceilalti”. Suntem la 3 ani distanta de momentul 2012 si vina proastei guvernari e tot a „alora de inainte”.
        Si mai trist e faptul ca OPOZITIA nu exista. Nu avem asa ceva. Iar institutia prezidentiala parca isi face siesta. Cam lunga „acomodarea”. Cred ca ar fi cazul sa iasa in fata si sa dea semne de viata.
        Te-am mai intrebat cu diverse ocazii, tu, nu traiesti in Romania? Tu nu iesi pe strada, nu ai contact cu „vulgul” cum zice Marian? Uite, fa de curiozitate un tur de opinie si apoi sa-mi spui daca am sau nu dreptate. Degeaba zice Friedman una si alta, ca in practica romanesca nu se aplica, si nici nu este aplicabil, nimic din ce citesti tu acolo. Hai sa-l intrebam pe Marian (sal’tare musiu) daca in jurul lui, in Berceniul pe care-l stiu si eu destul de bine, este o alta opinie genrala, daca actuala putere nu are sustinatori si inca din aia „feroce”, 🙂
        La mine in Constanta, cu toate ca se vad dovezile peste tot, acest primar degenerat are cei mai mari sustinatori. Centrul vechi este o ruina, Cazinoul din C-ta este o paragina si arata jalnic, au crescut blocuri si mall-uri pe orice petec de pamant disponibil, s-au facut retrocedari controversate, s-au dat autorizatii de construictie complet in afar reglementarilor de urbanism, si tot avem acea majoritate care il ridica in slavi si-l aplauda, pentru un chil de faina si o sticla de ulei. Si tu-mi spui ca dramatizez? 🙂 🙂
        Nu dramatizez Motane, ci este o DRAMA ce se intampla cu tara asta.
        Mai acum doua-trei zile, dupa ce tot circul asta cu imunitatea si cu pensiile demintarilor a aparut si prin presa internationala, am fost intrebat de colegii mei capitalisti 🙂 „dar voi, populatia ce spuneti, cum ati reactionat? Voi nu luati atitudine?”. N-am stiut ce sa raspund. Adica as fi avut un raspuns, dar nu cred ca era corect sa-l dau. Corect fata de mine si de natia careia ii apartin.
        Asa ca Motane, am ajuns la concluzia ca NU ARE ROST sa te pui contra cirezii, ca te calca in picioare.

        Comentariu de Rica Venturiano | Iunie 21, 2015

      • @Rica
        Ei, trebuie sa te linistesti. Tu cum iti explici lucrurile ?

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 21, 2015

      • De linistit, sunt linistit Motane. Lehamitea este altfel de stare 🙂 nu de neliniste, 🙂
        Ma cuprinde un fel de „je m’en fiche-ism” general. dar de calm, sunt calm. Doar ca m-am linistit in ceea ce priveste dorinta de a incerca sa schimb ceva ce nu vrea sa fie schimbat. E ca’n dragoste, cu forta devine viol, nu? 🙂 🙂

        Comentariu de Rica Venturiano | Iunie 21, 2015

      • Uitandu-te in urma, in Istoria recenta, constati ca nici guvernarile zise de Dreapta n-au reusit mare lucru din punct de vedere economic. De exemplu, guvernarile CDR, Boc au excelat in performanta in ceea ce priveste reforma? Bineinteles ca nu. Au excelat in ceea ce priveste cinstea si corectitudinea? Bineinteles ca nu. Dimpotriva chiar! Asa ca, pe undeva, atitudinea electoratului este justificata. Asa e, de fapt, peste tot. De ce crezi ca, spre exemplu, in Germania (e un exemplu absolut intamplator) CDU a obtinut in alegeri o frumoasa victorie si Angela Merkel un nou mandat de Cancelar? Pentru ca germanii o apreciaza.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 21, 2015

      • he he he, pai uitandu-ma in urma, nu pot decat sa vad ca eu am zis ceva de genul „toti o apa si-un pamant”. Ceva de genul „si-aia hoti, si astia hoti, da-i in mama lor pe toti”. Marian poate sa confirme ca am zis „La meme Marie, avec un alta palarie”.
        Pai eu ce-am tot zis Motane, ca de la 90 incoace TOTI n-au facut nimic altceva decat sa-si imparta ciolanul. Daca, repet DACA, la momentul anului 90 s-ar fi adoptat punctul 8 de la Timisoara, pentru care am luat bataie crunta de la minerii lui Ilici, de am stat prin spitale o vreme, poate alta ar fi fost situatia. Daca populatia ar fi inteles atunci ca era timpul pentru COMUNSITI SA STEA DEOPARTE, poate ca acum era alta situatie. POATE!!!
        Daca privesti atent, in TOATE partidele factorii de decizie politica provin din fosta nomenclatura de partid. C-au fost functii mai mici, pe la judet, sau pe la sectoare, dar peste tot gasesti „fosti tovarasi”, iar generatia nous de politicieni este formata de astia din urma

        Comentariu de Rica Venturiano | Iunie 21, 2015

      • Da, dar lucrurile trebuie privite mai nuantat: Romania e totusi membra a UE si NATO!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 21, 2015

  5. ” MINCIUNI SI FRAZE-I TOTUL CE STATELE SUSTINE , / NU-I ORDINE FIREASCA , CUM EI A FI SUSTIN / AVEREA SA LE APERI , MARIREA SI-AL LOR BINE / EI BRATUL TAU INARMA CA SA LOVESTI …IN TINE SI PE VOI , / CONTRA VOASTRA LA LUPTA EI VA MAN ” !!!! Cand ma gandesc cati ani au trecut de cand amaratul ala a scris aceste versuri si…cat de actuale sunt inca …chiar nu-ti par actuale onorabile amic ??? Da , Marea Adunare Nationala , cea d e pana in ’89 facea parte din sistemul ceausist , bolsevic de cea mai joasa factura desii….Mihail Sadoveanu { daca nu ma-nseala memoria , pana la delegarea lui Stefan Voitec , Sadoveanu a fost chiar Presedintele MAN } sau George Calinescu si alti corifei ai culturii romanesti au facut pana la un anume moment , parte dintre membrii sai . Astazi…cine sant cei c e fac parte din actualul Parlament…democratic alesi fara discutie : ” SALTIMBANCII SI …IROZII ” cumva ??? Onorabile , eu citesc ca pe Sfanta Scriptura postarile dumitale deci, este absolut evident ca am citit si mai ales am cautat s a inteleg la justa valoare raspunsul dumitale catre amicul Rica Venturiano . Problema sti care-i ? SI dumneata si el …aveti dreptate in aceeasi masura 😉 ! Ce zici , sant mai tare decat Solomon ? Intrebare : c e se intampla daca teutonul de la Cotroceni nu semneaza proiectul alora din Parlament , proiect prin care-si atribuie { d e data asta cu adevarat } pensii nesimtite ???? O data , d e doua ori , d e trei ori…pana la calendele grecesti { desii nu-mi prea vine a crede ca…are si el sfintii lui ca doar nu-ti inchipui ca-i plantat acolo d e capul lui } , c e vor face domnii si doamnele parlamentari ? Vor continua s a traiasca din ” salariile sau pensiile alea de mizerie acordate de stat ” vorba doamnei Cristiana Anghel sau , s e vor alia si vor organiza o lovitura de stat pentru debarcarea neamtului ?????? Sunt totusi peste trei sute d e insi ce au semnat proiectul d e lege adica , inmultind pe fiecare cu numarul de alegatori pe care-i are in cocoasa….. Mare lucru de locul lui Ponta nu va fi luat definitiv de catre Gabriel Oprea si …mare lucru chiar n-ar fi daca , tot ” generalul ” va fi desemnat drept viitor locatar al Cotrocenilor in aceste conditii 😉 asa cum am mai pronosticat…atentie : fara a avea vreo relatie d e familie cu mama Omida 😉 !!! Frate , si daca acest Parlament d e rahat ar fi dizolvat si ar fi organizate alegeri anticipate …unde ar fi nenorocirea , in ce ar consta degringolada ? Poate ca la alte alegeri, romanii nu vor mai vota cu picioarele ci , isi vor folosii si mintea din cap …mintea cea din urma . Ce zici ???

    Comentariu de Marian | Iunie 19, 2015 | Răspunde

    • Asa ar trebui: sa nu promulge aceasta lege! Ei, lovitura de stat… Sa fim seriosi!

      Alegeri anticipate, dar conform Constitutiei ar trebui sa fie parcursi niste pasi.

      „Da , Marea Adunare Nationala , cea d e pana in ’89 facea parte din sistemul ceausist , bolsevic de cea mai joasa factura desii….Mihail Sadoveanu { daca nu ma-nseala memoria , pana la delegarea lui Stefan Voitec , Sadoveanu a fost chiar Presedintele MAN } sau George Calinescu si alti corifei ai culturii romanesti au facut pana la un anume moment , parte dintre membrii sai .”

      Dar te intreb si eu: cat de reprezentativa era acea Mare Adunare Nationala intr-un sistem dictatorial, cum era cel comunist, impus cu tancurile sovietice de catre Stalin?

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 19, 2015 | Răspunde

      • 0 onorabile 0 dar…facea impresie 😉 !

        Comentariu de Marian | Iunie 19, 2015

      • 😆

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 20, 2015


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: