Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Ce Romanie lasa Traian Basescu dupa doua mandate…?

Iata ca Traian Basescu se afla la sfarsitul celui de-al doilea mandat si ultimul la care are dreptul. Ar fi interesant sa facem un bilant… Sa tinem cont ca nu ne vom mai intalni cu Traian Basescu in calitate de Presedinte al Romaniei. Ceea ce s-a numit Regimul Basescu este pe final. Acest blog cuprinde o fila de istorie, daca se poate spune asa, si anume perioada ultimului mandat al lui Traian Basescu, cu bunele si cu relele sale. Presedintele a avut un proiect foarte ambitios: sa schimbe Romania. A reusit oare? Dupa parerea mea, Basescu nu a reusit… Adevarul este ca rezultatele sunt dezamagitoare sub multe aspecte si din foarte multe puncte de vedere:

– Romania nu a scapat de MCV si nici nu a reusit intrarea in Spatiul Schengen;

– Nu s-a reusit adoptarea unei Constitutii mai bune decat cea din 1991, revizuita in 2003, si nici o organizare administrativ-teritoriala mai performanta a Romaniei in raport cu cea actuala;

– Nu s-a realizat nicio privatizare in cele doua mandate ale sale, cu consecinte catastrofale asupra economiei Romaniei;

– S-au taiat salarii si pensii in sectorul de stat, dar fara a se face o reforma cu adevarat a statului (desi s-a incercat, dar fara convingere, lucrul asta);

– Din punct de vedere economic Romania a dat mult in urma si datorita crizei economice din 2008. Romania este si acum o tara saraca si nu s-a vazut o evolutie economica care, intr-adevar, sa insemne progres;

– Nu a respectat Constitutia Romaniei si a incercat sa deturneze sensul unui referendum constitutional in lovitura de stat;

– A scapat Romania de coruptie? Adevarul este ca au cazut cateva nume grele, ca sa zic asa. Presedintele a mizat pe independenta Justitiei. Sistemul insa s-a schimbat? Suntem la sfarsitul celui de-al doilea mandat a lui Basescu – cititi acest articol din Gandul despre seful IPJ Gorj, Salvador Caragea, caz dezbatut si la Jocurile de Putere a le lui Rares Bogdan.

De asemenea acum iese la iveala coruptia din PDL in care sunt implicati oameni din anturajul Presedintelui. De unde se vede jocul dublu facut atat de PDL cat si de Presedinte, extrem de toxic pentru tara.

– Cititi, va rog, acest articol din Revista 22 – Singuratatea capitanului de cursa lunga, de Valeriu Stoica – preluat si de Vladimir Tismaneanu pe blog – in care se arata, printre altele, ca:

Singurătatea bărbatului de stat

Când vezi ceea ce alții nu văd, este firesc să rămâi tot mai singur. Iar când iei de­cizii în răspăr cu majoritatea, sentimentele de adversitate și chiar de animozitate se accentuează. Dacă mai ai și un stil agresiv, chiar conflictual, nu este de mirare că nu­mărul dușmanilor crește și coalizarea lor este inevitabilă. Referendumul de de­mi­tere din anul 2012 a eșuat într-un mod cu totul diferit, în raport cu cel din anul 2007. Ultima dată, Traian Băsescu a rămas președinte nu pentru că o majoritate co­vârșitoare s-ar fi pronunțat împotriva de­miterii, ci pentru că nu a existat o ma­jo­ritate constituțională pentru demitere. În ultimul an, foarte puțini au fost aceia care au rămas alături de președinte. Este ade­vărat că și greșelile s-au înmulțit. Nu este util să fac inventarul lor. Totuși, una tre­buie să fie semnalată. Jucător prin natura lui, Traian Băsescu acceptă cu greu ideea că, după epuizarea celor două mandate cons­tituționale, el nu mai poate fi jucător. După ce ai ocupat cea mai înaltă poziție în stat timp de 10 ani, uzura politică este ine­vitabilă. Capitalul de simpatie s-a di­mi­nuat drastic. Desigur, există în continuare un nucleu dur al băsiștilor, dar suntem departe de majoritățile entuziaste care l-au susținut în marile victorii electorale. Is­to­ria democrației cunoaște destule exemple în care mari bărbați de stat au rămas sin­guri după ce și-au încheiat misiunea. Ori­cât de trist ar fi pentru omul Traian Bă­sescu, bărbatul de stat trebuie să în­țe­leagă că, într-un sistem democratic, exis­tă și pentru el un final al jocului. Iar func­ționarea acestui sistem democratic, pro­ba­tă în mod repetat în ultimii 25 de ani, este cel mai bun lucru pentru România.”

Tocmai asta nu a inteles Traian Basescu bine: Democratia. Faptul ca un om are dreptul sa nu fie de acord cu tine, sa ia atitudine in felul sau, nu sa asculte de un tatuc.

A dat multa putere serviciilor secrete, fara sa le reformeze.

Desi a condamnat comunismul, Traian Basescu a ramas tot un comunist. Traian Basescu nu s-a despartit de un trecut totalitar ci si-a dorit sa aiba o putere mai mare decat ii ingaduie Constitutia. Si-a dorit sa fie un Ceausescu dar care sa stea doar 10 ani la Putere – asa trebuie interpretata celebra lui declaratie: acel Ceausescu despre care vorbea era el, care se dorea cel mai mare Presedinte al Romanilor. Asa cum s-a dorit sa fie un rege Mihai care sa-l eclipseze pe maresalul Antonescu – tot dintr-o declaratie celebra a carei interpetare corecta asta este. El si-a dorit sa conduca intr-un mod totalitar Romania sprijinit pe puterea serviciilor secrete si a institutiilor de forta reprezentate prin procurori. Asta era visul lui Traian Basescu. De aici se vede duplicitatea sa cand a condamnat comunismul (18 decembrie 2006) ca ilegitim si criminal, dar a incercat sa se foloseasca de metodele acestuia, macar in parte. De aici se vede, din pacate, toxicitatea profunda de care a dat dovada acest individ care a ajuns Presedintele Romaniei.

La Basescu, un lucru bun pe care l-a facut e urmat in mod dual de unul rau, de opusul sau. De aceea Basescu nu a reformat ceva pentru ca in felul asta nici nu o putea face. Cand doua forte, doua tendinte se opun, ele, de fapt, se anuleaza una pe alta. Cum vrei, spre exemplu, sa reformezi o tara care a iesit de sub comunism, dar tu, Presedintele, te visezi un Ceausescu?

– A zis:

„E mai rău să fii macovist decât să fii băsist. Macovismul e forma prostească a băsismului. E forma teoretică extremistă, cu care nu ai ce să faci”

Si asta dupa ce s-au sustinut unul pe altul ani de zile. Acuma recunoaste ca e mai rau… Au inceput sa se atace unul pe altul in campania electorala cand logic ar fi fost sa nu o faca pentru ca au fost parteneri, colaboratori, au impartit impreuna aceleasi idealuri.

– Foarte straniu la Basescu este tocmai acest lucru: despartirea de comunism dar, apoi, revenirea la el, la practicile sale totalitare. Chiar si declaratia sa ca ar fi cel mai pregatit pentru functia de prim-ministru tradeaza la Basescu o sete de putere nemarginita, tipica pentru un lider comunist sau totalitar. Reformele in justitie au fost facute sub presiunea venita din exterior – UE, SUA. Daca era sa fie dupa acest individ, Basescu, Justitia, DNA, DIICOT i-ar fi fost in intregime aservite. Basescu ar fi controlat tot, precum un dictator dintr-o fosta republica sovietica dictatoriala, care graviteaza in jurul Kremlinului. Norocul nostru este ca UE si SUA ne-au cerut reforme in Justitie si ne-au aratat ce anume deoarece, cu astfel de indivizi cu o asemenea mentalitate – si Basescu nu e singurul -, Romania s-ar fi afundat intr-o mlastina a coruptiei specifica unor foste republici sovietice.

– Este adevarat, Basescu a facut si lucruri bune pentru ca a dorit corectitudine in anumite lucruri, a incercat sa atraga intelectualitatea de buna calitate in politica, i-a dezavuat pe baroni si a actionat impotriva lor, si-a dat seama de pericolul pe care il reprezinta coruptia, a indemnat Justitia sa actioneze independent, a luptat pentru integrarea in Spatiul Schengen, a dorit o apropiere mai mare de SUA, a cautat sa se distanteze de Moscova.

Cu toate acestea, din pacate, bilantul la sfarsitul mandatului sau este unul negativ. Si o mare bila neagra este reprezentata de performantele foarte reduse in plan economic, lucru ce ar trebui sa dea serios de gandit Noului PNL, cum ii zice actualei Opozitii.

Pacat… Basescu ar fi putut sa fie un mare Presedinte…

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

Decembrie 11, 2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13 comentarii »

  1. He he he, imi place ce spui, mai ales ca TU nici nu crezi si nici nu aplici. Tu afirmi ca:
    „Tocmai asta nu a inteles Traian Basescu bine: Democratia. Faptul ca un om are dreptul sa nu fie de acord cu tine, sa ia atitudine in felul sau, nu sa asculte de un tatuc.”,
    Insa in ceea ce te priveste si TU faci la fel. Nici tu nu ai inteles ca fiecare om are dreptul sa nu fie de acord cu tine, asa ca nu vad care ar fi diferenta intre tine si baselu. deoarece la fel ca el te-ai comportat si tu cand cineva te-a contrazis sau a fost de alta parere. Doar ca sa exemplific, imi permit sa-ti reproduc spusele, care nu te deosebesc ca atitudine de baselu:
    „Aici esti la mine pe blog. Asa ca nu-mi veni aici ca sa-mi spui mie ca am pareri preconcepute, ca am frustrari. Pricepi? Spui ca-ti rastalmacesc vorbele… Nu-ti place, pleci si nu mai vii aici. Eu nu te oblig sa vii aici”
    🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    E mai usor de vazut paiul decat barna, nu-i asa? 🙂 🙂 🙂

    Comentariu de Rica Venturiano | Decembrie 11, 2014 | Răspunde

    • Pai, da, e blogul meu! Eu nu sunt Presedintele Romaniei. 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | Decembrie 12, 2014 | Răspunde

    • Sa stii ca am vazut saituri mult mai sofisticate decat bietul meu blog unde puteai citi lucruri foarte interesante. Nu erau in mod sigur din Rusia sau Republica Populara Chineza etc, spun asta ca sa fie clar. Erau si forumuri unde puteai sa-ti expui parerea, am vazut si critici extrem de dure exprimate deschis, inclusiv atitudini de grava neincredere… Si la un moment dat aproape totul s-a inchis. Deci de unde puteai citi, cum spuneam, lucruri realmente interesante, la un moment dat aveai doar un minim de informatii. Niciun forum. Fara nicio explicatie. Sau nu mai aveau acces decat membri. Nimic mai mult. Nu, volumul informatiilor n-a fost restrans neaparat de catre serviciile secrete, cum poate ar crede unii; eu unul n-as crede asta. Eu n-am zis decat ca daca nu-ti place, nu mai vii, ceea ce nu e nedemocratic…
      Eu unul nu m-am suparat niciodata daca cineva nu mi-a aprobat un comentariu pe blogul sau sau nu mi-a luat ping-ul. Eu consider ca e dreptul lui sa faca asta. E dreptul lui privat, daca pot sa ma exprim astfel.

      Am citit mai demult o chestie interesanta, desi a avut conotatii tragice. Actiunea se intampla la New York. Era vorba de un barbat in varsta de vreo 50 de ani care a avut o discutie mai aprinsa cu seful sau si, in fine, fusese dat afara. Discutia s-a prelungit si-n strada si, in fata camerelor de supraveghere din strada, ce crezi c-a facut? A scos un pistol si si-a impuscat mortal seful… A venit politia, el a fugit si a fost impuscat de politie pana la urma… Se suparase ca l-a dat afara si avea si o varsta… Totusi, nu era compania lui… Trebuia sa se supere? Cazul aparuse si-n Chicago Tribune, daca nu ma insel…

      Comentariu de Motanul Incaltat | Decembrie 12, 2014 | Răspunde

      • Perfect adevarat, e blogul tau, dar mai ales nu esti obligat sa-mi impartasesti opinile sau pararile. Nu am zis niciodata ca as detine adevarul absolut, sau ca eu stiu mai bine decat altii cum trebuie actionat. N-am facut decat sa-mi exprim convingerile mele, sa le ascult si pe ale altiora, sa mai contrazic din cand in cand ce spune unul sau altul, si cateodata sa nu fiu de acrod cu ceilalti. In opinia mea asta e rolul, sau scopul, unui blog ca al tau. Sa se poarte discutii, chiar si in contradictoriu, sa aducem fiecare informatiile pe care le avem, sa le disecam si eventual sa ne lamurim acolo unde gresim. Nici eu nu sunt de acord mereu cu ceea ce afirmi tu, sau altii, si cand am avut timpul necesar si ocazia, am spus-o, te-am contrazis atat pe tine cat si pe altii, am fost contrazis si eu la randul meu, dar de aici si pana la a jigni pe cineva doar pentru ca nu esti de acord cu el, chiar si pe blogul tau, e cale cam lunga nu crezi? Poti sa-mi indici un pasaj din toate postarile mele, in care te-am jignit cu ceva? Am crezut, si inca mai cred, ca esti capabil sa faci deosebirea dintre polemica si mahala. De tine depinde daca o sa-mi schimb pararea sau nu. Nu ca te-ar afecta in mod direct, sunt convins de asta. E blogul tau, nimic de zis, dar esti in spatiul public, asa ca o minima decenta cred ca se impune. Ai nevoie doar de aplaudaci si „yesmeni”? In cazul asta spune-o direct si nu ne mai deranjam reciproc.

        Comentariu de Rica Venturiano | Decembrie 12, 2014

      • Rica

        „In opinia mea asta e rolul, sau scopul, unui blog ca al tau.”

        Pai, vezi tocmai in asta si consta obraznicia: intri pe blogul cuiva si ii explici care „e rolul sau scopul unui blog ca al lui”. Si eu am facut comentarii pe alte bloguri la unele articole, la altele nu. Unele articole mi s-au parut interesante, altele nu. Dar eu niciodata nu m-am dus sa-i spun celui care detine blogul care e rolul blogului sau. Nu mi-a placut sau n-am avut ceva de comentat, am citit si am plecat. Este clar ca jignesti detinatorul blogului daca ii spui tu care e rolul blogului sau. Eu de asta ti-am zis: nu-ti place, poti sa pleci. Asa fac si eu.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Decembrie 13, 2014

      • Sa stii ca eu am considerat intotdeauna un privilegiu ca cineva, pe blogul sau, imi aproba un comentariu sau imi ia ping-ul, nu o obligatie a persoanei respective. De aceea nici nu judec intr-un fel sau altul persoana respectiva daca nu-mi aproba un comentariu, de pilda: „Aaaaaaa!! Aprobi numai ce-ti convine!! Aha!!”. Eu nu cred ca am facut vreodata asa ceva. Pentru ca e dreptul persoanei respective sa-mi aprobe sau nu comentariul, iar daca imi aproba comentariul atunci imi face un privilegiu pe care nu e obligata sa mi-l faca. Am vazut pe alte bloguri mai insemnate decat al meu comentarii de genul: „Mai Cutare, cine te plateste?” sau „Nu-ti este rusine?” . Nu e obligatoriu sa-ti placa un blog asa cum nu e obligatoriu sa-ti placa orice altceva. Eu n-am judecat pe cineva ca sterge, modereaza comentarii. Eu cand am introdus moderarea comentariilor imediat au sarit sa ma judece (nu tu, altii) ca de ce si pentru ce.
        „Ai nevoie doar de aplaudaci si “yesmeni”?” – e treaba mea de ce am nevoie. Probabil ca multi oameni gandesc asa ca tine, nu mi se pare corect. Am vazut pe un alt blog, mai demult, o abordare de genul: de ce Cutare nu permite pe blogul sau comentarii? C-o fi, c-o pati etc. Dar nu e treaba lui, oare? Ca blogul, spunea cel unde am citit, e pentru socializare etc. Dar poate ca respectivul doreste doar sa expuna un articol si nu doreste comentarii pe blog. E treaba lui in exclusivitate.
        Ca dac-o tinem tot asa pana la urma ii dictezi tu ce sa faca si ce sa scrie la el pe blog…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Decembrie 13, 2014

      • Uite, ca sa nu fiu obraznic, imi permit sa-ti raspund din concediu.
        Daca nu ai vrea si opinia altora, de ce ti-ai face blog? Doar ca sa arati cat esti tu de destept? De ce vorbesti in public atunci? Daca eu sunt mercantil ptr ca muncesc ptr un salariu, cum este cel ce ii place sa fie ascultat, fara a avea bunul simt sa-i asculte si pe interlocutori?

        Comentariu de Rica Venturiano | Decembrie 17, 2014

      • @Rica
        Da… Chiar iti pot da si un exemplu:
        http://tismaneanu.wordpress.com/2014/12/17/alfabetul-extremist-anticapitalism-si-antisemitism/
        si jos scrie: „Comments are closed.”. Asa e alegerea unora: nu permit comentarii. Eu nu stau sa-i judec si nici nu-i condamn, nici nu le fac procese de intentie. E treaba lor.

        Insa lasa asta… Parca ziceai ca „tatucul”, „papasha” etc Iliescu conduce PSD-ul. Dar ai vazut la PNL ce mai „exemplu” de „democratie”? A zis Iohannis Alina Gorghiu, mai comenteaza cineva ceva? Asta suna cam asa: „Ce tot nu-ntelegi? A zis Iohannis asa, asa se face!! Alina Gorghiu ramane!”. Eu n-am nimic cu Alina Gorghiu, chiar imi place de ea, dar problema e modul in care a ajuns in functia in care a ajuns. Pe cand la PSD se face un Congres cu mii de participanti care isi exprima optiunea prin vot secret daca nu ma insel, nu un vot in „biroul politic”… Si atunci spune-mi si mie unde e mai democratic…? 😦

        Pe de alta parte, uite ce se intampla in PMP. Chiar ma intrebam de ce au promovat-o pe Udrea (si gandeste-te si acolo cum) in functia de presedinte al PMP, cand trebuia sa fie Cristi Diaconescu, un om pregatit, eu asa il percep, care a fost un bun ministru de externe, desi nu mi-a placut la el cum imediat dupa Congresul PSD, la care a candidat pentru sefia partidului, dupa ce a pierdut si-a dat imediat demisia din PSD. Asta nu mi-a placut, dar… asta e politica. Deci Cristian Diaconescu nu era bun de sef la PMP, e buna Udrea, ok. Dar gandeste-te ca nu intr-un partid ca PSD, condus, zice-se, inca de Iliescu, ci in PMP, partid din PPE, gandeste-te, zic, cum l-au dat afara pe Cristian Preda, fara ca sa i se dea posibilitatea sa se apere, vorba lui „mai rau ca la comunisti„. Si are dreptate ca insista: „Până și criminalul cel mai odios are dreptul să se apere„. Deci nici Cristian Preda, om cu studii in politica si filozofie, om destept, din nou europarlamentar, nici el nu e bun. Ca il intereseaza cursa pentru sefia PMP? Dar e normal intr-un partid politic, e normal in politica sa vrei sa candidezi. Deci iata doua partide care nu sunt conduse de „papasha” si uite ce se intampla acolo, in doua partide ce se vor integrate spiritului european: o dictatura demna de o cauza mai buna! Mai rau decat la comunisti, vorba lui Cristian Preda…

        Pe de alta parte, iata reactii, spre exemplu ce scrie Ion Cristoiu pe blog:

        Klaus Iohannis și-a tras și el o Elena Udrea!

        Se arata ca:

        „Bătîndu-l la scor pe Ludovic Orban, Alina Gorghiu a fost aleasă președinte al PNL pe stil vechi, copreședinte al PNL pe stil nou.

        Dacă aș fi un colindător al Palatelor, un fel de Ștefan Hrușcă scriind la gazete, în loc să hăulească contracost în chip automat în buza Crăciunului, m-aș grăbi să salut momentul ca semnul reformei în clasa noastră politică și al promovării femeilor pe post de doamne, așa cum pe vremuri erau promovate pe post de Tovarășe.

        Cum sunt însă un cîrtitor de serviciu și, prin asta, un masochist gata de orice ca să fie înjurat de cititori, voi băga de seamă următoarele în legătură cu întîmplarea de la PNL:

        1. Ludovic Orban l-a făcut pe Klaus Iohannis președinte al PNL. Pentru asta l-a lucrat din greu pe Crin Antonescu. Acum drept răsplată, Klaus Iohannis l-a lucrat din greu în favoarea pupilei sale Alina Gorghiu. Ca și în cazul debarcării lui Crin Antonescu, l-a executat nemilos pe cel care l-a făcut om, fără a lua o clipă în calcul că și protestanții au un Dumnezeu deasupra lor, care-i vede cînd calcă strîmb.
        2. Un PNL condus de Ludovic Orban ar fi fost un partid de sine stătător față de Klaus Iohannis. Un PNL condus de Alina Gorgiu e un partid la cheremul lui Klaus Iohannis. Se pricepe repede de ce Președintele ales a uitat angajamentul din campanie față de Poporul facebookist ( de a fi președinte arbitru) și s-a implicat politrucește în bătălia pentru putere dintr-un partid. Gestul lui Klaus Iohannis nu diferă prin nimic de gestul prin care Traian Băsescu a vrut s-o pună pe Elena Udrea șefă la PDL. Numai că, spre deosebire de Traian Băsescu, care s-a prostit la bătrînețea mandatului de președinte, Klaus Iohannis a făcut asta în debutul mandatului.
        3. De cum a fost aleasă, Alina Gorghiu a și declarat că PNL va fi un partid al Președintelui. Cam așa ceva spune și Elena Udrea despre PMP.

        Ferice de Klaus Iohannis! Prea mare osteneală în campanie n-a depus. Alegerile i le-au cîștigat Serviciile. Are la dispoziție pentru el și consoarta Vila Lac 3, un fel de Versailles al României tranzacționiste. Mult mai important și-a tras și o Elena Udrea.

        Ce, numai Traian Băsescu să aibă una!”

        Recomand citirea integrala si in original a intregului editorial al D-lui. Cristoiu.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Decembrie 19, 2014

      • @Rica
        Din cate observ mai multi politicieni tind sa lase blogul personal si se muta pe Facebook… Sigur, e treaba lor. Numai ca daca ar fi sa comentez lucrul asta as spune cam asa: se duc pe Facebook si pun niste postari scurte de tot, cateva randuri si nimic mai mult, si se chinuiesc sa obtina cat mai multe like-uri. Ei cred ca in felul acesta sunt mai aproape de electorat, de inima oamenilor, sunt trendy etc. Insa pe mine nu ma conving in felul asta. Like-uri poti sa dai si unei postari de pe un blog. Dar gandeste-te ca pe un blog, printr-o postare, poti sa exprimi, de pilda, o viziune, chiar daca nu admiti comentarii, ca nu e obligatoriu sa le admiti. Comunici ceva lumii, chiar daca nu te intereseaza cum comenteaza lumea… Pe un blog poti citi tot felul de lucruri interesante (sper ca e cazul si modestului meu blog 🙂 ) Adica nu asa postari scurte de trei randuri si colectie de like-uri, politicienii crezand ca prin asta sunt sau se fac foarte populari. M-am uitat pe blogul Alinei Gorghiu, am inteles (poate gresit) ca a renuntat sau vrea sa renunte la el si sa se mute pe Facebook. Probabil pentru motivul de a aduna cat mai multe like-uri. Totusi, sper ca Alina Gorghiu sa nu lase blogul…

        Stii care e chestiunea…? Nu atat sa admiti sau nu comentarii, ci sa te chinuiesti sa scrii articole bune! Sau un politician sa arate, de pilda, viziunea sa, sa se chinuiasca sa aiba una si s-o expuna, nu sa faca o colectie de like-uri, care sa tina loc de comentarii elogioase. Bun, nu admiti comentarii, asta e cu totul altceva!
        Ma uitam si pe facebook-ul lui Cristian Preda. Politicienii, cum spuneam, vor sa fie populari, asta e ideea. El face acolo anunturi scurte. Dupa parerea mea, daca e sa privesc critic acest lucru, este ceva care se situeaza sub demnitatea de intelectual. Bine, mai faci si anunturi scurte, nu sunt absurd… Insa un intelectual trebuie sa vina cu o viziune, trebuie sa vorbeasca despre tot felul de lucruri, sa aiba curajul sa atace diverse probleme, nu, preponderent, cu anunturi scurte de genul azi m-am intalnit cu cutare si maine ma intalnesc cu cutare. Eu i-am si zis lui Cristian Preda sa nu renunte la blog pentru ca este un intelectual rafinat si sunt multe subiecte de dezbatut. Insa politicienii nostri se duc pe Facebook pentru ca sa ocoleasca (inteligent, ei asa cred) dezbaterile, sa evite dialogul de idei si, poate mai ales, expunerea unei viziuni, inclusiv explicarea unor lucruri, dar sa colectioneze like-uri…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Decembrie 19, 2014

      • Posibil motane ca multi sa gandeasca la fel ca mine, si sa considere ca din moment ce pe blogul tau apar postari de genul „CARE E PAREREA DVS” sunt invitati sa-si dea cu parerea. Normal cs ele pot sa fie diferite, ca nu toti gandim la fel, nu?
        Nu vrej comentarii, foarte bine, nimenj nu te poate obliga sa le accepti, dar in acest caz pune din start pe blog ca NU ACCEPTI COMENTARII, cz vrei doar sa-ti expui tu ideile si atat.
        Ce exemple mi-ai dat nu fac decat sa confirme ce am spus anterior. Daca te compari cu ei, atunci eu imi recunosc neputinta in fata acestor „argumente” si „asemanari”.
        🙂

        Comentariu de Rica Venturiano | Decembrie 20, 2014

  2. […] Ce Romanie lasa Traian Basescu dupa doua mandate…? […]

    Pingback de Are dreptate Elena Udrea? Care e parerea Dvs.? « Motanul Incaltat | August 18, 2015 | Răspunde

  3. […] in mai bine, nici prin masurile luate de Guvernul Boc in plan economic si social. De asemenea si Traian Basescu a facut greseli mari… Dupa aceea a venit USL si vedem acum cum sta situatia. S-ar putea sa avem alegeri […]

    Pingback de Aprob, dar raman sceptic… « Motanul Incaltat | Noiembrie 4, 2015 | Răspunde

  4. […] Cu toate greselile pe care le-a facut, totusi Traian Basescu a dovedit, de la cel mai inalt nivel din Stat, vointa politica de a lupta impotriva coruptiei si pentru o Justitie independenta. Indiferent de pozitia sa de acum, raman faptele. Si se vede ca sunt luati la intrebari de catre DNA chiar si membri marcanti ai PDL, partidul sau. Sa nu ne facem iluzii: fara atitudinea hotarata de la nivelul Administratiei Prezidentiale, lupta impotriva coruptiei s-ar fi desfasurat, probabil, cu o intensitate foarte slaba, adica mai deloc si nici n-am fi facut vreun pas spre o Justitie independenta. Mecanisme de furtisag de tip ANRP ar fi functionat in continuare, faptele de coruptie s-ar fi musamalizat, Crinuta, Elena si Alina s-ar fi plimbat chiar si azi, fara probleme, prin diverse capitale europene, cazandu-se in hoteluri de tip Le Bristol, ce percep mii de euro pe noapte… Trendul bun pe care il are Presedintele Iohannis se datoreaza si faptului ca nu a abdicat de la principiul luptei anticoruptie, mostenit de la predecesorul sau, Dl. Basescu. Se observa in continuare o sustinere a statului de drept din partea cetatenilor. […]

    Pingback de Comentarii pe seama unui sondaj « Motanul Incaltat | Decembrie 10, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

