Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

De ce ar castiga Victor Ponta alegerile prezidentiale

Voi schita aici o mica analiza in acest sens si trebuie, cred, sa pornim prin a arata ca atat succesul USL cat si cel al lui Victor Ponta, daca va fi candidatul PSD la prezidentiale, i se datoreaza in principal lui Traian Basescu. La noi, in Romania, in mentalul colectiv este urmatoarea credinta, si anume ca lucrurile merg prost datorita regimului Basescu, mai exact datorita lui Traian Basescu. Pe acelasi principiu a functionat si referendumul de demitere din 2012 cat si victoria zdrobitoare a USL. Insa dupa alegerile prezidentiale din 2014 Traian Basescu va trebui sa plece de la Cotroceni intrucat e la ultimul sau mandat constitutional. Deci nu va mai exista motivul pentru care lucrurile merg prost. Din 2012 si pana acum Guvernul Ponta nu se poate spune ca i-a incantat pe romani, dimpotriva: taxe si impozite din ce in ce mai mari si mai multe, fiasco total la privatizari si lipsa aproape totala de solutii pentru intreprinderile de stat nerentabile, performante extrem de slabe in atragerea fondurilor europene, mergand, in mod smecher, pe proiectele PDL-ului, apoi balbaieli si minciuni, cum a fost in legatura cu Rosia Montana si Pungesti s.a. Guvernul Ponta a reusit sa se mentina datorita faptului ca a fost sustinut de USL cu o majoritate zdrobitoare, iar dupa desfacerea USL a ramas tot in majoritate prin Alianta electorala PSD-UNPR-PC, sau, pe scurt, USD. Insa, atentie!!, urmatoarele alegeri legislative sunt in 2016!! Iar acum norocul lui Ponta este ca Traian Basescu inca mai e Presedinte. Exista, deci, un paratrasnet prin care se scurg toate nemultumirile populare. Numai ca acest tool atat de util, fara indoiala, va disparea de la anul… Sa ne gandim: daca Victor Ponta va ajunge Presedinte, iar PSD e la guvernare ce scuze va mai avea? Daca lucrurile vor merge precum aratam in articolul precedent, ce scuze va mai avea? Acum poate sa vina si sa le spuna oamenilor ca Traian Basescu e de vina… Dar dupa alegerile prezidentiale…? Si mai ales ganditi-va la ce s-ar putea intampla daca se vor inmulti revoltele si in alte localitati din tara…

De aceea cred ca ne asteapta doi ani grei cu Victor Ponta la timona si partidul sau la guvernare. Ar fi bine sa ma insel eu… Insa statul n-are bani, taxele si impozitele mari si multe impovareaza sectorul privat si nu contribuie la dezvoltarea economica, dimpotriva inteleg ca scad veniturile bugetare… Sa nu uitam ce explicatii a dat Victor Ponta dupa inundatii la intrebarea ca de ce nu a luat masurile necesare de prevenire, facand ceva ca sa se atenueze efectele acestui tip de calamitate. Ca nici Tariceanu n-a facut… Acum Victor Ponta isi permite: de vina este Traian Basescu. Victor Ponta ar trebui sa-si aminteasca de faptul ca UE nu da fonduri pentru imbogatirea baronilor PSD… Chiar as dori sa vad cum sustine UE coruptia din Romania!! 🙂 . Si, pe plan european, PSD va trebui sa colaboreze cu PPE, asta e linia, din cate am inteles, a socialistilor europeni. Jean-Claude Juncker chiar a fost sprijinit de socialistii europeni pentru a obtine presedintia Comisiei. Care nu-i va da lui Ponta niciun ban!!! Parca il si vad pe Ponta cum, in disperare de cauza, va fugi catre China, Rusia, ca sa-i sustina aia coruptia. Din partid.

Victor Ponta ar putea ajunge, in final, mai rau decat Adrian Nastase. Si e baiat tanar…

Nu degeaba spunea Dl. Ponta ca ii place sa fie premier. Palaria de presedinte e prea mare pentru el…

Insa nu asta e problema! Ci alta: Ponta este reprezentantul dinozaurilor din partid, ca de pilda: Ilie Sarbu, Hrebenciuc, Nastase, Iliescu etc. Acest partid – PSD – a fost vazuit de catre SUA si partenerii occidentali ca fiind „fostul partid comunist”. In asemenea conditii – partidul nu s-a reformat inca – Ponta va fi respins, lucru ce ar putea insemna totusi ridicarea unei noi generatii in partid… Nu va ascund ca ma gandesc la Ana Birchall, Mircea Geoana si, desigur, Corina Cretu. Oameni cu viziuni pro americane si pro occidentale, deschise spiritului nou, european! O infrangere severa a partidului in 2016 va pune la modul real, serios, problema supravietuirii in spatiul politic, cu influenta pe care acestia o exercita acum, a unor dinozauri precum Ilie Sarbu sau Dan Voiculescu, care, desi PC, asa ar zice toata lumea, nu?, de facto e PSD, ca si asa PC n-ar face doua parale fara PSD. Dar si Liviu Dragnea, si Gabriel Oprea, si mai multi oameni de felul acesta ar trebui sa paraseasca jocul politic in fata unei echipe mai tinere si credibila pe plan european si nord-atlantic. Este foarte clar ca partidul va trebui curatat de toti cei legati cu fire (mai mult sau mai putin vizibile) de Moscova, de Kremlin, de cei cu simpatii fata de Republica Populara Chineza sau fata de Che Guevara.

🙂

iulie 8, 2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

52 comentarii »

  1. Nu va ascund ca ma gandesc la Ana Birchall, Mircea Geoana si, desigur, Corina Cretu. Oameni cu viziuni pro americane – pro-americane de azi sau pro-americane de 1776?

    Comentariu de Cristina | iulie 8, 2014 | Răspunde

    • Cred ca mult mai mult contemporane, desi la noi nimeni nu s-a pornit sa faca o critica Declaratiei de Independenta si/sau Constitutiei US. Nici nu s-a pus, cred, problema asta vreodata… O asemenea dezbatere n-am prea intalnit la noi in spatiul public…

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014 | Răspunde

      • Nu ai inteles. Pro-americani in sensul de pro-libertate, pro-respectarea drepturilor omului, sau pro-americani in sensul regimului obama, adica pro-fascism?

        Comentariu de Cristina | iulie 8, 2014

      • @Cristina
        Da, nu e deloc rau comentariul! Pe de o parte, nu prea are relevanta pentru ca nu ei il sustin, de pilda, pe Obama… Romanii nici nu pot merge liber in SUA, iti dai seama… Insa la noi se vorbeste de proamericanism fara ca termenul sa fie definit in felul acesta. In Romania proamericanismul nu e definit asa, ci e definit in opozitie cu rusii sau chinezii, dar mai putin chinezii ca nu avem granita cu ei. Poti sa iei termenul cu definitia din dictionar:
        http://dexonline.ro/definitie/proamerican
        Si poate ca ar trebui sa ne oprim aici intrucat sunt tari diferite, cu realitati diferite… Intrebarea ar fi avut mai multa substanta daca Romania ar face parte din SUA. 😆 . Or, romanii nici nu pot merge in mod liber in SUA… 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

      • Da, sint tari diferite, cu realitati diferite, dar conteaza daca esti pentru libertate sau pentru control guvernamental….ceea ce se pare ca sint toti cei 3 amintiti de tine. Sa fii de partea AMericii indiferent de ce face America mi se pare o prostie.

        Comentariu de Cristina | iulie 8, 2014

      • @Cristina
        Pai, da… dar vezi… Nu e vorba numai de Romania. As putea spune ca e vorba de intreaga Europa. Gandeste-te ca e NATO, ca SUA e principalul partener economic al UE… Gandeste-te la Ucraina: e foarte important ce pozitie adopta o tara: prorusa sau proamericana. Sau gandeste-te la scutul antiracheta… Si apoi, mai general vorbind, de pozitionarea in chestiuni privind Siria, Iran – de partea cui esti? A rusilor sau a americanilor? In rest, sigur, si America, ca si oricare alta tara, are probleme interne. Asta e de cand lumea si pamantul.

        Sau esti de partea Uniunii Europene sau de partea Uniunii Euroasiatice a lui Putin? Tu stii ca exista pe aici oameni, si vorbesc de oameni simpli, care sustin ca ar trebui sa mergem cu rusii? Pot exista si aspecte antiamericane, cum ar fi ceea ce face premierul Ungariei, Viktor Orban, care doreste intarirea relatiilor economice cu Rusia si tine partea Rusiei, Ungaria fiind membra NATO!!!

        In Romania proamerican e cam tot una cu prooccidental sau proeuropean. In spatiul public formatorii de opinie nu fac, in general vorbind, o demarcatie clara intre si intre. Probabil datorita setului de valori nord-atlantice. E posibil… Nici Dreapta noastra nu delimiteaza clar, spre exemplu: proamerican de proeuropean. Deci, cu alte cuvinte, aici intelesul de proamerican poate fi si cel de proeuropean. Ceea ce se intelege clar din cele doua este ca esti antirus, adica anticomunist, antiPutin.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

      • Din cite stiu, Obama a cam aratat ca e pro-rusia in privinta scutului si a altor instante. Asa ca in privinta asta, a fi proamerican e sa fi prorus.

        Da, in prvinta Siriei si a Iranului, de care parte esti? Ca in ambele instatnte regimul obama e pro-teroristi.

        Oricum, ideea era ca cei 3 mentionati de tine sint etatisti. Un concept anti-american.

        Comentariu de Cristina | iulie 8, 2014

      • Dar Basescu cum e? Gandeste-te ca au venit pe aici niste marimi din politica americana. E adevarat ca n-a venit Obama.
        Politica externa a Romaniei e proamericana de vreme ce suntem membri NATO, eu asa cred.

        Tu zici asa de Obama… Dar atunci de ce Putin e impotriva lui, atat in chestiunea cu Siria cat si in cea privitoare la Iran? Pentru ca acolo, in Siria, e in mod limpede o lupta nu intre teroristi si neteroristi, ci una intre SUA si Rusia, care sustine actualul regim. La fel si cu Iran…

        Da, dar poti sa fii etatist si sa sustii SUA. Gandeste-te ca e ridicol ca Romania sa inceapa sa-l critice pe Obama. Si reciproc ceea ce s-a intamplat e ridicol: Gitenstein critica Constitutia Romaniei…

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

      • Ti-am mai cerut odata niste nume ale politicienilor care nu sint etatisti, pentru ca eu spun ca toti sint etatisti. Nu mi-ai dat nici un nume, deci sa cred ca nu exista?

        Putin vrea sa fie supra-putere. Eu nu cred ca e impotriva lui Obama, Putin vede ca Obama istruge America de unul singur, el sta deoparte cu pop-corn-ul in brate si asteapta momentul oportun. Nu, in Sirira este lupta intre teroristi si teroristi, deci de oricare parte ai fi esti de partea gresita.

        Daca SUA promoveaza libertatea, nu poti fi etatist si sa sustii SUA, ca iti distrugi propria cauza. Nu e ridicol sa critici niste politici proaste.

        Comentariu de Cristina | iulie 8, 2014

      • @Cristina
        Daca vorbim de Basescu trebuie sa vorbim de PDL, partidul din care a provenit, nu? Or, PDL este in PPE (Partidul Popular European) a carui doctrina dominanta e crestin-democratia, care are puncte comune cu socialismul. Deci…

        In privinta lui Putin si Obama n-ai deloc dreptate pentru ca stii cum e? Obama i-a facut concesii lui Putin, dar ramane totusi impotriva lui Putin. Nici in privinta Siriei n-ai deloc dreptate (dovada ca nu cunosti politica Democratilor in domeniul respectiv). Stii ce fel de islam vrea Obama, sau mai bine zis vor Democratii in Siria (si nu numai in Siria, dar si in alte tari islamice)? Pana acum modelul ramane cel al lui Fethullah Gülen… Mie asa mi se pare… Bineinteles, idealul ar fi Mustafa Kemal Atatürk…

        La al treilea punct al comentariului as raspunde ca-n bancurile de la Radio Erevan 🙂 :
        „Ba da! Poti sa fii etatist si sa sustii SUA: daca iti distrugi cauza, cu atat mai bine! Dar eu nu constat asta! 🙂 „.
        „Nu e ridicol sa critici niste politici proaste”, dar Dl. Gitenstein a fost, in opinia mea, ridicol!!

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Lololololol. Ok 😀

        Comentariu de Cristina | iulie 9, 2014

      • 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Vorbeam de Siria… Uite-te la ce s-a intamplat in Egipt: l-au dat jos, prin Revolutie – Primavara Araba, nu-i asa? – pe Hosni Mubarak, pentru ca era dictator, nu? Bine, era si batran. Batran, batran dar putea sa mai conduca, da’ ce credeai? Ca sa ce??? Ca sa vina in locul lui Fratia Musulmana!! 😆 Cand cei care au pus la cale toata tarasenia (nu cumva e vorba de „prietenul” nostru comun, de Dl. Obama? 🙂 ) si-au dat seama ca nu e in regula, cand Israelul a facut gura ca mai bine era cu Mubarak, ca au avut atatia ani liniste din partea Egiptului cand la Putere se afla Mubarak, au schimbat din nou, si a ajuns tot un general la Putere. Sa nu uitam ca si Mubarak provenea tot din randul Fortelor Armate! Deci avem asa: Dictatura – Fratia Musulmana – Dictatura. Nu s-a gasit nicio forta moderata, democratica (cel putin pana acum). Ne-am intors de unde am plecat: dictatura cu un general la Putere. Atunci de ce l-au mai dat jos pe Mubarak? Nu cumva ca Dl. Obama sa se laude cu succesele sale de politica externa, cu schimbari majore din punct de vedere geopolitic precum Primavara Araba? 🙂 Nu cumva pentru a arata ca si el poate sa rastoarne dictatori, precum Bush jr. ? 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Si asta e modelul lui Fethullah Gülen?

        Comentariu de Cristina | iulie 9, 2014

      • Pai, nu pentru ca acolo nu s-a gasit asa ceva! 😆 Probabil ca singurul care ar fi fost o solutie era Mohamed ElBaradei, dar…
        http://en.wikipedia.org/wiki/Mohamed_ElBaradei

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Pai parca ai spus ca eu nu înțeleg politica regimului Obama….

        Comentariu de Cristina | iulie 9, 2014

      • Da… dar eu cred ca Democratii cam asta au in vedere, ce spuneam mai sus… Insa nu intotdeauna si in tot locul se gaseste asa ceva, ce ar dori ei…

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Ok, daca asa zici tu.

        Comentariu de Cristina | iulie 9, 2014

      • Poate gresesc… Nu sunt infailibil…

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Si atunci Birchall si Geoana au fost proamercani cind Obama i-a susținut pe fratietate sau cind i-a dat jos?

        Comentariu de Cristina | iulie 9, 2014

      • Inteleg ca reprezinta aripa proamericana din PSD. Ana Birchall a si invatat in SUA, la Yale daca nu ma insel. N-as crede ca Obama „i-a dat jos”… Stii cum e? Omul se mai da jos si singur in unele circumstante. Legate de partid. 🙂 Partidul nu a reusit sa capteze increderea electoratului… Daca ei, PSD adica, vor da intotdeauna vina pe altii, unde vor ajunge?

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Ok. Corectez. Dinsii au fost de acord cu regimul obama cind au susținut fratietatea? Sau au fost de acord cind nu i-a mai susținut? Eu stiu ca ii aperi pe cei trei pentru ca ești de acord cu ideologia lor, dar sper sa vezi ironia. Spui ca ei sint proamericani, care sustin ce face obama. Adică el i-a susținut pe teroristi, apoi nu i-a mai susținut. Cind a greșit regimul, cind i-a susținut sau cind nu i-a mai susținut? Sau nu au greșit? Atunci se contrazic. Si astia 3 au fost de acord cu susținerea fratiei? Apoi nu au mai fost, pentru ca asa a zis obama si ei sint de acord cu tot ce face, altfel ar arata ca sint pro Rusia? Seriously……

        Comentariu de Cristina | iulie 9, 2014

      • A, stai.. vorbesti de Fratia Musulmana, nu?…
        Stai, stai putin… Nici chiar asa! 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Stii cum e…? Intr-o acceptiune urbana (urban dictionary de la noi 🙂 ) a termenilor, daca sustii intrarea Romaniei in Zona Euro, esti proamerican!! 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

      • Ce inseamna intrarea Romaniei in Zona Euro? In ce consta?

        Comentariu de Cristina | iulie 8, 2014

      • Consta in adoptarea de catre Romania a monedei Euro si aderarea la Uniunea Monetara Europeana. Cu alte cuvinte, ar insemna ca Romania sa renunte la moneda proprie, Leul, si sa adopte Euro, a carui emisiune tine de Banca Centrala Europeana, pentru toate statele membre.

        Deci nu e vorba de adoptarea $ . Eu de asta iti spuneam… 🙂 .

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

      • Nu despre asta vorbeam, de $$. Voiam sa stiu ce trebuie sa accepte Romania ca sa fie acceptata in Zona Euro? Numai moneda? Sau si alte principii?

        Comentariu de Cristina | iulie 8, 2014

      • Da, uite poti sa te documentezi mai pe larg aici:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Enlargement_of_the_eurozone

        Despre criterii:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Euro_convergence_criteria
        si
        http://en.wikipedia.org/wiki/Stability_and_Growth_Pact

        Dar iata si un important punct pe „i”, cum se spune, cu care eu sunt de acord si care reprezinta principalul motiv pentru care nu sunt de acord cu integrarea Romaniei in Zona Euro:
        http://www.bankingnews.ro/adoptare-euro.html
        in care se arata ca:

        „Adoptarea monedei euro de catre Romania se poate face intr-un orizont indepartat, a declarat Lucian Croitoru, consilier al guvernatorului Bancii Nationale a Romaniei (BNR). “In primul rand statele din zona euro trebuie sa rezolve problema cu euro pentru ca nu poti sa ai o moneda decat daca e buna, iar noi trebuie sa fim suficient de competitivi ca sa facem fata acolo. Cine a intrat in zona euro fara competitivitatea adecvata stie care este drumul, este dovedit, este drumul Greciei, Portugaliei, Irlandei, intra mai devreme sau mai tarziu intr-o criza”, a spus Croitoru.

        Potrivit acestuia, daca Romania vrea sa adopte euro trebuie sa fie pregatita din punctul de vedere al productivitatii muncii.

        “Nivelul productivitatii muncii trebuie sa tinda sa fie cat mai apropiat de cel din zona nordica a zonei euro si sa avem asigurate inauntru in Romania structura stimulentelor astfel incat sa continue ritmul de crestere la niveluri care sa nu creeze discrepanta ulterioara dupa intrare. Pana atunci nici sa nu te gandesti la acest lucru”, a explicat oficialul BNR.”

        Evident, recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

  2. Motane, PSD-ul s-a asigurat ca rivalii sunt discreditati. Pana nu de mult, PNL-ul era cel mai mare rival si cu sanse reale de victorie in fata sa. Acum, ajutat si de visurile de marire ale unora din interior, PNL s-a dus la vale. Uita-te doar la cum e „inghitita” de catre alegator aceasta fuziune cu PDL. Iar daca e sa ma iau dupa cum a votat romanul de la 90 incoace, nu ar fi de mirare ca PSD-ul sa devina ceea ce a fost PCR-ul candva. Daca politicul din Romania nu-si revine si nu da dovada de integritate morala, nu o sa avem normalitate.

    Comentariu de Rica Venturiano | iulie 8, 2014 | Răspunde

    • @Rica
      Stai un pic, stai un pic… Cu fuziunea asta… Ion Cristoiu a facut o remarca spunand ca fuziunea dintre Partidul National al lui Iuliu Maniu si Partidul Taranesc al lui Ion Mihalache a durat 5 (cinci) ani!!! Pentru ca e vorba si de electorat, care trebuie intrebat, trebuie sa se obisnuiasca cu ideea. Spunea ca este ca o diferenta dintre un act sexual care are inainte un preludiu adecvat, avec le gestes de l’amour, as adauga eu, si un viol. In cazul acesta -fuziunea, asa cum se vede acum aceasta chestiune – ar fi vorba de un viol. Radea si spunea ca in romanele lui Marin Preda nu vezi deloc preludiul inaintea actului de dragoste, ci direct pe ea, acolo 😆 . Stii ce mai spunea Cristoiu? Zicea ca daca s-ar face o astfel de fuziune si partidul rezultat se va numi tot PNL atunci acest partid „nou” va reusi sa atraga, de fapt, votantii PNL. De aceea partidul ar trebui sa se numeasca, spre exemplu, PNL-D, lucru care ar duce pe apa sambetei brandul Bratienilor. Dar Cristoiu spunea ca n-are a face, e normal, nu trebuie sa mentii acelasi partid sute de ani… Ai urmarit acest Joc de Putere al lui Rares Bogdan, pe Realitatea? Rares Bogdan tot spunea ca „ce face, dom’ne, Dreapta? Doarme?” , in ideea ca Dreapta doarme si se inalta Victor Ponta, un dictateur en devenir 🙂 . Ca, de fapt, care e candidatul Dreptei? Trebuie sa fie acolo unu’ si toti ceilalti sa mearga dupa el, adica sa-l sprijine la alegerile prezidentiale. Or, asa ceva nu se vede.

      Tu ce parere ai?

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014 | Răspunde

      • Mon cher chat ….ma bucur ca-l citesti pe Cristoiu , asta dovedeste ca …ai cultura 😉 . La ce n-ai fost matale atent atunci cand vorbea despre ” fuziunea dintre Partidul National al lui Iuliu maniu si Partidul Taranesc al lui Mihalache ” ,” luat ” probabil de cifra aceea de cinci ani enuntata este ….perioada cand a fost facuta aceasta fuziune , adica ANTEBELIC , adica atunci cand onoarea chiar si-n politica ….insemna onoare , insemna respect fata de cel pe care-l luai partener , cel cu care te aliai in lupta politica . Chiar si Nae Catavencu , spre deosebire de Agamemnon Dandanache , avea oarece respect vis a vis d e Farfuridi insa….asta era pe vremuri 😉 , acum avand in vedere cate jigodii si-au facut un modus vivendi din politica….nu mai este cazul . Atentie , referitor la Marin Preda si opera sa , Ion Cristoiu este o autoritate in domeniu . Rares Bogdan care d e obicei este un monsieur , d e data asta m-a lasat boushe bee atunci cand s-a ridicat in picioare strigand : „- Ce face dom’le Dreapta !?” Ai fost atent ce s-a concluzionat despre ” dreapta ” in acea emisiune ? Exact ceea ce spuneam si eu : care dreapta ?!? 😡 Nu sunt insa de acord cu ” viziunea ” domnului Bogdan , Ponta ar putea devenii un dictattor cu o singura conditie : Romania sa nu mai fim membru ai UE sau { Doamne fereste 😡 !!!!!!! } sa fim exclusi din UE ! Spune-mi te rog , aceasta ultima varianta este posibile si, daca se poate , in ce conditii poate fi exclusa Romania din UE . Matale ai mai mult timp sa cauti conditiile pentru excluderea unui stat din uniune si te si pricepi { spre deosebire d e mine 😦 } sa dai ” sarche pe goagal ” ….vorba lui Marean Vanghelie 😉 .

        Comentariu de Marian | iulie 8, 2014

      • 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

    • @Rica Venturiano Sal-tare si respect onorabile …oriunde te-ai afla !!! Lasa stimabile ca nici cu PDl si aliatii lor nu mi-a fost rusine atata timp cat s-au aflat la guvernare : au aruncat cu rahat in tot ce-au prins in colimator ….nu stiu precis daca macar Dumnezeu , o fi scapat neporcait de ei 😡 😉 !

      Comentariu de Marian | iulie 8, 2014 | Răspunde

      • Mariane, cred ca am fost inteles gresit. Eu n-am facut apologia PDL-ului nicidecum. Iar de PNL sunt dezamagit , mai ales ca sunt PNL-ist. Si parca ma doare mai tare „prostia penelista” decat oricare alta. Crezi ca fiind membru PNL nu vad neghina din curtea mea? Ba o vad, si crede-ma ca „de partea asta a gardului” se vede mai bine si cata si cum este. Dincolo de gard, de afara nu se vede toata.

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 9, 2014

      • @Rica
        Daca esti penelist, te rog spune-mi si mie e adevarat ce spune Theodora:
        http://theodora0303.wordpress.com/2014/07/04/cum-se-organizeaza-bine-un-congres-liberal/

        Si anume, mai exact:

        „Fiecare delegat are obligatia ca in cabina de vot sa fotografieze cu telefonul votul exprimat pe buletinul de vot.”

        Ca ea afirma ca in statutul PNL nici vorba de o astfel de prevedere: sa-ti fotografiezi cu telefonul votul exprimat pe buletinul de vot.
        Si atunci ce parere sa mai aiba lumea despre PNL…? Chiar nu-si dau seama, zau asa…? 😦

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Sincer? Din 90 si pana acum NU AM AUZIT DE ACEASTA OBLIGATIE. Este probabil iar „o soparla” aruncata pentru discreditarea PNL-istilor si a PNL-ului. Dovada sta insasi in faptul ca tu crezi „ca ar fi posibil”. E un exemplu. Daca tu, care ai o educatie, o cultura, „esti scolit”, iti pui intrebarea asta, ce pretentie sa avem de la „Nea Gheorghe”?
        Cum spunea Theo candva, „denigreaza, denigreaza, ca tot va ramane ceva”.
        E din ce in ce mai clar ca ce „mancam” eu despre raul intamplat PNL-ului prin alierea cu PSD a fost adevarat. Dovada sta in pozitia PNL-ului de acum in fata electoratului, fata de pozitia avuta in urma cu 2ani. Si iata ca am ajuns ca acuza mea de acum doi ani, cum ca PSD-ul isi va trada aliati odata ce-si va vedea sacii’n caruta, s-a adeverit. PSD-nu ar fi fost unde este acum fara PNL, iar PNL este acum unde este, ca preferinta electorala, multumita jocurilor (murdare) de culise ale PSD.
        Am credinta ca PNL-ul o sa revina iar acolo unde merita ca partid, ca vor ajunge si oameni onesti candva, in viitorul apropiat, la carma acestui partid. Ei exista, dar „nu au inca loc” 🙂

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 10, 2014

      • @Rica
        Este foarte buna precizarea! Dar si PNL ar fi trebuit sa ia masuri de contracarare a unor astfel de „posibile” denigrari.
        Chiar daca PNL a fost intr-o alianta cu PSD, USL-ul, totusi PNL ramane un partid important. In politica se fac aliante, se desfac, asta e politica.
        Dupa parerea mea, chestiunea este alta. PNL-ul acum deruteaza electoratul prin faptul ca doreste sa treaca „peste noapte” de la ALDE la PPE (ma rog, din cate inteleg unii din PNL vor, altii nu vor…) si a doua problema care nu e clara este fuziunea cu PDL care si mie mi se pare prea brusca, daca se poate spune asa… Se poate sustine, pentru turul II de scrutin, un unic candidat al Dreptei si fara fuziune; trebuie insa sa te hotarasti, or nici PNL, nici PDL nu par sa se fi hotarat.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 10, 2014

      • 🙂 🙂 :), Motane, tu cand spui PNL la ce te referi? Ai avea dreptate DOAR daca si pentru liderii partidului, PNL ar insemna un partid pe care sa-l slujeasca, nu doar niste initiale care le servesc lor ptr anumite interese.
        Sunt multi ca mine cu inima neagra pentru ca PNL nu mai inseamna nimic ptr liderii de azi, dar nu avem banii necesari sa ne facem auziti. Si sunt mult mai multi acei Dinu Paturica ai zilelor noastre care cred ca apartenenta la un partid, indiferent care ar fi acela, le da doar dreptul de a-si face mendrele si poftele.
        Te-as contrazice, dar cu parere de rau NU POT. PNL-ul nu reactioneaza asa cum trebuie pentru ca interesele celor ce-l conduc sunt altele.

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 11, 2014

  3. Victor Ponta este produsul lui Adrian Nastase . Victor Ponta a fost Seful Corpului de Control al Primului Ministru la o varsta la care unii abia termina facultatea sau rezidentiatul . Ca Victor Ponta va ajunge Presedite al Romaniei in Decembrie acest an…asta-i foarte clar , inca din urma cu cateva luni….cu mult mai multe inainte ca PNL-ul si mai ales Crin Antonescu sa se fi prins de figura . Ca orice socialist , ia in calitatea-i d e prim ministru masuri pompieristice …carpeste pe ici pe colo ….pe unde s e vede , luand ochii fraierilor de votanti PSD …adica ai acelei ” mase de alegatori ” despre care vorbeai matale zilele trecute . Nu stiu cat d e corupt sau coruptibil este Victor Ponta , inca n-a dovedit-o nimeni sau n-a stat nimeni s-o dovedeasca insa….daca se asteapta ca eu sa-l votez atunci…sa astepte !PSD o fi fost ” fostul partid comunist ” , asa cum a ” fost vazut de SUA si partenerii occidentali „insa….dupa peste douazeci d e ani….” comunistii ” ce-l compuneau au devenit intre timp niste capitalisti cu acte in regula si cu averi , ce-i pot face pe capitalistii americani s a paleasca d e invidie si mai mult au dvenit parteneri d e afaceri si cu SUA si cu ” partenerii occidentali ” . Frate , daca tipii ar fi socialisti adevarati , nu mi-ar pare rau insa….toate artificiile aruncate de ei pe tema aceasta se dovedesc a fi doar…artificii …adica , fac lumina stralucitoare , colorata , frumoasa si mult , mult fum . Spui matale ca ” partidul va trebui curatat , etc, etc . insa…cine s-o faca si mai ales …cu cine sa-nceapa ? Eu am votat PSD-ul { FSN de atunci } si pe Ion Iliescu insa….o data vede nashul ” aia „…. a finei , a doua oara s-a lins pe bot ! De la Duminica Orbului si pana azi …au trecut totusi peste douazeci d e ani , timp in care , am facut ochi stimabile . Sti ce-i deplorabil ? Faptul ca efectiv nu exista sau cel putin partidele politice , nu-s in masura sa ofere o alternativa la Ponta . Toti s-iau dovedit limitele iar cel care in opinia mea chiar putea reprezenta ceva in acest sens Mihai Razvan Ungureanu …s-a acoperit d e ridicol si d e rusine si nu doar o data deci…are credibilitate pana la genunchiul broastei . Maior de la SRI sau ala de la Informatii Externe Theodor Melescanu….pai ce suntem in SUA ? Aia si-au putut permite la Presedentia SUA un fost Director CIA dar noi….ce credibilitate am mai avea , nu ca acum este mai mare aceasta dar atunci…. Geoana…sa nu mai vorbim , Stolojan…pai nu era bolnav , nu-i plangea Basescu prohodul mai nu stiu cand ? Antonescu s-a facut d e cacao …Iohannis…asta pana scoate doua vorbe { chiar si-n germana } trece baba cu colacii , Elena Udrea sa nu mai vorbim , atunci cine ? Emil Constantinescu …mai traieste ?

    Comentariu de Marian | iulie 8, 2014 | Răspunde

    • @Marian
      De ce spui ca Mihai Razvan Ungureanu s-a acoperit de ridicol si de rusine? Ce parere ai despre Catalin Predoiu? Sau Iohannis? Tie nu ti se pare ca Opozitia de Dreapta doarme…?

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014 | Răspunde

      • Onorabile…pentru ce vrei sa ma faci sa dezgrop mortii 😡 ? Pai poate matale ai uitat acea iarna in care , in calitatea-i de Sef al Guvernului , a mers in acele sate din Moldova { Moldova , la noi nu …ailalta 😉 } , si le facea morala oamenilor acoperiti de troienele d e cate patru , cinci metri inaltime { dupa ce ninsese vreo patru sau cinci zile in draci } , ca nu ies sa-si dea zapada din fata caselor ? Ce-a facut atunci guvernul condus d e domnia sa ? Mai multe si mai mult , a facut ” amaratul ” ala de Gigi pentru acei oameni loviti d e soarta , iar acum la inundatii…sa fi sigur ca daca Gigi Becali era liber { fereasca Dumnezeu !!! }….facea el ceva pentru oamenii aceia . Pai daca in puscarie fiind….si tot a ajutat pe unii sau pe altii cu bani , sa-si caute oamenii sanatatea pentru ei si mai ales pentru copii lor , asta in conditiile in care Ministerul Sanatatii sub ministeriatul lui Banicioiu …doarme in cizme ! Lasa ca si Ponta la….” inundatii „…l-ai vazut cum s e ” dadea ” cu barca trasa d e pompieri ? Iti mai aduci aminte faza in care Ponta , Dragnea si … coarda aia d e la Mediu erau trasi prin apa de treizeci d e cm. de amaratii aia d e pompieri , in conditiile in care toti trei , purtau cizme de cauciuc noi noutze ? Ala cel putin s-a acoperit d e ridicol la nivel planetar ! Pai daca si copii mei l-au vazut pe youtube….tocmai din Malta sau SUA sau cumnata-mea tocmai din Danemarca ? Domnul MRU va fi multa vreme tinut minte in constiinta romanilor drept premierul…unguent , premierul caruia-i statea in gat vita romaneasca si servea ” vita kobe ” …asta pe langa slugarnicia-i dovedita vis a vis d e Elena Udrea caruia acum { mai zilele trecute } ai reprosa …slugarnicia fatza de Basescu si faptul ca-i place sa fie inconjurata d e yesmani . Pacat { repet } pacat de el , deoarece chiar putea dovedii ceva caci…este in stare spre deosebire de …altii ! Catalin Predoiu, l-ai vazut matale sa ” straluceasca ” in vreun fel pentru a putea fi considerat o lumina ….macar aia ” d e la capatul tunelului ” ? Nici macar in calitatea pe care a avut-o de ministru la Justitie n-a dovedit mare lucru , a inghitit toate galustile servite d e Basescu si Monica Macovei ! Vorbesti despre Opozitia d e Dreapta …care DREAPTA ? Aia cu care se sterg unii { majoritatea d e fapt } la fund 😡 ? Fi serios mon cher …care ” opozitie ” ? Chiar iti par dumitale PDL-ul , PNL-ul , PMP-ul ….PPDD-ul { sa-i ia dracu cu abrevierile lor cu tot !!! } sau altii care-or mai fi ….opozitie , sa nu mai vorbesc ca , desii s e revendica ” d e dreapta ” de fapt….. Fi serios frate !

        Comentariu de Marian | iulie 8, 2014

      • @Marian
        Si numai pentru atata lucru MRU n-ar fi un om serios? Numai pentru atata lucru – numai ca i-a zis unuia: „Ma, nea’ Ioane, mai pune si mata mana pe o lopata, bre!” – s-a discreditat in fata populatiei? Pe de alta parte Gigi Becali e persoana privata si face ce vrea el cu banii lui… Guvernul e altceva si face in masura bugetului pe care-l are… Adica tu de asta nu l-ai vota pe MRU? Asta-i unicul motiv?

        Zici despre catalin Predoiu ca nu prea straluceste, ca nu prea l-ai vazut stralucind… Cand am avut un Presedinte jucator, nu ne-a placut… Asa ca intreb si eu: trebuie sa straluceasca, oare?

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

      • Stimate Motan….te faci chinez 😡 😡 😡 ????? Ai poti adresa indemnul cuiva sa ” puna mana pe lopata ” atunci cand zapada { in acest caz …zapada } este de ….treizeci hai patruzeci d e cm. dar atunci cand este de PATRU , CINCI METRI PESTE TOT …ce dracu vrei sa faca ala ???? Fara suparare dar in acest mod a dovedit nu c-ar fi un tip neserios cum speculezi matale ca l-asi considera eu , ci doar ca …este in afara realitatii si chiar cand aceasta este sub ochii lui , el n-o poate discerne , n-o poate intelege . Un ” presedinte jucator”….pai nu asta-i treaba lui , nu asta sta scris in fisa postului pe care-l ocupa ci…altceva , cu totul si cu totul altceva !!! SI-apoi…ai uitat ca timp de peste douazeci si cinci d e ani am avut un presedinte si jucator si arbitru …concomitent ? Da-l frate in mortii ma-sii…sa faca ceea ce trebuie , nu ceea ce-i trazneste lui prin minte 😡 !! Traian Basescu …a avut o sansa istorica atunci cand a fost ales { dracu l-a votat nu eu ;x ! } Presedintele Romaniei { dupa ce n-a facut nimic cat a fost Primar General al Capitalei ….afara de faptul ca si-a tras niste case 😉 } sa faca ceva pentru tara asta d e rahat obligandu-i p’aia din justitie sa-si faca datoria si s a-i bage la bulau pe cei ce-au spoliat timp d e douazeci de ani aceasta tara insa , a irosit-o…ca ultimul betivan de la Mandravela ! S-a incojurat de yesman’s si s-a cuplat cu cordelia aia de Udrea care…daca era pe timpul lui Nici o Lae Ceasca , ar fi devenit activista de frunte a PCR si-ar fi babardit Nicusor la tenderu’ ei…pana ar fi aflat ma-sa ….ei ! Daca vreo femeie din politica romaneasca m-a putut ingretzosa vreodata …aceea a fost si ramane Elena Udrea ! Atata scarba n-am avut in viata mea { in afara de Elena …Ceausescu } fatza de nimeni . Pana si moaca si discursul lui Andreea Pora sau catzeaua aia turbata de Andreea Paul…pana si astea sant pentru mine mai suportabile decat Elena Udrea …fara suparare onorate prieten !

        Comentariu de Marian | iulie 8, 2014

      • Acuma nici Andreea Paul nu-ti place? Dar cu ea ce ai?

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • N-am spus ca Andreea Paul nu-mi mai place { d e parca mi-ar fi placut vreodata 😦 } ci doar ca-i o figura mai putin antipatica decat Elena Udrea desii…Andreea paul este antipatica…chiar si-atunci cand doarme in sicriul ai ….ca banuiesc ca-i femeia vampir ! Am cu ea …exact cam ce am si cu Roberta Anastase desi intre cele doua este o diferenta uriasa ….in favoarea Andreei Paul .

        Comentariu de Marian | iulie 9, 2014

      • @Marian
        Figurile de stil pe care le folosesti indica faptul ca exagerezi!

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 9, 2014

      • Si apropo de Andreea Paul….vezi si matale ” Dosar de politician ” al lui Siviu Manastire de astazi . Daca macar jumatate din ceea ce spune ala este adevarat……

        Comentariu de Marian | iulie 9, 2014

      • Sa nu te superi pe mine dar….de unde sa stiu eu ca alea-s ” figuri d e stil ” ? Dac-asi fi stiut , foloseam alte expresii , pentru a nu mai avea dumneata parerea preconceputa ca ….exagerez . 😡

        Comentariu de Marian | iulie 9, 2014

    • @Marian
      Pe de alta parte crezi ca n-ar fi oameni mai tineri, oameni cu alte viziuni in PSD? Crezi ca toti sunt la fel…?

      ” Spui matale ca ” partidul va trebui curatat , etc, etc . insa…cine s-o faca si mai ales …cu cine sa-nceapa ?”

      In cazul unei infrangeri sau al unui esec din punctul de vedere al proiectului sau ar cam trebui… Insa e foarte posibil sa se acutizeze, in acest caz, conflictul intre cei care detin acum pozitii puternice in partid si care isi vor vedea, in cazul unui esec, subrezita foarte serios credibilitatea si, drept consecinta, pozitia pe care o ocupa si cei care au alte viziuni si care ar putea sa dea o noua fata PSD-ului, de partid social-democrat modern, pro occidental, pro american.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014 | Răspunde

      • Eu nu spun ca-n PSD { si nu doar in PSD } n-or fi si oameni tineri , avand scoli inalte { cum este aia d e la Finante bunaoara } , si NEPATATI insa…ce ai lasa astia ….dinozaurii astia sa traiasca , sa scoata capul ? In plus de asta ….cu ” viziuni ” , inca n-am vazut pe nimeni care sa fie in stare potoleasca foamea cuiva . Lasa-i dracului ca n-or fi Isus Cristos si-n plus d e asta…si pestele si painea costa bani si banii…de unde ?

        Comentariu de Marian | iulie 8, 2014

  4. Mai Motane….chestia aia d e la Teodora Marinescu …aia asupra careia al atentionai pe Rica Venturiano , aia cu fotografiatul buletinului d e vot…aia-i reala ? Au innebunit definitiv liberalii sa moara mama 😡 !

    Comentariu de Marian | iulie 9, 2014 | Răspunde

  5. […] Domnule Ponta, as dori sa n-o iei ca si cum ti-ar spune Motanul Incaltat, nici macar ca si cum ti-ar spune-o un prieten. Te rog s-o iei ca si cum ti-ar spune-o fratele tau: opreste-te! Recunoaste ca ai gresit si opreste-te! […]

    Pingback de O mica discutie: ati vota la prezidentiale un candidat care nu e ortodox? « Motanul Incaltat | august 2, 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: