Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

S-a rupt podul…

Motto:

Mihai Anca pe 30.5.2014:

„Daca asteptam de la Guvern fonduri pentru reparatii putem sa ne luam adio de la pod!!!”

Romania TV

Protest pentru podul rupt din Poiana Lacului, în Argeş

Se arata ca:

Aproape două sute de oameni au ieşit în stradă în localitatea Poiana Lacului din Argeş revoltaţi de nepăsarea autorităţilor.

DN 67B este blocat de două luni din cauza unui pod rupt la inundaţii, iar autorităţile nu au făcut nimic în acest timp, potrivit România TV. Protestatarii au venit cu un casetofon şi cu o melodie potrivită.

Podul din localitatea Poiana Lacului face legătura între Piteşti şi Drăgăşani şi a fost distrus de viiturile din primăvară. De atunci oamenii sunt nevoiţi să ocolească 30 de kilometri pe un drum plin de gropi.”

Ziarul Argesul

S-a rupt podul la intrarea în Poiana Lacului

Articol scris de: Data publicării: 30.05.2014

„De parcă n-ar fi fost îndeajuns necazurile cu care se confruntă argeşenii afectaţi de inundaţii, la lunga listă a pagubelor produse de precipitaţiile din această lună s-a mai adăugat una: s-a rupt podul de la Poiana Lacului.

Incidentul a survenit în jurul orei 23 a nopţii de miercuri, pe DN 67B, la km 175+900. Şubrezită de apă, structura de rezistenţă a podului peste pârâul Teleormănel, situat la intrarea dinspre Piteşti în comuna Poiana Lacului, a cedat, iar construcţia a devenit impracticabilă. Fiind pericol iminent de accidente, conducerea Poliţiei Rutiere şi cea a Secţiei de Drumuri Naţionale Piteşti au decis închiderea circulaţiei şi semnalizarea zonei afectate. Potrivit autorităţilor, nu se pune problema izolării localităţii, însă cetăţenii şi participanţii la trafic sunt nevoiţi să facă ocol de aproape 30 km. În acest context, iată care sunt variantele ocolitoare pe care se poate circula fără restricţii:

1. Pe sensul de deplasare Piteşti – Drăgăşani = * Piteşti – DN 67B -Moşoaia – Smeura – DC Hinţeşti – Albota – Cerbu – DN 65 – Lunca Corbului – DJ 679 – Păduroiu – DN 67 B – Drăgăşani; * Piteşti – DN 65 – Albota – Cerbu – DN 65 – Lunca Corbului – DJ 679 – Păduroiu – DN 67B – Drăgăşani;

2. Pe sensul de deplasare Drăgăşani – Piteşti: * Drăgăşani – DN 67B – Păduroiu – DJ 679 – Lunca Corbului – DN 65 – Cerbu – Albota – Piteşti.

Atât în zona afectată, cât şi pe traseele precizate vor acţiona atât echipaje ale Serviciului Rutier Argeş, cât şi ale Drumurilor Naţionale, pentru supravegherea traficului şi dirijării conducătorilor auto pe rutele ocolitoare. Ieri, la locul evenimentului au sosit reprezentanţi ai Prefecturii, Consiliului Judeţean, ISU Argeş şi ai administraţiei locale, care au încheiat documentele de constatare, urmând ca dosarul de evaluare a pagubelor să fie înaintat Guvernului pentru alocarea fondurilor necesare lucrărilor de reparaţii.”

Motto este un comentariu din articolul de mai sus, din Ziarul Argesul. Recomand, desigur, citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

Povestea dureaza de vreo doua luni de zile. Observati ca e vorba de un drum national, deci in custodia CNADNR. Am facut precizarea ca sa fie clar: podul nu apartine nici de Drumurile Judetene, nici de Consiliul Local. De aceea CNADNR ar fi trebuit sa intervina imediat, zic eu, pentru repararea acestui pod, eventual pentru construirea unuia nou. Mai ales ca e un pod de deschidere mica, 6-8 m din cate am inteles. N-ar fi trebuit sa fie vreo problema. Ploile s-au terminat, vremea este insorita, frumoasa, tocmai buna de lucru. Altminteri localitatea este intr-un fel izolata, trebuie sa faci un ocol de 30 de km., si inca pe un drum plin de hartoape. Domnilor guvernanti, scuzati-ma, dar mi se pare INADMISIBIL SI PROBA UNEI NESIMTIRI CRASE sa lasi sa treaca aiurea doua luni fara sa faci nimic. Oamenii au iesit pe ulitele comunei sa protesteze. E firesc. Eu ma intreb: daca vor mai apare cateva cazuri de genul asta la ce se ajunge oare…? Este inadmisibil sa lasi asa lucrurile. Din cate stiu, se face un pod alaturat, provizoriu, pe care sa se poata circula pana se termina reparatia la podul principal. Era chiar asa de greu de facut o podisca provizorie pe care sa se poata totusi circula?

Comentariul facut de Mihai Anca are talcul sau: Guvernul n-are bani, desi ne ia un pomelnic de taxe si impozite. Totul depinde de banii europeni, fondurile acelea pe care Guvernul nu le atrage.

Mergem spre „inalte culmi de civilizatie si progres”!

„Tot inainte, tovarasi”!

iulie 6, 2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

11 comentarii »

  1. Adica …aia au iesit la proteste si…p’astia de guverneaza i-a durut in tender ? Alaturi de chestile alea cu Rosia Montana sau cu gazele de sist { si mai sint…o multime } , chestiile astea nu crezi ca micsoreaza ” masa de alegatori PSD ” ? Intrebare : vad ca …cam peste tot in lume { ma refer la lumea civilizata nu la…China sau Rusia } , socialistii , guvernele socialiste , cam pierd in sondaje si-n anvergura si ma-ntreb , care-i motivul ? Pana si guvernarile avand doctrine de dreapta ….pana si acelea si-au cam dovedit in timp limitele deci …care crezi matale c-ar fi alternativa la aceste guvernari ? Un ” restart ” al vietii pe planeta ? Sti si singur ce-nseamna ” restart -ul ” respectiv deci…nu mai stau sa-l explic .

    Comentariu de Marian | iulie 6, 2014 | Răspunde

    • @Marian
      Aici ai dreptate… Sau… da… ar trebui sa ai… Insa Argesul, din cate stiu eu, este in fief al PSD, este? Te intreb atunci de ce voteaza, totusi, lumea cu PSD… Sau ce strategie ar trebui sa adopte PMP, ca tot vorbeam de partidul asta nou infiintat, pentru a castiga in Arges… Bineinteles, putem in locul PMP sa punem PNL sau PDL… Am dat un exemplu cu PMP.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 6, 2014 | Răspunde

    • De ce pierd guvernele socialiste…? In general vorbind, pentru ca una spun si alta fac… Uite-te, spre exemplu, in Franta… Insa mi se pare ca acelasi motiv a fost in Ungaria. Insa nu intotdeauna pierd… Depinde de mai multi factori, uneori foarte subiectivi. Spre exemplu, cineva poate vota cu PSD pentru ca nu-i place de Basescu, desi Basescu nici nu mai candideaza pentru ca nici nu mai are acest drept, e la ultimul mandat. In acest caz elementului obiectiv – e la ultimul mandat – ii ia locul sau il eclipseaza cel subiectiv, ca nu-i place de Basescu. Bineinteles, nu trebuie sa voteze PMP… Dar vezi ca nici asta nu are importanta in cazul acesta…

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 6, 2014 | Răspunde

      • ” Guvernele socialiste , una spun si …alta fac ” . De acord cu dumneata insa, te intreb stimate Motan…oare pentru ce una spun si alta fac ? Nu cumva d e teama ca vor vi taxati automat drept …socielisti extremi , adica comunisti , deoarece …doar comunistii pot conduce o societate prin niste legi c e nu pot fi interpretate ?

        Comentariu de Marian | iulie 7, 2014

      • @Marian
        Ei sunt mai smecherasi, asa ca Victor Ponta care spunea recent ca nu a iesit cel cu care a votat el…

        Dar si in comunism legile puteau fi interpretate daca exista un scop politic in acest sens si slujea intereselor dictatorului. Or, ei tocmai asta si vor: legile sa fie interpretate conform propriilor lor interese! 🙂 Nu conform intereselor cetateanului, pe care, de fapt, il mint tot in conformitate cu propriile lor interese. In schimb ei sa se imbogateasca. Din bani publici. Si sa para cinstiti in ochii cetatenilor. Conceptia lor e urmatoarea: acolo unde e „prostimea”, acolo e marea coruptie.
        „Coruptie la varf, marea coruptie? Exista asa ceva?” – ei asa gandesc.

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014

    • Este foarte interesant, asta ii spuneam si lui Rica, si anume ca, la noi, nu toti nostalgicii dupa „epoca de aur” voteaza cu PSD!!! Sunt nostalgici, chiar socialisti convinsi, sa stii!, care au votat cu PDL si cu Traian Basescu. Iar ceea ce i-a facut sa voteze asa a fost apelul la cinste si corectitudine, lupta impotriva coruptiei promovata de Traian Basescu. Au fost si sunt oameni care au muncit cinstit si n-au furat, chiar pensionari, si nu le-a placut imbogatirea frauduloasa a unora… Asta e unul din motivele pentru care au votat cu PDL si Traian Basescu.

      Ca in vremurile din urma USL a avut un succes extraordinar asta e cu totul altceva.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 6, 2014 | Răspunde

      • Mon cher , eu am trait din plin ” iepoca d e aur ” si-ti pot spune cu mana pe inima ca , atunci eram respectat , iar cuvantul meu in calitatea-mi d e muncitor cu inalta calificare , avea greutate cam peste tot . In ’81 datorita ” cuvantului ” meu , spus acolo unde trebuia si mai ales …cum si cui trebuia , un ofiter superior MI {adica d e Militie } vecin , locuiam in acelasi bloc …MAI , a fost pensionat inainte d e termen …dupa ce i-a fost luata comanda biroului pe care-l conducea si-a facut pana pensionare munca d e arhiva …pana i-a venit boala pe el . Stai linistit , n-a fost vorba despre nici o delatiune ci doar de o reclamatie care avea si oarece ” floricele ” …cu dedicatie pentru biroul 2 😉 insa…aveam si martori care …chiar n-au indraznit sa spuna altceva decat ceea ce auzisera cu urechile lor proprii si personale . Ala a dat coltu’ la vreo zece ani si , desii incepusem sa avem relatii amicale { ca-ntre vecinii de bloc }, n-a putut crede pana-n clipa mortii ca el a fost pus pe faras datorita mie …unui muncitor oarecare . Am trait bine , o anume perioada si eu si numeroasa-mi familie insa…nostalgii dupa ” iepoca”…cum dracu sa am ? Pareri d e rau pentru anii mei d e tinerete irositi pe-o minciuna….DA dar, asta-i altceva si cred ca si acei ” nostalgici ” au aceleasi pareri d e rau insa…nu stiu s-o spuna de teama ca s e vor face d e ras . In ’90 TOTI au votat cu FSN-ul desii stiau care le este originea . AI dreptate multi au votat PDL-ul si pe Traian Basescu deoarece credeau in el ca lider detasat al centrului dreapta si chiar credeau ca …vor traii bine . Au crezut ca acesta este Mesia care-i va scapa de cei ce ” cotropisera ” financiar tara insa…s-a dovedit ca s-au inselat : si acestia erau la fel ca si ceilalti , adica { vorba lui Rica Venturiano } ” aceeasi Marie dar …cu alta palarie ” . In timp insa…cat d e prost poate fi cineva incat sa nu vada chiar in conditiile in care are ochi d e vazut , iar ceea ce se vede depaseste orice inchipuire ? De aceea ma mira faptul ca PDL-ul , PSD-ul PMP-ul si chiar PNL-ul mai au ” mase ” d e votanti , ” mase ” d e sustinatori . Cum sa nu vezi ca Maria …a ramas aceeasi Marie si …nici macar palaria nu s-a mai obosit s-o schimbe 😡 ??????? Nu stiu la altii cum este …vad insa ca , le merge plugul chiar cu socialisti la guvernare dar la noi….parca si-a bagat dracu coada ca….nu se face nimic pentru a urnii aceasta carutza numita ECONOMIE in Romania !Nu s e face nimic pentru acest popor de tampiti { unde cel dintai sunt eu 😉 } pentru a-l scoate din starea de amorteala nefireasca in care zace de peste douazeci d e ani . Nu s e face nimic pentru sanatatea sa , pentru educatia sa si din aceste doua concepte deriva si celelate ce inseamna : energia oricarui popor ce ….traieste totusi in plin mileniu III si-n plina Uniune Europeana . Daca-mi pare rau dupa ” iepoca „…imi pare rau deoarece , atunci { chiar cu creierele spalate …vorba doamnei Cristina }, oamenii citeau , invatau si mai ales stiau sa discearna intre bine si rau intre bun si….mai putin bun , luptand pentru supravietuirea in ” iepoca ” . Cred ca avea dreptate cine spunea ca ” o populatie lipsit d e cultura este foarte usor d e manipulat ” insa , pana si astia { astia prostii , astia neinformatii sau prea putin interesati d e informatie si informare }, au stomace , au nevoi , si mai ales au ochi , deci revin obsesiv cu aceeasi intrebare : cum dracu de facem noi romanii de alegem intotdeauna raul si pe cei mai nemernici oameni s a ne reprezinte , sa ne ” faca ” legi , doar pentru ca acest rau poate fi ceva mai mic decat raul anterior iar reprezentatntii ” alesi ” poate , poate …nu vor mai fi la fel de ticalosi preculm ….cei dinaintea lor ? Aici chiar nu mai este vorba despre cunoastere sau dimpotriva , despre cultura sau incultura ci …despre altceva , absolut imposibil de definit sau imposibil d e inteles , pentru mine cel putin . Daca mi-o poti lamurii matale …RESPECT !

        Comentariu de Marian | iulie 7, 2014

    • Uite, de pilda, ce s-a intamplat in Ungaria, cand in 2006 socialistii au luat 210 din cele 386 de locuri in Parlament!!! Premier era atunci Ferenc Gyurcsány. Dupa o astfel de victorie (zdrobitoare, cred ca nu e exagerat spus) ce a inceput sa faca? Sa introduca masuri de austeritate pentru micsorarea deficitului bugetar, criticate de catre Opozitie, Fidesz. Dupa care a urmat episodul cu inregistrarea in care a fost surprins spunand, in spatele usilor inchise, bineinteles, ca „desigur ca am mintit in ultimii un an si jumatate, doi ani”… Lucru care a condus la revolte violente la Budapesta si la o prabusire in alegerile muncipale locale de la 1 octombrie. Pe de alta parte Gyurcsány are, inteleg, avere, e un om de afaceri prosper… Cica ar avea un „enorm talent in afaceri”…
      Iar acum la Putere stii cine e… 🙂

      Deci iata un caz care demonstreaza ca sunt momente cand cetatenii nu lasa nesanctionate anumite lucruri… Asta apropo de ce m-ai intrebat: de ce „socialistii , guvernele socialiste , cam pierd in sondaje si-n anvergura si ma-ntreb , care-i motivul ?”

      Si atunci gandeste-te cine l-a votat pe Viktor Orban…

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 6, 2014 | Răspunde

  2. Lasa-ma frate cu Ungaria lui Orban Victor ! Astia vor avea soarta Venezuelei lui Hugo Chavez , mai devreme sau mai tarziu . Pe mine ma intereseaza ce s e-ntampla cu noi , si mai putin cu ce se petrece in tara ” vecina sai pretena ” , Republica Ungaria 😡 ! Daca doresti neaaparat m-ar interesa , pentru ce dracu nu-i dau astia afara din UE , avand in vedere devierea politicii maghiare interne si externe de la toate regulile UE , reguli pe care , Guvernul Romaniei …le aplica cu strictete !!!!! Nu ma intereseaza nici macar pentru c e dracu nu-i dau astia ai nostrii in branci UDMR-ul afara din Guvern si Parlament ! Sant minoritati…sa fie sanatosi si sa ocupe locul minoritatilor insa….FARA PUTERE DE DECIZIE !!! Stai linistit , stiu pentru ce sant UDMR-istii ” favoritii ” tuturor partidelor ce ajung la guvernare sau in Parlament insa….prea-si fac de cap . Culmea este ca populatia d e etnie maghiara din tara ….traieste la fel d e prost ca si romanii ….majoritari …bine traiesc doar liderii UDMR-isti . Culmea este ca pana si maghiarii din Romania , aia obisnuiti , oamenii d e rand , in Ungaria , nu mai sant vazuti la fel d e bine de catre ungurii de acolo ci dimpotriva . Au ajuns si astia sa s e planga ca , ” le iau ungurii romani locurile d e munca ” 😉 ! Pe Orban Victor , l-au votat cei ce cred inca in Ungaria Mare si care cred inca ca Ungaria va devenii o Stea din Betlehem pentru Europa , datorita aiurelior populiste , patriotarde , revansarde si extremist sovine pe care le face Orban Victor si gasca ce-l sustine care …tare-mi pute a Moscova lui Putin 😡 !

    Comentariu de Marian | iulie 7, 2014 | Răspunde

    • @Marian
      Eu cred ca gresesti! Parerea mea este ca oamenii l-au votat pe Viktor Orban ca reactie la ceea ce au facut socialistii…

      Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 8, 2014 | Răspunde

  3. […] Presedinte, iar PSD e la guvernare ce scuze va mai avea? Daca lucrurile vor merge precum aratam in articolul precedent, ce scuze va mai avea? Acum poate sa vina si sa le spuna oamenilor ca Traian Basescu e de […]

    Pingback de De ce ar castiga Victor Ponta alegerile prezidentiale « Motanul Incaltat | iulie 8, 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: