Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Să mai și râdem!!

Gandul

Senatul respinge o lege cu articole redactate cu virgulă între subiect şi predicat

Se arata ca:

„Senatorii au respins, luni, o propunere legislativă cu articole redactate cu virgulă între subiect şi predicat, preşedintele Senatului remarcând, în glumă, că iniţiatorii – Alina Gorghiu şi Dan Motreanu (PNL) şi Viorel Ştefan (PSD) – „sunt persoane de mare prestigiu, dar sunt deputaţi”.

Propunerea legislativă privind unele măsuri de efectuare a reţinerilor din veniturile obţinute de persoanele fizice din contracte privind raporturi de muncă, în baza unor titluri executorii îi mai are ca semnatari pe deputaţii PNL Vasile Horga şi Dan Simedru.

Greşelile gramaticale au fost remarcate, la dezbaterea proiectului, de liderul senatorilor PDL, Dumitru Oprea.

„Îi rog pe colegii noştri senatori să nu mai semneze cu ochii închişi astfel de iniţiative. Cred că nu am văzut în Parlamentul României o agresivitate asupra limbii române atât de dur marcată: virgule între subiect şi predicat aproape în fiecare articol al legii, şi sunt câteva nume grele, pentru care chiar am deosebit respect de la PNL şi PSD”, a spus democrat-liberalul.

În replică, senatoarea PSD Doina Silistru a subliniat că niciunul dintre semnatari nu este membru al Senatului.

Suspiciunile au fost „spulberate”, însă de preşedintele Senatului, Crin Antonescu: „Se strecura posibilitatea ca asupra Senatului să planeze această umbră inacceptabilă. Lucrurile s-au pus la punct: sunt persoane de mare prestigiu, dar sunt deputaţi”.

Proiectul, care urmează să fie dezbătut de Camera Deputaţilor, este redactat conţine virgulă între subiect şi predicat la cele mai multe dintre articole: „veniturile unei persoane fizice obţinute în baza unor contracte privind raporturi de muncă, pot fi executate silit…”, „sumele reţinute din veniturile persoanelor fizice în baza unui titlu executoriu, se virează…”, „conturile bancare deschise de persoane fizice la bănci, sunt exceptate…”, „unităţile bancare, sunt obligate să refuze…” etc.”

Chestia asta mi-a adus aminte de o anecdota…  Un angajat a redactat un raport si merge la sef ca sa-l semneze. Seful ia raportul, il citeste atent, duce mana dreapta la ochelari, se uita aproband din cap, spune „da, e bine…”, mai pune vreo trei virgule, desigur, si-l da inapoi angajatului pentru corecturile de rigoare. La care angajatul exclama: „Domnule director, domnule director nu acolo, nu puneti virgulele acolo pentru ca propozitiile instrumentale, sociative, de exceptie si predicative suplimentare in general nu se despart prin virgula de regenta lor!!” La care seful, dupa o mica pauza de matura chibzuinta, ii spune: „da, dar acum trebuie sa accentuam chestiunea!” 😆

Vine angajatul acasa si-i spune nevesti-sii cele ce s-au intamplat la birou. La care nevasta sa ii zice cu intelepciune: „Vezi, l-ai pus in dificultate… Ai grija sa nu te puna el in dificultate: „Eu sunt sef, tu esti subaltern. Eu pot sa te dau afara, tu nu poti sa ma dai afara!!”” 🙂

Recomand citirea integrala si in original a intregului articol.

Anunțuri

Februarie 4, 2014 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , ,

33 comentarii »

  1. […] care a declarat ca medicii supravietuitori  nu au transmis coordonatele GPS si ca medicul Ianceu nu ar fi sunat la […]

    Pingback de Bai Adrian Fulea, tu chiar nu iti dai seama cat esti penibil sau iti dai seama dar nu iti pasa | Hai ca se poate! | Februarie 4, 2014 | Răspunde

  2. Intrbarea mea este, daca in legile care le dau lor salarii nesimtite si NEMERITATE, cat si privilegii si imunitati, erau virgule in plus, sau in minus, le refuzau? 🙂

    Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 4, 2014 | Răspunde

    • 😆 😆

      Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 4, 2014 | Răspunde

    • @Rica
      Intrebare excelenta! Dar gandeste-te cum ar fi daca in text s-ar intampla sa existe virgule in plus sau in minus si sa rezulte ca de fapt n-ar trebui sa primeasca acele salarii nesimtite si nemeritate!! 😆 Atunci le refuzau oare? 😆

      Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 4, 2014 | Răspunde

      • Pai eu ce spuneam motane? Poate nu chiar cu cuvintele tale, dar tot la aceasta indiferenta fata de munca, de calitatea ei, ma refeream. Nu dispretuiesc pe nimeni, nici pe buticari, nici pe muncitori, nici pe gunoieri. Atata timp cat isi fac treaba bine si cu profesionalism. Insa la noi, asa cum tot spuneam, s-au pierdut masurile, iar scara valorilor s-a daramat. E normal ca fiecare sa aspire mai sus, dar nu prea se mai stie cum sa „te ajungi”. Si asta pleaca si din faptul ca s-a distrus invatamantul, si acum orice incompetent termina un liceu si o facultate.

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 5, 2014

      • @Rica
        Eu n-as fi atat de categoric: „Si asta pleaca si din faptul ca s-a distrus invatamantul, si acum orice incompetent termina un liceu si o facultate.”. N-as crede ca orice incompetent termina un liceu si o facultate. Nu trebuie sa subestimam invatamantul romanesc, desi, desigur, are carente. Dar, cred eu, lucrurile se pot imbunatatii. Invatamantul sufera si el datorita conditiilor economice de la noi din tara. Mie imi displace ideea ca pregatim o forta de munca pentru altii si inca una calificata.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

    • @Rica
      Daca incercam sa vorbim (macar putin 😆 ) si serios, in chestiunea aceasta ridicata de tine eu cred ca e vorba de altceva. Bineinteles, nu e vorba de virgule… Chiar ma gandeam acum la asta pornind de la raspunsul tau… Eu cred ca e vorba de absenta sau, poate mai corect spus, diminuarea constiintei profesionale. Spre exemplu o teza de doctorat ar trebui sa fie un motiv de mandrie profesionala pentru cel care o sustine: e vorba de munca lui, ideile lui, de mesajul pe care el il transmite lumii. Or, a plagia ce poate sa insemne? Ca respectivul e atat de prost incat trebuie sa copieze lucrarea altuia, altfel nu e in stare… La fel si cu salariile nesimtite la stat si cu toata increngatura de rubedenii de acolo, dar care nu o intalnim numai in sectorul de stat. Oameni care habar nu au de meserie dar care sunt pusi in functii platite gras, de cele mai multe ori functii de decizie.

      La noi, dupa ’89, manifestandu-se din plin un declin economic inceput sub comunism, acesta a condus la inchiderea multor intreprinderi, la un numar imens de someri, multi luand calea strainatatii. Esecul unor privatizari a accentuat declinul. Insa lucrul asta a condus si la o anumita indiferenta fata de munca, urmarindu-se mai ales castigul financiar, fenomen amplificat si de instabilitatea acuta a locului de munca. In felul asta s-a diminuat constiinta profesionala la oameni. E un fenomen social mai amplu, nu-l intalnim numai la clasa politica. Ideea aceasta pusa in practica si anume ca Romania sa devina o piata de desfacere pentru produsele straine, in special cele din Vest, dar nu numai, a avut si o astfel de consecinta nedorita.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 4, 2014 | Răspunde

      • Te contrazic in aceasta privinta , onorate prieten ! Este vorba si de virgule deoarece , acestea sant foarte importante in cele mai multe dintre cazuri . Una e sa tastez eu aiurea { fireste nu neaaparat din nestiinta , mai mult din cauza vitezei pe care o am la ” batut ” tastatura } un semn gramatical numit , virgula sau punct , si alta sa apara aceastea in niste LEGI , pe niste documente care pot schimba RADICAL intelesul acestora , iar in cazul legilor din domeniul Justitiei cu atata mai mult , acestea pot fi catatastrofale . Ia gandeste-te cum ar suna art.1 din Constitutie daca s-ar fi pus in locul acelui ” si ” o virgula 😎 ! La ora asta ungurii lui Orban deja erau cazati in Transilvania ….de parca asa n-ar fi ! Ai dreptate in tot ceea ce ai scris dumneata atunci cand te-ai referit la diminuarea constiintei profesionale a oamenilor nostrii care insa sant pusi fara sa aibe ” habar de meserie in functii platite gras , d e cele mai multe ori functii de decizie ” . Exemplul dat de dumneata si care-l viza pe Victor Ponta { ai grije , daca vei afirma cam acelasi lucru pe blogul Roxanei Iordache ….nu te vad bine } , este ceva de notorietate si chiar ma mir ca ….din partea ” institutiilor abilitate „…nema, nema , nema ! Ramona Manescu bunaoara chiar ti se pare o lumina in acest sens sau …ala de la ” cultura ” ? Unde n-ai dreptate insa …este acolo und e spui matale despre acel numar imens d e someri care dupa ’89 au luat calea strainatatii in urma ” declinului economic inceput sub comunism „. Acei oameni n-au facut asta din cauza declinului economic respectiv ci , doar din cauza esecului vizibil fara binoclui al ” elitelor economice ” romanesti , aia care se bateau cu caramida-n piept si care faceau spume de DERO la gura aratand natiunii cat de paguboasa a fost politica economica si industriala a Romaniei sub comunisti si care , incercau sa ne convinga pe toate caile ca ei vor fi aceia ce vor aduce Raiul pe aceste meleaguri mioritice ! Iarta-ma dar , sunt nevoit sa iau apararea ” clasei muncitoare ” romanesti avand in vedere faptul ca pana mai ieri alaltaieri , inca faceam parte din rindurile ei .In pofida vederilor mele de sorginte mai mult sau mai putin anarhiste stiu precis si cred ca o comunitate d e oameni , o natiune are nevoie d e niste lideri care sa conduca acea comunitate acea natiune iar acei oameni trebuie sa fie cei mai buni dintre cei mai buni , la creme d e la creme cum ar spun e amicul Venturiano , iar ceilalti trebuie sa indeplineasca dispozitiile alora deoarece altminteri s e duce dracului respectiva comunitate sau respectiva natiune ! Ce vreau eu insa { si cred ca asta vor TOTI CEI CONDUSI , FARA DEOSEBIRE !!! } e ca acei tipi , ce nu-s in stare sa faca ceea ce trebuie acolo in fruntea natiei pentru ca treaba sa mearga bine …aia sa plateasca { si-mi sti foarte bine parererile in acest sens } si pecuniar dar mai ales cu viata !!! Sa ma-ntorc putin la ” virgulele ” de la care a pornit respectivul articol din ” Gandul ” si sa parafrazez pe unul dintre amicii mei : ” Cum nu vi tu…mai Prutene , ca punand mana pe ei , Sa-i imaparti in doua cete : in smintiti si-analfabeti , Si in doua temniti large cu de-a sila sa-i aduni , Sa dai foc la Parlament si la …casa de nebuni !” 😎

        Comentariu de Marian | Februarie 5, 2014

      • @Marian
        Nu ma refeream neaparat la Ponta. Am citit mai demult ca cineva de la noi, era vorba de o persoana din mediul universitar, tanara, a copiat pentru teza de doctorat, desigur, lucrarea unui profesor american. Dar stii cum? Cuvant cu cuvant, cu virgule cu tot, inclusiv notele de la subsolul lucrarii acelui profesor american. Nu pot sa-ti dau nume pentru ca am uitat cum se numesc persoanele si chiar n-am chef sa-mi amintesc. Insa mi-a ramas in minte ideea, cum a plagiat…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

      • @Marian
        Rigoarea in elaborarea unui text de lege, a unei Constitutii, tine de constiinta profesionala a celor care se ocupa de aceste lucruri.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

      • @Marian
        Uite, ma gandeam le ce spuneai:

        „In pofida vederilor mele de sorginte mai mult sau mai putin anarhiste stiu precis si cred ca o comunitate d e oameni , o natiune are nevoie d e niste lideri care sa conduca acea comunitate acea natiune iar acei oameni trebuie sa fie cei mai buni dintre cei mai buni , la creme d e la creme cum ar spun e amicul Venturiano , iar ceilalti trebuie sa indeplineasca dispozitiile alora deoarece altminteri s e duce dracului respectiva comunitate sau respectiva natiune ! Ce vreau eu insa { si cred ca asta vor TOTI CEI CONDUSI , FARA DEOSEBIRE !!! } e ca acei tipi , ce nu-s in stare sa faca ceea ce trebuie acolo in fruntea natiei pentru ca treaba sa mearga bine …aia sa plateasca { si-mi sti foarte bine parererile in acest sens } si pecuniar dar mai ales cu viata !!!”

        Sa inteleg ca esti de parere ca doar conducatorii sunt de vina pentru esecurile de la noi? Ca vrei sa iei apararea clasei muncitoare e foarte bine! Insa solutia pe care o propui tu nu e viabila. In primul rand ca e foarte subiectiv: ce inseamna „treaba sa mearga bine”? In al doilea rand omul nu e un robot care sa execute fara sa gandeasca el insusi dispozitiile fie ele si ale unei elite. In al treilea rand punctul de vedere e partinitor: doar elitele, care ar conduce societatea, sa plateasca! In al patrulea rand nu exista niciun temei pentru a spune ca daca cel care conduce (chiar daca e crema cremei, cel mai bun dintre cei buni etc, desi si aici e multa subiectivitate: ce inseamna „cei mai buni dintre cei buni”? Un Stalin?) da o dispozitie si cel condus face ce spune acea dispozitie, lucrurile vor merge mai bine. In al cincilea rand sistemele dictatoriale nu prea s-au dovedit ca genereaza progres si faptul ca societatea ar fi condusa de o elita pare mai degraba un lucru iluzoriu, o fantasma.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

      • Motane, prietenul nostru intru blogareala are perfecta dreptate. O virgula pusa „la locul ei” are foarte mare insemnatate. Nu pentru „ratanii de rand”, ca noi, ci pentru cei carora li se adreseaza aceste legi „invirgulate” 🙂

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 6, 2014

      • @Rica
        N-am facut altceva decat ca am incercat sa privesc mai departe de stricta problema gramaticala. 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

      • Motane, indiferent de ce oranduire ar fi, un „lider” trebuie sa existe. Nu putem sa „conducem toti”, ca este democrstie.

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 6, 2014

      • @Rica
        Bine, dar nu vad cine a afirmat ca trebuie sa conducem „toti”… Insa trebuie sa existe separatia puterilor in stat.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

      • @Rica
        Stii de ce nu pot sa fiu de acord cu afirmatia ta? Pentru ca ma duce cu gandul la Igor Smirnov – lider, comandant!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

      • Vezi tu, deja s-a creat un curent, „elite”, si gata, nh mai vrem sa fim condusi de elite. In mare parte justificata, aceasta „razvratire”, dar in realitate trebuie sa existe cineva care „sa comande” si cineva care „sa execute”. Un strungar trebuie sa „exdcute” o piesa „comandata” de un inginer, un asistent medical trebuie „sa execute” ceea ce „comanda” un medic, si tot asa.
        Partea proasta este ca noi nu mai avem competenti care sa „comande”. Iar cand „la comanda” ajunge un incompetent, s-a vazut unde se poate ajunge.

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 6, 2014

      • @Rica
        Nu-mi place ideea asta de „comandant”: nu suna democratic!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014

      • Motne, iar ai un sens „extrem” cuvintelor mele. Eu nu m-am referit in sensul de „el comandante”. Democratie nu inseamna ca nu exista „conducatori”. Lipsa unor reguli, a unor „conduceri”, inseamna anarhism. Hai sa ne organizam iar in cete, mici si autonome, si gata, am rezolvat problema, nu?

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 7, 2014

      • @Rica
        Am impresia ca Marian se revendica de la anarhism… Evident, Marian poate sa confirme sau nu! Astept!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 8, 2014

      • Scuze, „dai un sens”, nu „ai un sens”. Eroare de „deget mare” pe ecran, 🙂

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 7, 2014

      • Se mai intampla, desigur! 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 8, 2014

      • Motane, ce ai spune tu de „rentabilitatea” si succesul unei afaceri, a unui „bizniz”, fara un „sef” care sa comande „ce si cum”? Sa fie condusa doar de „lucratori”, democratic.
        O fabrica de textile, in care fiecare croitoreasa sa hotarasca ce si cum sa faca?
        Fara „comanandanti”!

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 7, 2014

      • @Rica
        Dar eu nu am sustinut privatizarea statului! Chestiunea asta de a conduce statul precum o afacere nu se poate aplica. Poti sa vorbesti, de pilda, de un stat care sa aiba atributii constitutionale care sa restranga rolul sau, spre exemplu neamestecul sau amestecul minimal al statului in economie, dar asta nu inseamna ca statul s-a privatizat. Pe cand firma sau afacerea e a ta sau a cuiva, deci e privata. Statul e reprezentat prin institutii si prin alesi de catre popor. Spre exemplu, americanii isi voteaza Presedintele. El e ales de catre majoritate, nu? Insa de asemenea statul are o baza constitutionala dupa care functioneaza iar un stat democratic este bazat pe separatia puterilor in stat.
        Or, privatizarea statului inseamna ca rentabilitatea de care vorbesti este in exclusivitate pentru o persoana sau pentru un anumit grup de interese care si-ar insusi tot ce inseamna avutie a statului in folos propriu. Or, lucrul asta, pe langa faptul ca e ilegal, dar e si inacceptabil!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 8, 2014

      • Motane, iar imi rastalmacesti vorbele. Eu ma refeream strict la rolul unui „cap”, a unui „lider”, sef, conducator, cum vrei sa-i spui, IN TOATE activitatile, ca sa ai randament in ceea ce faci. Prin alegeri ce facem? Nu desemnam pe cineva „sa ne conduca”?

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 8, 2014

      • @Rica
        Da, dar eu atrag atentia asupra unor pericole!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 8, 2014

      • Asa este, pericole exista, dar tocmai ptr ca cei ce ajung in situatia de „a conduce” sunt lipsiti dd cel mai elementar bun simt si minimum de educatie.
        Asa ca revenim la vesnicul subiect, „educatia in Romania” care nu ne poate „deocamdata” da niste oameni capabili intr-un nr cat mai mare.

        Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 8, 2014

  3. […] fi pregatiti. Fara indoiala Basescu nu va promulga legea si o va contesta la CCR. Stiti doar cat de mult tine Basescu Traian la statul de drept si la democratia din Romania. El si numai el trebuie sa stie […]

    Pingback de Basescu va tipa ca este un atac la statul de drept si la democratie sau chiar o incercare de lovitura de stat | Hai ca se poate! | Februarie 5, 2014 | Răspunde

  4. […] pe Dr. Raed Arafat coordonatorul departamentului de interventii in situatii de urgenta. Cum sa faca asa ceva? Tu si numai tu poti sa coordonezi un asemenea departament. Nu iti place doctorul Arafat […]

    Pingback de Oglinda, Oglinjoara cine este cel mai coordonator din tara? | Hai ca se poate! | Februarie 5, 2014 | Răspunde

  5. Daca in 1990 a fost in proportie d e 90% vina noastra ,a alegatorilor , azi aceasta proportie s e inverseaza . Sa iau ” apararea clasei muncitoare ” ? Care…clasa muncitoare ? Oricum ea va merge in Paradis asa incat….M-am prins din prima la cine faceai matale aluzie { ai uita ca am NET ?} insa , stiindu-te un adversar, un contestatar ….mai mult sau mai putin dur al lui Victor Ponta , am presupus ca bataia lunga era indreptata si-mpotriva lui sau si-a lui . Jura-te ca n-a fost asa 😎 !

    Comentariu de Marian | Februarie 6, 2014 | Răspunde

    • @Marian
      Incercam sa privesc intr-un mod mai general problema. 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 6, 2014 | Răspunde

  6. Ma revendic …de la anarhism …Nu ma revendic de la asa ceva deoarece stiu precis ca-i vorba despre o utopie umana ce depaseste granitele utopiei comuniste ! Insa….chiar m-am saturat de astia care conduc tara asa cum vezi si matale c-o conduc ! Mai frate …cand sant inca niste neica nimeni zici ca-s neamuri a propiate lui Ioan gura d e Aur …cum ajung la putere , la ciolan….parca le toarna careva cacat in creier si-n gura , parca le ridica cineva nasul cu doua prajini deasupra ….ordinarilor , deasupra vulgului , vorba lui …Madalin Voicu 😉 !Uita-te si matale la ” guvernarea ” si mai ales la ” guvernul ” produs de Victor Ponta , Crin Antonescu & comp ! Oare n-am dreptate ? Adu-ti te rog aminte d e promisiunile facute …inca inainte d e campania electorala . Fireste ca doar prostii cred promisiunile electorale d ar….macar 25% …15% crapa fierea in ei daca inplineau ? DIntr-un milion d e locuri d e munca promise de „stanga ‘ lui Ponta { parca le scotea Daciana din uter frate ! } macar 25% sa se fi produs ….15 % si tot era ceva ! Au micsorat TVA la paine….dar scumpesc benzina si mai ales MOTORINA…cine dracu-i suficient d e nebun incat sa-si inchipuie ca nu vor creste preturile….inclusiv la acea paine pe care spuneau USL-asii c-o ieftinesc ?!In mod evident ca doresc un conducator luminat , chiar un lider maximo si stiu ca orice numar de oameni mai mult de doi …au nevoie d e un sef { ca-n armata : din doi soldati ce merg pe drum…unul este sef …adica raspunde si de deface celalalt si mai ales de deplasarea in conditii civilizate } , un tip mai destupat la minte care sa hotareasca ce vor face ailalti doi insa …raspund e cu capul daca ia hotarari gresite ! Democratia , chiar si democratia originala din Romania nu inseamna in nici un caz anarhie sar…nici asa frate : nu stie „stanga ” ce are de gand ” dreapta ” sau…se preocupa mai mult d e gandurile ” dreptei ” decat de bunul mers al treburilor natiunii ! USL-asii de cand au venit la guvernare…parca i-a innebunit Dumnezeu frate …fac greseli dupa greseli si …nimioc nu este sigur . Cum dracu sa-ti vina investitori straini cand tu modifici legile dupa cum visezi noaptea ? Cum sa-ti dezvolti vreo afacere nenorocita din start ? Pai decat cu astfel d e lideri ….mai bine fara frate ! Italia dupa razboi si pana azi a schimbat guverne ca la balamuc insa….cei c e trebuiau sa-si fac a treaba , adica institutiile statului au functionat la parametri standard si chiar nimeni nu s-a putut plange . La noi dac a unii o dau cix…dau vian pe ” greaua mostenire ” dar ….ei n-au nici o vina nici o responsabilitate . d’aia ma tot gandesc la un „tatuc „, insa un ” tatuc adevarat ” nu facatura ca astialalti !

    Comentariu de Marian | Februarie 8, 2014 | Răspunde

    • Mariane, nici nu-ti inchipui cata dreptate ai. De-ar fi 75% dintre alegatori asa destupati, poate s-ar indrepta lucrurile. Dar……
      ca de obicei, mult respect si consideratiune.

      Comentariu de Rica Venturiano | Februarie 8, 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: