Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Despre minciuna si lipsa de onestitate…

Gandul

Scandal pe AMNISTIE şi NOUL COD PENAL. Ponta îl atacă dur pe Antonescu: ”Şi-a minţit colegii!” Crin: ”Nu-i permit! USL e într-o situaţie dificilă”

Se arata ca:

„Scandal în USL pe amnistie şi Codul Penal. Premierul Victor Ponta susţine că liderul PNL, Crin Antonescu, şi-a minţit colegii când le-a spus că nu s-a discutat în USL despre amnistie şi modificările la Codul Penal. Mai mult, Antonescu i-ar fi cerut să dea o ordonanţă de urgenţă. În replică, liderul PNL a calificat atacul lui Ponta drept ”lipsit de onestitate”, apreciind că ”USL se află într-o situaţie dificilă”. ”Va fi foarte greu să mergem mai departe, dar nu ne dăm bătuţi. Nu pot să dărâm un proiect pentru că nu mai am încredere într-un om”, a comentat el.

Tonul disputei l-a dat Victor Ponta, imediat după şedinţa conducerii PSD. ”Nu spune adevărul domnul Antonescu, am fost 12 persoane la USL, când a existat propunerea de a da OUG. Dacă dau eu, e în regulă, dacă vine în Parlament, e împotrivă. Luni mi-a spus că nu ar vota. Nu ştiu dacă stenogramele sunt adevărate, dacă sunt adevărate, preşedintele Antonescu şi-a minţit colegi asupra realităţii, au fost 12 persoane a spus să dau ordonanţă de OUG”, a spus Ponta.

Ponta s-a contrazis în privinţa subiectului discutat cu Antonescu

Premierul Victor Ponta s-a contrazis de câteva ori în conferinţa de presă de la PSD, susţinând că preşdintele PNL, Crin Antonescu, i-a cerut să dea o Ordonanţă de Urgenţă pentru amnistie, după care a revenit şi a spus că este vorba de Codul Penal, iar în cele din urmă a precizat că cererea a fost pentru amnistie, deoarece despre Codul Penal nu au vorbit.

Victor Ponta: Dacă stenogramele sunt adevărate domnul Antonescu şi-a minţit colegii asupra realităţii pentru că au fost la USL cel puţin 12 persoane atunci când domnia sa a fost de acord cu legea amnistiei, după aceea a spus să dau OUG. Am spus evident că nu dau OUG pentru aşa ceva şi s-a hotărât repet în USL, Are dreptate domnul Antonescu nu am vorbit niciodată, nici eu nu am ştiut până marţi despre acele modificări la Codul Penal. Nu ar fi pentru prima dată când domnul Antonescu spune una colegilor săi, alta nouă şi alta presei. Ne-am obişnuit. Este o problemă între domnul Antonescu şi propriii colegi, dacă le place să le spună altceva decât este adevărat. Şi cu Roşia Montană vineri am discutat, luni a spus că nu este de acord, deci nu este prima dată ne-am obişnut. Întâi am discutat la USL că votăm, apoi a spus că nu votăm, nu ştiu ce va face mâine. Nu spune adevărul domnul Antonescu. Am fost 12 persoane cel puţin la USL când am discutat să se voteze de către Parlament. Am fost 12 oameni acolo, e adevărat că luni mi-a spus că nu va mai vota.

Reporter: De a da ordonanţă de urgenţă pe legea amnistiei sau pe codul penal?
Victor Ponta: Pe Codul Penal

Reporter: Domnul preşedinte Antonescu v-a cerut să daţi o OUG pentru amnistie sau pentru Codul Penal?
Victor Ponta: Cred că era vorba …, o să îmi cer scuze o să vorbesc cu cei care au fost prezenţi să ştiu exact. A fost o discuţie de a adopta, noi am vorbit despre amnistie, şi a fost o discuţie dacă o putem adopta prin Ordonanţă, am spus că nu se poate prin OUG şi după aceea am fost de acord prin lege.

Reporter: La ce vă referiţi?
Victor Ponta: La amnistie.

Reporter: Deci v-a cerut să daţi OUG pentru amnistie?
Victor Ponta: A fost o discuţie..

Reporter: Deci, să fie clar, nu a fost pentru Codul Penal?
Victor Ponta: Nu a fost pentru Codul Penal, ci pentru amnistie. Într-adevăr de Codul Penal nu am vorbit niciodată şi nici nu am ştiut.

Replica lui Antonescu

În replică, Crin Antonescu a respins acuzaţiile, comentând că premierul ”a îndrăznit să îl facă mincinos”. ”Îmi pare rău că premierul Ponta, într-o situaţie încurcată, recurge la asemenea lucruri. Eu nu am minţit, nu am fost dovedit mincinos”, a spus Antonescu.

Şeful PNL a comentat că ”atacul lui Ponta este lipsit de bună-cuviinţă, de onestitate” şi pun USL într-o ”situaţie dificilă”. Antonescu s-a declarat ”mâhnit” că atacurile vin de la ”un om pe care l-am susţinut cu toată onestitatea, cu toate puterile de a deveni premier”.

”Anumite decizii ale PSD mi-au dat sentimentul că încearcă să forţeze nişte decizii pe care nu le-am convenit
Mai am încredere extrem de puţină spre deloc.Va fi foarte greu să mergem mai departe, dar nu ne dăm bătuţi. Nu pot să dărâm un proiect pentru că nu mai am încredere într-un om”, a mai spus liderul PNL.” (subl. mea)

Recomand citirea integrala si in original a intregului articol.

Parca am mai vazut undeva o astfel de discutie… 😆 😆 Parca imi suna cunoscut… 😀

Ce sa-i faci, asa suntem noi romanii…

Aici, la noi, este acum ca-n Texas, ca-n filmul acela Giant, cu Rock Hudson, Liz Taylor si James Dean. Cand baiatul lui Bick Bendict s-a luat la harta cu Jett Rink, la o petrecere grandioasa data de acesta din urma, erau invitati si senatori p-acolo, si Jett i-a tras vreo doi pumni, desi fiica lui Bick il iubea pe Jett si a deschis alaiul de masini care-l insoteau. Evident, tot Texasul era acolo.  La care Bick, tatal sau, desigur, a reactionat si l-a invitat la o lupta in doi pe Jett, dar nu s-a mai ostenit sa-i traga una ci i-a spart toata bautura care urma sa fie servita la petrecere, cu toate ca Jett era deja beat turta!

Asa si aici, Basescu l-a provocat la lupta si a sarit la incaierare cu Ponta, facandu-l „profund corupt”, batalie in urma careia toata Europa era cu ochii pe noi, inclusiv ambasada SUA 🙂 . Acuma Ponta se incaiera cu Antonescu, de sta USL-ul sa se sparga, si-si trag vreo doua, trei lovituri politice de rasuna valea pana la Bruxelles si Washington 🙂 ! Si toata lumea sta mirata si se intreaba ce se intampla! 😀

Decembrie 16, 2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

1 comentariu »

  1. PSD-ul este pe cai mari : daca mai convige { nici nu-i prea greu } cativa dintre aia de la PPDD sa li s e alature….chiar nu mai au nevoie d e PNL ! L a ora asta …indiferent de scuze in tete a tete sau d e dezmintiri televizate …pe cei doi lideri sau mai corect pe cele doua partide ai uneste ura impotriva dusmanului comun : Traian Basescu . Atunci cand aceasta ura se va disipa cumva…chiar nu-i vad bine pe astia de la PNL . Indiferent ce se spune cel mai sifonat din figura asta golaneasca cu adoptarea noului cod penal iese doar Crin Antonescu si evident PNL-ul . Ponta chiar daca pierde niscai puncte la capitolul incredere si sustinere din randul vulgului….apare ca un tip ce-si face treaba ca prim ministru si care-i sapat pe la spate de catre …liberalii lui Antonescu si eventual de catre aia din propriul partid . Nu s e vede clar ca d e cateva zile bune ….se tot sugereaza ca USL ….se va rupe din cauza liberalilor , din cauza contactelor pe care acestia le-ar avea cu democrat liberalii, sau se sugereaza niste contacte si apropiere intre Antonescu si Basescu ? Evident sant manevre politice chiar daca nu sant lipsite adevar majoritatea dintre ele . Cam la fel cu aia , cu intrebarea aia pe care Basescu i-a pus-o lui Geoana atunci cand ….l-a facut prin asta sa piarda cursa pentru Cotroceni . Manevre politice pe care cei specializati in asa ceva le fac …fireste la comanda politica .

    Comentariu de Marian | Decembrie 17, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

