Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

O problema pentru cei foarte inteligenti

E vorba de un sirian naturalizat in Romania… A venit in Romania la inceputul anilor ’80. Absolva Facultatea de Cai Ferate, Drumuri si Poduri din cadrul Institutului de Constructii Bucuresti. Se casatoreste aici cu o romanca cu care face sapte copii!! Devine cetatean roman dupa Revolutia din 1989. Omul a inceput sa se ocupe de afaceri. Conexiuni si in mediul politic. Incepe sa aiba probleme cu Garda Financiara.

In 2005 are loc un incident ciudat. Trei jurnalisti romani fac o calatorie in Irak, la Bagdad, pentru a relata despre razboiul de acolo. Ghidul de calatorie al acestor jurnalisti este un irakian american, partener de afaceri cu sirianul nostru. Cei trei jurnalisti sunt rapiti de o grupare terorista! Printre membri acestei grupari se afla si fratele partenerului de afaceri al sirianului nostru. Dupa cateva zile, jurnalistii nostri sunt transferati intr-un alt loc, unde mai erau, tot rapiti, o jurnalista frantuzoaica si ghidul ei. Acesta din urma a fost colonel in fortele aeriene irakiene, de unde a plecat in 1991. Cu ceva vreme in urma, rapitorii au facut un video de 26 de secunde in care jurnalista frantuzoiaca a pronuntat un nume al unui politician francez, din UMP, membru in Adunarea Nationala. Autoritatile franceze si familia jurnalistei din Franta au dat un alt video (pe CD-ROM) o saptamana mai tarziu. Se spune ca Franta a platit 10 milioane $ pentru eliberarea ei si a ghidului.

Dar sa revenim la sirianul nostru. Care e pus sub acuzare ca ar fi organizat rapirea celor trei jurnalisti romani pentru ca sa scape de acuzatiile privind crima organizata! Ca sa inteleaga toata lumea despre ce e vorba: de ce a fost acuzat sirianul? Ca sa scape de acuzatiile privind fraudele financiare, doar avea probleme cu Garda Financiara. Deci pentru ca sa scape de problemele cu Garda Financiara, a organizat rapirea celor trei jurnalisti!! Ideea era ca sirianul ar fi vrut sa plece din tara cu o mare suma de bani. Ar fi inghetat o buna parte din conturile sale bancare, partial inghetate in urma investigatiilor financiare, ar fi platit o suma de bani drept rascumparare pentru cei trei jurnalisti romani si, in felul acesta, ar fi pozat in „erou national”!

In 2006, sirianul nostru izbuteste sa fuga dupa ce a fost lasat sa se refaca acasa in urma unei operatii de cancer la colon. Se speculeaza ca ar fi fugit prin portul Midia, pe un vapor ce transporta oi. Rezultatul a fost ca in urma acestui eveniment, Procurorul Sef si Seful SRI si-au dat demisia!

Omar Hayssam

Ati ghicit, sirianul nostru este Omar Hayssam, iar partenerul sau de afaceri este Mohammad Munaf. Ceea ce am scris mai sus, cu mici exceptii, este ceea ce ne spune Wikipedia. Povestea ar putea continua cam asa: jurnalistii nostri au scapat cu bine si s-au intors teferi acasa. Presedintele Basescu i-a intampinat pe aeroport! 🙂 . Ca un salvator! 😉

Traian Basescu

Sunt, dupa parerea mea, cel putin doua aspecte care nu se leaga in toata povestea asta. In primul rand, ce rost are sa organizezi rapirea a trei jurnalisti pentru ca sa scapi de problemele pe care le ai cu Garda Financiara? Eu cred ca pentru oricine e foarte greu de inteles un asemenea lucru (aparent) fara nicio logica. Al doilea lucru e urmatorul: daca doresti sa pozezi in salavator nu organizezi tu rapirea. Deci ar fi trebuit ca altcineva sa finanteze intreaga deplasare a celor trei jurnalisti, sa-i rapeasca, iar, in final, tu vii cu banii, platesti rascumpararea si-i eliberezi. A treia chestiune: ideea era ca Hayssam vroia sa paraseasca tara. Pai el chiar a parasit-o ceva mai tarziu. Nu sub berbeci si oite, prin portul Constanta, ci „ca un domn de pe aeroportul Otopeni”!! Deci el tot a parasit tara, ceea ce ar demonstra ca planul lui, cu rapirea si parasirea tarii, a avut succes. Nu stim daca a fost facut scapat sau nu. Dar sa presupunem, si e foarte probabil sa fi fost asa, ca a fost facut scapat. Atunci eu stau si ma intreb: ce rost a mai avut circul asta cu rapirea celor trei jurnalisti? Ca daca Serviciile ar fi vrut sa-l faca scapat ar fi putut realiza, cu siguranta, lucrul asta si fara circ. Un circ intens mediatizat din care Basescu a castigat un important capital de imagine publica, pentru ca a aparut ca el a reusit sa-i salveze pe cei trei.  Si apoi nu cred ca era singurul om de afaceri roman ce avea probleme cu Garda Financiara. Sa presupunem ca nu a fost facut scapat. Si atunci cum a scapat? Ca in tara asta sunt atatea Servicii cum nu mai e in alta parte. Chiar asa usor a putut sa paraseasca tara, pe la aeroportul Otopeni, ca un domn, fara sa bage cineva de seama? De unde rezulta, cu o probabilitate vecina cu siguranta, cum ar zice Heinrich Boll, ca a fost facut scapat. Si atunci, daca tot a fost facut scapat, de ce trebuia tot circul asta? Sunt vreo doua-trei chestii care nu prea se leaga. Iata un editorial interesant al lui Cristian Tudor Popescu:

Traian Băsescu, general de brigadă

Spune, printre altele, ca:

„Adicătelea, nici azi dl preşedinte nu ne-a spus cât a cheltuit statul român ca să-i „elibereze” pe răpiţii lui Hayssam, cică o să aflăm sigur peste 50 de ani, în schimb ne livrează cu binecunoscutu-i rânjet o asemenea informaţie explozivă, în mod normal secret de stat.

De ce?”

Dar, oare, statul roman a platit ceva? 🙂 😉

Episodul 2 – Hayssam se intoarce!

Gandul

OMAR HAYSSAM, ADUS ÎN ROMÂNIA. Omul de afaceri, condamnat pentru terorism în cazul răpirii jurnaliştilor români în Irak, a fost predat Poliţiei

Se arata, printre altele, ca:

„”În dimineaţa zilei de 19 iulie a.c., a fost predat Poliţiei Române domnul Omar Hayssam. Aducerea sub autoritatea instituţiilor statului român pentru a-şi ispăşi pedeapsa cu închisoarea de 20 de ani pentru acte de terorism în cazul celor trei jurnalişti români răpiţi în Irak stabilită de instanţele româneşti este rezultatul unor activităţi complexe desfăşurate timp îndelungat de instituţiile de siguranţă naţională ale statului român”, afirmă purtătorul de cuvânt al preşedintelui Băsescu într-un comunicat de presă intitulat „Aducerea în România a domnului Omar Hayssam”.

De asemenea, el subliniază că detalii suplimentare privind acest subiect nu pot fi prezentate presei.

„Administraţia Prezidenţială înţelege interesul presei pentru acest subiect şi dorinţa de a cunoaşte detalii legate de operaţiunea de aducere în ţară a domnului Omar Hayssam, dar subliniază faptul că detalii suplimentare nu pot fi făcute publice”, se arată în comunicatul purtătorului de cuvânt.

Totodată, sunt menţionate şi mulţumirile şefului statului pentru instituţiile statului şi ofiţerii de poliţie care „timp de mai bine de 5 ani au urmărit cu tenacitate” aducerea în ţară a lui Hayssam.

„Preşedintele României, domnul Traian Băsescu, mulţumeşte instituţiilor şi ofiţerilor implicaţi în această amplă operaţiune, care, timp de mai bine de 5 ani, au urmărit cu tenacitate să-l aducă în ţară pe domnul Omar Hayssam pentru ispăşirea pedepsei”, se mai afirmă în comunicatul transmis de Administraţia Prezidenţială.”

GAFA lui Ponta. Premierul revine asupra declaraţiei referitoare la tratatul cu Siria. „M-a informat un jurnalist”

Se arata ca:

Victor Ponta

„Premierul Victor Ponta a revenit asupra declaraţiei anterioare prin care arăta că România nu are un Tratat de extrădare cu Siria, precizând că între timp a fost informat de către presă şi a verificat, iar concluzia este că există un acord, aprobat în luna mai a anului trecut.

Am verificat şi e eroarea mea, avem un acord aprobat a doua zi după învestirea Guvernului, pe 8 mai 2012. Îmi cer iertare, un jurnalist m-a informat între timp„, a spus Ponta.

Iniţial, premierul Ponta a declarat că România nu are cu Siria un Tratat de extrădare, aducerea în ţară a lui Omar Hayssam fiind însă o operaţiune legală, cu punerea în aplicare a unei decizii judecătoreşti definitive şi irevocabile.

Întrebat de jurnalişti dacă între România şi Siria există un Tratat de extrădare, premierul a răspuns negativ.

„Nu, de aceea toate operaţiunile din punct de vedere juridic vor fi comunicate de Ministerul Justiţiei şi Parchet. Noi am pus în aplicare o decizie judecătorească definitivă şi irevocabilă”, a spus, iniţial, Ponta.

Tratatul cu Siria este parafat şi ratificat de Parlamentul României, una dintre semnăturile principale fiind chiar a lui Titus Corlăţean, la vremea respectivă el fiind şeful comisiei de Politică Externă din Senat.

În primăvara anului trecut, ministrul Justiţiei, Titus Corlăţean, declara că statul român, prin demersurile sale, a respectat partea sa de înţelegere privind acordul cu Siria, în timp ce acest stat, nu, pentru că nu l-a ratificat, tratatul vizând extrădarea lui Hayssam.

Corlăţean a mai afirmat că, pentru cazul Hayssam, există o convenţie de asistenţă juridică, înclusiv penală, între cele două state, convenţie semnată în 1978 şi aflată încă în vigoare.

Şi Ministerul de Externe informa că Tratatele încheiate cu Siria privind extrădarea, transferarea persoanelor condamnate şi combaterea criminalăţii organizate nu sunt în vigoare, fiind necesară ratificarea şi de către partea siriană.

Ulterior, în vara anului trecut, a fost ratificat în Parlament Tratatul privind extrădarea între România şi Siria.

Preşedintele Traian Băsescu a semnat, la 3 februarie 2011, decretele pentru supunerea spre ratificare Parlamentului a tratatelor între România şi Republica Arabă Siriană privind extrădarea şi a celui privind transferarea persoanelor condamnate în vederea executării pedepselor privative de libertate.” (subl. mea)

Basescu: „Nu confirm nici nu infirm nimic”

Cum s-au bătut Băsescu şi Ponta pe Hayssam. Preşedintele: Nu confirm, nici nu infirm nimic. Cum să vă spun, când România a efectuat o operaţiune neautorizată pe teritoriul altui stat?

Se arata ca:

„Contre între Traian Băsescu şi Victor Ponta pe tema aducerii în ţară a lui Omar Hayssam. După ce la prima oră a dimineţii preşedinţia a anunţat că omul de afaceri, condamnat pentru terorism în cazul răpirii jurnaliştilor români în Irak, a fost adus în România, premierul i-a întors-o susţinând că rolul Cotrocenilor în această operaţiune se rezumă doar la emiterea unui comunicat de presă. Premierul a lăudat serviciile secerete pentru repatrierea lui Hayssam, lăsând să se înţeleagă că acesta a fost adus în ţară cu o aeronavă militară. La câteva ore după declaraţia lui Ponta, de la tribuna Administraţiei, Traian Băsescu i-a dat replica premierului susţinând că nu confirmă că Omar Hayssam a fost preluat din Siria, nici că a fost adus cu un avion al armatei sau în baza unui acord de extrădare.

Mai mult, întrebat de unde a fost preluat omul de afaceri dacă nu confirmă că din Siria, şeful statului a răspuns: „Păi, aicea-i cheia. Cum să vă spun, când România a efectuat o operaţiune neautorizată pe teritoriul altui stat. Deci, nu vă pot confirma şi nici infirma nimic”.

Dacă în această privinţă a fost rezervat, Băsescu a comentat despre ceea ce se va întâmpla după aducerea lui Hayssam în ţară, sugerându-i acestuia să spună tot ceea ce ştie. „Probabil sunt destui care sunt neliniştiţi şi, având în vedere vârsta lui Omar Hayssam şi faptul că deja are trei condamnări – una de 20 de ani, una de 16 ani şi una de 2 ani -, nu cred că la cumularea pedepselor va rămâne numai cu 20 de ani. Nu cred, dacă mă uit la ce s-a întâmplat la Gigi Becali, şi atunci, având în vedere vârsta lui, poate e mai bine să coopereze cu instituţiile statului român, cu justiţia română, pentru că 25 de ani sunt mulţi şi când ai vârsta înaintată sunt chiar mult prea mulţi”, a spus şeful statului.

Firul evenimentelor

La câteva minute după ora 7 dimineaţa, Administraţia prezidenţială a anunţat, printr-un comunicat de presă, aducerea lui Omar Hayssam în ţară. „În dimineaţa zilei de 19 iulie a.c., a fost predat Poliţiei Române domnul Omar Hayssam. Aducerea sub autoritatea instituţiilor statului român pentru a-şi ispăşi pedeapsa cu închisoarea de 20 de ani pentru acte de terorism în cazul celor trei jurnalişti români răpiţi în Irak stabilită de instanţele româneşti este rezultatul unor activităţi complexe desfăşurate timp îndelungat de instituţiile de siguranţă naţională ale statului român”, se arata în comunicatul preşedinţiei, precizându-se că Băsescu „mulţumeşte instituţiilor şi ofiţerilor implicaţi în această amplă operaţiune, care, timp de mai bine de 5 ani, au urmărit cu tenacitate să-l aducă în ţară pe domnul Omar Hayssam pentru ispăşirea pedepsei”.

La ora 12.00, premierul Victor Ponta Premierul  a ieşit să explice că instituţiile care au colaborat la aducerea lui Hayssam în România sunt SRI, SIE, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Justiţiei. „Acestea sunt instituţiile care au colaborat foarte bine şi le felicit. Eu nu cunosc vreun rol al Preşedinţiei, în afară de acela că a dat un comunicat de presă. (Aducerea în ţară a lui Hayssam) S-ar putea să fie neplăcută pentru cei care s-au trezit vorbind în somn azi dimineaţă”, l-a „înţepat” Ponta pe Băsescu. Mai mult, premierul a precizat că a „fost tot timpul la curent cu operaţiunea de aducere în ţară a lui Omar Hayssam”. „Am aprobat şi am avizat tot sprijinul logistic pentru efectuarea acestei operaţiuni. Ştiam de câteva luni de această operaţiune”, a declarat şeful guvernului.

La ora 17.30, preşedintele Traian Băsescu i-a întors-o lui Victor Ponta, într-o declaraţie la Cotroceni, susţinând că un comunicat venit de la Cotroceni se justifică prin faptul că era vorba de un condamnat pentru terorism, iar „strategiile antiteroriste sunt un atribut al CSAT şi implicit o responsabilitate directă a mea”.

Nu a fost singura taxare prezidenţială a premierului.

„Nu confirm, repet, nu confirm că Omar Hayssam a fost preluat din Siria. De asemenea, nu confirm că a fost repatriat cu un avion al Armatei Române. Şi, în sfârşit, nu confirm că a fost repatriat în baza unui acord de extrădare”, a spus Traian Băsescu. Şeful statului a adăugat că nu este vorba de „secretomanie”, ci de motive de securitate pentru care nu poate da alte informaţii.

Întrebat de unde a fost preluat omul de afaceri dacă nu confirmă că din Siria, şeful statului a răspuns: „Păi, aicea-i cheia. Cum să vă spun, când România a efectuat o operaţiune neautorizată pe teritoriul altui stat. Deci, nu vă pot confirma şi nici infirma nimic”.

„Poate e mai bine ca Hayssam să coopereze cu justiţia”

Băsescu a subliniat că are „conştiinţa împăcată” în privinţa dosarului Hayssam, comentând că mulţi dintre politicieni sunt probabil neliniştiţi odată cu prinderea omului de afaceri.

„Îi dau dreptate consilierului meu Iulian Chifu că probabil sunt destui care sunt neliniştiţi şi, având în vedere vârsta lui Omar Hayssam şi faptul că deja are trei condamnări – una de 20 de ani, una de 16 ani şi una de 2 ani -, nu cred că la cumularea pedepselor va rămâne numai cu 20 de ani. Nu cred, dacă mă uit la ce s-a întâmplat la Gigi Becali, şi atunci, având în vedere vârsta lui, poate e mai bine să coopereze cu instituţiile statului român, cu justiţia română, pentru că 25 de ani sunt mulţi şi când ai vârsta înaintată sunt chiar mult prea mulţi”, a afirmat Băsescu.

El a subliniat că procurorii şi judecătorii sunt cei care vor trebui să lămurească „foarte multele întrebări” privind trecutul penal al lui Hayssam.

„Am văzut sintezele pentru ziua de astăzi, presa şi cu siguranţă şi cetăţenii au foarte multe întrebări legate de relaţiile lui politice din perioada când a fost în ţară, legate de cum a dobândit averea, legate de cum a finanţat partide, de cum a făcut trafic de alcool şi ţigări fără să fie depistat şi eventual cum a făcut trafic de armament, dacă a făcut şi asta. Dar acestea, din acest moment, sunt problemele procurorilor şi judecătorilor”, a afirmat Băsescu.”

Ponta: „Ştiam de câteva luni de operaţiunea de aducere în ţară a lui Hayssam”. Care au fost instituţiile implicate

Se arata ca:

„Premierul Victor Ponta a declarat astăzi că  a fost tot timpul la curent cu demersurile de aducere în ţară a lui Omar Hayssam şi că Preşedinţia nu se numără printre instituţiile implicate în această operaţiune, pentru că nu are nicio atribuţie legală în acest sens.

„am fost tot timpul la curent cu operaţiunea de aducere în ţară a lui Omar Hayssam. Am aprobat şi am avizat tot sprijinul logistic pentru efectuarea acestei operaţiuni. Ştiam de câteva luni de această operaţiune”, a declarat Victor Ponta.

Premierul a mai spus că instituţiile care au colaborat la aducerea lui Hayssam în România sunt SRI, SIE, Ministerul Apărării Naţionale, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Afacerilor Interne şi Ministerul Justiţiei.

„Acestea sunt instituţiile care au colaborat foarte bine şi le felicit. Eu nu cunosc vreun rol al Preşedinţiei, în afară de acela că a dat un comunicat de presă. (Aducerea în ţară a lui Hayssam) S-ar putea să fie neplăcută pentru cei care s-au trezit vorbind în somn azi dimineaţă”, a mai spus Victor Ponta.

Ponta l-a ironizat pe liderul PDL Vasile Blaga pentru că a declarat că aşteaptă să afle cum a fugit din ţară Hayssam, spunând că Blaga era ministru de Interne atunci când sirianul a fugit din ţară, dar că e bine să afle şi după atâţia ani ce s-a întâmplat atunci.” (subl. mea)

Ponta: Blaga să explice cât de prost poate fi un ministru căruia îi fuge un infractor ca Hayssam

Se arata, printre altele, ca:

„Liderul PDL, Vasile Blaga, ministru de Interne în perioada în care Omar Hayssam a fugit din România, trebuie să explice cât de prost poate fi un ministru pentru a-i scăpa un infractor periculos, a declarat liderul PSD, premierul Victor Ponta.

„Blaga trebuie să explice cât de prost poate fi un ministru de Interne căruia îi fuge din ţară un infractor periculos şi care, la 5 ani după, zice „să aflăm şi noi”. Dacă i-au trebuit 5 ani lui Blaga, care era ministru de Interne, să afle cum a plecat Hayssam, ar trebui să răspundă toţi cei care au fost de vină atunci. Au răspuns şefii SIE şi SRI, dar ministrul de Interne ? Dacă azi, în 2013, fugea din ţară un infractor periculos, avea vreo vină ministrul Stroe ? Probabil că, în cazul lui Blaga, prostia nu e o infracţiune”, a spus Ponta.

El a susţinut că este interesat să afle şi dacă vreun partid a avut legătură cu acest caz.

Preşedintele PDL, Vasile Blaga, a declarat, vineri, că premierului Victor Ponta „îi este frică de venirea în ţară a lui Omar Hayssam”, susţinând că, în 2005, când cei trei jurnalişti au făst răpiţi, Ponta şi Adrian Năstase „furau împreună România”.

Referitor la afirmaţia lui Victor Ponta potrivit căreia Vasile Blaga era ministru de Interne pe vremea când cei trei jurnalişti au fost răpiţi, liderul PDL a spus : „Acest procuror ratat (premierul – n.r.), pentru că din activitatea lui profesională nu s-a reţinut nimic, ba, s-a reţinut totuşi ceva şi anume mai multe semne de întrebare ridicate de moartea unui prieten, Cristian Panait. Deci acest procuror ratat nu ştie că Ministerul de Interne şi structurile lui nu pot să vă urmărească pe niciunul dintre dumneavoastră fără un mandat. Atunci nu aveau un asemenea mandat. Numai că lui Ponta îi e frică de venirea în ţara a lui Omar Hayssam”.

Preşedintele PDL a adăugat că premierul Victor Ponta era şeful Corpului de Control al Guvernului Adrian Năstase când cei trei jurnalişti au fost răpiţi, în 2005.

„El (Victor Ponta – n.r.) era şeful Corpului de Control al lui Năstase atunci şi furau împreună România. Mulţi PSD-işti sunt implicaţi. Şi lucrurile astea le-am văzut şi eu în media. Sunt lucruri legate de privatizări şi lui Ponta îi e frică”, a spus Blaga.

Totodată, liderul PDL consideră că venirea în ţară a lui Hayssam este de bun augur şi demonstrează că „nimeni nu scapă de braţul legii”.

„E de foarte bun augur venirea lui Hayssam. Asta demonstrează că perseverenţa îşi arată roadele. Vă aduc aminte că nu aveam acord de extrădare cu Siria, dar între timp Parlamentul a aprobat legea prin care cele două state acceptă extrădările şi demonstrează un lucru clar: nimeni nu scapă de braţul legii, dacă o instanţă s-a pronunţat:”, a conchis Blaga.

Vineri dimineaţă, Omar Hayssam a fost predat Poliţiei Române, anunţa purtătorul de cuvânt al şefului statului, Bogdan Oprea, precizând ulterior că sirianul se află în arestul Poliţiei, fiind predat poliţiştilor la ora 6.40.

În martie 2005, jurnaliştii Marie Jeanne Ion, Sorin Mişcoci şi Ovidiu Ohanesian au fost răpiţi la Bagdad.

Tot vineri, premierul Victor Ponta a afirmat că aducerea în ţară a lui Omar Hayssam ar putea fi neplăcută mai ales pentru acele persoane care încă vorbesc în somn şi au căzut din pat astăzi dimineaţa, adăugând că Vasile Blaga era cel care conducea Ministerul de Interne în 2006, când Hayssam a fugit din România.”

Fabrica de „hayssami”

Foarte interesant este si editorialul Indirei Crasnea:

Omar H. a explodat din răcoarea dimineţii

Se arata, printre altele, ca:

„Unul dintre adevărurile care va fi demonstrat este că Omar Hayssam nu poate fi o senzaţie multiplicată. Nu sunt atâţi „hayssami” încât folosirea lor zgomotoasă să acopere scârţâielile din toate încheieturile ale vieţii reale. După cum nici odele aduse statului funcţional şi „structurilor” care merg ceas nu pot anestezia nesiguranţa prezentului.

Da, recuperarea lui Hayssam este o dovadă a statului funcţional şi care poate merge ceas. Dar, doar pentru o mână de jucători. Care, la o adică pot manufactura o serie de „hayssami” mai mici.”

Eu cred ca alta e chestiunea: coabitarea Ponta – Basescu scartaie din toate inchieturile! Anul viitor va fi unul electoral. S-ar putea ca nu peste prea multa vreme sa asistam nu la explozia lui ‘Omar H. in racoarea diminetii’, ci la explozia coabitarii spre sfarsitul mandatului lui Basescu. Deja Hayssam e folosit ca instrument de lupta politica de catre premier, si atacul la Vasile Blaga demonstreaza lucrul asta. Deja Basescu i-a tras-o lui Ponta, spunand ca Romania a efectuat o operatiune neautorizata pe teritoriul altui stat, Ponta fiind la curent cu toata aceasta operatiune, ceea ce demonstreaza, iarasi, ca Hayssam e folosit ca instrument de lupta politica interna! In asemenea context conteaza foarte mult ce va ciripi Hayssam!! Caci in functie de ce anume ciripeste se vor imparti upercuturile si croseurile politice!!

Si cand s-o dezlantui odata explozia…!! 😆

iulie 20, 2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

20 comentarii »

  1. Parerea mea sincera este ca…nici Basescu si nici macar aiuritul ala de Ponta { probabil ca era la vreun mach de baschet la ora respectiva } nu se asteptau ca Hayssam chiar va fi ” extradat ” si readus in tara ! In scurta dar foarte precisa prezentare pe care ai facut-o personajului Omar Hayssam ai omis , mon cher chat sa adaugi faptul ca la un moment dat acesta era un apropiat al PSD-ului { pai al cui dracu sa fie ? } sponsorizand partidul cu lovele { fireste nu pe moca ca doar nu era tampit !} si chiar se spune ca …era MEMBRU al PSD ! Atentie : bun amic si partener de afaceri cu Marian Vanghelie !!!Fireste cine dracu ar fi nebun dintre aia de la PSD sa recunoasca figura asta asa incat…ti-o servesc asa ca o ” informatie de …Can – Can ” matale crezand sau… dimpotriva ! Vasile Blaga …mai bine ar tace dracului din gura !!! Pai cine era Ministru MAI atunci cand a ” fugit ” Hayssam ? Fireste daca Hayssam ar da din gura …si fireste daca ceea ce ar da el pe goarna ar fi si accesibil ” publicului larg ” { desii parca vad ca le secretizeaza astia pentru vreo….150 de ani } am afla destule despre { mai ales } ce se intampla in bucataria PSD { eventual si cum a fost ” invins ” Emil Constantinescu de catre securitate } si poate ca va spune si cine a fost ala care i-a dat OK-iul sa poate parasii tara si eventual cum : in mijlocul ” berbecutilor ” sau in cursa ” Al Jazeira ” 🙂 ! Le vor sta in gat declaratiile astuia asa incat nu m-ar mira ca de Craciun sa-l serveasca cu niscai sarmale din carnea celui mai gras si frumos porc romanesc 🙂 ! Asta daca-l va apuca Craciunul aici in Romania …ca mai exista si Guantanamo ale carei ” camere de oaspeti ” pot fi inchiriate de catre …”partenerii” NATO . De fapt la ora asta Hayssam a-si petrece o frumoasa vacanta in Romania , deoarece fata d e inchisorile siriene…aici este raiul promis de Allah . Cu ocazia asta mai scapa de zgomotul de explozii din Siria si de teama ca s-ar putea sa-l ajunga vreun ” glont ratacit ” sau sa nu cumva sa-si piarda traseul stabilit vreo drona ca in cazul unuia din fii lui Saddam . 😉

    Comentariu de Marian | iulie 20, 2013 | Răspunde

    • Sal’tare onorabile.
      Pai cam asa ceva debitam si eu pe unde ma mai suporta blogul, 😉
      „Fuga” lui Hayssam, a fost facuta pe incet inainte. Ca plecat „printre oi si boi” cu „bamporul” sau cu „airoplanul” chiar ca nu conteaza. El de fapt a fost lasat/sfatuit/rugat sa plece. Acum insa, cand in Sulya se impute treaba si exista posibilitatea sa vina „eliberatorii americani”, era normal ca unul care are „un label” de eticheta cu „terorist” sa fie putin „jenat” de „vin americanii”, asa ca este posibil sa fie chiar el cel care a cerut sa fie „extradat”, mai ales ca re ceva de oferit la schimb. Mai bine zis, are cevea de „NE-OFERIT” la oricine.
      In concluzie, avem doua posibilitati, ori aflam, ori ramanem tot asa, adica nu aflam. Acum vedem cine, ce si cat controleaza din Justitia romaneasca. Daca iese la iveala ca PSD-isti au avut mana, e clar cine o controleaza. daca iese la iveala ca baselu si-a bagat coada, iar ne lamurim. Mie insa mi-e teama ca iar nu vom afla nimic si ca de fapt, iar „n-am fost manipulati”, 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

      Comentariu de Rica Venturiano | iulie 21, 2013 | Răspunde

      • @ Rica Venturiano Respect deosebit onorabile 😉 ! Pai , asa cum titreaza si „Motanul ” este ” o problema …pentru CEI FOARTE INTELIGENTI ” deci figura asta …nu-i pentru noi { nici macar pentru noi trei , adica dumneata , Motanul si eu ca altii …} …pentru prostime asa cum lasa sa se inteleaga domn Ponta mai ieri , alaltaieri ! Oricum daca-si inchipuie cineva ca …ala a ” plecat ” asa de capul lui , pana aci …in SIria , sau ca a fost adus , ” extradat ” asa…aiurea ‘n-tramvai , se-nsala amarnic . Ca va fi pus sa ” dea socoteala ” …pana si asta este de rasul curcilor ! Pai ce , cumva era prevazut in intelegerea { ca a fost o intelegere , un targ , un troc sa fie foarte clar …ca doar nu s-au dus aia de la Mossad sa-l gabejasca si nici flacaii de la CIA ! } care s-a facut , ca Hayssam sa si vorbeasca ?! Va spune el ” cate ceva ” acolo dar…doar ce este prevazut in acord ca…si asta tine la viata si la familia sa , chiar daca este arab sau…mai ales pentru asta ! Deci cred ca nimeni n-are interes ca sirianu’ sa ” dea din casa ” nici PSD-ul si nici macar Basescu iar Antonescu { si deci…PNL-ul }…ala habar nu are pe ce lume se afla si cred ca se viseaza deja in dormitorul de la Cotroceni …babardindu-si sotia 😉 !!! Pervers frate , pervers ! Deci cel putin la nivel teoretic , chiar nu este nimic de aflat { cel putin de catre noi ….vulgul , vorba lui Madalin Voicu 😉 } dar va fi o paine alba pentru ” media ” in aceasta vara si ,…chiar pana spre toamna , mai ales ca …nu mai moare nici un milionar { s-au facut si astia ai dracului 😦 ! }, iar Ovidiu Silaghi va fi totusi ministru al transporturilor dupa ce va termina Ponta …interimatul . 🙂

        Comentariu de Marian | iulie 21, 2013

      • Mariane, sal’tare onorabiule si respect.(macar aici pot s-o spun pe fata, ;))
        Da, aici ai dreptate, asa este cum spui, problema nu era pentru noi, 😉 🙂 🙂 🙂 🙂
        Era pentru cei ce stau cu gura deschisa la televizoare si mana intinsa la pungile de plastic, 🙂 🙂 🙂 🙂
        Pai vorba ta, au terminat cei din media cu „VIP-urile” si „fetele rele”, Zavaoranca s-a cumintit, nu-l mai blesteama pe Pepe sau pe ma’sa, Zana Banica a divortat, indianu’ i-a tras clapa lu’ Vantur, asa ca ne trebuie ceva care sa ne ocupe timpul. Nu de alta, dar fara „VALVE” mediatice, or sa inceapa „prostii” sa intrebe de Constitutie, de Regionalizare, si se trezesc cavalerii albi ai democratiei ca si-o iau iar in barba ca vara trecuta, 🙂 🙂 🙂
        Eu le-as zice sa nu dispere, ca la cum merge treaba prin tara, la anul o sa fim doar 16 milione de alegatori (maximum maximorum), si din aia majoritatea or sa fie pensionari militari (care or sa asculte comanda la PSD, ca ei le-au dat banii), doar ei ce sa mai supravietuiasca. Tineretul o sa-si ia lumea in cap, profesorii nu or sa mai aiba putere sa iasa din casa, si nici curaj (ca-i bat elevii) asa ca singurii cu putere, ca deh, la 4000 pensie sa tot joci table prin parc, or sa fie pensionarii apv-isti, pentru care se vor gasi mereu bani de pensii, ca doar FMI-ul e generos. Ah si sa nu uit, si domnii tovarasi parlamentari, care vor vota la doua-trei maini, ca in Parament.
        Si ca sa-l parafrazez pe Bula, care ii scria ma’sii din „campingul” de la Canal prin anii 70, „CE BINE O SA FIE IN ROMANIA”
        🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 21, 2013

      • @ Rica Venturiano ONORABILE …. TI-A IESIT PORUMBELU’ { nu vreau sa-ti jignes inteligenta Doamne fereste dar …CHIAR E PORUMBEL ce vorbesc eu de ” porumbel ” este VULTUR in toata puterea cuvantului !!!!!} DIN GURITZA !!!! A dat Dumnezeu sa gandeasca cineva si cu capul nu numai cu …tenderu’ 🙂 !!!!!!!! Ai vazut ca nu mai are nimeni chef sa vorbeasca despre Constitutie , pardon despre ” noua Constitutie ” si despre Regionalizare asta ca sa nu mai vorbesc despre ” coabitarea ” dintre cele doua palate : Cotroceni si Victoria de cand cu Hayssam ??? Nici macar despre cat va tine ” referendummul lui Dragnea ” doua zile , trei sau…o saptamana ! 😦 Vezi ca la chestia cu Bula , n-ai pus corect semnele de punctuatie . Saracu Bula spunea : ” – Ce ” bine ” ??? E-n Roma ? ….Niaaaa !!!! ” 😉 🙂

        Comentariu de Marian | iulie 21, 2013

      • Mariane, si tine cont ca sunt „basist” dupa spusele unora, 😉
        Pai ia zi matale, de la lansarea „ideii de noua constitutie” cate dezbateri ai vazut, auzit, sau citit? In afara de „TREBUIE MODIFICATA PE ICI, PE COLO, SI ANUME PRIN PARTILE ESENTIALE” ca sa nu mai profite baselu de ea, ce ai auzit? Acum toate modificarile se fac sub spectrul lu’ baselu’ si a odiasei lui dictaturi. pai mai oameni buni, asta e deja zeama de clopot in privinta presedentiei, ca doar nu s-o proclama msi asta „conducator suprem si prea iubit” Dar de ce sa nu profitam de isteria natioanal si sa modificam acum tot ce nu le convine? Pai pana si coborarea pragului la 30% a fost tot gandita la rece. Ia zi-mi tu, daca nu „esua” referendumul prin neatingerea pragului de 50%+1, cum si-ar mai fi facut ei de cap cu coborarea acestui prag? Stai sa intelehg, facem democratie partiala? Adica luam din democratie DOAR ce ne convine?
        dar acum, cu acel prag de 30% se vor adopta si Noua Constitutie, si Regionalizarea, ca doar nu degeaba au facut ei asta. Adica s-au prins ca au cam 30% de tolomaci ,de aplaudaci fara intrebari, care sa mearga si sa stampileze ce le spune vataful grupului de sprijin, 😉
        Ce naiba Mariane, nu vezi ca peste tot, in toata media romameasca, video, audio, sau scrisa, se vorbeste despre ORICE, despre ORICINE, numai CE AR TREBUI SA NE INTERESEZE NU!!! Cum sa afle neofitul de mine care sunt schimbarile, ce urmaresc, si cum se potrivesc ele cu societatea in care traim sau vrem sa traim. Parca e filmul instaurarii comunismului, cu care „toti am fost de acord” dar peste 70% dintre romani nu l-au vrut.
        regionalizarea. CUI SERVESTE? Poate ungurilor separatisti, ca mie unui nu prea vad cum.
        In alta ordine de idei, mie mi se pare ca prerogativele actuale ale presedintei ( CA FUNCTIE, nu ca individ base) sunt destul de decente si asigura, sau constituie, un echiilbru in vita politica, un fel de frana de mana la masina Guvernului si a Parlamentului. Pai ce se vrrea, ca prim-ministrul sa fie seful presedintelui? l;a ce mai avem nevoie atunci de un presedinte? Doar asa, ca sa mai platim un neica-nimeni sa ne tina discursuri pompoase despre „natiune si popor”??
        O sa ajungem o natiune cocotiera, cu singura deosebire ca vom fi mai albi, dar nu pentru multa vreme, 🙂

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 22, 2013

      • @Rica
        Dar din ce au declarat cei din USL rezulta ca, daca va fi facura regionalizarea, lucrul asta ar contribui la o mai buna absorbtie a fondurilor europene. Ce parere ai despre asta?

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 22, 2013

      • Da’ pana acum ce i-a oprit sa foloseasca fondurile europene cu cap? ca din ce stiu eu, ca sa ai acces la fondurile astea, trebuie sa tot dai si sa tot dai, ca pana la urma sa ramai cu foarte putin. Si oricum listele cu cei ce pot accesa fondurile sunt controlate si „aprobate”.
        Vrei exemplu? Langa partia din Predeal s-a construit DIN FONDURI EUROPENE un hotel, care acum are „APARTAMENTE DE VANZARE”.
        Mie regionalizarea imi suna a „divide et impera” MaI GREU DE CONTROLAT, mai usor de furat. Si nu in primul rand „pohta ce au pohtit separatistii bozgori”. Nu spun unguri sau maghiari, ca sunt destui oameni de treaba printe acesti din urma. Eu pe bozgorii ce vor sa-si faca tara din tara mea nu-i inghit.

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 22, 2013

      • ” Daca va fi facuta regionalizarea lucrul acesta va contribui la o mai buna absortie a fondurilor europene „….. mon cher chat ma lasi ? Chiar mai crezi in …mos Craciun ?

        Comentariu de Marian | iulie 22, 2013

      • @Marian
        Deci… esti sceptic cu privire la o asemenea explicatie…

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 22, 2013

      • Mariane, mersi de aprecieri, dar chiar ma macina nepasarea asta vis-a-vis de schimbarea Constitutiei si de Regionalizarea tarii. dar vad ca sunt printre putinii, nu chiar singurul, care nu vrea in ruptul capului sa puna botu’ la vrajeala uselista. Mai monsher, nu vezi ca am ajuns sa ne dam in cap din cauza politicienilor incompetenti. Am spus-o si o repet, sunt multi romani care il vor pe base „atarnand’, DAR MAI MULTI SUNT CEI CE-L VOR PE ILICI in aceiasi situatie. Base e acum in aceiasi situatie in care era Ilici mai antzartz. Motiunea a fost facuta pentru ca „opozitia” ajunsese la fundul sacului iar pedealcii nu si-au tinut promisiunile fata de ei (o tura voi, o tura noi). ca pe linie de „biznis”, toti deopotriva s-au infruptat din aceasi oala cu sarmale, la gramada, pedeleii cu pesedeii. PNL-istii, mai pe la urma, precum catelandrii, care asteapta sa manance „dulaii” sa prinda si ei o ciosvarta. Mariane, cine a privataizat UMUC-ul din Bucuresti? Acum e complex comercial pe locul ala. Ai idee al cui? Mariane, Cine a privatizat Autobuzul Bucuresti? De acum cumparam autobuze la preturi „non-cosher”. Cine a vandut Petro-Midia pe nimic, ca era nerentabila, ca „era construita pentru un tip de titei ce nu se mai exploateaza”? Acum uite ce bine merge si ce profituri are, dar …Mariane, cine a privatizat IMGB-ul, care acum este in paragina, dar are PROPRIETAR PRIVAT PE TERENUL ALA, care mina de aur.
        Hai mai oameni buni sa nu ne mai lasam orbiti de o furie indusa de niste snapani si sa vedem dincolo de aparente. PSD-ul este LA FEL DE VINOVAT CA SI PDL-UL de tot dezastrul din tara. Buba s-a infectat de pe la 90, si a copt, a tot copt, pana cand s-a spart acum. Nu le tin partea pedelacilor, nu spun ca nu-s banditi si nu-s hoti, DAR NU SUNT SINGURII, iar „cavalerii bunei sperante” pesedeii de azi, sunt tot banditii de ieri.

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 22, 2013

      • @Rica
        Daca mai multi sunt cei care il vor pe Ilici in aceeasi situatie, nu castiga USL atat de stralucit alegerile si la un asemenea scor!

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 22, 2013

      • @ Rica Venturiano UMUC -Bucuresti ? Unde ai vazut matale complex comercial pe locul ala ??? Nu de alta dar…mai zilele trecute am fost pe acolo in speranta ca voi lua o adeverita cu vechimea in gr. I de munca pentru perioada in care am lucrat in Cazangerie II si…parca era la locul sau …fireste avand o mai mica intindere dar…inca erau halele la locul lor 😦 !? Despre Autobuzul -Bucuresti { fost Tudor Vladimirescu } asta chiar m-ar interesa deoarece am si azi prin ” documentele ” mele niste ” titluri de proprietate ” acelea eliberate dupa ideile faimoase ale profesorului Mircea Cosa { actual deputat …ecologist }…chestiile alea ce dadeau sperante unora { si mie fireste } ca ” la un caz” voi avea ceva d e castigat de pe urma lor . Prafu d e pe toba asta am castigat dar…le pastrez ca amintire …pentru „urmasii urmasilor mei , in veacul vecilor ” ! IMGB-ul nu ma intereseaza deoarece …am dat de trei ori examen pentru categoria VII si abia la a treia incercare am reusit si…bine le-a facut : nu erau ei aia care strigau in ’90 ” IMGB fac e ordine ” si ” Nu ne vindem tara ” ?! Lasa ca au vandut-o altii in locul lor ! Cine le-a praduit ? Pai Stolojan , Nastase , Vacaroiu , Victor Ciorbea , Radu Vasile Mugur Isarescu { ai uitat ca si el a fost prim Ministru la un moment dat ? } si cine dracu a mai fost pe la Victoria in postul acela baban ” ordinea ” in care i-am enumerat fiind total aleatorie ! Ai uitat de Fabrica de Ulei Bucuresti { fosta Phoenix , fosta V.I. Lenin } sau de Tesatoriile Reunite sau de Flamura Rosie { tot din Bucuresti si …cate altele ? Terenuri care valoreaza AUR pentru ” dezvoltatorii imobiliari dar …te-ntreb eu…cine dracu s e va muta in resedintele respective pe criza asta ? Te intreb eu…cati nebuni care vor sa mai locuiasca „la bloc ” avand si suficienti gologani cunosti …chiar daca locatia este in Bucuresti ? Insa…poate ca ai dreptate si…asa cum am ajuns sa te cunosc…CHIAR AI DREPTATE !

        Comentariu de Marian | iulie 22, 2013

      • Daca sunt ” sceptic ” mon cher chat ? Nu sunt sceptic insa , SUNT SIGUR CA MOS CRACIUN NU EXISTA decat in imaginatia copiilor …si aia pana in varsta de …maxim 6 ani !!!

        Comentariu de Marian | iulie 22, 2013

      • @Marian
        Dar tu care crezi ca e ideea cu Regionalizarea asta din Constitutia revizuita?

        Comentariu de Motanul Incaltat | iulie 22, 2013

      • Mariane, cand ajungeai pe Blv Metalurgiei (ala cu statuia cutremurului la Cultural) si la capatul „trelebuzului” mergeai inainte, treceai de depoul ITB, si mergeai pe langa Serele Berceni, in capat, unde faceai stg s-o iei spre Oltenitei, era UMUC (sau se numea altfel??). Acolo e un complex comercial Metro parca, sau cam asa ceva.
        Cine sa vrea la bloc? pai ai tu impresia ca in urmatorii 10 ani, nu se va ridica cererea de apartamente? hai mariane, sa fim seriosi. Casa isi fac cei cu bani. „Vulgul” ori sta la tara, ori se muta in apartamente de bloc. Si al cum evolueza Bucurestiul (lucru normal zic eu) or sa inceapa sa vina cu sistematizarea si sa te oblige ca din casa din paianta (ca sunt destule prin Bucuresti) sa-ti faci casa cu mansarda cel putin. Si tu daca n-ai bani? Ce o sa faci? Ca se da lege si cei ce n-o respecta iau amenda. Cum s-a facut cu termoizolatia.
        Sti cum aratau orasele europene dupa razboi? Nu neaparat ca erau bombardate, dar aveau case cam cum vezi tu prin Bucurestiul de azi. Acum, dupa 40 si ceva de ani, nu le mai vezi, ca „s-au sistematizat orasele”. Vrem evolutie sau nu?

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 22, 2013

      • Motane, ti-ai pus vreodata problema ca in lipsa de altceva, oamenii au votat USL? Pai ce vroiai sa voteze PDL? PPDD? PRM? Sau UDMR? Cum crezi tu ca ar fi fost esicherul politic daca se mergea pe partide, nu pe aliante? Si aliantele se faceau DUPA. Eu cred ca oamenii satuli de PDL au votat USL tocmai pentru ca in compozitia sa era si PNL.Motane, multi oameni sunt cam satui de PSD, ca au fost deja pe la guvernare si n-au facut nimic nici pana acum, cum nu fac nimic nici acum.
        Loa varianta cu baselu prim minsitru, chiar nu m-am gandit. dar zau ca mi-ar place sa-l vad pe baselu in postura de prim ministru, si pe Crinutz in cea de presedinte, fara puteri, sa-i pupe mana lui baselu, SEFU’. ha ha ha ha ha.
        Asta chiar ar fi razbunarea Bratienilor de dincolo de moarte, he he he he. sa-l ia baselu de urechi pe presedinte, ha ha ha ha.
        E ras nervos, cred ca v-ati dat seama, 😉

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 22, 2013

      • Mariane:
        Cred ca vorbim de bancuri diferite, 🙂 🙂 🙂
        Eram prin ultimii ani de liceu si cum era obiceiul, PTAP-istii „serveau patria”. faceam „cantonamente” ptr parada de 23 August, trageam cu ZB-iul, cu Jekko, faceam, munci agricole (la greu) dar mai ales, N-AM SA UIT tabara PTAP de la CANAL. Acolo am auzit prima data bancul
        „Ajunge bula la Canal si ii scrie ma’sii:
        Draga mama, am ajuns aici si parca e iadul pe pamant. Ce nasol e mama la Canal. Dormin pe scanduri de lemn, cu saltele de paie, ne sculam la 5 dimineata si ne culcam la 10 noaptea, Ce nasol e mama la Canal. Mancarea . pe care o dai matale la porci, e mai buna de o mie de ori decat cea de aici , Ce nasol, e mama la Canal….. si tot asa, cu vaiete si boceli.
        Intercepteaza astia cu ochi albastri scrisoarea si-l chema pe Bula:
        -Ba Bula, tu vrei sa nu mai pleci de aici? ia schimba matale scrisoarea si vezi cum te porti.
        Pleaca Bula la domitor si dupa ce-si revine din „discutie” se apuca de scris
        Draga mama
        Aici totul e minunat. Ce bine e la Canal
        Mancarea este excelenta, mai buna ca ;la Capsa, Ce bine e mama la Canal.
        Avem fiecare apartamentul nostgru, Ce bine e mama la Canal
        E asa de bine mama aici, ca mai bine ma dadeai la canal de cand m-ai nascut”
        Sper sa nu fi suparat gazda noastra, ca deviem de la subiect, 😉

        Comentariu de Rica Venturiano | iulie 22, 2013

  2. […] in mainile procurorilor “care il au pe nasul in suflet” va spune si ce a facut si mai ales ce nu a facut dar trebuie sa recunoasca ca a […]

    Pingback de Daca Omar Hayssam ajunge in mainile procurorilor “care il au pe nasul in suflet” va spune si ce a facut si mai ales ce nu a facut dar trebuie sa recunoasca ca a facut. Este Omar Hayssam o problema fundamentala pentru instituţiile statului si | iulie 21, 2013 | Răspunde

  3. […] O problema pentru cei foarte inteligenti […]

    Pingback de Zaherii si Taherii Romaniei « Motanul Incaltat | august 31, 2015 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: