Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Accidentul din Muntenegru…

Mediafax

CEL MAI GRAV ACCIDENT DIN TURISMUL ROMÂNESC: Numărul românilor morţi în Muntenegru este de 18 – OFICIAL. Ponta: Miercuri va fi zi de DOLIU NAŢIONAL

Se arata, printre altele, ca:

Numărul românilor decedaţi după ce autocarul în care se aflau a căzut într-o prăpastie, în Muntenegru, este de 18. Alţi 29 sunt internaţi, dintre care şapte la terapie intensivă, a anunţat secretarul de stat Raed Arafat. Parchetul General va face o anchetă în cazul accidentului din Muntenegru, sesizându-se din oficiu pentru săvârşirea infracţiunii de ucidere din culpă, a declarat pentru MEDIAFAX purtătorul de cuvânt al instituţiei, Simona Frolu.

[…]

UPDATE 13:00 – Pasager din autocarul din Muntenegru: Şoferul era în depăşire şi avea viteză mult peste limită

„Eu mă simt relativ bine, ceilalţi sunt mult mai rău. Am lovituri destul de puternice pe corp, dar nu cu efecte majore. Am doar câteva zgârieturi, eu am căzut din autocar în timp ce se rostogolea. Şoferul a încercat să depăşească la intrarea într-un viaduct, accelerând. Am început să strigăm la el să încetinească. A accelerat, a încercat să evite maşina din faţă şi a sărit peste parapet. Limita de viteză a fost de 50 km/h, iar el avea undeva pe la 90 km/h. Nu ne grăbeam, aveam timp să ajungem”, a declarat pasagerul.

El a mai povestit că la locul accidentului au apărut 30 – 40 de oameni cu corzi care i-au salvat.”

HotNews

Accidentul din Muntenegru – Marturia unui pasager din autocar: Soferul era in depasire si avea viteza mult peste limita. Am inceput sa strigam la el sa incetineasca

Se arata, printre altele, ca:

Unul dintre pasagerii romani aflati in autocarul prabusit intr-o prapastie din Muntenegru a declarat ca in momentul producerii accidentului soferul era intr-o depasire la intrarea intr-un viaduct si desi limita de viteza era de 50 km/ora, el avea in jur de 90 km/ora. „Eu ma simt relativ bine, ceilalti sunt mult mai rau. Am lovituri destul de puternice pe corp, dar nu cu efecte majore. Am doar cateva zgarieturi, eu am cazut din autocar in timp ce se rostogolea. Soferul a incercat sa depaseasca la intrarea intr-un viaduct, accelerand. Am inceput sa strigam la el sa incetineasca. A accelarat, a incercat sa evite masina din fata si a sarit peste parapet. Limita de viteza a fost de 50 km/h, iar el avea undeva pe la 90 km/h. Nu ne grabeam, aveam timp sa ajungem”, a declarat pasagerul pentru Pro TV, potrivit Mediafax.

El a mai povestit ca la locul accidentului au aparut 30 – 40 de oameni cu corzi care i-au salvat: „A fost o organizare impecabila. Cei care n-aveau centuri de siguranta au fost cei care au scapat pentru ca au fost aruncati din autocar”, a mai spus victima.”

Adevarul

VIDEO FOTO Accidentul din Muntenegru, în care au murit 18 români, descris de o bucureşteancă

Se arata, printre altele, ca:

„În momentul în care s-a petrecut tragedia din Muntenegru, şoferul autocarului conducea prea repede, a declarat pentru ziarul „Vijesti“ din Podgoriţa Carmen Dorobeţ, din Bucureşti, internată la secţia de ortopedie a unui spital din capitala muntenegreană.”

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

Dumnezeu sa-i ierte pe cei care au murit si sa le daruiasca sanatate celor raniti in acest accident!

O tragedie, fara indoiala. Totusi, n-as vrea sa par lipsit de sensibilitate in asemenea momente, dar pun si eu urmatoarea intrebare: n-ar fi mai bine, oare, sa respectam regulile de circulatie? Ramane, desigur, de vazut cum a fost, cum s-a produs accidentul acesta. Va fi o ancheta, banuiesc, nu? Insa iata ce spune un pasager din autocar… Pai, de la 50 km/h la 90 km/h e… cale lunga! „Am început să strigăm la el să încetinească.[…] Nu ne grăbeam, aveam timp să ajungem„. Citez din articolul din HotNews:

„Directorul firmei de transport Gregory Tour, Stefan Grigore, care opera autocarul prabusit in prapastia din Muntenegru, spune ca autovehiculul avea toate verificarile tehnice la zi, iar soferii aveau experienta de cel putin 10 ani, fara vreun incident pana acum. El a mai spus ca firma face acest traseu din Muntenegru de cel putin sapte – opt ori anual, iar unul dintre soferii de pe autocarul respectiv a facut acest traseu de 20 de ori. De asemenea, autocarul avea toate verificarile tehnice facute, nefiind semnalata nicio problema.”

Repet intrebarea: n-ar fi mai bine, oare, sa respectam regulile de circulatie?

Eu cred ca da!

Update

Mediafax

PRIMELE CONCLUZII ale anchetei accidentului din Muntenegru: Viteza autocarului era de 80 de kilometri pe oră, dublu faţă de limita admisă

Iunie 26, 2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

19 comentarii »

  1. […] exceptia unor mici nesincronizari guvernul Ponta a avut o reactie buna. O reactie excelenta as putea spune daca comparam cu felul in care au reactionat guvernele Basescu – Boc – MRU in […]

    Pingback de Raed Arafat: În 48 de ore, ne-am adus răniţii înapoi. Din Europa, nu ştiu dacă sunt mai mult de două, trei ţări care puteau să facă asta. | Hai ca se poate! | Iunie 26, 2013 | Răspunde

  2. Niste oameni care au ales sa-si faca vacanta oriunde numai in Romania nu ! Acestia { mortii cel putin } sant adusi acasa ca niste eroi cazuti pe campurile de lupta de oriunde in lume iar sicriele sant duse de militari . Mai mult prim ministrul Victor Ponta {!} este prezent la aeroport si , culmea tupeului de politician {!!!} declara ziua de miercuri….zi de doliu national . Referitor la cele publicate in presa ,la cele transmise de „reporterii speciali ” din ” presa romaneasca ” sositi d e urgenta la fata locului ….in special de Catalin Radu Tanase . Ai vazut ca nimeni n-a spus nimic despre …. destinatia autobussului respectiv ? Muntenegru este o ….”tara ” formata mai mult din zona muntoasa avand numeroase tuneluri , si locuri periculoase , cu multe serpentine si ” ace de par ” insa in stare excelenta …spre deosebire de ce avem noi chiar daca la aia n-a lucrat Bechtel iar limita d e viteza este de 50 km deoarece …stiu aia ce stiu .Soferul { Dumnezeu sa-l odihneasca } era obisnuit cu traseul si-n plus de asta fiind si politist a considerat ca ” lui nu i s e poate intampla ” , acesta fiind de fapt principala cauza a accidentului . 90% dintre accidente au loc pe acest fond :” mie nu mi se poate intampla deoarece…sint rutinat am experienta ” . Ma intreb , oare ce s-ar fi intamplat daca , acest accident avea loc pe drumurile noastre unde…se poate circula si cu ….100 h/ora ? Asa cum spuneam si la Teo Marinescu pe blog …ministrul Sanatatii ar fi avut o imensa problema din care nu stiu pe unde ar fi scos camasa . Una peste alta …tot un cetatean strain , un iordanian , a fost cel ce a fost in prima linie gestionand acea situatie nefericita , iar numele lui trebuie pomenit cu respect { eu o fac de multa vreme } de catre toti romanii : DOCTORUL ARAFAT !

    Comentariu de Marian | Iunie 26, 2013 | Răspunde

    • Marian, dar vorbesti de drumurile din Muntenegru de parca ai fi fost acolo! Vad ca ii lauzi la capitolul asta mai ceva decat il omagiai in tinerete, din obligatie, fireste, pe Stalin!! Glumesc, desigur. Totusi, cam prea ii inalti in slavi cu ce drumuri bune au si ce proaste sunt la noi.

      Toata stima pentru Dl. Raed Arafat! Numai ca problema ar fi urmatoarea: oricat de bune ar fi drumurile daca nu se respecta regulile de circulatie si numarul de accidente rutiere e mare si creste.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 27, 2013 | Răspunde

    • Am spus si o repet: toata stima pentru Dl. Arafat. Asta ca sa nu se inteleaga ca nu-i recunosc meritele. Totusi, eu nu as folosi acest prilej pentru a omagia pe cineva, chiar daca are merite incontestabile. Nici chiar pe Dl. Arafat. Nu cred ca e momentul…

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 27, 2013 | Răspunde

      • Mon cher chat 🙂 N-aveam cum sa-l ” omagiez ” pe Stalin I.V. deoarece in 1953 abia invatasem sa ma deplasez in patru labe …pe motiv de varsta 😉 .Si da am fost de vreo trei ori in ultimii 5 ani prin Muntenegro si-ti pot spune cu mana pe inima ca …au drumuri mai bune decat ce au facut aia d e la Bechtel la noi . Am tranversat si Serbia o tara ce a avut ca si Muntenegro de altfel de suferit serios de pe urma razboiului insa….fara suparare au drumuri impecabile . Daca ai sa ma intrebi ce am cautat acolo…pai este simplu : am fost in vizita pe la o fosta colega de munca si nasa a unuia din copii mei ce locuieste in….SIcilia iar alt mijloc de a ajunge acolo fara sa folosesc un avion…chiar n-aveam . Nu pun piciorul in avion nici daca ma poleesc aia cu aur ! Prefer vaporul sau ferryboat-ul si cel mai bine…deplasarea pe pamantul sigur si tare ! Din Sicilia am tranversat spre Malta unde au copii mei un mic business si….la intoarcere la fel .Repet nu ma prinde pe mine moartea in avion ! Nu-i inalt in slavi insa….Fireste ca tara respectiva are ca suprafata …cam cat are Harghita si Covasna luate inpreuna deci probabil c-a fost mai simplu si mai ieftin pentru ei sa-si faca o infrastructura care sa-i propulseze in topul destinatiilor de vacanta pentru europenii obisnuiti , nu pentru fitosi . Este o tara pe care-o strabati in maxim …3 ore { daca nu opresti pe nicaieri } cu masina . Cat despre doctorul Arafat…chiar merita laude , chiar merita omagiat ! Cunoscandu-ma….cred ca realizezi ce inseamna pentru mine sa aduc respect unui ….arab !!! 😦 Insa te-asi intreba mon cher…de ce ” nu-i momentul ” sa-l omagiez …sa-i aduc laude mai corect spus lui Arafat ???

        Comentariu de Marian | Iunie 27, 2013

      • @Marian
        A fost un accident nenorocit, au murit oameni… 😦 Nu stiu, dar mi se pare indecent sa te folosesti de un asemenea prilej pentru a omagia pe cineva. De asta am spus ca nu e momentul.

        In alta ordine de idei, tu chiar crezi ca avem drumurile cele mai proaste din Europa, din lume? Ce au facut aia de la Bechtel la noi, in fine, am scris si la mine pe blog despre subiectul Bechtel. Dar, totusi, sa nu generalizam. Au fost si esecuri, e adevarat, dar… asta nu inseamna ca tot ce s-a facut in domeniul drumurilor e un esec.
        Care e parerea ta despre drumurile din Romania? Dar as dori o parere care sa nu se refere exclusiv la Bechtel.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 27, 2013

    • Pai bine desteptule daca faptul de a vorbii cu respect despre cineva { caci asta am facut eu atunci cand am pomenit numele lui Arafat } inseamna sa-l si omagiezi ….atunci gestul premierului Ponta de a declara ziua d e miercuri zi d e doliu national sau faptul ca sicriele civililor aia dusi deja pe topogan au fost carate de militari , au fost asteptate la aeroport de garda militara asa ca pentru….eroii de la Termopile ….aia ce e ? Ti se pare indecent ” ca-ntro asemenea zi ” sa ma folosesc eu { EU ????} de un asemenea prilej pentru a omagia pe cineva { EUUUUUU??????} de fapt pentru a aduce respectul meu muncii acestui om ????? Dar te-ai intrebat cati romani au dat in primire pe alte meleaguri ….de cate ori s-a declarat doliu national ????De cate ori a fost folosita Armata pentru a aduce un ultim omagiu { prin transportarea sicrielor cu mijloacele de transport ale armatei si cu carca militarilor plus salutul d e rigoare ….mai lipseau salvele de tun !} unor tipi ce au murit departe de tara …din vointa lor …. CIVILII AIA SE AFLAU IN VILEGIATURA in Muntenegro cu destinatia ….spre Adriatica unde urmau sa-si cheltuie gologanii ! Pentru numele lui Dumnezeu …despre ce dracu vorbim ??!! Ai observat ? Au mai fost accidente din acestea colective si-n alte parti , in alte tari si cu numar suficient de romanasi pentru a se putea vorbii doua saptamani despre asa ceva dar chestia intamplata in Muntenegro….m-a scarbit cu desavarsire ! Ce vrei mai frate …sa omagiez obligatoriu …ca asa doreste Ponta sau nu stiu ce televiziuni ? Ma c….c….fac ceva pe toti mortii aia intr-o atare situatie !!! (Marian, te rog, nu trebuie sa spui asa!) Crede-ma …atunci cand vei fi mai putin tuchat de evenimente { mai omule , sper ca printre victime nu se numara vreo cunostiinta sau ruda apropiata de-a dumitale …in acest caz , scuza-ma !} …peste doua trei zile ai sa-mi dai dreptate ! Gestul lui Ponta …ala merita cu adevarat sa-ti starneasca indignarea . Acel gest { ala cu doliu national } chiar nu-si avea rostul { aia din Muntenegro au declarat doliu ..DUPA ce l-am declarat noi asa ca o masura de respect } si alaturi de mancatoria zilnica de cacat a televiziunilor !!!!Cat despre drumurile noastre { ti-am spus vreodata ca am masina dar …n-am carnet ? 🙂 }…pai inainte vreme { fireste este vorba despte timpurile lui Ceausescu } era simplu sa avem drumuri suficient de bune in Romania deoarece ….pe atunci se foloseau sute d e utilaje si mii si mii d e oameni deci drumurile erau gata atunci cand se hotara sa fie gata { si cu 100 de ani mai devreme daca se considera necesar 😉 } si erau de calitete iar cand s e strica ceva la vreo sosea…pai se intervenea imediat si se remedia suprafata deteriorata iar dupa verificarea rapoartelor de lucru daca se constata ca era vina cuiva ce lucrase acolo….CANAL scria pe el !

      Comentariu de Marian | Iunie 27, 2013 | Răspunde

      • @Marian
        Dar eu am spus ca Ponta trebuie omagiat????
        Nu trebuie sa te superi, eu doar mi-am spus parerea…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 28, 2013

      • N-ai spus frate ” ca Ponta trebuie omagiat ” !!! Ai citit asemenea enormitate tastata de mine ? Nu ca n-asi fi debitat de-alungul timpului foarte multe asemenea …enormitati dar de data asta…chiar ma acuzi cu prea multa usurinta pentru ceva ce n-am afirmat vreodata .Faceam referire la Arafat si activitatea sa …atat si nimic in plus iar despre Ponta …spuneam ceea ce trebuie spus despre astfel de oameni , despre astfel de ” politicieni ” . Si stai linistit …pe un om de bun simt asa cum vad ca esti dumneata in nici un caz nu ma voi supara . Poate , daca voi vedea ca-ti schimbi parerile de la o zi la alta …asa cum am vazut nu o data pe unele bloguri , la unii dintre bloggari { cum ar fi Chinezu bunaoara } sau daca voi vedea ca ti ca surdu’ pe mormant la parerea dumitale neacceptand si alta parere din partea nimanui , mai ales daca acela ti se pare ca, n-are aceeasi cultura politica , cu ce ai matale in capatana 😉 ! . Sa nu te mire ca stau la ora asta pe NET dar …asa cum ti-am spus m-a pus boala la pat si …la ora asta sunt nevoit sa ma trezesc ” din somnul cel de moarte ” pentru a-mi lua medicamentele care …sa ma tina in cat mai buna forma pentru …cimitir probabil , ca le-o fi dor batranilor de mine 😦 !

        Comentariu de Marian | Iunie 28, 2013

      • @Marian
        Ma bucur ca nu te-ai suparat!
        Sa-ti dea Dumnezeu sanatate!

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 28, 2013

    • Pai daca tot m-ai trimes acolo { la http://www.gandul.ro} am sa-l citez pe unul dintre comentatori „Iov – Ce tupeu …sa-l cotrazica pe „sefu ” „!? 😉 Ce dracu frate un subiect serios nu gaseai si matale ? O arestare , o crima in ” inalta societate ” ceva ? Poate divorteaza iar , din nou 😉 Bahmuteanca de Prigoana ….poate s-au certat Mitea cu Pestritu poate…ceva oricum lasa-i dracului pe aia sa s e odihneasca in pace ! Ai luat-o pe urma la televiziuni ? Noroc ca zilele astea m-a pus spondiloza si reumatismul la pat ca altminteri facem atac cerebral de nervii capului daca stateam sa urmaresc toate porcariile astora de se pretind ” oameni d e presa ” , mass media …de rahat ! 🙂

      Comentariu de Marian | Iunie 27, 2013 | Răspunde

  3. Uite bunaoara un subiect interesant { ca vine in sprijinul aversiunii pe care o am fata de UE in general si de frau Merkel in particular } stirea din RL referitoare la proiectul ” Nabuco „….ala de trebuia sa tranziteze acea pipeline inclusiv Romania si care s-a dovedit a fi …pentru noi doar o mare gogoasa …de fapt mai mult o gaura a unei gogosi ! Sau aia din „Gandul” cu compania aia azera ce preia oltchimul …echipa ramanad la Consiliul Local care n-are bani pentru pensionari sau someri si alti oameni in nevoie dar …are bani pentru :” sport ” ! Mens sana in corpore….BAROSSANA !!! 😉 Sau macar chestia cu Antonescu care ” o rupe cu Voiculescu „. Parerea mea e ca lui Antonescu , I SE RUPE CAM DE TOATA LUMEA !!! 😦

    Comentariu de Marian | Iunie 27, 2013 | Răspunde

    • Apropo de Nabucco: l-au cam dus de nas pe Base!! El si-a pus speranta in acest proiect si in ideea asta a vrut liberalizarea pretului la gaze…Cam asa mi se pare…

      Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 28, 2013 | Răspunde

      • 🙂 Nabucco 🙂 ! Basescu 🙂 🙂 Basescu si-a pus speranta in acest proiect si in ideea asta a vrut liberalizarea pretului la gaze 😉 🙂 🙂 Hai ca asta …chiar a fost buna si …mi-ai mai luminat ziua asta nenorocita ! 🙂 🙂

        Comentariu de Marian | Iunie 28, 2013

      • 🙂
        😉

        Comentariu de Motanul Incaltat | Iunie 28, 2013


Lasă un răspuns

