Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Amalgam

Romania Libera

Remus Cernea despre modificarea Constituţiei: Ateii nu vor putea fi secretari de stat, miniştri sau preşedinţi ai ţării

Iata ce se arata:

„”Comisia pentru revizuirea Constitutiei a votat pentru a interzice unei persoane fără religie să poată fi preşedinte, prim ministru, ministru sau secretar de stat în România”, scrie deputatul Remus Cernea pe contul său de Facebook, citat de Realitatea.net.

Numai o persoană religioasă care are o credinţă monoteistă poate deveni secretar de stat, ministru, premier sau preşedinte în statul român, conform votului Comisiei de revizuire a Constituţiei, şi-a exprimat nemulţumirea deputatul Remus Cernea pe Facebook.

„Amendamentul propus de mine pentru a permite şi jurământul de credinţă fără formula religioasă „Aşa să îmi ajute Dumnezeu”, dar jurând pe onoare şi conştiinţă a fost respins cu largă majoritate, primind doar un vot pentru, din partea reprezentantului UDMR”, s-a plâns Remus Cernea pe reţeaua de socializare.” (subl. mea)

Dar de unde poti sa stii ca cel care jura pe onoare si constiinta chiar are onoare si constiinta? Dar cel ce jura pe onoare si constiinta stie sigur ca are onoare si constiinta? Sau doar presupune ca are onoare si constiinta? Sau doar asa zice el, ca ar avea onoare si constiinta…?

Gandul

Vladimir Putin şi soţia şi-au anunţat divorţul la televizor: „Uniunea noastră s-a încheiat”

Iata ce se arata:

„Preşedintele Rusiei, Vladimir Putin, şi soţia sa, Liudmila, au anunţat joi seară că vor divorţa, conform unui interviu acordat Televiziunii publice ruse, relatează AFP, potrivit Mediafax.

„A fost o decizie comună, uniunea noastră s-a încheiat”, a declarat Liudmila într-un interviu acordat postului public Rossia-24.

„Căsnicia noastră s-a sfârşit mai ales din cauză că abia ne vedem. Mie nu îmi place publicitatea şi îmi este greu să zbor cu avionul”, a mai declarat Putina, conform The Telegraph.

Liudmila Putina a fost văzută rar în public în ultimele luni, lăsând loc speculaţiilor privind căsnicia cu preşedintele ţării.

„Este o decizie comună”, a confirmat Vladimir Putin.

Ultima dată când cuplul prezidenţial a fost văzut împreună în public anul trecut, în 7 mai 2012, cu ocazia inaugurării celui de-al treilea mandat al lui Putin, aminteşte The Telegraph.

Vladimir Putin, în vârstă de 61 de ani, şi soţia sa, Liudmila, în vârstă de 55 de ani, sunt căsătoriţi de aproape 30 de ani şi au două fiice, de aproximativ 20 de ani.

Dincolo de anii de speculaţii pe marginea căsniciei lor, anunţul soţilor Putin este cu atât mai surprinzător cu cât preşedintele rus nu obişnuieşte să împărtăşească presei sau publicului larg aspecte din viaţa lui privată. Mai mult, există o lege nescrisă printre jurnaliştii ruşi conform căreia viaţa privată a lui Vladimir Putin este un subiect interzis.

Astfel, speculaţiile privind închiderea Liudmilei într-o mănăstire şi aventurile extraconjugale ale lui Vladimir Putin, inclusiv cu gimnasta Alina Kabaieva (ziarul care a scris despre această idilă a fost închis la scurt timp după publicarea articolului), au fost reduse imediat la tăcere de aparatul de propagandă al Kremlinului.

Putin nu s-a dezis de la atitudinea lui faţă de detalii privitoare la viaţa sa privată nici joi seara, în timpul anunţului divorţului. Pentru că nu era clar, din declaraţiile celor doi soţi, dacă divorţul s-a consumat, cei doi nu au confirmat sau infirmat, iar purtătorul de cuvânt al preşedintelui rus a spus că nu ştie acest răspuns.”

Alina Kabaeva

Alina Kabaeva… 30 de ani, cati anii de casatorie ai lui Putin cu Liudmila…  Putin a infirmat ca ar fi avut o relatie cu Alina. Trebuie spus despre Kabaeva ca este si om politic – din 2007, deputat in Duma de Stat din partea partidului Rusia Unita. Totusi, dupa 30 de ani de casnicie, cu copii de 20 de ani, sa ajungi la divort…? Mi se pare destul de trist… Se spune ca momentul critic intr-o casnicie apare dupa 7 ani (de ce 7 ani, nu cred ca stie cineva; a fost si un film, daca nu ma insel, in acest sens).  Dar dupa 30 de ani sa ajungi la concluzia ca trebuie sa te desparti…

Ce mai face Basescu…?

Iata ca Basescu pare a incepe sa iasa din carapace!! 😀

Băsescu a discutat cu vicepreşedintele SUA „teme privind politica internă” din România

Se arata ca:

„Preşedintele Traian Băsescu a vorbit la telefon, joi după-amiază, cu vicepreşedintele SUA, Joseph Biden, temele discutate privind „politica internă” din România, precum şi atitudinea Bucureştiului în privinţa stadiului procesului de extindere a UE şi a NATO în Balcani.

Conform unui comunicat al Administraţiei prezidenţiale, preşedintele Traian Băsescu a avut o convorbire telefonică, joi, cu vicepreşedintele SUA, Joseph Biden.

„Domnul preşedinte Traian Băsescu şi domnul vicepreşedinte Joseph Biden au avut, în această după-amiază, o convorbire telefonică în care au fost discutate teme privind politica internă din ţara noastră, precum şi atitudinea României în ceea ce priveşte stadiul procesului de extindere a Uniunii Europene şi a NATO în Balcani”, declară Bogdan Oprea, purtătorul de cuvânt al şefului statului român, în legătură cu această convorbire.”

Si, printre altele, despre revizuirea Constitutiei…? 😀

Băsescu: Reducerea pragului la referendum este o eroare. Nu avem necesarul de maturitate politică

Se arata ca:

„Reducerea cvorumului la referendum de la 50% la 30% este considerată „o eroare” de preşedintele Traian Băsescu. Motivul: românii nu au necesarul de maturitate politică pentru a se opera o astfel de modificare care funcţionează în alte ţări care au însă democraţii extrem de consolidate.

„Sunt ţări care nu au ceastă condiţie(prag la referendum-n.r.), dar sunt ţări cu o democraţie extrem de consolidată. România nu e ţara care are populaţia are nivelul de educaţie democratică care să permită acest lucru. Am cerut electoratului să nu-i voteze pe cei cu dosare penale. Ei au ieşi cu 70%. Un electorat care votează oameni cu dosare spune multe. A coborî pragul e o mare eroare. Nu avem necesarul de maturitate politică”, a spus Băsescu, la o întâlnire cu fanii săi de pe Facebook.

Şeful statului s-a declarat sceptic în privinţa validării de către Curtea Constituţională a legii prin care cvorumul la referendum scade de la 50 la 30%, aducând ca argument prevederi constituţionale care impun o simetrie, cum ar cea referitoare la alegerea preşedintelui din primul tur cu votul a 50% plus unu din numărul total al alegătorilor.”

Pai, bine, bine, eroare, eroare… Dar de ce e o eroare? Mi se pare ciudat raspunsul lui Basescu, ca n-am avea maturitate politica. Dar eu ma intreb: e oare democratic un prag de 30% in loc de 50% plus 1? Dupa parerea mea, asta ar fi trebuit sa se intrebe si sa intrebe Presedintele: daca e democratic ca, printr-un referendum, o minoritate sa decida pentru majoritate!

iunie 7, 2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

20 comentarii »

  1. Prietene a fost un deliciu sa urmaresc ” contrele ” pe care le-ati avut voi doi : matale si Cristina ! Ce talk-show-uri , ce …emisiuni politice …alea-s glume de prost gust comparativ cu „discutia ” precedenta intre dumneata si Cristina ! De exceptie si …va felicit pe amandoi ! 🙂 Remus Cernea , deputatul Remus Cernea a mai dat cu bata in balta si cu alte ocazii insa chestia cu „ateii nu vor putea fi secretari de stat , ministri sau presedinti ai tarii ” asta …chiar nici nu stiu cum s-o caracterizez . Eu , asa cum te-ai obisnuit nu fac judecati de valoare din punctul de vedere al omului superscolit , al filozofului politic asa percum dumneata si Cristina ci doar din punctul de vedere al omului obisnuit , al …omului de pe strada , ala care se trezeste in fata a ceva ce , nu si-ar putea imagina ca poate exista macar . Daca-l intrebi pe Remus Cernea despre onoare in mod sigur va spune ca…are asa ceva doar a jurat pe ea atunci la investire .Poate „onoarea de familist ” dar altfel de onoare …ma indoiesc pro…fund 😉 . Cat despre „constiinta „…merg la pariu ca daca intrebi pe strada …n-ai sa gasesti doi care sa dea un raspuns cat de cat corect referitor la ce-i aceea constiinta ! Deci …de unde „constiinta ” la Remus Cernea ?Cat despre divortul lui Putin…pai este normal…Orice barbat { lasa ca nici cu femeile nu-mi este rusine insa din diferite motive care-mi scapa …ele o fac mai rar } ce da la un anume moment de gologani si de multa putere …isi da seama { abia atunci ?!} ca soata lui ..nu mai este potrivita cu statutul sau social deoarece ..a imbatranit si eventual s-a uratit , asi da seama ca ..de fapt ” el merita ceva mai bun ” si ca …Daca o chestie din astea s-ar fi intamplat in urma cu…sa zicem vreo 40 de ani… Vladimir Vladimirovici Putin ar fi ajuns urgent , cel mult sa pazeasca cateii din Piata Rosie sau focile din peninsula Kamceatka ! Azi in schimb se bucura de intelegerea si aprobarea multor insi …inclusiv a mea ce am 37 de ani de casnicie cu baba mea insa ,din pacate …nu sunt Presedintele Federatiei Ruse 😦 ! Cat despre Traian Basescu ….Joe Biden o fi fost cel ce a sunat sau invers ? Pentru ca , daca Biden ar fi cel ce a sunat…treaba este clara : i-a spus astuia …sa nu mai bage bete in roate USL-asilor ca se face de ras si eventual sa aiba mai multa grije de chestia cu Cevron-ul , iar daca a sunat Basescu primul…pai este clar ca a facut-o pentru a cere sprijinul { vede ca-i cam fuge pamantul de sub picioare cu toata „coabitarea ” pe care-o are cu Ponta } „licuriciului ” in schimbul promisiunii ca va face lobby pentru Cevron si eventual sa se asigure ca ….americanii al vor ” ajuta ” dupa incheierea mandatului …asa cum l-au ” ajutat ” si pe gen. Mihai Pacepa .Pai n-ar fi pacat de cate parale a agonisit de-a lungul anilor …sa ramana altora daca el va sta dupa gratii…chiar si o treime din orice pedeapsa i se va da ?!Despre declaratia sa cu privire la „pragul ” de 30% in cazul unui referendum…Pai aia nu-i pentru el . In caz ca ai uitat …el nu mai poate candida in 2014 si ma cam indoiesc de faptul ca dac-o va face al va mai alege cineva . Chestia aia este pentru un viitor candidat care sa-i fie apropiat , care sa fie sustinut de el personal , poate chiar Victor Ponta { ca acum nu ma mai mira nimic } sau …ginerele sau ca …se poarta . Iti dai seama ce catastrofa ar fi pentru javrele astea , pentru impostorii astia politici daca in noua constitutie va fi stipulat acel prag de ….only 30% ?! Pai …asta inseamna ca prostimea { asa va crede ea , „prostimea ” , fireste ….ca doar nu prostimea conduce un stat !}…va putea sa dea jos oricand , un presedinte , iar asta , chiar ca nu se face ! Matale saracu …ai dreptate sa te intrebi daca ” o fi democratic ca printr-un referendum o minoritate sa decida pentru majoritate ” insa…daca aceasta ” minoritate ” reprezinta CEVA ANUME in acea tara atunci se poate pune intrebarea : respectarea democratiei este obligatorie pentru minoritati sau pentru majoritati ? Eu cred ca intotdeauna a fost taman … viceversa 😉 !

    Comentariu de Marian | iunie 7, 2013 | Răspunde

    • @Marian
      Multumesc pentru aprecieri! 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 7, 2013 | Răspunde

    • @Marian
      N-ai incredere in Remus Cernea?

      Spui asa:

      „Orice barbat { lasa ca nici cu femeile nu-mi este rusine insa din diferite motive care-mi scapa …ele o fac mai rar } ce da la un anume moment de gologani si de multa putere …isi da seama { abia atunci ?!} ca soata lui ..nu mai este potrivita cu statutul sau social deoarece ..a imbatranit si eventual s-a uratit , asi da seama ca ..de fapt ” el merita ceva mai bun ””

      Da… dar totusi e trist dupa 30 de ani de casnicie…

      Crezi ca daca a sunat Biden a luat apararea USL? De ce?

      Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 7, 2013 | Răspunde

      • Numai un imbecil ar avea incredere in Remus Cernea iar eu …nu cred ca ti-am dat dovada de cand ne „cunoastem ” , c-asi face parte din aceasta categorie de indivizi . In timpul evenimentelor din Piata Universitatii din Ianuarie 2012{ o poti intreba si pe Teo Marinescu c-a stat acolo de i-au intepenit oasele …iti va confirma in mod sigur ca …si daca ea nu stie…atunci cine s-o mai stie !?} aparuse la un moment dat si Remus Cernea { nu numai el stai linistit } dar…a fost respins cu hotarare .Atunci s-a lipit de aia de la PSD…Cred ca n-ai uitat mitingul PSD ,PNL si PC de la Arcul de Triumf unde pe langa Emil Hosu { Dumnezeu sa-l odihneasca } a luat cuvantul si….Remus Cernea …din partea ” verzilor ” 😉 anuntand cu aceasta ocazie si ….fuziunea cu USL-asii . Despre casatorie , si despartire…Stiu ca poate parea trist si chiar este trist ce-si fac oamenii unii altora …cand este vorba despre ….casatorie cel putin . Dupa …30 de ani sau chiar mai multi , de casnicie .. exista unii oameni ce nu-si pot imagina viata fara persoana alaturi de care au trait atatia ani dar…sant si exceptii dupa cum vezi .Cred ca n-ai uitat ca , pana si-n Rusia bigamia nu-i privita cu ochi buni de nimeni …chiar daca esti Vladimir vladimirovici Putin insa cum ” ce-i frumos si lui Dumnezeu ai place „…asta e , iar Putin ,este Dumnezeu chiar daca nu ne place tuturor chestia asta 😦 . Si mai am un ” citat” celebru prin anii ’90 { chiar nu mai stiu numele tutei care l-a „emis ” } care suna cam asa : TOTI BARBATII …ESTE PORCI !!!! ” Si cum fac parte { cel putin in actele statistice ale primariei } din aceasta categorie { adica ….” barbat ” }…. tocmai de aceea spuneam ca :”din pacate nu sunt Presedintele Federatiei Ruse ” macar 😉 !! Referitor la convorbirea Biden -Basescu ,eu n-am spus ca Joe Biden ar fi sunat sa le ia „apararea” USL-asilor ! De unde asemenea idee ?Ca USL-asii sant acum la putere este un fapt incontestabil …ca USL-asii vor da Romaniei un presedinte…de asemenea este incontestabil { sa vedem insa …pe cine ? } iar americanii , stiu precis pe cine-l vor presedinte sau ,daca vrei mai clar : cine va fi presedinte ! Biden a sunat { daca el a fost cel ce a facut demersurile pentru aceasta convorbire si nu invers…asa cum se face d e obicei in Romania } deoarece …are ceva , ceva interese in afacerea Chevron…nu neaaparat c-ar fi vorba despre o firma americana dar , si pentru acest fapt . Unde am ” auzit ” ca Biden ar avea ” ceva interese” in afacerea Chevron { nu de alta dar la cum m-am obisnuit sa te ” cunosc ” in mod sigur imi vei cere argumente in acest sens 😉 }…pai este simplu : de cateva zile stau cu ochii ca pe butelie pe aia de la Vocea Rusiei deci …concluzia trage-o singurel mon cher chat ! 😉

        Comentariu de Marian | iunie 8, 2013

      • @Marian
        Multumesc pentru comentariu! 🙂

        Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 8, 2013

  2. Domnule Motanul Incaltat
    Daca se prezinta la vot 50%+1 si voteaza pentru (sau contra) 50%+1 din cei 50%+1 se cheama ca au votat 25%+1 din 100%.
    Daca se prezinta la vot 25%+1 si voteaza pentru (sau contra) 100% din cei 25%+1 se cheama ca au votat 25%+1 din 100%.

    Daca va uitati la rezultat si sus si jos (acolo unde scrie „inseamna”) veti sesiza ca rezultatul este acelas?

    Si in cazul in care cvorumul este 50%+1 si in cazul in care nu exista cvorum conditia de voturi pentru (sau contra) este aceeasi: s-a pronuntat intr-o singura directie acelas numar de cetateni.

    Daca punem la socoteala ca votul nu este obligatie ci drept al cetateanului, trebuie ori sa nu intelegeti, ori sa nu vreti sa intelegeti, ca principiul democratic este mai bine intrunit de cea de a doua solutie.

    Pana si Basescu intelege acest lucru dar, dupa cum s-a vazut, are motive sa ne prosteasca. Eu, pana la proba contrarie, consider ca dvs nu le aveti in mod natural si obiectiv dar, tin sa va atrag atentia ca daca opiniile basescului sunt indeobste numite basisme, cei ce le sustin si le propaga sunt numiti, indeobste, basisti.

    Comentariu de Incognito | iunie 7, 2013 | Răspunde

    • @Incognito
      Bine ai venit pe blog! 🙂

      Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 7, 2013 | Răspunde

    • @Incognito
      Mie nu mi-a placut raspunsul lui Basescu. Observa ca omul asta se leaga mai mereu de populatie. Spre exemplu: „România nu e ţara care are populaţia are nivelul de educaţie democratică care să permită acest lucru.[…] Nu avem necesarul de maturitate politică” (citat din articolul din Gandul). Nu mi-a placut pentru ca un astfel de raspuns pare a sugera ca Romaniei nu i s-ar potrivi prea bine democratia de vreme ce „nu avem necesarul de maturitate”, „populatia nu are nivelul de educatie democratica”. Dar nu oare asta e si ceea ce as numi Doctrina Basescu? Ca tara asta ar trebui condusa un pic dictatorial, nu democratic, pentru ca populatia e proasta si nu stie ce e aia democratia. Nu asta vrea sa spuna Basescu? De asta nu mi-a placut nici mie raspunsul lui! Pe cand daca ar fi pus problema daca e democratic un cvorum de 30% pentru un referendum, nu ar fi pus la indoiala nivelul democratic al populatiei. Pe cand asa Basescu a mai dat inca o data in popor. Uite ce a spus Basescu: „Am cerut electoratului să nu-i voteze pe cei cu dosare penale. Ei au ieşi cu 70%. Un electorat care votează oameni cu dosare spune multe.” (articolul din Gandul). Pentru el electoratul e penal pentru ca voteaza oameni cu dosare penale. El nu a spus nimic despre oferta politica a clasei politice, de electorat se leaga! Cu alte cuvinte, de la ceea ce a spus Basescu si pana la ‘Electoratul e de vina!!’ nu mai e decat un pas. Nu a spus explicit ca electoratul e de vina, dar lasa sa se inteleaga pentru a lovi in acest electorat spre a-l supune. Nu mai vorbesc de faptul ca acest electorat l-a votat si pe el, dar nu face referire la dosarele penale pe care le are el, alea cu NUP-uri multe.
      Repet, raspunsul normal pe care trebuia sa-l dea ar fi trebuit sa fie unul interogativ: este democratic un cvorum de 30%? Putea, bineinteles, sa-si exprime indoiala in acest sens, foarte bine. Dar el nu a spus asa pentru a nu lovi in „Sunt ţări care nu au ceastă condiţie(prag la referendum-n.r.), dar sunt ţări cu o democraţie extrem de consolidată.” (articolul din Gandul), in schimb loveste in electorat.

      Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 7, 2013 | Răspunde

      • De f apt Basescu a spus { cu subiect si predicat vorba lui CTP 😉 } ca romanii sint prea prosti ca sa discearna ce-i bine si ce-i rau pentru ei ! Asa si cum s-a exprimat referindu-se la exploatarile pe cre le face Chevron pe teritoriul Romaniei : ” Nu stui , nu cunosc daca exista gaze de sist , nu cunosc nimic despre impactul asupra mediului dar….sunt de acord cu explorarea si exploatarea ” si a mai spus ca America a devent independenta energetic vorbind …datorita gazelor de sist ! O gogomanie mai mare ….nici tat-su cand l-a aruncat pe pereti sa-l care mustele la ma-sa in vagin …n-o putea face desi….tare mi-e teama ca …a facut-o batranul 🙂 !!!

        Comentariu de Marian | iunie 7, 2013

      • @Marian
        Te rog: totusi fara exprimari de genul asta…

        Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 7, 2013

      • @Marian
        Dar Basescu apara democratia? Tu ce parere ai?

        Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 7, 2013

  3. P.S.
    Ma asteptam la o atitudine din parte dvs in privinta amestecului americanilor in politica interna a Romaniei. Iesirea la raport a basescului in fata unei puteri straine eu n-as putea-o califica decat „inalta tradare”. Mi se pare mie sau, dupa o usoara letargie, incepeti si dvs. sa va iesiti din carapace?

    Comentariu de Incognito | iunie 7, 2013 | Răspunde

    • @Incognito
      Nici aici nu e prea democratic ceea ce s-a intamplat.
      Basescu a fost ales de catre popor, democratic, in baza rezultatelor scrutinului electoral democratic (art. 81, al.1 din Constitutie). Apoi „Presedintele Romaniei reprezinta statul roman si este garantul independentei nationale, al unitatii si al integritatii teritoriale a tarii”(art. 80, al.1 din Constitutie). Asa ca daca a discutat cu vicepresedintele SUA „teme privind politica interna” din Romania, ar trebui sa stie si poporul roman mai pe larg ce anume s-a discutat. Or, in presa (spre ex: si Gandul, si Romania Libera) au dat aceeasi stire. Seaca. Fara alte amanunte. Or, mie mi se pare ca e o secretomanie demna de o cauza mai buna (a comunismului?) in toata chestia asta. Practic, noi nu cunoastem pozitia americana cu privire la aceste „teme de politica interna” si, bineinteles, care ar fi aceste teme. Pozitia lui Basescu o putem banui… Adica poporul nu e informat (pe cat se poate) in probleme care il privesc in mod direct, ca doar sunt teme de politica interna ale Romaniei. Or, la noi, vedem ca nu se poate deloc.

      Si atunci stau si eu si ma intreb: asta ce e? Politica de forta si dictat?

      Comentariu de Motanul Incaltat | iunie 7, 2013 | Răspunde

    • Eu nu ma pricep sa tai expresii din ceea ce comenteaza cate unul …asa ca dumneata la comentariul cu privire la …Basescu si …tat-su 😉 . Banuiesc ca acesta este apanajul detinatorului bloggului respectiv . Daca asi sti cum sa fac acest lucru asi taia expresia ” dar ” si expresia ” apara ” , punand in loc expresia ” si ” insa pastrand semnul intrebarii . Ce va iesii ….fa matale operatia respectiva si….hai sa ne amuzam, mon cher chat 😉 ! Inca o data iti multumesc pentru faptul ca m-ai invatat sa trimet ” mutre amuzante ” ! Ce-mi mai place sa le folosesc !!!! 🙂

      Comentariu de Marian | iunie 8, 2013 | Răspunde

  4. […] Aflu cu surprindere ca exista cineva, om de televiziune important, care crede ca cei trei bloggeri politici Starea Natiunii, Sibilla si Theodora Marinescu (adica eu) si-au dezactivat singuri conturile de pe Facebook ca sa ajunga eroi. […]

    Pingback de Despre mascarada si atarnatorii cu acte care au conturile de facebook dezactivate | Hai ca se poate! | iunie 7, 2013 | Răspunde

  5. […] Stim bine ca acesta formulare starnea foarte multa nervozitate. […]

    Pingback de De ce vrea PNL ca presedintele Romaniei sa fie seful statului???!!! Cum comentati? | Hai ca se poate! | iunie 8, 2013 | Răspunde

  6. Grazzie dottore !!! 😉

    Comentariu de Marian | iunie 8, 2013 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: