Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Șocant!!!!!!!!!

Dar rau de tot…

Romania Libera

Cel mai întunecat secret al preşedintelui american John F. Kenedy: L-a admirat pe Hitler

Iata ce se arata:

John F. Kennedy meeting with Willy Brandt at t...

John F. Kennedy meeting with Willy Brandt at the White House. (Photo credit: Wikipedia)

Într-o carte publicată de curând în SUA se arată că fostul preşedinte american John F. Kennedy a fost un admirator al naziştilor în tinereţe.

Notele de călătorie şi scrisorile lui John F. Kennedy din timpul unei vizite făcute în Germania înainte de izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial demonstrează că fostul preşedinte american a avut o simpatie pentru dictatorul Adolf Hitler, aflat atunci la putere, scrie Daily Mail, citat de Realitatea.net.

„Fascismul? Cel mai potrivit lucru pentru Germania”, a scris John F. Kennedy cu doi ani înainte de izbucnirea celui de-al Doilea Război Mondial. „Germanii sunt într-adevăr prea buni. De aceea alte popoare s-au raliat împotriva lor, pentru a se proteja, a scris preşedintele american într-o altă notă de călătorie.

Declaraţia cea mai şocantă indică însă faptul că John F. Kennedy, aflat pe atunci la începutul carierei sale politice, a fost de acord cu teoriile naziştilor privind superioritatea rasei ariene. „Rasele nordice par să fie superioare celei latine”, a scris viitorul preşedinte al SUA.

John F. Kennedy a mai lăudat autostrăzile din Germania, numindu-le „cele mai bune drumuri din lume”.” (subl. mea)

Articolul din dailymail.co.uk, citat mai sus, arata, printre altele, ca:

„The news comes embarrassingly close to a visit being paid to Berlin next month by President Obama – one week before 50th anniversary commemorations of JFK’s memorable ‘Ich bin ein Berliner’ speech pledging US solidarity with Europe during the Cold War.”

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

Este uluitor si ingrijorator in acelasi timp ceea ce putem afla din aceste articole…

„Ich bin ein Berline”…

Stim prea putin despre cum gandesc unii americani, chiar si fosti presedinti sau chiar actuali presedinti…? Se pare ca da…

Mai 24, 2013 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

13 comentarii »

  1. nu ma mai mira nimic 😦

    Comentariu de Theodora | Mai 24, 2013 | Răspunde

  2. Dupa cate-mi aduc eu aminte JFK a dorit sa spuna :” Ich bin einen Berline” intr-un anume context … dorind de fapt sa spuna ca este …alaturi , solidar cu berlinezii si dorind sa fie inteleasa acea …declaratie ca ” Si eu sint berlinez” { adica ca si voi berlinezii obisnuiti ….traitori in West Berlin } in situatia in care erau pe atunci berlinezii , adica in situatia in care-i adusese megalomania omului pe care JFK al admira cu „ceva ani ” in urma ! Ca a iesit ” eu sunt unul in Berlin ” asta este vina diferentelor d e pronuntie intre engleza lui JFK si germana si fireste cultura presedintelui american de la acea vreme . Noroc c-a existat orasul Dallas la cativa ani distanta 😉 ca nu se stie ce s-ar fi ales din America . Cristina ar fi trait deja in ….societatea marxista pe care-o pregatesc democratii lui Obama si pe care o tot critica Cristina ….poate in cunostiinta de cauza . O sti ea saraca ce spune !Cat despre autostrazile din Germania acelor ani , pe care le lauda JFK, pai acelea { si nu numai } au fost construite special pentru ca germanii sa nu mai aiba grija zilei de maine …deci Hitler avea inca de pe atunci idei vizionare cu privire la ocuparea mintii oamenilor , cu privire la ce au acestia nevoie pentru ca Statul German sa poate merge inainte . Sper ca nu ma vei pune la spam dupa acest commentariu avand in vedere ca si eu am sustinut mai zilele trcute …tot la dumneata pe blog, exact acelasi lucru , aceleasi idei ! Sa nu ma consideri un adept al ideilor lui Hitler { desii unele dintre ele …ar fi al dracului de potrivite mai ales pentru Romania } si ca atare sa ma ” arunci ” in spam ! 😉

    Comentariu de Marian | Mai 24, 2013 | Răspunde

    • @Marian
      Eu nu prea ii inteleg pe unii romani… Cel putin pe unii care gandesc in felul asta:

      ” Sa nu ma consideri un adept al ideilor lui Hitler { desii unele dintre ele …ar fi al dracului de potrivite mai ales pentru Romania }”

      Am mai vorbit si eu cu oamenii si erau unii care spuneau ca ar fi de acord cu un regim de extrema dreapta in Romania (dar o dreapta veritabila, ca „astia de acuma sunt, cu totii, niste golani”). Dar, pe de alta parte, nu erau de acord, il dezavuau profund pe Traian Basescu, cand fosta Opozitie, actuala Putere, exprima o ploaie de epitete acuzatoare, calificand PDL-ul, si pe Basescu, drept fascisti. Am vazut oameni care indemnau pe altii sa iasa la vot, atunci cu referendumul de demitere a lui Basescu din functia de Presedinte, ca referendumul sa fie valid, si sa voteze lumea impotriva lui Basescu, in schimb ar fi fost de acord cu extrema dreapta dar „nu cu golanii de azi”, de parca „aia de ieri” nu ar fi fost niste derbedei, niste golani. Cu alte cuvinte, unii vor extrema dreapta, dar nu pe Traian Basescu. De Basescu le e frica, nu? 😀 De extrema dreapta, pe care nu au cunoscut-o decat poate din carti si chiar stau si ma intreb daca ei stiu ce inseamna extrema dreapta, nu le e frica, nu?… 😀

      Comentariu de Motanul Incaltat | Mai 24, 2013 | Răspunde

      • Acum am ajuns acasa . Mi-am completat documentatia pentru pensionare …partial anticipata 😉 !Pentru ce-ti spun asta ? Pai este simplu : eu ” muncitor cu inalta calificare ” adica categoria 7 ” speciala ” , pe timpul lui Ceausescu , adica …aproximativ asimilat tehnicienilor ….un fel de subinginer dar….fara studiile respective , eu nu-mi gasesc de munca in aceasta tara pe care o numesc…”patrie ” , patria mea !Nu-mi pot gasii nici …aiurea in alte tari ” … capsunar ” prin Germania sau …Suedia 😉 unde aia ies la pensie la …peste 70 de ani insa , cel mai dureros este faptul ca aici in tara mea { vorba lui Gigi Becali } sunt respins cu ….mai multa sau mai putina eleganta , de la a-mi castiga existenta . In urma cu ceva ani am fost in Germania la invitatia unui bun si vechi amic , iar acesta , m-a luat cu el la o intrunire a neo-nazistilor fie ei tineri sau mai putin tineri . Acolo { in orasul Bonn } intr-o sala ce avea cel putin 10.000 de locuri erau adunati reprezentanti ai neo-nazistilor din toata lumea ….inclusiv americani . Mi-au pus la dispozitite casca pentru a putea asculta traducerea discursurilor{ oricum germana mea se reduce la cateva fraze scolaresti si ceva injuraturi …si alea invatate cam dupa ureche de la …femei evident } si astfel am putut intelege cum ….si aia se confruntau { atentie …acum „cativa ” ani pe vremea cand Tariceanu spunea ca : ” economia romaneasca duduie !” } cu acelesi probleme cu care ma confruntam si eu . Inclusiv atunci aveam probleme in gasirea unui loc unde sa „dau cu sapa ” si sa-mi castig painea cea de toate zilele pentru mine si familia mea . Fireste , cred ca nu-ti inchipui ca asi fi un adept al mijloacelor extreme ale neo -nazistilor insa, am fost nevoit sa recunosc { in sinea mea fireste …. ca nu eram atat de nebun incat sa iau cuvantul acolo !}ca aia , vorbitorii reprezentanti ai partidelor extremiste din toata lumea , aveau dreptate cam in tot ceea ce spuneau .Pai daca aia se plangeau { aia veniti din Franta , Ungaria ,Rusia ,Italia sau SUA } aia aveau a se plange …eu ce dracu sa mai zic ? Repet Hitler a avut viziune ! a stiut ce-i trebuie omului obisnuit si i-a dat ! Cu ce pret ? Asta-i treaba istoriei sa judece nu a mea ! Vorbesti despre faptul ca fosta ” opozitie ” al categorisea pe Basescu Traian si PDL-ul drept …fascisti ? Asta poate fi considerata o gluma nesarata , avand in vedere faptul ca fosta opozitie , se referea doar la modul discretionar in care Traian Basescu si argatii lui din PDL au distrus aceasta tara si mai ales populatia fara de care o tara ….nu poate exista !Au facut ceva in sensul de a produce prosperitatea promisa in campaniile electorale ? Lasa ca nici cu fosta opozitie , actuala putere , nu-mi e rusine insa , daca tot te-ai referit la Basescu…afla ca in materie de fascism sau comunism{ adica doua extreme } este bata !Dreapta ” veritabila ” in Romania a fost pe timpul lui Zelea Codreanu insa de atuunci a trecut prea multa vreme pentru ca cineva sa-si mai poate aroga dreptul de a spune ca face parte din acea dreapta …” veritabila ” si cu atat mai putin de idealurile ei .La fel si fascismul …era „veritabil ” pe timpul lui Mussollini sau nazismul pe timpul lui Hitler …actualii extremisti n-au de a face cu nimic cu aceste curent ideologic …poate doar cu metodele de ” lucru „.Cand spuneam despre ideile lui Hitler ce ar fi al dracului de potrivite pentru Romania , ma refeream doar la faptul ca atunci , in acei ani de criza { cum dracu si atunci tot criza era ?} Hitler si ciracii sai [ aia ce-i stateau in spate ca doar nu-ti inchipui ca ala era { pe atunci fireste } de capul lui ?] au inteles ca o criza poate fi trecuta mai usor de catre populatie nu cu …cantine ale saracilor , cu ” supa saracilor „, asa ca-n SUA lui Roosevelt , unde sotia acestuia servea mancare saracilor pe care guvernul acestuia ai adusese acolo unde erau , ci ocupandu-i in RECONSTRUIREA TARII SI A ECONOMIEI ACESTEIA !!!! Pe cate marci…chiar nu conteaza repet …faptul ca muncitorul german putea duce acasa cateva marci si nu-i lipsea painea, berea , untul , carnatii , varza sau ….cafeaua si-n plus aveau nadejdea ca-si vor putea cumpara si o masina …populara { Wolswagen } , aceste fapte { urmate la un moment dat inclusiv de Ceausescu in Romania …cred ca n-ai uitat chestia cu Dacia 1100 sau cu apartamentele cumparate in rate , proprietate personala } au insemnat ceva pe atunci in Germania si….poate insemna imens inclusiv in Romania de azi care este adusa ….cam la acelasi nevel cu ceea ce era Germania inainte ca nazistii lui Hitler sa ajunga la putere . Oamenii au nevoie din nefericire si de mancare ! Primmum vivere onorabile , primmum vivere iar de philosafarum…este timp insa numai dupa ce ai asigurat hrana materiala ! Mon cher chat sa ma ierti pentru „romanul ” tastat insa…dumneata m-ai incitat !Astept cu nerabdare reactia Cristinei sau { de ce nu ? } a lui Rica Venturiano si fireste pe a dumitale insa….nu din citite prietene , nu din citite !!!

        Comentariu de Marian | Mai 24, 2013

      • @Marian
        Consideri ca numai fascismul sau comunismul pot sa ofere locuri de munca, oportunitati de castig oamenilor? De ce crezi asta? Datorita crizei actuale? Sau datorita incapacitatii guvernantilor de a scoate UE (dupa cum vezi nu ma refer numai la noi) din criza?

        Comentariu de Motanul Incaltat | Mai 24, 2013

  3. ” Datorita incapacitatii guvernantilor de a scoate UE { dupa cum vezi nu ma refer numai la noi } din criza ” !!! Ca de obicei , graiesti ca din Scriptura…. atunci cand vrei , mon cher chat . Datorita guvernelor si guvernantilor ce nu inteleg care sint problemele REALE ale oamenilor din UE sau de aiurea …mi-asi permite sa adaug eu , fara sa ma consider un detinator , al adevarului absolut .

    Comentariu de Marian | Mai 24, 2013 | Răspunde

    • @Marian
      Sa inteleg ca ai o atitudine opusa individualismului? Sau nu te convinge individualismul?

      Comentariu de Motanul Incaltat | Mai 25, 2013 | Răspunde

      • „Individualismul este principala caracteristica a fiintei umane ” spunea , Charles Darwin si…cine sunt eu sa-l contrazic ?Eu sunt o fiinta „umana” si ….trage singur concluziile mon cher 😉 !

        Comentariu de Marian | Mai 25, 2013

      • @Marian
        Zici asa:

        ” Pai este simplu : eu ” muncitor cu inalta calificare ” adica categoria 7 ” speciala ” , pe timpul lui Ceausescu , adica …aproximativ asimilat tehnicienilor ….un fel de subinginer dar….fara studiile respective , eu nu-mi gasesc de munca in aceasta tara pe care o numesc…”patrie ” , patria mea !”

        Bine, esti o fiinta umana, am inteles asta! 🙂 Dar daca esti un adept al individualismului de ce nu ai incercat sa-ti deschizi o afacere? 🙂 Deci nu-ti gasesti „de munca in aceasta tara pe care o numesc…”patrie ” , patria mea !”, dar incerci o libera intreprindere, pe cont propriu.

        Comentariu de Motanul Incaltat | Mai 26, 2013

  4. Esti nebun ???Cu ce ? De unde ? De la cine ? 😦 Cand ai sase ….6 copii abia ai gologani sa le pui pe masa ceva mancare , sa-i imbraci , sa-i incalti si sa ai grije sa aiba TOT ce le trebuie in materia de educatie fie familiala fie scolara , iar in priviinta asta…chiar am avut grije sa nu le lipseasca nimic !!!Multumesc lui Dumnezeu ca aceasta …”societate capitalista ” a venit pe capul meu …dupa ce copii au crescut suficient incat sa poate lua hotarari in ceea ce privea viata lor ca daca-i aveam acum , sase copii minori….DRACU MA LUA !!!!Deci cand am incercat sa-mi „deschid o afacere ” {prin 2000} era foarte tarziu…deja se introdusesera impozitele si mai ales obligativitatea platirii lor , taxe de tot felul pentru ” micii meseriasi „…pentru astia mici fireste nu pentru ….pulime 😉 ! Acum la peste 60 de ani …singura ” afacere ” la care ma gandesc este sa obtin de la Statul Roman …niste drepturi , drepturi pe care acest stat mi le datoreaza , deci nu pomana , cum ar zice prietena Cristina , si sa reusesc sa traiesc suficient d e mult { macar cat mama mea care a plecat sa moara putin 😉 , cand avea 84 de ani !} pentru a ma putea bucura cat mai mult de aceste drepturi mai ales ca n-am dat benevol bani pentru fondurl de pensii ci mi-au fost luati cu japca timp de peste 40 de ani ! Insa am o ” afacere ” de care ma ocup cu placere { pe langa barfa de la ” bufetul de la coltu’ strazii ” unde sunt respectat in clitatea de ” navigator pe NET …recunoscuta de majoritatea amicilor cu care… joc sah pe acolo ….da ce credeai ? }: ma bucur de dragostea celor sase nepoti { trei fete si trei baieti avand varste intre … o luna si 14 ani } pe care-i am de la patru din copii mei !!! 🙂 Pacat ca doi dintre ei sint tocmai in USA si nu-i pot vedea in fata mea decat …o data la doi ani sau mai rar o data pe an . Cat despre chestia cu „individualismul ” ti-am citat din Darwin asa incat sper ca n-ai de gand sa ma acuzi de ceva ! Iar despre chestia cu ” inalta calificare ” obtinuta si recunoscuta inainte de ’89 …pai am amici care sint ingineri plini ca sa zic asa si ….tot nu reusesc sa-si gaseasca de dat cu sapa in domeniul in care au fost pregatiti , in domeniul pentru care s-au pregatit ; sant mult prea batrani : au intre 60 si toamna ca varsta …cine dracu ar mai angaja niste ….fosile ca noi ? Ma mira ca nu te-ai prins la figura mon cher chat : inclusiv povestirea treburilor cu care ma ocupasem pana sa intru la matale pe blog{ atunci in 24 Mai }se dorea a fi tot ca o …parabola pe care-o legam de subiectul { mai mult sau mai putin }abordat de dumneata . Chiar ma mira faptul ca nu te-ai prins …desii este purul adevar ceea ce ti-am tastat atunci si acum ! 😉

    Comentariu de Marian | Mai 26, 2013 | Răspunde

    • @Marian
      Sa de Dumnezeu sa fii sanatos si tu si familia ta!
      As dori sa citeasca si Cristina acest raspuns si sa-si expuna parerea, daca doreste, bineinteles.

      Comentariu de Motanul Incaltat | Mai 26, 2013 | Răspunde

      • Sa te-auza Dumnezeu draga ….”Motane ” ! 😉

        Comentariu de Marian | Mai 27, 2013

  5. […] Șocant!!!!!!!!! […]

    Pingback de Despre lipsa de onestitate « Motanul Incaltat | Februarie 24, 2016 | Răspunde


Lasă un răspuns

