Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Mai sunt putine zile pana la referendum…

A fost foarte cald…  Zi de mitinguri – atat USL cat si PDL. Se fac tot felul de declaratii…  Sustin si eu ca oamenii trebuie sa mearga masiv la vot, am mai scris despre acest lucru. Dar, cum imi place sa filozofez, imi pun si niste intrebari. Nu, nu sunt neaparat legate direct de referendum sau de cine va castiga, etc. Ma intrebam in sinea mea daca societatea romaneasca si-a gasit un fagas… Si daca, nu cumva, in general vorbind, a ajuns sa fie prea multa mediocritate la noi… Sunt doua ganduri ce mi-au venit fugar si pe care am dorit sa le expun atentiei Dvs.

Iulie 27, 2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

