Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Se apropie alegerile…

Interesant! 🙂

Gabriela Savitsky

Sursa foto: Expres de Banat 

(De la stânga la dreapta: deputat PSD – Ionuţ Narcis Chisăliţă; primarul independent al Reşiţei – Mihai Stepănescu;  senatorul PSD – Gheorghe Pavel Bălan;  secretarul PSD – Nicolae Ştefănescu;  preşedintele PC – Ioan Ţundrea; membrul PNL Caraş-Severin (de dată recentă) – Sorin Frunzăverde, primarul municipiului Caransebeş (PNL, pe bune) – Marcel Vela, vicepreşedintele CJ (PNL, recent) – Remus Gheorghioni; senatorul PNL (nou-intrat) – Iosif Secăşan, deputatul PNL (nou-intrat) – Valentin Rusu, o doamnă al cărui nume nu-l cunosc, Ion Ion – fost secretar de stat în Ministerul Apărării Naţionale; la microfon, deputatul PSD Ion Mocioalcă – PSD e o butaforie).

N-am să înşir istorii dar sigur le voi scrie într-o zi.

Sâmbătă, la Reşiţa („Cetatea de Foc„, cum era supranumită în Epoca de aur, datorită industriei metalurgice şi constructoare de maşini, astăzi puse pe chituci), s-a desfăşurat ceremonia lansării candidaţilor USL. Invitaţii au fost aleşi unul şi unul…

Vezi articol original 492 de cuvinte mai mult

Mai 16, 2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 comentarii »

  1. Eu am 60 de ani si….de 60 de ani locuiesc , traiesc in …Bucuresti .Pe mine ma intereseaza ce se petrece aici, deoarece , de aici se da…. ” ora exacta ” !

    Comentariu de marian | Mai 16, 2012 | Răspunde

  2. Sint total de acord insa, si dumneata trebuie sa fi de acord cu mine ,atunci cand spun ca ” de aici se da ora exacta ” si …sti precis la ce fac referire !

    Comentariu de marian | Mai 17, 2012 | Răspunde

    • Da, ce se intampla la Bucuresti e important. Insa eu te-as ruga sa te uiti pe blogul Gabrielei si sa vezi ce a comentat acolo.
      Intrebarea care mi-o pun este daca Sorin Frunzaverde, un om cu atatea relatii prin Europa, pe la PE, CE, etc, in loc s-o tot „frunzaverzeasca” ( 😆 ), se ocupa de atragerea fondurilor europene pentru judet!

      Comentariu de Motanul Incaltat | Mai 17, 2012 | Răspunde

  3. Frunzaverde…ma lasi ? Nu gaseai si dumneata altul sa-l dai ca…exemplu ?Cat despre blogul Gabrielei { banuiesc ca-i vorba despre blogul lui Gabriela Savitsky } eu nu prea intru pe alte bloguri in afara celui de fata , al Teodorei Marinescu si…cel mult al lui Teo Negura , al lui Marius Bota ,”Blogareala cu vrajeala ” { la Iancu } , Basarica si poate , poate cateodata la George Valah .De ce ? Pai este simplu , daca intru …simt nevoia sa fac si eu un comentariu cat de mic si….cate injuraturi mi-oi fi luat…am s-o spun si mortilor asa ca…prefer sa raman la cei pe care-i „cunosc” si unde INCA n-am fost luat la … huideo ! Mai mult aici { si la cei mai sus citati , am fost ascultat si…chiar mi s-a raspuns…fara a fi luat in balon , iar asta inseamna foarte mult pentru un om de varsta mea { parca ti-am mai spus ca am aproape 60 de….primaveri} si de ” conditia ” mea sociala .Ma mai laud si eu pe la pensionarii , pe la ” expiratii” cu care , mai stau cateodata la un sah si un ” pahar de vorba” cu….” relatiile si cunostintele ” mele . Faptul ca aia ma privesc ca pe un tip bine informat si mai ales ca pe un tip care stie ce spune….ma „ridica” in ochii mei , in proprii mei ochi , cu cel putin 1 cm. de cate ori ma privesc in oglinda . Asta inseamna ca …mai devreme sau mai tarziu voi depasii inaltimea lui Ghita Muresan…cu mult , cu foarte mult , si voi putea fi selectionat pentru echipa din Chicago avand sansa in sfarsit , de a ma pricopsi !

    Comentariu de marian | Mai 18, 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

