Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Motiunea de cenzura a fost adoptata

Dupa parerea mea, adoptarea motiunii de cenzura a fost un lucru logic si inevitabil. Atata vreme cat Coalitia care s-a aflat la guvernare se tinea intr-o majoritate foarte fragila, iar pe de alta parte sondajele de opinie aratau de mai multa vreme incoace scaderi drastice inregistrate de PDL (principalul partid al Coalitiei), consecinta fiind migratia unor parlamentari ai PDL catre USL (PNL), tot Guvernul MRU incepand sa se tina intr-un plus de patru parlamentari, era aproape imposibil ca o eventuala motiune de cenzura sa nu treaca. Si era, iarasi, aproape imposibil ca Opozitia sa nu incerce sa retraga increderea Guvernului.

Emil Boc speaking.

Emil Boc speaking. (Photo credit: Wikipedia)

Responsabila pentru esecul PDL nu poate fi decat conducerea acestui partid, care nu a facut nimic din ceea ce ar fi trebuit pentru ca partidul sa nu ajunga a fi cotat cu sub 15% in sondajele de opinie! Cota increderii in PDL s-a prabusit de-alungul celor 2 ani, de cand e in aceasta Coalitie, iar conducerea acestui partid, in frunte cu Emil Boc, a privit lucru acesta cu o seninatate demna de o cauza mai buna! Lucru ce a dus partidul la dezastru! Nu ca as tine cu PDL, dar este inadmisibil, ca sef de partid, sa nu faci nimic pentru a evita dezastrul. Acest partid, PDL, s-a cramponat de Traian Basescu, a carui cota de incredere era si mai scazuta, sub cota partidului. Da, provenea din PDL, dar imaginea lui Basescu nu mai putea ajuta in niciun fel, electoral vorbind, partidul… Dar nu numai asta a fost cauza prabusirii in sondaje. Era mai bine ca acest partid sa se fi retras mai demult de la guvernare, si nu era tarziu s-o fi facut acum 1 an, 1 an jumate, si sa lase sa vina la guvernare si Opozitia, deoarece (ca sa-l parafrazez pe Cristian Preda) toata clasa politica, cu totii, ar fi trebuit sa duca greul guvernarii pe vreme de criza economica puternica. Pe cand asa cum s-au desfasurat lucrurile, PDL s-a erodat puternic, fiind la guvernare in vremuri grele…

Un eventual Guvern Ponta se va tine tot intr-o majoritate fragila… Timpul pana la alegeri e scurt. Iata cum vede Cristian Tudor Popescu lucrurile:

O seară fără chef

„Căderea guvernului Ungureanu nu este o victorie a USL, nu este o victorie a maselor populare şi nu va însemna o schimbare dramatică de tipul ieri întunericul, azi lumina.

Băsescu l-a desemnat pe Ponta pentru că, în caz contrar, PDL renunţând să mai propună un premier, era acuzabil de iresponsabilitate, iar Ponta a acceptat desemnarea pentru că, altfel, după ce tocmai făcuse vorbire despre împuşcarea membrilor actualei puteri, era acuzabil de laşitate.

USL şi Victor Ponta nu vin la putere prin votul cetăţenilor, ci ca urmare a unui troc ordinar, om la om, desfăşurat în Parlament. Îi aşteaptă alegeri la toamnă, deci principala lor preocupare nu va fi guvernarea corectă, ci păstrarea bunăvoinţei alegătorilor, conservarea, dacă nu sporirea, capitalului politic.

În cazul guvernelor rezultate din alegeri parlamentare, votanţii acordă o perioadă de graţie de câteva luni – „i-am votat, hai să-i lăsăm să lucreze şi să vedem ce fac”. În cazul guvernului Ponta care se profilează acum, graţia va fi aproape zero – cetăţenii vor taxa activitatea executivului din prima săptămână.

În sfârşit, dacă până acum USL a crescut în sondaje exclusiv pe baza criticilor şi imprecaţiilor la adresa dezastruoaselor guvernări Boc şi Ungureanu, acum se află în mult mai dificila situaţie de a dovedi constructiv că sunt mai buni. Asta în cazul în care Ponta adună o majoritate parlamentară mai solidă decât cea manifestată la moţiunea de cenzură.

La rândul său, PDL nu a suferit neapărat o catastrofă. Scoaterea din vizorul opiniei publice, unde prin deţinerea guvernării pierdea în fiecare zi puncte electorale, ajungând chiar să stârnească ura oamenilor, prin apariţiile lui Boc, Udrea sau Anastase, poate fi un bun prilej pentru a se încerca o restructurare majoră a partidului ancrasat, amânată de mai bine de un an încoace, care să-l poată relansa pe termen lung. Sau, trecerea în opoziţie poate fi folosită pentru manevre politicianiste disperate, pe termen scurt (de ţinut minte rânjetul larg al lui T. Băsescu atunci când i-a cedat pupitrul lui Ponta) vizând recâştigarea puterii până la toamnă.

Oricum, nu cred că sunt motive de chef în această seară pentru nimeni.” (subl. mea)Victor Ponta's portrait, president of Social D...

Editorialul fiind excelent si bogat in idei, l-am transcris integral. Dl. Ponta a declarat ca va pune in practica Programul de Guvernare al USL. Declaratia domniei sale este normala. Nu avea cum sa spuna altceva. In cateva luni de zile se mai poate face cate ceva, insa e destul de clar, cred eu, ca nu poti sa pui in practica un program de guvernare serios, cum e cel al USL (eu asa sper) intr-un timp atat de scurt. CTP are dreptate in ceea ce priveste „păstrarea bunăvoinţei alegătorilor, conservarea, dacă nu sporirea, capitalului politic„. Ar risca USL? Nu cred! Miza alegerilor de la toamna e prea mare. Insa problemele grele, si ma refer indeosebi la cele de ordin economic, raman in continuare… Sa vedem ce ne mai spune Gandul:

MOŢIUNEA DE CENZURĂ. A PICAT GUVERNUL. 235 DE VOTURI „PENTRU”. GÂNDUL A TRANSMIS LIVE VIDEO

Imi pare bine ca Dl. Iliescu gandeste constructiv:

Português: O presidente da Romênia Ion Iliescu.

EXCLUSIV GÂNDUL. Iliescu: „Deocamdată nu-l suspendăm pe Băsescu. Coabităm”

MOŢIUNEA DE CENZURĂ. VICTOR PONTA ESTE NOUL PREMIER

Iata si lista posibililor ministri:

LISTA posibililor miniştri ai Guvernului Ponta

Despre misteriosul plans al D-nei Placinta…

MOŢIUNEA DE CENZURĂ. Senatoarea Sorina Plăcintă a plâns în faţa Elenei Udrea. „Nu mă poate ameninţa nimeni. Voi vota pentru”.

Acesta ar putea fi MOTIVUL pentru care A PLÂNS Sorina Plăcintă: “Numai Dumnezeu ştie cât am suferit şi câte nopţi n-am închis un ochi”

Interesant… O astfel de intamplare, asa imi face impresia, e tipica pentru Elena Udrea. Numai de Elena Udrea putea fi legata o astfel de intamplare… 😆

Traian Basescu at EPP Summit September 2010

Traian Basescu at EPP Summit September 2010 (Photo credit: Wikipedia)

„Copilotul imatur”…

Băsescu a dat guvernul pe mâna „copilotului imatur” care face ca „maimuţica”. Istoricul declaraţiilor preşedintelui despre Victor Ponta

Băsescu l-a numit premier pe „copilotul care nu putea fi pilot de ţară” în mandatul său

Cate ceva despre premierul desemnat, Dl. Victor Ponta

Care este averea lui Victor Ponta, noul premier desemnat

Victor Ponta – fost procuror, secretar de stat, ministru şi, din 2010, preşedinte al PSD

Iata ce spune si Romania Libera:

Năstase: Sunt necesare soluţii foarte serioase, nu ne vom putea prezenta la alegeri doar cu bandaje aplicate

Se arata, printre altele, ca:

„Preşedintele Consiliului Naţional al PSD Adrian Năstase şi-a manifestat speranţa vineri seara, într-o emisiune televizată, ca guvernarea USL să fie „solidă, serioasă” şi să nu existe probleme de „redirecţionare a unor bani” astfel încât la alegerile viitoare USL să nu se prezinte ”doar cu bandaje aplicate”, scrie Agerpres.

„Vreau şi sper ca această guvernare să fie o guvernare solidă, foarte serioasă şi care nu aibă probleme doar de genul acesta de redirecţionare a unor bani. Nu cred că ne vom putea prezenta la alegerile parlamentare doar cu bandaje aplicate în aceste şase luni. Din acest moment sunt necesare soluţii foarte serioase. Considerând că măsurile de austeritatea sunt importante eu cred că trebuie făcut un amestec, un mix cum ar spune cei de la Banca Naţională, mult mai inteligent cu măsuri de creştere economică”, a afirmat Năstase.

El a spus că este prea devreme să comenteze din cine va fi format noul guvern.

„Doamna Andronescu este super activă şi eu cred că a avut un rol foarte important atâta timp cât funcţionam în Opoziţie. Acum bănuiesc că ne vom exprima pe roluri”, a spus liderul social-democrat.

Întrebat dacă va contribui la formarea listelor de miniştrii preşedintele CN al PSD a spus că decizia privind formula guvernamentală trebuie să îi aparţină preşedintelui partidului Victor Ponta pentru ca echipa cu care va lucra să fie o echipă „apropiată şi cu care să se simtă confortabil”.”

Confruntaţi pentru prima data cu lumea reală, Ponta&Antonescu riscă să ne arunce în braţele ruşilor

de CRISTIAN CAMPEANU

Se arata, printre altele, ca:

„În principiu, guvernul Ungureanu a căzut pentru că o majoritate de 235 de aleşi ai neamului au susţinut moţiunea de cenzură potrivit căreia guvernul trebuia demis pentru că „înstrăinează ultimele resurse ale României”. Urmează, în mod logic, că viitorul guvern Ponta va rezilia contractul cu Chevron, va renunţa la privatizarea Cuprumin sau Oltchim, la privatizările parţiale de la Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Transgaz, Romgaz sau Tarom şi pentru care, în mod evident, nu există mandat parlamentar. Cum aceste privatizări figurau drept condiţii pentru acordarea de către FMI a unei linii de finanţare preventive de cinci miliarde de euro, rezultă că guvernul Ponta va denunţa acordul cu FMI şi va renunţa la linia de finanţare. Dacă nu o va face şi va continua procesul privatizărilor, atunci îşi va pierde legitimitatea democratică. Dilema lui Ponta este simplă: Ori cei cinci miliarde de care vorbea preşedintele Băsescu, or ruşinea de a accepta că a fost un demagog.

O dată stricate relaţiile cu FMI, următoarea structură cu care guvernul Ponta va avea mari dificultăţi va fi Uniunea Europeană. Înainte ca Ponta să stârpească evaziunea fiscală, să îmbunăţească în mod dramatic absorbţia fondurilor europene, va trebui să reîntregească şi eventual să mărească salariile bugetarilor aşa cum a promis în repetate rânduri, să restituie cei 5,5% CASS pensionarilor şi eventual să anuleze îngheţarea pensiilor pe care au criticat-o vehement şi să reia indexarea acestora. Cum potenţialul de creştere economică este modest, există foarte puţine opţiuni. […]

O eventuală blocare sau reziliere a contractului cu Chevron (obligatorie moral după adoptarea moţiunii) va duce la o răcire abruptă a relaţiilor cu Statele Unite. Chevron nu e chiar orice companie petrolieră în America (de fapt, este a doua după Exxon Mobil) şi nici o administraţie, nici chiar cea a lui Barack Obama, nu-şi doreste să facă Chevron nefericită mai ales în an electoral. Circumstanţe agravante se pot aduna rapid dacă USL mai manifestă reţineri sau ostilitate faţă de scutul anti-rachetă cum au făcut-o mai mulţi lideri ai PSD sau dacă guvernul Ponta va încerca să limiteze în vreun fel independenţa Justiţiei.

În sfârşit, dacă Ponta îşi va menţine „nationalismul economic” şi va duce o politică de favorizare a antreprenorilor autohtoni aşa cum îşi doresc Adrian Năstase şi consilierul său Daniel Dăianu, vor apărea tensiuni serioase nu numai în relaţiile cu SUA şi UE dar şi cu Germania şi cu ceilalţi parteneri economici ai României din Vest.

USL speră să compenseze o eventuală deteriorare a relaţiilor cu Vestul printr-o deschidere către ţările emergente grupate în aşa numitul BRIC (plus Africa de Sud), una din priorităţile de politică externă ale USL. Dar această deschidere ascunde de fapt un obiectiv care, recunoscut public, nu ar fi foarte bine primit de români. Din grupul amintit, relaţiile României cu India sunt aproape de zero şi ne va lua cel puţin un deceniu să la dăm substanţă. China nu are niciun interes în România şi dacă vrea să-şi plaseze banii în Europa, o face – aşa cum s-a văzut săptămâna trecută acolo unde le stă bine banilor: în Germania. Brazilia nu are niciun interes strategic în Europa de Est iar relaţia cu Africa de Sud este încă foarte fragedă. Singura legătură care poate fi într-adevăr îmbunăţită în mod realist este cea cu Rusia, vechiul reazem al socialiştilor români. Dar dacă constrângerile crizei şi angajamentele populiste luate de Ponta&Antonescu vor duce la deteriorarea relaţiilor cu Occidentul democratic şi strângerea lor cu Rusia lui Putin, ce va spune asta despre „patriotismul” celor doi? Pentru că lui Putin nu-i pasă nici de convergenţa cu UE, nici de deficite, nici de independenţa BNR sau a Justiţiei în România. Îi pasă de cu totul altceva.”

AFP: Victor Ponta, un tânăr lup al politicii, admirator al lui Che Guevara

Antonescu confirmă că Dobriţoiu şi Diaconu ar putea fi nominalizaţi pentru Apărare şi Cultură

Antonescu: E foarte probabil să fie mult mai puţine primiri în USL sau să nu mai fie deloc

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

 

Titanii il ucid pe Osiris. Pentru ca mama sa sa-l readuca la viata…

Anunțuri

Aprilie 28, 2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 comentarii »

  1. Omule , eu sint total de acord cu ce scrie CTP in articol, mai ales ca este suficient adevar , suficient pragmatism in el si { cel putin de data asta } nu se recunoaste suficienta atotcunoscatoare a ” maestrului ” .Nu pot fi de acord cu domnul Cristian Campeanu…chiar nu pot fi de acord…si mai ales cu titlul articolului . .Articolul in sine se vede clar ca-i scris de un sceptic …. asta ca sa fiu elegant in exprimare.Se vede clar ca-i vorba despre cineva ce este deranjat de intreruperea { de unde stie el ? } discutiilor cu Chevrom si mare minune de n-o avea vreun ” interes” ceva .De unde a tras concluzia domnul rspectiv ca noul guvern { ala care deocamdata inca nu e } va rupe , sau va ” racii relatiile ” cu FMI ?Ce a spus cineva vreodata ceva despre anularea privatizarilor …Hidroelectrica sau Transelectrica ?A ca s-a cerut intotdeauna ritos ca statul sa pastreze ” actiunea de aur ” adica sa nu mai patim ce am patit cu OMV….asta supara pe cineva ?Si unde o vedea el raul unui ” nationalism economic ” intr-o tara adusa la limita colapsului , unde oamenii au ajuns la limita saraciei datorata lipsei locurilor de munca…ca doar nu putem sa ne recalificam cu totii ca hoti la drumul mare sau…proxeneti !Una peste alta se vede clar ca domnul Campeanu considera …pe cei de la dinsul in jos…drept plebei, drept personaje …total neinteresante pentru orizontul inalt al cugetarilor sale ….inalte .Cat despre ” admiratia ” pentru Che Guevara….Pai pe cand domnul Campeanu inca nu era in planul de masuri al familiei sale…inca de atunci tinerii si nu numai ei ,erau admiratori ai acestui aventurier politic, erau admiratorii …a ceea ce nu cunosteau de fapt dar totusi doreau sa fie ca el.Adica asa cum era infatisat de fotografii , de jurnalele de film sau Tv, cu acea uniforma impecabila , cu trabucul in coltul gurii sau cu basca asezata pe …” pletele-i rebele „.Al admirau exact asa cum al admirau pe….Gary Cooper sau pe Marlon Brando….dar atat .Ce-i de acuzat la domnul Ponta ca este admirator al unei imagini…fabricate ?Ce chiar crede cineva ca niste social democrati ai secolului XXI vor face in Romania ce a facut in Cuba anilor ’50 Castro sau Che ?Sa fim seriosi Romania nu-i nici Cuba , nici Bolivia { sa nu uitam ca acolo si-a rupt gatul Che }sau Venezuela lui Chavez si cu atat mai putin Argentina unde vad ca s-au facut de curand niste nationalizari si…a inceput sa le ” mearga bine „.

    Comentariu de marian | Aprilie 28, 2012 | Răspunde

    • @marian
      Inteleg ca nu esti de acord cu pozitia D-lui Campeanu. Insa situatia economica e complicata. Deocamdata nu e foarte clar ce trebuie sa faca noul Guvern… Dupa cum, probabil, ai constatat, Adrian Nastase a creionat niste directii, ca sa zic asa:
      http://nastase.wordpress.com/2012/04/28/despre-misiunea-noului-guvern-1/
      Sa luam la intamplare unul, doua puncte, spre exemplu atragerea fondurilor europene. De acord! Dar Statul nu are bani, or, in cazul fondurilor europene, din cate am inteles, daca am inteles bine, Statul trebuie sa fie cofinantator… Hai sa luam un alt punct:

      „Relaţia cu FMI şi BM trebuie continuată, dar – in opinia mea – ar trebui rediscutate anumite aspecte, mai ales cele referitoare la privatizarea resurselor strategice; este firesc – noul guvern, in functie de programul de guvernare aprobat de parlament, poate renegocia cu FMI, BM, UE, in limita unor principii acceptate general si a unei viziuni corecte asupra echilibrelor macoeconomice, anumite aspecte ale angajamentelor asumate de guvernele anterioare.”

      Normal, relatia cu FMI si BM trebuie continuata. Nici nu se poate pune problema altfel, atata vreme cat Statul nu are bani. „[…] ar trebui rediscutate anumite aspecte, mai ales cele referitoare la privatizarea resurselor strategice”. Dar care sunt sansele de reusita ale unor asemenea renegocieri, astfel incat punctul nostru de vedere sa aiba castig de cauza…? Se vor strica, oare, in felul acesta relatiile cu FMI, asa cum spune Dl. Campeanu…? Prudenta nu strica…

      In ceea ce priveste admiratia lui Ponta pentru Che Guevara…
      Mie mi se pare ca Dl. Ponta e, intr-un fel, intre Che Guevara si Tony Blair…
      Insa, Marian, faci o greseala: Che Guevara n-a fost un actor de film si nici o imagine fabricata. Iata ce spune Romania Libera, care citeaza AFP:

      „Cu aerul său de elev model, el îşi afişează admiraţia pentru revoluţionarul bolivian Che Guevara şi se declară un „om de stânga pur şi dur„.”

      De unde ar rezulta ca Dl. Ponta ar avea simpatii nu tocmai democratice, ca nu e un om moderat…

      Comentariu de Motanul Incaltat | Aprilie 28, 2012 | Răspunde

      • Dar ce : asta ai inteles din tot ce m-am chinuit eu sa tastez ? Faptul ca l-am „crezut ” pe Guevara un actor de film ? Aaa ca a fost un ” actor” dar intr-un ” film ” de prost gust asta-i cu totul si cu totul altceva. Prietene , eu aveam cunostiinta despre anume actiuni orchestrate de ” Che ” inca inainte ca dumneata sa te nasti…chiar daca eram copil sau undeva spre adolescenta . Fireste , doar ce dorea sa se afle despre Guevara sau Castro partidul aflat in anii ’50-’60 la conducerea Romaniei dar…..totusi, cum sa-l pot confunda cu un actor de film .Cat despre aceea imagine de erou rebel…Si noi romanii am avut suficienti eroi rebeli ce, dupa preluarea conducerii romaniei de catre comunisti au preferat muntii , au ales padurile de unde au initiat atacuri { uneori destul de violente } contra celor ce le invadasera modul de viata , contra celor ce distrugeau un sistem, construind sigur altul ce avea sa distruga vieti , destine.Che a fost un tip care nu se putea vaita de saracie { ca si fidel de altfel } sau de lipsa de educatie insa, a preferat viata aventuroasa , rebela, in locul unei vieti linistite .Cat sange avea pe maini , atunci cand aia de la CIA ajutati de Armata Boliviana l-au capturat si executat…..asta nu sint eu cel mai in masura sa judec , dau aceste amanunte doar pentru dumneata …ca sa nu mai crezi altadata ca …fac confuzie intre marfa si ambalaj .Si sa sti stimate motan ca eu, chiar daca mai citesc presa{ pe net evident ca nu am gologani sa-i arunc pe cea scrisa …aia care mai este }sa sti ca nu inghit pe nemestecate ce mi se serveste acolo , de catre cineva , indiferent ce nume poarta acel cineva.Citesc un articol si ” in dunga ” daca este nevoe pentru al intelege { nu articolul ci pe autor , pe omul din spatele aticolului , omul sau….oamenii } insa concluziile le trag doar folosindu-mi mintea mea , proprie si personala !Si ce parca dumneata ai simpatii moderate ?Parca dumneata nu doresti ca cei ce au devalizat Romania { incepand cu ” echipa ” de la Victoria sub mandatul lui Petre Roman} sa plateasca cat mai scump ? Sa fim seriosi….este nevoie de justitie sociala { peste tot nu numai in Romania }iar daca aceasta justitie sociala inseamna si ceva ani grei de puscarie pentru niste ticalosi , pentru niste nemernici , pentru niste scelerati , pentru niste tradatori de tara….FOARTE BINE ! in situatia asta si eu ma declar un ” om de satnga pur si dur ” exact …nu ca Che sau Castro si nici ca domnul Ponta ci exact la fel ca Stalin …desii ala numai de stanga n-a fost .Apropo dar matale srii la Romania Libera ?Aveam acolo pe vremuri , prin ’76 parca , un amic se numea Petre Mihai Bacanu ….mai traieste ?

        Comentariu de marian | Aprilie 29, 2012

      • @marian
        Eu nu sunt de acord cu abordarile nedemocratice. Faceai referire la Stalin… Ei, cu o asemenea abordare nu sunt de acord. Stalin nu a facut justitie sociala. Si poporul nu a dus-o bine pe vremea lui Stalin. Zici de Che Guevara, Fidel… Cuba a ramas o tara saraca… Eu nu cred ca Stalin, Che Guevara, Fidel Castro pot constitui modele de urmat pentru societatea romaneasca, si nu numai.
        Zici:

        „Sa fim seriosi….este nevoie de justitie sociala { peste tot nu numai in Romania }iar daca aceasta justitie sociala inseamna si ceva ani grei de puscarie pentru niste ticalosi , pentru niste nemernici , pentru niste scelerati , pentru niste tradatori de tara….FOARTE BINE !”

        Felul in care pui problema n-are legatura cu justitia sociala pentru ca daca punem asa problema, cum ai pus-o tu, aceasta „justitie sociala” n-ar mai avea nicio legatura cu Drepturile Omului . Daca punem asa problema, cum ai pus-o tu, lucrurile s-ar traduce doar prin razbunari de ordin politic in vederea accederii la Putere a unui anumit partid. Or, lucrul asta, dupa parerea mea, nu mai inseamna justitie sociala. Nu pot sa nu remarc insa, sper sa nu gresesc, o unda de peronism in ceea ce spui tu… O unda din acea Justicia Social a lui Peron, a carui admiratie pentru Mussolini e stiuta bine… Peron a fost perceput ca un dictator si politica sa, drept una populista. Vorbim de anii ’46-’55… O asemenea conceptie politica – peronismul – trebuie privita cu prudenta, deoarece deschide calea derapajelor de la democratie si incalcarea Drepturilor Omului. Deci poate da nastere la abuzuri. Pe de alta parte, situatia politica nu e aceeasi: Romania e membra a UE si NATO, si a facut eforturi mari pentru a ajunge aici. Eu ma intreb daca avem o conceptie de dezvoltare economica in cadrul UE. O problema ar fi, iata, atragerea fondurilor europene. Un alt aspect, ti-am mai spus, este reprezentat de companiile de stat cu pierderi foarte mari, problema nerezolvata pana in prezent. Daca ne referim la Peron, spre exemplu, el a nationalizat British-owned railways. La noi CFR are pierderi foarte mari, si nu e a britanicilor, ca s-o nationalize Statul, ci chiar a Statului Roman… Iar pe de alta parte sunt problemele legate de aceasta criza economica, ce se manifesta pe plan global… Este de observat ca si companiile mari private au pierderi, citeste, te rog, aici:
        http://www.gandul.info/financiar/arcelormittal-a-avut-pierderi-de-1-mld-dolari-in-trimestrul-patru-9213436
        Situatia actuala nu e usoara…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Aprilie 29, 2012

  2. Cand am tastat numele ” diavolului georgian ” ma refeream doar la modul cum „facea curatenie” pe unde dorea .Insa si dumneat esti cred de parerea mea si anume ca : ESTE NEVOIE DE JUSTITIE SOCIALA !Si nu mi-ai raspuns la intrebare : scrii la „Romania Libera ” nu ca ar ceva rau dar…prea dai citate din ce se scrie acolo. De regula de acolo.Daca nu doresti sa raspunzi…nu-i suparare…chiar nici o problema…era doar asa, o curiozitate . No ofence !

    Comentariu de marian | Aprilie 30, 2012 | Răspunde

    • @marian
      Incepi sa folosesti licente jurnalistice: „diavolul georgian” . 😀
      Insa, repet, modul in care „facea curatenie” diavolul georgian nu are nicio legatura cu justitia sociala. Absolut nicio legatura. Spre exemplu, el a utilizat asasinatul, procesele politice in care sentinta era data demult, inaintea judecatii, pentru a indeparta, prin crima, pe toti cei care ar fi putut sa-i ia locul si in felul acesta sa-si impuna dictatura personala. Or, asa ceva nu e justitie sociala. Ceea ce a facut Stalin este injustitie sociala.
      A, deci tu tragi concluzia ca as scrie la Romania Libera pentru ca am evidentiat niste articole de-acolo? N-am facut invenarul sa vad cate articole am citat din Gandul, cate din Romania Libera, cate din Evz sau din alta parte… Nu m-am suparat, dar daca e s-o luam dupa cum spui tu, ar fi trebuit, de ce nu, sa lucrez si la The New York Times! 😀

      Comentariu de Motanul Incaltat | Aprilie 30, 2012 | Răspunde

      • Iti doresc din toata inima sa ajungi sa ” lucrezi ” la New York Times !!! Asi avea si eu cu ce si cu cine ma lauda pe la cunostiinte .Iti dai seama ca nu mi-ar mai ajunge nimeni nici cu prajina la nas….ce onoare sa cunosc { chiar daca virtual } un jurnalist de la New York Times !Ca sa vezi pentru ce sant atat de radical cand ma refer la ticalosii ce au condus Romania in ultimii 20 de ani….cauta pe You tube concertul din 20 Martie 2011 de la Roma sub bagheta lui Ricchardo Muti si in special „Va pesiero ” aria din Nabuco ce a fost bisata pentru prima oara de la Verdi incoace { lucru total neobisnuit in desfasurarea unei opere de asemenea calibru } si vezi si reactia publicului .Este magnifica pur si simplu si spun asta cu toat necazul pe care-l am eu pe macaronari .Ar cam trebuii sa luam lectii de la broscarii astia nebuni dar….patrioti !Ai sa intelegi ce doresc sa spun…cam de fiecare data cand te voi mai deranja cu aiurelile mele …cum bine le zice nevasta-mea!

        Comentariu de marian | Aprilie 30, 2012

  3. Marian ne propune sa ascultam opera! 🙂
    De acord! 🙂

    „Va pensiero” – Nabucco – Roma 2011
    Teatro dell’Opera di Roma
    Musica di Giuseppe Verdi

    Direttore Riccardo Muti
    Regia e Scene Jean-Paul Scarpitta
    Maestro del Coro Roberto Gabbiani

    Exceptional! 🙂

    Comentariu de Motanul Incaltat | Aprilie 30, 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: