Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Cateva articole interesante…

Mediafax

Comisia Europeană: Un număr de 12 ţări UE prezintă vulnerabilităţi care subminează creşterea economică

Romania Libera

Coaliţia a agreat să adopte tratatul de guvernanţă fiscală prin procedură parlamentară

Gandul

Victor Ponta, la Interviurile Gândul: „Decizia de numire a lui Maior la SRI şi Ungureanu la SIE NU i-a aparţinut lui Băsescu”

Se arata, printre altele, ca:

„Preşedintele PSD Victor Ponta a declarat, în acest sfârşit de săptămână, la Interviurile Gândul, că George Maior şi Mihai Răzvan Ungureanu n-au fost aleşi de preşedintele Traian Băsescu pentru şefia SRI şi SIE, decizia venind din altă parte. „Cred că decizia d-lui Băsescu nu i-a aparţinut, în ambele cazuri”, a spus Ponta, care nu a dorit să dea mai multe detalii. În ceea ce-l priveşte, liderul PSD şi-a exprimat credinţa în serviciile de informaţii ca parte a statului democratic: „Cred că serviciile de informaţii sunt importante într-o ţară democratică, eu sunt o persoană care cred în instituţii, cred în Parlament, cred în Guvern, cred în servicii de informaţii, toate funcţionând conform legii”. În ceea ce priveşte relaţia cu noul premier, Victor Ponta a arătat că vrea să vadă „partea pozitivă” a acestuia, rugat fiind să comenteze recomandarea lui MRU adresată MAI de a se implica „total” în alegeri. PSD este gata să renunţe la greva parlamentară, dacă premierul şi puterea vor accepta patru condiţii, pe care le puteţi afla mai jos.”

Foarte tare!!

Decizia „ruşinoasă şi tristă” a premierului olandez, care afectează România

si un articol recent din Romania Libera:

Băsescu:Am remarcat abuzul Olandei împotriva României şi Bulgariei. România avea dreptul să fie în spaţiul Schengen

In alta ordine de idei, as mentiona editorialul semnat de Florin Negrutiu in Gandul:

Presă cu curul

Se arata, printre altele, ca:

„[…]Dezbaterea despre cur a fost deschisă de dl. Crin Antonescu şi a fost închisă, ca un arc peste timp, de dl. C.V. Tudor. Despre superficialitatea d-lui Antonescu am mai scris, însă nu-mi închipuiam că va ajunge până acolo încât să fie coleg de dezbatere cu Cruduţa. Ce mai contează ce a spus dl. Antonescu, când singurul lucru pe care s-ar fi cuvenit să-l facă un politician căruia îi pasă de imaginea sa era să-l trimită pe dl. Capatos la plimbare?! Căci interesul d-lui Capatos nu era să afle ce părere are dl. Crin, ci să ţină ridicat fluxul ratingului care ţâşnea dintre fesele premierului.

În rest, orice om de bun simţ din ţara asta probabil că s-a simţit jignit în această noapte. Nu numai că „ştirea” nu este de interes public, dar mă îndoiesc că satisface interesul publicului. În orice caz, nu pe cel al publicului sănătos. Căci nu văd ce om normal moare de curiozitate să-l vadă pe dl. Boc dezbrăcat.[…]

Fără un spirit de breaslă care să semnaleze şi să elimine astfel de mizerii, viitorul este sumbru. Fără ziarişti care să aibă curajul să vorbească despre respectul faţă de meserie, toţi aceşti impostori gălăgioşi pe care-i vedeţi la televizor vor trece drept presă: până la proba contrarie, suntem colegi cu toţii, oameni oneşti, hoţi, curve, şpăgari, cruduţe, saltimbanci. Fără voci critice şi obiective, care să spună răspicat că „aşa ceva nu se face”, ziariştii tineri ne vor întreba fără să clipească şi fără să-şi dea seama de grozăvia întrebării: „Şi noi ce facem, nu dăm fundul lui Boc, că-l dă toată lumea?…”

Când am intrat în presă, la TV era Tucă Show. După 15 ani, mă uit la Bucă Show şi mă întreb dacă se poate şi mai rău.”

Antonescu a fost luat tare, ce-i drept! Ar trebui sa vedem si punctul sau de vedere:

Romania libera

Antonescu despre imaginile cu Emil Boc dezbrăcat: Ar fi fost mai înţelept să nu intervin, dar nu regret

Iata ce arata articolul:

„Preşedintele PNL Crin Antonescu susţine că ar fi fost mai înţelept să nu intervină telefonic în cadrul unei emisiuni care a prezentat luni noapte imagini cu Emil Boc în timp ce se schimbă de haine, dar nu regretă că a făcut-o, pentru că a avut o atitudine corectă faţă de subiect, potrivit ziare.com.

„Având în vedere modul în care se poate interpreta aşa ceva, după cum am văzut, desigur că ar fi fost mai înţelept să nu intervin în acea emisiune. Cu asta nu am niciun fel de problemă să fiu de acord. De regretat, nu regret pentru că nu am făcut nicio afirmaţie nepotrivită, am avut cred o atitudine corectă despre faptul în sine, categoric faţă de Emil Boc”, a spus Antonescu, la B1Tv.

Liderul PNL a explicat cum a ajuns să intervină în direct în cadrul emisiunii lui Dan Capatos, în care s-au difuzat imagini cu Emil Boc gol. Antonescu a povestit că a fost sunat şi invitat în emisiunea respectivă, dar a refuzat pentru că nu este genul de show la care să ia parte.

Liberalul a relatat că nu a fost informat decât că subiectul este politic, dar fără să i se precizeze despre cine este vorba sau despre ce ipostază. El le-a promis realizatorilor emisiunii lui Capatos că poate fi sunat şi, în funcţie de subiectul care va fi dezvăluit, va face câteva comentarii.

Crin Antonescu a menţionat că, la momentul în care a intrat în direct, prin telefon, în cadrul emisiunii, nu o urmărise şi nu ştia ce anume se difuzase.

Preşedintele PNL a menţionat că nu are de adăugat decât ceea ce a spus şi în cadrul emisiunii respective, anume că este „un lucru inacceptabil”, că nu este vorba de un scandal în jurul lui Emil Boc, „care nu are niciun fel de vină şi care nu a făcut absolut nimic nepotrivit”.

El a mai relatat că ar putea fi o problemă totuşi cea care ţine de „securitatea în toate sensurile a unui demnitar de asemenea rang, care ar trebui protejat de SPP sau cine se ocupă inclusiv de asemenea agresiuni”. „Asta este tot, nu m-am hlizit pe seama lui Emil Boc, nu am încurajat aşa ceva”, a adăugat Antonescu, arătându-se deranjat de insistenţa jurnaliştilor de a discuta despre participarea să la emisiunea lui Dan Capatos.

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a primit 20 de sesizări de la telespectatori după ce postul Antena 1 a difuzat imagini cu fostul premier Emil Boc dezbrăcat în vestiarul unei săli de fitness, a declarat preşedintele CNA, Răsvan Popescu. ” (subl.mea)

Recomand citirea integrala si in original a tuturor articolelor.

Update – In legatura cu Olanda

S&D Group calls on Dutch government to condemn PVV’s anti-migrant hotline

Update – In legatura cu emisiunea de la Antena 1

Gandul

SANCŢIUNE DURĂ A CNA, pentru „Un show păcătos”. Emisia ANTENA 1 va fi OPRITĂ pentru 10 minute din cauza înregistrării cu Emil Boc dezbrăcat

Anunțuri

Februarie 15, 2012 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 comentarii »

  1. George Maior asta , nu-i neam , ruda prin alianta cu Victor Ponta ?12 tari UE prezinta …” vulnerabilitati ” ? Pai era de asteptat. Ai uitat ca UE a fost cladit pe niste ” picioare de nisip „? Ai uitat ca UE a fost ” cladit ” doar de niste politicieni iar …populatiile n-au fost consultate asupra acestei decizii ? Ai uitat ca totusi…oamenii sint oameni , indiferent de nationalitate ? Fiecare doreste sa munceasca si ca atare sa traiasca el mai bine comform muncii sale …nu sa vina , nu stiu cine si sa-i ia din bani , din munca , din …truda sa pentru a impartii acestea si altora, putin mai saraci , putin mai slab dezvoltati industrial , economic .Noua ne-a fost distrusa economia, industria …buna , rea dar…dadea de munca si asigura bunastarea oamenilor, chiar daca au fost unii ce au spus la un moment dat ca ” industria din Romania este un morman de fier vechi ” si a si fost vanduta ca atare. Puteam sa asiguram hrana noastra si a altora din aceasta lume insa …au fost unii dintre oamenii avand carte ce au hotarat ei ca-i bine ca suprafata agricola a tarii , a statului Roman sa fie faramitate , sa fie inpartite oamenilor fara sa se gandeasca ca nimeni la acea ora nu avea mijloace de a lucra pamantul asa cum ar fi trebuit .De ce sa- facut asta …la sugestia cui…asta ramane de aflat { desii sint destui ce au aflat raspunsul intre timp} dar intrebarea ce trebuie pusa este : cand vor da socoteala in fata justitiei cei vinovati de aceasta ??? Si culmea ca nu sint prea multi acesti oameni , si de asemenea culmea e ca-i si vedem aproape zilnic la Tv facand pe…”specialistii”…astia terminatorii astia!Antonescu …mai bine-si baga un batz in cur dacat sa fi intervenit la acea emisiune! cat despre ” dezvaluire”…este cea mai mare mizerie ce a putut fi publicata vreodata de „presa” ! Asi fi al dracului de curios : pe Voiculescu sau pe navasta-sa …de ce dracu nu-i prezinta nimeni cand stau pe WC-u sau cand stau la …baie si se sterg de apa ?Sau astia nu fac caca ? Este o rusine! Eu daca eram in locul lui Voivulescu ..in secunda doi al zburam afara pe Capatos si terminam si cu ” emisiunea” aia a lui de tot rahatul.Poate c-o va face desii…ma cam indoiesc deoarece vad ca si emisiunile „Antenelor” au cam inceput sa dea chix in ultimul timp. Pacat deoarece eu consideram…cel puti antena 3 drept singurul post serios de opozitie contra matrozului tradator de la cotroceni. Pacat.Olanda…nu mi se pare ca face un abuz. Nu ei au venit in Romania sa fure, sa talfareasca , sa violeze, sa faca trafic de droguri , de persoane sau sa omoare pe cate cineva! Nu ei ci….NOI! Fireste ei nici nu prea aveau ce fura de la noi dar…totusi . Ce vrei sa lase si usile caselor deschise larg si eventual si gologanii pe masa la vedere de dragul nostru s-al vecinilor de peste Dunare ? Pai am fi in stare sa le furam si…sabotii sau bulbii de lalele!Au dreptate , si-n plus de asta, cu asa o clasa politica , cu un asa ” presedinte”…mai bine lipsa. Repet : AU DREPTATE!!!

    Comentariu de marian | Februarie 15, 2012 | Răspunde

  2. @marian

    „George Maior asta , nu-i neam , ruda prin alianta cu Victor Ponta ?”

    La intrebarea asta raspunsul pe care ti-l pot da este: nu cunosc. Chiar nu stiu…

    12 tari UE prezinta …” vulnerabilitati ” ? Pai era de asteptat. Ai uitat ca UE a fost cladit pe niste ” picioare de nisip “? Ai uitat ca UE a fost ” cladit ” doar de niste politicieni iar …populatiile n-au fost consultate asupra acestei decizii ? Ai uitat ca totusi…oamenii sint oameni , indiferent de nationalitate ? Fiecare doreste sa munceasca si ca atare sa traiasca el mai bine comform muncii sale …nu sa vina , nu stiu cine si sa-i ia din bani , din munca , din …truda sa pentru a impartii acestea si altora, putin mai saraci , putin mai slab dezvoltati industrial , economic .

    Era de asteptat? Uite, eu nu ma asteptam la asa ceva! 😀
    In privinta a ceea ce spui despre UE, sa stii ca n-ai dreptate. Tu spui ca a fost cladit „doar de niste politicieni”. Ca populatiile nu au fost consultate asupra deciziei. Dar pe acesti politicieni cine i-a votat? Nu populatiile? Pe de alta parte eu nu am auzit din partea populatiei din tarile membre UE ca aceasta ar condamna UE. Si cand spui populatie, trebuie sa te referi, banuiesc, la un numar mare de oameni, la majoritate. Pentru ca, altminteri, si 100 de insi poate reprezenta o populatie. In acest sens al cuvantului populatie, eu n-am vazut ca populatia din Olanda, spre exemplu, sa iasa in strada si sa inceapa sa strige lozinci antiUE sau ca nu mai doreste sa faca parte din Uniunea Europeana. O astfel de atitudine a populatiei nu am putut sa o constat. Trebuie remarcat faptul ca populatia ar avea dreptul sa isi exprime parerea, chiar si una negativa la adresa UE, chiar si de respingere a UE, asa e democratic. Insa o astfel de atitudine a populatiei nu exista. Chiar daca l-am lua pe Wilders ca exemplu, un eurosceptic, si nu cred ca el ar dori cu adevarat ca Olanda sa nu mai faca parte din Uniunea Europeana. A, ca e sceptic, ca are rezerve fata de anumite probleme, asta e altceva. Insa eu n-am auzit ca partidul lui sa sustina ca Olanda sa nu mai faca parte din UE, din Spatiul Schengen.
    Tu vorbesti de faptul ca populatiile nu au fost consultate. Uniunea Europeana s-a largit treptat. Eu n-am constatat revolte ale populatiei din tarile nou admise ca membre, ca reactie la aceasta extindere. Dimpotriva! Ce rezulta de aici? Rezulta faptul ca Uniunea Europeana este in concordanta cu aspiratiile profunde ale popoarelor Europei, lucru ce a adus sustinatorilor Uniunii Europene o mare audienta! . 🙂

    „Noua ne-a fost distrusa economia, industria …buna , rea dar…dadea de munca si asigura bunastarea oamenilor, chiar daca au fost unii ce au spus la un moment dat ca ” industria din Romania este un morman de fier vechi ” si a si fost vanduta ca atare. Puteam sa asiguram hrana noastra si a altora din aceasta lume, s.c.l.”

    Politici economice proaste. Remarc si un pic din teoria conspiratiei in ceea ce spui tu.

    „De ce sa- facut asta …la sugestia cui…asta ramane de aflat { desii sint destui ce au aflat raspunsul intre timp} dar intrebarea ce trebuie pusa este : cand vor da socoteala in fata justitiei cei vinovati de aceasta ??? Si culmea ca nu sint prea multi acesti oameni , si de asemenea culmea e ca-i si vedem aproape zilnic la Tv facand pe…”specialistii”…astia terminatorii astia!”

    In primul rand trebuie sa stii cine sunt vinovatii, si asta e treaba Justitiei sa stabileasca. Or, din ce spui, rezulta ca tu, deja, te substitui Justitiei. Exista prezumtia de nevinovatie, sper ca ai auzit de ea.

    Antena, legat de emisiunea cu pricina. Mod mizerabil de a face presa.

    „Olanda…nu mi se pare ca face un abuz. Nu ei au venit in Romania sa fure, sa talfareasca , sa violeze, sa faca trafic de droguri , de persoane sau sa omoare pe cate cineva! Nu ei ci….NOI! Fireste ei nici nu prea aveau ce fura de la noi dar…totusi . Ce vrei sa lase si usile caselor deschise larg si eventual si gologanii pe masa la vedere de dragul nostru s-al vecinilor de peste Dunare ? Pai am fi in stare sa le furam si…sabotii sau bulbii de lalele!Au dreptate , si-n plus de asta, cu asa o clasa politica , cu un asa ” presedinte”…mai bine lipsa. Repet : AU DREPTATE!!!”

    Marian nu numai ca gresesti, dar constat cu stupoare ca vorbesti mai rau ca Wilders! Ala nu a jignit poporul roman, asa cum o faci tu. Si nici poporul bulgar, si nici un alt popor din Europa Centrala si de Est, in termenii pe care ii folosesti tu.
    Hai sa-ti spun ceva, aceasta intrebare de pe website-ul respectiv: „Or did you lose your job to a Pole, Bulgarian, Romanian or other Central or Eastern European?” nu numai ca arata faptul ca romanii, bulgarii, polonezii sau altii din partea Central-Rasariteana a Europei nu-s hoti sau infractori, dar arata ca sunt si oameni bine pregatiti. Daca un olandez si-ar putea pierde job-ul in favoarea unui roman, lucrul asta arata, pe undeva, o recunoastere a competentei si seriozitatii romanilor.
    Spre exemplu: vine un roman in Olanda si se angajeaza la o firma mare de software. Wilders de ce se teme? Se teme de faptul ca patronul (olandez, desigur) al firmei respective l-ar putea angaja pe roman, dar, in schimb, sa dea afara doi olandezi… Deci nu sa angajeze un roman si peste 3 luni sa-l dea afara. Or, asta nu se poate decat daca romanul respectiv are o mare competenta in domeniu, mai mare decat a unui olandez, si dovedeste o mare seriozitate si constiinciozitate in munca!!! Or, din moment ce se teme de asta, inseamna ca recunoaste competenta, seriozitatea si constiinciozitatea in munca a romanilor. Pentru ca aceste calitati ale romanilor ar pune in pericol locul de munca pentru olandezi!!

    Si uite cum vorbesti tu despre propriul tau popor… 😦

    Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 16, 2012 | Răspunde

    • Problema cu ” jignirea” pe care o aduc poporului Roman { am uitat sa spun ca …si eu sint tot Roman desii cand … „ies in lume” ma dau italian ,ajutat fiind si de faptul ca vorbesc bine italiana, gratie bunicii mele ce era italianca din Padova, care pana la decesul ei din 1958 inca nu reusise sa invete bine limba romana si a faptului ca la noi in casa se vorbea din acest motiv mai mult in graiul lui Dante } este ca din nefericire cunosc destul de bine problema pe care o ridica olandezii. Am lucrta …pe cand inca lucram la Montaje Electrice cu niste tipi ce se intorsesera …voit, nevoit din Olanda si ce povesteau aia….efectiv n-am motive sa ma-ndoiesc de spusele lor.Nu numai romaniii evident dar romanii au fost mai rau decat hunii, si asta o spuneau ei , ei care …s-au pricopsit in urma furturilor , a spargerilor, iar daca inca „munceau ” la aceiasi firma la care munceam si eu asta era deoarece pentru moment…n-aveau ” loc de intors”. Ispasisera in Olanda niste luni de puscarie, aveau interdictie pentru Franta , Belgia, Spania…iar in Portugalia inca nu ajunsesera.Eu nu vorbeam despre ” creiere” , despre ” aurul cenusiu”, eu vorbeam doar despre …cei mai multi dintre noi, despre majoritatea dintre noi ce efectiv ne-am salbaticit { ca alt termen nu gasesc} dupa ’89.Referitor la „vinovatii” asupra carora ma pronunt inaintea Justitiei. Pai toata lumea-i cunoaste cine sint acestia {si dumneata in mod cert ai sti, le sti numele} si cred ca pana in ’89 la ora asta erau deja executati. Eu nu fac altceva decat sa-mi exprim sentimentele de frustrare , de neputinta de suparare asupra unor fapte cu autori CUNOSCUTI .Nu de alta insa acea industrie , acel morman de fier vechi a fost facut si din munca mea si din banii mei. Ai sa-mi spui ca…nu s-au revoltat romanii si n-au iesit in strada din acest motiv. Ai dreptate , n-au iesit, au stat si au servit ajutoare de somaj exact ca .. gastele de inghit cam orice le serveste …ingrijitorul.Acum este mult prea tarziu insa o pedeapsa …macar asa morala, n-ar strica…chiar daca spui ca ma antepronunt.Cat despre ” teoria conspiratiei ” pe care o remarcai…nu-i nevoie sa fi extrem de ” citit” sau de ” informat”: este suficient bunul simt .Spui ca nu te asteptai la asa ceva referitor la UE? Parca m-asi mira. ” UE” intr-o forma sau alta …a mai fost in Europa si nu de azi de ieri. Cand spun ca popoarele din tarile ce au aderat la UE n-au fost consultate iar dumneata imi replici ca acestea n-au iesit in strada…pai cand vreodata aceste popoare au fost consultate ? Si atunci ? De ce sa mai iasa in strada ? Ei o fac pentru chestii mai serioase cum ar fi nivelul de trai. Ai vazut ca si-n Franta , si-n Germania , nu mai vorbesc despre Grecia { stai linistit ca nu le dau prea multa dreptate grecilor } oamenii …populatia adica iese in strada { evident nu aiurea, nu gregar ci bine organizat} nemultumita fiind de faptul ca este nevoita sa suporte contractii ale mijloacelor de trai din cauza …unor politicieni un ultima instanta.Ca nu se pronunta INCA impotriva UE si inca nu se pronunta PENTRU IESIREA tarii lor din UE…asta-i pentru ca multi dintre ei isi pot permite sa calatoreasca { in special PENSIONARII!!!} fara pasaport doar cu ID-ul si avnd moneda unica …pe unde doresc in acest continent numit Europa.Plus ca marfa produsa de ei…se duce fara probleme in tarile fostului ” lagar” comunist iar acestia inghit orice deoarece…pentru ONOAREA de a fi in UE si-au distrus propriile industrii , propriile capacitati de producere a …bunastarii oamenilor acestor tari . Da sigur : politici economice proaste , gresite sau cum vrei …eu le spun doar rauvoitoare { asta ca sa fiu elegant in exprimare} si politicieni de carton , patrioti care s-au dovedit a fi mai degraba …patrihoti { vorba lui Alecsandi} si evident ” specialisti ” doar cu numele.Lasa la o parte ca si 100 de insi , pana si aceea trebuiesc ascultati iar problemele lor trebuiesc rezolvate , trebuie sa se tina cont de ele { ca in Germania …cam asa este} deoarece si aceea sint tot locuitori ai tarii respectiva.Daca ai binevoii sa privesti retrospectiv ai observa ca au fost multe tari a caror populatie si-a aratat disponibilitatea pentru UE doar in proportie de …maxim 45%. Nu discut despre noi care am dorit intrarea in UE pentru a putea iesii , pentru a putea pleca din tara asta blestemata si a incerac si noi sa traim mai bine deoarece stiam ca …se poate mai bine, ci strict despre popoarele german , francez sau aia din BENELUX.Aia chiar stiau ca se vor confrunta cu…toate nenorocirile din lume dupa ce se vor fi mintit , ca au scapat de muncile pe care ei le detestau si ca le vine forta de munca ieftina si calificata pe care o pot folosii discretionar.Sti de ce crapa fierea in mine ? Pentru faptul ca AICI in Romania avem nevoie de forta de munca si din exterior pentru a aduce Romania …macar la nivelul de dezvoltare , de civilizatie, de trai pe care le au multe dintre tarile UE, asta cu conditia ca acestea sa stea pe loc …sa ne astepte. Trabuie doar putin respect fata de muncitori , fata de romanii ce incearca sa-si castige bucata aia amarata de paine aici , la ei acasa.Trebuie ca acesti muncitori sa fie platiti exact ca-n UE TOTI ca …suntem membri UE..sau nu sintem decat cand convine conducatorilor ?Sa-mi ierti modul cam ” inflacarat ” in care m-am exprimat insa repet…nu fac altceva decat sa ma plang si eu celui pe care-l consider mai destept , mai informat decat sint eu si pe care-l cred in masure sa ma ajute sa inteleg mai bine ce se intampla in jurul meu deoarece am ajuns sa ma conving de faptul ca numai cu bun simt…nu se poate traii…trebuie si ceva expertiza.In orice caz ,daca te-am suparat…chiar te rog sa nu pregeti sa ma atentionezi si sa-mi faci observatiile pe care le crezi de cuviinta . Nu ma supara ci…dimpotriva , desii n-am tendinte sado. O zi excelenta iti doresc stimate Motan Filozof.

      Comentariu de marian | Februarie 16, 2012 | Răspunde

      • A si sa nu uit : George Maior ESTE ruda prin alianta cu Victor Ponta…lasand la o parte faptul ca provine din….PSD!N-asi crede ca nu cunosti acest mic ” amanunt” …dar nu-i problema!O zi buna in continuare.

        Comentariu de marian | Februarie 16, 2012

      • Marian, dar vad ca tu le „stii bine” pe toate!! 😆
        Glumesc. Nici eu nu le stiu pe toate, nimeni nu le stie pe toate. Dar reflectez asupra evenimentelor.
        Dupa parerea mea, nu trebuie sa te iei dupa ce spune unul si altul. Ca unul a spus asa, altul nu stiu ce a povestit. Genul asta de povesti, de regula, nu sunt semnificative in a descrie complet si corect un anumit fenomen. Eu nu spun ca nu exista romani care sunt hoti, criminali, infractori, etc, etc. Dar de ce trebuie sa se generalizeze lucrul asta? Si de ce, in opinia unora, ceilalti sunt niste „sfinti”, iar romanii au „toate pacatele” posibile si imposibile? Sa nu crezi ca tarile unde au emigrat multi romani, cum ar fi Italia sau Spania, n-au avut de castigat de pe seama muncii a lor nostri acolo. Au avut de castigat, inclusiv de pe urma exportului de creiere, asa cum ai remarcat. Insa anumite forte, dintr-o anumita parte a spectrului politic, au incercat sa-i scoata pe romani drept tapi ispasitori pentru problemele interne existente in tara respectiva, inclusiv anumite ziare de acolo sau site-uri cu tenta xenofoba, rasista. Si asta in scopuri electorale, pentru a castiga increderea unui electorat autohton (ma refer la cel de acolo, din tara respectiva) nemultumit de cum merg lucrurile la el in tara. Trebuia sa fie un vinovat, si uite ca au gasit unul: romanii. Daca nu romanii, atunci emigrantii sunt de vina. Si asta are un aspect si ideologic, adica acela indreptat impotriva multiculturalismului, si probabil ca asta e si scopul acestor forte politice, care lovesc in principiile de baza ale UE.
        Referitor la consultarea populatiei, iata ca am gasit niste date despre Suedia si Austria:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Sweden
        http://en.wikipedia.org/wiki/Austrian_European_Union_membership_referendum,_1994

        In ambele tari s-a facut referendum. In Suedia, 52% au fost pentru integrarea in UE. Iar In Austria, 66% . E vorba de extinderea din 1994. Lucru ce confirma ceea ce ti-am zis.

        Dar, omeneste vorbind, iti inteleg frustrarile…

        Comentariu de Motanul Incaltat | Februarie 17, 2012


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: