Motanul Incaltat

Just another WordPress.com weblog

Ce inseamna asta?

Iata ce am citit in Gandul:

SE ÎNTÂMPLĂ ÎN ROMÂNIA- O şoferiţă din Braşov s-a blocat în maşină ca aceasta să nu fie confiscată de firma de leasing – VIDEO

Iata si ce spune articolul (dar sunt de vazut si secventele video!):

„Furios că femeia nu vrea să predea maşina, reprezentantul firmei de recuperare loveşte în mod repetat geamul, până când „reuşeşte” să-l spargă. Fiica soferiţei încearcă să intervină şi să îl oprească pe recuperator, însă fără succes.

Tot scandalul din Braşov a durat şase ore, timp în care recuperatorul şi poliţiştii au încercat cu orice preţ să o convingă pe femeie să iasă din maşină. Iniţial, au desumflat roţile. Apoi, au spart geamul şi, în cele din urmă, au reuşit să deblocheze portierele.

Reprezentantul societăţii de leasing spune că nu s-au achitat doua rate la rând şi era îndreptăţit să acţioneze în forţă. Cumpărătorul crede însa că n-a depăşit termenul de plată, aşa că va da în judecată societatea de leasing. Maşina a costat 31.000 de euro, iar femeia au achitat deja 25.000.”

Nu stiu cati se intreaba la modul serios: ce inseamna asta?

Un alt articol interesant tot din Gandul:

De ce nu avem drumuri? Boagiu: „Ne lipsesc constructorii. Când trebuie să facem drumuri, nu putem să le facem decât cu agricultori”

de Ionuţ MORARIU

Articolul, pe care il recomand a fi citit integral, arata printre altele ca:

„”Ne lipsesc constructorii. Am constatat că, atunci când trebuie să facem drumuri, nu putem să le facem decât cu agricultori, nu cu drumari. Drumurile trebuie făcute cu drumari, construcţiile cu constructori„, a declarat ministrul într-o conferinţă de presă. În plus, ea a accentuat exodul de specialişti din domeniu către companiile private. „Avem nevoie de personal calificat, care să se întoarcă în administraţie”, a precizat Boagiu care a menţionat că CNADNR a angajat recent 30 de tineri ingineri şi că vrea să încheie parteneriate cu facultăţile de construcţie din toată ţara.

Megaprogramul românesc de construcţie de autostrăzi, proporţii minuscule

Ministrul a vorbit şi de „cel mai mare program de construcţii de autostrăzi demarat în România”, potrivit Mediafax. În prezent sunt în execuţie 243 de kilometri de autostradă, iar pentru alţi 220 de kilometri sunt pregătite licitaţii. Acest megaprogram, chiar dus la bun sfârşit, ar fi doar o realizare modestă, la scară europeană. În perioada 1990-2009, spaniolii au dat în folosinţă circa 8.800 de kilometri de autostrăzi. Dacă în 1990 reţeaua iberică de astfel de drumuri totaliza circa 4.700 de kilometri, în 2009 statisticile Eurostatului consemnau un nivel de 13.500 de kilometri. Ceva mai mult de 200 de kilometri de autostradă au construit, an de an, timp de 20 de ani şi francezii, atingând un total de peste 11.000 de kilometri. Mai bine la acest capitol au stat şi vecinii maghiari. De la căderea comunismului, guvernele de la Budapesta au reuşit să sporească reţeaua de autostrăzi de la 267 de kilometri până la 1.273 de kilometri, în 2009.
În acest context, şi directorul CNADNR, Daniela Drăghia, transmite un mesaj optimist. „Avem un orizont de timp în care să încheiem o parte din Coridorul IV. Până în 2013 vom putea discuta de lungime de autostradă în jur de 390-400 de kilometri”, spune Drăgia, conform Mediafax.” (subl.mea)

Reclame

martie 25, 2011 - Posted by | Uncategorized | , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat asta: